Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 72 73 Laatste
Acties:

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:09
Iemand die iets kan vertellen over de rijeigenschappen met Hankook of Goodyear winterbanden?
Beiden zijn een goed merk, maar ben benieuwd of deze goed gaan onder de 7x.

• bullseye1977
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:25
Poll: Wie verwacht nog een software update voor de EU 7x in 2025
Ja
Nee
Ik laat me verrassen
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407339&layout=4&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Pete80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:04
ubzY3.eMBstiLL schreef op woensdag 26 november 2025 @ 01:52:
Voor degene die het nog niet weten: we kunnen een issue rechtstreeks, inclusief alle logbestanden en eventuele video-opnames, doorsturen naar Zeekr. Hierdoor kan het team aan hun kant sneller schakelen, omdat zij meteen beschikken over gedetailleerde informatie vanuit het voertuig zelf. Dit helpt bij het nauwkeuriger analyseren én oplossen van problemen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Hoe het proces werkt:
1. Zorg dat de IHU (infotainment-unit) is ingeschakeld en met internet is verbonden dmv Wi-Fi hotspot of 4G sim zelf.
2. Start een opname → voer het probleem opnieuw uit tot het zichtbaar wordt en neem even 3seconden langer door met eind resultaat.
3. Ga terug naar het meldscherm → kies “Einde en upload” om alles te versturen.

Ik heb even gekeken naar de berichten van mede-Tweakers over de problemen met de automatische bordenherkenning. Persoonlijk herkent mijn 7X tot nu toe alle borden zonder afwijkingen. Daarom vind ik het bijzonder dat sommigen van jullie hier wél last van hebben.
Advies om voor diegene dmv bovenstaande alles vast te leggen en vervolgens op sturen naar Zeekr.
Over de bordenherkenning, mijn Zeekr lijkt borden prima te herkennen. Probleem is dat er heel veel wisselingen zonder borden zijn. Zoals begin/einde bebouwde kom, snelheidsbeperking die ophouden zonder bord (na een zijweg bij werkzaamheden, na een kruispunt), etc.

En mijn probleem is vooral dat er iets wordt verzonnen. 15 km/u op de snelweg? Ik rij daar bijna dagelijks (100/130) en 1 keer heeft de auto er 15 km/u van gemaakt. En er is een stukje bebouwde kom waar de auto 15, 30, 50 (correct), 60 en 80 heeft aangegeven. Meestal klopt het gewoon niet wat de auto aangeeft.

• bullseye1977
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:25
Mijn Volkswagen had er zelf in duitsland veel moeite mee. Daar wordt een snelheid aangegeven voor het verlaten van de snelweg op een afrit en die zag hij ook vaak als de nieuwe snelheid.
Pagina: 1 ... 72 73 Laatste