Ahhh oké, dan begrijpen we elkaar. Ik dacht al 😅Hensley60 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 17:03:
[...]
Nee dan heb je mij of ik jou verkeerd begrepen.
Ik kan nu de de auto op de telefoon app openen en daarna wegrijden. Tot de laatste update kon het wegrijden niet meer. Als volledige bediening zonder je telefoon te pakken is het NEE.
Ik had vanmorgen dit issue:
Ik loop naar de auto met bevroren ramen (ik weet dat je van afstand iedere dag je auto kunt voorverwarmen maar dit had ik maar voor 1 dag ingesteld) en terwijl ik in de auto zat heb ik de blower en temp op maximaal gezet zodat de ruiten vast konden ontdooien. Daarna stapte ik met mijn sleutel in de zak, telefoon in de auto, uit de auto om de ramen te krabben en deed de deur dicht. Alleen toen werd het scherm zwart, de blower stopte met werken, dus ik snel krabben, weer de auto in, en toen de blower weer op max.
Weet iemand hoe ik de ramen kan krabben terwijl toch de blower blijft doorwerken? Ik heb het ook geprobeerd met de sleutel in de auto achterlatend, maar dit hielp ook niet.
Ik loop naar de auto met bevroren ramen (ik weet dat je van afstand iedere dag je auto kunt voorverwarmen maar dit had ik maar voor 1 dag ingesteld) en terwijl ik in de auto zat heb ik de blower en temp op maximaal gezet zodat de ruiten vast konden ontdooien. Daarna stapte ik met mijn sleutel in de zak, telefoon in de auto, uit de auto om de ramen te krabben en deed de deur dicht. Alleen toen werd het scherm zwart, de blower stopte met werken, dus ik snel krabben, weer de auto in, en toen de blower weer op max.
Weet iemand hoe ik de ramen kan krabben terwijl toch de blower blijft doorwerken? Ik heb het ook geprobeerd met de sleutel in de auto achterlatend, maar dit hielp ook niet.
Hierbij..Ian_ schreef op donderdag 20 november 2025 @ 16:13:
[...]
Kan je een screenshot sturen van het menu/settings van de airco/lucht?
Volgens mij is de software zo goed als opnieuw opgebouwd voor de landen buiten China. Daar hebben ze bijvoorbeeld ook de Lidar die wij niet hebben die natuurlijk ook een redelijke grote impact heeft op hoe de software de auto aan moet sturen.menno76 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 17:02:
apart dat deze auto die al wat jaren rond rijdt in azie aardig wat bugs en mankementen schijnt te hebben volgens talrijke meldingen hier. het is dat ik deze als leaseauto bestel en dus boeit mij een aantal zaken niet ("niet op slot gaan", neem maar mee de hele auto inhoud laat ik er niet in) "reparatie duurt lang"...(al duurt het jaar voor bumper herstelt is ik rij wel door of geef maar andere auto), wel vind ik zaken als multimedia storing , carkit connectivity, en rechtuit stabilisatie storend en hoop dat dit snel wordt opgelost.
Dus zo gek vind ik het ook niet. Volgens mij is er niet veel wat ze uit China zomaar kunnen hergebruiken.
Spotify via Android auto (wireless denk ik) is ook wel de slechtste kwaliteit van de keuzes. Zit niet moeten onderbreken natuurlijkWizzyBrown schreef op donderdag 20 november 2025 @ 16:50:
[...]
aangaande de audio:
- Korte ( <1sec) onderbreking in audio, bron maakt niet uit (Radio, Spotify of Carplay)
Niet echt bekend bij hun, in 2.0.4 zou wel ontvangst verbeterd zijn...
Kan ik je melden dat ik met versie 2.0.4 nog steeds audio hickups heb. Ik gebruik Spotify via Android Auto.
Heb dit euvel met mijn Samsung S24+, een nieuwe Xiaomi 15T Pro, en nu probeer ik mijn nieuwe Oneplus 15 ook uit vd week.
Comfort park of hoe het ook heet aanzettenWizzyBrown schreef op donderdag 20 november 2025 @ 17:32:
Ik had vanmorgen dit issue:
Ik gebruik Spotify via Android Auto, en dan wordt mijn telefoon sim met mijn maandelijkse 28gb gebruikt.Ian_ schreef op donderdag 20 november 2025 @ 18:32:
[...]
Spotify via Android auto (wireless denk ik) is ook wel de slechtste kwaliteit van de keuzes. Zit niet moeten onderbreken natuurlijk
Gebruik ik de native Spotify app van Zeekr, dan gaat het data verbruik van de maandelijkse 7gb af meen ik.....
Staat op auto en die regelt waar de lucht heen moet. Zelf geen last van en een keer beslagen gehad (net gesport in een koude auto stappen) maar voorruit verwarming aan en weg.O-B-One schreef op donderdag 20 november 2025 @ 20:51:
[...]
Misschien komt het omdat je alleen lucht op je voeten vraagt en niks over de ramen laat gaan?[Afbeelding]
Waarvoor gebruik je nog meer je 7GB? Ik zou dan je telefoon als Hotspot gebruiken en Native muziek afspelen voor betere kwaliteit.WizzyBrown schreef op donderdag 20 november 2025 @ 21:45:
[...]
Ik gebruik Spotify via Android Auto, en dan wordt mijn telefoon sim met mijn maandelijkse 28gb gebruikt.
Gebruik ik de native Spotify app van Zeekr, dan gaat het data verbruik van de maandelijkse 7gb af meen ik.....
Maandag de 7x LR RWD / 20” opgehaald. Super mooi ding en overall blij mee, maar inderdaad er is genoeg ruimte voor verbetering. Kom van Tesla vandaan en dan merk je pas hoe goed die software van hun eigenlijk is. De 7x is zeker niet slecht, maar er is genoeg werk aan de winkel…
Helaas ervaar ik ook het “zware midden” bij rechtuit rijden waardoor kleine correcties vermoeiend zijn. Ook de vele foutieve app meldingen zijn vrij irritant waardoor je twijfelt of de auto nou op slot is.
Verder vroeg ik me af of jullie ook vaker een soft-reset moeten doen? Heb nu al 2x gehad dat navi2 en spotify niet opstartten en direct crashte. Na soft reset werkte het dan weer…
Hebben jullie nog tips voor goede betaalbare velgen voor winterbanden?
Helaas ervaar ik ook het “zware midden” bij rechtuit rijden waardoor kleine correcties vermoeiend zijn. Ook de vele foutieve app meldingen zijn vrij irritant waardoor je twijfelt of de auto nou op slot is.
Verder vroeg ik me af of jullie ook vaker een soft-reset moeten doen? Heb nu al 2x gehad dat navi2 en spotify niet opstartten en direct crashte. Na soft reset werkte het dan weer…
Hebben jullie nog tips voor goede betaalbare velgen voor winterbanden?
[ Voor 5% gewijzigd door nb90 op 20-11-2025 22:40 ]
:strip_exif()/f/image/uIPu0c7R9dXH0PomJRLVHucf.jpg?f=fotoalbum_large)