Nou ja de Mol zal ook vast wel eens geld ophalen, om zo ook even wat minder verdacht te blijven(Voor ons en de medekandidaten).
Soms kan dit ook zijn uiteraard dat er vlak erna weer snel geld uit kan, door een bieding opdracht. maar ja het hoeft niet(Maar dan zal het opgehaalde bedrag niet zo hoog zijn).
Ja het was een leuke aflevering, het vissen stelde inderdaad niet veel voor. Dit was wellicht meer leuker voor de kandidaten zelf.
Om gewoon eens wat info te krijgen wie wat neergezet heeft, en voor de mol op welke eigenschappen die gekozen is(Al krijgen ze die info vast in de laatste aflevering ook wel te zien).
Maar ja ik weet het ook niet, op de 1 of andere manier zal het mij niks verbazen het toch Roos is.
Gewoon met die stomme acties
Hotel: Lachend in een bad blijven liggen, en in een douche en beide keren gepakt zijn dacht ik.
Markt: de laatste keer ze op de grond stond, ging wel echt een beetje expres volgens mij. en hoe ze dan ook keek in de camera(En gewoon ook echt bleef staan, de andere zagen het toch niet waren druk).
Maar goed ik weet het ook niet, er is dit jaar wel heel goed opgelet je molacties van andere ook duidelijk langer blijft zien dan gewoonlijk.
Er zullen vast duidelijke hints zijn, en je volgende week denkt och ja inderdaad ja. Maar er wordt altijd zoveel gedaan dat je het toch niet op valt meestal.
Ik ben dit jaar seizoen ieder geval meer benieuwd wie de mol is, dan in voorgaande seizoenen.
Dit seizoen was een struk leuker dan afgelopen jaren, merkt wel ze echt wat veranderingen aan doorvoeren zijn

.
Zullen er nog wat - punten zijn dit seizoen ja vast, maar is al weer iets leuker dan dat het was

.
[
Voor 7% gewijzigd door
Carlos0_0 op 02-03-2025 09:44
]