Ik rij al vanaf 2013 Tesla model S heb er in totaal 3 gehad en bij elkaar 750.000 km mee gereden en van alles meegemaakt. Geegly staat op 3e plek van China meest verkochte auto's. Ik geloof er wil in geef ze wat tijd. Export is erg belangrijk voor ze aangezien de winst hoger is voor ze. Liever een 7X dan de nieuwe MY jupiter zit ook geen luchtvering op en nog een hele hoop andere dingen niet en van veel mooier. 16 december 2024 al besteld 7X zwart privilege besteld met winterset en 200.000 km garantie en 8x onderhoud. Bij Tesla krijg je dat niet.
Maar als ik het goed begrijp is het zo dat er zeg 50, 100, 200 Zeekr 7x in bepaalde kleuren en uitvoeringen naar NL komen en deze worden uitgeleverd. Kijken ze niet naar specifieke bestellingen? Heb het idee dat ze daarom ook de pakketten op deze manier aanhouden zodat ze maar 3 uitvoeringen in bepaalde kleuren hoeven te leveren aan NL.
Hier de bestelling geplaatst voor een Privilege AWD Tech Grey incl. elektrische trekhaak. Rest zie ik tegen die tijd wel (zoals onderhoud etc.)
Heel benieuwd hoe nu verder, we wachten rustig af.
Hier de bestelling geplaatst voor een Privilege AWD Tech Grey incl. elektrische trekhaak. Rest zie ik tegen die tijd wel (zoals onderhoud etc.)
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Kreeg jij een bericht over de levertijd van J&T of via Zeekr zelf?bullseye1977 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 14:24:
Long Range - Crystal White Metallic - Nappa - Advance Cockpit - Trekhaak. Lease via J&T
Besteld 28-01 leverdatum 23-06
@Amersfoort Is het een idee om in de eerste post een lijst bij te houden van de versie die besteld zijn met de verwachte levertijden?
Zelfde afweging hier inderdaad. Begreep echter van mensen die de TG in het echt gezien hadden dat de kleur heel anders (minder mooi) uit kwam. Blijft nog steeds persoonlijk uiteraard. Zelf vind ik het wegvallen van al die kleine details en de zwarte balken bij een zwarte kleur juist mooier en rustiger. Ook weer persoonlijkmvrooij schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 14:25:
Iemand hier eigenlijk ook voor de Tech Grey gegaan? Twijfel zelf heel erg tussen die kleur en gewoon Zwart.
Vind de zwart erg stoer ogen op filmpjes, maar tech grey is weer wat fijner met vuil haha.
Maar sneller viezer wordt zwart zeker haha.
Twijfel nog erg tussen de 7X Long Range (TG) en de Polestar 4 SM (Storm).
PS4 vind ik (veel) mooier en proefrit was erg goed. Echter de 7X heeft modernere techniek, meer vermogen en is goedkoper in de bijtelling. Beetje kwestie hoofd vs hart dus :-)
Software issues heeft de PS4, maar zal de Zeekr zeker ook hebben als ik de ervaringen met de andere modellen lees. Denk dat ik nog even wacht tot de eerste Europese rijtests op YT staan.
PS4 vind ik (veel) mooier en proefrit was erg goed. Echter de 7X heeft modernere techniek, meer vermogen en is goedkoper in de bijtelling. Beetje kwestie hoofd vs hart dus :-)
Software issues heeft de PS4, maar zal de Zeekr zeker ook hebben als ik de ervaringen met de andere modellen lees. Denk dat ik nog even wacht tot de eerste Europese rijtests op YT staan.
Wat de eerste 2 maanden besteld is zal ook in juni worden geleverd op volgorde, en misschien een paar extra. Meer weet ik ook niet Zeekr vragen.
gefeliciteerd! Dus toch de stap van Volvo naar de 7x. Ik ben enorm benieuwd naar je eerste feedback als je de wagen hebt en blijf het zeker volgen!mvrooij schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 09:13:
Maar als ik het goed begrijp is het zo dat er zeg 50, 100, 200 Zeekr 7x in bepaalde kleuren en uitvoeringen naar NL komen en deze worden uitgeleverd. Kijken ze niet naar specifieke bestellingen? Heb het idee dat ze daarom ook de pakketten op deze manier aanhouden zodat ze maar 3 uitvoeringen in bepaalde kleuren hoeven te leveren aan NL.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling
Voor iedereen die de auto ook daadwerkelijk besteld hebben.
Ik heb zojuist gesproken met mijn contact binnen Zeekr.
Zeekr heeft de exacte leverdatums van de auto's nog niet binnen en de leasemaatschappijen geven dus datums af op eigen gevoel.
Vooralsnog is de verwachting ergens in de maand juli dat de eerste auto's worden uitgeleverd maar blijft onder voorbehoud.
We moeten dus nog even geduld hebben.........
Zeekr heeft de exacte leverdatums van de auto's nog niet binnen en de leasemaatschappijen geven dus datums af op eigen gevoel.
Vooralsnog is de verwachting ergens in de maand juli dat de eerste auto's worden uitgeleverd maar blijft onder voorbehoud.
Nou bedankt!! hahaha.. ik maar hopen op Juni en dus half Juli op vakantie met de 7x maar dat gaat dus nog spannend wordenclydevdl schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:18:
Voor iedereen die de auto ook daadwerkelijk besteld hebben.
Van J&T maar ik lees hier boven dat we daar niet teveel waarden aan moeten hechten.Frank_P schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 09:55:
[...]
Kreeg jij een bericht over de levertijd van J&T of via Zeekr zelf?
Wagenpark valt in mijn portefeuille, waardoor ik goed contact heb met de LM. Mijn leverdatum staat op 14 juli, maar is zeer zeker niet zomaar verzonnen op gevoel van de LM, maar concreet door Zeekr doorgegeven. Dus dat de LM dit zelf op gevoel aangeeft is discutabel denk ik.
Wat ik wel denk, is dat dit enkel een relatief vage indicatie is en dat de realiteit héél anders kan zijn. Kan zomaar derde of vierde kwartaal worden. Als ik kijk naar mijn eigen ervaringen met uitlevering van auto's is dat je hier echt niet op kunt varen. Mijn vorige Audi Q4 zou augustus 2021 geleverd worden, waar dit uiteindelijk april 2022 is geworden. Betrof ook de eerste editie toen, dus ik hoop dat Zeekr dit wel beter managed dan Audi...
Ik zie die datum van 14 juli billen knijpend tegemoet, zou er in augustus ook graag mee op vakantie gaan!
Wat ik wel denk, is dat dit enkel een relatief vage indicatie is en dat de realiteit héél anders kan zijn. Kan zomaar derde of vierde kwartaal worden. Als ik kijk naar mijn eigen ervaringen met uitlevering van auto's is dat je hier echt niet op kunt varen. Mijn vorige Audi Q4 zou augustus 2021 geleverd worden, waar dit uiteindelijk april 2022 is geworden. Betrof ook de eerste editie toen, dus ik hoop dat Zeekr dit wel beter managed dan Audi...
Ik zie die datum van 14 juli billen knijpend tegemoet, zou er in augustus ook graag mee op vakantie gaan!
Voor nu is deze keuze inderdaad gemaakt, heb de order geplaatst en zie komende maanden wel wat er beschikbaar komt qua informatie/testdata van de auto. Zoals ik begreep van de verkoper is het altijd mogelijk om de order eventueel te annuleren, daar zijn ze niet flauw in maar dit is natuurlijk niet perse de bedoeling. 300 euro ben je dan wel kwijt, dat risico wil ik gerust nemen.Juancho schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:15:
[...]
gefeliciteerd! Dus toch de stap van Volvo naar de 7x. Ik ben enorm benieuwd naar je eerste feedback als je de wagen hebt en blijf het zeker volgen!
Ik heb paar eisen tegenover de Volvo en dit heeft de 7x allemaal voor de perfecte prijs. Lang getwijfeld om dit keer voor een bewezen merk als BMW of Audi te gaan (Q6, Q8, X3, X5 etc) maar als ik de maandlasten dan bekijk (Bijtelling, verzekering, belasting etc) ben ik eigenlijk gek om niet gewoon voor een 7x te gaan. De opties en de luxe zoals je op de huidige reviews ziet krijg je nergens voor deze prijs. Bij een Audi of BMW met deze opties kom ik gewoon 20 tot 30k duurder uit. Dit is niet eenmalig maar ga je ook in de maandlasten zien. Laten we hopen dat het de juiste keuze is anders gaat hij er snel genoeg weer uit en moet ik mijn verlies nemen. Nu de opties volledig in begrepen zitten verwacht ik dat dit mee zal vallen, maar ook dit is een gok.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Aii dat brengt mij weer aan het twijfelen. Ik vind zwart ook erg mooi, vooral met de verlichting etc kijkt hij dan erg stoer. Bij Tech Grey komten de accenten weer iets mooier eruit maar vind ik de neus wel iets minder mooi ogen... Ik kan nog wijzigen.. ga nog maar eens wat filmpjes bekijken haha!iRenik schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 10:01:
[...]
Zelfde afweging hier inderdaad. Begreep echter van mensen die de TG in het echt gezien hadden dat de kleur heel anders (minder mooi) uit kwam. Blijft nog steeds persoonlijk uiteraard. Zelf vind ik het wegvallen van al die kleine details en de zwarte balken bij een zwarte kleur juist mooier en rustiger. Ook weer persoonlijk
Maar sneller viezer wordt zwart zeker haha.
Klopt, dit hoorde ik vandaag ook van een Zeekr customer advisorboxtel schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:13:
Actiepakketten tot eind Maart?
In het grijs (zag hem toen heel tijdje geleden in Zeist/HtH) vond ik hem ook wel heel mooi hoor.mvrooij schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:31:
[...]
Aii dat brengt mij weer aan het twijfelen. Ik vind zwart ook erg mooi, vooral met de verlichting etc kijkt hij dan erg stoer. Bij Tech Grey komten de accenten weer iets mooier eruit maar vind ik de neus wel iets minder mooi ogen... Ik kan nog wijzigen.. ga nog maar eens wat filmpjes bekijken haha!
In het echt vond ik het mooier dan op de plaatjes.
Maargoed dat is puur een mening.
Ik vind op de website de groene erg mooi, maar als ik op youtube kijk naar de groene in een showroom, vind ik hem weer niet mooi.
Bij twijfel denk ik dat zwart de beste optie is, want dan zie je die balken niet. Die balken doen wel een beetje af als "censuur". Zowel in grijs als in zwart krijg ik een Range Rover Velar vibe van de auto.
Gisteren nog vele flimpjes bekeken, ook familie en vrienden gevraagd en ga toch voor de Tech Grey puur zodat ik toch die accenten duidelijker zie en het gewoon ook minder vies gaat worden. Tevens kun je de 001 ook vinden in Tech Grey in vele flimpjes en vind hem daar echt ogen zoals ik het ook voor ogen zie.
Ik heb wel gezien dat Zeekr mooiere velgen in China levert dan dat ze nu op de Privilege stoppen.. maar ook dit is puur smaak. Wie weet verander ik deze in de toekomst zelf nog.
Nu wachten!
Ik heb wel gezien dat Zeekr mooiere velgen in China levert dan dat ze nu op de Privilege stoppen.. maar ook dit is puur smaak. Wie weet verander ik deze in de toekomst zelf nog.
Nu wachten!
[ Voor 21% gewijzigd door mvrooij op 28-02-2025 10:24 ]
Weet iemand trouwens hoe het gesteld is met het omgevings- en rijgeluiden als je een Zeekr rijdt? Maken ze bijvoorbeeld gebruik van akoestisch glas zoals in de nieuwe Model Y?
Ze doen vroemmmmm (privilege).... now you see me and now I'm gone.
Maar serieus geen idee. Ze hebben geen gelamineerd glas iig.
Maar serieus geen idee. Ze hebben geen gelamineerd glas iig.
[ Voor 16% gewijzigd door clydevdl op 28-02-2025 11:51 ]
Tot aan 25 kilometer per uur maken ze een geluid heb ik ergens gezien in 1 van de vele video's. De beglazing is acoustisch bewerkt, maar hoe en wat geen idee. Volgens de vele reviewers is hij wel stil te noemen, wat ze bijzonder schijnen te vinden gezien het gebruikte glas.
Hier een review waar ze aangeven dat hij fluisterstil is: https://insideevs.com/rev...kr-7x-first-drive-review/Pollux89 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:34:
Weet iemand trouwens hoe het gesteld is met het omgevings- en rijgeluiden als je een Zeekr rijdt? Maken ze bijvoorbeeld gebruik van akoestisch glas zoals in de nieuwe Model Y?
Ik heb werkelijk zoveel reviews gelezen, ook van Amerikanen en mensen buiten China en eigenlijk is iedereen uiterst te spreken en moeten merken als BMW en Audi zich zeker zorgen gaan maken.
Het is en blijft gewoon absurd wat een Zeekr 7x aan opties heeft voor een 67k kostende auto... opties zoals actiefonderstel, massage stoelen, 630pk, 800v laadsysteem.. tja noem maar op.
Voor mij is het qua opties een no brainer met deze cataloguswaarde etc. Het is meer de vraag hoe gaat het qua service/onderhoud voor me zijn en zal de software zich waarmaken. Is het niks doe ik hem eruit en moet ik mijn verlies nemen maar daar ga ik niet vanuit.
Het is en blijft gewoon absurd wat een Zeekr 7x aan opties heeft voor een 67k kostende auto... opties zoals actiefonderstel, massage stoelen, 630pk, 800v laadsysteem.. tja noem maar op.
Voor mij is het qua opties een no brainer met deze cataloguswaarde etc. Het is meer de vraag hoe gaat het qua service/onderhoud voor me zijn en zal de software zich waarmaken. Is het niks doe ik hem eruit en moet ik mijn verlies nemen maar daar ga ik niet vanuit.
Ja het is even afwachten. Blijft toch spannend zo'n relatied onbekend merk. De specs van deze 7x zijn in ieder geval erg goed! Ik heb zelf de LR versie op het oog. Het enige wat ik wel zou misschien is de luchtvering en ventilerende stoelen. Ik zelf zal hem in de lease nemen dus maak mij iets minder druk om zaken zoals service/onderhoud/garantie.mvrooij schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 13:08:
Ik heb werkelijk zoveel reviews gelezen, ook van Amerikanen en mensen buiten China en eigenlijk is iedereen uiterst te spreken en moeten merken als BMW en Audi zich zeker zorgen gaan maken.
Probleem is meer dat de lease hem niet zelf wegbrengt als je service/onderhoud nodig hebt haha. Maar ik snap je punt.Pollux89 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 13:15:
[...]
Ja het is even afwachten. Blijft toch spannend zo'n relatied onbekend merk. De specs van deze 7x zijn in ieder geval erg goed! Ik heb zelf de LR versie op het oog. Het enige wat ik wel zou misschien is de luchtvering en ventilerende stoelen. Ik zelf zal hem in de lease nemen dus maak mij iets minder druk om zaken zoals service/onderhoud/garantie.
Ja ik wilde juist die luchtvering en geventileerde stoelen nadat ik een tijdje een X5 gereden heb.
630PK is misschien teveel van 't goede had niet perse gehoeven maar je hoeft het niet perse te gebruiken natuurlijk.
Gelukkig wel een inch groter hierIk heb wel gezien dat Zeekr mooiere velgen in China levert dan dat ze nu op de Privilege stoppen.. maar ook dit is puur smaak. Wie weet verander ik deze in de toekomst zelf nog.
Nu wachten!
Voor wat minder geld doet de Xpeng G6 hrt ook erg goed. En die krijgt nu een facelift mrt ook standaard stoelmassage etc. Ook een hele complete wagen voor 10k minder dan de 7x. Die laatste is natuurlijk wel een klasse hoger maar toch. De Europese merken mogen idd aan de bak. Er is vaak gedoe over de Chinese merken maar ik vind het alleen maar goed. De Europese merken moeten echt anders gaan denken en doen.mvrooij schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:14:
[...]
Hier een review waar ze aangeven dat hij fluisterstil is: https://insideevs.com/rev...kr-7x-first-drive-review/
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling
Hier zie je hem in het "echt" : YouTube: Zeekr 7X review: Luxury SUV from China tested!kx22 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 08:49:
[...]
In het grijs (zag hem toen heel tijdje geleden in Zeist/HtH) vond ik hem ook wel heel mooi hoor.
In het echt vond ik het mooier dan op de plaatjes.
Maargoed dat is puur een mening.
Ik vind op de website de groene erg mooi, maar als ik op youtube kijk naar de groene in een showroom, vind ik hem weer niet mooi.
Bij twijfel denk ik dat zwart de beste optie is, want dan zie je die balken niet. Die balken doen wel een beetje af als "censuur". Zowel in grijs als in zwart krijg ik een Range Rover Velar vibe van de auto.
Eens maar die vind ik persoonlijk heel lelijk dus is voor mij al direct geen optie. En de naam vind ik echt niks, onzin ik weet het maar echt een typische Chinese naam is van mij niet nodig.Juancho schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 15:26:
[...]
Voor wat minder geld doet de Xpeng G6 hrt ook erg goed. En die krijgt nu een facelift mrt ook standaard stoelmassage etc. Ook een hele complete wagen voor 10k minder dan de 7x. Die laatste is natuurlijk wel een klasse hoger maar toch. De Europese merken mogen idd aan de bak. Er is vaak gedoe over de Chinese merken maar ik vind het alleen maar goed. De Europese merken moeten echt anders gaan denken en doen.
Zeekr geeft me op een of andere manier meer premium gevoel. De keus is gemaakt, nu wachten.
soort van temp offertes binnen voor de indicatie via ayvens. Long range past makkelijk, de performance wat te duur, maar fleet support gaf aan dat als ik echt offciele aanvraag inschiet ze verder kijken en het waarschijnlijk wel gaat lukken. Ik ga morgen kijken dus en zal proberen het lijstje af te werken (let wel: de versie die er nog staat is de Core versie)
- Lengte voorin vs achterinn(ik ben 194cm)
- ruimte kofferbak tov XC40
- HUD - zit er denk ik niet in?
- speaker systeem zit er denk ik niet in, dus zal standaard testen
- navi met meerdere stops
- koelkast inbouw mogelijk achteraf in midden console?
- Foto van knop plek bij het stuur
- Waar kan je onderhoud laten uitvoeren
[ Voor 49% gewijzigd door 4v4t4r op 28-02-2025 17:20 ]
Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld
Hier nog weer een nieuwe video van EV.com: The BEST Electric SUV Yet? Zeekr 7x Review & Test Drive
Op zich niet veel nieuws, maar de groene kleur komt er toch wel mooi uit. Heb momenteel voor zwart gekozen, maar ga dan toch weer twijfelen...
Op zich niet veel nieuws, maar de groene kleur komt er toch wel mooi uit. Heb momenteel voor zwart gekozen, maar ga dan toch weer twijfelen...
Eerste keuze is meestal de beste.mailis schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 10:48:
Hier nog weer een nieuwe video van EV.com: The BEST Electric SUV Yet? Zeekr 7x Review & Test Drive
Zegt iemand die ook voor de zwarte versie is gegaan.
Ja helemaal eens! Voor de longe range zou ik groen ook wel aandurven. Maar in combinatie met het zwarte dak vind ik grijs mooier uitkomen.mailis schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 10:48:
Maar na dit filmpje twijfel ik ook. Ook vind ik de oranje remklauwen op de privilege minder mooi staan bij het groen. Maar we kunnen gelukkig nog makkelijk van kleur wisselen!
Vind hier groen idd heel mooi uitkomen. Beetje dat BMW van de jaren 80/90.mailis schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 10:48:
Ik zou het aandurven qua kleur. Nu nog even wachten op reacties van tests en ook echte gebruikersreviews (voornamelijk betreft software)
Dat schermpje in de middenarmsteun achter, dat zit er volgens mij niet in de EU versie, weet iemand dan hoe je de stoelen achter bedient? zit dat dan gewoon aan de zijkant van de bank bij de deur naar buiten?kx22 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 11:24:
[...]
Vind hier groen idd heel mooi uitkomen. Beetje dat BMW van de jaren 80/90.
Ik zou het aandurven qua kleur. Nu nog even wachten op reacties van tests en ook echte gebruikersreviews (voornamelijk betreft software)
ik zie het al in dit filmpje; YouTube: Should carmakers be scared of this Zeekr 7X ? First exterior interio... ,maar daar lijkt alleen de stoelverstelling daar te zitten, ik zie geen verwarming oid.. en gezien de electrische deuren en velgen moet die wel de privilege versie zijn..JustTrying schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 14:28:
[...]
Dat schermpje in de middenarmsteun achter, dat zit er volgens mij niet in de EU versie, weet iemand dan hoe je de stoelen achter bedient? zit dat dan gewoon aan de zijkant van de bank bij de deur naar buiten?
Voor het verstellen zitten inderdaad 2 knoppen aan de zijkant van de zitting maar voor de verwarming moet je volgens mij bij de bestuurder zijn die dit via het grote scherm moet doen.JustTrying schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 14:28:
[...]
Dat schermpje in de middenarmsteun achter, dat zit er volgens mij niet in de EU versie, weet iemand dan hoe je de stoelen achter bedient? zit dat dan gewoon aan de zijkant van de bank bij de deur naar buiten?
Nou dat word bestellen...
Ik zal straks even update geven over de vragen.
Ik ben erg benieuwd, zat er al op te wachten haha!4v4t4r schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 15:44:
Nou dat word bestellen...
Nou daar gaan we.mvrooij schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 15:50:
[...]
Ik ben erg benieuwd, zat er al op te wachten haha!
Mooie auto, qua afwerking vind ik hem niet minder dan mn volvo. Veel ruimer, maar de middenconsole is ook breder waardoor je weer iets minder ruimte in de breedte hebt dan je verwacht, maar alsnog gewoon prima. Kan iemand me misschien duidelijk ergens laten zien wat nou de verschillen zijn (met de gratis pakketten) tussen de long range en privilege? Als het alleen de elektrische deuren, 2e motor, luchtvering is.. Dan weet ik het niet. Als stoelmassage enzo ook alleen in de privilege zit.. Dan wil ik die 😅😆
Hieronder even per punt mn feedback. Ik vergeet vast wat.. dus stel je vragen, wellicht heb ik het antwoord.
Lengte voorin vs achterinn(ik ben 194cm) --> ik heb de stoel helemaal naar achter gedaan(als ik zou rijden moest hij echt naar voren) en dan kon ik achter de stoel zitten met nog een paar cm ruimte. Sowieso mis je de hele tunnel die wij nu hebben, dit geeft ook een pak meer ruimte.
ruimte kofferbak tov XC40 --> lijkt dieper vooral, maar achterkant loopt iets schuiner.. vermoed wel meer totale ruimte zo op het oog.
HUD - zit er denk ik niet in? --> zat niet in deze versie
speaker systeem zit er denk ik niet in, dus zal standaard testen --> klonk al goed als standaard. Miste wel de subwoofer.. er zit wel een equalizer op! Dat is al fijn.
navi met meerdere stops --> werkte niet soepel... wellicht wel mogelijk maar lijkt alsof hij gewoon navigeert en zegt, je red het niet, je komt maar ongeveer tot hier... verkoper gaf aan dat hij het wel had gezien, maar lukte hem niet. De samenwerking met die nieuwe partij gaat hier verbeteringen in brengen net als de AI bot in de auto. Geen showstopper, hij kan indd manueel voorverwarmen (zelf gezien)
koelkast inbouw mogelijk achteraf in midden console? --> wist hij niet, wellicht alleen Chinees model
Foto van knop plek bij het stuur --> de ruimte zat er niet voor... chinese variant wellicht.
Waar kan je onderhoud laten uitvoeren --> vergeten te vragen 😆
/edit.. verkoper gaf aan dat de laadkabel best kort is van de auto. Iets van 4m.. dat is best een issue voor mij, dus zou dan de 6m versie moeten kopen...
:strip_exif()/f/image/R5KDfAOUnAcUKLhctTc6hAO1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/616tAT3bnoyi96ioERghxb5Z.jpg?f=fotoalbum_large)
Koelkast inbouw: ik kon het hele middenconsole deel achter de bekerhouders vanaf de achterbank wegtrekken. Ik had hem los maar had toen nog niet die post gelezen om te checken of er een kabel met stekker zit om de koelkast aan te sluiten. Dus je kan hem wegnemen. Ik heb echter nog geen losse middenconsole met koeling te koop gezien. Behalve dat Zeekr China die misschien heeft springen daar wellicht onderdelenleveranciers op de bekende online platforms op in.4v4t4r schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 16:42:
[...]
koelkast inbouw mogelijk achteraf in midden console? --> wist hij niet, wellicht alleen Chinees model
Onderhoud: op de Zeekr site kan je garages vinden voor onderhoud en schadeherstel: link
Ik las op Reddit dat Chinese reviews aangeven dat:magicnl schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:31:
Ben vooral benieuwd naar de stoelen en het geluid. Op Reddit stond berichtje dat het geluid 'oke' is, maar niet heel bijzonder. Alle reviewers klagen dat de stoelen weinig zijdelinge steun geven. En dat merk je vooral als je kan rijden met de auto, wat dus nog niet kan voorlopig... Best lastige keuze gaat het zo worden. Ook de software met ADAS is natuurlijk stilstaand lastig te testen.
- de standaard Michelin banden voor China veel geluid maakten. Zeekr is overgestapt naar Continental en die maken minder geluid. Nog niet bekend welke banden er in Europa op zitten.
- boven de 130 merkbaar geluid. Te verwachten met grote auto met veel luchtverplaatsing en zonder acoustisch glas.
Dit is duidelijk te vinden in de brochure. Het verschil is het volgende:4v4t4r schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 16:42:
[...]
Nou daar gaan we.
Mooie auto, qua afwerking vind ik hem niet minder dan mn volvo. Veel ruimer, maar de middenconsole is ook breder waardoor je weer iets minder ruimte in de breedte hebt dan je verwacht, maar alsnog gewoon prima. Kan iemand me misschien duidelijk ergens laten zien wat nou de verschillen zijn (met de gratis pakketten) tussen de long range en privilege? Als het alleen de elektrische deuren, 2e motor, luchtvering is.. Dan weet ik het niet. Als stoelmassage enzo ook alleen in de privilege zit.. Dan wil ik die 😅😆
Hieronder even per punt mn feedback. Ik vergeet vast wat.. dus stel je vragen, wellicht heb ik het antwoord.
Lengte voorin vs achterinn(ik ben 194cm) --> ik heb de stoel helemaal naar achter gedaan(als ik zou rijden moest hij echt naar voren) en dan kon ik achter de stoel zitten met nog een paar cm ruimte. Sowieso mis je de hele tunnel die wij nu hebben, dit geeft ook een pak meer ruimte.
ruimte kofferbak tov XC40 --> lijkt dieper vooral, maar achterkant loopt iets schuiner.. vermoed wel meer totale ruimte zo op het oog.
HUD - zit er denk ik niet in? --> zat niet in deze versie
speaker systeem zit er denk ik niet in, dus zal standaard testen --> klonk al goed als standaard. Miste wel de subwoofer.. er zit wel een equalizer op! Dat is al fijn.
navi met meerdere stops --> werkte niet soepel... wellicht wel mogelijk maar lijkt alsof hij gewoon navigeert en zegt, je red het niet, je komt maar ongeveer tot hier... verkoper gaf aan dat hij het wel had gezien, maar lukte hem niet. De samenwerking met die nieuwe partij gaat hier verbeteringen in brengen net als de AI bot in de auto. Geen showstopper, hij kan indd manueel voorverwarmen (zelf gezien)
Foto van knop plek bij het stuur --> de ruimte zat er niet voor... chinese variant wellicht.
/edit.. verkoper gaf aan dat de laadkabel best kort is van de auto. Iets van 4m.. dat is best een issue voor mij, dus zou dan de 6m versie moeten kopen...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
1.Actieve luchtvering & continue demperregeling 4-wiel aandrijving natuurlijk
2.21-inch lichtmetalen velgen, remschijf en vaste 4-zuiger remklauwen (voor): Oranje gelakte remklauwen (bij LR standaard de 19 inch velgen, optie tot 20 mogelijk)
3.Duo-tone dak en achterspoiler
4.Lederen interieur, geperforeerd (zwart)
5.Comfort Pakket:
- Elektrische voor- en achterdeuren: elektrisch openen en sluiten, traploze stop, E-grendel
- Geventileerde bestuurders- en passagiersstoel (3 standen)
- Massagefunctie bestuurders- en passagiersstoel (3 niveaus)
- Passagiersstoel 4-voudig elektrisch verstelbare lendensteun
- Elektrisch bedienbare zonneschermen achterruit
Voor mij persoonlijk aantal dingen die ik echt perse op mijn nieuwe auto wil, daarom voor mij zeker de Privilege. Dit zijn zaken zoals actieve luchtvering, 4 wiel, duo-tone dak, leder interieur waardoor massage en ventilatie mogelijk is en grotere velgen. Maar dit is natuurlijk voor iedereen anders. Hangt ook van je budget af.
Voor mij is het deze 7000 euro zeker waard. 630PK had voor mij niet perse gehoeven, maar leuk is het zeker. Ik wil qua bereik 100 tot 150km meer kunnen dan mijn huidige XC40 P8 en heb het idee dat dit makkelijk moet lukken.
Thanks! Ik stond te laden toen ik mn bericht schreef en kon het zo 1 2 3 niet duidelijk vinden. Dit maakt het indd makkelijker.. ik hoop dat hij gaat passen.mvrooij schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 19:10:
[...]
Dit is duidelijk te vinden in de brochure. Het verschil is het volgende:
2.21-inch lichtmetalen velgen, remschijf en vaste 4-zuiger remklauwen (voor): Oranje gelakte remklauwen (bij LR standaard de 19 inch velgen, optie tot 20 mogelijk)
5.Comfort Pakket:
- Elektrische voor- en achterdeuren: elektrisch openen en sluiten, traploze stop, E-grendel
Voor mij persoonlijk aantal dingen die ik echt perse op mijn nieuwe auto wil, daarom voor mij zeker de Privilege. Dit zijn zaken zoals actieve luchtvering, 4 wiel, duo-tone dak, leder interieur waardoor massage en ventilatie mogelijk is en grotere velgen. Maar dit is natuurlijk voor iedereen anders. Hangt ook van je budget af.
Voor mij is het deze 7000 euro zeker waard. 630PK had voor mij niet perse gehoeven, maar leuk is het zeker. Ik wil qua bereik 100 tot 150km meer kunnen dan mijn huidige XC40 P8 en heb het idee dat dit makkelijk moet lukken.
Dat die middenconsole weg te halen is geeft wek een voordeel tijdens de vakantie. 3 kinderen op de achterbank zonder die console geeft dat extra ruimte voor een rugzak of iets dergelijks.
Zeekr kan je straks bij alle Bosch Car service center laten onderhouden (werd mij verteld in Zeist)4v4t4r schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 16:42:
[...]
Meen je dit? Dat zou perfect zijn, zit bij mij in het dorp namelijk.kx22 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:48:
[...]
Zeekr kan je straks bij alle Bosch Car service center laten onderhouden (werd mij verteld in Zeist)
Oh trouwens, de 360 graden cam, 3d cam was echt nice, echt een gigantische verbetering tov mn huudige auto.. En er zit sentry mode op de auto (mocht je dat nog niet weten)
Ja die bandenkeuze is op z’n minst opmerkelijk. Ik heb dat nagevraagd bij Zeekr in Amsterdam.cvisser schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 17:45:
[...]
Ik las op Reddit dat Chinese reviews aangeven dat:
- de standaard Michelin banden voor China veel geluid maakten. Zeekr is overgestapt naar Continental en die maken minder geluid. Nog niet bekend welke banden er in Europa op zitten.
- boven de 130 merkbaar geluid. Te verwachten met grote auto met veel luchtverplaatsing en zonder acoustisch glas.
De Long range (20 inch wielen in het pakket) komt op Michelin Sport, en de Core en Priviliege (19 en 21 inch) komen op Conti Eco contact 7.
Ik heb de eco 6 op mijn Skoda Enyaq en dat gaat met 204 pk acceptabel, maar in de bochten met weinig feedback. Hoe dat met 639 pk gaat: ik heb er een hard hoofd in…
Ik probeer al enige tijd in contact te komen met Amsterdam of zeist, om een afspraak te maken. Hoe is dat jullie uiteindelijk gelukt?
Weten jullie of er verschillende versies/kleuren te bezichtigen zijn. Ik neig naar de groene versie, maar zou graag op zijn minst een staaltje van de kleur zien.
Weten jullie of er verschillende versies/kleuren te bezichtigen zijn. Ik neig naar de groene versie, maar zou graag op zijn minst een staaltje van de kleur zien.
Onderaan kun je de contactgevens vinden. Ik heb dit nummer gebeld en gevraagd om een bezichtigingsafspraak. Dat was zo geregeld en een half uur later kreeg ik de bevestiging per mail.Sander28 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 23:00:
Ik probeer al enige tijd in contact te komen met Amsterdam of zeist, om een afspraak te maken. Hoe is dat jullie uiteindelijk gelukt?
https://www.zeekr.eu/nl-nl/contact
Dat nummer is al enkele dagen niet bereikbaar, maar blijf dit dan proberen. Dankjewel!Pollux89 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 08:17:
[...]
Onderaan kun je de contactgevens vinden. Ik heb dit nummer gebeld en gevraagd om een bezichtigingsafspraak. Dat was zo geregeld en een half uur later kreeg ik de bevestiging per mail.
https://www.zeekr.eu/nl-nl/contact
Heb je het wel doordeweeks geprobeerd tussen 09.00 en 17.00? Dat zijn de openingstijden. Maar vervelend anders!Sander28 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 08:20:
[...]
Dat nummer is al enkele dagen niet bereikbaar, maar blijf dit dan proberen. Dankjewel!
Ik heb in januari de auto bekeken en besteld in Tech Grey. Twijfel alleen nog wel over de kleur. Toen ik gekeken heb stond er alleen de Core in wit met de standaard velgen en stoffen bekleding. Als ik de laatste foto’s bekijk zie ik dat deze auto andere velgen heeft. Ben benieuwd of de versie die er nu staat wel de lederen bekleding heeft?
Eventueel kan ik je een rechtstreeks 06-nummer sturen van een verkoper die meestal wel vlot reageert ook op appjes.Sander28 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 08:20:
[...]
Dat nummer is al enkele dagen niet bereikbaar, maar blijf dit dan proberen. Dankjewel!
Heb je de Tech Grey gekozen in de LR variant of de Privilege? Verschil zijn de extra zwarte accenten bij de Privilege uitvoering. Tussen welke kleuren twijfel je nog meer? Ik zet zelf te denken aan de LR in grijs of zwart. Op zwart zie je alleen alles.. Grijs erg mooi in de two tone uitvoering maar ben benieuwd hoe die eruit ziet bij de LR.Vortix schreef op zondag 2 maart 2025 @ 09:04:
Ik heb in januari de auto bekeken en besteld in Tech Grey. Twijfel alleen nog wel over de kleur. Toen ik gekeken heb stond er alleen de Core in wit met de standaard velgen en stoffen bekleding. Als ik de laatste foto’s bekijk zie ik dat deze auto andere velgen heeft. Ben benieuwd of de versie die er nu staat wel de lederen bekleding heeft?
Dit is ook 1 van de meerdere redenen waarom ik wel voor Tech Grey ga op mijn Privilege door de two tone. Vind het op de LR minder tot zijn recht komen. Maar ik snap dat niet iedereen die keuze kan maken. Zwart vind ik ook erg mooi maar idd lastiger schoon te houden. 2 autos terug was zwart, na het wassen altijd erg blij mee maar altijd snel weer vies en daardoor besloten dat eigenlijk niet meer te willen haha.Pollux89 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 09:52:
[...]
Heb je de Tech Grey gekozen in de LR variant of de Privilege? Verschil zijn de extra zwarte accenten bij de Privilege uitvoering. Tussen welke kleuren twijfel je nog meer? Ik zet zelf te denken aan de LR in grijs of zwart. Op zwart zie je alleen alles.. Grijs erg mooi in de two tone uitvoering maar ben benieuwd hoe die eruit ziet bij de LR.
Erg mooi, had hem al een keer gezien (privilege in Zeist). Maar mijn vrouw wilde hem zien qua grootte etc. Het ziet er allemaal goed uit hoor. Ga de LR bestellen in het zwart.
Huh? Er staat er geen in Zeist toch?Mitchigan schreef op zondag 2 maart 2025 @ 10:19:
[...]
Erg mooi, had hem al een keer gezien (privilege in Zeist). Maar mijn vrouw wilde hem zien qua grootte etc. Het ziet er allemaal goed uit hoor. Ga de LR bestellen in het zwart.
Als je dat zou kunnen doen, graag! Ik probeer het morgen eerst nog even met het algemene nummer, maar wil in maart beslissen ivm de pakketten. Ook ik rij nu en volvo xc40 p8, lijkt hier wel of alle Volo rijders overstappen op de 7xVortix schreef op zondag 2 maart 2025 @ 09:06:
[...]
Eventueel kan ik je een rechtstreeks 06-nummer sturen van een verkoper die meestal wel vlot reageert ook op appjes.
Hoop iets van kleur staaltjes te kunnen zien bij de showroom.
Ik ben alleen wel een beetje huiverig voor die elektrische deuren in combinatie met de krappe parkeervakken in de Nederlandse parkeergarages. Het enige wat je kan doen is aan de binnenkant op een knopje drukken en ervan uitgaan dat je de auto naast je niet raakt met de deur.mvrooij schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 19:10:
[...]
Dit is duidelijk te vinden in de brochure. Het verschil is het volgende:
5.Comfort Pakket:
Je kan altijd nog je auto wrappen in een kleur. Of net zoals bij de privilege variant alleen je dak wrappen om zo de de duotone te krijgen.
Die elektrische deuren zien obstakels vrij goed en zullen daardoor gwn netjes stoppen. Zijn genoeg filmpjes van te zien en zelf ook uitgetest in A'dam toen alle drie de versies er nog stondenJustTrying schreef op zondag 2 maart 2025 @ 15:23:
[...]
Ik ben alleen wel een beetje huiverig voor die elektrische deuren in combinatie met de krappe parkeervakken in de Nederlandse parkeergarages. Het enige wat je kan doen is aan de binnenkant op een knopje drukken en ervan uitgaan dat je de auto naast je niet raakt met de deur.
Ik ben erg benieuwd naar het 21 speaker systeem.
Iemand deze al kunnen luisteren of ergens een video review van gevonden?
Klonk ook goed.Alphaxe schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:21:
Ik ben erg benieuwd naar het 21 speaker systeem.
Wit is niet super nee. Al was het wel gewoon metallic. Zwart lijkt me beter. Dan komt de Lr er zo uit:JustTrying schreef op zondag 2 maart 2025 @ 15:27:
[...]
Hopelijk komt er deze maand nog een andere kleur ergens te staan, ik vind dit heel eerlijk gezegd niet heel mooi zo, maar smaken verschillen uiteraard. Tech Grey of helemaal zwart maakt het echt een andere auto.
/f/image/E93UPVk8dmIWszuVLHWnJDEt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zvVuMwvNzKhgVzYea5XuL5Bv.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben nog wel benieuwd wat die speakers in de hoofdsteun gaan toevoegen. Enkel meer geluid of alleen voor telefoongesprekken. Óf kan ik K3 voor de kids achter aanzetten en Metallica voor

Heeft de G6 ook, dat werkte wel fijn. Muziek gaat niet helemaal uit, maar omdat de speakers echt bij je hoofd zitten belt het wel fijner. Volgens mij ging het geluid van de richtingwijzers ook via die speakers. En nog wat dingen. Super handig. En nee, geen muziek uit die speakers. Iig niet bij de G6mailis schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:47:
[...]
Ik ben nog wel benieuwd wat die speakers in de hoofdsteun gaan toevoegen. Enkel meer geluid of alleen voor telefoongesprekken. Óf kan ik K3 voor de kids achter aanzetten en Metallica voor
Jammer, zelf zou ik nooit een auto kopen voor erin gereden te hebben. Uiteindelijk is dat toch waar je hem voor gebruikt.WizzyBrown schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:21:
[...]
Klopt, dit hoorde ik vandaag ook van een Zeekr customer advisor
Op papier en om te zien wel een heel mooie auto.
Smart #5 Review of deel je ervaringen met anderen via de WhatsApp groep
Dit ben ik ook van plan als we deze gaan bestellen. Komende week een bezichtiging. Ben geïnteresseerd in de LR in tech grey. Een glossy zwarte wrap op het dak laten aanbrengen kost ca 400€. Voor dat bedrag kan je geen privilege in duo tone rijden.Frank_P schreef op zondag 2 maart 2025 @ 15:38:
Je kan altijd nog je auto wrappen in een kleur. Of net zoals bij de privilege variant alleen je dak wrappen om zo de de duotone te krijgen.
Vergeet de A- en de D-stijl + dakspoiler niet.
Oh en niet per ongeluk het Panoramadak inwrappen hè!
Als dat werkelijk je enige reden zou zijn om voor Privilege te gaan dan zou ik ook voor een wrap gaan inderdaad.St3ve-0 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 23:50:
[...]
Dit ben ik ook van plan als we deze gaan bestellen. Komende week een bezichtiging. Ben geïnteresseerd in de LR in tech grey. Een glossy zwarte wrap op het dak laten aanbrengen kost ca 400€. Voor dat bedrag kan je geen privilege in duo tone rijden.
Er komt vaak wel meer bij kijken inderdaad.WouterH85 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 07:53:
Vergeet de A- en de D-stijl + dakspoiler niet.
April volgens mijmvrooij schreef op maandag 3 maart 2025 @ 09:44:
Is het al bekend wanneer de werkelijke test ritjes gaan komen in NL/EU? Is dat deze maand of pas echt later?
Klopt begint in April je wordt dan uitgenodigd door Zeekr om een testrit te maken. Bellen of langsgaan heeft geen zin ivm drukte het bedrijf is groeide geef ze even tijd. Bij Tesla (ik ben al vanaf 2013 klant bij Tesla) is het ook zo begonnen en kijk waar ze nu zijn je kan geen ijzer met handen breken.
Ik heb de Zeekr 7X Privelege zwart al besteld op 16 december 2024. Ik ben er niet zo bang voor dat het niet goed komt, ze gaan ook 500KW laders plaatsen in Europa ik weet niet hoeveel.
Ik heb de Zeekr 7X Privelege zwart al besteld op 16 december 2024. Ik ben er niet zo bang voor dat het niet goed komt, ze gaan ook 500KW laders plaatsen in Europa ik weet niet hoeveel.
Ik heb zaterdag 22 maart nog een afspraak staan voor bezichtiging en uitleg van de Zeekr 7x. Helaas blijkt na een nieuwe berekening van de LM dat deze auto alsnog idioot duur wordt in de lease dus ik ga niet eens kijken. Heeft geen zin. Mocht iemand mijn spot willen overnemen, zaterdag 22 maart om 12:00 uur in Amsterdam. Heb je interesse, stuur me dan even een PM met je gegevens, dan geef ik dat door aan mijn contactpersoon bij Zeekr.
Even voor degene die nog gaan kijken en niet bekend zijn met Amsterdam.. Rokin = hartje centrum, vlak naast de dam. Op zaterdag zit P rokin conitnue vol en zal je moeten uitwijken naar bijv Bijenkorf ( erg duur, ik was 18 eur kwijt voor puur wandeling, bezichtigen auto en terug). Je kan dan wellicht beter bijv Rai parkeren + OV kaartje doen, dan stap je bijna voor de deur uit !
Dat was ook ons plan die zaterdag, er een dagje uit van maken en dus idd parkeren bij Rai en met OV naar het centrum. Prima te doen.
Je kan hem ook bij P+R Amsterdam Noord zetten (winkelcentrum boven IJ) of daar gewoon parkeren voor 1.60 (1e 3 uur) en daarna 1.60 p/u zit je dichterbij de stad als je de metro neemt. Stap je uit bij halte Rokin en ben je binnen 3 minuten lopen voor de deur bij Zeekr.Juancho schreef op maandag 3 maart 2025 @ 12:08:
Dat was ook ons plan die zaterdag, er een dagje uit van maken en dus idd parkeren bij Rai en met OV naar het centrum. Prima te doen.
Zijn hier meer mensen met Tibber? Willen die dan een melding bij Tibber maken dat ze Zeekr aan hun integratie toevoegen?
Ik laad nu zeer goedkoop op door Grid rewards bij Tibber met mijn Volvo P8, maar Zeekr is helaas nog geen power-up (addon) bij ze.
Ik laad nu zeer goedkoop op door Grid rewards bij Tibber met mijn Volvo P8, maar Zeekr is helaas nog geen power-up (addon) bij ze.
Je kan je auto evt. ook bij parkbee kalverstraat parkeren met een online reservering. Dat scheelt bijna de helft aan parkeerkosten.
Voor de liefhebbers van die groene kleur, hier zie je het goed bij daglicht...
YouTube: The BEST Electric SUV Yet? Zeekr 7X Review & Test Drive!
ik ben bang dat het een LR met kleurkeuze gaat worden, of een witte privilege..Juancho schreef op maandag 3 maart 2025 @ 15:13:
Voor de liefhebbers van die groene kleur, hier zie je het goed bij daglicht...
Vandaag de 7x Long Range zwart besteld met trekhaak. Concurrent was de Tesla Y, maar na bezoek (op afspraak) van showroom in Amsterdam was ik snel om.
Belangrijkste redenen om voor de 7X te kiezen zijn:
1. Kwaliteit interieur (veel beter wat mij betreft)
2. Snellere laadtijd
3. Uiterlijk
4. Betere zitpositie en stoelen (met name steun onderbenen).
Levertijd die ze mondeling geven is juli. Juni is mogelijk, maar garantie tot aan de voordeur.
Auto blijkt heel populair te zijn in NL.
Nu afwachten.
Voor de leaserijders. Obv 60 maanden, 37,5K per jaar, 1085 per maand excl. energie en laadpaal, incl winterbanden en laadpas NL
2. Snellere laadtijd
3. Uiterlijk
Levertijd die ze mondeling geven is juli. Juni is mogelijk, maar garantie tot aan de voordeur.
Nu afwachten.
Voor de leaserijders. Obv 60 maanden, 37,5K per jaar, 1085 per maand excl. energie en laadpaal, incl winterbanden en laadpas NL
Best een nette prijs, welke LM is dit?Groc86 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 19:24:
Vandaag de 7x Long Range zwart besteld met trekhaak. Concurrent was de Tesla Y, maar na bezoek (op afspraak) van showroom in Amsterdam was ik snel om.
2. Snellere laadtijd
3. Uiterlijk
Nu afwachten.
Vorige week de witte LR besteld via Ayvens, met trekhaak, dakdragers en mat voor in de kofferbak, alles binnen budget 1350 incl winterbanden, contract voor laden (paal heb ik al) en stroom obv 30k en 4 jaar. Ik heb overigens hele goede ervaringen met de verkoper, zeker omdat er wat onduidelijkheid was ontstaan wat betreft wanneer hij beschikbaar kwam om te leasen. Volgens planning idd juli. Ben benieuwd!
LR meest genomen optie zie ik wel door de lease mensen. Dit is denk ik 90% het geval hier. Ik ben erg benieuwd in welke aantallen per uitvoering ze NL in komen.
Mijn bestelde Privilege zou ook Juli komen. Verkoper bij mij gaf aan dat we eerder echt niet hoeven te verwachten.
Mijn bestelde Privilege zou ook Juli komen. Verkoper bij mij gaf aan dat we eerder echt niet hoeven te verwachten.
Ik zou zeggen laten we een teller bijhouden een poll kan niet op tweakers.net??? Of even naar de Facebook pagina gaan zeekr 7x nederlandmvrooij schreef op maandag 3 maart 2025 @ 22:05:
LR meest genomen optie zie ik wel door de lease mensen. Dit is denk ik 90% het geval hier. Ik ben erg benieuwd in welke aantallen per uitvoering ze NL in komen.
@Ruben_sim kan jij daar een poll opzetten?
Core:
Long range:
Privilege: 1
[ Voor 9% gewijzigd door clydevdl op 03-03-2025 22:19 ]
clydevdl schreef op maandag 3 maart 2025 @ 22:17:
[...]
Ik zou zeggen laten we een teller bijhouden een poll kan niet op tweakers.net??? Of even naar de Facebook pagina gaan zeekr 7x nederland
@Ruben_sim kan jij daar een poll opzetten?
Core:
Long range:
Privilege: 2
Staat er weer op. Wees er snel bij. Op een of andere manier verloopt de poll automatisch na x tijd
https://www.facebook.com/groups/573570522167500/?ref=share
Wert iemand of je de frunk kan openen vanaf buiten? (Dus niet eerst je auto in en knopjes indrukken)
Toch wel meer Privilege dan LR's op FB zie ik. Veel mensen ook groen gekozen, maar meeste tot nu toe toch wel grijs. Ben erg benieuwd hoe de leveraantallen gaan zijn bij de eerste batch, neem aan dat ze wel ongeveer de eerste aantallen weten zodat ze de verwachte leverdatum kunnen veranderen als dit nodig is.Ruben_sim schreef op maandag 3 maart 2025 @ 22:41:
Staat er weer op. Wees er snel bij. Op een of andere manier verloopt de poll automatisch na x tijd
Gefeliciteerd.renevijf schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:48:
Vorige week de witte LR besteld via Ayvens, met trekhaak, dakdragers en mat voor in de kofferbak, alles binnen budget 1350 incl winterbanden, contract voor laden (paal heb ik al) en stroom obv 30k en 4 jaar. Ik heb overigens hele goede ervaringen met de verkoper, zeker omdat er wat onduidelijkheid was ontstaan wat betreft wanneer hij beschikbaar kwam om te leasen. Volgens planning idd juli. Ben benieuwd!
Al vind ik Ayvens dan wel duur met de 7x.