Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 95 96 Laatste
Acties:

• HavermansP
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:18
Elayais schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 23:43:
[...]

Ik heb geen last van de airco, het is aangenaam in de auto. Wel heb ik vorige week gemerkt dat wanneer ik de rapid heating functionaliteit gebruikte voordat ik in de auto ging, hij daarna redelijk koele lucht blaaste. Naar mijn idee had hij na de HIGH stand het idee dat de auto te warm was ten opzichte van de gezette temp van de airco en hij de auto dus wat moest afkoelen.
hetzelfde probleem hier.

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 16:42
De hele dag doet mijn GPS raar..
Navigatie start ik of niet en elke keer verspringt het beeld naar mijn begin locatie weer.

SOS knop reset gedaan
Knoppen aan het stuur reset gedaan

Iemand anders hier ook last van?

• VANC
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 15:05
Endorfine1974 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:50:
Hallo Zeekr 7x rijders,

Ik heb ook een 7x Privilege (wit met mat zilvergrijze wrap) en ik heb een paar probleempjes die ik met jullie wilde checken:

Mijn motorkap wil niet automatisch open springen, blijft aan 1 kant hangen en de enige manier om hem open te krijgen is door er iemand bij te laten staan die m open trekt op het moment dat je electronisch ontgrendeld. Iemand anders dit ook?

De portier achter de berijder wil vaak (meestal) niet goed automatisch dicht gaan. Hij sluit net niet, laat de ruit op een kier staan. Ook hier moet je dan even een duwtje geven en dan doet hij het wel.

Tot slot - maar dit is minder Zeekr: ik heb de trekhaak laten monteren en de auto in October gebkregen maar zonder module om hem aan te sturen. Die zou na 2 a 3 weken volgen maar ondanks maandelijks bellen nu na 3 maanden nog altijd niks. Heb ze inmiddels in gebreke gesteld en die 1750 euro terug gevraagd.

Verder komen alle goede en negatieve punten me bekend voor en ik zit dus ook op de OTA update te wachten om het sturen en vooral de bass in de audio te verbeteren. Maar auto rijdt geweldig - ik heb meestal alles maar in comfort staan. Had hievoor een Polestar 2 dual motor performance. DIe was gevoelsmatig ongeveer even snel maar veel minder comfortable en vooral veel kleiner en 0 opbergruimte. Geen moment spijt dat ik die naar een collega heb doorgeschoven >:)
Hallo, hier ook privilege.
Frunk alles ok, portieren alles ok, trekhaak alles ok.
Geen noemenswaardige problemen.
Onlangs kon ik wel 4-5 km rijden aan ongeveer 60 km/u op LCC zonder iets aan te raken, en zonder melding "stuur vasthouden", maar dat was blijkbaar eenmalig!

• burnfout
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:14
Ian_ schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:04:
De hele dag doet mijn GPS raar..
Navigatie start ik of niet en elke keer verspringt het beeld naar mijn begin locatie weer.

SOS knop reset gedaan
Knoppen aan het stuur reset gedaan

Iemand anders hier ook last van?
Nee geen last van.

Ik had vanochtend wel voor de tweede keer dat bi het starten van de auto het scherm / systeem helemaal opnieuw moet opstarten met het Zeekr Logo voor een minuutje ofzo. Alsof hij een diepe reset heeft gekregen vanacht.

• nikagl
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:16
VANC schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:05:
[...]
Onlangs kon ik wel 4-5 km rijden aan ongeveer 60 km/u op LCC zonder iets aan te raken, en zonder melding "stuur vasthouden", maar dat was blijkbaar eenmalig!
Met de manier waarop de auto af en toe "schrikt" van de vluchtstrook, reageert op andere auto's en soms "alles opgeeft" omdat hij de lijnen niet meer goed kan volgen zou ik m'n handjes niet te lang van het stuur houden ;)

Zeekr 7x LR | HASS | Zwave | Python | Javascript

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:21
burnfout schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:14:
[...]

Nee geen last van.

Ik had vanochtend wel voor de tweede keer dat bi het starten van de auto het scherm / systeem helemaal opnieuw moet opstarten met het Zeekr Logo voor een minuutje ofzo. Alsof hij een diepe reset heeft gekregen vanacht.
Ik ook - vorige keer dat ik het hier las had ik het ook diezelfde dag. Lijkt minder random dan dat we denken?
Misschien elke zoveel dagen om cache te clearen?

Zeekr 7x Privilege AWD

• nikagl
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:16
4v4t4r schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:18:
[...]

Ik ook - vorige keer dat ik het hier las had ik het ook diezelfde dag. Lijkt minder random dan dat we denken?
Misschien elke zoveel dagen om cache te clearen?
+1

Zeekr 7x LR | HASS | Zwave | Python | Javascript

Pagina: 1 ... 95 96 Laatste