Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hendrik Keizer
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 21:20
Dat probeerde de dealer ook, daar zit ik met mijn hoofd tegen het dak met de zetel op middelhoogte.
Gaat ook niet door en groter dan dat hoef ik niet…..(is die route ook meteen afgeblokt ;-) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierr
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 16-09 19:30
Ik heb diverse keren contact gehad met onze dealer om te vragen of er al zicht was op de door ons op 01-11-2024 bestelde Inster. Steevast kreeg ik de horen dat zij nog van niets wisten en er zelfs geen idee van hadden wanneer hij mogelijk wel zou komen.
Da antwoorden irriteerde mij behoorlijk omdat ik mij niet kan voorstellen dat er binnen de hele Hyundai er geen weet is wanneer, hoeveel en welk type auto’s er uit de boten komen rollen. De boten zijn tenslotte ruim een maand onderweg vanuit zuid Korea en het is voor hen op zeker geen verrassing welke auto’s daar op staan. Tot het tegendeel bewezen is ga ik er maar vanuit dat de verkoper de waarheid spreekt en ook hij geen info krijgt.

Vandaag dus maar even gebeld met Hyundai Nederland en daar mijn ongenoegen uitgesproken over de geheimzinnigheid van levering die Hyundai kennelijk hanteert. Ik moest vervolgens mijn gegevens achterlaten en zij zouden later met mij contact opnemen. Geloof het of niet maar 10 minuten later werd ik gebeld door de dealer met de mededeling dat hij zojuist het bericht had ontvangen dat zij onze auto de 27e van deze maand in ontvangst gaan nemen en dat deze ongeveer een week later door mij opgehaald kan worden.

Natuurlijk kan het toeval zijn maar daar geloof inmiddels helemaal niets meer van. Krijg jij ook geen info van je dealer dan kan ik je alleen maar aanraden om contact op te nemen met Hyundai Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 19:00
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:37:
[...]

Goed nieuws! Waren er meer Insters of was die van jullie de enige?
ik weet het niet precies, maar er stond in ieder geval nog een gele een witte en een zwarte, ingepakt zoals ze van het schip komen en in de showroom nog een witte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 18:43
Manonn schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 11:11:
Afgelopen maandag de dealer maar eens gebeld, aangezien de belofte op aankoopdatum (18-11-24) ‘hopelijk tussen kerst en o&n’ was en ik een week voor kerst gebeld werd met de mededeling dat dat niet ging lukken en het ‘dus’ begin januari zou worden. En een ander moest even uitgezocht worden, maar gisteren bericht gekregen dat mijn Inster nog in back-order staat. Op de vraag wat dat precies betekent kon hij geen antwoord geven, maar hij verwachtte dat mijn Inster half/eind maart geleverd zal worden. Op mijn vraag of het ook juni, september of december zou kunnen worden antwoordde hij ‘dat denk ik niet’.
Dealer stelde wel meteen de mogelijkheid voor om een andere kleur te kiezen die wel snel leverbaar is. Maar ja, ik heb niet voor niets juist deze kleur gekozen… Dus dit wordt nog even een oefeningetje in geduld hebben voor mij 😊
Dan zitten wij in hetzelfde schuitje. Ik heb dezelfde kleur besteld, maar dan wel in de Evolve uitvoering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
The_Holy_Jampot schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:22:
[...]

Dan zitten wij in hetzelfde schuitje. Ik heb dezelfde kleur besteld, maar dan wel in de Evolve uitvoering
Toen wij vanmiddag bij de dealer een kopje koffie dronken, nadat we hoorden dat onze Inster binnen was, kregen wij de sterke indruk dat Hyundai NL zeer spaarzaam is met het verstrekken van informatie, ook naar zijn dealers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HandyLumberjack
  • Laatst online: 15:36
Pierr schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:09:
Ik heb diverse keren contact gehad met onze dealer om te vragen of er al zicht was op de door ons op 01-11-2024 bestelde Inster. Steevast kreeg ik de horen dat zij nog van niets wisten en er zelfs geen idee van hadden wanneer hij mogelijk wel zou komen.
Da antwoorden irriteerde mij behoorlijk omdat ik mij niet kan voorstellen dat er binnen de hele Hyundai er geen weet is wanneer, hoeveel en welk type auto’s er uit de boten komen rollen. De boten zijn tenslotte ruim een maand onderweg vanuit zuid Korea en het is voor hen op zeker geen verrassing welke auto’s daar op staan. Tot het tegendeel bewezen is ga ik er maar vanuit dat de verkoper de waarheid spreekt en ook hij geen info krijgt.

Vandaag dus maar even gebeld met Hyundai Nederland en daar mijn ongenoegen uitgesproken over de geheimzinnigheid van levering die Hyundai kennelijk hanteert. Ik moest vervolgens mijn gegevens achterlaten en zij zouden later met mij contact opnemen. Geloof het of niet maar 10 minuten later werd ik gebeld door de dealer met de mededeling dat hij zojuist het bericht had ontvangen dat zij onze auto de 27e van deze maand in ontvangst gaan nemen en dat deze ongeveer een week later door mij opgehaald kan worden.

Natuurlijk kan het toeval zijn maar daar geloof inmiddels helemaal niets meer van. Krijg jij ook geen info van je dealer dan kan ik je alleen maar aanraden om contact op te nemen met Hyundai Nederland.
Herkenbaar, ze konden mij ook niks vertellen over de levertijd. Toen ik de dealer aangaf dat ik hem aan de afspraken zou houden van het contract en zijn algemene voorwaarden, en dus iedere dag dat de levering uitgesteld werd hem een bepaalde hoeveelheid geld zou kosten, stond mijn Inster opeens op de eerstvolgende boot, waarschijnlijk zodat die kosten niet te ver oplopen. Toeval?

Gasloos sinds 2015, 117x125Wp+26x295Wp+11x395Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monica66
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17-09 06:50
Het kan dus wel goedkoper:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LhycKQqsKOxK72yNW9OHVafRSxg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BRMO8RUHCrpzrjauZDlEZQfS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ev4free
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 09-04 07:10
Wat een geneuzel. Naar ons weten waren wij een van de eerste welke haden besteld. 04-10-24. Evolve. Buttercream yellow pearl met als interieur kleur newtro beige. Zelfde gedoe. Totaal geen leverings info of wat dan ook. Gisteren ook contact gehad met Hyundai Nederland en ook mijn ongenoegen geuit. Ben benieuwd of er een antwoord gaat komen. Ps onze dealer is er inmiddels ook zuur van. Willen natuurlijk snel leveren maar krijgen ook 0,0 info. Nog even en ik ben er klaar mee. Dan mogen ze dat ding naar toe rijden waar het licht nooit schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HandyLumberjack
Op de Japanse website van Hyundai lijkt je de "Inster Casual" zelfs te kunnen bestellen voor omgerekend €17.612,-

Maar het zou best kunnen zijn dat daar al een subsidie in verwerkt zit...

En als ik het goed begrijp krijg 1 iemand hem gratis als hij/zij de juiste range volgens de Japanse versie van de WLTP raad. Dus het kan veel goedkoper :+

[ Voor 19% gewijzigd door HandyLumberjack op 10-01-2025 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
op zich hebt u gelijk denk ik. Wel stel ik mij de vraag waarom de prijs zakt. Is dat om concurenten uit de markt te drukken, is het om marktaandeel te ‘kopen’ , is dat om de gemiddelde CO2 uitstoot van van hun benzinemodellen te nivelleren, om zodoende boetes te voorkomen ? Als je de auto gewoon wil, maakt het niet uit wat de oorzaak is en ga je voor de laagste prijs denk ik. Breder gezien kun je misschien zeggen dat de prijs in sommige gevallen eigenlijk niet omlaag kan, maar dat ze gedwongen worden om hun prijs te laten zakken. Ik meen gelezen te hebben dat EV’s soms zelfs onder de kostprijs verkocht - moeten - worden en ik denk dat dat op de lange termijn geen stand kan houden.
Laat dit geen betoog zijn uit medelijden met de producenten, want ik vrees die gevoelens jegens hen te moeten ontberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monica66
Megat schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:16:
[...]
op zich hebt u gelijk denk ik. Wel stel ik mij de vraag waarom de prijs zakt. Is dat om concurenten uit de markt te drukken, is het om marktaandeel te ‘kopen’ , is dat om de gemiddelde CO2 uitstoot van van hun benzinemodellen te nivelleren, om zodoende boetes te voorkomen ? Als je de auto gewoon wil, maakt het niet uit wat de oorzaak is en ga je voor de laagste prijs denk ik. Breder gezien kun je misschien zeggen dat de prijs in sommige gevallen eigenlijk niet omlaag kan, maar dat ze gedwongen worden om hun prijs te laten zakken. Ik meen gelezen te hebben dat EV’s soms zelfs onder de kostprijs verkocht - moeten - worden en ik denk dat dat op de lange termijn geen stand kan houden.
Laat dit geen betoog zijn uit medelijden met de producenten, want ik vrees die gevoelens jegens hen te moeten ontberen.
Ja, dat doen ze om een voet tussen de deur te krijgen in een door benzine en hybride modellen gedomineerde markt. Dat stond er bij in het artikel.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CbdY0wfYjEop3BTbgZgXH8VZOgw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hypbBY8JSGBFWDuJtyqfVMHh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door monica66 op 10-01-2025 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
ev4free schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:07:
Wat een geneuzel. Naar ons weten waren wij een van de eerste welke haden besteld. 04-10-24. Evolve. Buttercream yellow pearl met als interieur kleur newtro beige. Zelfde gedoe. Totaal geen leverings info of wat dan ook. Gisteren ook contact gehad met Hyundai Nederland en ook mijn ongenoegen geuit. Ben benieuwd of er een antwoord gaat komen. Ps onze dealer is er inmiddels ook zuur van. Willen natuurlijk snel leveren maar krijgen ook 0,0 info. Nog even en ik ben er klaar mee. Dan mogen ze dat ding naar toe rijden waar het licht nooit schijnt.
Ik denk uw frustratie te begrijpen. Wij bestelden tien dagen na u dezelfde configuratie met als verschil dat wij de twee packs erbij bestelden.
Hoewel het kan natuurlijk, lijkt het een beetje vreemd dat wij aan u voorgaan, puur op basis van de optionele packs.
Ik hoop voor u dat er alsnog een positief bericht vergezeld van een bloemetje komt vanuit Hyundai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HandyLumberjack
Megat schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:30:
[...]

Ik denk uw frustratie te begrijpen. Wij bestelden tien dagen na u dezelfde configuratie met als verschil dat wij de twee packs erbij bestelden.
Hoewel het kan natuurlijk, lijkt het een beetje vreemd dat wij aan u voorgaan, puur op basis van de optionele packs.
Ik hoop voor u dat er alsnog een positief bericht vergezeld van een bloemetje komt vanuit Hyundai.
Als je twee packs erbij besteld heb je een andere configuratie en sta je gewoon "in een ander rijtje te wachten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
HandyLumberjack schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:56:
[...]
Als je twee packs erbij besteld heb je een andere configuratie en sta je gewoon "in een ander rijtje te wachten".
Dat blijkt ja, maar ik vind het wel bar vervelend voor EV4free.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier nog een lovende review van het NRC:
https://www.nrc.nl/nieuws...deze-auto-is-dom-a4878887

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HandyLumberjack
Megat schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:04:
[...]
Dat blijkt ja, maar ik vind het wel bar vervelend voor EV4free.
Ja ik ook, en dan was hij nog zo snel met bestellen ook, dan verwacht je gewoon dat je bij de eerste levering zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:21
ucsdcom schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 17:38:
En vorig jaar won volgens mij de EV6 van Kia wat hetzelfde concern is als Hyundai. Dat zal ook meespelen.
Vorig jaar won de Renault Scenic E Tech electric. ;) Het is trouwens de eerste keer in de 62-jarige historie van deze verkiezing dat 1 merk de prijs 2 x achter elkaar wint, maar dat terzijde.
ucsdcom schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 17:38:
Dus trek het je niet aan. Ik hoor veel enthousiasme over de Inster bij wie hem zag. Dus dat is eigenlijk ook al een prijs.
Maar dit vooral, heb je 100% gelijk in.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:10:
Wat ik heb gezien van de Renault 5 is dat ie juist niet zo sportief is als dat ie oogt.

Edit:
Nog even gescanned op wat filmpjes. Zit nog wel wat verschil tussen waarbij sommige testers een wat sportievere beleving ervaren.
Ik heb er zelf mee gereden, wel de 150 pk versie maar ik kan je melden dat het aardig sportief is. ;)

Maar voor de 1 is dat belangrijk, voor de ander (ik dus) totaal weer niet. Alle ev's zijn in de regel al stukken sneller dan de reguliere fossiele brandstof-auto's. De 1 gaat voor het praktische van een auto, de ander weer voor de looks, of juist weer voor bepaalde features en/of gadgets. Of een mix daar van.

Ik vind het iig leuk dat de favoriet van Frank Buma (ANWB), een jurylid, de Inster is.
ev4free schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:07:
Nog even en ik ben er klaar mee. Dan mogen ze dat ding naar toe rijden waar het licht nooit schijnt.
Serieus? Snap de frustratie maar naast de flinke teleurstelling zou ik dan toch kiezen om maar te wachten.
Megat schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:16:
Ik meen gelezen te hebben dat EV’s soms zelfs onder de kostprijs verkocht - moeten - moeten ontberen.
Schijnt dat bepaalde merken moeten voldoen aan bepaalde quota anders moeten ze een boete betalen, dan is het 'goedkoper' voor ze om wagens tegen gereduceerd tarief te verkopen dan die boete te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HandyLumberjack
Zjanzjak schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:59:
[...]
Schijnt dat bepaalde merken moeten voldoen aan bepaalde quota anders moeten ze een boete betalen, dan is het 'goedkoper' voor ze om wagens tegen gereduceerd tarief te verkopen dan die boete te betalen.
Ze zouden er ook nog voor kunnen kiezen om hun brandstofauto's zuiniger te maken, dan hoeven ze geen boete te betalen of EV's te verkopen.

Maar dat vinden ze te duur/verkoopt slecht, dus de makkelijkste route is wat korting op EV's geven.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sterinster
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 28-01 10:20
Het is zo ver. 15-01 kan ik mijn E-Motion ophalen!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qSVjSgoyKKa1rZa55cHnC21v5iI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5L7tNnnyHRbFqqvieHMOwCRR.jpg?f=user_large

[ Voor 66% gewijzigd door sterinster op 11-01-2025 07:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megat
sterinster schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 07:21:
Het is zo ver. 15-01 kan ik mijn E-Motion ophalen![Afbeelding]
Lekker snel dat u uw Inster geleverd krijgt. Gefeliciteerd daarmee en veilige kilometers toegewenst.
Mooie kleur voor de Inster, dat oranje !

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• AlesAlitis
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 05-04 09:57
Mijn dealer heeft me gisteren gebeld. Mijn Inster is bij hen en we hebben een afspraak gemaakt om hem maandag 20 januari op te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gvg
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 14-09 07:17

gvg

rvdgaag schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 17:19:
[...]
......

Als je nu Ionity wilt laden kan je het beste een abo nemen bij Ionity direct want dat scheelt veel en heb je met 1x laden op de snellader er al weer uit.
Dan kan je dat momenteel beter via Renault (My Renault) doen. Dan betaal je 4,99/maand en krijg je de tarieven van het 11,99 abbonement van Ionity zelf. In Frankrijk zelfs goedkoper, met 0,29 ipv 0,39/kWh.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• msketel
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:18
Yes, ook hier bericht van de dealer, Pulse met winter pakket in Unbleached Ivory, a.s. donderdag aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:21
gvg schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 10:52:
[...]

Dan kan je dat momenteel beter via Renault (My Renault) doen. Dan betaal je 4,99/maand en krijg je de tarieven van het 11,99 abbonement van Ionity zelf. In Frankrijk zelfs goedkoper, met 0,29 ipv 0,39/kWh.
En mocht je toevallig in de buurt zijn van een IECharge-laadpunt, dan kan het nog goedkoper, 25 cent.
Ze staan alleen niet langs de snelwegen en soms zelf in the middle of nowhere. Zonder voorzieningen.
Maar hé, goedkoop is goedkoop.

Tip om voor buitenlandse trips icm laden een kijkje te nemen in het Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa topic. En voor laden in Nederland een heleboel te vinden in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Kaartje met vrijwel alle snelladers van Frankrijk (let op, het laadt wel wat traag);

https://www.google.com/ma...%2C2.1754276499999925&z=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
Onderstaand een artikel uit het AD over emissierechten en dat het vooral voor Tesla lucratief is
https://www.ad.nl/auto/au...b3c8f510e3b756a206a076802

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
AlesAlitis schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 10:33:
Mijn dealer heeft me gisteren gebeld. Mijn Inster is bij hen en we hebben een afspraak gemaakt om hem maandag 20 januari op te halen. :)
Het lijkt dat onze Inster modellen nu ‘los’ beginnen te komen.
Gefeliciteerd met het bericht. Nog een paar dagen voorpret en dan de weg op met uw nieuwe Inster. Veilige kilometers gewenst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trimmer
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 14-05 19:56
De 22ste as of zoveel eerder als mogelijk de weg op met de Evolve Sky.
Alle geschetste situaties mbt aflevering lijken op elkaar. Zou denken dat de vraag groter is dan de productie aan kan. En dat verschillen over landen en over continenten zoveel en zo eerlijk als mogelijk intern op geïmproviseerde basis centraal gepoold worden. Hands on waarvoor geen bestaande procedure is. Denk dat er t.z.t. wel een berichtje volgt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KUz5fQytfH-tGIuYBKaV54-4I9k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fSg9AHI2zobKh4hr092ibkmE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fardrake
  • Laatst online: 10-09 08:27
Ik heb nu alvast de app TAP gedownload. Die wordt goed beoordeeld. Laadpalen zichtbaar, de kosten en zelfs welke pas het goedkoopst is. Je betaalt via deze app transactiekosten, dat is hun verdienmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
msketel schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 12:00:
Yes, ook hier bericht van de dealer, Pulse met winter pakket in Unbleached Ivory, a.s. donderdag aflevering.
Alweer iemand die blij gemaakt werd. Proficiat en veilige kilometers met uw Inster

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:53

-tom-562

Oliesjeik

Fardrake schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 13:38:
Ik heb nu alvast de app TAP gedownload. Die wordt goed beoordeeld. Laadpalen zichtbaar, de kosten en zelfs welke pas het goedkoopst is. Je betaalt via deze app transactiekosten, dat is hun verdienmodel.
Tip: via de Go-Charge app kan je ook zien welke laadpas aanbieder het goedkoopste is (en is gratis).
Vattenfall is vaak het goedkoopste

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
-tom-562 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 13:54:
[...]

Tip: via de Go-Charge app kan je ook zien welke laadpas aanbieder het goedkoopste is (en is gratis).
Vattenfall is vaak het goedkoopste
Ik meen in uw avatar de ‘Wankel’ motor te herkennen. Dat is toch geen verwijzing naar de Inster mag ik hopen, als zijnde een ‘wankele’ automobbiel. 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vopl
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 15:58
Nieuw op het forum, Evolve Sky, tech en winter pack in Pearl Black.
Eind Nov besteld, Chassisnummer bekend maar verder nog geen leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vopl schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 16:10:
Nieuw op het forum, Evolve Sky, tech en winter pack in Pearl Black.
Eind Nov besteld, Chassisnummer bekend maar verder nog geen leverdatum.
Welkom! Wat is je besteldatum zodat ik je in de lijst kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vopl
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 15:58
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 16:32:
[...]

Welkom! Wat is je besteldatum zodat ik je in de lijst kan zetten?
19-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertWm
  • Laatst online: 14-06 14:44
Op 13-11-2024 een INSTER Pulse besteld kleur unbleached ivory. Toen nog net gebruik kunnen maken van de SEPP subsidie.
Mag op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
Een filmpje op YouTube, waarop de verschillende kleuren van de Inster/Casper - in mijn beleving - goed uit de ‘verf’ komen.
Wat mij opvalt is dat de Buttercream Yellow, nogal van kleur verschiet, afhankelijk van de kijkhoek van waaruit je hem beziet. De ene keer is hij echt geel, en vanuit een andere hoek lijkt het meer gebroken wit, vind ik

YouTube: 2025 HYUNDAI Casper Electric (Inster) various colors Walkaround - 20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
BertWm schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 18:43:
Op 13-11-2024 een INSTER Pulse besteld kleur unbleached ivory. Toen nog net gebruik kunnen maken van de SEPP subsidie.
Mag op de lijst.
Welkom bij de club.
Het scheelt toch een slok op een borrel, dat u nog met de SEPP mee kon liften.
Werd er ook een te verwachten levertijd genoemd ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertWm
Nee geen verwachte levertijd, ging toen zelf uit van eind december - begin januari.
Ga volgende week bellen hoe het er voorstaat.
Gekocht bij Wassink Heerlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monica66
Zeeuw en Zeeuw had vandaag en gisteren introductieweekend en gaven (of geven) nog steeds € 2950,- Smartbonus:

https://www.zeeuwenzeeuw....ieweekend-hyundai-inster/
De Hyundai INSTER is al leverbaar vanaf € 21.345 (inclusief € 2.950 Smart bonus) of via Private Lease vanaf € 334 per maand. Ontdek zelf wat de Hyundai INSTER jou te bieden heeft tijdens ons introductieweekend. Are you in?
Ik vermoed zomaar dat die korting bij meer dealers wordt gegeven.

[ Voor 8% gewijzigd door monica66 op 11-01-2025 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
monica66 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 21:40:
Zeeuw en Zeeuw had vandaag en gisteren introductieweekend en gaven (of geven) nog steeds € 2950,- Smartbonus:

https://www.zeeuwenzeeuw....ieweekend-hyundai-inster/

[...]

Ik vermoed zomaar dat die korting bij meer dealers wordt gegeven.
Ik keek bij de (actie)voorwaarden op de site waar u naar verwijst en daar lees ik, onder andere, dat de aanbieding geldt van 1-10-2024 tot 31-12-2024.
Als ik het goed gelezen heb, ontstaat er toch weer onduidelijkheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marieke09
  • Laatst online: 21-03 09:16
Vessel / Voyage Port of Loading Port of Discharging
Port Departure EUKOR Agent Port Arrival EUKOR Agent
LAKE SHIRASAGI V-LAS001 Gwangyang, South Korea 2024-12-13 E A Rotterdam, Netherlands 2025-01-28 E A
LAKE TAZAWA V-LZW001 Gwangyang, South Korea 2024-12-30 E A Rotterdam, Netherlands 2025-02-15 E A
ASIAN EMPIRE V-ASI235 Gwangyang, South Korea 2025-01-14 E A Rotterdam, Netherlands 2025-02-27 E A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monica66
Megat schreef op zondag 12 januari 2025 @ 10:53:
[...]

Ik keek bij de (actie)voorwaarden op de site waar u naar verwijst en daar lees ik, onder andere, dat de aanbieding geldt van 1-10-2024 tot 31-12-2024.
Als ik het goed gelezen heb, ontstaat er toch weer onduidelijkheid.
Er staat bij dat de prijs geldt tijdens het introductieweekend.

Onze dealer vertelde gisteren dat Zeeuw & Zeeuw en Van Mossel kiezen voor minder marge om zo een verkoopbonus vanuit Hyundai binnen te halen aan het einde van het jaar. Die krijgen ze als ze een bepaald aantal auto's hebben verkocht. Onze dealer kiest voor een gezonde marge en doet daar dus niet aan mee.

[ Voor 29% gewijzigd door monica66 op 12-01-2025 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
monica66 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 11:05:
[...]
Er staat bij dat de prijs geldt tijdens het introductieweekend.

Onze dealer vertelde gisteren dat Zeeuw & Zeeuw en Van Mossel kiezen voor minder marge om zo een verkoopbonus vanuit Hyundai binnen te halen aan het einde van het jaar. Die krijgen ze als ze een bepaald aantal auto's hebben verkocht. Onze dealer kiest voor een gezonde marge en doet daar dus niet aan mee.
Het klopt wat u schrijft over de aanbieding, al is dan de ‘smart bonus’ geslonken van €2950,- naar €2000,-, zoals ik het lees. Nog steeds een mooie aanbieding natuurlijk.
Dan nog blijf ik het vreemd vinden dat ik op de openingspagina lees dat de ‘smart bonus’ €2950,- zou zijn. Klik op op ‘Ontdek de Inster’ dan lees ik een ‘smart bonus van €2000,- en in de voorwaarden staat weer wat anders, maar dan weer ten aanzien van de looptijd.

We leven nu pas in januari, dan lijkt het mij wel heel erg vroeg als ze nu al anticiperen op een bonus aan het einde van het jaar, maar natuurlijk zou het kunnen.
Eerlijk gezegd is de waarde die ik hecht aan de woorden van de dealer niet toegenomen de afgelopen periode.
Ik ben benieuwd hoe de prijsontwikkeling gaat zijn in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlfmvh
  • Laatst online: 26-01 12:08
Pierr schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:09:

Dank voor de tip. Ik ga maandag Hyundai Nederland maar eens bellen. Ik heb werkelijk nog nooit zo iets schandelijks meegemaakt als de informatie verstrekking van deze club. Tot op heden taal nog teken van de dealer ondanks aangeven van hen de 8e een definitieve datum te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snyper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 22:51
Een zeer positieve review van de Inster in NRC door Bas van Putten. Leuk om te lezen onbevooroordeeld als we hier zijn;-)

SJoepie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvdgaag
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:35
Snyper schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:13:
Een zeer positieve review van de Inster in NRC door Bas van Putten. Leuk om te lezen onbevooroordeeld als we hier zijn;-)
Handig een link achter een paywall

Deye 12kW Hybrid, 8,77 kW peak solar, 62,4 kWH Seplos batteries, Panasonic K-series 5kW all-electric heatpump

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hendrik Keizer
Knip

[ Voor 81% gewijzigd door Notna op 13-01-2025 07:21 . Reden: Methodes om paywalls te omzeilen zijn niet toegestaan op GoT ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 22:51
rvdgaag schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:02:
[...]

Handig een link achter een paywall
Ok hierbij…Knip

[ Voor 50% gewijzigd door Notna op 13-01-2025 07:19 . Reden: Hoe aardig ook bedoeld; dit is niet de bedoeling. ]

SJoepie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Estrella
  • Laatst online: 17-09 09:36
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2024 @ 08:01:
[...]

Toegevoegd. Waarom gekozen voor de Inster?
Gewijzigd in [tr]
[td]Estrella[/td]
[td]Pulse[/td]
[td]Abyss Black[/td]
[td]Winter[/td]
[td]16-11-2024[/td]
[td]Januari 2025[/td]
[/tr]

Deze stond wel op de eerste boot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kierie
  • Laatst online: 15-04 15:41
Autodealer (in Amsterdam) gesproken en de auto wordt deze week bij hen verwacht, maar ik heb nog geen exacte datum ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megat
Kierie schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:11:
Autodealer (in Amsterdam) gesproken en de auto wordt deze week bij hen verwacht, maar ik heb nog geen exacte datum ontvangen.
Ook voor u lijkt er schot in de zaak te zitten, een kleine 3 maanden na uw bestelling. 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BertWm
Vanmiddag bericht ontvangen van de dealer dat mijn auto gekoppeld is in de haven en binnenkort aan mij kan worden uitgeleverd.
Ben ik blij mee, had hem op 13-11 besteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scholtensn1978
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13-08 17:08
Dag allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en wil graag ook mijn gegevens invullen maar weet niet precies hoe dat werkt.
In oktober heb ik een Inster E-motion in de kleur Bijarim Kahki Matte besteld. Vandaag bericht gehad van de dealer dat de aflevering op 23 januari a.s. is. Ben er benieuwd naar de eerste ervaringen van de Tweakers die inmiddels de auto geleverd hebben.

De proefrit die ik heb gemaak beviel uitstekend. Dit was in de Evolve versie en dus ben ik nu benieuwd of het verschil met de E motion groot is. Verwacht het niet. Zelf rijd ik al 5 jaar elektrisch en kom van een Seat Mii Electric. Nu dus op naar de volgende kleine EV.

Lees jullie berichten met belangstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik Keizer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Scholtensn1978 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 17:08:
Dag allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en wil graag ook mijn gegevens invullen maar weet niet precies hoe dat werkt.
In oktober heb ik een Inster E-motion in de kleur Bijarim Kahki Matte besteld. Vandaag bericht gehad van de dealer dat de aflevering op 23 januari a.s. is. Ben er benieuwd naar de eerste ervaringen van de Tweakers die inmiddels de auto geleverd hebben.

De proefrit die ik heb gemaak beviel uitstekend. Dit was in de Evolve versie en dus ben ik nu benieuwd of het verschil met de E motion groot is. Verwacht het niet. Zelf rijd ik al 5 jaar elektrisch en kom van een Seat Mii Electric. Nu dus op naar de volgende kleine EV.

Welkom! Ik kan je in de lijst zetten als je je exacte besteldatum nog even doorgeeft. Fijn dat je een leverdatum hebt! Bij welk dealerschap?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scholtensn1978
Ik kom graag in de lijst. Ik heb de Inster besteld op 12-10-24 bij Van Mossel in Groningen. Ook ik heb meermaals zelf de dealer achter de broek aan gezeten en vandaag een afleverdatum gekregen. Zal later nog wat foto's plaatsen van de auto. Hij staat inmiddels nl. bij de dealer op het terrein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megat
Scholtensn1978 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 17:08:
Dag allemaal,

Wel nieuw in dit forum, maar met een behoorlijke ervaring met elektrisch rijden en dat hebben een aantal deelnemers aan dit forum niet.
Fijn dat u een definitieve datum hebt. Nog een dikke week en u kunt uw vergelijking starten tussen uw Seat Mii en de Inster. Ik ben benieuwd naar uw mening straks .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scholtensn1978
Hier wat foto's die ik vanochtend heb genomen. De Bijarim Kahki is de auto die ik volgende week krijg. Op sommige foto's is ook duidelijk het verschil te zien tussen de Led dagrijverlichting achter vs. de halogeen dagrijverlichting. Tijdens het rijden zullen de verschillen waarschijnlijk minder opvallen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8U7caUa7g-L7u29e8nHtDB7zgGY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l4cZcb4nOp7abpLqC9TGB3gY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U_lRJ5sIeOFJKEqwKyrliMjjTbA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9yJVWYsn5cz180jx9PMNcuCj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gmg61OypGThfrGdswDwDoy1Ae-k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3whYQSimNwwJWb3mve21Jb4v.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hbbyku6vTrv7jEPG1SE2j3Fr_2k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zg1TkFaRDhgmDtkWcqunYGaX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sz24yuv8tJfeQMto94Am5eG4rmA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QAIg7yctyqvdtDAvWGsGr0mx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scholtensn1978
Megat schreef op maandag 13 januari 2025 @ 19:09:
[...]
Wel nieuw in dit forum, maar met een behoorlijke ervaring met elektrisch rijden en dat hebben een aantal deelnemers aan dit forum niet.
Fijn dat u een definitieve datum hebt. Nog een dikke week en u kunt uw vergelijking starten tussen uw Seat Mii en de Inster. Ik ben benieuwd naar uw mening straks .
Uit de korte proefrit kan ik al opmaken dat de Inster een veel volwassener auto is. Stiller, veel ruimer en beter weggedrag. De Mii Electric altijd als een plezierige auto ervaren maar de Inster is een stap omhoog. Meer bereik, meer binnenruimte, betere uitrusting en de prijs is hetzelfde als die van de Mii vijf jaar geleden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HKees
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-09 10:26
Scholtensn1978 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 19:18:
Hier wat foto's die ik vanochtend heb genomen. De Bijarim Kahki is de auto die ik volgende week krijg. Op sommige foto's is ook duidelijk het verschil te zien tussen de Led dagrijverlichting achter vs. de halogeen dagrijverlichting. Tijdens het rijden zullen de verschillen waarschijnlijk minder opvallen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Met interesse volg ik dit draadje. Heb zelf een Mii benzine en ben al een tijdje aan het rondkijken voor een volgende stap. Dat moet een kleine EV worden, de Mii Electric is bij mij ook de revue gepasseerd maar vanwege het beperkte bereik (en wellicht de relatief hoge afschrijving heb ik daar niets mee gedaan).

Wat heeft je doen besluiten om de Mii in te ruilen voor de Inster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcc90
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12-05 22:59
De wieldoppen vallen niet mee op de foto's.. denk dat ik ze er snel af ga halen en vervang voor aftermarket wieldoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megat
tcc90 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:34:
De wieldoppen vallen niet mee op de foto's.. denk dat ik ze er snel af ga halen en vervang voor aftermarket wieldoppen.
Ik denk dat de kosten voor andere wieldoppen te overzien zijn. Zouden het lichtmetalen velgen zijn die u niet aan zouden staan, dan denk ik dat de aanslag op uw beurs nogal wat groter zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HandyLumberjack
Ik vindt het ook geen gezicht die wieldoppen.

T.z.t. maar eens kijken naar andere doppen of een leuk setje lichtmetaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKees
HandyLumberjack schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:58:
Ik vindt het ook geen gezicht die wieldoppen.

T.z.t. maar eens kijken naar andere doppen of een leuk setje lichtmetaal.
Alsof ze van een Citroen AX komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scholtensn1978
De overweging is een financiele. Ik was 1 van de eerste in Nederland die de MII Electric met een private lease contract afsloot. Dat leverde mij een zeer voordelig maandbedrag op voor de lease. Met het aflopen van de SEPP subsidie heb ik mijn nog lopende leasecontract ogezegd en nu weer een private lease afgesloten voor de Inster en dus nog met subsidie. Dat scheelt de komende jaren weer. :)
HKees schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:08:
[...]

Met interesse volg ik dit draadje. Heb zelf een Mii benzine en ben al een tijdje aan het rondkijken voor een volgende stap. Dat moet een kleine EV worden, de Mii Electric is bij mij ook de revue gepasseerd maar vanwege het beperkte bereik (en wellicht de relatief hoge afschrijving heb ik daar niets mee gedaan).

Wat heeft je doen besluiten om de Mii in te ruilen voor de Inster?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scholtensn1978
Ze vallen inderdaad niet echt mee. Maar de auto rijdt er niet minder om. En als je in de auto zit zie je ze toch niet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scholtensn1978
Ik zie de foto's met betere exemplaren graag tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKees
Scholtensn1978 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:59:
De overweging is een financiele. Ik was 1 van de eerste in Nederland die de MII Electric met een private lease contract afsloot. Dat leverde mij een zeer voordelig maandbedrag op voor de lease. Met het aflopen van de SEPP subsidie heb ik mijn nog lopende leasecontract ogezegd en nu weer een private lease afgesloten voor de Inster en dus nog met subsidie. Dat scheelt de komende jaren weer. :)

[...]
Oohhh.. Private Lease. Die mogelijkheid is voor mij (in mijn hoofd) geen optie..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HandyLumberjack
HKees schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 07:13:
[...]

Oohhh.. Private Lease. Die mogelijkheid is voor mij (in mijn hoofd) geen optie..
Het heeft ook niet mijn voorkeur, maar soms zijn er hele interessante aanbiedingen.

Een kennis had destijds zo'n zelfde soort auto (E-up) voor €199,- p.m. via private lease. Dat is dan echt een stuk interessanter dan zelf kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
Dag mevrouw,
Als het goed is, rijdt u nu een paar dagen met uw Inster.
Hoe bevalt de auto als geheel alsook de bijdetijdse voorzieningen die er op zitten, zoals de cameras, adaptive cruise control, lane keep assist en het one pedal rijden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scholtensn1978
Wat ik het voordeel vind van private lease is dat je niet voor verrassingen komt te staan. Vast maandbedrag waar alles bij in zit. Als je zelf een auto koopt en vervolgens met alle reele kosten inclusief afschrijving rekening houdt zit er vaak niet veel verschil tussen de maandelijkse kosten voor eigendom en private lease.
HKees schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 07:13:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Scholtensn1978 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 13:05:
Wat ik het voordeel vind van private lease is dat je niet voor verrassingen komt te staan. Vast maandbedrag waar alles bij in zit. Als je zelf een auto koopt en vervolgens met alle reele kosten inclusief afschrijving rekening houdt zit er vaak niet veel verschil tussen de maandelijkse kosten voor eigendom en private lease.

[...]
Dat is zeker waar. Waar en voor hoeveel geld heb je een private lease contract afgesloten?

Als ik een beetje ga klikken door de opties/pakketten dan lopen de kosten wel snel op en worden andere auto's al gauw interessanter.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TweakRobZ
  • Laatst online: 04-07 22:21
Vanmorgen een telefoontje gehad van de verkoper.

we hebben een afspraak gemaakt voor de levering van

onze Evolve Dusk Blue Winter, Tech besteld 28-10-2024

5 februari.

Het had ook een week eerder gekund, maar in die week hadden we zelf geen gelegenheid.
Geen vaste voet BPM te betalen. Kenteken 2025.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HandyLumberjack
Scholtensn1978 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 13:05:

[...]
Voor mijzelf heb ik dit sommetje ook gemaakt, maar in 5 jaar tijd mag ik de Inster tot €0,- afschrijven en dan nog heb ik vergelijkbare kosten als met Private Lease.

Ik verwacht ook weinig verrassingen in die periode want er zit 5 jaar garantie op, en het is een Hyundai.

Neemt niet weg dat ik het het verleden wel eens interessante private lease aanbiedingen heb gezien, maar voor de Inster kon het in mijn situatie niet uit.

[ Voor 9% gewijzigd door HandyLumberjack op 14-01-2025 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruyfie
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 18-07 22:42
de schompen schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 16:31:
Dealer gebeld en inderdaad de BPM is vervallen. Auto besteld op 31-12-2024 en levering in maart 2025. Goed nieuws van Hyundai !
Hoi,
Bij welke dealer hebt u de auto besteld?

groet :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• OlgaD
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 14-09 15:08
Megat schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 12:58:
[...]

Dag mevrouw,
Als het goed is, rijdt u nu een paar dagen met uw Inster.
Hoe bevalt de auto als geheel alsook de bijdetijdse voorzieningen die er op zitten, zoals de cameras, adaptive cruise control, lane keep assist en het one pedal rijden ?
Mijn Inster bevalt uitstekend! Het interieur en alle systemen zijn volwaardig (ik heb de Evolve met alle opties behalve Sky). Ik ben niet zo lang (1,70m) en heb ruim voldoende ruimte in de auto. Alle kabels passen mooi achterin onder de vloer (het vak onder de vloerklep) en dan past er zelfs nog wat bij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OlgaD
Het i-pedal rijden is even wennen maar ideaal, je hoeft de rem niet meer te gebruiken omdat je met de i-pedal volledig tot stilstand komt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OlgaD
De camera's zijn goed; je hebt zelfs camerabeeld voor op het dashboard wanneer je je knipperlicht aan zet. Alleen de 360 graden camera is nog even aftasten wat de afstanden zijn die je ziet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OlgaD
Ik heb een Ioniq (2018), een van de eerste volledig elektrische auto's van Hyundai. Een aantal systemen was ik dus al gewend. Ik merk wel dat de systemen in de Inster meer verfijnd zijn, maar dat kan er ook gewoon aan liggen dat er 7 jaar ontwikkelingen tussen de twee auto's zit.

Als je de auto voor je volgt en er komt een auto tussen, dan reageert het systeem van de Inster uiteraard maar minder 'heftig' dan mijn oude Ioniq.

Indien je in de Inster op cruise control op een bepaalde snelheid rijdt en je volgt een auto voor je die langzamer rijdt, als je dan gaat inhalen (en dus je knipperlicht naar links aan zet) dan versnelt de auto automatisch iets, ook al heb je de auto voor je nog 'vast'. Dat vind ik wel fijn, maar is even wennen want dat heeft mijn oude Ioniq niet, dan gaf ik zelf wat snelheid erbij om sneller in te halen. Nu doet de Inster dat automatisch kort voor je, ookal heb je de auto voor je nog 'vast'.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OlgaD
De auto geeft allerlei waarschuwingen met piepjes en icoontjes. De piepjes zijn in mijn optiek niet te hard.
Het piep-systeem dat aangeeft dat je harder dan de maximum snelheid rijdt kan je met een knopje uitzetten (het visuele icoontje blijf je wel zien op het dashboard), maar moet je wel iedere keer weer herhalen als je de motor aanzet.

Het piep-systeem dat aangeeft dat je je ogen op de weg moet houden, heb ik vooralsnog niet ontdekt of en hoe ik dat zou kunnen uitzetten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OlgaD
De Bluelink-app werkt goed en heeft veel functies die ik nog niet allemaal heb geprobeerd/ontdekt. Van afstand kan je vanalles in de auto voorprogrammeren of aanzetten. En je kan altijd de status van je auto checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monica66
@OlgaD Leuk om te lezen. Het met je mobiele telefoon openen van de auto werkt nog niet op een Samsung telefoon, las ik. Heb je dat al geprobeerd?

[ Voor 3% gewijzigd door monica66 op 15-01-2025 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megat
OlgaD schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 18:21:
[...]
Mijn Inster bevalt uitstekend! Het interieur en alle systemen zijn volwaardig (ik heb de Evolve met alle opties behalve Sky). Alle kabels passen mooi achterin onder de vloer (het vak onder de vloerklep) en dan past er zelfs nog wat bij.
Hartelijk dank voor uw voorlopige review.
Fijn om te lezen dat ook voor wat de Inster betreft, de tijd niet heeft stilgestaan ten opzichte van uw Ioniq.
Als één van de eersten in een Inster, is het extra leuk denk ik om ermee onderweg te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mlfmvh
  • Laatst online: 26-01 12:08
@monica66 voor je schema ;) 21.01.2025 mag ik mijn Inster gaan ophalen _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VickyNick
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:27
Vandaag gebeld met de dealer in Hengelo (autogroep Twente). 20 Insters zijn onderweg waaronder ook mijn model. Over 2-3 weken komen ze bij de dealer binnen. Hopelijk kan ik de auto met 3-4 weken ophalen😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
VickyNick schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:51:
Vandaag gebeld met de dealer in Hengelo (autogroep Twente). 20 Insters zijn onderweg waaronder ook mijn model. Over 2-3 weken komen ze bij de dealer binnen. Hopelijk kan ik de auto met 3-4 weken ophalen😄
Dat duurt voor u nog even, terwijl u hem volgens het ‘lijstje’ in de eerste helft van oktober bestelde. Met een beetje geluk lopen we dan tegen het einde van de winter en is de slechtste tijd voor een auto dan weer voorbij. 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monica66
X

[ Voor 101% gewijzigd door monica66 op 15-01-2025 05:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
Ik lees vandaag in het AD een mooie review over ‘onze’ Inster.
Ik verwacht dat deze link ook weer alleen voor abonnees van DPG beschikbaar is, maar daar kan ik niet veel aan doen denk ik
https://www.ad.nl/auto/kl...b3c8f510e3b756a206a076802

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monica66
Dat is dezelfde review als op Autoweek.nl staat, van Jan Lemkes. De tekst is daar te lezen als het geblokkeerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
‘@HRM69’ en ‘@sterinster’ ,

Veel plezier en veilige kilometers met jullie vandaag ( 15-1-‘25 ) verworven Inster.

[ Voor 4% gewijzigd door Megat op 15-01-2025 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajww
  • Laatst online: 16-05 19:40
Even een algemeen vraagje…..
Wij hebben onze Inster in Zoetermeer bij van der Linden besteld op 20 november. Wie heeft ook zijn of haar Inster rond dezelfde tijd bij deze dealer besteld? Hebben jullie al bericht gekregen van de dealer of je Inster onderweg is is of wanneer ze het verwachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ajww schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 12:51:
Even een algemeen vraagje…..
Wij hebben onze Inster in Zoetermeer bij van der Linden besteld op 20 november. Wie heeft ook zijn of haar Inster rond dezelfde tijd bij deze dealer besteld? Hebben jullie al bericht gekregen van de dealer of je Inster onderweg is is of wanneer ze het verwachten?
Ik ben ook wel benieuwd welke dealerschappen hebben uitgeleverd. Misschien dat we dat nog in de tabel van de openingspost kunnen verwerken. Ga ik even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosTM
  • Laatst online: 13:42
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 13:36:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd welke dealerschappen hebben uitgeleverd. Misschien dat we dat nog in de tabel van de openingspost kunnen verwerken. Ga ik even naar kijken.
Misschien ook een idee om het vakje met de leverdatum groen te maken als bevestigd is dat de auto daadwerkelijk is geleverd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JosTM schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 13:56:
[...]

Misschien ook een idee om het vakje met de leverdatum groen te maken als bevestigd is dat de auto daadwerkelijk is geleverd?
Wel wat meer controleerwerk maar prima! Tevens de lijst op members only gezet (moet je een Tweakers account hebben) om het niet te makkelijk te maken voor buitenstaanders om die gegevens in te zien.
Indien mensen hier hun dealerschap willen delen om het overzicht compleet te maken dan graag even via een privebericht.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2025 14:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JosTM
  • Laatst online: 13:42
Net gebeld door onze dealer.
We hadden al een afspraak staan om morgen een proefrit te maken, en hij vertelde tot onze verrassing dat we onze nieuwe auto dan ook al kunnen zien. Hij is net binnengekomen.
Dat is sneller dan eerder gemeld (zou nu nog onderweg zijn op de boot...), en aflevering kunnen we morgen bespreken en kan ergens vanaf eind volgende week plaatsvinden.
Besteld op 11-11.
Dealer is Herwers in Tiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JosTM schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 14:18:
Net gebeld door onze dealer.
We hadden al een afspraak staan om morgen een proefrit te maken, en hij vertelde tot onze verrassing dat we onze nieuwe auto dan ook al kunnen zien. Hij is net binnengekomen.
Dat is sneller dan eerder gemeld (zou nu nog onderweg zijn op de boot...), en aflevering kunnen we morgen bespreken en kan ergens vanaf eind volgende week plaatsvinden.
Besteld op 11-11.
Dealer is Herwers in Tiel.
Goede berichten! Fijn dat de Insters nog steeds binnendruppelen... Ik hoop ook dat mijn dealer spoedig aan de lijn hangt!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• monica66
Wij kunnen de onze komende zaterdag ophalen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
monica66 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 14:28:
Als topicstarter dik gegund ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megat
monica66 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 14:28:
Gefeliciteerd mevrouw,
Na een poos van onduidelijkheden en vragen, komt daar ook voor u aanstaande zaterdag een einde aan.
Ik kijk uit naar uw ervaringen. 😊

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• HRM69
  • Laatst online: 17-09 11:37
Vandaag de auto opgehaald en er even goed mee gereden. Wat een leuke auto en wat zit er veel standaard al op, ik heb de basis versie in basiskleur . Hij heeft zelfs een optie dat de auto met de app een kwartier voor vertrek opgewarmd kan worden...nooit meer krabben 🥳
Pagina: 1 ... 13 ... 42 Laatste