Het grote Hyundai Inster topic

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HandyLumberjack
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18:45
Roland63 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 13:22:
Rijden met open achterklep.

Laatst moest ik iets langs vervoeren, en kon de achterklep daardoor niet dicht. De Inster vond dat helemaal niet leuk, gaf een continue waarchuwing tijdens het rijden, en na het stoppen voor een stoplicht gooide hij de handrem erop, zodat ik niet meer kon wegrijden. Na de auto uitgezet en weer aangezet te hebben kon ik verder rijden, maar bij het volgende stoplicht was het weer raak. :(
In de handleiding staat dat je niet met open achterklep mag rijden vanwege gevaarlijke uitlaatgassen, niet echt relevant met een electrische auto.
Het is echter makkelijk om de auto voor de gek te houden, door een karabijnhaak oid in het slot van de achterklep te plaatsen. Even helemaal door klikken en de auto denkt dat de achterklep is gesloten.
Zie bijgevoegde fotos. [Afbeelding]

[Afbeelding]
Ze waarschuwen voor de uitlaatgassen van de ICE auto voor je :+.

Goede tip, hou er wel rekening mee dat de klep niet te ver open is, want dan zien ze je remlichten niet meer, maar een klein stukje open kan prima

Gasloos sinds 2015, 117x125Wp+26x295Wp+11x395Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hendrik Keizer
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18:08
HandyLumberjack schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 21:37:
[...]

En er staat bij acties dat de rente tijdelijk 0,99% is bij de Inster, en dat maakt het interessant. Als dat eind vorig jaar een mogelijk was had ik dat gedaan, ookal was ik niet op zoek naar financiering.
Waar is dat? Ik word meteen naar de offerteknop gesleurd, moet de inruiler bekend maken en word binnen 2 seconden gebeld door een dealer die me vraagt langs te komen……..
Ah als je netjes via de voordeur bij Hyundai binnenstapt staat het daar.

[ Voor 7% gewijzigd door Hendrik Keizer op 26-06-2025 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:51

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Roland63 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 13:22:
Rijden met open achterklep.

Laatst moest ik iets langs vervoeren, en kon de achterklep daardoor niet dicht. De Inster vond dat helemaal niet leuk, gaf een continue waarchuwing tijdens het rijden, en na het stoppen voor een stoplicht gooide hij de handrem erop, zodat ik niet meer kon wegrijden. Na de auto uitgezet en weer aangezet te hebben kon ik verder rijden, maar bij het volgende stoplicht was het weer raak. :(
In de handleiding staat dat je niet met open achterklep mag rijden vanwege gevaarlijke uitlaatgassen, niet echt relevant met een electrische auto.
Het is echter makkelijk om de auto voor de gek te houden, door een karabijnhaak oid in het slot van de achterklep te plaatsen. Even helemaal door klikken en de auto denkt dat de achterklep is gesloten.
Zie bijgevoegde fotos. [Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb voor dat soort situaties al jaren deze achterin liggen :) https://www.anwb.nl/webwi...2-in-1-kofferbak-spanband

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inster045
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 10-07 20:49
Een tijdje terug stond in een post een duitse hyundai site waar ja adv het vin-nummer kon zien of er een update beschikbaar was. Ik had toen 2 updates. Vandaag weer eens geprobeerd maar nu waren er geen updates meer. De auto is in de tussentijd niet naar de garage geweest. Zijn de updates niet meer relevant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdgaag
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:32
Inster045 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 13:41:
Een tijdje terug stond in een post een duitse hyundai site waar ja adv het vin-nummer kon zien of er een update beschikbaar was. Ik had toen 2 updates. Vandaag weer eens geprobeerd maar nu waren er geen updates meer. De auto is in de tussentijd niet naar de garage geweest. Zijn de updates niet meer relevant?
Na een update duurt het een aantal weken voordat deze van die site verdwijnen, wellicht dat jouw auto in de weken ervoor naar de dealer is geweest ?

Deye 12kW Hybrid, 8,77 kW peak solar, 61,4 kWH Seplos batteries, Panasonic K-series 5kW all-electric heatpump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inster045
  • Laatst online: 10-07 20:49
rvdgaag schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:16:
[...]

Na een update duurt het een aantal weken voordat deze van die site verdwijnen, wellicht dat jouw auto in de weken ervoor naar de dealer is geweest ?
Nee, de Inster is niet bij de garage geweest sinds de aflevering in maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HandyLumberjack
Inster045 schreef op maandag 30 juni 2025 @ 19:44:
[...]

De updates voor mijn Inster zijn ook opeens verdwenen. (Er stonden er 2 open enige tijd terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inster
  • Laatst online: 15:48
Bij mij zijn de 2 updates 1,5 week geleden nog uitgevoerd..

[ Voor 6% gewijzigd door Inster op 01-07-2025 07:55 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Yariva
  • Laatst online: 14:51

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Kogel door de kerk: ouders gaan voor de Inster. Pulse met zwart kleurtje en winter pakket. Ik vind het een goede keuze en vond de auto zelf ook erg fijn rijden. Nu hopen dat hij het een hele lange tijd gaat volhouden. Maar met mijn ervaringen met de Kia eNiro welke op het zelfde platform staat als de Hyundai Kona heb ik daar wel vertrouwen in :)

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:10
Zouden de updates OTA zijn uitgevoerd? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Inster045 schreef op maandag 30 juni 2025 @ 19:44:
[...]

Wellicht hebben ze het bij de aflevering in maart gedaan?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sweetpea007
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 11-07 10:56
Op 12 juli 2025 krijg ik mijn:
Hyundai INSTER Evolve Sky + W&T 49kWh in de kleur Buttercream Yellow Pearl met zwarte bekleding en all season banden.

Hij komt naast een Volvo XC40 EV 2024 extended range te staan. Dus een keuze te maken welke we pakken ivm het soort rit.

Mijn man is 2.04 en kan er gewoon in rijden. Handig als het nodig is. Ben zelf 1,54 en dat gaat ook prima.
Kom al uit een automaat dus dat is een niet al te grote overgang.

Het rijden tijdens de proefrit voelde goed en niet vreemd aan.
Blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fardrake
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 06-07 11:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bIU-kGlOJgsTUEv3OBC_r_7JGoM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sLlfNqDeRIvksMGAZVlLYKMP.jpg?f=fotoalbum_large

Kreeg de melding controleer koelsysteem van de auto...de auto heeft een half uur vol in de zon gestaan, denk dus dat het daardoor komt. Morgenochtend weer even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Fardrake schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 15:00:
[Afbeelding]

Kreeg de melding controleer koelsysteem van de auto...de auto heeft een half uur vol in de zon gestaan, denk dus dat het daardoor komt. Morgenochtend weer even kijken.
Van wanneer is je auto? Ik weet dat er bij Kia/Hyundai issues kunnen zijn met het koelwater. Als je hierop zoekt kom je veel topics tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:58
Helaas maar niet helaas is het uiteindelijk niet de Inster geworden maar een zwarte Kona electric N-Line.
Echter is vrouwlief ook wel om voor een elektrische auto en gaat het weer tussen de Inster en een R5 waarbij praktisch de Inster veel beter past bij het gebruik tegenover het sportieve uiterlijk van de 5.
Ik denk persoonlijk dat het wel een Inster gaat worden :)
conodihno1 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 12:36:
Inmiddels heb ik mogen testrijden met de Inster en de 5. Beide tikken een hoop vinkjes af en nog iets meer in het voordeel van de Inster.
Ik heb echter een dingetje welke ik moeilijk los kan laten en dat is de B-stijl. Nu sport ik met regelmaat, ben maar 1.78 hoog maar raak met mn schouders goed de stijl. Gaat dit op langere ritten een probleem worden vraag ik me af. Woon-Werkverkeer is 50 enkele reis maar ik wil ook wel eens richting Brabant gaan vanuit Noord Holland.
Heeft iemand voor mij met een soortgelijk (non) issue ervaringen of inzichten?
Ik moet nog een keer een uitgebreide testrit inplannen zodat ik met zaken als stoelinstellingen aan de gang kan.

Oh en ik vind de dakrails niet mooi maar wil wel een open dakje. Kunnen die rails er later vanaf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CEdS
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-07 23:26
CEdS schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:00:
Vandaag in Frankrijk een demo Inster gekocht met 2000 km op de teller;
49 kW, Creative (Franse equivalent van de Evolve)
Buttercream Yellow
Tech en Winterpacks

Staat al op kenteken en kan m vrijdag ophalen!
Er zat toch wat vertraging in de levering, de 20e juni, zoals afgesproken is nu definitief verplaatst naar volgende week. Er moesten updates gedaan worden maar welke was onduidelijk.

Na een mail gestuurd te hebben met de bij mij bekende problemen (waar is dit forum allemaal niet goed voor, even laten doorzoeken met chatgpt en je krijgt een opsomming van diverse problemen) en gesteld heb dat ik zeker geen last wil hebben van ICCU-, trillingen-, bandenperikelen-. en koeling/koelvloeistof problemen en/of andere problemen tot op dit moment bekend, want anders zou ik de koop ontbinden.

Een mail volgde met nogmaals excuses en de vertraging werd veroorzaakt door de ICCU en de niet-beschikbaarheid daarvan. De andere problemen waren zeker niet van toepassing, het ging om de ICCU en algehele updates.

Op de teller staat 1800 km en met een korting van 5000 euro op de nieuwprijs denk ik dat het nog steeds een goede koop is. We zullen zien ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fardrake
  • Laatst online: 06-07 11:41
turkeyhakan schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 15:13:
[...]

Van wanneer is je auto? Ik weet dat er bij Kia/Hyundai issues kunnen zijn met het koelwater. Als je hierop zoekt kom je veel topics tegen.
Ik denk dat het echt de zon was, vanochtend geen melding meer. Maar ik mail deze melding wel naar Hyundai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Fardrake schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 09:26:
[...]

Ik denk dat het echt de zon was, vanochtend geen melding meer. Maar ik mail deze melding wel naar Hyundai.
Het warme weer de schuld geven is wat mij betreft de oorsprong van de melding uit de weg gaan. Mijn oom heeft een Kia Niro EV en had exact dezelfde melding. Volgende dag niets meer (in het voorjaar). Even goed inlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBakker
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-07 22:27
Fardrake schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 09:26:
[...]

Het lijkt mij dat een koelsysteem de temperatuur niet heel veel naar beneden kan brengen in 1 minuut. Als de motor start met een veel hogere temperatuur dan de max. doeltemperatuur, door de zon en buitentemperatuur van 36 graden, dan zal dat na 1 minuut nog steeds te warm zijn. Dat het algoritme dan onterecht concludeert dat het koelsysteem niet goed werkt lijkt mij verklaarbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bour12
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:16
De laatste tijd word bij mij als ik de garage achteruit uit wil rijden het scherm fel groen en dat een paar minuten wat heel vervelend is omdat ik dan moet kijken of ik de auto's die daar geparkeerd niet raak dit gebeurt niet altijd en ik heb de indruk dat het alleen bij achteruit rijden is. Zou een reset helpen?
Als ik een tijdje rijd gebeurt het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n m
  • Laatst online: 06-07 16:08

n m

Vraagje
Ik krijg in de Bluelink app melding dat de huidige Bluelink pro vervalt in augustus . Ik kan van daaruit doorklikken om de Plus voor te bestellen, maar krijg dan een foutcode: communicatie met server mislukt.

Ga ik via de Bluelink store in de app en log ik aan, dan staat op mijn pagina daar Bluelink Pro complementary period 26/02/2035.

Iemand anders al het abonnement verlengd of meer info hierover?

Trouwens mijn vorige foutmelding is verdwenen na een reset van de wagen in de garage.
Grs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdgaag
n m schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 17:29:
Vraagje
Ik krijg in de Bluelink app melding dat de huidige Bluelink pro vervalt in augustus . Ik kan van daaruit doorklikken om de Plus voor te bestellen, maar krijg dan een foutcode: communicatie met server mislukt.

Ga ik via de Bluelink store in de app en log ik aan, dan staat op mijn pagina daar Bluelink Pro complementary period 26/02/2035.

Iemand anders al het abonnement verlengd of meer info hierover?

Trouwens mijn foutmelding is verdwenen na een reset van de wagen in de garage.
Grs
Volgens mij gaat hij automatisch door in een Lite abonnement, je kan dus later ook beslissen of je een upgrade koopt. https://www.hyundai.com/n...luelink-abonnementen.html

Ik heb voor vrouwlief wel gekozen om Plus te nemen ivm Live verkeersinfo en op afstand de climatisering starten, voor 29 euro per jaar ook weer niet de wereld aan kosten

[ Voor 13% gewijzigd door rvdgaag op 04-07-2025 19:24 ]

Deye 12kW Hybrid, 8,77 kW peak solar, 61,4 kWH Seplos batteries, Panasonic K-series 5kW all-electric heatpump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n m
  • Laatst online: 06-07 16:08

n m

rvdgaag schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:20:
[...]

Volgens mij gaat hij automatisch door in een Lite abonnement, je kan dus later ook beslissen of je een upgrade koopt. https://www.hyundai.com/n...luelink-abonnementen.html

Ik heb voor vrouwlief wel gekozen om Plus te nemen ivm Live verkeersinfo en op afstand de climatisering starten, voor 29 euro per jaar ook weer niet de wereld aan kosten
Jij kon dus wel gewoon plus aankopen? Ik geraak niet voorbij die error: communicatie met server mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtv1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:13
n m schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 08:07:
[...]

Jij kon dus wel gewoon plus aankopen? Ik geraak niet voorbij die error: communicatie met server mislukt.
Vorige week kon ik ook voorbestellen, toen nog niet gedaan en nu heb ik ook de error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdgaag
n m schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 08:07:
[...]

Ik had het al gedaan een paar weken terug, gelijk met het Plus abonnement voor mijn IONIQ 5 die eind mei afliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monica66
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:52
Ik heb het vorige week gedaan en toen werkte het prima. Misschien over een paar dagen nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aedriaen1
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06-07 18:52
Nieuwe manier van Hyundai om kopers, eerst gebruik te laten maken van de beschikbare faciliteiten om het daarna achter een betaalmuur te stoppen. Ik kreeg de melding dat de digitale sleutel niet meer beschikbaar was. Koreaanse manier van klantenbinding denk ik?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdgaag
Aedriaen1 schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 19:48:
Nieuwe manier van Hyundai om kopers, eerst gebruik te laten maken van de beschikbare faciliteiten om het daarna achter een betaalmuur te stoppen. Ik kreeg de melding dat de digitale sleutel niet meer beschikbaar was. Koreaanse manier van klantenbinding denk ik?????
Hoezo, ik kocht in 1998 mijn eerste nieuwe BMW van toendertijd 72K guldens, na 3 jaar mocht ik 300 euro per jaar betalen om de navigatie te updaten met een nieuwe DVD. Dus zo vreemd is dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HandyLumberjack
Linksom of rechtsom moet je er toch wel voor betalen.

Bij automerken die een langere tijd dit soort functies "gratis" aanbieden zullen de kosten ervan verwerkt zitten in de aanschafprijs.

Zelf vindt ik het navigatiesysteem van Hyundai niet fijn(en de LIVE services gebruik ik dus ook niet) en de remote services gebruik ik bijna niet, dus ik ga straks lekker verder met Bluelink Lite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBakker
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-07 22:27
Idem, de navigatie welke ik op mijn mobiel heb draaien vind ik prettiger. De remote service is alleen handig als de ramen bevroren terwijl ik weg wil, dat gebeurde de vorige winter iets van 5x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karininline
  • Laatst online: 11-07 17:23
Ik heb een Inster Pulse met winterpack in Sienna Orange besteld, eerst was de auto op de site van de dealer leverbaar, maar toen ik kwam vragen was ie er niet, er was wel een buttercream yellow, ook mooi, doe dan die maar.. oh nee, oeps... toch ook niet leverbaar...en nee, sorry, ook niet leverbaar bij de importeur, dus dat wordt dat bestellen en in augustus gaat het pas in productie... oh, zucht, dan ga ik eerst even verder kijken. na het weekend nog een keer gebeld met een ander filiaal, want hier liepen ze zo te prutsen... daar was hij (uiteraard) ook niet leverbaar ook al stond het nog steeds op de site...hm misschien moeten jullie de site eens fatsoenlijk updaten... ik had niet stil gezeten en had ondertussen elders een offerte, ook op een BCY. Belden ze me van de eerste in de middag ineens op: hij was wel degelijk leverbaar, stond in de haven, zou er met een week of twee moeten zijn, of ze maar moesten bestellen? Ja doe maar, dan kom ik wel even opnieuw praten over de prijs... dat is nu 2 weken geleden, er vanuitgaande dat ze de bestelling na het telefoontje ook daadwerkelijk hebben geplaatst. Ik vind het maar spannend want is ie er echt of word ik aan het lijntje gehouden en krijg ik deze of volgende week te horen: oh ja sorry grapje... wordt toch pas eind dit jaar... Nog nooit zo uitgekeken naar een auto als naar deze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
@karininline ervaring leert dat het gemiddeld twee tot drie weken duurt voordat de auto bij de dealer is (vanuit de haven). Helaas heeft de dealer geen zicht op waar de auto zich momenteel in het transport bevindt. Het is dus altijd een verassing als de auto op de stoep staat :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karininline
turkeyhakan schreef op maandag 7 juli 2025 @ 08:26:
@karininline ervaring leert dat het gemiddeld twee tot drie weken duurt voordat de auto bij de dealer is (vanuit de haven). Helaas heeft de dealer geen zicht op waar de auto zich momenteel in het transport bevindt. Het is dus altijd een verassing als de auto op de stoep staat :-)
Ze zeiden dat de importeur leveringsplicht had binnen 10-12 dagen, maar dat kunnen natuurlijk ook werkdagen zijn. In elk geval geloof ik het pas als ze bellen want ze hebben al teveel geprutst om nog geloofwaardig te zijn. Blijft spannend wat dat betreft. 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cozy59
  • Laatst online: 14:42
rvdgaag schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 10:51:
[...]

Ik had het al gedaan een paar weken terug, gelijk met het Plus abonnement voor mijn IONIQ 5 die eind mei afliep.
Na dangenlange server error zojuist succesvol een PLUS abo kunnen afsluiten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Megat
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:42
Euro NCAP heeft ook de Inster getest. Hij behaalt 4 van de 5 sterren
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S5s9cKHQOSUy0Fd9NfT_bMeogTc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FyGMQhOpoYJsZ0dgheRQ24B8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monica66
Klopt het dat ze de auto zonder de packs hebben getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CEdS
monica66 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 20:13:
https://www.euroncap.com/en/results/hyundai/inster/55584

Als je hier kijkt kun je zien dat ze wel de safetypacks hebben getest (volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HandyLumberjack
monica66 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 20:13:
De score is geldig voor alle versies.

De packs voegen wel veiligheidsystemen toe, maar daar zitten geen zaken bij waarop wordt getest.

(Op youtube staat ook een filmpje van de tests, de tests zijn uitgevoerd met een Inster met tech pack).

[ Voor 15% gewijzigd door HandyLumberjack op 09-07-2025 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monica66
HandyLumberjack schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 23:01:
[...]

De score is geldig voor alle versies.

De packs voegen wel veiligheidsystemen toe, maar daar zitten geen zaken bij waarop wordt getest.

(Op youtube staat ook een filmpje van de tests, de tests zijn ugevoerd met een Inster met tech pack).
Op de testpagina is te lezen dat de test met de standaard voorzieningen is uitgevoerd. Mogelijk zijn er extra veiligheidsvoorzieningen beschikbaar op de auto, maar die zijn in dit testjaar niet meegenomen.
Note: Other equipment may be available on the vehicle but was not considered in the test year.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CEdS
Misschien zie ik iets over het hoofd.....

Weet iemand hoe je in plaats van de te rijden afstand, het percentage van de batterij in beeld krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JtHam
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 11-07 10:29
Op het dashboard, linksonderaan direct onder de kilometerteller staan beide waardes.
Zie ook het manual op pagina 4.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karininline
karininline schreef op maandag 7 juli 2025 @ 10:13:
[...]

Ze zeiden dat de importeur leveringsplicht had binnen 10-12 dagen, maar dat kunnen natuurlijk ook werkdagen zijn. In elk geval geloof ik het pas als ze bellen want ze hebben al teveel geprutst om nog geloofwaardig te zijn. Blijft spannend wat dat betreft. 8)
Yes! Hij is hier. Nu nog 11 nachtjes slapen want ze gaan nu pas de fietsendragerbeugel bestellen (hoe contraproductief) en dan moet dat nog gemonteerd enz. Wat kijk ik ernaar uit! Ze bellen als het eerder wordt maar dat zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karininline
1[tr]
2[td]Karininline[/td]
3[td]Pulse[/td]
4[td]Sienna Orange[/td]
5[td]Winter[/td]
6[/tr]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:42
karininline schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 17:12:
[...]

Yes! Hij is hier. Nu nog 11 nachtjes slapen want ze gaan nu pas de fietsendragerbeugel bestellen (hoe contraproductief) en dan moet dat nog gemonteerd enz. Wat kijk ik ernaar uit! Ze bellen als het eerder wordt maar dat zal wel niet.
Geniet van de voorpret. Hopelijk gaat het wachten beloond worden met een auto waarin u veilig mee onderweg gaat zijn en enorm van geniet.
Pagina: 1 ... 36 37 Laatste