Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ja idem hier, maar daarboven staat het volgende:
Bekijk hieronder de status van je bestelling. Heb je een iPhone 16 besteld? Dan kan je je bestelling op deze manier niet terugvinden. Wil je meer weten over de levertijden van je iPhone 16 of heb je een andere vraag? Hebben we voor je op een rij gezet.
En dan
We weten niet hoeveel iPhones we per week binnenkrijgen. Daarom hebben we geen extra informatie over de levertijden. En kunnen we ook geen precieze leverdatum geven.

[ Voor 12% gewijzigd door carpebios op 15-09-2024 10:22 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:13
Ben aan het twijfelen, mijn 15 Pro is stuk en kan via AppleCare vervangen worden. Die dan als nieuw verkopen en de 16 Pro nemen, of toch houden en een jaartje overslaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 12:26

Dennisb1

VCDS 058

firecaps30 schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:47:
Ben aan het twijfelen, mijn 15 Pro is stuk en kan via AppleCare vervangen worden. Die dan als nieuw verkopen en de 16 Pro nemen, of toch houden en een jaartje overslaan?
Die vraag kan je alleen zelf beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-08 19:48
firecaps30 schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:47:
Ik zou de kans aangrijpen om te upgraden, zeker een nieuwe kun je voor een leuke prijs verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Kom er net achter dat de 16 Pro Max die ik besteld heb bij mobiel.nl de Desert Titanium is. Zou zweren dat ik zwart had gedaan.

Nu maar een whatsapp gestuurd om te kijken of de order gewijzigd kan worden. Balen.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Coolblue blijft de boel bijwerken, zojuist weer een boel zwarte en natural op voorraad gezet voor vrijdag afhalen.... Mijn dessert 128 kunnen ruilen voor een natural :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:29
SgtElPotato schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:06:
Nou dat was nog wel even een verhaal bij Odido.

Wou verlengen, alle stappen doorlopen, kreeg ik een bevestiging van een nieuw nummer en totaal nieuw abo. Uiteindelijk gebeld en die hebben ze geannuleerd, nieuwe aangesloten, maar die bleek dus niet goed te zijn gegaan. Vanavond weer gebeld, prima geholpen door Dirk en die zei, nee de vorige persoon heeft het nieuwe abo niet goed in laten gaan want ik zie daar niks van terug. Tijdens het telefoontje kreeg ik ook direct de bevestiging. Nu maar hopen dat ik nog een beetje bij de eerste lading zit...

16 Pro NT 256GB...

Jammer, voorgaande jaren echt totaal geen problemen gehad en nu dus wel. Hoort erbij, als ik Dirk mag geloven was het echt een gekkenhuis daar bij de servicedesk. Klein beetje respect naar die mensen toe mag ook wel. Als ik een paar weekjes moet wachten is het helaas niet anders..
Nou, de saga ging door. Kregen gisteren nog een bevestiging van een nieuw abo op de naam van mijn vriendin, exact dezelfde order alleen dan voor haar. Uiteindelijk nog 2 keer de klantenservice moeten bellen want ze snapten er niks van en kregen het niet opgelost. Onder de streep heb ik alles laten annuleren aangezien we last-minute morgen op vakantie gaan. Kijk na de vakantie wel waar er voorraad is en dan haal ik hem los want dit schiet niet op.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
THE_BASE schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 21:02:
[...]

Hier ook, hoor. Heb nog Sobby aangevraagd vorige week voor 770 euro. Swappie doet iets van 750 euro. Apple en KPN een magere 575 euro.
Hoelang heb je de tijd om iets op te sturen bij Sobby? Kun je nu aanvragen en dan de telefoon pas na 20 September opsturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
wian schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:32:
[...]

Hoelang heb je de tijd om iets op te sturen bij Sobby? Kun je nu aanvragen en dan de telefoon pas na 20 September opsturen?
2 weken vanaf het voorstel. Later opsturen mag altijd, maar dan kan de prijs gezakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwgozer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 07-06 00:19
Dennisdn schreef op zondag 15 september 2024 @ 07:47:
[...]

Ik denk dat je dat anders moet lezen. Ik keek even omdat ik een beetje twijfel over de bestelde dessert en misschien toch voor natural wil gaan. MM heeft bij echt elk model staan “ Ophalen in de winkel vanaf releasedatum 20-09-2024”. Ik kan mij niet voorstellen dat ze alles op voorraad hebben dus ik ben bang dat “vanaf” het codewoord is en het dus net zo goed begin november kan zijn.
Doet coolblue ook . Twee jaar geleden kreeg ik precies die dag mailtje “Helaas zat u niet in de eerste batch en hebben wij niet voldoende iPhones binnen gekregen van Apple” blabla mailtje.

Bestelde daarom gewoon weer bij Apple zoals ik altijd deed ervoor. Die datums op Apple site veranderd ook netjes als de voorraad voor die week leeg is.

[ Voor 6% gewijzigd door bmwgozer op 15-09-2024 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

bmwgozer schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:44:
[...]

Doet coolblue ook . Twee jaar geleden kreeg ik precies die dag mailtje “Helaas zat u niet in de eerste batch en hebben wij niet voldoende iPhones binnen gekregen van Apple” blabla mailtje.

Bestelde daarom gewoon weer bij Apple zoals ik altijd deed ervoor. Die datums op Apple site veranderd ook netjes als de voorraad voor die week leeg is.
Klopt. Als je perse de 20e wil en niet wil wachten moet je gewoon vroeg bestellen.

13:56 was ik al klaar met bevestiging in de mail van de MM, dan moet er wel heel wat mis gaan dat dat niet goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:02
Hmm mijn bestelling kan ik niet terugvinden (overstap van KPN)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alekz87 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 19:10:
[...]

Ja waarom zelf lager inschatten. Niet geschoten is altijd mis. Als ik een nieuwe opstuur en geef aan gebruikt, ben ik benieuwd of ze ‘m omhoog aanpassen ;).
Toppe schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 18:28:
[...]

Weet zeker dat als je een nieuw toestel uit een verpakking haalt en je die opstuurt als ‘gebruikt’ dan gaan ze je ook geen hoger voorstel geven.

Of te wel, hoog inzetten.
Ja niets mis met te hoog inzetten natuurlijk alleen dan moet iedereen wel realistisch zijn als de prijs na validatie omlaag gaat en dat zie ik dan weer weinig gebeuren, het is vooral klagen als dat gebeurt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 11:09
Ik zie shipping notifications in de US (MacRumors Forums), geen updates hier?
Ik ben pas 23-9 aan de beurt dus zal nog wel wat dagen duren

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kuif schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:43:
Is in Amerika altijd veel sneller. Omdat ze daar ook vanuit China geleverd worden en daardoor langer onderweg zijn.

Hier gaat dat vanuit distributie centra in Europa (in Nederland ook eentje) dus dan kan de daadwerkelijke shipping gewoon de dag van te voren plaats vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 15-09-2024 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
Lijkt erop dat de sales dit jaar in ieder geval in Taiwan 20% meer is dan de 15 series, interessant.

https://focustaiwan.tw/bu...olor%20was%20most%20liked.

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 11:09
Donstil schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:46:
[...]

Is in Amerika altijd veel sneller. Omdat ze daar ook vanuit China geleverd worden en daardoor langer onderweg zijn.

Hier gaat dat vanuit distributie centra in Europa (in Nederland ook eentje) dus dan kan de daadwerkelijke shipping gewoon de dag van te voren plaats vinden.
Is dat voor heel Europa? Is mijn eerste iPhone levering in Spanje, hou me hart vast want heb slechte ervaringen met de pakketdiensten hier. Had sowieso moeten kiezen voor ophalen in store want ik kreeg toegang tot de Apple Store op 14:01 en toen hadden alle Pro Max varianten al 23-9 als levertijd en pickup in store op 20-9 was een uur later nog beschikbaar.
Overigens zijn de Pro's nog gewoon te bestellen hier met apple store (Marbella) pickup op 20-9

[ Voor 10% gewijzigd door Kuif op 15-09-2024 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:13
Het is wel snel gegaan met de bestellingen. Was een half uurtje later, mijn CC was niet toereikend genoeg en was vergeten hem even aan te vullen, iDeal werkt niet via de shop app blijkbaar en via Apple Pay kon ik ook de reguliere bankkaarten niet gebruiken. Dus uiteindelijk via de website besteld. Die was overduidelijk druk bezocht. Mijn levertijd is daarom tussen 25-30 september. Vind het verder niet zo’n drama iets langer te wachten.
Pro model, 256GB, natural titanium

[ Voor 3% gewijzigd door Bulligan op 15-09-2024 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb nog steeds geen e-mail van mijn bestelling gehad.. ik wel dit op de website van Apple,
nog meer mensen die op de 13e hebben besteld maar nog geen mail hebben gehad ?:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BVVmKFxec5L3cGfwt5I2v2EYdM8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Hfkz6jSnQ3q0W6VSMNIVWjMp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
Da_Vinz schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:23:
Ik heb nog steeds geen e-mail van mijn bestelling gehad.. ik wel dit op de website van Apple,

[Afbeelding]
Spamfolder gecheckt?

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Kuif schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:43:
Wij krijgen donderdag pas de verzendbevestiging. En dan gaat ie eerst nog een nachtje naar Brussel.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 21:32
Hier besteld in de fysieke Odido shop in Veldhoven. Ik krijg een sms als ie binnen is. Ben erg benieuwd of dat gaat gebeuren. Knul van de winkel zei dat ik een grote kans heb omdat winkels altijd wel een beetje bevoorraad worden (om direct weer uit te leveren). Dus we gaan maar hopen wanneer de sms binnen komt.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

MartijnMartijn schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 23:17:
[...]

Heb je ook gelezen dat er staat:

[...]
Dat staat er elk jaar voor iPhone XXX, ik kan gewoon m’n status opvragen hoor. Staat netjes met ordernummer wachtend op voorraad.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_Vinz
  • Laatst online: 08-11-2024
Uiteraard en ook de verwijderde items map.. maar ik zie niets... Adres wat bij de bestelling staat klopt wel, dus het pakketje zal vast aan komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kuif schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:17:
[...]

Is dat voor heel Europa? Is mijn eerste iPhone levering in Spanje, hou me hart vast want heb slechte ervaringen met de pakketdiensten hier. Had sowieso moeten kiezen voor ophalen in store want ik kreeg toegang tot de Apple Store op 14:01 en toen hadden alle Pro Max varianten al 23-9 als levertijd en pickup in store op 20-9 was een uur later nog beschikbaar.
Overigens zijn de Pro's nog gewoon te bestellen hier met apple store (Marbella) pickup op 20-9
Ja voor zover ik weet gaan de release EU iPhones uit distributie punten in Europa. Zou mij verbazen als dat voor Spanje ineens anders is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Da_Vinz schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:23:

[Afbeelding]
Boeie toch? Bestelling zichtbaar in je profiel, dat is veel belangrijker dan dat mailtje :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:42
Rivanov schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:55:
[...]

Wij krijgen donderdag pas de verzendbevestiging. En dan gaat ie eerst nog een nachtje naar Brussel.
En dan iedereen vragen: is dit normaal?

🤣

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Toppe schreef op zondag 15 september 2024 @ 19:36:
[...]

En dan iedereen vragen: is dit normaal?

🤣
Uiteraard. Ieder jaar hetzelfde liedje.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 08:14
Dennisdn schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:20:
Coolblue blijft de boel bijwerken, zojuist weer een boel zwarte en natural op voorraad gezet voor vrijdag afhalen.... Mijn dessert 128 kunnen ruilen voor een natural :)
Hmm dan ben ik net weer te laat. Wilde de zwarte Pro Max 512GB, maar is nog steeds uitverkocht. Heb me aangemeld voor notificaties, had ook niks gehad. Of had je het alleen over de Pro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Djerro123 schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:13:
[...]

Hmm dan ben ik net weer te laat. Wilde de zwarte Pro Max 512GB, maar is nog steeds uitverkocht. Heb me aangemeld voor notificaties, had ook niks gehad. Of had je het alleen over de Pro?
Ik keek alleen naar Pro’s, maar gewoon af en toe kijken. Soms is er ineens weer voorraad die dan vrij vlot weer weg is. Denk omdat mensen dubbele reserveringen afzeggen ofzo. Bij Apple zelf ook, soms is er ineens weer iets af te halen op vrijdag of zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:57

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Sleehond schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:48:
Kan verlengen bij Odido, als volgt:

Iphone 16 Pro Max van 256GB (heb nu ook "maar" 110 GB in gebruik van 256), wit titanium kies ik voor

* klant voordeel > JA > hebben beiden telefoons hier in huis op 1 adres
* looptijd 2 jaar > PRIMA > heb nu een 12 Pro dus een upgrade voor mij is het zeker
* Bundel unlimited plus > PRIMA > onbeperkt internet, snelheid tot 700mbit, buitenland 50GB

Maakt € 1.054 eenmalige betaling toestel (excl. BTW en ik koop deze zakelijk, dus interessant!)
Maakt € 24,93 per maand kosten, dus zeg € 25 per maand.

Lijkt me heel keurig.... toch!?
1054 euro is keurig, ik kan ook verlengen bij Odido, maar voor een 16 PRO, 256GB, unlimited basis, 2 jaar, korting vanwege ander abonement: 1225 euro :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Coenen schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:12:
[...]

1054 euro is keurig, ik kan ook verlengen bij Odido, maar voor een 16 PRO, 256GB, unlimited basis, 2 jaar, korting vanwege ander abonement: 1225 euro :(
BTW verschil die jij wel betaalt en hij niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:57

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ah, kak, helemaal overheen gekeken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 22:25
Het tijdslot wat ik voor ophalen heb gekozen bij de Apple Store komt niet uit. Hoe spannend is het als je daarvan afwijkt?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Bushalte schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:40:
Het tijdslot wat ik voor ophalen heb gekozen bij de Apple Store komt niet uit. Hoe spannend is het als je daarvan afwijkt?
Mag niet. Er staan grote, niet-Nederlands sprekende beveiligers voor de deur die je vragen naar je tijdslot. Je mag 10 minuten van tevoren aanwezig zijn. Anders vertellen ze je gewoon: "You are too early, f**k off!" Vond dat niet netjes, maar dat is kennelijk hoe Apple rolt.

Dus als je te vroeg of te laat bent, heb je pech. Tenminste, dat zijn mijn ervaringen met launch day pickups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:51
Op zich ook wel fair tegenover de mensen die wel op hun afgesproken tijd komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Dennisweb schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:55:
[...]

Mag niet. Er staan grote, niet-Nederlands sprekende beveiligers voor de deur die je vragen naar je tijdslot. Je mag 10 minuten van tevoren aanwezig zijn. Anders vertellen ze je gewoon: "You are too early, f**k off!" Vond dat niet netjes, maar dat is kennelijk hoe Apple rolt.

Dus als je te vroeg of te laat bent, heb je pech. Tenminste, dat zijn mijn ervaringen met launch day pickups.
Logisch toch. Daarvoor zijn time-slots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
Voor de Belgische klanten van Telenet , de Iphones staan in hun webshop met korting.

bv Iphone 16 pro max 256gb voor 1329 ipv 1479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Zeker logisch, maar dat aggressieve f**k off had van mij niet gehoeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 21:32
Dennisweb schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:15:
Zeker logisch, maar dat aggressieve f**k off had van mij niet gehoeven.
Die f**k off zou ik even melden bij een medewerker (of leidinggevende daar). Lijkt me niet dat zelfs Apple met zoiets geassocieerd wil worden. Ligt gewoon aan de soort pannenkoek van een beveiliger. 8)7

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Mm die ervaring heb ik niet, ik was eens een uur te vroeg omdat er een afspraak uitviel en was helemaal geen probleem.

Gewoon gemeld bij een Apple Medewerker buiten die de QR codes stond te scannen en mocht erin.

Kan mij echt niet voorstellen dat “heb je pech” van toepassing gaat zijn als je later bent, misschien dat je even moet wachten maar je komt er echt wel in.

Edit: Er is overigens ook gewoon een ingang voor “niet launch producten” op launch dagen, daar gewoon naar binnen gaan en bij de eerste medewerker die je aanspreekt of je hulp nodig hebt melden dat je voor een pick-up komt.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 15-09-2024 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

[...]

Als dat serieus de policy is had ik het opgenomen/gefilmd en hoger op proberen te zoeken al dan niet de pers. Like wt*

Je schiet er niks mee op maar boeie is toch niet normaal. Dan zoek ik met mijn geld wel elders waar het wel welkom is.

Je verhaal zal wel niet helemaal de werkelijkheid zijn hoe het is gegaan of was je zelf vervelend? Niet lullig bedoeld.

[ Voor 28% gewijzigd door Dennisb1 op 15-09-2024 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Dennisb1 schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:50:
[...]

Als dat serieus de policy is had ik het opgenomen/gefilmd en hoger op proberen te zoeken al dan niet de pers. Like wt*

Je schiet er niks mee op maar boeie is toch niet normaal. Dan zoek ik met mijn geld wel elders waar het wel welkom is.

Je verhaal zal wel niet helemaal de werkelijkheid zijn hoe het is gegaan of was je zelf vervelend? Niet lullig bedoeld.
Nee. Dit was de werkelijkheid en ik vroeg heel beleefd of het erg was of ik iets eerder was in verband met het lange staan (heb een onzichtbare ziekte).

Dit was overigens in Amsterdam en ben toen maar een poosje een nabijgelegen parkje ingelopen. Daarna wad ik best wel kwaad, ja, maar niet tegen de beveiligers. Heb mezelf wel even lopen opvreten, want leuk is anders.

Sindsdien elk jaar maar gewoon bestellen via Apple Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Is het thuis laten bezorgen van zo’n telefoon en watch wel veilig? Lees berichten dat ze wel eens omgewisseld worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 07:30
Smit260 schreef op zondag 15 september 2024 @ 23:19:
Is het thuis laten bezorgen van zo’n telefoon en watch wel veilig? Lees berichten dat ze wel eens omgewisseld worden.
Omgewisseld voor wat? Als iets niet deugd vraag je gewoon je geld terug 👍

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Nog nooit van gehoord. Tevens is de web shop gewoon verantwoordelijk tot je hem in de handen hebt dus niks aan t handje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Alekz87 schreef op zondag 15 september 2024 @ 23:21:
[...]

Omgewisseld voor wat? Als iets niet deugd vraag je gewoon je geld terug 👍
Dennisb1 schreef op zondag 15 september 2024 @ 23:21:
[...]

Nog nooit van gehoord. Tevens is de web shop gewoon verantwoordelijk tot je hem in de handen hebt dus niks aan t handje.
Thanks voor de snelle antwoorden! Ik doelde op oplichting of iets. Is toch een paar duizend euro wat ik laat vervoeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Elk jaar gebeurt het wel eens dat iPhones worden gestolen. Vorig jaar werden er toestellen van - ik dacht Bol.com - gestolen door Budbee bezorgers.

Qua leveringen van Apple zelf per UPS en DHL gebeurt dit een stuk minder, al worden ze wel eens op een verkeerd adres bezorgd of op onlogische plekken achtergelaten. Bij PostNL raken iPhones ook wel eens zoek.

Maar over het algemeen gaat het in 9 van de 10 gevallen (gok ik zo) wel goed. Bij AMP (Odido) gaat het altijd goed, omdat bezorgers hem persoonlijk moeten afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugo92
  • Laatst online: 15:12
net is het bedrag afgeschreven van mijn cc. Mensen zeiden hiero dat pas de dag voor het ophalen word afgeschreven maar dat is blijkbaar niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 15-09 18:57
Dennisweb schreef op zondag 15 september 2024 @ 23:25:
[...]

Elk jaar gebeurt het wel eens dat iPhones worden gestolen. Vorig jaar werden er toestellen van - ik dacht Bol.com - gestolen door Budbee bezorgers.

Qua leveringen van Apple zelf per UPS en DHL gebeurt dit een stuk minder, al worden ze wel eens op een verkeerd adres bezorgd of op onlogische plekken achtergelaten. Bij PostNL raken iPhones ook wel eens zoek.

Maar over het algemeen gaat het in 9 van de 10 gevallen (gok ik zo) wel goed. Bij AMP (Odido) gaat het altijd goed, omdat bezorgers hem persoonlijk moeten afleveren.
AMP hele goede ervaringen mee idd. Ben benieuwd of mijn iPhone netjes vrijdag komt of dat ze hem dan pas verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
hugo92 schreef op zondag 15 september 2024 @ 23:39:
net is het bedrag afgeschreven van mijn cc. Mensen zeiden hiero dat pas de dag voor het ophalen word afgeschreven maar dat is blijkbaar niet zo.
Ik zie nu bij mij wel een reservering staan. Daadwerkelijke afschrijving zal denk ik pas de dag ervoor zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 16:42
cracking cloud schreef op maandag 16 september 2024 @ 07:12:
[...]

Ik zie nu bij mij wel een reservering staan. Daadwerkelijke afschrijving zal denk ik pas de dag ervoor zijn
Reservering heb ik al direct ná het bestellen?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
Ik heb CC via de bank. Misschien dat die het anders doen. De watch die ik vorige week maandag had besteld kwam ook nu pas als reservering in het overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
Bij mij is de cc betaling voor Odido vrijdag al afgeschreven, maar dat is volgens mij standaard, ook als je daarna twee maanden op je toestel moet wachten 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:02
Mad Wally schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:21:
Bij mij is de cc betaling voor Odido vrijdag al afgeschreven, maar dat is volgens mij standaard, ook als je daarna twee maanden op je toestel moet wachten 7(8)7
Gelukkig heb ik gekozen voor afhalen en betalen in de winkel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

-TheNose- schreef op maandag 16 september 2024 @ 06:45:
[...]

AMP hele goede ervaringen mee idd. Ben benieuwd of mijn iPhone netjes vrijdag komt of dat ze hem dan pas verzenden.
AMP is prima idd. Voorgaande verlengingen van tmob/odido altijd gehad. Dit jaar lijk ik op PostNL te moeten wachten. Vind dat wel fijner want die kunnen veel meer per dag leveren. Dus ik ben benieuwd. Bij AMP kon je telefoon op voorraad zijn maar moest je evt nog x dagen wachten op je afspraak.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
had vrijdag via vodafone f&f besteld en 14;05 een samenvatting van de overeenkomst, maar tot op heden geen bevestiging. hoe zit dit bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronbont
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 16-09 14:08
Vuvuzela schreef op maandag 16 september 2024 @ 09:58:
[...]

AMP is prima idd. Voorgaande verlengingen van tmob/odido altijd gehad. Dit jaar lijk ik op PostNL te moeten wachten. Vind dat wel fijner want die kunnen veel meer per dag leveren. Dus ik ben benieuwd. Bij AMP kon je telefoon op voorraad zijn maar moest je evt nog x dagen wachten op je afspraak.
Hier hetzelfde! Ook PostNL! Staat tenminste in de bevestigingsmail! Mijn mail en betaling achtereenvolgens 14.06 en 14.08! Nu maar hopen dat deze week de track en trace komt voor bezorging op de 20e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
de Foarsitter schreef op maandag 16 september 2024 @ 10:09:
had vrijdag via vodafone f&f besteld en 14;05 een samenvatting van de overeenkomst, maar tot op heden geen bevestiging. hoe zit dit bij jullie?
vodafone heeft de samenvatting naar het opgegeven e-mailadres verzonden en het verzoek om te bevestigen naar een ander e-mailadres. überhaupt raar dat ik per e-mail moet bevestigen, want ik kreeg ook smscode die ik moest invoeren vrijdag. per sms en e-mail is wel erg dubbelop.

ik hoop nu erg dat ik de iphone wel vrijdag a.s. krijg, aangezien ik nu pas heb bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Kecin schreef op zondag 15 september 2024 @ 12:12:
Kom er net achter dat de 16 Pro Max die ik besteld heb bij mobiel.nl de Desert Titanium is. Zou zweren dat ik zwart had gedaan.

Nu maar een whatsapp gestuurd om te kijken of de order gewijzigd kan worden. Balen.
Ge-appt of de kleur omgezet kan worden en wat voor tijd dat uitmaakt voor levertijd. Antwoord; we hebben uw order omgezet. Geen levertijd indicatie niets. Ze zullen ook wel niet weten hoeveel er binnenkomen, maar de grap is wel dat ik eigenlijk eerst vroeg of de levertijd zou veranderen (kom ik weer achterin de rij of niet).
Nu heb ik er geen haast mee, maar gek gevoel is het wel :').

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Ik heb na die mail wel vlak daarna nog een mail gehad met het besteloverzicht en een sms. In de mail staat ook een link om de bestelling te volgen en hier staat: “Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt”. En zaterdag de welbekende “sorry voor de vertraging” mail. Verder staat hij niet onder bestellingen in my Vodafone, en ik heb ook nog geen contract ontvangen.

Maar ik vrees dus dat er bij jou helaas iets fout is gegaan en zou even contact opnemen als ik jou was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
de Foarsitter schreef op maandag 16 september 2024 @ 10:21:
[...]

vodafone heeft de samenvatting naar het opgegeven e-mailadres verzonden en het verzoek om te bevestigen naar een ander e-mailadres. überhaupt raar dat ik per e-mail moet bevestigen, want ik kreeg ook smscode die ik moest invoeren vrijdag. per sms en e-mail is wel erg dubbelop.

ik hoop nu erg dat ik de iphone wel vrijdag a.s. krijg, aangezien ik nu pas heb bevestigd.
Verzoek om te bevestigen heb ik niet gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Nu online
Na lang online er niet door te komen bij Vodafone, toch maar gebeld. Bestelling gedaan in binnen twee minuten de bevestig in de mail. Daar moest ik nog een keer akkoord geven. Alles is snel rond via de telefoonische bestelling. Kan ook de bestelling terugvinden in mijn omgeving. Ik zou klantenservice even bellen en checken...Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
nou, gebeld. de medewerker geeft aan dat het afwachten is. ben zelf bang dat ik nu achterin de rij moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Ruud0012 schreef op maandag 16 september 2024 @ 10:33:
[...]

Na lang online er niet door te komen bij Vodafone, toch maar gebeld. Bestelling gedaan in binnen twee minuten de bevestig in de mail. Daar moest ik nog een keer akkoord geven. Alles is snel rond via de telefoonische bestelling. Kan ook de bestelling terugvinden in mijn omgeving. Ik zou klantenservice even bellen en checken...Succes.
Waar in je omgeving kan je de bestelling terugvinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Drie mails gehad.

1. De samenvatting van de overeenkomst om 14:07, gelijk na bestellen via F&F.
2. Laat in de avond een Bestel overzicht, die was nu om 23:30 maar kwam de andere jaren eerder zag ik.
3. De bekende "sorry voor de vertraging" e-mail.

Afgelopen jaren was het tot donderdag verder stil, ik hoefde niet te bevestigen maar dat heb ik nog nooit hoeven doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 16-09-2024 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Steven030 schreef op maandag 16 september 2024 @ 10:48:
[...]

In die "bestel overzicht" mail zit een linkje en dan kom je direct op de juiste pagina.
Daar staat alleen nog niet echt wat "Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Nu online
Steven030 schreef op maandag 16 september 2024 @ 10:48:
[...]

Bij mijn Vodafone. Daar kun je inloggen en dan kijken bij SERVICE. Daar zou het moeten staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hugo92
  • Laatst online: 15:12
cracking cloud schreef op maandag 16 september 2024 @ 07:12:
[...]

Bij mij is de volledige bedrag wel afgeschreven. Vanaf van morgen heb ik ook "Ready for your new iphone" te zien in instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline0182
  • Laatst online: 15-09 11:43
Even een vraagje: Pro max 256gb besteld via Apple afgelopen vrijdag. Komt dus keurig de 20e binnen. Echter: heb die dag met mijn vrouw een echo voor de baby. Stel dat die echo precies tegelijkertijd plaatsvindt met de levering, heeft iemand van jullie dan enig idee of ik dan een buurvrouw of buurman even in mijn huis kan laten wachten om te tekenen? Of kan dat niet? En moet dit perse met een legitimatie, of mag bijvoorbeeld mijn buurvrouw zich met mijn ID in mijn huis legitimeren en dan tekenen?

NB: Niet meegaan met de echo kost me waarschijnlijk een echtscheiding, dus dat is geen optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Adrenaline0182 schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:08:
Even een vraagje: Pro max 256gb besteld via Apple afgelopen vrijdag. Komt dus keurig de 20e binnen. Echter: heb die dag met mijn vrouw een echo voor de baby. Stel dat die echo precies tegelijkertijd plaatsvindt met de levering, heeft iemand van jullie dan enig idee of ik dan een buurvrouw of buurman even in mijn huis kan laten wachten om te tekenen? Of kan dat niet? En moet dit perse met een legitimatie, of mag bijvoorbeeld mijn buurvrouw zich met mijn ID in mijn huis legitimeren en dan tekenen?

NB: Niet meegaan met de echo kost me waarschijnlijk een echtscheiding, dus dat is geen optie.
Nee hoor dat kan gewoon. Komen gewoon met UPS/DHL, dus als iemand de deur open doet zijn ze allang blij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adrenaline0182
  • Laatst online: 15-09 11:43
Donstil schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:11:
[...]

Nee hoor dat kan gewoon. Komen gewoon met UPS/DHL, dus als iemand de deur open doet zijn ze allang blij.
En een briefje achter mijn deur dat het pakketje naar het naastgelegen huisnummer moet zou ook nog werken? Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adrenaline0182 schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:17:
[...]

En een briefje achter mijn deur dat het pakketje naar het naastgelegen huisnummer moet zou ook nog werken? Haha.
Dat zal aan de medewerker liggen, officieel mogen deze pakketjes niet op een ander huisnummer bezorgd worden dacht ik. Je kunt als verzendende partij dat opgeven.

Als ik een pakket van Apple krijg dan is via mijn UPS account het adres aanpassen ook nooit mogelijk namelijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 16-09-2024 13:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:14
Tegenwoordig krijg je van PostNL/DHL netjes een kwartier van te voren een push bericht dat de bezorger er bijna is. Bij UPS kun je zelfs de locatie van de bezorger tracken via de app (met enige vertraging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online
turkeyhakan schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:45:
Tegenwoordig krijg je van PostNL/DHL netjes een kwartier van te voren een push bericht dat de bezorger er bijna is. Bij UPS kun je zelfs de locatie van de bezorger tracken via de app (met enige vertraging).
Bij PostNL is dat ook inmiddels mogelijk via de app.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 07:30
Weet iemand of je bij KPN ergens t adres nog kan wijzigen? Ze gaan namelijk standaard naar t adres van m’n ouders, sta daar met mobiel ingeschreven ivm voordeelbundels. Maar je kan nooit ergens een afleveradres invoeren.

En anders maar gezellig op de koffie bij die oudjes ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Alekz87 schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:51:
Weet iemand of je bij KPN ergens t adres nog kan wijzigen? Ze gaan namelijk standaard naar t adres van m’n ouders, sta daar met mobiel ingeschreven ivm voordeelbundels. Maar je kan nooit ergens een afleveradres invoeren.

En anders maar gezellig op de koffie bij die oudjes ;)
Niet te wijzigen voor levering hardware. Gaat altijd naar het adres waar het contract op staat.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 20:28
Duidelijke getallen. Bijna alle varianten zijn ook nog op te halen bij Apple op 20 of 21 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:14
Davidas schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:48:
[...]

Bij PostNL is dat ook inmiddels mogelijk via de app.
Wat bedoel je met inmiddels? Ik heb vorige week nog een pakketje geleverd gekregen en je kunt alleen de verwachte aankomsttijd zien (niet de locatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Vandaag heeft mijn werk de 16 Pro Desert 128GB besteld bij Coolblue.

De mail die naar mij is doorgestuurd geeft vrijdag aan als levering, ben benieuwd.
Had eigenlijk wel verwacht dat hij al een weekje later zou komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
turkeyhakan schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:54:
[...]

Wat bedoel je met inmiddels? Ik heb vorige week nog een pakketje geleverd gekregen en je kunt alleen de verwachte aankomsttijd zien (niet de locatie).
Dat verschilt per pakket en/of bezorger lijkt het.
Ik zie het op mijn postcode vooral bij Avond en zondag zendingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

https://www.mediamarkt.nl...-256-gb-goud-1873262.html

Net als de wit niet meer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Skinnyice schreef op maandag 16 september 2024 @ 15:40:
Vandaag heeft mijn werk de 16 Pro Desert 128GB besteld bij Coolblue.
De mail die naar mij is doorgestuurd geeft vrijdag aan als levering, ben benieuwd.
Gezien hoe de site van CB afgelopen dagen werkte heb ik er wel vertrouwen in. Telkens kwamen er kleine plukjes online die snel weer op waren waardoor ik het het vermoeden had dat ze echt op aantallen werken. Anders dan bij MediaMarkt die gewoon overal had staan: “levering vanaf 20 september”. Daarbij heeft CB nu bij modellen staan: “preorder gestopt, vanaf vrijdag kan je bestellen”.

Het geeft vertrouwen, maar we weten vrijdag pas of het vertrouwen terecht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Dennisdn schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:37:
[...]

Anders dan bij MediaMarkt die gewoon overal had staan: “levering vanaf 20 september”. Daarbij heeft CB nu bij modellen staan: “preorder gestopt, vanaf vrijdag kan je bestellen”.
Dat is bij de MediaMarkt ook gewoon het geval.
https://www.mediamarkt.nl...-256-gb-goud-1873262.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Dat stond er rond lunchtijd nog niet, toen hadden ze álle modellen nog op afhalen vanaf vrijdag. En nu ineens zijn álle modellen uitverkocht. Dat zou mij geen vertrouwen geven dat ze de afgelopen dagen de getallen op orde hadden. Maar het kan natuurlijk, de verkopen schijnen tegen te vallen dus wie weet was tot vanmiddag echt alles nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Na een weekje twijfelen toch maar een iPhone 16 besteld via KPN. Heb ondertussen de email "Je Apple iPhone 16 is gereserveerd". Lijkt er dus op dat ie op de 20e geleverd zou kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Dennisdn schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:49:
[...]

En nu ineens zijn álle modellen uitverkocht.
Ook die info klopt niet.
Bijvoorbeeld
https://www.mediamarkt.nl...256-gb-zwart-1873256.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Punt gemaakt :)
Ik ga mij in een hoekje schamen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:55
wian schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:56:
Na een weekje twijfelen toch maar een iPhone 16 besteld via KPN. Heb ondertussen de email "Je Apple iPhone 16 is gereserveerd". Lijkt er dus op dat ie op de 20e geleverd zou kunnen worden.
Dat zegt helemaal niets helaas, dit krijgt iedereen of hij nu op de eerste dag geleverd wordt of niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CJSP
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:58
Pffff…. Is het al vrijdag???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
wian schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:56:
Dat is een algemene e-mail, dus hou je status even in de gaten vanaf donderdag.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
Ik heb dit jaar bij Odido besteld en was benieuwd wanneer je ong de mail van Amp koeriers kan verwachten. Ik heb afgelopen vrijdag besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

elaho schreef op maandag 16 september 2024 @ 19:15:
Ik heb dit jaar bij Odido besteld en was benieuwd wanneer je ong de mail van Amp koeriers kan verwachten. Ik heb afgelopen vrijdag besteld.
Donderdag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Ja echt he. Zo zit ik elke dag paar keer te kijken of er al wat meer op de bestel pagina staat :X 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
Dennisb1 schreef op maandag 16 september 2024 @ 19:33:
[...]

Ja echt he. Zo zit ik elke dag paar keer te kijken of er al wat meer op de bestel pagina staat :X 7(8)7
Haha ja ik ook. Afwachten maar weer…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Dit denk ik heel vaak. Niks tegen Samsung, maar als je jarenlang een Apple addict bent, dan is zelfs typen op het toetsenbord van een Galaxy S22 Plus al lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:28
Hebben ze ook modellen beschikbaar bij de losse verkoop? En hoe was het bij de vorige lanceringen? Iemand die weet of er een rij stond in de ochtend? Zal vast wel niet zo zijn als bij de eerste paar lanceringen dat ze week van te voren er stonden met een tentje.🫢

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad Wally
elaho schreef op maandag 16 september 2024 @ 19:15:
Ik meen AMP (nieuw contract) woensdag en PostNL (verlenging) donderdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CJSP
Dennisweb schreef op maandag 16 september 2024 @ 19:45:
[...]

Dit denk ik heel vaak. Niks tegen Samsung, maar als je jarenlang een Apple addict bent, dan is zelfs typen op het toetsenbord van een Galaxy S22 Plus al lastig.
oO je mag hier geen lelijke woorden zeggen he… :*) ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 34 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.