Ik heb geen last van de airco, het is aangenaam in de auto. Wel heb ik vorige week gemerkt dat wanneer ik de rapid heating functionaliteit gebruikte voordat ik in de auto ging, hij daarna redelijk koele lucht blaaste. Naar mijn idee had hij na de HIGH stand het idee dat de auto te warm was ten opzichte van de gezette temp van de airco en hij de auto dus wat moest afkoelen.Jiggero schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 20:41:
[...]
Hier heb ik ook last van. Moet temp in auto bijna altijd op HOOG zetten om het aangenaam warm te krijgen. En als ik de temp daarna terugdraai naar 25-28 graden dan wordt het toch weer te koud op een gegeven moment. Ik voel dan ook dat er koude lucht wordt geblazen. Binnenkort naar Zeekr Zeist voor een nieuwe onderkant met een nieuwe uitsparing voor mij trekhaak en dan wordt er ook naar de warmtepomp gekeken.
Ik krijg exact dezelfde melding. Ik heb premium connect. Is er dan een andere agenda app van Zeekr? Ik wil mijn agenda graag op het scherm kunnen zien nog mooier als ik vanuit de agenda navigatie kan startenjsiegmund schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 15:48:
[...]
Wat bedoe je met 'via Zeekr'? Doel je daarmee op die calendar en meetings app? Wat ik op probeer, dat ding vertelt me altijd precies hetzelfde:
[Afbeelding]
Heb tot nu toe 'komt wel' gedacht, maar als dit bij anderen wel werkt en Teams dan ook een optie is (nu via bluetooth gedaan), dan begin ik wel geïnteresseerd te raken. Ik heb geen premium connectivity btw, maar wel internet via wifi hotspot.
Standaard applicatie maar net gekeken en ik krijg nu ook een foutmelding terwijl hij het wel altijd gedaan heeft……Jeffdbr schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 23:59:
[...]
Ik krijg exact dezelfde melding. Ik heb premium connect. Is er dan een andere agenda app van Zeekr? Ik wil mijn agenda graag op het scherm kunnen zien nog mooier als ik vanuit de agenda navigatie kan starten
Ik weet dat het een aantal keer besproken is, maar kan het niet meer vinden.
Wat zijn goede sneeuwketting voor de privilege versie? Als ik de ophanging op zeer hoog zet, dan is er eigenlijk heel veel mogelijk denk ik (qua wielkast ruimte)?
Wat zijn goede sneeuwketting voor de privilege versie? Als ik de ophanging op zeer hoog zet, dan is er eigenlijk heel veel mogelijk denk ik (qua wielkast ruimte)?
Je iPhone als UWB key is een leuke/handige functie. Enige nadeel is wel dat elke keer als ik nu naar de wc ga of de trap op loop, unlockt de auto: koplampen kort aan, knipperlichten knipperen. Heel irritant voor de buren.
Dit is precies waarom ik mijn telefoon niet als digital key wil. Met de sleutel kan ik prima bepalen wanneer ik de auto wel en niet nodig heb.sjakie02 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 10:53:
Je iPhone als UWB key is een leuke/handige functie. Enige nadeel is wel dat elke keer als ik nu naar de wc ga of de trap op loop, unlockt de auto: koplampen kort aan, knipperlichten knipperen. Heel irritant voor de buren.
Moet je wel rekening houden dat hij op snelweg dacht ik vanzelf naar de low setting gaat voor efficiëntie. Dus zou niet alleen uitgaan van de ruimte op zeer hoog.burnfout schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 10:04:
True, sneewkettingen op de snelweg heb ik echter nog nooit meegemaakt. Het is altijd voor een kort stukje in een dorpje in mijn ervaring. Het is sowieso al 15 jaar geleden dat ik ze gebruikt hebt, maar je moet ze toch hebben.Elayais schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 11:10:
[...]
Moet je wel rekening houden dat hij op snelweg dacht ik vanzelf naar de low setting gaat voor efficiëntie. Dus zou niet alleen uitgaan van de ruimte op zeer hoog.
Over de 'rapid heat' functie... die heb ik wel in de app. Maar nog niet gevonden in de auto zelf. Iemand anders wel?Elayais schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 23:43:
[...]
Ik heb geen last van de airco, het is aangenaam in de auto. Wel heb ik vorige week gemerkt dat wanneer ik de rapid heating functionaliteit gebruikte voordat ik in de auto ging, hij daarna redelijk koele lucht blaaste. Naar mijn idee had hij na de HIGH stand het idee dat de auto te warm was ten opzichte van de gezette temp van de airco en hij de auto dus wat moest afkoelen.
Nee, je wilt hem ook gebruiken voor je in de auto staptSirHenkie schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 11:34:
[...]
Over de 'rapid heat' functie... die heb ik wel in de app. Maar nog niet gevonden in de auto zelf. Iemand anders wel?
Ik heb net op sneeuwketting gezocht in het forum en zie dat er niet echt een conclusie is getrokken. Gisteren gebeld met Zeekr en ze adviseren de "König K Summit K45", maar als ik kijk passen deze helemaal niet op de 255/50 R19 standaard velgen van de LR. Van König kom ik dan op de "König K Summit XXL K66" uit. Ik ben gisteren ook nog even bij Zeekr in Zeist langs geweest en ze gaat mij als het goed is vandaag terugbellen met het definitieve advies... ik ben benieuwd.burnfout schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 10:04:
Zeekr 7x LR | HASS | Zwave | Python | Javascript
Deze gekocht, werkte prima: Spikes Spider Easy Sportnikagl schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 11:56:
[...]
Ik heb net op sneeuwketting gezocht in het forum en zie dat er niet echt een conclusie is getrokken. Gisteren gebeld met Zeekr en ze adviseren de "König K Summit K45", maar als ik kijk passen deze helemaal niet op de 255/50 R19 standaard velgen van de LR. Van König kom ik dan op de "König K Summit XXL K66" uit. Ik ben gisteren ook nog even bij Zeekr in Zeist langs geweest en ze gaat mij als het goed is vandaag terugbellen met het definitieve advies... ik ben benieuwd.
Oneplus 15 na update van de app inmiddels ook bruikbaar als digital key. Zojuist zonder fob en kaart kunnen rijden. Fijn!