Sophie wordt door meerdere kandidaten genoemd tijdens de afleveringen, dus verwacht dat zij het zeker niet is

Wel mogelijk dat ze er lang in blijft zitten, want de productie kan mooi van alles in haar richting laten zien.
Wat ik wel grappig vond was dat bij de aflevering dat Teun afviel, ik het zo overduidelijk vond dat hij een kandidaat is (coordineren van de groepsfoto) en daarna afvalt. Ook de laatste aflevering had ik dit met Gabriel: hij koos in de chaos van de woorden bij karaoke meerdere keren het juiste woord --> ook meteen exit. Vond het wel een interessant patroon.
Maar wie is het dan wel? Denk dat de mol graag in de kluis in aflevering 2 zou willen zitten. Ook al omdat je daarvoor gepakt moest worden tijdens de opdracht ervoor en dus geen geld binnen kon brengen. Er was 1 persoon (weet niet meer wie, heb het niet teruggekeken) die dat schaaltje in haar handen had, wat geld waard was, en zich toen 'liet pakken'. Dat vond ik erg verdacht.
Ook wil je als mol denk ik eigenlijk niet wie van de 3 spelen, want veel makkelijker om verkeerde kant op te sturen als persoon in de groep die moet raden.
Ten slotte was er iets raars met die laatste executie, met vragen over wat de mol doet qua plek van de stoelen en gong slaan en zo. Weet niet of de mol hier probeert te gaan voor zijn/haar eigen antwoorden goed hebben, maar kan me voorstellen dat je dit alleen goed kan sturen door als (een van de) eerste te gaan.
Nu ben ik alleen te lui om uit te zoeken wie allemaal waar was op welk moment, maar zou me niet verbazen als er een venn diagram wordt gemaakt van dit soort zaken dat de mol dan in het midden staat
Tot zover random theorieen, tijd om weer aan het werk te gaan