Mijn advies Odido bestellen en testen.
Ze leveren een hele nette propositie hier namelijk je kunt sowieso binnen 15 dagen de set terug sturen en je order annuleren.
En behalve dat sluit je een contract af dat je maandelijks kunt opzeggen.
Een dergelijke 5G internet verbinding valt niet te vergelijken qua stabiliteit en latency met een kabel (ziggo) of Glasvezel internet verbinding.
Dit valt tot op zekere hoogte wel iets stabieler te krijgen maar niet met de geleverde Zyxel modem, dan moet je met een modem gaan werken waarop je een richtantenne kunt aansluiten zodat je een stabiel en goed signaal krijgt vanaf de best bereikbare (dat is niet altijd de dichtstbijzijnde) 5G mast van Odido.
Ik denk dat menig gebruiker van een koude kermis thuis komt als ze willen gaan gamen of lekker met een paar mensen willen gaan streamen (Netflix / Youtube) over deze verbinding zeker in vergelijking met Kabel of Glasvezel internet verbindingen.
Gezien je er makkelijk en snel vanaf kunt en het met 25 euro echt wel goedkoop te noemen valt is dat toch prima te doen om het eerst eens een tijdje uit te proberen alvorens je je kabel internet verbinding opzegt.
Feit dat je de simkaart ook in eigen apparatuur mag gebruiken is ook netjes, en dat is eventueel nog wel een optie zodat ik een 5G modem (router) kan vinden die gewoon wel in bridging kan.
Beetje sonde alleen van een vrij prijzige Zyxel die dan in de kast ligt weg te stoffen.
[
Voor 46% gewijzigd door
cyclone op 17-10-2024 12:16
]
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...