Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Whoop whoop!felixctt schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:51:
[...]
Dit is interessant, via https://www.kpn.com/service/mobiel/bestelstatus geen update, maar via https://mijn-bestelling.kpn.com/ zie ik "Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 16 Pro Max 5G 256GB, Black Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending."

Zelfde hier. Je ziet de order gelukkig wel nog onder Service -> Bestellingen staan in My VodafoneMisterMarcFR schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:00:
My Vodafone: We kunnen de status van je bestelling helaas niet vinden
![]()
Bugje denk ik.
Bestelling weer in te zien maar geen nieuwe informatie helaas 😔
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Controleren
Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone 16 Pro 5G 128GB, Natural Titanium goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw Apple iPhone 16 Pro 5G 128GB, Natural Titanium leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.
Lijkt erop dat ik langer zal moeten wachten. Vrijdag avond besteld.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Dit stond er bij mij ook.Alekz87 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:47:
KPN hier:
Controleren
Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone 16 Pro 5G 128GB, Natural Titanium goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw Apple iPhone 16 Pro 5G 128GB, Natural Titanium leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.
Lijkt erop dat ik langer zal moeten wachten. Vrijdag avond besteld.
Wat staat er als je inlogt op https://mijn-bestelling.kpn.com? Daar staat namelijk bij mij dat hij op voorraad is.
Hetzelfde als m’n eerdere bericht.felixctt schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:55:
[...]
Dit stond er bij mij ook.
Wat staat er als je inlogt op https://mijn-bestelling.kpn.com? Daar staat namelijk bij mij dat hij op voorraad is.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Dat is snel zo 3 dagen voor de release.levi1700 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:09:
[...]
Vorig jaar allemaal vlot verlopen met mijn 15 pro.
17/9 besteld en op release ontvangen.
Hier vrijdag namiddag besteld maar door problemen is mijn order pas vrijdag laat toe gekomen waardoor ik wel wat opschuif vrees ik.
Of ze bedoelen dat het toestel van jou bij kpn is gereserveerd voor jou? Dat ze hem achteruit houden?
Op de website staan alle modellen ook nog gewoon leverbaar vanaf 20-09.
En juist ‘vanaf’ is een ruim begrijp. Dat betekent niet dat als je nu besteld vrijdag de leverdatum is, maar vanaf vrijdag.turkeyhakan schreef op woensdag 18 september 2024 @ 06:52:
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.felixctt schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:55:
[...]
Dit stond er bij mij ook.
Even wachten… 😬
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Ben dan ook zeer benieuwd of dat zo is, hopelijk wel. Heb namelijk maandag nog een 16 Pro Max besteld maar dan via KPN met een abonnement,turkeyhakan schreef op woensdag 18 september 2024 @ 06:52:
Ik heb inmiddels 3 keer bij KPN besteld en als er staat dat je het toestel als één van de eersten krijgt, betekent dit dat hij gewoon op release-day geleverd wordt.
Het is weer September 2025 :)
Ja hier ook maandag besteld.Jaymone schreef op woensdag 18 september 2024 @ 07:39:
[...]
Ben dan ook zeer benieuwd of dat zo is, hopelijk wel. Heb namelijk maandag nog een 16 Pro Max besteld maar dan via KPN met een abonnement,
Vorig jaar en tijdens de iPhone 14 release zag je op Belsimpel dat alle levertijden best snel naar “over 2 weken” of langer verschoven.
Op dit moment zijn bijna alle telefoons, behalve de 128gb varianten nog gewoon leverbaar op release day.
Vraag me echt af of ze wel zo populair zijn in Europa.
Update: bij KPN staat mijn status nog op “controleren” weet niet wat dat allemaal betekend.
[ Voor 7% gewijzigd door SimD op 18-09-2024 07:55 ]
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
De ervaring leert dat als een product is uitverkocht op de website van KPN er dan staat leverbaar over 2-3 weken bijv.THE_BASE schreef op woensdag 18 september 2024 @ 07:35:
[...]
En juist ‘vanaf’ is een ruim begrijp. Dat betekent niet dat als je nu besteld vrijdag de leverdatum is, maar vanaf vrijdag.
Dat hoeft niet zo te zijn, kan ook zijn dat ze de voorraden dit jaar beter geregeld hebben, er zijn meerdere variabelen. Voor ons, liefhebbers, alleen maar goed dit, mij hoor je niet klagenSimD schreef op woensdag 18 september 2024 @ 07:51:
[...]
Ja hier ook maandag besteld.
Vorig jaar en tijdens de iPhone 14 release zag je op Belsimpel dat alle levertijden best snel naar “over 2 weken” of langer verschoven.
Op dit moment zijn bijna alle telefoons, behalve de 128gb varianten nog gewoon leverbaar op release day.
Update: bij KPN staat mijn status nog op “controleren” weet niet wat dat allemaal betekend.
Het is weer September 2025 :)
Verwerking
Uw nieuwe Apple iPhone 16 Pro 5G 256GB, Black Titanium is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.
Die status wordt pas later bijgewerkt.turkeyhakan schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:13:
[...]
De ervaring leert dat als een product is uitverkocht op de website van KPN er dan staat leverbaar over 2-3 weken bijv.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Lijkt mij logisch dat die status pas later wordt bijgewerkt (als ze door de voorraad heen zijn).THE_BASE schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:14:
[...]
Die status wordt pas later bijgewerkt.
Ik heb meerdere keren op pre-order day besteld (zowel iPhone als Apple Watch) en nog voordat release day was aangebroken veranderde de verwachte levertermijn op de website al.
Oké, dan zal dat zo zijn.turkeyhakan schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:24:
[...]
Lijkt mij logisch dat die status pas later wordt bijgewerkt (als ze door de voorraad heen zijn).
Ik heb meerdere keren op pre-order day besteld (zowel iPhone als Apple Watch) en nog voordat release day was aangebroken veranderde de verwachte levertermijn op de website al.
Vorig jaar was dat zeker niet zo. Kreeg hem toen 2 weken later.turkeyhakan schreef op woensdag 18 september 2024 @ 06:52:
Ik heb inmiddels 3 keer bij KPN besteld en als er staat dat je het toestel als één van de eersten krijgt, betekent dit dat hij gewoon op release-day geleverd wordt.
Oh, dat is bijzonder!d0s schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:06:
[...]
Vorig jaar was dat zeker niet zo. Kreeg hem toen 2 weken later.
Kan me niet heugen dat dat ooit heel streng was, aangezien er meestal een rij stond.
Heb geen idee meer, en de laatste keer dat in "moest" inchecken kreeg ik een mondkapje buiten uitgereikt, begin Corona meuk.
no comment
Natuurlijk zijn iPhones populair, in de smartphone wereld is het alleen steeds minder "elk jaar een nieuwe" voor de gemiddelde gebruiker. Dit zie je wereldwijd terug in de cijfers en niet alleen bij Apple.SimD schreef op woensdag 18 september 2024 @ 07:51:
[...]
Ja hier ook maandag besteld.
Zou in theorie wel kunnen maar in de praktijk 2 dagen voor release zou ik er niet op rekenenExecutor16 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:34:
Hier via Apple nog steeds "Wordt bezorgd: 25 Sep - 30 Sep". Tijdens bestellen stond er wel 20 Sep. Zou het nog steeds op kunnen schuiven? Ik denk zelf dat ik nog een weekje moet wachten helaas..
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bij mijn KPN hetzelfde. Wel bijzonder dat ik hier op GOT een andere link kon vinden met meer info. Snap dat nooit waarom dit soort bedrijven altijd onnodig complexe websites hebben met meerdere systemen met andere info 😬turkeyhakan schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:34:
Bij mij staat de iPhone ook nog op stap 1 controleren. Maar wel de mededeling dat die op voorraad is. Ben benieuwd....
Legacy vererving waar je heel lastig vanaf komt omdat dan vaak het nieuwe ook omvalt.bedanktjoh schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:38:
[...]
Bij mijn KPN hetzelfde. Wel bijzonder dat ik hier op GOT een andere link kon vinden met meer info. Snap dat nooit waarom dit soort bedrijven altijd onnodig complexe websites hebben met meerdere systemen met andere info 😬
Offtopic, zakelijk moet ik zelfs in 4 (!) verschillende systemen inloggen bij KPN om wijzigingen aan 1 product door te voeren, deels overlappen ze elkaar ook nog.
[ Voor 16% gewijzigd door Dennisb1 op 18-09-2024 11:49 ]
Verwerking
Uw nieuwe Apple iPhone 16 Pro 5G 256GB, Natural Titanium is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.
Zie inmiddels ook een serienummer op de factuur

Edit: Op http://kpn.com/statusmobiel zie ik nu ook als status: Je pakket wordt ingepakt
[ Voor 14% gewijzigd door ratz op 18-09-2024 12:03 ]
Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge
Uw nieuwe Apple iPhone 16 Pro 5G 256GB, Black Titanium is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Wat was je eerste status? Ik heb er twee besteld. Een is aan het voorbereiden de ander staat op controleren.ratz schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:59:
Bij mij inmiddels ook verandering van status op https://mijn-bestelling.kpn.com/ naar:
Verwerking
Uw nieuwe Apple iPhone 16 Pro 5G 256GB, Natural Titanium is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.
Zie inmiddels ook een serienummer op de factuur
Edit: Op http://kpn.com/statusmobiel zie ik nu ook als status: Je pakket wordt ingepakt
13/9 bij KPN 2x pro Max 16 1x natural titanium en 1x Desert titanium 256Gb besteld.
Tijdstip was 14:49
De eerste status op https://mijn-bestelling.kpn.com/ was:turkeyhakan schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:16:
[...]Wat was je eerste status? Ik heb er twee besteld. Een is aan het voorbereiden de ander staat op controleren.
Controleren
Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone 16 Pro 5G 256GB, Natural Titanium goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd.
De tweede status
Controleren
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 16 Pro 5G 256GB, Natural Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.
En nu dus als status Verwerking
Status voorbereiden heb ik op https://mijn-bestelling.kpn.com/ nooit gezien; misschien bedoel je op http://kpn.com/statusmobiel?
Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge
Thanks, dan kloppen de levertijden nog steeds.ratz schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:33:
[...]
De eerste status op https://mijn-bestelling.kpn.com/ was:
Controleren
Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone 16 Pro 5G 256GB, Natural Titanium goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd.
De tweede status
Controleren
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 16 Pro 5G 256GB, Natural Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.
En nu dus als status Verwerking
Status voorbereiden heb ik op https://mijn-bestelling.kpn.com/ nooit gezien; misschien bedoel je op http://kpn.com/statusmobiel?
Ben benieuwd of er vandaag iemand op Tweakers is die bij KPN nog een bestelling gaat plaatsen.
[ Voor 6% gewijzigd door turkeyhakan op 18-09-2024 12:37 ]
Als je nu besteld bij KPN ben je dan ook nog zeker van levering dan ?turkeyhakan schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:36:
[...]
Thanks, dan kloppen de levertijden nog steeds.
Ben benieuwd of er vandaag iemand op Tweakers is die bij KPN nog een bestelling gaat plaatsen.
Ik zou persoonlijk denken van wel. Mijn ervaring is namelijk dat de levertijden op de website anders bijgewerkt hadden moeten zijn. Wil je het proberen? :-)MarioMark1541 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:03:
[...]
Als je nu besteld bij KPN ben je dan ook nog zeker van levering dan ?
Geduld is een schone zaak. Je zou morgen ook nog een verzendbevestiging kunnen krijgen zeg ik zo maar..Imperium schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:58:
Zaterdag de 16 pro 128gb DT besteld voor m’n vrouw als verlenging bij KPN. Zal wel buiten de boot vallen? Staat nog op controleren.
De levertijden op de website van KPN kloppen heel vaak niet.turkeyhakan schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:07:
[...]
Ik zou persoonlijk denken van wel. Mijn ervaring is namelijk dat de levertijden op de website anders bijgewerkt hadden moeten zijn. Wil je het proberen? :-)
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zelfde als met mobiel.nl zal vast na 20e verstuurd worden denk ikCardwizard schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:16:
@carpebios ik via Belsimpel, die zijn de hele week al verdacht stil...........
Belsimpel en Mobiel.nl, waarom zou je daar bestellen als je ook bij de providers zelf kunt bestellen?Cardwizard schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:16:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Belsimpel gaat morgen pas aan de slag, toestellen moeten eerst vanuit de providers binnen komen.Cardwizard schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:16:
Daar lijkt het haast wel op, allemaal met dure abbo's...carpebios schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:15:
Heeft iedereen hier via KPN besteld?
Ik heb de mijne (16PM-WT) besteld op vrijdag om 16:51 bij de MediaMarkt en die bestelling staat nog steeds op "Op te halen vanaf vrijdag, 20-09-2024 om 14:00".
I served in a company of heroes.
Had ze rond 14:30 besteld 13 Sept.
Hier ook. Mijn model is nog "bestelbaar", andere kleuren zijn "uitverkocht/pre order". Wilt het eerste zeggen dat je bij de Mediamarkt sowieso je tel kan ophalen om 14:00?Tranquility schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:22:
[...]
Daar lijkt het haast wel op, allemaal met dure abbo's...
Ik heb de mijne (16PM-WT)besteld op vrijdag om 16:51 bij de MediaMarkt en die bestelling staat nog steeds op "Op te halen vanaf vrijdag, 20-09-2024 om 14:00".
Gulfstream G650
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Idem hier al heb ik om 13:55 besteldTranquility schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:22:
[...]
Daar lijkt het haast wel op, allemaal met dure abbo's...
Ik heb de mijne (16PM-WT)besteld op vrijdag om 16:51 bij de MediaMarkt en die bestelling staat nog steeds op "Op te halen vanaf vrijdag, 20-09-2024 om 14:00".
[ Voor 3% gewijzigd door Dennisb1 op 18-09-2024 13:26 ]
De 256GB modellen van de 16 Pro Max zijn niet meer te bestellen: "Pre-order is binnenkort mogelijk".SalimRMAF schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:23:
Hier ook. Mijn model is nog "bestelbaar", andere kleuren zijn "uitverkocht/pre order". Wilt het eerste zeggen dat je bij de Mediamarkt sowieso je tel kan ophalen om 14:00?
Alleen de 512GB en 1TB modellen in het wit en naturel titanium zijn nog te bestellen en op te halen op vrijdag.
Annuleren?
U kunt deze bestelling helaas niet meer annuleren omdat deze naar u onderweg is, of reeds is afgeleverd.
😎
Idem hier. Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt
Steam ID = Ackerfiets
Afgelopen jaren steeds pas op donderdag.
Vodafone is altijd als laatste. Geen idee waarom niemand daar bedenkt eens e.e.a. aan het bestelsysteem te verbeteren. Al hadden ze dit jaar weliswaar een wachtrij..
[ Voor 97% gewijzigd door elaho op 19-09-2024 22:21 ]
Omdat het niet nodig is en donderdag prima op tijd isSteven030 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:37:
[...]
Vodafone is altijd als laatste. Geen idee waarom niemand daar bedenkt eens e.e.a. aan het bestelsysteem te verbeteren.
Jammer want ik heb aanstaande vrijdag vrij en moet zaterdag(ochtend) met de kinderen naar hockey. Zul je niet zien dat men in de ochtend wil leveren.
First world problems I know....
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Afgelopen jaren niet hoor. Mijn vrouw besteld al jaren bij Belsimpel (telkens met een verlenging van 1 jaar) en als je er op tijd bij bent versturen ze donderdag en heb je hem op release.MazeWing schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:40:
Ik had verwacht dat Belsimpel op release zou leveren maar het lijkt er op (als ik deel 5 van dit topic lees) dat ze de toestellen vrijdag pas ontvangen en ik zaterdag het toestel pas krijg.
Hier ook! Hoe laat heb jij besteld?bedanktjoh schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:31:
KPN nog geen status update maar er staat nu:
Annuleren?
U kunt deze bestelling helaas niet meer annuleren omdat deze naar u onderweg is, of reeds is afgeleverd.
😎
Kun je zien wat het oplevert als je het hele jaar door bewust shoptschumi1986 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:41:
*ik die het hele jaar de aanbiedingen in de gaten houdt van WC papier maar een IPhone altijd voor de hoofdprijs bij Apple bestel om zeker te weten dat ik het op release ontvang

Hier zelfde status. Besteld op vrijdag j.l. om 21.36 uur.turkeyhakan schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:46:
[...]
Hier ook! Hoe laat heb jij besteld?
Iphone 16 pro 256gb black
Hier vlak na 14:00, dus het maakt niet uit hoe laat blijkbaar :-)Drukkert schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:01:
[...]
Hier zelfde status. Besteld op vrijdag j.l. om 21.36 uur.
Iphone 16 pro 256gb black
Ik hoop het, maar als ik de berichten van het vorig topic (deel 5) bekijk rond release zijn er behoorlijk wat mensen die donderdag niets kregen (status stond nog steeds op wachten op levering) en vrijdag pas een update kregen met track&trace.Donstil schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:42:
[...]
Afgelopen jaren niet hoor. Mijn vrouw besteld al jaren bij Belsimpel (telkens met een verlenging van 1 jaar) en als je er op tijd bij bent versturen ze donderdag en heb je hem op release.
Dit was eigenlijk unaniem in dat topic. Niemand heeft gepost dat ze wel op vrijdag het toestel ontvangen hadden.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Bij mij geen status verandering bij KPN. Order was om 14.25u afgerond. Gaat om de Pro Black 256gbturkeyhakan schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:46:
[...]
Hier ook! Hoe laat heb jij besteld?
Nou denk dat mensen dat dan voor zich hebben gehouden, ik heb hem keurig vrijdag ontvangen namelijk via belsimpel, was ook niet mijn eerste keus maar kon via een bruto voordeel via het werk een cadeaubon kopen voor belsimpelMazeWing schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:01:
[...]
Ik hoop het, maar als ik de berichten van het vorig topic (deel 5) bekijk rond release zijn er behoorlijk wat mensen die donderdag niets kregen (status stond nog steeds op wachten op levering) en vrijdag pas een update kregen met track&trace.
Dit was eigenlijk unaniem in dat topic. Niemand heeft gepost dat ze wel op vrijdag het toestel ontvangen hadden.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennisb1 op 18-09-2024 14:08 ]
Snap ik op zich ook wel weer. Wij hebben het toestel op release ontvangen maar ook niet gepost.MazeWing schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:01:
[...]
Ik hoop het, maar als ik de berichten van het vorig topic (deel 5) bekijk rond release zijn er behoorlijk wat mensen die donderdag niets kregen (status stond nog steeds op wachten op levering) en vrijdag pas een update kregen met track&trace.
Genoeg kopers daar die de weg naar tweakers niet weten en/of niet actief zijn in dat topic.
Eerst morgen maar afwachten of er beweging komt
Zo simpel is het al jaren.
[ Voor 8% gewijzigd door s0kkie op 18-09-2024 14:35 ]
Juist, hilarisch om te zien soms. Stel je voor dat je hem een dag later hebt....s0kkie schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:34:
Man man man, wat een gestress hier om niets, meeste winkels/providers krijgen het zelf pas morgen binnen en gaan dan alles in volgorde van bestelnummers inpakken en opsturen, tuurlijk is er dan nu nog geen update in je account. Val je buiten de boot dan was je te laat met bestellen en moet je op de volgende batch wachten.
Tuurlijk, ga ik verder niet oordelen daarover, maar komop zeg, ga wat andere nuttige dingen doen en je vermaken en voor je het weet ben je die ene dag verder en heb je echt niets gemist hoor...
Dat is stiekem toch het hele idee van dit topic? Elkaar gek makenSleehond schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:37:
[...]
Juist, hilarisch om te zien soms. Stel je voor dat je hem een dag later hebt....
Tuurlijk, ga ik verder niet oordelen daarover, maar komop zeg, ga wat andere nuttige dingen doen en je vermaken en voor je het weet ben je die ene dag verder en heb je echt niets gemist hoor...

Ja ach je kunt het topic ook lekker links laten liggen.Sleehond schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:37:
[...]
Juist, hilarisch om te zien soms. Stel je voor dat je hem een dag later hebt....
We zitten hier in het IPhone levertijden topic, waar mensen elk jaar opnieuw wachten op hun nieuwe speeltje. Of het nu een nieuwe Auto, iPhone of nieuwe LEGO set is, wat is er mis met dat mensen staan te popelen om het te ontvangen?Sleehond schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:37:
[...]
Begeren is leuker dan beheren!Steven030 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:40:
Voorpret is vaak leuker dan het product daadwerkelijk hebben nu de upgrades niet meer zo groot zijn
Jij bent vast heel gezellig op feestjes. Laat ons lekker genieten van deze voorprets0kkie schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:34:
Man man man, wat een gestress hier om niets, meeste winkels/providers krijgen het zelf pas morgen binnen en gaan dan alles op volgorde van bestelnummers inpakken en opsturen, tuurlijk is er dan nu nog geen update in je account. Val je buiten de boot dan was je te laat met bestellen en moet je op de volgende batch wachten.
Tuurlijk, heb ook zin om mijn nieuwe Pro Max binnen te krijgen, maar je hebt het nu eenmaal niet compleet zelf in de hand. Ik zoek daardoor mijn afleiding in andere nuttige dingen en merk dat ik daardoor er eigenlijk niet eens zoveel over na denk en het wel zie
[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 18-09-2024 14:44 ]
Nou lekker doen dan, misschien brengt dit topic andere wel rust.Sleehond schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:43:
Ik zoek daardoor mijn afleiding in andere nuttige dingen en merk dat ik daardoor er eigenlijk niet eens zoveel over na denk en het wel zieEn dat zou ik anderen ook willen aanraden, brengt een stuk meer rust in je
We doen het niet allemaal op dezelfde manier.
Jij hebt vast heel veel meer interessante dingen te doen dan de mensen hier die enthousiast zijn over een nieuw product ontvangen. Geniet ervan, maar laat iedereen hier gewoon lekker met rust in plaats van mensen te ridiculiserenSleehond schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:43:
Bedoel het natuurlijk niet negatief mensen, maar komop het is af en toe wel erg spastisch allemaal hoor.
Tuurlijk, heb ook zin om mijn nieuwe Pro Max binnen te krijgen, maar je hebt het nu eenmaal niet compleet zelf in de hand. Ik zoek daardoor mijn afleiding in andere nuttige dingen en merk dat ik daardoor er eigenlijk niet eens zoveel over na denk en het wel zieEn dat zou ik anderen ook willen aanraden, brengt een stuk meer rust in je

Leef en laat leven..
3 minDrials schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:51:
En als je het heel realistisch bekijkt, Heb je na 2 uur al niet meer door dat je een nieuwe iPhone in gebruik hebt.
©2004
Waar in Odido vind je dat? Ik kan niets vinden van een bestelstatuselaho schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:37:
Van Odido nog geen bericht in de bestelstatus staat wachten op vooorraad.

Op Odido staat nog steeds dat ik kan verlengen. Als ik daar op klik dat ik niet kan verlengen en dat ik kan kijken welke datum ik kan verlengen. Klik ik daarop, zie ik enkel mijn oude abbo met verlengdatum 2023

[ Voor 29% gewijzigd door Waah op 18-09-2024 15:00 ]
https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatusWaah schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:58:
[...]
Waar in Odido vind je dat? Ik kan niets vinden van een bestelstatus
Bij mij (besteld vrijdag 14:03u) staat er nog:
Wachten op voorraad.
De telefoon die je hebt besteld is nu niet op voorraad. Of nog niet aan je bestelling gekoppeld. Je krijgt een e-mail van onze bezorger als alles klaarligt. Hierin lees je alles over de bezorging. We houden je op de hoogte.
Je bestelling duurt wat langer dan verwacht. Op dit moment zijn sommige telefoons moeilijker leverbaar. We weten niet precies wanneer, maar doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.
Status erna is "Je bestelling is bezorgd." dus klinkt logisch voor nu.
Is allemaal onderdeel van het vermaak. Zal ook niet snel veranderen, dus.
Die pagina geeft dit toch aan:Tha BasZ schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:00:
[...]
https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus
Bij mij (besteld vrijdag 14:03u) staat er nog:
Wachten op voorraad.
De telefoon die je hebt besteld is nu niet op voorraad. Of nog niet aan je bestelling gekoppeld. Je krijgt een e-mail van onze bezorger als alles klaarligt. Hierin lees je alles over de bezorging. We houden je op de hoogte.
Je bestelling duurt wat langer dan verwacht. Op dit moment zijn sommige telefoons moeilijker leverbaar. We weten niet precies wanneer, maar doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.
Status erna is "Je bestelling is bezorgd." dus klinkt logisch voor nu.
"Bekijk hieronder de status van je bestelling. Heb je een iPhone 16 besteld? Dan kan je je bestelling op deze manier niet terugvinden. Wil je meer weten over de levertijden van je iPhone 16 of heb je een andere vraag? Hebben we voor je op een rij gezet."
/f/image/m5xO34XW9AdKGQ4SLXrpNsHp.png?f=fotoalbum_large)
Hij kan mijn bestelling ook niet vinden
Gelukkig nietDennisweb schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:01:
Ah joh, gun ons even ons verzetje. We maken er vrijdag weer een wedstrijd van wie 'm al heeft en wie nog niet. Er zullen mensen zijn die 'm om 8.00 al hebben en mensen, zoals ik, die noordelijker wonen en dus nog even moeten wachten.
Is allemaal onderdeel van het vermaak. Zal ook niet snel veranderen, dus.
Ik kan onder dat tekstje wat gegevens invullen en dan de status zien:Waah schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:02:
[...]
Die pagina geeft dit toch aan:
"Bekijk hieronder de status van je bestelling. Heb je een iPhone 16 besteld? Dan kan je je bestelling op deze manier niet terugvinden. Wil je meer weten over de levertijden van je iPhone 16 of heb je een andere vraag? Hebben we voor je op een rij gezet."
[Afbeelding]
Hij kan mijn bestelling ook niet vinden
/f/image/ioFiUODt85BSGGDCaa94Xp4S.png?f=fotoalbum_large)
Dat werkt bij mij niet. En als ik de tekst moet geloven (en het topic op odido) zou dat voor niemand moeten werken.Tha BasZ schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:17:
[...]
Ik kan onder dat tekstje wat gegevens invullen en dan de status zien:
[Afbeelding]
/f/image/CocPLifc1p1NMrIzpuYICyvc.png?f=fotoalbum_large)
Dus je bent speciaal

[ Voor 23% gewijzigd door Waah op 18-09-2024 15:21 ]
Je leest het dus duidelijk verkeerd. Ik zeg alleen dat het helpt dat je afleiding zoekt in andere nuttige dingen die je kan doenjugger naut schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:50:
[...]
Jij hebt vast heel veel meer interessante dingen te doen dan de mensen hier die enthousiast zijn over een nieuw product ontvangen. Geniet ervan, maar laat iedereen hier gewoon lekker met rust in plaats van mensen te ridiculiseren
Leef en laat leven..
Ik zeg niet dat ik meer interessante dingen heb te doen, heb je knap er zelf van gemaakt
Ik ben ook heel enthousiast over mijn nieuwe pro Max, daar heb ik heel veel redenen voor.
Alleen er zijn hier links en rechts best spastische/zenuwachtige mensen waar ik me echt over verbaas. En volgens mij mag ik die mening dan toch ook hebben, of mag dat niet

Hier werkt het ook gewoon! Ordernummer of e-mail invullen, postcode en huisnummer en vervolgens zie je dat je moet wachten op voorraad!Waah schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:18:
[...]
Dat werkt bij mij niet. En als ik de tekst moet geloven (en het topic op odido) zou dat voor niemand moeten werken.
[Afbeelding]
Dus je bent speciaalcongrats!
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.