Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:54
Siui schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:21:
Nadat ik mijn status een miljoen keer heb vernieuwd, zie ik dat deze is gewijzigd!!
Besteld 12-09 bij Odido, Pro Max 512 Zilver, "We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger"!!
Ik kan niet wachten op de T&T!
Heb deze als sinds gister avond zonder update nog helaas.... Inderdaad die T&T mag wel komen hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:48

charlie7

pr0

Kev_s schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:06:
[...]

Ook nog geen nieuws hier. 14:01 besteld en 14:03 de bevestiging gehad
Mijne wordt inmiddels klaargemaakt voor verzending. :)

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 ProMax Cosmic Orange / AW Ultra 3

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:25
edebee schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:29:
[...]

hij is voor de vrouw roze goud 42 mm wifi+ 5G
Mooie keuze, heb je dat witte bandje met een hint van rose gekozen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:17
Marc14021970 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:01:
Vroeger ook enkele jaren meegemaakt dat wanneer je de iphone bestelde bij de online apple store, dat je dan een UPS tracking kreeg vanuit China tot bij je thuis.
Dat was dan een lange tracking lijst van enkele dagen.
Nu wordt hij vanuit Eindhoven naar de klant gestuurd, maar toen rechtstreeks uit China naar de klant.
Die herken ik ook nog wel :-D en dan old skool vliegtuig bijhouden op flightradar enz.. #datwarennogeenstijden

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vroeger ook enkele jaren meegemaakt dat wanneer je de iphone bestelde bij de online apple store, dat je dan een UPS tracking kreeg vanuit China tot bij je thuis.
Nu wordt hij vanuit Eindhoven naar de klant gestuurd, maar toen rechtstreeks uit China naar de klant.
Zeker, nu met de Airpods weer, komen rechtstreeks uit de fabriek in Vietnam onze kant op.
Tracking van DHL is al dagen bezig :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:40
Donstil schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:46:
[...]

Zeker, nu met de Airpods weer, komen rechtstreeks uit de fabriek in Vietnam onze kant op.
Tracking van DHL is al dagen bezig :P
Haha bij jou ook al? Hanoi, hong kong, volgens mij nu Leipzig.

(En dan vannacht misschien nog de route Brussel, Eindhoven, Amsterdam)

[ Voor 10% gewijzigd door cracking cloud op 18-09-2025 15:59 ]

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20:30
sjaakaq schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:37:
[...]

Hier ook. Lijkt dat VF heel weinig Pro Max ontvangen heeft?
Zo ziet het er wel uit. Geen bericht van Vodafone
hier voor mijn PM silver 2TB. |:(

• TibbeMCFC
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:00
Bij mij is de DHL-zending al wel aangemeld door MediaMarkt (sinds vanochtend 8:13), alleen nog niet ontvangen door DHL. Besteld op 12/09 om 14:04. Mijn vorige pre-order bestelling bij MM was ook een dag eerder 's ochtends aangemeld bij DHL, 's avonds rond 22:00 een mailtje van MM, rond 00:30 de mail en bevestiging van DHL, en de dag van release netjes om 13:00 in huis. Ik heb goede hoop, fingers crossed 🤞🏼
cracking cloud schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:57:
[...]

Haha bij jou ook al? Hanoi, hong kong, volgens mij nu Leipzig.

(En dan vannacht misschien nog de route Brussel, Eindhoven, Amsterdam)
Ik heb er wel een inscriptie op, weet eigenlijk niet of dit ook de route is die de dopjes afleggen zonder inscriptie.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:53
Vanmiddag rond 2 uur twee mails gehad van Apple voor de iPhone en AirPods inderdaad.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:46
Zojuist de iPhone 17 256GB in het blauw besteld bij Amazon. Levering staat nu op morgen (Release Day Delivery). Dat stond het eerder vandaag niet, maar allicht een annulering van anderen of extra stock, geen idee.

Ben benieuwd, als het een paar dagen later wordt overleven we dat ook wel.

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:02
Roos79 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:37:
[...]

Wel logisch anders gaan mensen die over een maand pas kunnen verlengen ook al verlengen en liggen er zo vele toestellen in reservering 😉
Vond het al vreemd te lezen dat sommige met een datum in de toekomst al konden verlengen eigenlijk want dat moet niet kunnen.
Begrijp ik volkomen, maar voor mij is het best lastig als ik 1 dag na release mag verlengen en ze mijn geld al hebben, en toch weer achteraan de rij moet aansluiten en misschien weken moet wachten door die ene dag.

Snap de situatie, maar voor 1 dagje is het best lullig!!

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

TibbeMCFC schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:59:
Bij mij is de DHL-zending al wel aangemeld door MediaMarkt (sinds vanochtend 8:13), alleen nog niet ontvangen door DHL. Besteld op 12/09 om 14:04. Mijn vorige pre-order bestelling bij MM was ook een dag eerder 's ochtends aangemeld bij DHL, 's avonds rond 22:00 een mailtje van MM, rond 00:30 de mail en bevestiging van DHL, en de dag van release netjes om 13:00 in huis. Ik heb goede hoop, fingers crossed 🤞🏼
Je hebt al een flinke voorsprong met je DHL aanmelding vermoed ik.

Ik heb ook gepreorderd bij Mediamarkt om 14:04 en zie niks in de DHL app en op de website helaas…

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:35
Woop woop ... belsimpel bestelling iPhone 17 pro max 512GB ___> wordt verzameld
Levering 19/09

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:18

s0kkie

Cowabunga

Ibix schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:11:
Woop woop ... belsimpel bestelling iPhone 17 pro max 512GB ___> wordt verzameld
Levering 19/09
Hier nu ook 'wordt verzameld' 8)

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:40
Donstil schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:00:
[...]

Ik heb er wel een inscriptie op, weet eigenlijk niet of dit ook de route is die de dopjes afleggen zonder inscriptie.
Ik heb ook inscriptie. En afleverdatum 19-24 sept.

• lamp
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 22:53
Jorussio schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:12:
Ik heb nu bericht van PostNL
Besteld via KPN om 14:04 uur.
17 Pro Max Oranje 256gb
Hier de 17PM Blauw 256GB ook om 14:04 besteld via KPN. Bij KPN de status dat hij verzonden zou zijn, echter nog geen bericht van postnl ontvangen.

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23:11
Mijnen pre-order paar uur geleden stopgezet.
Moet anders wachten tot half of eind oktober.
Geen zin in.
En als ik er morgen geene vind in vele fysieke winkels er zijn, mss 2de hands S25 ultra nemen en dan wachten op de S26 ultra. We zien wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:25
lamp schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:19:
[...]

Hier de 17PM Blauw 256GB ook om 14:04 besteld via KPN. Bij KPN de status dat hij verzonden zou zijn, echter nog geen bericht van postnl ontvangen.
Kijk even in de PostNL app, ik heb namelijk ook geen mail gehad maar hij staat wel in mijn app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BanRay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:13
JB schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:04:
[...]

Even uit interesse; ik zag bij Coolblue dat ze meer durven te vragen dan de 250 euro bij Apple zelf. Heb jij dat ook betaald en zo ja, waarom als ik vragen mag?
Ik heb er gewoon 249 voor betaakd.

• Metalman
  • Registratie: December 2003
Ik heb dinsdagavond pas besteld bij KPN met verlenging, iPhone 17 Pro 512 GB Deep Blue. Eerst stond er dat het toestel nog niet op voorraad was. Maar zojuist is mijn orderstatus gewijzigd naar “Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.”

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/un-0Ls2g9LywLkEMe4vDO7FTPGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wVWMMbVxvarxkesnorkfHrMc.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had gedacht dat ik nog wel een paar weken zou moeten wachten maar dat lijkt dus mee te vallen!

• lamp
Msi92 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:28:
[...]

Kijk even in de PostNL app, ik heb namelijk ook geen mail gehad maar hij staat wel in mijn app
Ook in de PostNL app helaas nog niks :|

• bleekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:27
Vrijdag bij belsimpel besteld, levertijd stond toen op 3-5 dagen (daarvoor een 512gb genomen ipv een 256gb, die stond toen al op 2 weken).
Status nog steeds: De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers.

Lijkt erop dat ik pech heb.

• Dhene
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22:39
Telenet bestelling met base model, 256gb, zwart: Net mail gehad van PostNL met T&T! Rond 15u besteld (12/09). :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:38
Is nog steeds zo met verschillende artikelen vanuit Apple zo 😉

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:22
Waarom moest je zo lang wachten? Bij wie en wat had je besteld? Wel jammer..😔

• TheCooz
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hier besteld bij mobiel.nl net bericht dat mijn Air morgen met DHL wordt uitgeleverd.

• Roos79
AMDLegion schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:06:
[...]

Dacht dat je een grapje maakte maar ik zie inderdaad ook 269EUR staan. Wat jammer weer.
Dit is gewoon weer graaien omdat iets schaars te verkrijgen is bij release, Coolblue deed dat ook met de PS5 destijds. Vind dat echt niet oke.

Het is wel hun goed recht, maar het is niet oke als in niet klant vriendelijk en bij mij zijn ze de goodwill wel weer verloren.
Waarom verliezen ze je goodwill?
Het staat duidelijk op de site en je hoeft ze er niet te kopen?

• Ricco02
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 22:30
Metalman schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:28:
Ik heb dinsdagavond pas besteld bij KPN met verlenging, iPhone 17 Pro 512 GB Deep Blue. Eerst stond er dat het toestel nog niet op voorraad was. Maar zojuist is mijn orderstatus gewijzigd naar “Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.”

[Afbeelding]

Ik had gedacht dat ik nog wel een paar weken zou moeten wachten maar dat lijkt dus mee te vallen!
Waar kan je deze orderstatus zien? Kan dit namelijk nergens vinden bij KPN zelf. Alleen status van mijn verlenging van het abonnement.

• lamp
Ricco02 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:40:
[...]

Waar kan je deze orderstatus zien? Kan dit namelijk nergens vinden bij KPN zelf. Alleen status van mijn verlenging van het abonnement.
https://mijn-bestelling.kpn.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grobbelboy
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:32
Roos79 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:39:
[...]

Ja want die twee factoren zijn bepalend voor goodwill :? Bijzondere argumentatie!

• Roos79
bleekie schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:36:
Vrijdag bij belsimpel besteld, levertijd stond toen op 3-5 dagen (daarvoor een 512gb genomen ipv een 256gb, die stond toen al op 2 weken).
Status nog steeds: De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers.

Lijkt erop dat ik pech heb.
Zal dat dan misschien 3-5 dagen vanaf release day geweest zijn 😉

• Grobbelboy
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:32
Nou PostNL, er mag nu weleens wat concretere info komen dan "Bezorgtijd nog niet bekend". Begin wat zenuwachtig te worden zo

• Roos79
Grobbelboy schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:45:
Nou PostNL, er mag nu weleens wat concretere info komen dan "Bezorgtijd nog niet bekend". Begin wat zenuwachtig te worden zo
Dat zal zijn omdat ze het artikel nog niet hebben ontvangen dan kunnen ze het nog niet inplannen
Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:10:
[...]

Snap de situatie, maar voor 1 dagje is het best lullig!!
Ja en voor een ander is het 2 daagjes of 3 enzovoort 😉
Je mag 120 dagen van te voren verlengen en in de systemen kan dat dus echt geen dag of zelfs uur eerder.

[ Voor 8% gewijzigd door Roos79 op 18-09-2025 16:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:28

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Tegen de verwachting in alsnog vandaag een bevestiging van mobiel.nl dat de iPhone 17 vandaag verzonden is met DHL.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:17

The Chosen One

Zie signature!

Gechat met Amazon(.nl) customer service. "ik zie in het systeem dat je iphone op 24-09 staat" ... ja dat zie ik zelf ook wel... ;p
Nou niks wijzers daar. Vingers gekruist dat er toch nog wat veranderd vandaag. Kan de oude iPhone pas verkopen als ik de nieuwe heb. Dat boeit me meer dan dat ik perse het nieuwste vandaag moet hebben.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

TibbeMCFC schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:59:
Hier ook een aanmelding in de DHL app (maar nog niet ontvangen). Hopelijk een positief teken :Y

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:10
Belsimpel nu op:

Status: Je bestelling is klaar om verzameld te worden
Bezorgdatum: 19-09-2025 (morgen)

17 256GB groen. Ben benieuwd. Heb van KPN ook de bevestiging verlenging gehad.

[ Voor 15% gewijzigd door firecaps30 op 18-09-2025 17:10 ]

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

Zojuist Mediamarkt aangemeld in DHL app

[ Voor 68% gewijzigd door lorenzopot op 18-09-2025 17:17 ]

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:34
BobB schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:53:
[...]

Ik heb ze via Whatsapp even 'n bericht gestuurd omdat ik het contact wel erg stil vond. Lees: niks, zoals bij iedereen.

[...]

Tja, wat je hiermee moet? Lijkt er inderdaad op dat ze morgen voorraad verwachten en verzenden. Maar van de andere kant is 't ook wel weer een heel algemeen bericht. Op de website hier ook Apple iPhone 17 Pro Max 256GB Silver: 1-2 weken.

Tenzij iemand bij Mobiel.nl wèl een concreter voorraadbericht heeft gehad?
Begrijp ik goed dat ze aangeven verwachten morgen te leveren ondanks dat bij jou ook die indicatie van 1-2 weken wordt vermeld? Vreemd!

• BanRay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:13
Ik heb zojuist een aanmelding in de DHL app, dus komt hopelijk toch nog goed met MM 🙏

• Roos79
BanRay schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:11:
Ik heb zojuist een aanmelding in de DHL app, dus komt hopelijk toch nog goed met MM 🙏
Vorig jaar en de jaren ervoor werden ook nog tot laat op donderdag avond verzend berichten verstuurd door verschillende bedrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Het duurde even, 23 uur later na sms’je is levering vanuit Odido in de PostNL tevoorschijn gekomen!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Nu online
Blijkbaar genoeg voorraad dit keer gezien de berichten.

Vraag van net een andere orde, weet iemand wanneer de iPhone's bij de Amac en Mediamarkt komen te liggen? Niet om direct daar te kopen, maar om te zien en proberen? Voor het eerst in jaren niet blindelings besteld omdat ik nog niet weet of de kleuren van de Pro mij bevallen, wil ze eerst zien.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

• Roos79
@Drardollan Vanaf morgen vermoed ik…

• ronday
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:39
Msi92 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:28:
[...]

Bedankt voor de tip.
Op de kpn status pagina stond dat ze de telefoon aan het inpakken waren (iPhone 17 pro Max oranje) al de hele dag en nog steeds geen mail ontvangen dat deze verstuurd is. Maar inderdaad, volgens de PostNL app krijg ik hem morgen ochtend geleverd _/-\o_

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:36
Apple is ook aan het verzenden :)

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:42
Mediamarkt is ook in de DHL app zichtbaar geworden maar nog geen bericht van mediamarkt zelf.

• Marc14021970
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22:33
Mijn iphone is rond 13:00 verzonden door apple met UPS.
Nu om 17:30 staat er in de UPS tracking alleen nog maar dat er een verzendticket is aangemaakt en dat UPS mijn pakje nog niet ontvangen heeft.
Is dit normaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
Marc14021970 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:33:
Mijn iphone is rond 13:00 verzonden door apple met UPS.
Nu om 17:30 staat er in de UPS tracking alleen nog maar dat er een verzendticket is aangemaakt en dat UPS mijn pakje nog niet ontvangen heeft.
Is dit normaal?
Ja dat kost tijd en zal komende uren veranderen (wanneer jij slaapt)

• Eboeker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:38
als ik morgen een iPhone wil kopen, in welke winkel maak ik dan de meeste kans? Zijn er winkels die morgen voorraad hebben, of duurt dat nog een week of wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:22
Roos79 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:35:
[...]

Ja dat kost tijd en zal komende uren veranderen (wanneer jij slaapt)
Hoe weet je dat? Wij kunnen nooit slapen van de spanning. :+

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Nu online
Dat dacht ik een paar jaar terug ook, toen stond ik in een “lege” winkel -O-

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• firecaps30
firecaps30 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:06:
Belsimpel nu op:

Status: Je bestelling is klaar om verzameld te worden
Bezorgdatum: 19-09-2025 (morgen)

17 256GB groen. Ben benieuwd. Heb van KPN ook de bevestiging verlenging gehad.
Wordt verzameld!!

• Hawal
  • Laatst online: 23:22
Wie heeft ook nog steeds deze status bij Belsimpel:
Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door KPN

[ Voor 3% gewijzigd door Hawal op 18-09-2025 17:39 ]

• serenitye
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17:42
Zojuist Track&Trace van KPN bestelling ontvangen (Pro 512GB Silver), vrijdag 14:28 besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kev_s
  • Laatst online: 22:22
charlie7 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:33:
[...]

Mijne wordt inmiddels klaargemaakt voor verzending. :)
Die van mij is ook verzonden. Heb alleen nog geen t&t ontvangen en ook nog niet zichtbaar in de PostNL app maar komt vast goed! Veel plezier ermee 😁!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:09
Dennisweb schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:37:
[...]

Zo ben ik ooit eens op een vrijdag van vakantie terug gereden uit Oostenrijk, waar ik de avond ervoor zag dat de iPhone (ik dacht de 14 pro) om 16.00 bezorgd zou worden EN dat er voor getekend moest worden...
Met een rotgang door Duitsland, geen tot weinig pauzes en dan nog te laat thuis komen.

Lag er een briefje op de mat: "je iPhone ligt bij de buren, groet postbode." _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

renegrunn schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:49:
[...]

Zo ben ik ooit eens op een vrijdag van vakantie terug gereden uit Oostenrijk, waar ik de avond ervoor zag dat de iPhone (ik dacht de 14 pro) om 16.00 bezorgd zou worden EN dat er voor getekend moest worden...
Met een rotgang door Duitsland, geen tot weinig pauzes en dan nog te laat thuis komen.

Lag er een briefje op de mat: "je iPhone ligt bij de buren, groet postbode." _/-\o_
-Zware kettingbotsing vandaag in Duitsland, meerdere gewonden.- Bestuurder bij eerste verklaring: "mijn iPhone was onderweg en ik wilde deze toch wel heel graag vandaag in mijn handen hebben." :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
Eboeker schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:37:
als ik morgen een iPhone wil kopen, in welke winkel maak ik dan de meeste kans? Zijn er winkels die morgen voorraad hebben, of duurt dat nog een week of wat?
Je kunt Amac of MM proberen als dat in de buurt is. Ik heb geen idee of er overal winkelvoorraad is of dat ze eerst alle preorders wegwerken. Als ik bij een aantal webshops zie dat er over twee weken pas geleverd gaat worden vermoed ik dat er nauwelijks tot niets in de winkels gaat liggen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• firecaps30
Hawal schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:39:
Wie heeft ook nog steeds deze status bij Belsimpel:
Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door KPN
Had ik 2 uur terug ook. Nu op wordt verzameld.

• Roos79
Dennisweb schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:37:
[...]

Omdat dat altijd zo gaat bij deze dingen 😉
Of bedoel je het slapen wat je niet doet 🤣

[ Voor 9% gewijzigd door Roos79 op 18-09-2025 18:04 ]

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:42
Mijn bestelling bij Belsimpel is geannuleerd. Nu maar besteld via Odido zelf. Geen idee wanneer ik hem nu krijg...

• Roos79
NickC schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:08:
Mijn bestelling bij Belsimpel is geannuleerd. Nu maar besteld via Odido zelf. Geen idee wanneer ik hem nu krijg...
Heb je hem zelf geannuleerd?
Omdat je niks hoorde?

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:09
Tweakriez schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:55:
[...]

-Zware kettingbotsing vandaag in Duitsland, meerdere gewonden.- Bestuurder bij eerste verklaring: "mijn iPhone was onderweg en ik wilde deze toch wel heel graag vandaag in mijn handen hebben." :+
Gelukkig kan ik heel goed rijden :*)

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:02
Eboeker schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:37:
Kijk eens op Bol.com , daar hebben ze op dit moment alle kleuren van de 17 en de pro (max)
Bij de meeste staat uiterlijk 20 september.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:35
Azmodann schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:14:
[...]

Kijk eens op Bol.com , daar hebben ze op dit moment alle kleuren van de 17 en de pro (max)
Bij de meeste staat uiterlijk 20 september.
Kun je beter bij belsimpel bestellen. Voor 23:59 besteld morgen in huis, voor gewoon de normale prijs.

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:56
Iemand al iets gehoord van Odido, Kalverstraat (Amsterdam)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000

freezer

er komt geen end 'an

We hadden de hoop al opgegeven voor de Apple iPhone 17 Pro 256GB Cosmic Orange bij VF bij een verlenging. Vrijdag deed de site het niet bij mij. Maandag pas besteld rond 15:00 Status is zojuist bijgewerkt :Je bestelling wordt momenteel ingepakt.

Bestelnummer: 551051XXX

:)

• NippleWarrior
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:31
Iemand iets gehoord van Odido Osdorpplein?
Heb zelf destijds om 14:12 een iPhone 17 Pro 256gb in blauw besteld, maar helaas nog niks gehoord.

• TURBOKOEKJE
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
Heeft iemand inmiddels een verzendbevestiging ontvangen voor een Pro Max van Vodafone?

Tot nu toe alleen de Pro voorbij zien komen.

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:42
Roos79 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:09:
[...]

Heb je hem zelf geannuleerd?
Omdat je niks hoorde?
Nee problemen met verlening

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:01

sjaakaq

It might get loud

TURBOKOEKJE schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:30:
Heeft iemand inmiddels een verzendbevestiging ontvangen voor een Pro Max van Vodafone?

Ik niet en inderdaad ik zie er geen een in deze thread.

Misschien heeft Vodafone maar twee Pro Max toestellen gekregen van Apple ofzo?

leoaq.fm // Jeune Loop

• TURBOKOEKJE
  • Nu online
sjaakaq schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:31:
[...]

Ik niet en inderdaad ik zie er geen een in deze thread.

Misschien heeft Vodafone maar twee Pro Max toestellen gekregen van Apple ofzo?
Uit ervaring weet ik dat de Pro Max’en altijd later aan de beurt komen. Maar heel stil nu…

Hopelijk vanavond wat beweging.

• Greg36
  • Registratie: September 2023
  • Nu online

ik ook nog steeds niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TURBOKOEKJE
  • Nu online
Laat maar weten als jullie wat horen!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:06
Er zit inmiddels beweging in de DHL T&T (bij Apple besteld), is eind van de middag verwerkt in Brussel.

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

• Ruud0012

Net echt net een bericht van Vodafone. Mijn PM silver 2TB wordt verstuurd. Yessss!

• TURBOKOEKJE
  • Nu online
Ruud0012 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:40:
[...]

Net echt net een bericht van Vodafone. Mijn PM silver 2TB wordt verstuurd. Yessss!
Nice!

• Siui
  • Laatst online: 23:03
Weet iemand of we met de t&t-code de datum of het tijdslot voor de bezorging door PostNL kunnen kiezen? (Door Odido) :?

• Ruud0012
Dus er wordt nog gewerkt bij Vodafone. Of voor Vodafone.

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
NippleWarrior schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:29:
Iemand iets gehoord van Odido Osdorpplein?
Heb zelf destijds om 14:12 een iPhone 17 Pro 256gb in blauw besteld, maar helaas nog niks gehoord.
Ik werk daar ik zal even voor je checken

iRacing Profiel

• refused81

Yup

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• refused81
[...]

2tb verspilling van heel wat geld

iRacing Profiel

• refused81
TURBOKOEKJE schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:34:
[...]

Laat maar weten als jullie wat horen!
Ik wel

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• refused81
Siui schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:45:
Weet iemand of we met de t&t-code de datum of het tijdslot voor de bezorging door PostNL kunnen kiezen? (Door Odido) :?
Sure

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
PostNL heeft z’n eigen tijdsloten… dus nee

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Mittavic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:47
Mijn vriendin net een afleverafspraak kunnen maken voor 29 september. Dan zijn we net terug van vakantie. Bezorgdienst is Dynalogic en omdat we beide zijn overgestapt naar Vodafone moeten we ons legitimeren aan de deur. Voor nu allemaal geen probleem omdat we toch op vakantie zijn. Nu hopen dat ik zelf alvast een afspraak kan maken vanavond voor de 29e 😅 M’n vriendin kon voor morgen trouwens geen afspraak maken.

Zij heeft zaterdagmiddag een 17 Pro 512GB Deep Blue besteld.

En ik maandagochtend een 17 Pro 512GB Silver.

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:27
Ben benieuwd hoe laat de pakketjes overhandigd worden aan postnl vanuit coolblue.

Door het wijzigen naar een pakketpunt heb ik geen idee meer hoe laat hij aankomt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dorryflorry
  • Laatst online: 22:30
Hallo iedereen,

Meteen mezelf voorstellen want ik ben fervent Tweakers lezer en hierbij meteen mijn eerste post.
Ik heb een in 17 Pro Max besteld via de presale via Telenet in België. Jammer genoeg tot nog toe geen link ontvangen van PostNL met de trackingstatus van de levering. Dat is hoe ze werken. Je doet de pre-order, en je wacht tot je een tracking ontvangt via PostNL.

Ik heb vandaag met Telenet gebeld en had een erg vriendelijke vrouw aan de lijn. Wist me te zeggen, na lang opzoekingswerk, dat Telenet geen voorraad heeft en dat ik tot 24 oktober (????) zal moeten wachten hoe het er nu naar uitziet. Dit is toch geen manier van handelen? Er werd me tevens bevestigd dat ik een van de eersten ben die succesvol heeft besteld. Het gaat overigens om de blauwe variant.

Ik baal nu wel héél erg.

Fijne avond aan iedereen en veel plezier met de unboxing!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

renegrunn schreef :) op donderdag 18 september 2025 @ 18:13:
[...]

Gelukkig kan ik heel goed rijden :*)
Dat zegt ook iedereen die een glaasje te veel neemt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustJoostNL
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22:44
Pakketje is eindelijk door PostNL ontvangen hier!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zijn er nog Tweakers die morgen naar de Apple Store in A'dam gaan? :)

[ Voor 5% gewijzigd door SURFivor op 18-09-2025 19:14 ]

• refused81
DareFace schreef op donderdag 18 september 2025 @ 19:06:
Ben benieuwd hoe laat de pakketjes overhandigd worden aan postnl vanuit coolblue.

Door het wijzigen naar een pakketpunt heb ik geen idee meer hoe laat hij aankomt
Nog nooit eerder een pakketje laten bezorgen?

iRacing Profiel

• Roos79
NickC schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:30:
[...]

Nee problemen met verlening
Misschien ben je te vroeg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
Ja dat kan met bijbetaling via de post nl app, als je er vroeg zat bij bent 😊

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:25
Roos79 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:39:
[...]

Ik koop er inderdaad niet omdat ik t niet kan waarderen dat ze misbruik maken van schaarste. Dat vind ik meer iets voor de mediamarkt, Coolblue was ooit een zaak die netter zaken deed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• refused81
JustJoostNL schreef op donderdag 18 september 2025 @ 19:12:
Pakketje is eindelijk door PostNL ontvangen hier!
slecht teken! hoelang en eerder het in de handen van PostNL is, hoe groter de kans dat ze het kwijtraken!
you are f#ked

iRacing Profiel

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:01

sjaakaq

It might get loud

[...]

Hoe laat had je besteld vorige week?

leoaq.fm // Jeune Loop

• JustJoostNL
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22:44
refused81 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 19:20:
[...]

slecht teken! hoelang en eerder het in de handen van PostNL is, hoe groter de kans dat ze het kwijtraken!
you are f#ked
Hahaha, heb goede ervaring met PostNL dus heb er wel vertrouwen in. :)
Pagina: 1 ... 38 ... 40 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.