Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
/f/image/C3Q7U66u62Vc4qWlzL9q7js2.png?f=fotoalbum_large)
Ach ja, wachten het wel af
Update: Voorraadverwachting
Apple iPhone 17 Pro Max 256GB Deep Blue: 1-2 weken
[ Voor 8% gewijzigd door Reem0nN op 18-09-2025 13:20 ]
Staat er onder in het besteloverzicht niet iets over wanneer het product binnen komt bij je?Xtinction89 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:02:
Belsimpel Pro Max besteld:
1x blauw 256GB
2x zilver 256GB
2 orders aangezien je maar 1 kleur toestel mocht bestellen per bestelling.
14:02 en 14:03. Bij beide orders staat nog:
De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers.
Ik heb dezefde update nu. Kan daar niet helemaal uit afleiden of dat een bevestiging is dat ik niet bij de eerste leveringen zit… of dat het mogelijk is dat er alsnog vandaag of morgen een product voor mij op voorraad komt.Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:10:
Zo te zien is mobiel.nl begonnen met de voorraad in te scannen.
[Afbeelding]
Edit: Jammer. Nu een update met voorraadverwachting 1-2 weken.
[ Voor 5% gewijzigd door Micheeels op 18-09-2025 13:24 ]
Beste naam,
Bedankt voor je bestelling van de nieuwste Apple iPhone, we hebben deze in goede orde ontvangen.
Het toestel is nog niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld.
Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!
Met vriendelijke groet,
Odido Shop Almelo
Iphone 17 pro max 256gb oranje.
Meer mensen dit gehad?
Ik zie nu net een update met als status: VoorraadverwachtingMicheeels schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:21:
[...]
Ik heb dezefde update nu. Kan daar niet helemaal uit afleiden of dat een bevestiging is dat ik niet bij de eerste leveringen zit… of dat het mogelijk is dat er alsnog vandaag of morgen een product voor mij op voorraad komt.
Ik had veel problemen met de website toen ik wilde verlengen, constant error 500
Vermoed dus dat ik daardoor langer moet wachten, helaas.
Hier helaas dezelfde update. Ik had dezelfde problemen op de website. En bij Vodafone zelf lukte het ook niet goed, dus uiteindelijk pas om 14:38 besteld.Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:24:
[...]
Ik zie nu net een update met als status: Voorraadverwachting
Ik had veel problemen met de website toen ik wilde verlengen, constant error 500
Vermoed dus dat ik daardoor langer moet wachten, helaas.
Beek.
Ze willen niet iedereen tegelijk over de vloer dus ze smeren het ophalen wat uit over de dag.
Heel slim van ze en goede service.
Ze hebben ook een behoorlijke levering gekregen 200+ toestellen dus heb om die reden een tijdsvak gekregen.
Toevallig bij jou dan denk ik? Lees overal dat odido vanaf dinsdag al updates stuurt en heb zelf ook meerdere mails en sms gehad.Chamms schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:21:
Jullie krijgen tenminste nog een update, ODIDO is gwn dood, geen voortgang te zien
Wellicht een populair model gekozen zoals de Pro 256GB blauw?
Misschien had ik er beter voor kunnen kiezen om het in de winkel op te halen....Technofreakz schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:29:
Inmiddels telefoon gehad van de Odido winkel, en ik mag mijn 17 pro Max morgen afhalen.
Ze hebben ook een behoorlijke levering gekregen 200+ toestellen dus heb om die reden een tijdsvak gekregen.
Na de e-mail van dinsdag heb ik geen nieuws ontvangen... Ze sturen waarschijnlijk later vandaag nog een sms/e-mail, hopelijk.Chamms schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:21:
Jullie krijgen tenminste nog een update, ODIDO is gwn dood, geen voortgang te zien
Bij mij staat er 'De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers' maar wel verwachte bezorging morgenTheFirepit schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:12:
Bij belsimpel staat bij mij:
Status bestelling:
Je bestelling wordt verzameld
Verwachte bezorging:
19-09-2025 (morgen)
Gaat om de iPhone 17 Pro 256GB Blauw
Voor Ultra Watch 3 en Airpods Pro 3 wel al verzendbevestiging via Apple ontvangen.
[ Voor 8% gewijzigd door s0kkie op 18-09-2025 13:34 ]
Lol. Zoals ik al gezegd hadGeorgeMichael schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:34:
Zojuist mail gekregen van Belsimpel dat ie verzonden is
JIj hebt nog een email gekregen, ik heb nog helemaal niets gekregen hahaSiui schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:32:
[...]
Na de e-mail van dinsdag heb ik geen nieuws ontvangen... Ze sturen waarschijnlijk later vandaag nog een sms/e-mail, hopelijk.
Vrijdag 14:10 de 17 pro orange besteld en 14:15 de 17 pro zilver beide 256 gb, van de zilveren hebben ze bestel datum zelf aangepast van 16-09 geen idee waarom, dus denk dat de zilveren sowieso vertraagd is, had wel gehoopt nu een update te kunnen ontvangen voor de oranje, haha

Om mijn eigen vraag te beantwoorden, inmiddels gebeld door Odido en een afspraak gemaakt voor morgen. Status is online niet gewijzigd.Chahid1985 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:06:
[...]
Nice. Is de bestel status pagina al gewijzigd bij jou? Of is de status nog steeds: “We hebben je bestelling ontvangen. Je telefoon is besteld. Nu wachten we tot die bij ons binnen is.”?
(Gaat overigens om een AWU3).
Hier DHLRiccardoNL schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:38:
Verzendbevestiging 17 Pro Max 256 GB Silver via Apple. Morgen komt UPS langs (ik hoop op UPS-meisje. @Dennisweb en ik zijn een beetje verliefd op haar
).

Mijn boefje is liev!
Waar heb je de besteldatum zien veranderen naar 16-09?Chamms schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:36:
[...]
JIj hebt nog een email gekregen, ik heb nog helemaal niets gekregen haha
Vrijdag 14:10 de 17 pro orange besteld en 14:15 de 17 pro zilver beide 256 gb, van de zilveren hebben ze bestel datum zelf aangepast van 16-09 geen idee waarom, dus denk dat de zilveren sowieso vertraagd is, had wel gehoopt nu een update te kunnen ontvangen voor de oranje, haha
Ik dacht dat zilver de minst populaire kleur was... waarom hebben ze vertraging...

Ik hoop ook op het beste voor vandaag
Ik denk dat de jouwe wel op voorraad is.Micheeels schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:26:
[...]
Hier helaas dezelfde update. Ik had dezelfde problemen op de website. En bij Vodafone zelf lukte het ook niet goed, dus uiteindelijk pas om 14:38 besteld.
Kreeg nu een andere status:
/f/image/nR0MytZv2xOM8vIckaiinScK.png?f=fotoalbum_large)
Mijn verlengdatum is 20-09, dus ze kunnen het niet verzenden die ene dag eerder
Nee, die aanvraag kunnen ze pas doen op de 20e en ze versturen pas na goedkeuring van de aanvraag. Dat is op zich wel logisch.Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:41:
[...]
Ik denk dat de jouwe wel op voorraad is.
Kreeg nu een andere status: [Afbeelding]
Mijn verlengdatum is 20-09, dus ze kunnen het niet verzenden die ene dag eerder
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
ik weet uit ervaring dat, aangezien jullie een leuke band hebben met haar, zo'n bezorger het leuk vindt als je bijv een blikje frisdrank voor ze hebt.RiccardoNL schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:38:
Verzendbevestiging 17 Pro Max 256 GB Silver via Apple. Morgen komt UPS langs (ik hoop op UPS-meisje. @Dennisweb en ik zijn een beetje verliefd op haar
).
Doe ik ook zo nu en dan met mijn bezorger(s)
Het is ook logisch, vraag me nu alleen wel af of er al een toestel gekoppeld was aan mijn order, en die dus nu naar iemand anders gaat, waardoor ik misschien weken langer moet wachten, terwijl mijn verlengdatum 1 dag na release is.THE_BASE schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:44:
[...]
Nee, die aanvraag kunnen ze pas doen op de 20e en ze versturen pas na goedkeuring van de aanvraag. Dat is op zich wel logisch.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Als ik het spiegel aan hoe wij dat vroeger deden in de winkel: die blijft gereserveerd.Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:46:
[...]
Het is ook logisch, vraag me nu alleen wel af of er al een toestel gekoppeld was aan mijn order, en die dus nu naar iemand anders gaat, waardoor ik misschien weken langer moet wachten, terwijl mijn verlengdatum 1 dag na release is.
Maar ja, het is een e-commerce en daar werkt het natuurlijk net even anders. Misschien even een belletje aan wagen?
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Oh, ik kom morgen je iPhone bezorgen. Wat heb je nog meer om weg te geven?_Bailey_ schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:46:
[...]
ik weet uit ervaring dat, aangezien jullie een leuke band hebben met haar, zo'n bezorger het leuk vindt als je bijv een blikje frisdrank voor ze hebt.
Ik kreeg de afgelopen jaren pas laat in de avond een bericht van PostNL dat het vanuit MM verstuurd werd, het kan nog vanavondChristiano007 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:50:
Mediamarkt hier besteld vanaf pre-order dag. Nog geen bericht
Als ik op mijn bestelstatus kijkt, de oranje staat op 12-09 en mn zilveren op 16-09 haha de zilveren is 5 min later besteld dan de oranjeSiui schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:41:
[...]
Waar heb je de besteldatum zien veranderen naar 16-09?
Ik dacht dat zilver de minst populaire kleur was... waarom hebben ze vertraging...![]()
Ik hoop ook op het beste voor vandaag
Wij gaan voor de Hermes look HAHA, oranje 256GBglydoscoop schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:29:
[...]
Toevallig bij jou dan denk ik? Lees overal dat odido vanaf dinsdag al updates stuurt en heb zelf ook meerdere mails en sms gehad.
Wellicht een populair model gekozen zoals de Pro 256GB blauw?
Nee staat verder niks bij helaas.firecaps30 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:21:
[...]
Staat er onder in het besteloverzicht niet iets over wanneer het product binnen komt bij je?
Echt? Zo'n lekkerding is het niet...RiccardoNL schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:38:
).
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ik vermoed dat ze het niet voor me vasthouden voor die ene dag.. Helaas gaat mijn toestel dan dus naar een ander en moet ik langer wachten.THE_BASE schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:50:
[...]
Als ik het spiegel aan hoe wij dat vroeger deden in de winkel: die blijft gereserveerd.
Maar ja, het is een e-commerce en daar werkt het natuurlijk net even anders. Misschien even een belletje aan wagen?
:strip_exif()/f/image/mGETPfbag8oCr5OtMeWGZTnz.png?f=user_large)
Balen!!

:strip_exif()/f/image/QJRWX4uipLIamcInh7mZGj5d.png?f=user_large)
UPS tracking link is inmiddels ook actief (al is het pakket nog niet door ze ontvangen).
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Online zie ik ook geen vooruitgang, wel heb ik telefoon gehad dat ik de telefoon morgen kan komen ophalen.Chamms schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:21:
Mobiel.nl
Voorraadverwachting
Apple iPhone 17 Pro 256GB Silver: 5-7 dagen
een ouwe antieke iPhone 16 ProTHE_BASE schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:51:
[...]
Oh, ik kom morgen je iPhone bezorgen. Wat heb je nog meer om weg te geven?
Same.Christiano007 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:50:
Mediamarkt hier besteld vanaf pre-order dag. Nog geen bericht
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
THE_BASE schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:51:
[...]
Oh, ik kom morgen je iPhone bezorgen. Wat heb je nog meer om weg te geven?
Een boekenbon en een Nuts.
Ik geloof dat als je tot de Kerst wil wachten, je op pre-ordered dag bij Amac moet bestellen. Zij zijn altijd onwijs traag en ervaringen van andere Tweakers bij eerdere pre-orders duiden erop dat de communicatie er ook echt heel slecht is. Is een een reden waarom je zo graag bij de Amac wilde bestellen? Het gaat namelijk ieder jaar zo..Daveschipper schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:59:
Iemand iets gehoord van Amac?
Heb bij Amac besteld omdat dat bij mij om de hoek zit en dit makkelijker is met ophalen.Dennisweb schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:10:
[...]
Ik geloof dat als je tot de Kerst wil wachten, je op pre-ordered dag bij Amac moet bestellen. Zij zijn altijd onwijs traag en ervaringen van andere Tweakers bij eerdere pre-orders duiden erop dat de communicatie er ook echt heel slecht is. Is een een reden waarom je zo graag bij de Amac wilde bestellen? Het gaat namelijk ieder jaar zo..
:strip_exif()/f/image/WK7SbRFIHgyoS9j0B5H0z0df.png?f=user_large)
Bestelling was geplaatst om 14:10 afgelopen vrijdag.
Blikje Frisdrank xd_Bailey_ schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:46:
[...]
ik weet uit ervaring dat, aangezien jullie een leuke band hebben met haar, zo'n bezorger het leuk vindt als je bijv een blikje frisdrank voor ze hebt.
Hier Belgie krijgen ze een bos bloemen en een doosje pralines , mits het een meisje/vrouw is.
Toevallig ook via odido? Vraag me af of dit niet gewoon aan Odido ligt namelijk, gezien de andere berichten in dit kanaal. Ik krijg hetzelfde bericht voor een zwarte.m-buurman schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:58:
Voor wat het waard is..
Mobiel.nl
Voorraadverwachting
Apple iPhone 17 Pro 256GB Silver: 5-7 dagen
Zowel zilver als oranje pro 256GB voor mij gereserveerd, morgen afhalen,
Nee Vodafone verlengingJPM-Dokkie schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:17:
[...]
Toevallig ook via odido? Vraag me af of dit niet gewoon aan Odido ligt namelijk, gezien de andere berichten in dit kanaal. Ik krijg hetzelfde bericht voor een zwarte.
Yes binnen. DHL it is hier. Maar nog geen details over tijdstip.Azmodann schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:34:
[...]
Hier staat ook op klaarmaken voor verzending.
Ligt eraan (volgens mij) vanwaar deze komt en of ze het versturen via DHL of UPS.
Over enkele uren zal die wel verzonden zijn
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
"In the long run we are all dead" J.M. Keynes
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Dan hebben er dus veel klanten gekozen voor ophalen in de winkel 😉Technofreakz schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:29:
Inmiddels telefoon gehad van de Odido winkel, en ik mag mijn 17 pro Max morgen afhalen.
En misschien hangt de locatie ook af van het aantal toestellen?
en alvast openmaken....TheKerremenke schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:28:
Same hier. DHL express. Ben zelf waarschijnlijk niet thuis morgen, maar mijn vrouw is wel vrij. Kan zij het fijn in ontvangst nemen.
Nee, daar moet de verzender extra voor betalen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee, dan doen we niet van pakketjes van elkaar. Is de verrassing voor degene die het besteld heeft groter.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Wel logisch anders gaan mensen die over een maand pas kunnen verlengen ook al verlengen en liggen er zo vele toestellen in reservering 😉Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:55:
[...]
Ik vermoed dat ze het niet voor me vasthouden voor die ene dag.. Helaas gaat mijn toestel dan dus naar een ander en moet ik langer wachten.
[Afbeelding]
Balen!!
Vond het al vreemd te lezen dat sommige met een datum in de toekomst al konden verlengen eigenlijk want dat moet niet kunnen.
Hier ook. Lijkt dat VF heel weinig Pro Max ontvangen heeft?Greg36 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 08:08:
[...]
Bij mij hetzelfde pro max 15;03 besteld
leoaq.fm // Jeune Loop
yep zaterdag avond besteld en alles staat nu voor morgen ook in de postNL appDanielson schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:38:
Heeft iemand die bij KPN heeft besteld al die PostNL ontvangstcode ontvangen?
A person who never made a mistake never tried anything new.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Denk t ook… nog niemand gezien van VF met pro max die verzonden issjaakaq schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:37:
[...]
Hier ook. Lijkt dat VF heel weinig Pro Max ontvangen heeft?
Heb je ook al een T&T ontvangen/in de postnl app?Jorussio schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:19:
[...]
Ja ik,
Uw nieuwe Apple iPhone 17 Pro Max 5G 256GB, Cosmic Orange is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.
Ik heb ze via Whatsapp even 'n bericht gestuurd omdat ik het contact wel erg stil vond. Lees: niks, zoals bij iedereen.Micheeels schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:21:
[...]
Ik heb dezefde update nu. Kan daar niet helemaal uit afleiden of dat een bevestiging is dat ik niet bij de eerste leveringen zit… of dat het mogelijk is dat er alsnog vandaag of morgen een product voor mij op voorraad komt.
Edit: Jammer. Nu een update met voorraadverwachting 1-2 weken.
Tja, wat je hiermee moet? Lijkt er inderdaad op dat ze morgen voorraad verwachten en verzenden. Maar van de andere kant is 't ook wel weer een heel algemeen bericht. Op de website hier ook Apple iPhone 17 Pro Max 256GB Silver: 1-2 weken.We verwachten je toestel inderdaad morgen gewoon uit te kunnen leveren. Ik snap dat je meer informatie wilt als je niets meer hebt gehoord en wanneer we de toestellen ontvangen houden we je ook op weer op de hoogte.
Tenzij iemand bij Mobiel.nl wèl een concreter voorraadbericht heeft gehad?
[ Voor 3% gewijzigd door BobB op 18-09-2025 14:53 ]
Geen reservering en geen meldingen van de diverse bezorgdiensten.
Met iPhone 14 Pro op de man, 500 meter lopen, praatje maken met het altijd vriendelijke personeel en wat spelen met de verse aangeboden waar.
Ben benieuwd hoe het afloopt, vind de camera's belangrijk.
Edit: het is 320 meter lopen.
[ Voor 4% gewijzigd door PKHS op 18-09-2025 15:18 ]
Tot op heden nog geen update gehad, staat nogsteeds op 1. Controleren.
Dat was dan een lange tracking lijst van enkele dagen.
Nu wordt hij vanuit Eindhoven naar de klant gestuurd, maar toen rechtstreeks uit China naar de klant.
Kom op MM...😊
Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 ProMax Cosmic Orange / AW Ultra 3
Hier ook nog niet… 14.06 besteld..lorenzopot schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:40:
Nog steeds niks van Mediamarkt…
Welke kleur watch ben je voor gegaan?edebee schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:05:
Apple verzonden 2 x DHL , Apple watch 11 5g en Iphone air skyblue 256gb en 1 x UPS airpods 3
Even uit interesse; ik zag bij Coolblue dat ze meer durven te vragen dan de 250 euro bij Apple zelf. Heb jij dat ook betaald en zo ja, waarom als ik vragen mag?BanRay schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:02:
Ik heb nog niks gehoord van Mediamarkt. Bestelling is van vorige week vrijdag 14:06. Airpods Pro 3 heb ik bij Coolblue besteld, daar heb ik tenminste wel netjes al bericht van.
Kom op MM...😊
Mijn boefje is liev!
Ik wacht netjes op mijn iPhone pro max via belsimpel, levering staat op morgen!
Ook nog geen nieuws hier. 14:01 besteld en 14:03 de bevestiging gehadcharlie7 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:02:
Iemand al verder in status bij KPN? PM 512GB cosmic?
Dacht dat je een grapje maakte maar ik zie inderdaad ook 269EUR staan. Wat jammer weer.JB schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:04:
[...]
Even uit interesse; ik zag bij Coolblue dat ze meer durven te vragen dan de 250 euro bij Apple zelf. Heb jij dat ook betaald en zo ja, waarom als ik vragen mag?
Dit is gewoon weer graaien omdat iets schaars te verkrijgen is bij release, Coolblue deed dat ook met de PS5 destijds. Vind dat echt niet oke.
Het is wel hun goed recht, maar het is niet oke als in niet klant vriendelijk en bij mij zijn ze de goodwill wel weer verloren.
Bij mij al een stap verder, status dat hij is verzonden en er binnen 2 werkdagen zou moeten zijn. Ook een 17PM 256 Blauw.Brurman schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:00:
Wellicht iemand die van KPN al wat heeft gehoord over een 17 Pro Max 256 in Diepblauw?
Tot op heden nog geen update gehad, staat nogsteeds op 1. Controleren.
12 sep om 14:04 besteld.
Als ik mijn DHL app open is hij wel aangemeld, maar nog nergens een status wijziging of email
puuuh, samen huilenKev_s schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:06:
[...]
Ook nog geen nieuws hier. 14:01 besteld en 14:03 de bevestiging gehad
Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 ProMax Cosmic Orange / AW Ultra 3
Van; bezorging op vrijdag 19-09
naar; Tot 19-09
zegt waarschijnlijk niks, nog geen andere bericht ontvangen.
Ik zag ook dat ze bij coolblue 36,99 euro vragen voor de apple usb c oplader van 20W.JB schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:04:
[...]
Even uit interesse; ik zag bij Coolblue dat ze meer durven te vragen dan de 250 euro bij Apple zelf. Heb jij dat ook betaald en zo ja, waarom als ik vragen mag?
Bij apple zelf kost hij gewoon 25 euro.
Besteld 12-09 bij Odido, Pro Max 512 Zilver, "We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger"!!
Ik kan niet wachten op de T&T!
Dit was bij mij zo al gister of eergisterJjfs29 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:17:
Bij mij is zojuist de leveringsdatum aangepast; (Mediamarkt)
Van; bezorging op vrijdag 19-09
naar; Tot 19-09
zegt waarschijnlijk niks, nog geen andere bericht ontvangen.
Het maakt mij niet uit of ze morgenavond komen, ik wil het gewoon morgen hebben!!JustJoostNL schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:23:
Nu hopen dat PostNL enz. alle pakket drukte aan kan
hij is voor de vrouw roze goud 42 mm wifi+ 5GAMDLegion schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:04:
[...]
Welke kleur watch ben je voor gegaan?
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.