Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 84 ... 100 Laatste
Acties:

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Nu online
Ik stapte gisterenochtend vroeg in de auto (ontbijt oid haha) en de auto gaf naast mijn naam het volgende aan:

🔋 Logo van een battterij met de tekst; “batterij is koud en beïnvloedt de performance”. Met de precondition knop! Heel fijn en goed dat ze dit zo aangeven.

Erg mooi dat nu rechtsonderin de drivers console ten alle tijden zichtbaar is in welke modus je rijdt (jammer dat individuel dan niet is meegenomen).

Als je op je stuur door de menu’s bladerd (bandenspanning, muziek, trip, etc.), dit kan je dus aanpassen wat je ziet, ik kwam nu ook navigatie tegen maar helaas niet als tabblad. Deze werkt vooralsnog alleen al je HUD uitzet.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:18

admiral866

The King Personality Disorder

Ik hoop dat het mini navigatie blokje rechtsonderin (dus met hud uit) ook beschikbaar wordt in het midden. Dat je dus een grotere/goede navigatie hebt in het scherm recht voor je. Vond ik altijd erg fijn in de Polestar 2.
Of is daar ook al eea aan verbeterd in de 2. 1 update?

• IIwouterNL
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-02 10:24
Ik wacht nog steeds op de update. Ondertussen gisteren ruim 3 u gereden en meerdere malen reset gedaan maar is volgens mij echt afhankelijk wanneer je aan de beurt bent. Geduld is niet mijn sterkste eigenschap🥲

• Jaap09
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 24-01 22:15
IIwouterNL schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 08:30:
Ik wacht nog steeds op de update. Ondertussen gisteren ruim 3 u gereden en meerdere malen reset gedaan maar is volgens mij echt afhankelijk wanneer je aan de beurt bent. Geduld is niet mijn sterkste eigenschap🥲
Idem!!!

• daniel223
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 02-02 07:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yChYkzEJhREj5Bcgj9Xc75wtSnI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yVivIN6LJNjLCkvuTHlaLiPp.jpg?f=fotoalbum_large

Ik snap er werkelijk niks van. Ik bereik nooit een hoger laadvermogen dan 200kw. Zojuist onderweg naar Frankrijk. Navigatie ingesteld, die begon op tijd met voorverwarmen van de accu. Ik sta bij FastNed die 400kw aangeeft. Hoe kan dit? Ik heb ook nog 50% er af gereden in 160km. Dus zou 320km kunnen doen met een volle accu. (Long range)

Ps: er staat niemand naast mij bij dezelfde laadpaal.

[ Voor 4% gewijzigd door daniel223 op 26-12-2025 08:47 ]

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:46
daniel223 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 08:46:
[Afbeelding]

Ik snap er werkelijk niks van. Ik bereik nooit een hoger laadvermogen dan 200kw. Zojuist onderweg naar Frankrijk. Navigatie ingesteld, die begon op tijd met voorverwarmen van de accu. Ik sta bij FastNed die 400kw aangeeft. Hoe kan dit? Ik heb ook nog 50% er af gereden in 160km. Dus zou 320km kunnen doen met een volle accu. (Long range)

Deze temperaturen zijn funest voor zowel bereik als laadsnelheid. Het zou me overigens niets verbazen als je volgende stop wel wat betere snelheden geeft !

Zeekr 7x Privilege AWD

• Ian_
  • Nu online
[Afbeelding]

• Hoeveel laadpalen staan er op locatie?
  • Geeft het systeem aan door temperatuur minder vermogen?
  • Heb je dubbel gecheckt door door naar: - Menu - Battery - Pre conditioning handmatig aan te klikken?
Als die op temperatuur is en je drukt de knop in, dan geeft hij aan temperatuur bereikt.

Als ik je verhaal lees, denk ik dat je te vroeg hebt ingedrukt, dus na het op temperatuur komen is hij naar beneden gegaan en omdat het systeem niet 2x zelf doet.

Side note, Fransen zijn bekend om hun we zetten een 400 kW lader neer maar vullen hem maar voor 200 kW… Net als de service momenteel van Alpitronic, om te janken.

Mijn collega’s in Noorwegen hadden laatst 363 kW gehaald met -3 500A limiet dus pakt gewoon maximaal beschikbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Ian_ op 26-12-2025 09:28 ]

• daniel223
  • Laatst online: 02-02 07:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oy5D4vDJSdLkRFVqlA9-Y6jh_-w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B014lYeTebdegAfSfOp2PAV9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OR0T6EE1Qlrw_5S1LEco-B-cOQw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g2v4uHKmnmOi7u834a73WwrV.jpg?f=fotoalbum_large

Ik rijd op de navigatie, en er staat al 40 minuten lang dat de batterij wordt klaargemaakt. Ik kom over enkele minuten opnieuw aan bij FastNed en hij is nog steeds niet op temperatuur. Is dit normaal?

• Ian_
  • Nu online
daniel223 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 09:28:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik rijd op de navigatie, en er staat al 40 minuten lang dat de batterij wordt klaargemaakt. Ik kom over enkele minuten opnieuw aan bij FastNed en hij is nog steeds niet op temperatuur. Is dit normaal?
Met deze temperaturen is dat normaal, bij elk voertuig! Tip van de dag, zet je scheduled trip aan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QRjrrxyHt3hRiXZYoQjv8BDh6Q0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iQ9JWNwwNrZIyeOu6J3nkgkD.jpg?f=fotoalbum_large

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-02 04:57
Het is mij eindelijk gelukt om een digital key (uwb, iPhone 17) aan te maken. Auto wilde eerst geen QR code genereren. Na een een korte rit werkte het opeens wel. Code gescand, telefoon op nfc lezer, en sleutel is aangemaakt.

Weet iemand trouwens of de lendensteun positie ook opgeslagen kan worden? Die moet ik iedere keer opnieuw instellen omdat die niet mee switched met onze profielen.

• WizzyBrown
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 14-02 12:28
Ian_ schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 05:18:
Ik stapte gisterenochtend vroeg in de auto (ontbijt oid haha) en de auto gaf naast mijn naam het volgende aan:

🔋 Logo van een battterij met de tekst; “batterij is koud en beïnvloedt de performance”. Met de precondition knop! Heel fijn en goed dat ze dit zo aangeven.

Erg mooi dat nu rechtsonderin de drivers console ten alle tijden zichtbaar is in welke modus je rijdt (jammer dat individuel dan niet is meegenomen).

Als je op je stuur door de menu’s bladerd (bandenspanning, muziek, trip, etc.), dit kan je dus aanpassen wat je ziet, ik kwam nu ook navigatie tegen maar helaas niet als tabblad. Deze werkt vooralsnog alleen al je HUD uitzet.
Als je hem handmatig op individueel zet, dan zie je dit ook in de paarse kleur rechts onderin het driver display. Echter je kunt dan niet meer met de Mode knop onder het main display de rijmodus veranderen naar ECO, Comfort of Sport. Dit werkt dan niet meer en heb ik al gemeld in de bouwers app. Zet je hem zelf op Comfort van het instellingen menu dan werkt de Mode knop onder het main display wel voor de 3 standen hierboven. Off Road of Snow kun je niet bereiken via de Mode knop.

• Ruben_sim
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 14-02 08:09
WizzyBrown schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 09:50:
[...]

Als je hem handmatig op individueel zet, dan zie je dit ook in de paarse kleur rechts onderin het driver display. Echter je kunt dan niet meer met de Mode knop onder het main display de rijmodus veranderen naar ECO, Comfort of Sport. Dit werkt dan niet meer en heb ik al gemeld in de bouwers app. Zet je hem zelf op Comfort van het instellingen menu dan werkt de Mode knop onder het main display wel voor de 3 standen hierboven. Off Road of Snow kun je niet bereiken via de Mode knop.
Waar zie ik welke settings er worden gekozen bij de verschillende pre sets? Ik rij namelijk altijd met de demping is sport. Denk dat nu alleen kan in de sport stand of individueel

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:42
Elayais schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 00:34:
[...]

Hierbij:

[Afbeelding]

Ik weet niet hoe het werkt met de kaart, ik heb gewoon altijd de keyfob in mijn broekzak zitten. Het is nog even afwachten hoe lang de batterij het volhoudt, mocht deze leeg zijn kan de keyfob ook gebruikt worden door de NFC mogelijkheid te gebruiken. En dan rij ik wel even naar Zeist voor een nieuwe batterij want ik heb al geprobeerd hem open te maken en lukt mij met geen mogelijkheid.
Dank. Ik kwam deze tegen.
https://youtube.com/v/el8m-_LNPkU

• MvRtje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:27
Zag op een FB pagina dat er mensen niet meer kunnen rijden na het doen van de 2.1 update op moment hij aan de lader hing. Zie hier dat er mensen zijn die hem nog niet gehad hebben, misschien tijdelijk de update terug getrokken?

[ Voor 9% gewijzigd door MvRtje op 26-12-2025 10:25 ]

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart

• WizzyBrown
Ruben_sim schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 09:57:
[...]

Waar zie ik welke settings er worden gekozen bij de verschillende pre sets? Ik rij namelijk altijd met de demping is sport. Denk dat nu alleen kan in de sport stand of individueel
Ook dat heb ik gemeld in de bouwersapp. Die functionaliteit is nu zoek. Dit is wat ik schreef onder de titel 'Customizing Zeekr 7x drive modes' , zie de screenshot, de bovenste 2 heb ik gisteren aangemaakt. Graag upvoten. Ze staan op status Pending, misschien zie je ze niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lXG4w4e2AQzQjvwVfiMH3O5aK48=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0w67ezvfTOaa1p2ojD0tFVpm.jpg?f=fotoalbum_large

Hier tevens de inhoudelijke tekst van item 'Customizing Zeekr 7x drive modes':
Dear @Krypton

Thanks for the beautiful Christmas present that the OS2.1 brings us.

Nevertheless I want to bring this odd behavior to your attention.
Vehicle: Zeekr 7x
Vehicle type: Privilege
Country: NL
Software: Zeekr OS 2.1

Steps to reproduce
• Open the quick settings of the car
• At the top you see the various modes with at the right a pencil and a button Individual
• When clicking the various modes you cannot see which underlying settings are changed, you can only see the drive height changing when clicking through the modes
• As every mode shows the pencil at the right, I select mode ECO and click the pencil.
• Now I do see all the individual settings for this mode which I can change as I see a button Save and Use at the bottom that led me to thinking that you can change this ECO mode to your preference so I made some changes.
• After pressing save and use, I end up at the page for the Individual mode which is confusing, as I was in the ECO mode page.
• Whatever mode I now select, e.g. Sport, pressing the pencil again will show me the same settings again as the last time when I customized ECO. Every mode shows the same settings now which is confusing.
• When driving however, pressing the mode button and switching to Sport it looks like the original Sport settings are restored as I also customized the Sport mode at the same way as I changed ECO mode. On the Sport page I clicked the pencil, changed the driving Mode to comfort and pressed save. But while driving and switching to Sport I could feel that the performance of the car was stil set to Max. This led me to concluding that it looks like you can customize the existing modes while you cannot……
• The behavior of these modes is weird. Working with it for some time, it now looks like if when clicking the pencil, you customize the settings for the Individual mode, not for the mode you're in.

What I expected
• I expected that when clicking on any mode in the Quick Settings page, I could see ALL the individual settings that make up this mode (drive train power, suspension stiffness, steering wheel resistance) on the same page while not seeing any pencil and therefore not giving the user the impression you can 'customize it'.
Instead a pencil should only show up when selecting the individual mode! Then people don't get confused as they are now because it looks like you can customize each mode.

• 4v4t4r
  • Laatst online: 14:46
MvRtje schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 10:24:
Zag op een FB pagina dat er mensen niet meer kunnen rijden na het doen van de 2.1 update op moment hij aan de lader hing. Zie hier dat er mensen zijn die hem nog niet gehad hebben, misschien tijdelijk de update terug getrokken?
Bij volvo start hij simpelweg niet als hij aan de lader hangt. Ik zou dat dus uit automatisme nu ook niet doen denk ik.

Zeekr 7x Privilege AWD

• Ruben_sim
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 14-02 08:09
WizzyBrown schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 10:42:
[...]

Ook dat heb ik gemeld in de bouwersapp. Die functionaliteit is nu zoek. Dit is wat ik schreef onder de titel 'Customizing Zeekr 7x drive modes' , zie de screenshot, de bovenste 2 heb ik gisteren aangemaakt. Graag upvoten. Ze staan op status Pending, misschien zie je ze niet.
[Afbeelding]

Hier tevens de inhoudelijke tekst van item 'Customizing Zeekr 7x drive modes':
Dear @Krypton

Thanks for the beautiful Christmas present that the OS2.1 brings us.

Nevertheless I want to bring this odd behavior to your attention.
Vehicle: Zeekr 7x
Vehicle type: Privilege
Country: NL
Software: Zeekr OS 2.1

Steps to reproduce
• Open the quick settings of the car
• At the top you see the various modes with at the right a pencil and a button Individual
• When clicking the various modes you cannot see which underlying settings are changed, you can only see the drive height changing when clicking through the modes
• As every mode shows the pencil at the right, I select mode ECO and click the pencil.
• Now I do see all the individual settings for this mode which I can change as I see a button Save and Use at the bottom that led me to thinking that you can change this ECO mode to your preference so I made some changes.
• After pressing save and use, I end up at the page for the Individual mode which is confusing, as I was in the ECO mode page.
• Whatever mode I now select, e.g. Sport, pressing the pencil again will show me the same settings again as the last time when I customized ECO. Every mode shows the same settings now which is confusing.
• When driving however, pressing the mode button and switching to Sport it looks like the original Sport settings are restored as I also customized the Sport mode at the same way as I changed ECO mode. On the Sport page I clicked the pencil, changed the driving Mode to comfort and pressed save. But while driving and switching to Sport I could feel that the performance of the car was stil set to Max. This led me to concluding that it looks like you can customize the existing modes while you cannot……
• The behavior of these modes is weird. Working with it for some time, it now looks like if when clicking the pencil, you customize the settings for the Individual mode, not for the mode you're in.

What I expected
• I expected that when clicking on any mode in the Quick Settings page, I could see ALL the individual settings that make up this mode (drive train power, suspension stiffness, steering wheel resistance) on the same page while not seeing any pencil and therefore not giving the user the impression you can 'customize it'.
Instead a pencil should only show up when selecting the individual mode! Then people don't get confused as they are now because it looks like you can customize each mode.
Oké top, ga er later vandaag even doorheen lopen en upvoten.

• boxtel
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:53
Heb je nu die digital key niet meer nodig als je hem via Wallet beschikbaar hebt? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ElLOj0Pd7oIPXIZtcfTHB_bLYY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J4msDvkWo9Dj4s7Nv5glUplv.jpg?f=fotoalbum_large

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:26

Freedive

] Ken sent me _

boxtel schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 11:56:
Heb je nu die digital key niet meer nodig als je hem via Wallet beschikbaar hebt? [Afbeelding]
Klopt!

• MM19
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-02 09:16
Elayais schreef op donderdag 18 december 2025 @ 14:57:
[...]

Al een reset gedaan met de 2 knoppen op het stuur?
Ja, en na de update nog steeds dezelfde klachten

• MM19
npolm schreef op donderdag 18 december 2025 @ 15:30:
[...]

Wat bedoel je met koffiekopje? Die heb ik even gemist? Schakel je hiermee het detectie-alarm uit? Want dat blijft een irritante functie als ik even snel terug naar binnen moet met kinderen in de auto.
Ja, maar dat lijkt ook achterhaald. Werkt niet meer, althans, het alarm blijft afgaan

• MM19
PVal24 schreef op donderdag 25 december 2025 @ 10:33:
Hi, eerste post maar lees al weken mee, dank voor alle inzichten! Sinds deze maandag eigenaar van een groene LR. Ik heb nog een paar dingen waar ik niet uitkom, wie weet kan iemand helpen:
- mijn vrouw moet iedere keer als zij rijdt en haar profiel start, opnieuw de qr scannen, any clue why?
- ik heb nu al 2x gehad dat het alarm plots afgaat vlak nadat ik m op slot zet, er is dan mens of dier gedetecteerd. Hoe komt dit?
- de voorverwarmingsfunctie staat met dit weer zo hard te blazen dat het klinkt alsof er een vrachtwagen voor m’n deur staat, en ik kan m niet meer uitzetten via de app. Bug?
Overigens wacht ik met smart op de 2.1 update, maar ben nog niet aan de beurt.
Bij mij blijft het alarm ook steeds afgaan als ik hem op slot doe, heb jij hier al iets voor gevonden toevallig?

• Elayais
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 06-02 11:09

Elayais

Die ene daar

Ik had dit gevraagd bij aflevering en die gaf toen inderdaad aan dat je 'm moet draaien, ik heb het zelf geprobeerd en het is mij nog niet gelukt. Ik wil ook niks slopen, dus dat laat ik ze gewoon lekker in Zeist doen (mijn kantoor is 10 min daarvandaan), als ze 'm slopen mogen ze zelf een nieuwe bestellen en betalen :X

• nb90
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 12-02 12:23
MM19 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:43:
[...]

Bij mij blijft het alarm ook steeds afgaan als ik hem op slot doe, heb jij hier al iets voor gevonden toevallig?
Ik heb die Life Presence functie uitgezet want als ik mn dochtertje erin zette en even wegliep om nog wat te pakken ging die op slot en direct ook het alarm loeien… niet heel handig haha. Maargoed, in de situatie dat als je wegloopt en haar perongeluk vergeet is natuurlijk wel weer het gewenste gedrag dat die gaat loeien. :)

Hier trouwens ook nog steeds geen update binnen helaas… (Long Range)

[ Voor 6% gewijzigd door nb90 op 26-12-2025 12:50 ]

• Elayais

Elayais

Die ene daar

Wel apart, ik zie deze optie niet in mijn auto, de Cabin Active Temperature Control. Ik zat vanochtend even te kijken en ik dacht al waar vind jij deze optie dan? Maar zie dat ik wel op de goede plek zat gezien dat ik de andere 3 wel heb.

• Elayais

Elayais

Die ene daar

MM19 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:43:
[...]

Ik heb de Life Presence Functionaliteit in het begin al uit gezet. Ik vind dit zelf niet zo interessant, mijn kinderen zijn ondertussen ok al zo oud dat ik wel kan proberen ze te vergeten, het lukt toch elke keer niet. ;)

• Ian_
  • Nu online
Elayais schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:53:
[...]

Ik heb de Life Presence Functionaliteit in het begin al uit gezet. Ik vind dit zelf niet zo interessant, mijn kinderen zijn ondertussen ok al zo oud dat ik wel kan proberen ze te vergeten, het lukt toch elke keer niet. ;)
Als ik even snel parkeer, dan druk ik op het koffieknopje (als snelkoppeling gezet naast de max speed enzovoort) en werkt perfect. Auto gaat op slot, temperatuur blijft constant en kan zo weer wegrijden.

• Ian_
  • Nu online
Elayais schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:51:
[...]

Wel apart, ik zie deze optie niet in mijn auto, de Cabin Active Temperature Control. Ik zat vanochtend even te kijken en ik dacht al waar vind jij deze optie dan? Maar zie dat ik wel op de goede plek zat gezien dat ik de andere 3 wel heb.
Je hebt wel versie 2.1.0, want op de vorige versies was deze nog niet toegevoegd.

• MM19
nb90 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:49:
[...]

Ik heb die Life Presence functie uitgezet want als ik mn dochtertje erin zette en even wegliep om nog wat te pakken ging die op slot en direct ook het alarm loeien… niet heel handig haha. Maargoed, in de situatie dat als je wegloopt en haar perongeluk vergeet is natuurlijk wel weer het gewenste gedrag dat die gaat loeien. :)

Hier trouwens ook nog steeds geen update binnen helaas… (Long Range)
Hoe zet je die uit? En is dat permanent? Of moet je hem steeds uitzetten?

• MM19
Elayais schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:53:
[...]

Waar zit deze functie precies??

• RdeNoronha
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-01 06:18
Uiteindelijk is het gelukt om de digitale key toe te voegen. Hij staat nu ook netjes in mijn wallet op mijn iPhone 16 Pro. Tips:

- bestaande digitale key verwijderen
- Behoorlijke tijd wachten. Na een paar uur zag ik in de app op mijn telefoon, dat ik er eentje moest aanmaken.
Bij eerdere pogingen was ik te snel. Er was dan blijkbaar nog een sleutel geregistreerd. Toen zag ik ook geen QR code verschijnen bij profiel\sleutel management op het scherm in de auto.
- De volgende dag heb ik het opnieuw geprobeerd. Het viel mij op dat het OS in de auto een reboot deed, toen ik instapte. Ik had de vorige dag de update naar 2.1 al doorgevoerd.
- QR code in de auto gescand. Eerst via de Zeekr App. Maar toen kreeg ik nog een foutmelding. 2e poging via de QR code scanner van de iPhone/IOS zelf. En toen ging ie wel aan de slag.
- telefoon idd schuin houden boven het NFC logootje. En geduld is een schone zaak. Het duurt even voordat (ik denk 1 a 2 minuten) voordat de digitale key is geïnstalleerd.
- Daarna kreeg ik meteen de vraag om hem ook op mijn Apple Watch te installeren.

Als Apple fanboy helemaal blij... Ik heb geen sleutels meer nodig. Huisdeur met Nuki, auto met iPhone alleen nog als ik ga fietsen...

Fijne kerst allemaal

• Freedive

Freedive

] Ken sent me _

RdeNoronha schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 13:39:
Uiteindelijk is het gelukt om de digitale key toe te voegen. Hij staat nu ook netjes in mijn wallet op mijn iPhone 16 Pro. Tips:

- bestaande digitale key verwijderen
- Behoorlijke tijd wachten. Na een paar uur zag ik in de app op mijn telefoon, dat ik er eentje moest aanmaken.
Bij eerdere pogingen was ik te snel. Er was dan blijkbaar nog een sleutel geregistreerd. Toen zag ik ook geen QR code verschijnen bij profiel\sleutel management op het scherm in de auto.
- De volgende dag heb ik het opnieuw geprobeerd. Het viel mij op dat het OS in de auto een reboot deed, toen ik instapte. Ik had de vorige dag de update naar 2.1 al doorgevoerd.
- QR code in de auto gescand. Eerst via de Zeekr App. Maar toen kreeg ik nog een foutmelding. 2e poging via de QR code scanner van de iPhone/IOS zelf. En toen ging ie wel aan de slag.
- telefoon idd schuin houden boven het NFC logootje. En geduld is een schone zaak. Het duurt even voordat (ik denk 1 a 2 minuten) voordat de digitale key is geïnstalleerd.
- Daarna kreeg ik meteen de vraag om hem ook op mijn Apple Watch te installeren.

Als Apple fanboy helemaal blij... Ik heb geen sleutels meer nodig. Huisdeur met Nuki, auto met iPhone alleen nog als ik ga fietsen...

Fijne kerst allemaal
Lekker hè:)
Tip: je hebt ook ov fietsen met nfc slot die gewoon in je schuur zetten 🤣

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-02 22:49
Ian_ schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 05:12:
[...]

De kaart van Nederland was binnen 3 minuten gedownload (je hebt een wifi verbinding nodig).
Bij mij blijft de navigatie hangen op Bijna Klaat scherm. Heb hem via een hotspot met wifi verbonden. Maakt niks uit. Ik kan verder ook nergens instellingen of zo selecteren.

[ Voor 7% gewijzigd door jswinkels op 26-12-2025 14:23 ]

• Stuflen
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 15-02 21:56
Hi,
Lees ruime tijd mee met al jullie ervaringen, dank voor het delen! Ook voor mij is het binnenkort tijd om een knoop door te hakken. De shortlist is ingekort tot de 7x Business (Core) en de Xpeng G6 LR. Range en opladen zijn voor mij in alle gevallen prima. Wat voor mij belangrijk is is uiteindelijk het comfort als gezinsauto 2 volwassenen en 1 (mogelijk 2) kleine kinderen. Ben benieuwd of er hier meer mensen de G6 als optie hadden, wat uiteindelijk de keuze is geworden en waarom.

• Ferry34
  • Laatst online: 15-02 11:00
Beide vind ikzelf de meest interessante EV s van dit moment.

De G6 is overigens een klap goedkoper dan de 7X natuurlijk.
Proefrijden sowieso

Range...kijk op youtube 😎

• Ian_
  • Nu online
Stuflen schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 14:23:
Hi,
Lees ruime tijd mee met al jullie ervaringen, dank voor het delen! Ook voor mij is het binnenkort tijd om een knoop door te hakken. De shortlist is ingekort tot de 7x Business (Core) en de Xpeng G6 LR. Range en opladen zijn voor mij in alle gevallen prima. Wat voor mij belangrijk is is uiteindelijk het comfort als gezinsauto 2 volwassenen en 1 (mogelijk 2) kleine kinderen. Ben benieuwd of er hier meer mensen de G6 als optie hadden, wat uiteindelijk de keuze is geworden en waarom.
Ik heb in beiden een proefrit gemaakt. Wat voor mij echt doorslaggevend was is het comfort en de ruimte die je hebt in de 7X.

Zelf vader van een driejarige en een baby van een half jaar oud. Het grote voordeel van de 7X is dat er achterin naast elkaar twee kinderwagens kunnen.

Het is een duurdere auto, maar hij is ook wel een stuk groter en het stuur met de software in de G6 vond ik echt waardeloos.

• tbee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:25
Stuflen schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 14:23:
Hi,
Ik had de G6 en G9 als optie. De G6 viel af vanwege de audio, de G9 heeft echter een briljant audiosysteem. Doorslaggevend voor mij was echter dat mijn niet-meer-zo-kleine-zoon die als sportschoolfanaticus niet in de voorgevormde zetels van de achterbank van de G9 past: te brede schouders. In de 7X is dit geen probleem. Kleine kinderen worden sneller groot dan je denk.

• petermdevries
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-02 23:10
Vandaag stukje gereden en op een andere plaats net voordat ik terug wilde nog eens geprobeerd. En voila, werkte en heb nu de key in de wallet. Waardoor? Geen idee. Simpelweg tijd? Of iPhone niet op de wifi thuis? Het werkt nu iig :)

• fideba
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-02 09:07
MvRtje schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 10:24:
Heb 2.1 geinstalleerd tijdens laden, geen issues

• clydevdl
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 19:09
Echt veel opties nu om de audio af te stellen. ik dacht ik ga er even voor zitten maar het was zoveel dat ik dacht dit is to much om tijdens de kerst te doorgronden. Een how to zou wel handig zijn in deze. Mensen met studio ervaring kunnen helemaal los gaan nu.

• menno76
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 19:03
[Afbeelding]

320 km range als je snelweg rijdt is niet raar toch? Ga je harder dan 140 mag je denk ik met 275 al blij zijn. Althans dat was mijn ervaring met tesla model 3 en 7x is zeker niet zuiniger

• Joey Stassen
  • Laatst online: 08-02 19:29
Zijn er meer mensen die de update al hebben uitgevoerd, maar niet ervaren dat het knipperlicht geluid zachter is?
Moet dit nog ergens ingesteld worden, of moet ik nog iets anders doen?

• Redevned
  • Laatst online: 10-02 06:18
petermdevries schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 14:48:
[...]

Vandaag stukje gereden en op een andere plaats net voordat ik terug wilde nog eens geprobeerd. En voila, werkte en heb nu de key in de wallet. Waardoor? Geen idee. Simpelweg tijd? Of iPhone niet op de wifi thuis? Het werkt nu iig :)
Bij mij nu ook! Ook na een stukje rijden!
Dikke blij haha!!
Onverklaarbaar maar heel blij dat het werkt!

• Freedive

Freedive

] Ken sent me _

Joey Stassen schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 15:43:
Zijn er meer mensen die de update al hebben uitgevoerd, maar niet ervaren dat het knipperlicht geluid zachter is?
Moet dit nog ergens ingesteld worden, of moet ik nog iets anders doen?
Nee na update is hij super zacht. Hoef je niets voor in te stellen.

Reset proberen?

• Ian_
  • Nu online
Freedive schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 15:55:
[...]

Reset proberen?
Je kan het wel instellen maar can’t remember where. Al was het na de update wel meteen op low

• Freedive

Freedive

] Ken sent me _

Ian_ schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 16:05:
[...]

Je kan het wel instellen maar can’t remember where. Al was het na de update wel meteen op low
Ja rechtsonder bij luidspreker, alleen doet / deed dat altijd weinig

• WizzyBrown
Krijgen anderen na de update naar 2.1 in de app te zien: 'Zet de locatie functie in de auto aan'?
In mijn auto heb ik alle rechten aanstaan sinds maanden, en de navigatie doet het ook gewoon. De app toont niet meer aan waar de auto staat.......

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3hnN6_P7wjt3ktZnpRvTLmEno_4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vOrsp8DRA6gb0IV4d0xEZPlw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door WizzyBrown op 26-12-2025 16:22 ]

• vanderwolf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-02 22:43
Hoe blij je ervan kan worden dat het knipperlicht geluid nu niet meer zo hard is!!!

Er allemaal nog niet echt naar kunnen kijken verder. iPhone als key aanmaken nog niet gelukt. Nog even goed nazoeken hoe je dit het beste stap voor stap kunt doen.

De Navi3: ik kan nergens vinden hoe je de groene lijnen weg kunt krijgen. Vind dat heel onrustig op het scherm en wat boeit het mij om te zien dat er geen files zijn op wegen waar ik niet rij op dat moment. Er zouden situaties kunnen zijn dat het wel handig is maar dat zal voor mij 99,99% van deze tijd niet aan de orde zijn dus had wat mij betreft een optionele instelling mogen zijn.

Het rijden op de snelweg nog niet ervaren. Ben ook wel wat behoudend om meteen te roepen of het nu goed is maar fijn dat op 1 na iedereen het een enorme verbetering vindt. Ik heb mijn winterbanden meer spanning gegeven wat ook al wel een verschil gaf. Vooral benieuwd hoe het straks met de zomerbanden gaat zijn. Er was iemand die recent Ijn 7X opgehaald had en ook erg last had van de rechtuit stabiliteit. Benieuwd of die nog op de zomerbanden staat en hoe die het met de update nu heeft.

Wat direct merkbaar was: de verwarming. Deze lijkt het nu eindelijk goed te doen! Heel fijn.
Al met al heel blij dat de update er nu is! Komende dagen ga ik er verder induiken.

• Elayais

Elayais

Die ene daar

Ian_ schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 16:05:
[...]

Bij sounds en dan systeem geluid kun je zacht, medium of hard zetten

• Elayais

Elayais

Die ene daar

Ian_ schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 13:03:
[...]

Als ik even snel parkeer, dan druk ik op het koffieknopje (als snelkoppeling gezet naast de max speed enzovoort) en werkt perfect. Auto gaat op slot, temperatuur blijft constant en kan zo weer wegrijden.
Die gebruik ik wel inderdaad als ik naar de winkel ben of zo, vooral in deze periode voor het warm houden. Wat wel jammer is, is dat hij dan niet meer Android Auto zelf verbind, dan moet ik bij connections bij mijn telefoon weer even op het icoontje klikken.

• Elayais

Elayais

Die ene daar

MM19 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 13:36:
[...]

Moet ik ook weer zoeken, zal later nog even kijken

• Elayais

Elayais

Die ene daar

Ian_ schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 13:03:
[...]

Je hebt wel versie 2.1.0, want op de vorige versies was deze nog niet toegevoegd.
Zeker, update is geweest. Daarom vind ik het zo apart. Misschien ook iets wat na een reset of zo tevoorschijn komt.

• Freedive

Freedive

] Ken sent me _

WizzyBrown schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 16:22:
Krijgen anderen na de update naar 2.1 in de app te zien: 'Zet de locatie functie in de auto aan'?
In mijn auto heb ik alle rechten aanstaan sinds maanden, en de navigatie doet het ook gewoon. De app toont niet meer aan waar de auto staat.......

[Afbeelding]
Hier gaat het wel goed.

• WizzyBrown
Thanks. Ik heb al meerdere malen alle settings doorlopen. Ook in Settings, Algemeen, Beheer van toestemmingen, alle locatie rechten aan en uit gezet, de app blijft die tekst tonen.

• M13z1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09:20
Vandaag mijn telefoon gekoppeld als sleutel, weer een stukje meer comfort. Ik vind de auto echt veel beter rijden, voorheen wat afstandelijker maar ik vind dat er nu meer gevoel in het sturen zit. En de power is echt boom-ontwortelend, het is echt genieten nu.

'The truth is not afraid for Questions

• Joey Stassen
Freedive schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 15:55:
[...]

Reset proberen?
Gekke vraag, maar hoe doe ik dat?

• Freedive

Freedive

] Ken sent me _

Joey Stassen schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 18:19:
[...]

Gekke vraag, maar hoe doe ik dat?
De 2 knoppen op t stuur ingedrukt houden tot de schermen uitgaan.

• Ian_
  • Nu online
Elayais schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 16:59:
[...]

Zeker, update is geweest. Daarom vind ik het zo apart. Misschien ook iets wat na een reset of zo tevoorschijn komt.
No idea, zelf nog geen enkele reset gedaan.

• Ian_
  • Nu online
Klein autistische tik en heb een ticket aangemaakt, ga heel slecht op dat😅:

Wanneer je met NAVI 3.0 een bestemming invult
HUD aankomsttijd 12:03 is als voorbeeld
Main display aankomsttijd 12:04 is als voorbeeld

Het verschilt elke keer 1 minuut of soms niet maar HUD is altijd 1 minuut eerder.

Lijkt een afronding te zijn oid

[ Voor 12% gewijzigd door Ian_ op 26-12-2025 18:56 ]

• Ian_
  • Nu online
Ferry34 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 14:28:

Proefrijden sowieso

Ik heb zelf ook nog naar de BYD Seallion7 gekeken (full specs) maar na een proefrit er vanaf gezien.

Zelf met 1.85m vond ik de zitpositie te hoog, voelt alsof je op een bok zit.

Daarnaast zijn de Blade batterijen erg laag in voltage nominaal 550 V oid. Range is ook niet geweldig volgens mij in de praktijk.

• Htmmkr
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 02-02 13:48
admiral866 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 01:29:
[...]

Nope, helaas kan niet. Regels voor alle nieuwe auto's vanaf 2025 ofzo. Zeekr heeft het wel zo voor elkaar dat het de minst tijdrovende handeling was van m'n geteste auto's.

En hoewel het een veiligheid systeem is werkt het eerder averechts. Ik denk dat 90 procent het zsm altijd uitzet. En dat doe je vaak bij wegrijden. Ik merk dat ik dan gewoon net even wat meer met die knoppen bezig ben dan met de weg en omgeving. Slechte zaak dat betuttelende gebeuren.
Haha klopt ik heb hetzelfde. Eerste 10 seconde ben ik aan het kloten 🤣

• Elayais

Elayais

Die ene daar

Ian_ schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 18:52:
[...]

No idea, zelf nog geen enkele reset gedaan.
Bij mij ook na reset niet zichtbaar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Pntc525znJmPcskAunt483fbX4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pFKD5GD75ARHMQhsrOi2WewF.jpg?f=fotoalbum_large

• Elayais

Elayais

Die ene daar

MM19 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 13:36:
[...]

Zit onder Safety:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xemOnEqc5sPQVKpUmXzd6IuHXGY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PJ4zUFEV1g2EO5aqABPlWgf2.jpg?f=fotoalbum_large

• Elayais

Elayais

Die ene daar

Wat ik nu al een aantal keer heb gemerkt is dat het opladen stopt 1% voor de ingestelde limiet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XJ5eUxjNuhpWLpxOHjgfr1xOpdE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mw8YPYuUFR5IKWUnObbiXWg3.jpg?f=fotoalbum_large

Niet altijd, ook af en toe wel gewoon tot de limiet. Maar regelmatig wel. Heel apart.

• nb90
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 12-02 12:23
Vraagje mbt internet in the car. Ik heb dit op 17/11 ingevuld, maar blijf op de pagina van Vodafone het volgende zien. Ik heb geen premium connectivity gekocht, maar heb wel gewoon verkeersinfo en spotify via 4g/5g beschikbaar in de auto.

In de app is Vehicle Entertainment is Certified zichtbaar, en als ik daarop druk kom ik op de pagina van Vodafone uit waarop staat dat er geen actieve bundel is.

Hebben meer mensen dit? Of gaat er iets niet goed in mijn account… ik kan evt in de omgeving van Vodafone ook nog een creditcard invullen, is dat wellicht benodigd? Of werkt dit alleen wanneer je de premium connectivity hebt gekocht? In dat geval begrijp ik niet zo goed waarom ik dit moest activeren, en waarom ik dan wel gewoon internet in de auto heb.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JbwlFvszaRsLbUSd5c0INmpGS5o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7fHjkRPta2IsdcHi8TMNTxod.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ok9Pr3AZi6-0L5YkPx7pyYR_HI4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/diZu7obTf6NAc42bi9SN5vjj.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 17% gewijzigd door nb90 op 27-12-2025 06:19 ]

• IIwouterNL
Zijn er nog meer mensen aan het wachten op de update?

• Jaap09
IIwouterNL schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 06:29:
Ja

• Ian_
  • Nu online
IIwouterNL schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 06:29:
Je zou in de auto op de knop ‘reconnect’ kunnen drukken indien de verbinding wat minder in.

Mijn auto stond buiten op het 5G netwerk en dat ging perfect.

• Jaap09
Ian_ schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 06:52:
[...]

Je zou in de auto op de knop ‘reconnect’ kunnen drukken indien de verbinding wat minder in.

Waar staat die?

• Ian_
  • Nu online
Verbindingen, waar ook je verbonden telefoon staat, WiFi, etc.

[ Voor 14% gewijzigd door Ian_ op 27-12-2025 07:12 ]

• IIwouterNL
Ian_ schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 06:52:
[...]

Denk niet dat je veel kan doen om de update te forceren. in de mail van Zeekr stond ook dat het gefaseerd uitgerold wordt dus zal nog niet aan de beurt zijn

• Jaap09
IIwouterNL schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 07:19:
[...]

Denk niet dat je veel kan doen om de update te forceren. in de mail van Zeekr stond ook dat het gefaseerd uitgerold wordt dus zal nog niet aan de beurt zijn
Ga ik ook vanuit en tot maandag zal er wel niks gebeuren sowiso ivm de afgelopen feestdagen net en nu weekend. Of zijn mensen die met kerst de update kregen?

• Ian_
  • Nu online
IIwouterNL schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 07:19:
[...]

True, maar dan heb je in ieder geval wel alles eraan gedaan om te zorgen dat je de update zsm binnen gehaald kan worden.

• IIwouterNL
Ian_ schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 07:40:
[...]

True, maar dan heb je in ieder geval wel alles eraan gedaan om te zorgen dat je de update zsm binnen gehaald kan worden.
Zo maar ff proberen, ga ook de knop met automatisch updaten aanzetten, wellicht dat dat nog iets doet

• IIwouterNL
Jaap09 schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 07:29:
[...]

Ga ik ook vanuit en tot maandag zal er wel niks gebeuren sowiso ivm de afgelopen feestdagen net en nu weekend. Of zijn mensen die met kerst de update kregen?
Dat vraag ik me ook af, weet niet of het een geautomatiseerde uitrol is of dat iemand nog op een knopje moet drukken

• RCZ
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 19:17

RCZ

IIwouterNL schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 08:41:
[...]

Dat vraag ik me ook af, weet niet of het een geautomatiseerde uitrol is of dat iemand nog op een knopje moet drukken
Uitrol is gefaseerd. Zodra beschikbaar zie je dat staan in de app op je telefoon. Tijdens updaten auto op slot en niet in de auto zitten. Tijdens de update reageert de auto nergens op.

• LKBoer
  • Laatst online: 13:26
Zojuist met een aanhanger gereden en ACC en LCC geprobeerd; werkt beiden helaas (nog) niet.

[ Voor 10% gewijzigd door LKBoer op 27-12-2025 09:33 ]

• PolestarB
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06-01 09:39
nb90 schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 06:14:
Vraagje mbt internet in the car. Ik heb dit op 17/11 ingevuld, maar blijf op de pagina van Vodafone het volgende zien. Ik heb geen premium connectivity gekocht, maar heb wel gewoon verkeersinfo en spotify via 4g/5g beschikbaar in de auto.

In de app is Vehicle Entertainment is Certified zichtbaar, en als ik daarop druk kom ik op de pagina van Vodafone uit waarop staat dat er geen actieve bundel is.

Hebben meer mensen dit? Of gaat er iets niet goed in mijn account… ik kan evt in de omgeving van Vodafone ook nog een creditcard invullen, is dat wellicht benodigd? Of werkt dit alleen wanneer je de premium connectivity hebt gekocht? In dat geval begrijp ik niet zo goed waarom ik dit moest activeren, en waarom ik dan wel gewoon internet in de auto heb.
[Afbeelding][Afbeelding]
Ik heb hetzelfde probleem, 27/11 aangevraagd en nog steeds niet actief. Het kan een paar weken duren.... gaf men aan bij Zeekr. Kan iemand met ervaring aangeven wat een paar weken is? Thanks

• Ian_
  • Nu online
PolestarB schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 10:29:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, 27/11 aangevraagd en nog steeds niet actief. Het kan een paar weken duren.... gaf men aan bij Zeekr. Kan iemand met ervaring aangeven wat een paar weken is? Thanks
2 dagen bij mij 😅

• MvRtje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:27
PolestarB schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 10:29:
[...]

Bij mij afgelopen Juli was duurde dit ook 3 weken ofzo. Misschien zeg ik iets raars, maar had het idee dat het op de 1ste van de maand geactiveerd werd toen maar dat kan ook puur toeval zijn geweest.

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart

• Joey Stassen
Meer mensen last van het feit dat sleutelbeheer niet werkt? Ook niet na de reset met de stuurknoppen helaasAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HdnRjsNtE3uzmIr4XjST9AxvQoA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FAlg804JjFZbdElQYCkbmGzI.jpg?f=fotoalbum_large

• Fatburner
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:04
MvRtje schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 10:50:
[...]

Bij mij afgelopen Juli was duurde dit ook 3 weken ofzo. Misschien zeg ik iets raars, maar had het idee dat het op de 1ste van de maand geactiveerd werd toen maar dat kan ook puur toeval zijn geweest.
Op 10 december opgehaald en na 1,5 week niet actief heb ik maar gebeld met Zeekr Zeist. Bleek toch dat ze er iets voor moesten doen aan de kant van Zeekr. Eerst met Vodafone gebeld en die gaven aan dat het account goed geregistreerd was maar dat Zeekr de 'prospect' status eraf moest halen.

Daarna netjes geholpen en per mail bevestigd dat ze er naar gingen kijken. Toen was het met 3 dagen opgelost en kwamen de mailtjes vanuit Vodafone ook binnen over de activatie.

[ Voor 12% gewijzigd door Fatburner op 27-12-2025 11:50 ]

• Joey Stassen
Gekke vraag: waar zit de NFC tag waar je de bovenkant van je telefoon tegen aan moet houden voor de digital key?

• Ian_
  • Nu online
Joey Stassen schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 12:12:
Gekke vraag: waar zit de NFC tag waar je de bovenkant van je telefoon tegen aan moet houden voor de digital key?
Logo van de draadloze oplader mat

• Joey Stassen
Ian_ schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 12:31:
[...]

Logo van de draadloze oplader mat
Het telefoonlogo? Die reageerde namelijk niet,
Maar wellicht later wel als dit de juiste is

• RVMano
  • Laatst online: 13-02 15:24
Goedemiddag, had via geely een protection besteld voor het grote scherm maar die is veel te groot. Zoek eigenlijk en matte zodat je niet meer al die vingers ziet, iemand al gelukt? zo ja waar besteld?

De honden mat met flap van geely voor de 7x past redelijk maar schuift erg van zijn plek dus helaas niet ideaal..

• RdeNoronha
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-01 06:18
Dit is wat ik nu heb. Screenshots van het scherm in de auto en de app. Ik snap niet waarom de ene Bluetooth niet verbonden is. Ik speel namelijk muziek via CarPlay. En op het beginscherm staat rechtsboven niet gecreëerd. Ik vermoed dat dit de digitale key is. Die heb ik vervangen voor een key in de wallet van mijn iPhone. Waarschijnlijk helpt het als ze de UI designer nog even aan het werk zetten voor een nieuwe versie van de app.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/58ASqzNOUe_Gex8o-FPjcWRPdCg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/edwZYDMw1YcWG0o3l9sNZK7g.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-PweKm9_gXmBGQz3fpNct96pIqw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yiU7xAckp8940mwV9dLLhACc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_jWBIhweUUUX0Xmu2cUBHRLiKIY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AHaIQobvdOR92yh9txtx069T.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tTHVv3qkzMA6IVA_MGrp36ATVv4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oNhlOtOyjmI1zbo6zY79dhqv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ja9sHw0w9-RRATtU8Dwmd2sgwAg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Lc0Btas3AUoQpMTCmTfFJgRZ.png?f=fotoalbum_large

• Vortix
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 09:28
Ian_ schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 18:55:
Klein autistische tik en heb een ticket aangemaakt, ga heel slecht op dat😅:

Wanneer je met NAVI 3.0 een bestemming invult
HUD aankomsttijd 12:03 is als voorbeeld
Main display aankomsttijd 12:04 is als voorbeeld

Het verschilt elke keer 1 minuut of soms niet maar HUD is altijd 1 minuut eerder.

Lijkt een afronding te zijn oid
Dit is mij ook opgevallen. Erg vreemd inderdaad. Bij CarPlay was het verschil meestal nog groter, vaak enkele minuten. Ik zal de ticket upvoten (als ik ‘m kan vinden).

• Ian_
  • Nu online
Vortix schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 13:56:
[...]

Dit is mij ook opgevallen. Erg vreemd inderdaad. Bij CarPlay was het verschil meestal nog groter, vaak enkele minuten. Ik zal de ticket upvoten (als ik ‘m kan vinden).
Hij staat op ‘Pending’ zal nieuwe jaar wel gebeuren als je op ‘New’ zoekt.

• Stuflen
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 15-02 21:56
Ferry34 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 14:28:

Proefrijden sowieso

Youtube al uitgeput haha! Proefrit met de 7X staat voor eind volgende week op de planning :)
Ian_ schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 14:38:
[...]

Ik heb in beiden een proefrit gemaakt. Wat voor mij echt doorslaggevend was is het comfort en de ruimte die je hebt in de 7X.

Zelf vader van een driejarige en een baby van een half jaar oud. Het grote voordeel van de 7X is dat er achterin naast elkaar twee kinderwagens kunnen.

Het is een duurdere auto, maar hij is ook wel een stuk groter en het stuur met de software in de G6 vond ik echt waardeloos.
Kijk, dat zijn handige praktijk tips om naar te kijken. Grappig dat je het stuur noemt, kwam er in de G6 achter dat ik veel met mijn linkerhand stuur. Omdat de knoppen wat dichter naar de rand liggen drukte ik af en toe per ongeluk wat toetsen in..
tbee schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 14:40:
[...]

Ik had de G6 en G9 als optie. De G6 viel af vanwege de audio, de G9 heeft echter een briljant audiosysteem. Doorslaggevend voor mij was echter dat mijn niet-meer-zo-kleine-zoon die als sportschoolfanaticus niet in de voorgevormde zetels van de achterbank van de G9 past: te brede schouders. In de 7X is dit geen probleem. Kleine kinderen worden sneller groot dan je denk.
Wel een punt van zorg voor mij, de audio in de Core.. ben geen audiofiel maar kan fatsoenlijk geluid wel waarderen.
Ach, alstie op zijn vader gaat lijken hoeft de kleine man zich in de hoogte en breedte niet snel druk te maken haha!

• PVal24
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17:41
Ik loop tegen 2 dingen aan (nog zonder 2.1 update):
Ik moet mijn iphone iedere keer opnieuw aantikken bij verbinding voordat carplay wil openen; kan dat standaard?
Levensdetectie staat steeds standaard weer aan als ik het de vorige rit heb uitgeschakeld.
Iemand een oplossing?

• Ian_
  • Nu online
PVal24 schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 14:59:
Ik loop tegen 2 dingen aan (nog zonder 2.1 update):
Ik moet mijn iphone iedere keer opnieuw aantikken bij verbinding voordat carplay wil openen; kan dat standaard?
Levensdetectie staat steeds standaard weer aan als ik het de vorige rit heb uitgeschakeld.
Iemand een oplossing?
Klinkt heel cliché maar OS2.1.0. Wat betreft CarPlay, staat je telefoon als preferred phone?

• Ian_
  • Nu online
Stuflen schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 14:28:
[...]

Youtube al uitgeput haha! Proefrit met de 7X staat voor eind volgende week op de planning :)

[...]

Kijk, dat zijn handige praktijk tips om naar te kijken. Grappig dat je het stuur noemt, kwam er in de G6 achter dat ik veel met mijn linkerhand stuur. Omdat de knoppen wat dichter naar de rand liggen drukte ik af en toe per ongeluk wat toetsen in..
[...]

Wel een punt van zorg voor mij, de audio in de Core.. ben geen audiofiel maar kan fatsoenlijk geluid wel waarderen.
Ach, alstie op zijn vader gaat lijken hoeft de kleine man zich in de hoogte en breedte niet snel druk te maken haha!
Wat ik verder nog kwijt wilde vergeleken met de 7X heeft de Xpeng G6 het volgende:
  • Wegligging is stroef
  • Helt over in bochten
  • Emotieloos stuur
  • Complex infotainment*
*Het eerste wat de verkoper mij vertelde was, stel CarPlay in. Het systeem is ruk en daar kwam ik zelf ook snel achter.

In de 7X gebruik ik maar voor 2 redenen CarPlay:
  1. EasyPark - Starten en Stoppen van parkeren
  2. Bellen - Gaat automatisch door reden 1
De software van Zeekr geeft verder 0 reden om CarPlay te gebruiken.

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 11:00
Meer mensen die geen werkend LCC hebben sinds de update? Ik rijd al sinds dinsdag met 2.1 en tot nu toe werkt LCC nog steeds niet…

[ Voor 40% gewijzigd door Ahmi op 27-12-2025 15:34 ]

• Ian_
  • Nu online
Ahmi schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 15:33:
Meer mensen die geen werkend LCC hebben sinds de update? Ik rijd al sinds dinsdag met 2.1 en tot nu toe werkt LCC nog steeds niet…
Vanochtend nog mee gereden en gisteren ook, goed om te weten nog geen reset oid uitgevoerd.

• PVal24
Ian_ schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 15:22:
[...]

Klinkt heel cliché maar OS2.1.0. Wat betreft CarPlay, staat je telefoon als preferred phone?
Thanks! Wacht nog steeds met smart op de update 🙏 Preferred ga ik checken. Hopelijk na de update carplay niet meer nodig :-)

• Ian_
  • Nu online
PVal24 schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 15:35:
[...]

Thanks! Wacht nog steeds met smart op de update 🙏 Preferred ga ik checken. Hopelijk na de update carplay niet meer nodig :-)
Waarvoor gebruik je nu CarPlay?

• nskr83
  • Laatst online: 17:30
Vandaag heb ik eindelijk de nieuwe software kunnen installeren, maar net als sommigen van jullie kan ik de nieuwe digitale sleutel niet activeren. Bij mij verschijnt er namelijk geen QR-code, dus ik kan het niet starten. Ik heb mijn vorige digitale sleutel al verwijderd. Doe ik iets verkeerd of mis ik misschien een stap?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6XDHQCoecN4olz_Wt26mnS0JNeA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x1BwkRCzQSw6ak4jmXuR8byR.jpg?f=fotoalbum_large

• PVal24
Ian_ schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 15:36:
[...]

Waarvoor gebruik je nu CarPlay?
Uit gewoonte van mn polestar voor Waze, als navi en flitsmeister gecombineerd. Kan je in de navi3.0 ook een soort flitsmeister integreren?

• Msts
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 19:10
nskr83 schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 15:41:
Vandaag heb ik eindelijk de nieuwe software kunnen installeren, maar net als sommigen van jullie kan ik de nieuwe digitale sleutel niet activeren. Bij mij verschijnt er namelijk geen QR-code, dus ik kan het niet starten. Ik heb mijn vorige digitale sleutel al verwijderd. Doe ik iets verkeerd of mis ik misschien een stap?

[Afbeelding]
Had ik eerst ook, maar later werkte het ineens wel… geen idee waarom
Pagina: 1 ... 84 ... 100 Laatste