Het is hier toch een awd geworden, op basis van 60 maanden, met trekhaak en in tech grey. Al noemen ze hem sinds gisteren Privilege ipv Performance!
Gaaf man, gefeliciteerd!WouterH85 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 15:25:
Het is hier toch een awd geworden, op basis van 60 maanden, met trekhaak en in tech grey. Al noemen ze hem sinds gisteren Privilege ipv Performance!
Hier ook besteld via alphabet vandaag 💪👍
(Long range wit)
Levertijd inschatting viel wel tegen, stond op november….
Duimen dat het eerder is😉
(Long range wit)
November? :-otmhe schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:36:
(Long range wit)
Mag het niet hopen. Ik ga voor dezelfde uitvoering/kleur. Hier plannen voor een roadtrip in augustus 🤔
Is de eerste batch die NL gaat ontvangen dan al op ofzo vwb deze uitvoering/kleur?
Ik lees al een tijdje mee en reageer eigenlijk nooit, maar ik heb een offerte van Ayvens en ik kan hem inmiddels bestellen in mijn portal. Ik twijfel alleen heel erg tussen de Polestar 4 en de 7X, ze passen beiden in mijn budget maar omdat de P4 voordeliger is krijg ik een deel terug waardoor het per saldo niet veel meer scheelt. Het zou dan wel om de kale versie gaan van de P4. Zaterdag in Amsterdam kijken naar de Zeker.
Ik ben vandaag in Amsterdam geweest om 16:00 in de middag. Ik kon niet naar beneden om dat daar twee dagen lang een persdag wordt gehouden. Ook op aandringen helaas dus niet. Zaterdag gaan de twee top versies naar denemaken of zweden dat wist ze niet exact. alleen de standard blijft dan in NL. Nog niet helemaal duidelijk wat ik te horen kreeg.
Heb twee weken geleden ook in de Polestar 4 gereden. Mooie auto! Ik heb drie kids en vond de achterbank in het midden te smal, de hoofdruimte achterin erg tegenvallen en de kofferbak net te klein. Maar qua design erg geslaagd. Voor een Polestar 4 met een paar opties zit je al snel aan de prijs van de awd Zeekr 7x. Dus heb het idee dat de Zeekr een iets betere deal is. Al zal die in de lease qua verbruik en restwaarde wellicht iets minder goed scoren dan de Polestar.renevijf schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 22:05:
Ik lees al een tijdje mee en reageer eigenlijk nooit, maar ik heb een offerte van Ayvens en ik kan hem inmiddels bestellen in mijn portal. Ik twijfel alleen heel erg tussen de Polestar 4 en de 7X, ze passen beiden in mijn budget maar omdat de P4 voordeliger is krijg ik een deel terug waardoor het per saldo niet veel meer scheelt. Het zou dan wel om de kale versie gaan van de P4. Zaterdag in Amsterdam kijken naar de Zeker.
November? Dat hoop ik ook niet.. ik hou nog vast aan eind juni begin juli..tmhe schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:36:
(Long range wit)
Weet iemand hoe het zit met de audio? Heb ik gewoon Spotify in mn 7X straks??.. Heb nu polestar2
[ Voor 4% gewijzigd door MM19 op 31-01-2025 11:45 ]
Dit is ook tegen mij gezegd. Het eerste schip komt in juni, de huidige bestellingen staan daar op.NAmst schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 08:53:
Ze zeiden tegen mij dat iedereen die nu heeft besteld zijn auto geleverd gaat krijgen in Juni
Afgelopen maandag naar Amsterdam geweest om de 7x te kijken.
Was zelf redelijk onder de indruk van de kwaliteit. Had initieel bedacht voor de 001 te gaan, maar die viel tegen na de 7x.
De 7X voelde gewoon meer als een nieuwe generatie en wat praktischer voor dagelijks gebruik.
Ik heb dan ook besloten een witte 7x LR met trekhaak te bestellen. Dit gaat bij ons via een tussenpersoon, dus weet niet welke leasemaatschappij uiteindelijk gekozen wordt.
Dinsdag 28-01-2025 in Amsterdam geweest. Woensdag long range besteld, wit.
Levertijd juni-juli, zeiden ze. Productie loopt, transport is geregeld. Er zou al een boot onderweg zijn.
Dus als je weinig bijzondere opties hebt, zou levering in juni-juli moeten kunnen.
Levertijd juni-juli, zeiden ze. Productie loopt, transport is geregeld. Er zou al een boot onderweg zijn.
Dus als je weinig bijzondere opties hebt, zou levering in juni-juli moeten kunnen.
Je kan apps downloaden als je de digitale services afneemt (eerste jaar gratis, daarna 99 euro).MM19 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 11:43:
Weet iemand hoe het zit met de audio? Heb ik gewoon Spotify in mn 7X straks??.. Heb nu polestar2
Ook heb je carplay/ android auto en via die weg dus spotify.
Ze gaven ook aan dat youtube/ netflix mogelijk zou moeten zijn om tijdens het laden te kijken... ben benieuwd.
[ Voor 13% gewijzigd door spacecrap op 31-01-2025 11:57 ]
Gefeliciteerd allen!
Als we onze ervaringen willen delen, mogelijk ook leuk via fb. Soms wat makkelijker verschillende onderwerpen te bespreken
https://www.facebook.com/groups/573570522167500/?ref=share
YouTube en netflix kan volgens mij nog niet. Maar kan een hoop veranderen in een paar maanden..
Als we onze ervaringen willen delen, mogelijk ook leuk via fb. Soms wat makkelijker verschillende onderwerpen te bespreken
https://www.facebook.com/groups/573570522167500/?ref=share
YouTube en netflix kan volgens mij nog niet. Maar kan een hoop veranderen in een paar maanden..
@Jerome.c ik rijd de MME RWD Long Range. Zeer fijne auto, had zoals elk merk na aflevering verschillende software fouten, maar de auto is 1 van de fijnste en beste auto's die ik ooit gereden heb. Als zoon van een autohandelaar kan ik je vertellen dat ik zeer veel auto's bereden heb :-)Jerome.c schreef op zondag 15 december 2024 @ 10:50:
[...]
Welke MME rijd jij nu? Ikzelf ben aan het zoeken naar een opvolger voor mn RWD ER. Deze of de 001 staat op mn lijstje. Ik begrijp dat ze vol schoonheidsfoutjes kunnen zitten, maar de MME was ook niet perfect aangezien ik die vanaf launch rijd. Ik zou iets meer rijcomfort willen hebben, desnoods ten koste van de range. Ietsjes sneller mag natuurlijk ook nog wel. Ik heb de 6G nog niet proefgereden. Hij staat nu op de planning na jouw berichtje.
Dus ik kan de MME zeker aanraden, alleen als je nu kijkt wat je voor 60K koopt, dan valt voor mij een nieuwe MME af. Daarom wordt het bij mij straks een XPeng G6 Performance, een Hongqi E HS7, een Zeekr 7x of een Tesla Model Y.
De persdagen zitten erop. Vanaf 7 februari mogen de publicaties gedaan worden. Stop dus nog maar even met refreshen van YouTube tot volgende week vrijdag 😁
Exactly wat ik aan het doen wasRuben_sim schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:36:
De persdagen zitten erop. Vanaf 7 februari mogen de publicaties gedaan worden. Stop dus nog maar even met refreshen van YouTube tot volgende week vrijdag 😁

Momenteel staat alleen de witte Core RWD nog in Amsterdam. De long range RWD en Privilege AWD zijn vanochtend opgehaald en onderweg naar Zweden. Verwachting is dat ze over 2-3 weken weer terug zijn in Amsterdam.
Levertijd is nog steeds juli.
Vandaag de kids meegenomen en er zo achtergekomen dat de voorstoelen helemaal plat kunnen. Die drukte op alle knoppen 😀
Handig dus als je een tukkie wilt doen in de auto of hele lange dingen wilt vervoeren.
Ze hebben al heel veel 7X exemplaren verkocht en de 7X maakt kans om auto van het jaar te worden zeggen ze.
Levertijd is nog steeds juli.
Vandaag de kids meegenomen en er zo achtergekomen dat de voorstoelen helemaal plat kunnen. Die drukte op alle knoppen 😀
Handig dus als je een tukkie wilt doen in de auto of hele lange dingen wilt vervoeren.
Ze hebben al heel veel 7X exemplaren verkocht en de 7X maakt kans om auto van het jaar te worden zeggen ze.
Hier is een video van een bijna uur durende review. Het is in het Russisch, maar wat interessant is, is dat ze de LiDAR afplakken om te zien of dit effect heeft op de parkeerindicatie. Helaas heb ik de conclusie niet begrepen.
YouTube: ZEEKR 7X. Бамболейло
YouTube: ZEEKR 7X. Бамболейло
Ik heb ook serieus interesse in de 7x, iemand hier die iets langer dan 2 meter is en al heeft gezeten? Hoe zit deze en hoeveel ruimte hou je over achter de bestuurder?
Ik ben 1.97 meter en dan heb je genoeg ruimte om te zitten achter het stuur. Als je vervolgens achter de bestuurdersstoel gaat zitten heb je nog makkelijk 15-20 cm over van je knieën tot de bestuurdersstoel. Qua hoofdruimte achter idem.Pete80 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:37:
Ik heb ook serieus interesse in de 7x, iemand hier die iets langer dan 2 meter is en al heeft gezeten? Hoe zit deze en hoeveel ruimte hou je over achter de bestuurder?
De voorstoelen hebben een langer zitvlak dan bijvoorbeeld de Zeekr 001. Dat was bij de 001 echt een gemis omdat ze toen geen rekening hadden gehouden met de Europeanen die uiteraard langer zijn dan de Aziaten. In de Zeekr 7x hebben ze dit dus opgelost. In de nieuwe versie van de Zeekr 001 trouwens ook maar die is niet verkrijgbaar in Europa.
Dank je, ik was niet 100% tevreden over mijn testrit in de 001, blij dat ik gewacht heb. Gelukkig is de rest van mijn gezin niet groter dan 175clydevdl schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 16:13:
[...]
Ik ben 1.97 meter en dan heb je genoeg ruimte om te zitten achter het stuur. Als je vervolgens achter de bestuurdersstoel gaat zitten heb je nog makkelijk 15-20 cm over van je knieën tot de bestuurdersstoel. Qua hoofdruimte achter idem.
De voorstoelen hebben een langer zitvlak dan bijvoorbeeld de Zeekr 001. Dat was bij 001 echt een gemis omdat ze toen geen rekening hadden gehouden met de Europeanen die uiteraard langer zijn dan de Aziaten. In de Zeekr 7x hebben ze dit dus opgelost. In de nieuwe versie van de Zeekr 001 trouwens ook maar die is niet verkrijgbaar in Europa.
Vandaag in Amsterdam geweest en ik heb mijn keuze gemaakt, zeker als ik die ervaringen over de Polestar 4 lees, thuis vinden ze die mooier (misschien ik ook wel) maar uiteindelijk zit je in de auto en dan krijg je momenteel meer bij Zeekr. Kortom volgende week bestellen zodat ik van de zomer lekker op vakantie kan!
Was de aanbieding nog geldig?renevijf schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:30:
Vandaag in Amsterdam geweest en ik heb mijn keuze gemaakt, zeker als ik die ervaringen over de Polestar 4 lees, thuis vinden ze die mooier (misschien ik ook wel) maar uiteindelijk zit je in de auto en dan krijg je momenteel meer bij Zeekr. Kortom volgende week bestellen zodat ik van de zomer lekker op vakantie kan!
Yep, nog wel Ik hoorde vrijdag dat de bestellingen waarschijnlijk pas q3 uitgeleverd worden.
May the force be with you !
Ruimte geen gebrek, mijn zoon is 1.97m en dat ging makkelijk passen.Pete80 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:37:
May the force be with you !
Het viel mij al op dat de aanbieding ook online nog gewoon wordt toegepast. Daar hebben ze het AWD model wel aangepast van Performance naar Privelidge, dus er zijn updates toegepast. Maar alle order voor het Chinese Nieuwejaar zijn binnen, champagne wordt gedronken bij Zeekr en vanaf 12 februari gaan ze weer eens kijken wat er binnen is gekomenPantronic schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:39:
[...]
Yep, nog wel Ik hoorde vrijdag dat de bestellingen waarschijnlijk pas q3 uitgeleverd worden.
aanbieding wordt een maand door getrokken idd.
Ik heb vandaag de Zeekr 7x Core mogen aanschouwen. Ik vond de vorm van de auto nog wel mooi, maar het interieur is echt een heel stuk minder dan de X of 001. Als je de 001 in stapt krijg je een ervaring van een luxe auto die onderscheidend is. De 7x interieur is een 1000 in een dozijn.
Technisch gezien zag het er wel goed uit. Suc6 allen met jullie 7x!
Grappig hoe meningen kunnen verschillen. Ik persoonlijk vind de 7X juist het mooiste qua interieur van binnen en vind het interieur echt heel mooi vergeleken met veel concurrenten.sst_zero schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:06:
Ik heb vandaag de Zeekr 7x Core mogen aanschouwen. Ik vond de vorm van de auto nog wel mooi, maar het interieur is echt een heel stuk minder dan de X of 001. Als je de 001 in stapt krijg je een ervaring van een luxe auto die onderscheidend is. De 7x interieur is een 1000 in een dozijn.
[ Voor 5% gewijzigd door NAmst op 03-02-2025 10:08 ]
Zou het kunnen zijn dat de Core qua uitrusting en kwaliteit een stuk minder is dan de Privilege bijv?NAmst schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:07:
[...]
Grappig hoe meningen kunnen verschillen. Ik persoonlijk vind de 7X juist het mooiste qua interieur van binnen en vind het interieur echt heel mooi vergeleken met veel concurrenten.
Ik ben het met je eens, de afwerking van de duurste uitvoering die daar vorige week stond vond ik echt hoogwaardig.
Correct, core is stuk meer basic, voornamelijkRedevned schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:22:
[...]
Zou het kunnen zijn dat de Core qua uitrusting en kwaliteit een stuk minder is dan de Privilege bijv?
Ik ben het met je eens, de afwerking van de duurste uitvoering die daar vorige week stond vond ik echt hoogwaardig.
het grijze interieur vind ik een stuk minder
Ik ben het ook eens met de reacties hierboven. De Core is qua opties en interieur niet te vergelijken met de LR en Privilege. Van buiten gezien zijn de velgen van de LR en Privilege een stuk mooier/groter en van binnen maakt de lerenbekleding de auto juist luxer.sst_zero schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:06:
Ik ben zelf helemaal weg van de elektrische deuren en de geluidsinstallatie (21 boxen) die je niet in de Core versie kan vinden. Hetzelfde geldt voor de HUD.
De Core is eigenlijk een auto die je kiest als je (te) weinig (lease)budget hebt maar toch een mooie auto wilt rijden. De Core heeft verder dan toch wel meer opties dan de meeste andere auto's in zijn klasse.
Smaken verschillen maar de LR en Privilege zien er in het echt een stuk mooier uit dan de Core.
Uiteraard succes in het vinden van een auto die beter bij jou smaak past.
Is het niet allebei zwart of grijs?Ruben_sim schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:59:
[...]
Correct, core is stuk meer basic, voornamelijk
het grijze interieur vind ik een stuk minder
Volgens de config is het zowel bij de core als bij de Privilege gewoon zwart?
Volgens mij was het in de zwarte auto, de LR, grijs met zwart. Ook het middenconsole en dashboard was het grijs .kx22 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:51:
[...]
Is het niet allebei zwart of grijs?
Volgens de config is het zowel bij de core als bij de Privilege gewoon zwart?
Wanneer je voor de LR kiest, mis je dus het Comfort Pack. Deze is in de configurator of via de optielijst in de brochure niet los te bestellen.
Weet iemand hoe het in dit geval met de stoelen zit? Heb je voorin nog wel heated, ventilated en massage stoelen, dus zonder het Comfort Pack?
Vind dat niet duidelijk vermeld staan in de brochure of op de website.
Weet iemand hoe het in dit geval met de stoelen zit? Heb je voorin nog wel heated, ventilated en massage stoelen, dus zonder het Comfort Pack?
In de LR is nu niet de ventilated of massage als optie te krijgen. Deze zijn in de LR standaard wel heated voor en achterAndroid16 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 14:52:
Wanneer je voor de LR kiest, mis je dus het Comfort Pack. Deze is in de configurator of via de optielijst in de brochure niet los te bestellen.
[ Voor 7% gewijzigd door bullseye1977 op 04-02-2025 15:04 ]
Volgens mij krijg je met de Nappa & PU upgrade praktisch dezelfde stoelen als de Comfort Package op de LR, behalve dan de koeling en massage. Ik ben stiekem benieuwd of de mechanica niet gewoon in de stoel zit en niet aangesloten, of desnoods later via AliExpress te bestellen is (het blijft hier Tweakers toch)bullseye1977 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 14:59:
[...]
In de LR is nu niet de ventilated of massage als optie te krijgen. Deze zijn in de LR standaard wel heated voor en achter
Ik vind het persoonlijk altijd super irritant als je bepaalde pakketten niet kan kiezen want alleen voor de allerduurste versie. Bied het dan iig optioneel aan, zodat je de andere versies ook wat naar eigen smaak kan maken. Zo'n comfort pack heeft ook niks te maken met performance ofzo. Gewoon een extra luxe optie. Juist ideaal icm de SM LR versie.
[ Voor 22% gewijzigd door Juancho op 04-02-2025 16:21 ]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
Ja dat is inderdaad zo. Het is niet zoals de EU auto's die je helemaal met 100 verschillende opties kan bestellen (audi / bmw) Ze willen gewoon drie varianten op de boot hebben staat in 4 verschillende kleuren. Ze maken deze keus om de productie zo efficiënt mogelijk te houden en prijs zo laag mogelijk en de marge te hoog mogelijk te houden.
Ik had heel graag de optie inderdaad gekozen (tegen betaling) op de LR, waar ik nu die keuze niet heb kunnen maken. Ik hoop dat het er inderdaad wel in zit, maar niet geactiveerd is, wie weet heb ik dan nog de mogelijkheid, haha! Maar gok er niet op, zeker niet zonder dat de garantie oid vervalt.
Als je de long range configureert en dan kijkt bij het optie pakket.
- The Nappa surfaces are finely perforated with a houndstooth pattern. The perforating enhances comfort by allowing air circulation and supporting climate control features
Volgens de verkoop dame in Amsterdam zou dit dus erop zitten. Verwarmen en koelen. Ik heb de vraag uitgezet en wacht ook nog op offerte en confirmatie op deze zelfde vraag.
- The Nappa surfaces are finely perforated with a houndstooth pattern. The perforating enhances comfort by allowing air circulation and supporting climate control features
Volgens de verkoop dame in Amsterdam zou dit dus erop zitten. Verwarmen en koelen. Ik heb de vraag uitgezet en wacht ook nog op offerte en confirmatie op deze zelfde vraag.
Dat zou wel top zijn! Ben benieuwdoeroe.b schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:20:
Waneer je naar de opties kijkt op de chineese Zeekr website dan is er altijd massage ventilatie en verwarming op de voor stoelen en ook verwarming op de achter stoelen. Ik zie een aantal opties die altijd standaard zoals ook het 21speaker systeem de HUD en het geursysteem. Ik denk niet dat ze een heel uitgeklede versie gaan maken voor EU. Dan heb je verschillende versie rond rijden die allemaal een andere software versie vereisen. Bij Xpeng heb je ook maar een aantal versie van de G6 en van de 001 ook. Het enige wat mijn verhaal onderuit haalt is de Lidar die er niet in de EU op zit? Ik denk dat deze nu als "Inlcuded" worden aangeboden omdat de optie om ze niet te bestellen er gewoon nog niet is bij Zeekr China. Die willen gewoon het orderboek vol hebben en zo snel en zoveel mogelijk 7x'en gaan produceren en een flinke install base krijgen buiten China waar nog marge gemaakt kan worden ondanks te tarieven.
https://www.zeekrlife.com/zh-cn/config?modelInfoId=8 (effe google laten vertalen)
/f/image/de4hhOY2AIfCX1fLt1Bpmc3X.png?f=fotoalbum_large)
Wat dan weer vreemd is wanneer je de AWD configureerd dat luchtvering volgens de opties lijst er standaard bij zit, maar in de configurator kost dat toch 20k Yuan. De automatische deuren is altijd een optie a 5000Yuan.
Nog iets wat me opvalt. De X7 is de concurent van de ModelY en G6. Allemaal hebben ze standaard stoel verwarming en ook ventialtie. Ik hoop dat de massage in de x7 extra is. Ook hebben ze allemaal 15 - 20 of 21 speakers incl Subwoofer.
https://www.zeekrlife.com/zh-cn/config?modelInfoId=8 (effe google laten vertalen)
/f/image/de4hhOY2AIfCX1fLt1Bpmc3X.png?f=fotoalbum_large)
Wat dan weer vreemd is wanneer je de AWD configureerd dat luchtvering volgens de opties lijst er standaard bij zit, maar in de configurator kost dat toch 20k Yuan. De automatische deuren is altijd een optie a 5000Yuan.
Nog iets wat me opvalt. De X7 is de concurent van de ModelY en G6. Allemaal hebben ze standaard stoel verwarming en ook ventialtie. Ik hoop dat de massage in de x7 extra is. Ook hebben ze allemaal 15 - 20 of 21 speakers incl Subwoofer.
[ Voor 53% gewijzigd door bullseye1977 op 04-02-2025 21:37 ]
Keep us posted please 🙏😀oeroe.b schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:20:
Ik begin me dus af te vragen of die elektrische deuren en die zonneschermen achterin wel op de LR zitten….in Amsterdam gaf men aan van wel, maar op de website is dit onderdeel van het comfort pakket en dus enkel beschikbaar op de privilege.clydevdl schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:08:
[...]
Ik ben het ook eens met de reacties hierboven. De Core is qua opties en interieur niet te vergelijken met de LR en Privilege. Van buiten gezien zijn de velgen van de LR en Privilege een stuk mooier/groter en van binnen maakt de lerenbekleding de auto juist luxer.
Ik ben zelf helemaal weg van de elektrische deuren en de geluidsinstallatie (21 boxen) die je niet in de Core versie kan vinden. Hetzelfde geldt voor de HUD.
De Core is eigenlijk een auto die je kiest als je (te) weinig (lease)budget hebt maar toch een mooie auto wilt rijden. De Core heeft verder dan toch wel meer opties dan de meeste andere auto's in zijn klasse.
Smaken verschillen maar de LR en Privilege zien er in het echt een stuk mooier uit dan de Core.
Uiteraard succes in het vinden van een auto die beter bij jou smaak past.
Zou jammer zijn….
Naar mijn weten indd alleen op privilegespacecrap schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 22:37:
[...]
Ik begin me dus af te vragen of die elektrische deuren en die zonneschermen achterin wel op de LR zitten….in Amsterdam gaf men aan van wel, maar op de website is dit onderdeel van het comfort pakket en dus enkel beschikbaar op de privilege.
Zou jammer zijn….
Klopt is ook heel duidelijk in de optielijst terug te lezen.Ruben_sim schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 00:05:
[...]
Naar mijn weten indd alleen op privilege
Ja, exact. Maar in Amsterdam werd mij de ‘LR zoals hij geleverd zou worden’ gepresenteerd en daar zaten die opties wel op.clydevdl schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 07:40:
[...]
Klopt is ook heel duidelijk in de optielijst terug te lezen.
Had ik toch wat scherper moeten zijn 🫣
Ja, ik denk dat je gelijk hebt. De zwarte LR in Amsterdam had inderdaad electrische deurenspacecrap schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 08:10:
[...]
Ja, exact. Maar in Amsterdam werd mij de ‘LR zoals hij geleverd zou worden’ gepresenteerd en daar zaten die opties wel op.
Had ik toch wat scherper moeten zijn 🫣

haha, ja die heb ik dus ook gezien!Ruben_sim schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 08:45:
[...]
Ja, ik denk dat je gelijk hebt. De zwarte LR in Amsterdam had inderdaad electrische deuren
Ga zo wel even bellen... ben nu wel benieuwd hoe dit zit.
/f/image/9tUmISAOxxP1y7MUwGYo4AaP.png?f=fotoalbum_large)
Het comfort pakket welke de elektronische deuren bevat is alleen beschikbaar op de Privilege uitvoering niet op de Long Range
[ Voor 16% gewijzigd door clydevdl op 05-02-2025 09:20 ]
De versies die in Amsterdam stonden waren niet degene die wij geleverd krijgen. Zo had de zwarte long range daar de performance remklauwen en de electrische deuren. Een combi die in Nederland niet te bestellen is helaas.
Met alle respect: Ik denk dat iedereen een beetje in de war is maar hopen mag altijd 😀WouterH85 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:19:
De versies die in Amsterdam stonden waren niet degene die wij geleverd krijgen. Zo had de zwarte long range daar de performance remklauwen en de elektrische deuren. Een combi die in Nederland niet te bestellen is helaas.
Nogmaals zie optielijst hierboven :-)
Plus @WouterH85 wat je zegt klopt ook niet qua remklauwen op de zwarte uitvoering. Zie foto van de auto zoals deze in Amsterdam stond 😉
Je ziet dat de remklauwen gewoon grijs zijn en niet oranje zoals deze bij de privilege geleverd worden.
:strip_exif()/f/image/ZTuAPE5GiQbdMxpRuAasgHbq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door clydevdl op 05-02-2025 10:09 ]
Wat ik apart vind, is dat het Zeekr Sound-systeem in het Advanced Cockpit-pakket wordt ondergebracht, terwijl Zeekr maar één audiosysteem aanbiedt. In China kun je ook geen ander geluidssysteem bestellen. Alle speakergrills zijn namelijk geïntegreerd in de afwerking van de auto. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze aparte malvormen hebben voor deuren zonder speakers of dat ze de speakers achter de grill weglaten.
In China zijn er slechts een paar opties beschikbaar: elektrische deuren, luchtvering, een volledig neerklapbare achterbank, een lichtbalk aan de voorzijde en een tablet achter in de bijrijdersstoel. Deze vier opties gelden voor alle drie de modellen. Daarnaast is Nappa-leer in China standaard inbegrepen, net als de 20" velgen.
Het is mogelijk dat Zeekr voor de Europese markt – en wellicht ook voor Thailand, Australië etc – een aparte productielijn opzet en de opties aanpast. Maar op dit moment zie ik, afgezien van de lichtbalk en de LiDAR, weinig verschil met de Chinese variant.
In China zijn er slechts een paar opties beschikbaar: elektrische deuren, luchtvering, een volledig neerklapbare achterbank, een lichtbalk aan de voorzijde en een tablet achter in de bijrijdersstoel. Deze vier opties gelden voor alle drie de modellen. Daarnaast is Nappa-leer in China standaard inbegrepen, net als de 20" velgen.
Het is mogelijk dat Zeekr voor de Europese markt – en wellicht ook voor Thailand, Australië etc – een aparte productielijn opzet en de opties aanpast. Maar op dit moment zie ik, afgezien van de lichtbalk en de LiDAR, weinig verschil met de Chinese variant.
[ Voor 27% gewijzigd door bullseye1977 op 05-02-2025 09:38 ]
Je kan de versie uit China niet vergelijken met de versie zoals deze in Europa geleverd wordt.bullseye1977 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:33:
Wat ik appart vind is dat het Zeekr Sound systeem hier in het advanced cockpitpakket wordt ondergebracht maar Zeerk heeft maar één systeem. In china kan je ook niet een anderes Sound Systeem bestellen. Alle speakergrills zitten nu eenmaal opgenomen in de afwerking van de auto. het lijkt me sterk dat ze andere mallen hebben voor de deuren waar de speakers niet in zitten of dat ze de speakers achter de grill er uit laten. In china zijn er maar een paar opties. de electriche deuren, luchtvering, iets van een dimmende spiegel, achterbanks die geheel plat kan, lichtbalk voor, tablet achter in de bijrijderstoel. Deze 4 opties zijn beschikbaar voor de 3 modellen. In china is ook altijd het Nappa-leer "inbegrepen" net als de 20" velgen. Het kan zijn dat ze voor de EU martk en misschine Thailand bijv een apparte prodcutielijn opzetten en de opties voor de EU markt aanpassen maar voor nu zie ik weinig verschil met de chineese variant op de lichtbalk en lidar na.
Standaard levert Zeekr het soundsystem met 10 speakers + sub ipv de 21 speakers als optie voor de LR en Privilege dus wss wel 2 verschillende mallen maar weet dat ook niet zeker
Het zijn wel 2 verschillende modellen zoals je zelf ook al gedeeltelijk aangaf.
De afmetingen van de auto zijn anders, de Lidar wordt niet geleverd. In China zit bijvoorbeeld het Zeekr logo verwerkt in de led balk welke in Europa niet door de keuring kwam omdat deze teveel licht gaf. Bij de Europese versie zit het Zeekr logo op de mortorkap. De optie van het scherm achterin de passagiersstoel komt ook niet naar Nederland en zo krijgen wij ook niet de ventilatie en massage opties op de achterbank welke in China wel beschikbaar zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door clydevdl op 05-02-2025 10:03 ]
Helemaal waar, Tesla meet idd anders en creert daarmee een hoop ver warring. Tegelijk de "undertrunk' en 'Frunk' space zijn ongeevenaard en zeer funcitonele extra ruimte bij mijn weten.JanHenk schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 20:34:
Tesla meet niet zoals 'het hoort', gebruiken een andere manier. Alle ruimte tot het dak tellen ze mee, terwijl je normaal gesproken tot de 'rolhoes' of bovenkant van de achterbank meet.
Zoiets.. Ken de ins en outs ook niet, maar neem die vergelijking qua liters niet serieus. Tesla blinkt altijd uit op de spec. sheet, dat is hun ding.
Los van metingen kijk ik graag naar de meer pragmatische instellen van Bjorn Nyland met zijn bananendoos test voor alle EV's om een goed beeld te krigen :-) YouTube: Tesla Model Y LR banana box test
Helaas nog niet voor de 7X beschikbaar.
Voor MY zie je dat de Trunk (zonder undertrunk) niet de perse de grootste in zn klasse is, maar door de zeer functionele Frunk ruimte ineens wel heel goed meekomt.
Het vergelijk met 7x is moeilijk te maken zonder dat alle ins/outs van 7x bekend zijn. Het zal waarschijnlijk om +/- 1 bananendoos gaan
Ik heb inmiddels reactie ontvangen en de optie vwb. comfort pakket is inderdaad alleen leverbaar op de privilage uitvoering.clydevdl schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:26:
[...]
Met alle respect: Ik denk dat iedereen een beetje in de war is maar hopen mag altijd 😀
Nogmaals zie optielijst hierboven :-)
Plus @WouterH85 wat je zegt klopt ook niet qua remklauwen op de zwarte uitvoering. Zie foto van de auto zoals deze in Amsterdam stond 😉
Je ziet dat de remklauwen gewoon grijs zijn en niet oranje zoals deze bij de privilege geleverd worden.
[Afbeelding]
De 'Launch edition' LR bevat dus wel:
20 inch velgen
Nappa leer pakket
Advanced Cockpit Pakket
Niets wat we niet wisten.... minder dan we (ik
[ Voor 3% gewijzigd door spacecrap op 05-02-2025 15:56 ]
Hebben de voorstoelen verwarming, ventilatie en massage? En achter, enkel verwarming?spacecrap schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:43:
[...]
Ik heb inmiddels reactie ontvangen en de optie vwb. comfort pakket is inderdaad alleen leverbaar op de privilage uitvoering.
De 'Launch edition' LR bevat dus wel:
20 inch velgen
Nappa leer pakket
Advanced Cockpit Pakket
Niets wat we niet wisten.... minder dan we (ik) op gehoopt hadden.
Waarom lees je niet gewoon de optielijst? staat gewoon op de site bij de auto.Android16 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 19:18:
[...]
Hebben de voorstoelen verwarming, ventilatie en massage? En achter, enkel verwarming?
Dat zijn allen opties die binnen het comfort pakket vallen... dus zou er niet vanuit gaan. (heb dit niet expliciet gevraagd, maar het was wel duidelijk dat comfort opties niet in de LR launch editie zitten)Android16 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 19:18:
[...]
Hebben de voorstoelen verwarming, ventilatie en massage? En achter, enkel verwarming?
Een beetje vriendelijkere toon zou wel mogen, of was het zo niet bedoeld?clydevdl schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:24:
[...]
Waarom lees je niet gewoon de optielijst? staat gewoon op de site bij de auto.
Ik zie dat eergisteren de brochure is aangepast, nu staat er wel duidelijk waar de voorstoelen van voorzien zijn. Die zijn dus enkel verwarmd. Voor ventilatie en massage moet je dus de Privilege uitvoering hebben. Als iemand een medewerker van Zeekr spreekt, misschien toch eens vragen of het alsnog niet los kan op de LR? Mocht de interesse er natuurlijk zijn
Ruben_sim schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 08:25:
[...]
Waarom denk je dat het eu model andere afstelling heeft, en wat is naar jou idee het verschil in afmeting?
Wbt de deuren, volgens mij kan je de deuren ook gewoon met de handel openmaken.
Ben benieuwd naar de release 👌👌
/f/image/d1EDcAJ4JmPRF6YqwMoUdiYH.png?f=fotoalbum_large)
Interessant. Trek het overigens nog steeds twijfel
Ik vraag me af wat er na één jaar overblijft van de premium connectie, aangezien Smart EV Mobility dan vervalt. Op de afbeelding zie ik een route met laadstops, maar het is geen 7X. Het zou vreemd zijn als je hiervoor moet betalen, aangezien dit eigenlijk standaard zou moeten zijn.
:strip_exif()/f/image/R7VfxXesQJts6hoYfpvgZY4X.png?f=user_large)
/f/image/VCiRgzab004H1JUDvE3IgPHW.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R7VfxXesQJts6hoYfpvgZY4X.png?f=user_large)
/f/image/VCiRgzab004H1JUDvE3IgPHW.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vSinBhqd15YOEgfsgdISfv0w.png?f=user_large)
[ Voor 101% gewijzigd door bullseye1977 op 05-02-2025 23:44 ]
Ik vind 1 jaar nog best ruim indien je dit vergelijkt met Tesla, waar je maar 1 maand krijgt. En ik dacht begrepen te hebben dat je telefoon als hotspot mogelijk ook werkt.
Daarnaast zit er gewoon Android Auto of Carplay op, dus dan heb je ook veel van deze functies.
Daarnaast zit er gewoon Android Auto of Carplay op, dus dan heb je ook veel van deze functies.
Hi all, afgelopen zaterdag met de 001 gereden om wat feeling te krijgen met het merk. Offerte inmiddels opgevraagd en ingediend voor de 7X. Begreep dat je de reservering op persoonlijke titel kunt zetten en dan (al dan niet met het verlies van de aanbetaling) er alsnog vanaf kan. Ik hoef de Polestar pas na de zomer in te leveren en was ook erg benieuwd naar de 7GT dus er is nog wel wat tijd. Blijf het wel bijzonder vinden dat deze introductie alleen geldig is nog voor dat je de auto gezien en gereden hebt. Dacht ook dat het verschil in kosten veel hoger zou zijn maar lees hier dat de extra pakketten zo'n 3.500 kosten dus dat 'beetje' extra maakt dan ook niet heel veel meer uit.. bloeden wordt het toch haha. Jammer dat ik h'm gemist heb in NL, begon dit topic te lezen en dacht halverwege oh mooi kan hm in ieder geval zien maar begreep dat ie nu ergens in de Nordics staat...
Ik ga hem toch ook eens proberen in te dienen voor een calculatie bij Ayvens. Ik snap alleen niet zo goed waarom mijn prijs op 65.290 uitkomt, terwijl de specificatie bestaat uit 62.990 voor de auto en 1.300 voor de kleur.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Volgens mij zitten daar kosten rijklaar maken bij in.
Hier ook 65.290 en 1.205 ex btw per maand incl winterbanden.
Hier ook 65.290 en 1.205 ex btw per maand incl winterbanden.
FSD 7x YouTube: CHINA‘S “FSD” !ZEEKR 7X NZP | 智驾水平太拉胯了!
De EU modellen ondersteunen dit niet waarschijnlijk ivm het ontbreken van de Lidar.
YouTube: CHINA‘S “FSD” !ZEEKR 7X NZP | 智驾水平太拉胯了! (Kan nog wat fine-tuning gebruiken)
De EU modellen ondersteunen dit niet waarschijnlijk ivm het ontbreken van de Lidar.
YouTube: CHINA‘S “FSD” !ZEEKR 7X NZP | 智驾水平太拉胯了! (Kan nog wat fine-tuning gebruiken)
[ Voor 49% gewijzigd door bullseye1977 op 06-02-2025 09:57 ]
mn werkgever gaat merken beleid droppen en focus op EV.. Dus de kans zeker aanwezig dat de Zeekr op de lijst komt (als hij binnen mn budget past - 1050 ex brandstof)
Ik hoef pas eind 2025 te vervangen, dus kan mooi wat ervaringen bekijken, wat is beter - Tesla Y Juniper, Zeekr 7x, Kia EV9 etc..
Ik hoef pas eind 2025 te vervangen, dus kan mooi wat ervaringen bekijken, wat is beter - Tesla Y Juniper, Zeekr 7x, Kia EV9 etc..
Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld
Als Zeekr verder weinig korting aan leasemaatschappijen gaat geven zoals het nu is, dan wordt het niet makkelijk om een LR of Privilege te rijden voro 1050,- vrees ik. Core is nét aan haalbaar, maar vooral afhankelijk van je looptijd en kilometrage, als ook de eisen van vervangend vervoer, lagere eigen risico en all season/winterbanden beleid.4v4t4r schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 13:46:
mn werkgever gaat merken beleid droppen en focus op EV.. Dus de kans zeker aanwezig dat de Zeekr op de lijst komt (als hij binnen mn budget past - 1050 ex brandstof)
Wellicht dat leasemaatschappijen de restwaarde hoger gaan inschatten, daar ligt je hoop vrees ik.
Weet iemand of de elektrische deuren ook op afstand met de sleutel geopend kunnen worden?
Of alleen door een vette vingerafdruk op de A stijl achter te laten
Weet niet. Iig wel via het scherm in de auto te openen en sluiteniRenik schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:02:
Weet iemand of de elektrische deuren ook op afstand met de sleutel geopend kunnen worden?
Zou wel tof / handig zijn als je aan komt lopen dat de deur voor je open gaat. Als je er al bij staat dan mist het zn doel een beetje en kun je sneller en makkelijker gewoon aan de hendel trekken...
In ieder geval overal in en om de auto die vingerafdrukgevoelige oppervlaktes 'behandelen' haha.
Heb in de Polestar een anti reflectie en afdruk folie op het scherm en dat werkt echt top.
In ieder geval overal in en om de auto die vingerafdrukgevoelige oppervlaktes 'behandelen' haha.
Heb in de Polestar een anti reflectie en afdruk folie op het scherm en dat werkt echt top.
Ik heb zojuist een offerte van Zeekr Lease (onderdeel van Arval) gekregen voor een :
7x Long Range met de volgende opties:
- Other paints (JATOI45)
- Nappa & PU Charcoal Black (1010)
- Advanced Cockpit Package (1020)
- Onyx Black (PNT03)
- 20" lichtmetalen velgen (1000)
Accessoires: Wegklapbare trekhaak 13 polig Jaeger
Op basis van 40.000 km per jaar en 60mnd looptijd: 1069,86 Euro excl. btw per maand
7x Long Range met de volgende opties:
- Other paints (JATOI45)
- Nappa & PU Charcoal Black (1010)
- Advanced Cockpit Package (1020)
- Onyx Black (PNT03)
- 20" lichtmetalen velgen (1000)
Accessoires: Wegklapbare trekhaak 13 polig Jaeger
Op basis van 40.000 km per jaar en 60mnd looptijd: 1069,86 Euro excl. btw per maand
Mooie auto en keurige offerte toch? De Performance is wel echt een stuk duurder (bijna 400) per maand...pfff
Weet iemand wat voor restwaarde er wordt gehanteerd voor de Zeekr 7x?
Core/LR/Privilege?
Core/LR/Privilege?
Als je geen eigen bijdrage wil of mag kan je het vergeten. De offertes die ik heb (leasemaatschappijen) met ongeveer hetzelfde budget als jou en 5 jaar/36k km p/J en je gaat er dik overheen.4v4t4r schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 13:46:
In de lease echt een dure jongen die 7x want leasemaatschappijen zijn erg bang wbt restwaarde en dat er gewoon vele Chinese merken omvallen. Ze moeten dan bijv. Wel 5 jaar de auto kunnen ondersteunen en daarna nog kwijt raken.
Mede hierom is de 7x SM LR helaas niet mogelijk voor mij omdat de eigen bijdrage gewoon te fors wordt.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
Iemand hierboven ? Op basis van 40.000 km per jaar en 60mnd looptijd: 1069,86 Euro excl. btw per maandJuancho schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 23:20:
[...]
Als je geen eigen bijdrage wil of mag kan je het vergeten. De offertes die ik heb (leasemaatschappijen) met ongeveer hetzelfde budget als jou en 5 jaar/36k km p/J en je gaat er dik overheen.
In de lease echt een dure jongen die 7x want leasemaatschappijen zijn erg bang wbt restwaarde en dat er gewoon vele Chinese merken omvallen. Ze moeten dan bijv. Wel 5 jaar de auto kunnen ondersteunen en daarna nog kwijt raken.
Mede hierom is de 7x SM LR helaas niet mogelijk voor mij omdat de eigen bijdrage gewoon te fors wordt.
Ik hoef geen 40k, 30 geloof ik.. en daarnaast hoef ik pas tegen de zomer te bestellen. Dan zijn hopelijk de prijzen wat beter. Zo niet, is dat ook prima hoor. het is geen moetje
Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld
De eerste Europese Introductievideo's van de Zeekr 7X zijn op YouTube verschenen. Zie de video's op bijgewerkte opening post.
Vrij niks zeggend imo. Ook grappig dat hij het heeft over komende zomer in de showroom, terwijl hij gewoon te bestellen in. Snap dat dat 2 verschillende dingen zijn,maar nu geeft hij de indruk dat de auto niet te bestellen is..
Leuk om te zien dat ze even snel wat extra lampen en tv schermen hebben geplaatst om de kelder op te leuken in Amsterdam.
Toch klopte niet alles wat hij zei of anders gezegd werd gepresenteerd.
De auto is volgens opgave niet 4.88 meter maar 4,787 meter in Europa
De auto komt volgens mij eerder in de showroom dan de zomer. Hij bedoelde met zomer denk ik eigenlijk dan ga je hem op de weg zien.
En als laatste de frunk is idd 66 liter alleen jammer dat hij dan de 44 liter frunk van de performance laat zien.
Maar ik blijf verliefd op deze schitterende auto en kan niet wachten tot hij voor de deur staat
Ik wist niet eens dat deze erin zat was me niet opgevallen en staat ook niet in de brochure/optielijst maar de foto liegt niet of wel?Ruben_sim schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:56:
Hee! Een skiluik. Volgens mij was hier over te doen ergens in dit topic
[Afbeelding]
Bij mijn bezichtiging werd dat expliciet gezegd dat we dit in Europa nodig hebben. Zelf is mij nog onduidelijk of de banken plat kunnen, omdat er enkel 539 liter staat, en niet de inhoud met banken omlaag. Ze hebben verzekerd dat het wel kan, maar heb het nog niet gezien.clydevdl schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:12:
[...]
Ik wist niet eens dat deze erin zat was me niet opgevallen en staat ook niet in de brochure/optielijst maar de foto liegt niet of wel?
In het Youtube filmpje van de Europese versie die hierboven is gedeeld is te zien dat de banken omlaag kan en wordt zelfs opgemeten wat de ruimte dan is in centimeter.mailis schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:50:
[...]
Bij mijn bezichtiging werd dat expliciet gezegd dat we dit in Europa nodig hebben. Zelf is mij nog onduidelijk of de banken plat kunnen, omdat er enkel 539 liter staat, en niet de inhoud met banken omlaag. Ze hebben verzekerd dat het wel kan, maar heb het nog niet gezien.
Thanks voor dit filmpje, deze Duitser had wat meer tijd dan onze Nederlandse reporters uiteraard, maar doet dit voor mij in ieder geval heel erg prettig om details te zien die ik nog niet had waar kunnen nemen in eerdere berichtgevingen!
Bijvoorbeeld het nogal overdadige welkom (je moet er van houden zeg maar haha) wat je krijgt als je bij de auto komt, als ook de erg mooie knipperlichten! Maar ook beter zichtbaar hoe de user interface is op het grote scherm, handig om in werkelijkheid te zien. Ook de werkelijke ruimte achterin is mega groot en dat zie je hier, echt heerlijk om met vrienden op pad te gaan in deze auto! En de lengte die je hebt van 1,90 meter als de banken plat gaan. Die chauffeur modus is heerlijk als ik iemand anders laat bobben en zelf passed out op de achterbank wil gaan...
Steeds meer spijt dat ik toch niet die laatste euro's extra heb gedaan om de Privilige te bestellen, maar met de Long Range ben ik ook superblij zo te zien, ik vind het echt een schitterende auto! Kan niet wachten...
[ Voor 4% gewijzigd door kingknoest op 07-02-2025 14:21 ]
Video's ook allemaal even bekeken. Mooie auto maar wat jammer en zonde d as 't ze het vanuit een donkere kelder ruimte moeten doen ipv daglicht of anders een goed verlichte showroom. Ik snap daar echt geen zak van, als Zeekr zijne wil je toch de best mogelijke eerste indruk geven?
Anyway, mooie auto van buiten en van binnen. Alleen zo jammer dat de LR versie zelfs met standaard witte kleur en geen trekhaak niet in budget passen. Ik zou te veel eigen bijdrage moeten betalen. Een PS2 met gelijke prijs is wel betaalbaar. Blijft zonde dat leasemaatschappijen zo angstig zijn voor oa deze Zeekr 7x.
Wellicht dat het na introductie nog gaat zakken in prijs, in principe kan ik wachten zolang de wagen maar dit jaar op kenteken gezet kan worden ivm bijtelling.
Anyway, mooie auto van buiten en van binnen. Alleen zo jammer dat de LR versie zelfs met standaard witte kleur en geen trekhaak niet in budget passen. Ik zou te veel eigen bijdrage moeten betalen. Een PS2 met gelijke prijs is wel betaalbaar. Blijft zonde dat leasemaatschappijen zo angstig zijn voor oa deze Zeekr 7x.
Wellicht dat het na introductie nog gaat zakken in prijs, in principe kan ik wachten zolang de wagen maar dit jaar op kenteken gezet kan worden ivm bijtelling.
Ik hoop trouwens wel dat je het geluid van de speakers aan de buitenkant kan uitzetten. Je wordt toch helemaal gek als je de auto opent, afsluit etc van dat muziekje. En je buren denk ik ook 😁
Ja verschrikkelijke Chineze gimmick die opstartceremonie...
Mijn huidige kia speelt ook altijd een halve kermisattractie af bij het starten van de auto
Mijn huidige kia speelt ook altijd een halve kermisattractie af bij het starten van de auto
Mooie video's, begin nu toch weer te twijfelen over tech-grey i.p.v. onyx black.
Wel wat luxere kleur met het contrast van het dak (en wellicht iets minder vuil gevoelig dan zwart).
Wel wat luxere kleur met het contrast van het dak (en wellicht iets minder vuil gevoelig dan zwart).
100% minder vuil gevoelig. Al vind ik grijs er in het echt minder uitzien. De beelden op het Duitse kanaal zijn goed ge-edit zal ik maar zeggeniRenik schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:29:
Mooie video's, begin nu toch weer te twijfelen over tech-grey i.p.v. onyx black.
Ja jammer dat het nog niet in het echt te zien is (kans gemist begreep ik)...Ruben_sim schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 16:22:
[...]
100% minder vuil gevoelig. Al vind ik grijs er in het echt minder uitzien. De beelden op het Duitse kanaal zijn goed ge-edit zal ik maar zeggen
Toch maar weer zwart... of de NIO haha.
Toch wel grappig dat ze deze privilege uitvoering met de.grijze leren bekleding laten zien en dat deze in Nederland niet te bestellen is.
Verder is de prijs in Noorwegen 299.900 kronen (53k euro) voor de privilege uitvoering gwn 10k goedkoper daar.