Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:59
Dennisweb schreef op maandag 16 september 2024 @ 19:45:
[...]

Dit denk ik heel vaak. Niks tegen Samsung, maar als je jarenlang een Apple addict bent, dan is zelfs typen op het toetsenbord van een Galaxy S22 Plus al lastig.
Weekje afkicken en daarna weer terug naar oud en vertrouwd zodat je weet waar je het voor doet.

Top gevoel O+

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
Als iedereen nog even z’n driedubbele zekerheidshalve bestellingen annuleert, kan ik nog even de 16 Pro 256 zwart bij CB bestellen :P Toch onhandig dat je daar niet vooruit kunt bestellen als de voorraad tijdelijk op is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CJSP
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:09
Toppe schreef op maandag 16 september 2024 @ 20:47:
[...]

Weekje afkicken en daarna weer terug naar oud en vertrouwd zodat je weet waar je het voor doet.

Top gevoel O+
Ja daar heb je gelijk in. Dadelijk ff slapen en dan is het alweer dinsdag d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 21:32
Ik merk dat ik dit jaar meer uitkijk naar m’n nieuwe hoesje als naar de telefoon zelf. 😅

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-08 19:48
Knoezelbos schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:16:
Ik merk dat ik dit jaar meer uitkijk naar m’n nieuwe hoesje als naar de telefoon zelf. 😅
Das dan een verrekte duur hoesje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
Knoezelbos schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:16:
Ik heb voor het gemak het zelfde hoesje gekozen. Dan krijg ik geen vragen als ‘nieuwe telefoon’ of ‘heb je een geld boom’? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-09 15:21
Toppe schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:43:
[...]

Ik heb voor het gemak het zelfde hoesje gekozen. Dan krijg ik geen vragen als ‘nieuwe telefoon’ of ‘heb je een geld boom’? :D
Haha, ben dus niet de enige die elke keer hetzelfde hoesje besteld 😂. Binnenkort de derde leren Nomad hoes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:31
[...]

Vind ik totaal niet vervelend. Ik werk er hard voor, dus vind ook dat ik dan mag laten zien wat ik er voor gekocht heb. Amper weekend gehad door de drukte. Dus dan moet het ook lonen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:07

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik ben vrijdag niet thuis! Hopelijk kan ik bij DHL of UPS kiezen om het op een afhaalpunt te laten leveren.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cvdessenburg
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06-08 13:01
Alekz87 schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:51:
Weet iemand of je bij KPN ergens t adres nog kan wijzigen? Ze gaan namelijk standaard naar t adres van m’n ouders, sta daar met mobiel ingeschreven ivm voordeelbundels. Maar je kan nooit ergens een afleveradres invoeren.

En anders maar gezellig op de koffie bij die oudjes ;)
Ik kwam er dit jaar achter dat alleen het factuuradres leidend is voor je voordeelbundels en dat je je woonadres(dus afleveradres) apart kunt aanpassen onder persoonsgegevens bij je contract. Wellicht handig voor de volgende keer, weet niet of je er voor deze bestelling nog iets mee kunt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
[...]

.....Lekker belangrijk wat een ander vindt? nahhhh dus niet heb ik persoonlijk maling aan, je kan het toch nooit goed doen dus doe gewoon lekker wat ik zelf wil voortaan! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Cvdessenburg schreef op maandag 16 september 2024 @ 22:01:
[...]

Ik kwam er dit jaar achter dat alleen het factuuradres leidend is voor je voordeelbundels en dat je je woonadres(dus afleveradres) apart kunt aanpassen onder persoonsgegevens bij je contract. Wellicht handig voor de volgende keer, weet niet of je er voor deze bestelling nog iets mee kunt
Pas hier mee op, het kan zijn dat er steekproefsgewijs gecontroleerd wordt. Woonadres is leidend voor KPN Compleet.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Mad Wally schreef op maandag 16 september 2024 @ 20:23:
[...]

Ik meen AMP (nieuw contract) woensdag en PostNL (verlenging) donderdag.
Ow das wel een goede eigenlijk, zo had ik hem nog niet bekeken…

Hier om de twee jaar een verlenging van m’n abbonement bij Odido (ervoor T-Mobile) maar eigenlijk alle jaren AMP gehad maar twee jaar geleden via PostNL.

Zou het dan toch een ander contract zijn geweest de jaren ervoor? Contract wat ik nu afgesloten/verlengd is heet ook anders dan wat ik nu heb (nu (2022-2024) Go 15GB/120min - nieuw (2024-2026) heet het Hello 10GB/120min). Zie nu dat mijn abbonement van 2020-2022 Go 19.2 heette. Dus soortgelijke naam van 2020 t/m 2024 dus inderdaad dan verlenging dus inderdaad dan PostNL (klopt dus).

Heb inderdaad zoals hierboven ook al gezegd is liever een PostNL dan een AMP met minder bezorgvakken.

Kan je van te voren al zien welke toko gaat bezorgen?! Denk dus bij mij, aangezien abbonement blijkbaar een andere naam krijgt met mijn verlenging, een AMP als bezorger.

[ Voor 17% gewijzigd door Tha BasZ op 16-09-2024 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
Mad Wally schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:37:
[...]

Das dan een verrekte duur hoesje :)
Nee niet eens de duurste die ik ooit gehad heb (de leren van Apple zelf).
Maar ik denk dat de combi gewoon mooi is. *O*

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronbont
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 16-09 14:08
Tha BasZ schreef op maandag 16 september 2024 @ 22:38:
[...]

Ow das wel een goede eigenlijk, zo had ik hem nog niet bekeken…

Hier om de twee jaar een verlenging van m’n abbonement bij Odido (ervoor T-Mobile) maar eigenlijk alle jaren AMP gehad maar twee jaar geleden via PostNL.

Zou het dan toch een ander contract zijn geweest de jaren ervoor? Contract wat ik nu afgesloten/verlengd is heet ook anders dan wat ik nu heb (nu (2022-2024) Go 15GB/120min - nieuw (2024-2026) heet het Hello 10GB/120min). Zie nu dat mijn abbonement van 2020-2022 Go 19.2 heette. Dus soortgelijke naam van 2020 t/m 2024 dus inderdaad dan verlenging dus inderdaad dan PostNL (klopt dus).

Heb inderdaad zoals hierboven ook al gezegd is liever een PostNL dan een AMP met minder bezorgvakken.

Kan je van te voren al zien welke toko gaat bezorgen?! Denk dus bij mij, aangezien abbonement blijkbaar een andere naam krijgt met mijn verlenging, een AMP als bezorger.
Volgens mij staat in de bevestigingsmail van Odido al wie je telefoon komt bezorgen! Bij mij staat duidelijk dat PostNL komt bezorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:39
Hier AMP die hem bezorgd.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• x0z8_
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 07:53
Ik ben benieuwd wanneer we wat van KPN horen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ooh gecondoleerd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:55:
Ik ben vrijdag niet thuis! Hopelijk kan ik bij DHL of UPS kiezen om het op een afhaalpunt te laten leveren.
UPS sowieso niet, ik kreeg afgelopen week een pakketje van Apple en daar stond in mijn UPS heel duidelijk bij dat bezorgen op een afhaalpunt niet toegestaan was.

Ik heb het vervolgens in de achtertuin laten leggen, dat mocht vreemd genoeg wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

ronbont schreef op maandag 16 september 2024 @ 23:01:
[...]

Volgens mij staat in de bevestigingsmail van Odido al wie je telefoon komt bezorgen! Bij mij staat duidelijk dat PostNL komt bezorgen!
Ik ben blind inderdaad… er staat gewoon “ Bezorging door PostNL”.

Enig idee of je zelf persoonlijk ook ervoor moet tekenen? Ben vrijdag hele dag @ bierfestival dus dat gaat lastig worden als ik zelf moet tekenen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tha BasZ schreef op maandag 16 september 2024 @ 23:57:
[...]

Ik ben blind inderdaad… er staat gewoon “ Bezorging door PostNL”.

Enig idee of je zelf persoonlijk ook ervoor moet tekenen? Ben vrijdag hele dag @ bierfestival dus dat gaat lastig worden als ik zelf moet tekenen…
Nee joh, zijn allang blij als iemand de deur open doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 08:27
Voor de geïnteresseerden: er is weer voorraad om te bestellen bij Apple zelf (afhalen in de stores). Dit geldt voor alle kleuren voor zowel de pro als pro Max. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VoItTTeK3gEZrB_wwlyUBgYa8Nw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yyiVigbNBs15eDkee7s5r5eY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Cariernb op 17-09-2024 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
x0z8_ schreef op maandag 16 september 2024 @ 23:19:
Ja idd, zal wel donderdag pas worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Vanaf donderdag inloggen bij je bestelstatus. Als er een IMEI-nummer op je factuur staat is er een. Gereserveerd en grote kans dat ‘ie dan vrijdag door PostNL wordt geleverd.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
Lennardnl schreef op maandag 16 september 2024 @ 20:55:
Als iedereen nog even z’n driedubbele zekerheidshalve bestellingen annuleert, kan ik nog even de 16 Pro 256 zwart bij CB bestellen :P Toch onhandig dat je daar niet vooruit kunt bestellen als de voorraad tijdelijk op is.
Heb jij even mazzel. Mijn 16 pro 128gb natural titanium bij Apple Store Amsterdam is vannacht geannuleerd.

(was een mislukte ideal betaling. de bestelling via cc staat er nog wel in)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:46
cracking cloud schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 08:13:
[...]

Heb jij even mazzel. Mijn 16 pro 128gb natural titanium bij Apple Store Amsterdam is vannacht geannuleerd.

(was een mislukte ideal betaling. de bestelling via cc staat er nog wel in)
Die variant is inderdaad nu te bestellen en kan je op zaterdag ophalen :+

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:18
ik zit in België voor werk en vrijdag wordt mijn 16 pro geleverd door Apple , weet iemand met welk bedrijf ze geleverd worden in België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
AMP kwam m'n vorige iPhone bezorgen, iPhone 13 Pro. Na tig notificaties "we zijn onderweg stond die gast eindelijk voor de deur met als enige mededeling: "Ja sorry m'n PIN automaat doet het niet, dus ik ga weer weg, maak zelf maar een nieuwe afspraak" 8)7 8)7 8)7
Dit keer PostNL, dat is beter.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauke12
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 09:43
Cariernb schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 02:28:
Voor de geïnteresseerden: er is weer voorraad om te bestellen bij Apple zelf (afhalen in de stores). Dit geldt voor alle kleuren voor zowel de pro als pro Max. [Afbeelding]
Ik heb al een bestelling staan, maar die wordt pas geleverd tussen 1-8 okt. Zou er een manier zijn om de bestelling over te zetten naar afhalen in apple store?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cariernb
Bauke12 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:01:
[...]

Ik heb al een bestelling staan, maar die wordt pas geleverd tussen 1-8 okt. Zou er een manier zijn om de bestelling over te zetten naar afhalen in apple store?
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. De enige optie is dan het annuleren van de huidige bestelling om vervolgens een nieuwe iPhone bestellen om op te halen in de winkel. Nu is de beschikbaarheid al minder op de Apple website. Enkel 512GB/1TB pro Max en een beperkte aantal pro modellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10:41
Bauke12 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:01:
[...]

Zou even schakelen met Apple support, wie weet valt er iets te regelen. :)

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:00
Cariernb schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:25:
[...]

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. De enige optie is dan het annuleren van de huidige bestelling om vervolgens een nieuwe iPhone bestellen om op te halen in de winkel.
Ik zou het wel andersom doen, eerst een nieuwe bestellen voor afhalen en als ie bevestigd is pas de andere annuleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cariernb
Dennisdn schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:53:
[...]

Ik zou het wel andersom doen, eerst een nieuwe bestellen voor afhalen en als ie bevestigd is pas de andere annuleren :)
Daar heb je inderdaad gelijk in :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bauke12
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 09:43
Cariernb schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:25:
[...]

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. De enige optie is dan het annuleren van de huidige bestelling om vervolgens een nieuwe iPhone bestellen om op te halen in de winkel. Nu is de beschikbaarheid al minder op de Apple website. Enkel 512GB/1TB pro Max en een beperkte aantal pro modellen.
Meteen actie ondernomen 😉 nieuwe bestelling geplaatst, zondagochtend ophalen 🙌🏻
De andere bestelling zo gelijk annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:34
Vrijdag toevallig in Milaan, maar even kijken hoe het daar gaat met de voorraad anders pik ik er daar gelijk eentje op.. na dat hele debacle met Odido…

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 07:30
Vrijdag besteld. Zaterdag een smsje. Daarna was t stil.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superman
  • Laatst online: 10:57
Mobiel.nl zegt nu dit. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vg0pHBfc3Z6vuVXl7aOdO5R4IPE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bd5g3tPbb1krnNFXpJHwtnGe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cariernb
Bauke12 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 12:10:
[...]

Meteen actie ondernomen 😉 nieuwe bestelling geplaatst, zondagochtend ophalen 🙌🏻
De andere bestelling zo gelijk annuleren.
Kijk aan, heel Nice! Inderdaad beter dit dan wachten tot medio oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:38
Waarschijnlijk donderdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arthur-94
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 09:44
Bij Belsimpel staat nu 2-4 werkdagen en 3 weken levertijd bij overige providers en los toestel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dSX1NrL5VBHEJZJiJTmeiggKliU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BOlVwrmNCj3ga2qKyHJBabaC.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 17-09 07:30
SgtElPotato schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 12:26:
Vrijdag toevallig in Milaan, maar even kijken hoe het daar gaat met de voorraad anders pik ik er daar gelijk eentje op.. na dat hele debacle met Odido…
Ik was toevallig op releasedag in Florence voor m’n AW6 destijds. Leuke ervaring om ergens anders eens te kopen ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben.
  • Laatst online: 05-08 17:25
Is er ook voorraad voor walk-ins? Met andere woorden: als ik vrijdag om 8 uur bij de Apple Store sta, is er dan een kans dat ik gewoon mijn gewenste model kan oppikken zonder reservering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-09 08:43
Gisteren een proximus medewerker aan de lijn gehad vermits er wat problemen waren met mijn abonnement over te schakelen.

Hij wist me te vertellen dat de levering nu nog steeds staat ingepland op vrijdag.
Moest er toch vertraging zijn zou het maximum maar 1 week wachten zijn.

Ben benieuwd of deze info klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 16:03
Mijn sillicon hoesje komt vandaag al :)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik heb nu een statuswijziging van KPN ontvangen: 'Je pakket wordt ingepakt, je bestelling komt nu snel naar je toe. Je ontvangt een e-mail wanneer je pakket verzonden is.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 12:26

Dennisb1

VCDS 058

Ruben. schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 13:47:
Is er ook voorraad voor walk-ins? Met andere woorden: als ik vrijdag om 8 uur bij de Apple Store sta, is er dan een kans dat ik gewoon mijn gewenste model kan oppikken zonder reservering?
Ga daar maar niet van uit, wellicht wordt je nog uitgelachen ook door een Apple medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruben. schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 13:47:
Ja meestal wel hoor, de voorraad voor pick-up is los van de walk-ins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
THE_BASE schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:13:
Ik heb nu een statuswijziging van KPN ontvangen: 'Je pakket wordt ingepakt, je bestelling komt nu snel naar je toe. Je ontvangt een e-mail wanneer je pakket verzonden is.'
Nice! 🥳
Hoe laat had je de bevestiging binnen vrijdag? En wat had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:43
THE_BASE schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:13:
Hoe laat en welke besteld?

Op de KPN community iPhone 15 thread van vorig jaar lees ik dat de tijd van het ‘gereserveerd’ mailtje leidend is in de volgorde van levering. Die conclusie werd vorig jaar getrokken in ieder geval. Soms kregen personen hetzelfde toestel eerder dan degene die eerder besteld hadden maar om wat voor reden dan ook dat ‘gereserveerd’ mailtje toch later hadden gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CJSP
CVar schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:41:
[...]

Op de KPN community iPhone 15 thread van vorig jaar lees ik dat de tijd van het ‘gereserveerd’ mailtje leidend is in de volgorde van levering. Die conclusie werd vorig jaar getrokken in ieder geval. Soms kregen personen hetzelfde toestel eerder dan degene die eerder besteld hadden maar om wat voor reden dan ook dat ‘gereserveerd’ mailtje toch later hadden gekregen.
Het mailtje met gereserveerd kreeg ik om 15:23
Bevestiging om 14:06
16 Pro max 512 zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
Sorry foutje

[ Voor 93% gewijzigd door CJSP op 17-09-2024 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
CVar schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:41:
[...]

iPhone 16 Pro Black Titanium 128GB.

Besteld om 14:02 uur, gereserveerd kwam binnen om 14:14 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben.
  • Laatst online: 05-08 17:25
Dennisb1 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:13:
[...]

Ga daar maar niet van uit, wellicht wordt je nog uitgelachen ook door een Apple medewerker.
Donstil schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:19:
[...]

Ja meestal wel hoor, de voorraad voor pick-up is los van de walk-ins.
Dit zijn nogal tegenstrijdige antwoorden :+

Ik wil het liefst dit weekend de telefoon ophalen omdat ik volgende week op vakantie ga. Maar het model wat ik wil is niet te reserveren en op te halen voor dit weekend.

Vrijdag 8 uur bij Den Haag staan is prima te doen voor mij, alleen ik wil natuurlijk niet binnen 1 minuut weggestuurd worden :-D

Iemand die dit voorgaande jaren heeft geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cariernb
Ruben. schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:52:
[...]

[...]

Ik wil het liefst dit weekend de telefoon ophalen omdat ik volgende week op vakantie ga. Maar het model wat ik wil is niet te reserveren en op te halen voor dit weekend.

Vrijdag 8 uur bij Den Haag staan is prima te doen voor mij, alleen ik wil natuurlijk niet binnen 1 minuut weggestuurd worden :-D

Wat je wellicht ook kan doen is de Apple website in de gaten houden. Vannacht rond 02:00 en vanochtend rond 06:00 was een heel groot deel van de iPhone 16 Pro (Max) modellen beschikbaar om op te halen in de store a.s. vrijdag/zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:00
[...]

[...]

Sowieso paar keer per dag op site kijken, soms poppen ze ineens weer op om vrijdag of zaterdag af te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
[...]

[...]

De laatste jaren niet meer maar vroeger zeer zeker, naar Oberhausen en zelfs Parijs voor de iPhone, netjes in de rij staan om er 1 te kunnen kopen, toen waren ze er dus zeker, hoe het nu zit geen idee maar mij lijkt het sterk dat er niks is…

Toch zou ik de voorraad in de gaten houden en zeker vrijdag om 06:00, misschien dat er nog wat te reserveren valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:43
THE_BASE schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:50:
[...]

Ik iets later besteld en pas rond 16:30 het ‘gereserveerd’ mailtje gehad Zal daarom wel niet in de batch van de 20e zitten (iPhone Pro 256GB NT).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

[...]

Ja ik, daarom zei ik het :)

Afgelopen jaar kwam ik om 10:00 ish mijn reservering ophalen en kon ook gewoon eentje voor mijn vrouw meenemen.

Eerdere jaren een soortgelijke ervaring.

Kan mij voorstellen dat er 17:00 niets meer is maar walk-in is zeker mogelijk op release day.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 17-09-2024 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0z8_
  • Laatst online: 07:53
THE_BASE schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:50:
[...]

Besteld op 15:07, gereserveerd om 17:08. Zal me benieuwen! (16PM Desert titanium 256gb)

[ Voor 4% gewijzigd door x0z8_ op 17-09-2024 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 12:26

Dennisb1

VCDS 058

[...]

[...]

Gelijk bestellen had je die zorgen weg kunnen nemen, na de vakantie zijn ze er natuurlijk ook nog te koop :X

Proberen kan altijd als je dichtbij woont maar zou zeker niet van ver de gok gaan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiralhorseman
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-08 16:44
Het is echt jaren geleden dat ik een preorder heb geplaatst. Ik was helemaal vergeten hoe leuk de voorpret is! Maar even genieten totdat het omslaat in frustratie 8)7

Gisterochtend bestelling voor de 16 Pro 256GB Natural Titanium gedaan bij Vodafone. Hangt voorlopig nog in:
Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt
Ik kreeg begin van de middag nog wel een e-mail met een excuses voor de vertraging. Het zou mooi zijn als ze in ieder geval aan kunnen geven of ik slechts dagen of nog weken in de wacht sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ping83
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:14
x0z8_ schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:22:
[...]

Besteld op 15:07, gereserveerd om 17:08. Zal me benieuwen! (16PM Desert titanium 256gb)
Besteld om 14:07, gereserveerd om 16:35 (16PM Natural Titanium 256GB). Nog niks geen statuswijziging gekregen van KPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Worker123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:51
admiralhorseman schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:24:
Het is echt jaren geleden dat ik een preorder heb geplaatst. Ik was helemaal vergeten hoe leuk de voorpret is! Maar even genieten totdat het omslaat in frustratie 8)7

Gisterochtend bestelling voor de 16 Pro 256GB Natural Titanium gedaan bij Vodafone. Hangt voorlopig nog in:

[...]

Ik kreeg begin van de middag nog wel een e-mail met een excuses voor de vertraging. Het zou mooi zijn als ze in ieder geval aan kunnen geven of ik slechts dagen of nog weken in de wacht sta.
Ik heb afgelopen vrijdag om 14.12 besteld en heb exact dezelfde mails gekregen, volgens mij dus gewoon in de bestelflow van VF

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• W32.il0veyou
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-08 15:59
Op vrijdag 13 september de 16PM256GBTB besteld bij KPN en om 14.17u een gereserveerd mailtje ontvangen. Vandaag op 17 sep om 14.52u heb ik een bezorg aspraak mailtje ontvangen. Hij komt vrijdag 20 sep tussen 8 en 18u.

[ Voor 5% gewijzigd door W32.il0veyou op 17-09-2024 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worker123
je zou zeggen dat VF ook al toestellen binnen heeft..... ben benieuwd wanneer VF iets uitstuurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
Worker123 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:55:
je zou zeggen dat VF ook al toestellen binnen heeft..... ben benieuwd wanneer VF iets uitstuurt
Donderdag op z'n vroegst.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:31
Apple heeft nu 1 toestel afgeschreven van mijn creditcard. De ander is nog gereserveerd. Zijn er vroeg bij dit jaar. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:56
Dennisweb schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:11:
Apple heeft nu 1 toestel afgeschreven van mijn creditcard. De ander is nog gereserveerd. Zijn er vroeg bij dit jaar. :)
Ja, dat Apple moet nu natuurlijk wel op een houtje bijten met de terugbetaling van 13 miljard (Ierland kwestie) :+

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drukkert
  • Laatst online: 10-09 20:31
Hier nu ook een melding in het overzicht van KPN dat mijn pakket wordt ingepakt.

Lijkt er dan toch op dat ze vrijdag gaan uitleveren.
Hoe anders dan bij Vodafone voorheen. Meerdere keren meegemaakt bij VF dat het toestel op voorraad zou moeten zijn, zelfs erachteraan gebeld en de mededeling dat het toestel op voorraad was. De bestelling dan doorzetten en vervolgens 4 weken moeten wachten. Laatste keer het voornemen genomen om na de termijn van VF over te stappen. Dat is nu dus KPN geworden en het lijkt erop dat zij het anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Drukkert schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 18:14:
Hier nu ook een melding in het overzicht van KPN dat mijn pakket wordt ingepakt.

Hoe anders dan bij Vodafone voorheen. Meerdere keren meegemaakt bij VF dat het toestel op voorraad zou moeten zijn, zelfs erachteraan gebeld en de mededeling dat het toestel op voorraad was. De bestelling dan doorzetten en vervolgens 4 weken moeten wachten. Laatste keer het voornemen genomen om na de termijn van VF over te stappen. Dat is nu dus KPN geworden en het lijkt erop dat zij het anders doen.
Het is dat Vodafone+Ziggo best gunstig is, anders was ik hierom ook al lang weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
Redondo1982 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 17:11:
[...]

Ja, dat Apple moet nu natuurlijk wel op een houtje bijten met de terugbetaling van 13 miljard (Ierland kwestie) :+
https://tipalti.com/profit-per-second/

Gaat best rap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
Dennisweb schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:11:
Bij mij gister al zie ik net :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Drukkert schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 18:14:

Mijn ervaring zegt niets over dit jaar natuurlijk maar heb de afgelopen 6 jaar telkens met 1 jaar verlengd en telkens netjes op release ontvangen.

Ik was er dit jaar weer vroeg bij (14:07) dus verwacht dat het dit jaar weer hetzelfde gaat, oftewel bestellen op vrijdag, bevestiging op vrijdag avond, verzend bevestiging op donderdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-08 19:48
Steven030 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 18:32:
[...]

Het is dat Vodafone+Ziggo best gunstig is, anders was ik hierom ook al lang weg
Om Ziggo nou gunstig te noemen… stap net over op Odido vanwege de prijs van Ziggo. Scheelt me een iPhone pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mad Wally schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:06:
[...]

Om Ziggo nou gunstig te noemen… stap net over op Odido vanwege de prijs van Ziggo. Scheelt me een iPhone pro.
Odildo, nou sterkte daarmee.
Wat een ellende, nooit glasvezel storing met tweak en 5x de eerste maand met het idido modem.

We rennen zo snel mogelijk weg als het jaarcontract afgelopen is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toppe
Donstil schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:13:
[...]

Wat een ellende, nooit glasvezel storing met tweak en 5x de eerste maand met het idido modem.

Heb hier Odido, zowel vast als mobiel. Dikke prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Toppe schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:17:
[...]

Heb hier Odido, zowel vast als mobiel. Dikke prima.
Heb hier Vodafone dikke prima :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 19:07
[...]

Wij hebben al ruim 2 jaar Odido maar gebruiken hun modem niet. Kabeltje gaat direct van het glaskastje naar mijn Dream Machine Pro en werkt perfect. Nog geen enkele storing gehad.
Wel een nieuwbouw wijk dus misschien minder kinken in de kabels ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
[...]

Laten we er geen Odido topic van maken maar ook hier werkt het glasvezel van hun zonder ook maar 1 probleem, ik ga er vanuit hun mobiele netwerk ook want daar stap ik ook naar over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronbont
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 16-09 14:08
Cardwizard schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:12:
[...]

Laten we er geen Odido topic van maken maar ook hier werkt het glasvezel van hun zonder ook maar 1 probleem, ik ga er vanuit hun mobiele netwerk ook want daar stap ik ook naar over
Idem! Wij hebben glasvezel 1000 up en down en ook onze mobiele abonnementen bij hun! Geen probleem, alleen paar weken terug haalde ik de unlimited premium snelheid niet! Inmiddels alles weer prima 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik heb hier een controversiële beslissing genomen: de 16 Pro Max gecancelled en ben toch voor de 16 Plus gegaan. :o

Zonder twijfel is de 16 Pro Max het beste toestel: dat zit ‘m voor 95% in de extra camera opties (zoals ProRes en 5x zoom) en het 120 Hz display.

Goed nagedacht maar voor mezelf ook geconcludeerd: 99% van de tijd maak ik niet van zaken als ProRes gebruik. Het missen van 120 Hz is verder jammer en het verschil zie ik wel, maar ik weet ook dat ik er in no-time aan ben gewend.

De modellen zitten eigenlijk zo dicht bij elkaar… dan is het prijsverschil van ruim €350 een stuk moeilijker te rechtvaardigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:32
Uniciteit schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:48:
Ik heb hier een controversiële beslissing genomen: de 16 Pro Max gecancelled en ben toch voor de 16 Plus gegaan. :o

Zonder twijfel is de 16 Pro Max het beste toestel: dat zit ‘m voor 95% in de extra camera opties (zoals ProRes en 5x zoom) en het 120 Hz display.

Goed nagedacht maar voor mezelf ook geconcludeerd: 99% van de tijd maak ik niet van zaken als ProRes gebruik. Het missen van 120 Hz is verder jammer en het verschil zie ik wel, maar ik weet ook dat ik er in no-time aan ben gewend.

De modellen zitten eigenlijk zo dicht bij elkaar… dan is het prijsverschil van ruim €350 een stuk moeilijker te rechtvaardigen.
Hoe lang ga je met het toestel doen?

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-09 08:43
Iemand ervaring qua leveringen met proximus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Jaymone schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:50:
[...]

Hoe lang ga je met het toestel doen?
Geen idee, kan 1 jaar zijn, maar ook meerdere jaren. Hangt van de volgende modellen en nieuwe functionaliteiten af… aangezien ik net zoals de meesten in dit topic wel bovengemiddelde interesse zal hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-09 16:17
My Vodafone: We kunnen de status van je bestelling helaas niet vinden

:')

Bugje denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Worker123
MisterMarcFR schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:00:

Bugje denk ik.
same here!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• felixctt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 18:17
W32.il0veyou schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:47:
Op vrijdag 13 september de 16PM256GBTB besteld bij KPN en om 14.17u een gereserveerd mailtje ontvangen. Vandaag op 17 sep om 14.52u heb ik een bezorg aspraak mailtje ontvangen. Hij komt vrijdag 20 sep tussen 8 en 18u.
Hier bij KPN 16 Pro Max 256GB Black Titanium besteld. Bevestiging om 14:06. Gereserveerd om 14:17. Hier nog geen voortgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:10
svenn15 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:52:
Iemand ervaring qua leveringen met proximus ?
Vorig jaar allemaal vlot verlopen met mijn 15 pro.
17/9 besteld en op release ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:32
Uniciteit schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:58:
[...]

Geen idee, kan 1 jaar zijn, maar ook meerdere jaren. Hangt van de volgende modellen en nieuwe functionaliteiten af… aangezien ik net zoals de meesten in dit topic wel bovengemiddelde interesse zal hebben ;)
Durf het niet met zekerheid te stellen maar mogelijk dat de 16 Plus binnen een jaar meer afschrijft dan de Pro Max en dat zou je dan ook in je overweging mee moeten nemen. Vandaar mijn vraag of het een meerjaren investering is of niet.

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiralhorseman
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-08 16:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
Wanneer zou een Odido winkel een sms sturen gokken jullie om af te halen? Donderdag al? Of toch vrijdag ergens? (Mits ie geleverd wordt natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 21:30

ratz

Gadgetgeek

Hier bij KPN op https://mijn-bestelling.kpn.com/ ook een statuswijziging in:
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 16 Pro 5G 256GB, Natural Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Nog geen serienummer op de factuur.
Geen nieuwe email of sms ontvangen overigens; je moet zelf op de site kijken en je bestelnummer van email “Je iPhone16 is gereserveerd” invoeren.

[ Voor 21% gewijzigd door ratz op 17-09-2024 21:51 ]

Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Jaymone schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:19:
[...]

Durf het niet met zekerheid te stellen maar mogelijk dat de 16 Plus binnen een jaar meer afschrijft dan de Pro Max en dat zou je dan ook in je overweging mee moeten nemen. Vandaar mijn vraag of het een meerjaren investering is of niet.
Op basis van sites als Swappie en Rebuy is de 15 Pro Max harder in waarde gedaald dan de 15 Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felixctt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 18:17
ratz schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:48:
Hier bij KPN op https://mijn-bestelling.kpn.com/ ook een statuswijziging in:
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 16 Pro 5G 256GB, Natural Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Nog geen serienummer op de factuur.
Dit is interessant, via https://www.kpn.com/service/mobiel/bestelstatus geen update, maar via https://mijn-bestelling.kpn.com/ zie ik "Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 16 Pro Max 5G 256GB, Black Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterMarcFR schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:00:

Bugje denk ik.
Hier ook, order kwijt 😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
Das pech, iPhone weg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja dan koop ik hem wel losch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 21:30

ratz

Gadgetgeek

felixctt schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:51:
[...]Dit is interessant, via https://www.kpn.com/service/mobiel/bestelstatus geen update, maar via https://mijn-bestelling.kpn.com/ zie ik "Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 16 Pro Max 5G 256GB, Black Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending."
Ja, had ook al door dat je via http://kpn.com/statusmobiel andere informatie krijgt dan https://mijn-bestelling.kpn.com/. Via die laatste link zie je ook je factuur waar als het goed is donderdag ook je serienummer op staat.

Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
felixctt schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:51:
[...]

Dit is interessant, via https://www.kpn.com/service/mobiel/bestelstatus geen update, maar via https://mijn-bestelling.kpn.com/ zie ik "Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 16 Pro Max 5G 256GB, Black Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending."
Bij mij exact hetzelfde scenario :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Hier is de status van KPN inmiddels ook naar stap 3, IMEI-nummer staat op de factuur.

[ Voor 73% gewijzigd door THE_BASE op 17-09-2024 22:08 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 36 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.