Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 82 83 Laatste
Acties:

• Karel Apple
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 21:51
fideba schreef op woensdag 24 december 2025 @ 20:32:
[...]

Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar bij mij is het downloaden pas gestart na een halfuurtje rijden.
Ik heb voor de update helemaal niet gereden. Ook refreshen van de app is niet nodig. Wanneer jouw auto in een update batch zit, krijg je vanzelf een melding in de app. Geduld.

• WizzyBrown
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 23:20
Ik heb de nieuwe update geïnstalleerd. En meteen met de rijmodussen bezig gegaan. Het lijkt er op dat je eerst een stand kan selecteren, en vervolgens met de pen icoon de huidige stand kan aanpassen. Doe je dit en je drukt op opslaan dan lijkt het of je de huidige stand hebt aangepast maar springt de knop naar de Aangepast stand. Klik je daarna op Sport of Comfort, dan zijn alle individuele settings net zoals je onder ECO hebt ingesteld. Lijkt me behoorlijk buggy. Ik ben benieuwd hoe anderen dit ervaren. Ik ben overigens zeer onder de indruk wat het Zeekr development team voor elkaar heeft gekregen in deze update, chapeau.

• burnfout
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:28
Ian_ schreef op woensdag 24 december 2025 @ 18:34:
[...]
  1. Voorverwarmen onder de 20% werkt nog niet (ticket aangemaakt)
  2. Deze temperaturen is 15 minuten rijden niks voor je accu.
  3. Snelheid is vrij normaal gezien je verhaal
OK dank dat geeft duidelijkheid!

• Hensley60
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 01:30
Viewty schreef op woensdag 24 december 2025 @ 17:03:
Om 1 of andere reden kan ik nu zonder keyfob met iPhone 17 pro gewoon wegrijden. Zonder melding dat er geen sleutel is. De telefoon in m’n zak.
Dat kon volgens mij(bij mij wel) al sinds de 2.9.3 app update 😉

[ Voor 3% gewijzigd door Hensley60 op 24-12-2025 22:52 ]

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:43
Ik begrijp dat als je de native Spotify wil gebruiken je de Premium Connected Package moet hebben. Klopt dat en zo ja, wat kost dit eigenlijk een per welke periode?

• Blazings
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:54
Wel mooi om te zien dat men eerst de hoop had opgegeven op een update voor 2026. Nu deze spontaan is gelaunched worden ze helemaal gek als de download niet dezelfde dag voor hun beschikbaar is :(:)

• MarcelV00
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:48
Blazings schreef op woensdag 24 december 2025 @ 23:36:
Wel mooi om te zien dat men eerst de hoop had opgegeven op een update voor 2026. Nu deze spontaan is gelaunched worden ze helemaal gek als de download niet dezelfde dag voor hun beschikbaar is :(:)
Hahaha helemaal met je eens. Net alsof de auto zonder update niet te rijden is

• HavermansP
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:21
Dvdberg schreef op woensdag 24 december 2025 @ 19:32:
[...]

1 eenvoudige duidelijke opmerking en ik was wakker. Bedankt!! QR gescand, telefoon op oplader icoontje en klaar.
Maar ontgrendelt de auto nu automatisch zoals bij een tesla als je met je telefoon aankomt?

• Elayais
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 00:27

Elayais

Die ene daar

FJP84 schreef op woensdag 24 december 2025 @ 23:19:
Ik begrijp dat als je de native Spotify wil gebruiken je de Premium Connected Package moet hebben. Klopt dat en zo ja, wat kost dit eigenlijk een per welke periode?
Ik gebruik Spotify zelf niet, maar volgens mij moet dit ook gewoon werken als je je eigen telefoon als hotspot gebruikt voor de auto.
Pagina: 1 ... 82 83 Laatste