[Odido Klik&Klaar - 5G vast internet] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 86 87 Laatste
Acties:

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik meen dat dit al eerder gemeld/besproken is, maar ik kan het niet terugvinden. Ik heb al een tijdje K&K, maar ik kan vanaf mijn thuisnetwerk mijn externe domeinnaaam niet benaderen op mijn Synology NAS. Daarop draait een ddns xxxx.synology.me. Vanaf het internet werkt dit prima, maar zodra ik met mijn thuisnetwerk verbonden met kan hij de externe adressen niet meer vinden. Op IP-adres werkt het prima.

Is hier een oplossing voor?

• Just-Michael
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11:53
mrwolf schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:44:
Ik meen dat dit al eerder gemeld/besproken is, maar ik kan het niet terugvinden. Ik heb al een tijdje K&K, maar ik kan vanaf mijn thuisnetwerk mijn externe domeinnaaam niet benaderen op mijn Synology NAS. Daarop draait een ddns xxxx.synology.me. Vanaf het internet werkt dit prima, maar zodra ik met mijn thuisnetwerk verbonden met kan hij de externe adressen niet meer vinden. Op IP-adres werkt het prima.

Is hier een oplossing voor?
Zeker, zoek even op "hairpin" of "hairpin NAT" in dit topic. Als je dit aan zet kun je vanaf interne devices met interne devices communiceren via een extern adres.

edit: ik gebruik zelf IP Passthrough met een Unifi (UCG), dus ik weet niet of de 5307 dit heeft of andere benaming gebruikt.

[ Voor 9% gewijzigd door Just-Michael op 31-10-2025 13:19 ]

Pagina: 1 ... 86 87 Laatste

Let op:
Voordat je een vraag stelt in dit topic graag eerst in de Topic FAQ in de openingspost kijken of je vraag daar al is beantwoord.

Verder gelieve niet elke DHL status update te posten in dit topic, is nogal irrelevant voor de rest van de mensen.