Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 96 97 Laatste
Acties:

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:19
Ik had een update in de app store van navi 3, iemand een idee waar je ergens een lijstje hebt wat ze hebben geüpdate? (Ik google zelf nog even door)

Zeekr 7x Privilege AWD

• Moet_
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 23:16
Merkt iemand anders ook dat de koplampen bij stilstand of hele lage snelheden (vooral tijdens wegrijden of parkeren) continu proberen af te stellen en de mechanische bewegingen van de koplampen hoor-/voelbaar zijn?

Ik kon het geluid eerst niet plaatsen, dacht dat het de automatische rem oid was. Pas later viel het me op dat het de koplampen zijn.

• RCZ
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 23:05

RCZ

nb90 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 18:17:
[...]

Ik sluit me hier trouwens ook nog steeds bij aan. Het is echt wel verbeterd, maar in ongeveer 15% van de “snelwegtijd” lijkt hij soms toch soort van dood te slaan waardoor het gevoel echt een stuk minder is. Ervaar het ook vaak in flauwe bochten dat die een soort “locked” in de gedraaide stuur stand.

Ik heb laatst van Oostenrijk naar Nederland gereden en toen was ik zeer tevreden, maar laatst toen ik naar werk reed irriteerde ik me er weer aan.

Ervaren jullie ook wisselvallig gedrag?
Wisselvallig herken ik. Bij begin op snelweg is het stuurgevoel goed. Na bijvoorbeeld een uur op de snelweg lijkt stuur meer weerstand te hebben alsof je door de LCC-weerstand heen moet. Wel lichter maar alsof LCC op de achtergrond aan het werk is. Ik rijd nooit op de LCC maar heb dat gisteren veel gedaan. Misschien moet LCC zich eerst goed kalibireren na de update. Geen idee of dit klopt maar hoop het de komende dagen te merken of mijn actie van gisteren heeft gewerkt.
Pagina: 1 ... 96 97 Laatste