or maybe plan H?
Max zijn auto heeft een issue deze stint, maar ze gaan het oplossen zegt GP tegen Max
Verbrand rubber snap ik nog,maar benzine? 😳
ouderwets Ferrari .. ik hoor plan A en B en in respons plan C
https://f1manager.info/ranking/4605
Ongelooflijk hoe snel Leclerc is. Of eigenlijk niet helemaal, het was dit seizoen al vaker te zien dat de balans van de Ferrari wel oké zit. Nu is daar de snelheid dus ook.
Het gat tussen Verstappen en Sainz blijft in ieder geval hetzelfde.
Norris zit veilig vanuit achter, hoeft niet te vechten voor deze positie, hoeft alleen maar vooruit te kijken, hopelijk kan hij daardoor niet veel beter zijn banden goed houden.
Het gat tussen Verstappen en Sainz blijft in ieder geval hetzelfde.
Norris zit veilig vanuit achter, hoeft niet te vechten voor deze positie, hoeft alleen maar vooruit te kijken, hopelijk kan hij daardoor niet veel beter zijn banden goed houden.
TURN 12 INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS) AND 77 (BOT) NOTED - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
20 Oct 2024, 21:28:33, Lap 14
20 Oct 2024, 21:28:33, Lap 14
Ben meer benieuwd naar zijn banden.StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:25:
Heeft LEC nou echt zoveel voordeel van de schone lucht?
Of hij is erg aan het pushen en zijn banden aan het oproken of de ferrari heeft een erg goede dag
Wat zou het kunnen zijn? Vleugel update met de pits?StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:28:
Max zijn auto heeft een issue deze stint, maar ze gaan het oplossen zegt GP tegen Max
Plan F incoming
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Ferrari gaat het strategie Alfabet weer na.....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Stint 1 pas heExocet schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:29:
[...]
Drie plannen is nog redelijk bescheiden voor Ferrari
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
"Ik wil hem in de achteruitlaat" verkeerd begrepen. Hij heeft daadwerkelijk de achteruitlaat van de auto nu op de slaapkamerDoubleDutch schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:28:
[...]
FIA STEWARDS: TURN 12 INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS) AND 77 (BOT) UNDER INVESTIGATION - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
20 Oct 2024, 21:29:21, Lap 14
20 Oct 2024, 21:29:21, Lap 14
In de cockpit komt een flinke werveling die daar in de luwte komt en best lang blijft hangen. Het vliegt niet zo snel de cockpit uit.siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:25:
Hoe kun je uberhaupt brandstof ruiken in een f1 cockpit terwjil je op zijn langzaamst 70 km/h rijdt?
SAI zit op undercut afstand... dat kan VER nog wel eens verliezen
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Even de bib bijstellen.Treveo schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:29:
[...]
Wat zou het kunnen zijn? Vleugel update met de pits?
"When you grow up your heart dies"
Lekker dit Bib, aanpassen bij de stop ;-)
Ik zou het doen!
Maar we zijn nu lap 14, dus ik ga ervanuit geen lap 1 investigation VER-NOR toch?
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Even snel de bib afstellen zodat de vloer wat lager komt te staanTreveo schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:29:
[...]
Plastic zakje ergens in een inlaat of brake-duct?Treveo schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:29:
[...]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
CorectBakkerM schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:30:
Maar we zijn nu lap 14, dus ik ga ervanuit geen lap 1 investigation VER-NOR toch?
Toch gênant dat Perez niet voorbij komt aan Tsunoda… al ronde lang in DRS. Dan probeer je toch een keer wat anders…
Plan A was ideaal, maar ze gingen liever voor plan B? En vervolgens zegt de driver plan C?siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:29:
Ferrari gaat het strategie Alfabet weer na.....
Ik zou het dan niet meer volgen, maar misschien las ik het te snel
er is niet eens een noted geweestBakkerM schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:30:
Ik zou bijna zeggen dat de auto hem totaal niet ligt, en het circuit..... en misschien het warme weerKeida schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:30:
Toch gênant dat Perez niet voorbij komt aan Tsunoda… al ronde lang in DRS. Dan probeer je toch een keer wat anders…
[ Voor 7% gewijzigd door Silent Thunder op 20-10-2024 21:31 ]
Klopt. Sowieso: Max ging niet voorbij de blauwe lijn, dus Max doet wat hij mag doen: Hij heeft de apex, dus mag hem wijd laten uitlopen.BakkerM schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:30:
Norris denkt dat Max hem niet binnen de lijntjes hield, maar dus wel.
Wat best bijzonder is eigenlijk. Clap clap for the stewards.
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 63 (RUS) - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
20 Oct 2024, 21:30:59, Lap 15
Gehuil van Mclaren heeft niet gewerkt, zoals het hele weekend.BakkerM schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:30:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
A lijkt mij een 1-stopper (ook voor Norris trouwens). B is denk ik medium-hard-medium, C zal medium-hard-soft zijn.
'He just turned into me!'StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:31:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 63 (RUS) - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
Hij heeft de update van Mac niet he. Hij rijd met een oudere spec die destijds al K was, een nu nog steeds dus... Geloof me naar dat hij hier niet blij mee isKeida schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:30:
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
What!
:-)
:-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Kan het weekend van Mercedes nog erger?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij zat er niet voor bij de Apex, dus hij krijgt een penalty.Holk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:33:
10-tallen soortgelijke inhaal acties en alles mag door, maar George moet brommen….
Wut?
die tientallen anderen zitten er voor bij de apex.
The Sky-babies gaan in tranendal, zo kun je nooit inhalen, de ingehaalde rijder kan je zo een 5 sec straf aansmeren, etc. Hoe durven de stewards een Brit te straffen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"Ja Russel, ik praat toch geen poep!"
Ik zou het doen!
Max moet gewoon Norris in gaten houden, niet eerder de pit in gaan.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Mis de slowmotion van de banden,erg benieuwd naar die van Lec.
Toto joke with the penalyt toto joke
Wie is Joke?
Ik ben benieuwd naar de FER pitstop, als dat allemaal goed gaat dan hebben ze ook nog een kans.
Toto jokeStefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:33:
Wie is Joke?
Vaak bu'j te bang!
Now you knowWaah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:32:
Russel 5s penalty voor Bottas van de baan duwen. Ik zou nu graag even in Toto's hoofd kijken
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Update dan maar weer. Pace Verstappen prima ten opzichte van wat er achter hem zit.
Rondetijden voor ronde 16
Rondetijden voor ronde 16
1 | LEC | 1:39.782 |
2 | VER | 1:40.033 |
3 | SAI | 1:40.286 |
4 | NOR | 1:40.355 |
5 | PIA | 1:40.229 |
6 | GAS | 1:41.306 |
7 | MAG | 1:41.901 |
8 | TSU | 1:41.684 |
9 | PER | 1:41.468 |
10 | HUL | 1:41.512 |
Toch wel triest dat ze niet zien dat Russel er bij de apex gewoon niet voor zat. Maarja, brits, sky.gambieter schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:33:
The Sky-babies gaan in tranendal, zo kun je nooit inhalen, de ingehaalde rijder kan je zo een 5 sec straf aansmeren, etc. Hoe durven de stewards een Brit te straffen.
Total joke schwarznegger is back haha
Total Recall, euhm joke
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Toto is al een email aan het typen
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gM3QKZvzdIwx6VukfLo7Exw5.jpg?f=user_large)
Tja net zoals gisteren een terechte straf
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Geurkaars!DoubleDutch schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:28:
[...]
Of zo, beticht me er niet van m'n "grappen" te doordenken.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Wat een pepernoot die Toto, kom op man.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ben vooral benieuwd hoe ze het doen op de hards...Silent Thunder schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:34:
Ik ben benieuwd naar de FER pitstop, als dat allemaal goed gaat dan hebben ze ook nog een kans.
Ahja, de teambaas die de stewards belachelijk maakt. Geen probleem. 'fucked' zeggen, dat is drama. Wat een onzin.

Klopt maar als je steeds op 0.4 of 0.5 sec zit dan moet je gewoon ervoor bij kunnen..wowly schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:32:
[...]
Hij heeft de update van Mac niet he. Hij rijd met een oudere spec die destijds al K was, een nu nog steeds dus... Geloof me naar dat hij hier niet blij mee is
Dat is hem nu dus net gelukt
Perez, klasbak, held, topper, durfal
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Ik kijk nu de serie Monsters: The Menendez Brothers en iedere keer als ik de vader zie dan denk ik Toto.
GoatBakkerM schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:35:
Nee hoor, want nogmaals: je moet er voor zitten bij de Apex wil je die ruimte opeisen. Hij zat er niet voor bij de apex, maar duwt de ander wel de baan af. Dat mag niet, hij moet een cars width houden dan.Charles Hill schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:35:
Vreemde straf voor Russell.
Doet Joke ook mee?sjaool schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:35:
Ik kijk nu de serie Monsters: The Menendez Brothers en iedere keer als ik de vader zie dan denk ik Toto.
Arme Javier Bardemsjaool schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:35:
Mooi van Lawson, maar dat was wel wat erratic driving.... Maarja dat krijg je ook als Norris het mag, doet de rest het ook zo.
lets gooo checooooBakkerM schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:35:
What's in the case?
Max klaagt over te warme voorbanden.
Wauw, Perez is er in ronde 18 in geslaagd Tsunoda in te halen. Ah, de volgende is de pit in gegaan, dan is nu de volgende Gasly. Wellicht in ronde 36?
Max gaat zo pitten zo te horen. Front wing update. Hopelijk kan hij zo op de harde banden meer.
Lec gaat echt als een rakker. Iemand nieuws over zijn banden?
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Dat is lastig te zien op de helmet cam die ze nu laten zien.NaZ- schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:38:
Lec gaat echt als een rakker. Iemand nieuws over zijn banden?
Jammer, hij was best lekker bezig.skimine schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:37:
Gasly pit-stop: 6,9 seconden
Is schone lucht zo’n groot voordeel opeens dan nu? Halve seconde per rondje
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Max dus 2 stops? hopen dat de front-wing update helpt en het niet erger maakt.StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:38:
Max gaat zo pitten zo te horen. Front wing update. Hopelijk kan hij zo op de harde banden meer.
Race is een stuk minderleuk dan de sprint
Wie is Ruth?TheBrut3 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:39:
Ruth zei dat 24 de magische ronde is om aan een 1 stop te denken.
die met dat korte rode jurkje
Ik zou het doen!
Ruth Buscombe
I served in a company of heroes.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |