Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 73 74 Laatste
Acties:

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Belskuh schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 08:23:
[...]

Bedankt, dat dacht ik zelf ook, alleen jammer dat je bij de losse 2.0 navi nu niet de widgets kunt zien omdat ie voor zover ik heb kunnen vinden alleen maar full screen draait.

Heb je zelf ook al ervaring met een lange rit? Wordt de route voortdurend geoptimaliseerd wanneer je andere laad keuzes maakt of alternatieve routes beschikbaar komen door files of andere zaken, die je verbruik dan weer beïnvloeden waardoor je verder die kunt met een lading?
Nee, onze 'Pingpong' (de X is soms net een stuiterballetje) wordt alleen gebruikt voor ritten die niet langer zijn dan ca 100km enkele reis.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• JBvdH
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 18:47
Helaas geen update ondanks toezegging op 22-10 van aftersales (Jasper). Nog altijd zwabberend over de weg, onacceptabel. Vervolgacties met Athlon afgestemd zij hebben de auto ten slotte gekocht.
- ik stel Athlon in gebreke
- Athlon zal dat op haar beurt richting Zeekr doen
Voor en ieder die ook met dit probleem kampt wellicht toch wat meer lawaai maken bijv
- review op autoweek plaatsen
- ludiek in december een terugbreng actie ( ipv terugroepactie) organiseren, wat pers erbij.
Verder hele fijne auto maar een half jaar geen actie op zoiets onacceptabels kan niet.

• Sidious
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 23:59
Erik Achterberg schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:36:
Mooi al die nieuwe uitleveringen maar ik ben benieuwd naar de nieuwe ervaringen over de rechtdoorstabiliteit vanaf 100 km/uur van de LR uitvoeringen. Bij veel reeds geleverde 7X-en toch wel een probleem met constatnt bijsturen. En jullie reactie op de uitschakeling van de cruise control bij gebruik van de trekhaak. Ook wel een onderwerp waar de rijders niet blij mee zijn.
18 nov mijn LR opgehaald. Heb al wat (snelweg) km’s achter de rug en ik heb geen problemen met de rechtdoorstabiliteit.
Ik heb geen trekhaak, dus kan daar niks over zeggen.
De 7X overtreft mijn verwachtingen d:)b

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 22:21
Sidious schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 10:34:
[...]

18 nov mijn LR opgehaald. Heb al wat (snelweg) km’s achter de rug en ik heb geen problemen met de rechtdoorstabiliteit.
Ik heb geen trekhaak, dus kan daar niks over zeggen.
De 7X overtreft mijn verwachtingen d:)b
Eind april opgehaald LR zonder Trekhaak en ook geen issues daarmee.

Heb vooral tickets openstaan van topics die zo’n auto al zou moeten hebben.

• fhommes
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15:01
burnfout schreef op donderdag 27 november 2025 @ 17:24:
[...]

Ik heb mijn 7x op 25-11 opgehaald in Zeist, er waren toen ook andere klanten om op te halen. Ze hadden er veel die dag te doen. Hoe kom je aan 0 Zeekrs afgeleverd op die dag?
Je hebt helemaal gelijk, ik zie nu dat de RDW database wat achterliep, zowel op de 24e als de 25e zijn er 7 7X'en op naam gezet.

• Elayais
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13:44

Elayais

Die ene daar

Rickyuu schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 21:08:
Spotify via Android auto kan ik tijdens rijden niet bedienen? En ui is super basic. Dus onbruikbaar.
Zoekfunctie van native Spotify geeft 3 titels weer van artiest, meestal alleen nummers. Niet eens albums bij zoeken.

Dus zit op mn telefoon, en dat mag eigenlijk niet.

Eigenlijk ruk gewoon. Begin me helaas steeds meer te irriteren aan de auto.
Maar hoe ligt dit aan de auto? Zeekr gaat niet over Android Auto en de functionaliteiten van de apps die daarin zitten? Ik vind in mijn huidige P2 de ui en mogelijkheden van YouTube Music (staat mijn eigen muziek op) ook niet ideaal en ik kan ook veel meer via de telefoon app. Maar dit staat compleet los van auto, dan moet je bij Google zijn.

• Elayais
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13:44

Elayais

Die ene daar

Msts schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 22:51:
Ik heb 17 dec een aflevering staan maar deze is tot op heden nog niet bevestigd, contact gehad met het delivery team en die konden nog niet bevestigen, dat deden ze pas 2 weken van te voren zeiden ze. Maar ze konden wel eerder leveren 🤨. Vond ik wel gek maar mijn huidige kan helaas niet eerder weg. Hebben jullie ook deze ervaring met late bevestiging?
Ik heb een tijd terug (eind September) al eens gecheckt hoe het ervoor stond en of ik een levering kon inplannen zodat ik mij ook kon voorbereiden qua inleveren huidige auto. En mij werd toen verteld dat er al een levering ingepland stond, ik gaf toen aan dat die dag niet voor mij werkte. Werd toen binnen een half uur gebeld door het delivery team (andere persoon dan wie ik appte) en afspraak gemaakt. Heb toen ook meteen bevestiging gehad en VIN nummer van de auto gehad.

Alleen kenteken heb ik niet, die komt pas een week van tevoren volgens mij. En werd later ook nog gebeld of ik die auto niet eerder wilde ophalen?

Maar, ik denk dat ze het toen wel rustiger hadden dan nu, dat zou ermee te maken kunnen hebben natuurlijk. Zeker als er in Dec nog zoveel afgeleverd moeten gaan worden.

• WizzyBrown
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 15:56
Rickyuu schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 21:56:
[...]

Als ik bijvoorbeeld naar Michael Jackson wil luisteren en ik wil dat zoeken in de app, krijg ik in de android ui de melding dat ik tijdens rijden niet mag gebruiken. En zoeken in de native app levert summiere titels op, max 3 geloof ik en alleen maar nummers en geen albums of playlists.

Spoelen van een playlist/album en Titels in cockpit zie ik idd wel.
De melding 'dat je tijdens rijden spotify niet mag gebruiken om te zoeken' is in iedere auto met Android Auto hetzelfde. Dat is gewoon ingebouwde veiligheid. In Android zoeken met de microfoon op een artiest toont allerlei muziek van die artiest, dus dat werkt altijd.
De native app heb ik geen ervaring mee

• tbee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:57
Ik heb gegoogled: Tesla's HW3 heeft 144 TOPS en HW4 500 TOPS. De AI chip in de 2025 7X heeft 508 TOPS, dus in theorie zou de 7X full self driving moeten kunnen. De vraag is natuurlijk of Zeekr het AI model ervoor gaat ontwikkelen of niet (ik gok dat laatste), maar de hardware zou het kunnen.

https://www.linkedin.com/...-dive-vikas-pandit-k23nc/
Wikipedia: Zeekr 7X

• Bdm
  • Laatst online: 21:52

Bdm

Is het mogelijk om de nieuwe navigatie op dit scherm in te stellen ipv oude navigatie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6e0_pDEnobQ44rkWqnc477JBLrQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1IzIev6hgvVcBNJc5BsGkC2l.jpg?f=fotoalbum_large

• Ian_
Bdm schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:12:
Is het mogelijk om de nieuwe navigatie op dit scherm in te stellen ipv oude navigatie?

[Afbeelding]
Nee, nog niet

• Bdm
  • Laatst online: 21:52

Bdm

Nog een andere vraag; is het mogelijk om voorverwarmen van de cabine in te stellen zoals bij tesla altijd goed werkte? Wil graag elke ochtend dat auto om 08:00 warm en ontdooid is. Heb dit nog niet gevonden.

• Ian_
Bdm schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 21:45:
Nog een andere vraag; is het mogelijk om voorverwarmen van de cabine in te stellen zoals bij tesla altijd goed werkte? Wil graag elke ochtend dat auto om 08:00 warm en ontdooid is. Heb dit nog niet gevonden.
Ja, bij charging

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:17
Kan je dit ook doen als de auto niet aan de lader hangt?
Pagina: 1 ... 73 74 Laatste