Vandaag gebeld door de dealer. Over 2 weken is de wagen in de werkplaats en kort erna mogen we 'm komen ophalen.
Mijn Inster is in bestelling en ik krijg nu van de dealer door dat er wat wijzigingen zijn in de Evolve versie:
Ik had er eentje met een tech pakket aangevraagd (via leasemaatschappij). Ik ga nog even informeren hoe het hele plaatje eruit ziet. Ik ben wel blij dat er verwarmde stoelen bij komen. Er is niets gezegd over een warmtepomp, en ik neem aan dat V2L nog steeds mogelijk is via de externe laadpoort? Maar ik ga nog even extra informeren zodat het complete plaatje bekend is.- Stuurwiel afgewerkt in kunstleder, voorheen was dit kunststof.
- Verbeterde veiligheidssystemen
- De standaarduitrusting van de Evolve zal per MY27 worden uitgebreid met de verwarmde stoelen vóór en het verwarmd stuurwiel.
Komt te vervallen:
- Vehicle-to-Load (V2L) is vanaf nu alleen optioneel leverbaar.
I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass
Even contact opnemen via dit formulier. Wordt je snel geholpen is mijn ervaring. Tip, doe het in het Engels. Snelste reactietijd.Powersofts schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 16:42:
Ik heb een vreemd probleem met mijn inster. Heb deze auto sinds februari van de hyundai dealer overgenomen(ex demo auto). Auto is prima maar sinds ik deze auto heb en de deuren vergrendel met de remote heb ik telkens een melding in de myhyundai app
"deuren kunnen niet worden vergrendeld. controleer de status van uw voertuig.'
Echter, de deuren zijn echt wel op slot.
Er komt in het dashboard geen melding dat er een deur niet gesloten is.
heb al een soft reset gedaan van infolink, het kleine knopje 10sec ingedrukt houden -> geen oplossing.
profiel bluelink ontkoppelen en koppelen.
harde reset gedaan en alles opnieuw instellen -> allemaal niets geholpen.
Verder werkt alles goed in de hyundai app. heb de app al opnieuw geinstalleerd maar probleem blijft.
Bij voertuigstatus in de app blijft staan dat de deuren ontgrendeld zijn.
Wie heeft dit ook gehad en hoe is dit opgelost?
Contact formulier
ehhhh..HOI
Dit klinkt alsof ze beide (winter- en tech packs) direct integreren in de Evolve? Ben benieuwd wat dit gaat doen met de prijs, aangezien ik ze er los bij moest kopen.uFx schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 15:20:
Mijn Inster is in bestelling en ik krijg nu van de dealer door dat er wat wijzigingen zijn in de Evolve versie:
[...]
Ik had er eentje met een tech pakket aangevraagd (via leasemaatschappij). Ik ga nog even informeren hoe het hele plaatje eruit ziet. Ik ben wel blij dat er verwarmde stoelen bij komen. Er is niets gezegd over een warmtepomp, en ik neem aan dat V2L nog steeds mogelijk is via de externe laadpoort? Maar ik ga nog even extra informeren zodat het complete plaatje bekend is.