[Odido Klik&Klaar - 5G vast internet] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 26 ... 83 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DI97
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 29-08 17:10
Hier ook geen verbinding meer. Ik zocht naar een beter signaal en had hem opnieuw opgestart, verbinding kwam meteen, daarna nog een keer opnieuw opgestart en sindsdien rood lampje met blauwe knipperend.

Dit was gister ondanks dat ik constant een groen lampje heb maar wel op 5G zit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2tJfHfRDlYOJjWBHTMdr2tdjank=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GA0V8l7ekM5lLpUtXMclwrSV.jpg?f=fotoalbum_large

Daarna wel zo’n 5 uurtjes blauw lampje gehad en toen sprong ie weer naar groen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:01
ernstoud schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:28:
Hier ook K&K helemaal weg.

4GvT doet het wel, dus de infra voor Fixed Wireless Access is down.
Ah, je hebt je bedacht.....goed dat je er weer bent!

Geen problemen hier met K&K, al 2 weken zeer stabiel met een 950/150Mbps. Ik zit wel op zo'n 200 meter van een 10Gbps mast met een vrij zicht, dat scheelt misschien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:32
Pierre_nr1 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:38:
[...]

Geen problemen hier met K&K, al 2 weken zeer stabiel met een 950/150Mbps. Ik zit wel op zo'n 200 meter van een 10Gbps mast met een vrij zicht, dat scheelt misschien.
Nou dan is de infra dus niet down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
topaj schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 14:40:
[...]

De behuizing die ik heb is een Gewiss GW 44 218:
https://www.elektramat.nl...141ac69640037303135373267
Let wel, deze heb ik nog niet gemonteerd. Momenteel is het de lunchbak die je op de foto ziet.

[...]

Om de foto's te kunnen maken die je linkt aan het einde van de post :+
Omgeving is in Friesland maar we hebben inderdaad geluk met de mast blijkbaar. Volgens antennakaart fiber en microwave, maar specifieke details staan er verder niet bij.
Dat ziet er uit als een net kastje. De afmeting kloppen ook net aan. Ik maak me alleen nog wat zorgen over condensvorming en warmte ontwikkeling in de behuizing. Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben en weten hoe dit te voorkomen dan wel compenseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 12:44

mwa

Voor wat het waard is, hier draait het nog prima. Speedtest geeft 830/134 aan met een 19ms ping naar een KPN server. Modem staat ook gewoon ergens in een hoek op zolder zonder precies uit te lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstoud
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:48
boyette schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:33:
[...]

De infra voor fixed wireless access is down??

Dit gaat om enkele gevallen...

Dus niks geen infra is down
Ik lees zo 15 berichten. Dus dan is er wel even wat down ja.

RIPE Atlas probe: 1005104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstoud
Pierre_nr1 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:38:
[...]
Nee hoor. Dat lijkt maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstoud
Seth_Chaos schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:52:
[...]

Dat ziet er uit als een net kastje. De afmeting kloppen ook net aan. Ik maak me alleen nog wat zorgen over condensvorming en warmte ontwikkeling in de behuizing. Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben en weten hoe dit te voorkomen dan wel compenseren?
Veel ervaring mee. Maar ik zeg niets want anderen hier weten het beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donenzone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Hier ook stuk sinds ongeveer 5u vanmiddag. Restarten helpt niet, factory reset ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:52
ikbenjoeri schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:14:
[...]

Als je echt iets goeds wil hebben kan je beste kiezen voor Zyxel FWA710.

In ervaring is de antenne van FWA505 en FWA510 vergelijkbaar. Als ik kijk naar Huawei en Oppo 5G routers zijn dit wel de beste routers, met de beste antennes uit mijn ervaring zeker merkbaar in upload en niet richting gevoel hoe je deze draait.
Bedoel je dan de OPPO 5G CPE T1a waarvan band 78 niet functioneel is? Heb je toevallig ook het type nummer van de Huawei, dan voeg ik die toe aan de totaalpost.

Heb jij de upload getest op 4G of 5G? Het klopt: goede antennes zie je vooral met TX vanaf het modem, als de SWR (antenne reflectie/demping ten aanzien van uitgestraald vermogen) erg goed is dan merk je dat. Ik verbaas mij nu dat ik op 400meter slechts 50Mbps up haal, eerder nog 30-40.

FWA710 is idd het beste, op het dak aan een mastje ;-) maar ik zie de 5G vooral als hobby, met een fun karakter en mogelijk niet jaren lang permanent.

[ Voor 15% gewijzigd door stormfly op 31-10-2024 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
BiG-GuY schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:15:
[...]

CA = Carrier Aggregation, dit is de combinatie van banden.
  • CAT4 heeft geen CA
  • CAT6 heeft 2CA
  • CAT12 heeft 3CA
  • CAT18 heeft 4CA
  • CAT20 heeft 5CA
Vermoed dat CAT19 ook 4CA is.

MIMO is weer 'los' van de CA. Je kan 4x4 MIMO doen op 1 band en 2x2 MIMO wordt al gebruikt vanaf CAT4 en hoger. 4x4 MIMO vanaf CAT18.

n28 zal op alle 5G modems zitten die voor EU geschikt zijn. Aangezien dit de meestgebruikte 5G band in EU is. n78 wordt op oudere 5G modems niet altijd ondersteund en is de tweede populairste 5G band in EU. Nu heb je bij Vodafone ook n3 en bij KPN n1 op 5G dus, maar ook dat zijn gangbare banden, dus zitten wel op alle 5G modems die voor de EU markt gemaakt worden.

Het lastige is dus dat de meeste fabrikanten niet noemen welke specifieke banden gecombineerd kunnen worden via CA. Aangezien 5G NSA is heb je voor n28 of n78 minimaal ook een b band nodig.

Heb recente ervaringen met modem chips van Sierra Wireless, Telit en Quectel. Per fabrikant heb je voor verschilende regio's verschilende type modems, die weer verschillende banden kan combineren...

In het verleden ook veel met Huawei CAT6 en CAT11 modems gewerkt, maar geen recentere ervaring met hun 5G modems. Sinds de hele exodus van Huawei, konden we daar zakelijk ook niet meer mee aankomen bij onze klanten...
Dank voor de uitleg! Helder, ik zou zelf bij een aanschaf wel voor n78 kiezen. Ik probeer de n28 impuls te onderdrukken voor die 2 weken op de Veluwe per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.Baarda
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 09:08

F.Baarda

zelfbenoemd deskundige

Hier ligt k&k er ook uit momenteel. Feanwalden.
Ook 50+ op mobiel gaat niet soepel.
Odido op de werktelefoon gaat wel goed.

Niet gehinderd door enige kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Ik heb inmiddels zelf nog even verder gezocht. Ik denk dat ik toch maar voor een aansluitdoos ga. Die zijn water dicht. De vermelde behuizing is dat niet. Theoretisch zou dat goed hermetisch moeten afsluiten. Kan tegen een stootje. En met een aantal silica zakjes op de bodem, zal vocht denk ik ook niet zo'n probleem zijn. Dan zit ik alleen nog met warmte ontwikkeling. Maar dat zou ik van de zomer even met een thermometer kunnen testen. Eventueel zou ik een heatsink in de zijkant van de aansluitdoos kunnen kitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kertz
  • Laatst online: 14-11-2024
Google Maps kan de locatie "hier" niet vinden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Seth_Chaos schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 20:20:
Ik heb inmiddels zelf nog even verder gezocht. Ik denk dat ik toch maar voor een aansluitdoos ga. Die zijn water dicht. De vermelde behuizing is dat niet. Theoretisch zou dat goed hermetisch moeten afsluiten. Kan tegen een stootje. En met een aantal silica zakjes op de bodem, zal vocht denk ik ook niet zo'n probleem zijn. Dan zit ik alleen nog met warmte ontwikkeling. Maar dat zou ik van de zomer even met een thermometer kunnen testen. Eventueel zou ik een heatsink in de zijkant van de aansluitdoos kunnen kitten.
Misschien is dit een optie. https://www.elektrototaalmarkt.nl/obo-t250-kabeldoos-4171900 t350 is maatje groter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flaskk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:56
Hier ook ineens geen internet meer, terwijl mijn telefoon wel netjes 5g heeft...

Meer mensen last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• geraroz
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 22:47
flaskk schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 20:25:
Hier ook ineens geen internet meer, terwijl mijn telefoon wel netjes 5g heeft...

Meer mensen last van?
Vraag het aan @boyette lol

Maar ja , alles werkte als een zonnetje tot ik 4 uur geleden even de modem wilde verplaatsen om te laten zien aan vrienden hoe goed het werkte …. Awkward 😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handigeharry91
  • Laatst online: 13-04 17:08
Ook hier (Hellevoetsluis) geen K&K internetverbinding meer sinds vanmiddag. Ik gebruik een UniFi Mobile Router en had geen verbinding meer na een FW update, dus daar natuurlijk de schuld aan gegeven. Maar nu ik al deze berichten lees vermoed ik dat het toch met Odido te maken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanS1984
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 13:58
Net K&K ontvangen rond 17 uur vanmiddag. Mooi moment om er mee te beginnen 😅. Ik wilde hem verplaatsen na de installatie en daarna geen verbinding meer. Waarschijnlijk hetzelfde als alle andere berichten i.v.m. een storing.

Firmware uit de doos is bij mij V1.00(ACJG.0)NR53_b9D0806

WP: ME PUHZ-SW100YAA + ERSC-VM2D; PV: 10 kWp + SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:50
StephanS1984 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 20:28:
Net K&K ontvangen rond 17 uur vanmiddag. Mooi moment om er mee te beginnen 😅. Ik wilde hem verplaatsen na de installatie en daarna geen verbinding meer. Waarschijnlijk hetzelfde als alle andere berichten i.v.m. een storing.

Leek hij gloednieuw of gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkloppen
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-03 09:30
Hier in Bussum ook niks. Althans alleen lte. Download 300 mbps. Geen 5G. Nieuwe firmware. Er staat een mast op 100 meter met een secotr praktisch exact gericht op mijn huis maar kan daar dus niet op. Ik moet zeker weten als ik met een andere router het net op ga ik wel die mast kan pakken. Anders blijft bij goodold glasvezel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre_nr1
ernstoud schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 20:12:
[...]

Nee hoor. Dat lijkt maar zo.
Waarom regaeer je regelmatig zo cynisch/kinderachtig? Vreemd gedrag hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Ik zat meer aan zoiets te denken: https://nl.aliexpress.com...0855748859720000094413_13

Makkelijker servicebaar. En dan hoef ik niet iedere twee jaar weer een nieuwe buiten router met antenne aan te schaffen als de techniek er achter weer vernieuwd. Ik had de hoop dat Odido gewoon met een nieuwe router en buiten antenne zou komen waarbij ik de oude er zo af kon draaien en vervangen. Maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanS1984
W1ck1e schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 20:32:
[...]

Leek hij gloednieuw of gebruikt ?
Gloednieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flaskk
StephanS1984 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 20:28:

Hier trouwens met een losse 5g router, dus ligt niet aan de zyxel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 23:44

SebasFM

BOFH

In Den Haag nergens last van. K&K blijft gewoon werken op 5G en aan mijn Grafana dashboard te zien zijn in de tussentijd alle temperatuu-r en P1 sensordata gewoon netjes op mijn remote server terecht gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geraroz
SebasFM schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 20:37:
In Den Haag nergens last van. K&K blijft gewoon werken op 5G en aan mijn Grafana dashboard te zien zijn in de tussentijd alle temperatuu-r en P1 sensordata gewoon netjes op mijn remote server terecht gekomen.
Ook na reboot ? Want als het werkt blijft het ook werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
geraroz schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 20:39:
[...]

Ook na reboot ? Want als het werkt blijft het ook werken
Ik zou een reboot maar even niet doen, is vragen om problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM

SebasFM

BOFH

Die reboot komt nu even niet uit maar sessie verloopt wellicht vanavond na 01:00. Valt mij wel op dat ik niet elke 24 uur een nieuw IP adres krijg... Tussendoor wel een paar keer een reboot geforceerd om het wisselen van IP op een gunstiger tijdstip te hebben. Anders valt mijn VPN met de zaak uit en mag ik RDP sessies weer opnieuw opzetten. Of NLZiet hikt 's avonds even een seconde of 3.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zPiCKe2hXY2BrxBzyX6Oa0vpEbk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DJi8YSRZ1MR3uzztRgrJT4EV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk-5
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:06
DI97 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:36:
Hier ook geen verbinding meer. Ik zocht naar een beter signaal en had hem opnieuw opgestart, verbinding kwam meteen, daarna nog een keer opnieuw opgestart en sindsdien rood lampje met blauwe knipperend.

Dit was gister ondanks dat ik constant een groen lampje heb maar wel op 5G zit:

[Afbeelding]

Daarna wel zo’n 5 uurtjes blauw lampje gehad en toen sprong ie weer naar groen.
Staat bij jou mast op Antennekaart gemarkeerd dat hij 10Gbps transmissie heeft? Zo niet, zou je het het site ID willen delen (mag ook privé), zodat ik hem als 10Gb kan markeren?

Kaart met alle 2G/3G/4G/5G zendmasten in Nederland: https://antennekaart.nl | https://www.antenneforum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartned
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 25-01 17:50
Update vanuit mij:

Nu 4 dagen op klik en klaar. Groen gebied tot 300 Mbit (Utrecht binnenstad). Download tot 800 Mbit, upload tot 150 Mbit. Router zit nog op de oude firmware. Zat dag 1 op een n28 band, maar tot mijn verbazing vanaf dag 2 verbonden met een n78 band. Klik en klaar is in deze 4 dagen voor mij volledig stabiel geweest, teams/zooms vergaderingen terwijl er grote bestanden werden gestreamd (80gb films) geen probleem. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TviBBOE0Xlz6k91Wu1N4MM7v-ys=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Ckhb8xNVh6eSNCu6DyYhHw5e.png?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PskrHVhozKp6tH0xd9n1AuQkbmA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qYs7KWbbg8TCXzHwa6F5G5Sc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:59
K&k lijkt mooi, wat ik graag zou willen weten of odido tv Ook werkt. Ik heb odido glas dus ook tv. En tv kijken kan alleen maar op een odido netwerk dus via mobiel en tv app. Wat ik graag zou willen weten is als je via Android tv en de k&k ook tv kan kijken. Mits j natuurlijk een abonnement hebt bij odido zou super handig zijn voor op vakantie 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 21:56
Hier op die ene gelukkige keer na nog steeds geen verbinding.
Ben vandaag terug van 3 weken voor werk naar Azië en dacht ff lekker K&K installeren en gaan.
Niet dus.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ernstoud
Uurtje down dus:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x906TehRZoZOby1Aslkup5o4GuM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K2Is3FzLJRHy4tKJLNQd2aEy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flaskk
Ging even in de logboek kijken van de fritzbox en bepaald tijdstip elke dag 19:08:01 valt de verbinding minder dan een seconde weg en komt daarna weer op. Nu vandaag ook weer alleen de verbinding is niet terug gekomen.. de heer Fritz gereboot maar maakt 0,0 connectie met de mast. Hij ziet trouwens wel de mast.

Denk dat ze iets met abbonement op de sim hebben kloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online
Gek, hier werkt de 4G-verbinding prima. Hebben mensen hier er alleen last van bij een reboot? Of maakt dat niet uit?

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Gr4mpyC3t schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:18:
Gek, hier werkt de 4G-verbinding prima. Hebben mensen hier er alleen last van bij een reboot? Of maakt dat niet uit?
Ja, het maakt zeker uit want als je op dit moment een werkende verbinding hebt dan is er niets aan de hand. Het lijkt erop dat bij een reboot de sim-kaart authenticatie o.i.d. niet werkt.

Dus, even niet rebooten!

[ Voor 3% gewijzigd door Pierre_nr1 op 31-10-2024 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
Pierre_nr1 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:20:

Ja, het maakt zeker uit want als je op dit moment een werkende verbinding hebt dan is er niets aan de hand. Het lijkt erop dat bij een reboot de sim-kaart authenticatie o.i.d. niet werkt.

Dus, even niet rebooten!
Hoe kan je dat voorkomen ?
Die van mij deed dat uit zichzelf vanmorgen rond 5 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Nu online
Pierre_nr1 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:20:
[...]

Dus, even niet rebooten!
Ik blijf er vanaf! Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanS1984
Hier sinds net weer een verbinding uit zichzelf.

[ Voor 31% gewijzigd door StephanS1984 op 31-10-2024 21:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mwa

mwa

Vaag, voor ons vliegt de verbinding er net uit sinds 5 minuten.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2hV3TBy9PRzvQvRvzFUlyqeDBAI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4anal1ZRcPpgf5fWnaAdpvAJ.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: en na 8 minuten weer back up (zonder reboot).

[ Voor 6% gewijzigd door mwa op 31-10-2024 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ernstoud
Lijkt er op dat na de (bijna) dagelijkse “zwangstrennung” (die bij iedereen op andere momenten zal zijn) het opnieuw aanmelden op fwainternet om de een of andere reden erg lang duurt, verificatieserver overbelast?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre_nr1
ernstoud schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:35:
Lijkt er op dat na de (bijna) dagelijkse “zwangstrennung” (die bij iedereen op andere momenten zal zijn) het opnieuw aanmelden op fwainternet om de een of andere reden erg lang duurt, verificatieserver overbelast?
“zwangstrennung”, je weet er iedere keer wel een draai aan te geven he, aannames.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
W1ck1e schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:24:
[...]

Hoe kan je dat voorkomen ?
Die van mij deed dat uit zichzelf vanmorgen rond 5 uur.
Als de reset spontaan is, dan doe je er niets aan. Maar, normaal gesproken komen onvrijwillige reboots niet echt voor. Bij mij al 12 dagen zonder een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Vandaag een AF55 buiten router uit de kast getrokken, simkaartjes erin en meteen verbinding met netwerk van odido.

APN staat dan om FMS. Echter heb ik dan geen internet. Zodra in de APN aanpas naar: fwainternet, is er geen verbinding met het netwerk. Ook geen 4g en 5g lampjes. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:30

StrongArmLance

Endless flow

Ook hier stuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Nu online
plaspvd schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:43:
Vandaag een AF55 buiten router uit de kast getrokken, simkaartjes erin en meteen verbinding met netwerk van odido.

APN staat dan om FMS. Echter heb ik dan geen internet. Zodra in de APN aanpas naar: fwainternet, is er geen verbinding met het netwerk. Ook geen 4g en 5g lampjes. Doe ik iets fout?
Misschien ben jij ook getroffen door de storing(?). Lees een aantal reacties terug. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plaspvd
  • Niet online
Zou het zo simpel zijn? Even terug proppen in de zyxel.....

Edit: @Gr4mpyC3t zyxel ook niks, morgen nieuwe kans

[ Voor 32% gewijzigd door plaspvd op 31-10-2024 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Bij mij was het volgens mijn unifii router 12 minuten, maar er was dus wel iets aan de hand rond die tijd.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ernstoud
Pierre_nr1 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:38:
[...]

“zwangstrennung”, je weet er iedere keer wel een draai aan te geven he, aannames.....
Wikipedia: Zwangstrennung – Wikipedia

Bestaat echt. En zo heet dat dus, komt uit de T-Mobile tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.Baarda

F.Baarda

zelfbenoemd deskundige

Hier nog steeds niets. Ik heb geen bewuste reboot gedaan. Uit het niets viel de verbinding weg na een week prima gedraaid te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handigeharry91
  • Laatst online: 13-04 17:08
Hier nu alleen 3G na heel veel pogingen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zipper646
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-06 00:02

zipper646

...shit happens

Ook hier, Den Haag Moerwijk, problemen met KwekKwak, na een flinke scheut whisky en een reboot weer signaal.

[ Voor 11% gewijzigd door zipper646 op 31-10-2024 22:17 ]

Apple iMac 2013

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

zipper646 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 22:15:
ook hier problemen met KwekKwak, na een flinke scheut whisky en een reboot weer signaal.
Het is sowieso een goede avond om een dram (of twee) te drinken op alles wat wegviel dit jaar.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkloppen
Nada in bussum....heb de router hemelsbreed 3 uur binnen. sim ff in de mobiel gestopt. apn aangepast maar niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:02
Ergens heb ik het vermoeden dat er actief gestuurd wordt op het netwerk.
Dit is trouwens op 4G. Het 5G lampje heeft sinds de firwmare update niet meer blauw gebrand :'(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UTZr-fcsfXHbea-T9cmVKwa-PBo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Oo3sVcdKliLSZVouqGgBtaFh.jpg?f=fotoalbum_large

Spel en typfouten voorbehouden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
franssie schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 22:17:
[...]

Het is sowieso een goede avond om een dram (of twee) te drinken op alles wat wegviel dit jaar.
Mooie en wijze woorden. Cheers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasje39
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 03-01 08:34
Hier werkt alles intussen weer.
Heb 7 dagen gratis 5g mobiel gekregen van de klantenservice dus dat is op zich wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 21:56
Hier al vanaf 15:30 niks meer (en nieuw ontvangen vandaag).

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:49
Eergisteren K&K telefonisch besteld vanwege een wat complexere bestelling, waarbij K&K gisteren zou worden geleverd, wat mooi uitkwam vanwege het opzeggen van het oude internet abonnement per gisteren. Vandaag pas modem binnen met de bedoeling gelijk online te kunnen maar helaas, ook dat is em niet geworden.

Al sinds 16:30 aan het proberen en het lukt maar niet om de simkaart te activeren/online te komen/internetverbinding op te zetten. Het wifi netwerk werkt wel, maar geen internetverbinding dus. K&K app werkt maar biedt geen soelaas. De welbekende lampjes staan van boven naar beneden op groen/rood/knipperend blauw/groen. Geprobeerd op twee locaties in Amsterdam Zuid en West. Gebeld met klantenservice (maar liefst een uur in de wacht vanwege drukte voor K&K), welke aangaven dat ik gewoon diende te wachten tot minimaal morgen…

Tot zo ver Klik en Klaar..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DI97
jk-5 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 20:58:
[...]

Staat bij jou mast op Antennekaart gemarkeerd dat hij 10Gbps transmissie heeft? Zo niet, zou je het het site ID willen delen (mag ook privé), zodat ik hem als 10Gb kan markeren?
Staat inderdaad zo gemarkeerd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SebasFM

SebasFM

BOFH

Even hardop denkend: Zou met die bijna dagelijkse "Zwangstrennung" de IP adressen op zijn? Ze hadden natuurlijk niet voor niets een reeks IP adressen van de Denen overgekocht en volgens mij is de K&K populairder dan Odido zelf had gedacht.... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DI97
SebasFM schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 23:08:
Even hardop denkend: Zou met die bijna dagelijkse "Zwangstrennung" de IP adressen op zijn? Ze hadden natuurlijk niet voor niets een reeks IP adressen van de Denen overgekocht en volgens mij is de K&K populairder dan Odido zelf had gedacht.... _O-
Ben ook bang dat het niet heel lang gaat duren voordat ze de prijs verhogen naar 30/35 euro en met een maximale downloadsnelheid. Dan ga ik wss gewoon weer over op glasvezel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renetje6
  • Laatst online: 19-09 13:06
Ik heb sinds de lancering klik en klaar en nog geen enkele storing gehad, prima snelheden en geen uitval.

Maar als ik zo de reacties vandaag lees heeft Odido op dit moment echt een groot probleem.
Heel veel gebruikers ervaren verbindings of simkaart activatie problemen.

Wat jammer is dat Odido vrijwel niet bereikbaar is en als het dan lukt, ze niet open zijn wat er op dit moment speelt.

Ik kan geen wifi plus bestellen, systeem van Odido laat het niet toe volgens een medewerker. Kan pas over een week verwachten ze.

Ik ben tot nu toe verder wel blij maar kan mij goed voorstellen dat veel gebruikers zeer ontevreden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Niet online
Merk zelf dat het in het APN (acces point name?) gedeelte zit (nog geen idee nog wat dat betekend), zodat ik het modem instel op fwainternet verliest het modem direct zijn verbinding.

Wat betekend dit?

[ Voor 5% gewijzigd door plaspvd op 31-10-2024 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenjoeri
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19-09 23:39
Bij mij werkt klik klaar in mijn eigen Zyxel router ook niet meer. Nu net in de Odido router gedaan en werkt ook niet meer. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9qvVJw17ruU7Yx9Q2-sh2A6qoOY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JKRBSUR341DGxcigv7anSN1v.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7R0DRvY-Bxthu1PV4TntBL8P04U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/c2VWwDm4SWjqQV6CCMqCmR62.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jWMIRcxl1h0GWhsQeRnK2xF4ML0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yGhwNTfDvLB1XCfEmNe55adl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hlHuFN48dz21J5737vllRaUAuAo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oyFu4YTFLVCxgLRfUBlZzJmr.png?f=fotoalbum_large

Ik heb de simkaart in mijn telefoon gedaan ik heb wel verbinding maar geen data met de fwainternet APN. Lijkt erop dat deze geblokkeerd of niet meer werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door ikbenjoeri op 01-11-2024 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:28
Sim card status: Locked. Heb je er een PIN op zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenjoeri
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19-09 23:39
Xandrios schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 00:44:
Sim card status: Locked. Heb je er een PIN op zitten?
Nee. In mijn telefoon hoef ik ook geen pincode in te vullen. Maakt wel verbinding met netwerk maar doet verder niks.

[ Voor 8% gewijzigd door ikbenjoeri op 01-11-2024 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.Baarda

F.Baarda

zelfbenoemd deskundige

Heden ochtend de verbinding nog niet hersteld. Odido heeft wat te doen vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkloppen
Same here....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:08

netblade

Sunrise

Ik wilde het modem vandaag gaan gebruiken voor een locatie uitzending, maar net ter test even het modem verplaatst maar de verbinding blijft uit helaas. Ik denk dat ik het vandaag nog via een hotspot moet gaan regelen.

Ik vermoed dat er iets niet goed gaat het met autoriseren van simkaarten op het netwerk, aan de andere kant je komt wel op een dataloze 3g connectie als je het in een ander toestel stopt. Apart probleem dit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S2sEWQu97C3kFYIuVcvILYtEM5Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MJeey4Rooo086FEDapMQNlxk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 61% gewijzigd door netblade op 01-11-2024 07:46 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Voor wat het waard is: hier werkt alles nog prima, één keer moeten rebooten vorige week. Goede verbinding, 806-firmware, geen uitval. Af en toe krijg ik weer een 'Deens' op, dat wel. Mijn bezoek gisteravond kocht iets online en kreeg de prijs eerst in Deense kronen te zien _O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Met die meldingen over storing zit ik te twijfelen: de router staat nu thuis zijn ding te doen, maar wilde het apparaat vandaag naar bezoek meenemen voor een demonstratie.

Ik durf nu de stekker er niet uit te trekken…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Keypunchie schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 07:53:
Met die meldingen over storing zit ik te twijfelen: de router staat nu thuis zijn ding te doen, maar wilde het apparaat vandaag naar bezoek meenemen voor een demonstratie.

Hmm hier komt die nu weer up nadat ik de sim even in mijn mobiel had gestopt.
Maar ik vertrouw het ook nog niet helemaal, ik durf het modem nu even niet uit te zetten of te verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e

Ik heb hetzelfde. Voorlopig ga ik alleen maar testen zonder dat ik de modem moet uitzetten. Dan maar geen tests aan de andere kant van de woning. Richting de mast die een meter of 300 van ons huis is. En geen demonstraties buitenshuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Met die meldingen over storing zit ik te twijfelen: de route staat nu thuis zijn ding te doen, maar wilde het ding vandaag naar bezoek meenemen voor een demonstratie.

Heb ik net wel gedaan, omdat we het vakantiehuisje uit moeten. tl;dr: het is stuk.

En idd heb ik nu een knipperend blauw 5G signaal. Wel erg vertekenend, want ik zie ook dat het wereldbolletje rood is. Maar omdat het bereik zo slecht is op deze locatie dacht ik dat het 5G icoon rood was. Had eigenlijk even een foto voor en na de reboot moeten nemen. Het rode wereldbolletje of het rode 5G icoon zitten dicht op elkaar vanaf een bank bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelnatas
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-05 15:49
Hier in Weert met klik en klaar een prima verbinding in de range van 250 - 650 Mbps. Volgens de dekkingskaart zou hier het 300 gehaald moeten worden, dus dat was prima. Maar na een kleine week prima gedraaid te hebben gisteren in 1x uitval met het rode lampje. Op mijn telefoon doet het 5g netwerk van odido het nog prima. Wat ik ook heb gemerkt is dat een apparaat verbinden met de wifi ook een probleem kan zijn met de melding dat het wachtwoord niet juist is. Soms het device en/of modem resetten lost het dan weer op. Dat is al vanaf het begin zo. Na de storing gisteravond kan ik nu wel weer internetten maar met de app inloggen op het modem gaat nog niet. De software op het modem kan nog wel wat aan gesleuteld worden lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
netblade schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 07:55:
[...]

Hmm hier komt die nu weer up nadat ik de sim even in mijn mobiel had gestopt.
Maar ik vertrouw het ook nog niet helemaal, ik durf het modem nu even niet uit te zetten of te verplaatsen.
Verwijder of plaats jij de sim terwijl de modem aan staat ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

W1ck1e schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 07:58:
[...]

Verwijder of plaats jij de sim terwijl de modem aan staat ?
Nee, ik zet het modem eerst uit via het knopje aan de achterzijde en vervolgens haal ik de spanning los. Of zoals net haal ik dan het simkaartje er uit en stop deze in mn mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 14:54
Ik heb net een stuk of 40 pogingen gedaan het netwerk weer op te komen maar dat hielp ook niet helaas. :P Elke keer de eerder genoemde reject. Het is nu blijkbaar afwachten tot Odido dit fixt.

Voor ons wel een heel onhandige timing want wij moeten vandaag besluiten of we 4G voor thuis opzeggen binnen een speciale regeling waardoor we ons jaarcontract niet hoeven uit te zitten. :/ Klik & Klaar komt dan in plaats van de 4G voor thuis (simkaart) met gunstiger voorwaarden en een potentieel hogere snelheid.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit is mijn downtime log. Mijn script checkt steeds met een seconde pauze of hosts tweakers.net, 1.1.1.1 en 8.8.8.8 te pingen zijn. Zodra die allemaal onbereikbaar zijn, acht ik de lijn down.

code:
1
2
3
4
5
6
7
start_datetime          downtime_duration (hh:mm:ss)
27-10-2024 10:02:11     00:01:26
28-10-2024 10:03:28     00:00:05
29-10-2024 10:03:35     00:00:02
30-10-2024 10:03:39     00:00:02
31-10-2024 05:02:53     00:00:01
31-10-2024 10:03:43     00:00:11

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Misschien gekke aanname, maar zou de ip range al vol zitten wellicht? Daar iedere verbinding een public ipv4 adres krijgt? Misschien dat men geen rekening had gehouden dat er zo'n stormloop zou zijn op dit product? Dat is het enige verschil wat ik kan verzinnen met een regulier abo, daar zit je alleen achter een nat adres als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
En dit is mijn IP change log (redacted):

code:
1
2
3
4
2024-10-27 11:03:39 - IP changed from 91.141.x.x to 91.141.y.y, updating No-IP.
2024-10-28 11:03:38 - IP changed from 91.141.x.x to 91.141.y.y, updating No-IP.
2024-10-29 11:03:38 - IP changed from 91.141.x.x to 91.141.y.y, updating No-IP.
2024-10-31 11:03:55 - IP changed from 91.141.x.x to 91.141.y.y, updating No-IP.

Onhandig dat ze dat overdag rond 11:00 uur doen. |:(

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa

mwa

netblade schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 08:09:
Misschien gekke aanname, maar zou de ip range al vol zitten wellicht? Daar iedere verbinding een public ipv4 adres krijgt? Misschien dat men geen rekening had gehouden dat er zo'n stormloop zou zijn op dit product? Dat is het enige verschil wat ik kan verzinnen met een regulier abo, daar zit je alleen achter een nat adres als ik het goed heb.
Maar je verwacht dan toch dat ze de boel tijdelijk niet meer verkopen? Stel je hebt 10.000 adressen klaarstaan, dan verkoop je er geen 20.000 bv. En zal Odido geen ruime buffers aanhouden, ook gezien de mobiele en vast internet business.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
netblade schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 08:09:
[...] Dat is het enige verschil wat ik kan verzinnen met een regulier abo, daar zit je alleen achter een nat adres als ik het goed heb.
Carrier-grade NAT heet dat. Dat is nog niet helemaal vanzelfsprekend. Bijvoorbeeld Ziggo heeft dat (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flaskk
Gisteravond om 2300 weer internet gekregen. Toch 4 uurtjes zonder gezeten..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ANzrr_wnxh9yScUANUpNSGsTVHU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8sRt2N1zIaiTsUtWNaIycvX5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Habana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 21:32
Klik&klaar zins het eerste uur werkte prima, tot dat ik hier gisteren in dit topic kwam en ontdekte dat het hier ook niet meer werkte, zelfde problemen als de meeste alhier, van alles geprobeerd vanochtend nog niets, uit gezet opstarten zonder sim, na tien minuten de boel weer uitgezet en opgestart met sim erin en het kwam weer tot leven, straks weer terug zetten op de plek waar hij moet komen te staan en kijken of het blijft werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SebasFM

SebasFM

BOFH

Room42 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 08:12:
En dit is mijn IP change log (redacted):

code:
1
2
3
4
2024-10-27 11:03:39 - IP changed from 91.141.x.x to 91.141.y.y, updating No-IP.
2024-10-28 11:03:38 - IP changed from 91.141.x.x to 91.141.y.y, updating No-IP.
2024-10-29 11:03:38 - IP changed from 91.141.x.x to 91.141.y.y, updating No-IP.
2024-10-31 11:03:55 - IP changed from 91.141.x.x to 91.141.y.y, updating No-IP.

Onhandig dat ze dat overdag rond 11:00 uur doen. |:(
Dat doe je zelf en hangt af van je laatste modem (re)boot. Check een van mijn eerdere posts met screenshot in dit topic. Laatste reboot bewust gedaan om 1:10 's nachts en daar overdag geen last meer van. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
Habana schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:07:
Klik&klaar zins het eerste uur werkte prima, tot dat ik hier gisteren in dit topic kwam en ontdekte dat het hier ook niet meer werkte, zelfde problemen als de meeste alhier, van alles geprobeerd vanochtend nog niets, uit gezet opstarten zonder sim, na tien minuten de boel weer uitgezet en opgestart met sim erin en het kwam weer tot leven, straks weer terug zetten op de plek waar hij moet komen te staan en kijken of het blijft werken.
Dank je wel, zou dit een betrouwbare workaround zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geraroz
W1ck1e schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:25:
[...]

Denk het niet, die van mij is meer dan uur offline geweest in de kofferbak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
geraroz schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:27:

Denk het niet, die van mij is meer dan uur offline geweest in de kofferbak :)
heb je hem dan ook gedurende 10 minuten aan gezet zonder sim er in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn0070
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-09 13:31
Ik heb gistermiddag Klik&Klaar binnengekregen. Hele middag en avond naar een knipperend blauw lampje gekeken (no/invalid SIM). Ik heb hem meerdere malen aan/uit gezet, factory reset gedaan, verplaatst binnen het huis, maar niks werkte.
Sinds vanochtend doet hij het wel, zonder reset te hoeven doen. Volgens de dekkingskaart zit ik in een snel gebied (tot 300mb/s). Speedtest geeft 680mb/s down en 60 mb/s up weer. Ping naar Google server varieert tussen 20-40ms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geraroz
W1ck1e schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:28:
[...]

heb je hem dan ook gedurende 10 minuten aan gezet zonder sim er in ?
Nee, maar om een uur of 9 werkte nog niks, zojuist komt hij in de lucht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Habana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 21:32
W1ck1e schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:25:
[...]

Het zou kunnen zorgen voor een reset intern zonder sim?, om vervolgens de sim weer wel te herkennen, maar zou ook toeval geweest kunnen zijn, we weten niet wat er op dit moment aan de Odido kant gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkloppen
Hele nacht offline. Nu weer aaangemeld en werkt. Hedlaas alleen LTE. 300 down veel te weinig maar voor 4g normaal. De mast hier op 100 meter heeft wel 5G maar alleen de N28 band. Klote zooi dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wkloppen
Ik ga nu met de router in de auto naar een N78 mast hier in Bussum. Kijken watie doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:13

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

En voorlopig de laatste update via klachten formulier de in gebreke stelling verstuurd.
Op mijn vorige klacht ruim 8 dagen geleden ondanks de toezegging binnen 6 dagen te reageren geen enkele reactie (behalve de ontvangst bevestiging) mogen ontvangen.

Opzeggen is dus voor mij godsonmogelijk gebleken.
Odido volledig onbereikbaar.

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkloppen
cyclone schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:49:
En voorlopig de laatste update via klachten formulier de in gebreke stelling verstuurd.
Op mijn vorige klacht ruim 8 dagen geleden ondanks de toezegging binnen 6 dagen te reageren geen enkele reactie (behalve de ontvangst bevestiging) mogen ontvangen.

Opzeggen is dus voor mij godsonmogelijk gebleken.
Odido volledig onbereikbaar.
Automatisch incasso direct uitzetten. Dat is de engie manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:24
Wat een drama weer deze morgen. Ik ga het zooitje terugsturen, ik kan er gewoon niet van op aan dat ik stabiel internet heb met dit product. Jammer, maar wat veelbelovend leek is gewoon een enorm zwak product.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wkloppen
-Muncky- schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:53:
Wat een drama weer deze morgen. Ik ga het zooitje terugsturen, ik kan er gewoon niet van op aan dat ik stabiel internet heb met dit product. Jammer, maar wat veelbelovend leek is gewoon een enorm zwak product.
Het gaat sowieso veelbelovend worden. Wij zijn gewoon early adopters. Niks mis mee. Kan maar zo zijn over een jaar dat alles stabiel is en voor de 20 / 25 per maand hoef je niet te laten
Pagina: 1 ... 26 ... 83 Laatste

Let op:
Voordat je een vraag stelt in dit topic graag eerst in de Topic FAQ in de openingspost kijken of je vraag daar al is beantwoord.

Verder gelieve niet elke DHL status update te posten in dit topic, is nogal irrelevant voor de rest van de mensen.