• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Dennisweb schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:48:
Apple: toestel (17 Pro Max, 256 GB in Zilver) verzonden. Wordt geleverd via DHL.
Wie is er eerder?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:16
Zo te zien had mobiel.nl niet echt veel voorraad binnengekregen van de 17 PM deep blue 256GB

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1FoNBgu4GVXMz-zOmhtO90Tcqok=/800x/filters:strip_exif()/f/image/C3Q7U66u62Vc4qWlzL9q7js2.png?f=fotoalbum_large

Ach ja, wachten het wel af :)

Update: Voorraadverwachting
Apple iPhone 17 Pro Max 256GB Deep Blue: 1-2 weken

[ Voor 8% gewijzigd door Reem0nN op 18-09-2025 13:20 ]

• Probub
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:58
Hier een pro max en een standaard iphone 17 verzonden via UPS!

• Chamms
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:17
Jullie krijgen tenminste nog een update, ODIDO is gwn dood, geen voortgang te zien

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:57
Xtinction89 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:02:
Belsimpel Pro Max besteld:
1x blauw 256GB
2x zilver 256GB

2 orders aangezien je maar 1 kleur toestel mocht bestellen per bestelling.

14:02 en 14:03. Bij beide orders staat nog:
De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers.
Staat er onder in het besteloverzicht niet iets over wanneer het product binnen komt bij je?

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:10:
Zo te zien is mobiel.nl begonnen met de voorraad in te scannen.

[Afbeelding]
Ik heb dezefde update nu. Kan daar niet helemaal uit afleiden of dat een bevestiging is dat ik niet bij de eerste leveringen zit… of dat het mogelijk is dat er alsnog vandaag of morgen een product voor mij op voorraad komt.

Edit: Jammer. Nu een update met voorraadverwachting 1-2 weken.

[ Voor 5% gewijzigd door Micheeels op 18-09-2025 13:24 ]

• robje50
  • Laatst online: 18:23
Vandaag een sms'je gehad met het volgende:

Beste naam,
Bedankt voor je bestelling van de nieuwste Apple iPhone, we hebben deze in goede orde ontvangen.
Het toestel is nog niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld.
Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!
Met vriendelijke groet,
Odido Shop Almelo

Iphone 17 pro max 256gb oranje.

Meer mensen dit gehad?

• Reem0nN
Micheeels schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:21:
[...]

Ik heb dezefde update nu. Kan daar niet helemaal uit afleiden of dat een bevestiging is dat ik niet bij de eerste leveringen zit… of dat het mogelijk is dat er alsnog vandaag of morgen een product voor mij op voorraad komt.
Ik zie nu net een update met als status: Voorraadverwachting

Ik had veel problemen met de website toen ik wilde verlengen, constant error 500
Vermoed dus dat ik daardoor langer moet wachten, helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Micheeels
Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:24:
[...]

Ik zie nu net een update met als status: Voorraadverwachting

Ik had veel problemen met de website toen ik wilde verlengen, constant error 500
Vermoed dus dat ik daardoor langer moet wachten, helaas.
Hier helaas dezelfde update. Ik had dezelfde problemen op de website. En bij Vodafone zelf lukte het ook niet goed, dus uiteindelijk pas om 14:38 besteld.

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:43
Furrr schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:40:
[...]

Fijn!

Welke filiaal als ik vragen mag?
Beek.
Ze willen niet iedereen tegelijk over de vloer dus ze smeren het ophalen wat uit over de dag.
Heel slim van ze en goede service.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48

JB

Cédric roelt!

Vanuit Apple nu ook verzendbevestiging :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YJ0plm04ZW0FfPGTHmfijmEZ0LU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tEcFeuoXKcaHOME3SwWWi4iM.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:30
Inmiddels telefoon gehad van de Odido winkel, en ik mag mijn 17 pro Max morgen afhalen.

Ze hebben ook een behoorlijke levering gekregen 200+ toestellen dus heb om die reden een tijdsvak gekregen.

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:42
Chamms schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:21:
Jullie krijgen tenminste nog een update, ODIDO is gwn dood, geen voortgang te zien
Toevallig bij jou dan denk ik? Lees overal dat odido vanaf dinsdag al updates stuurt en heb zelf ook meerdere mails en sms gehad.

Wellicht een populair model gekozen zoals de Pro 256GB blauw?

• kaczpere
  • Registratie: Mei 2018
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CbZIwOzvG2JZte9Fmxxa-OH4Biw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FC0GGi6KFmRF4CVg13ZZqlj8.png?f=fotoalbum_large

MacBook Pro 14-inch, Nov 2023 M3 Max 36GB / iPhone 15 Pro

• Daveschipper
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 18:41
Hi allemaal, iemand al iets gehoord van amac?

• Siui
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 18:45
Technofreakz schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:29:
Inmiddels telefoon gehad van de Odido winkel, en ik mag mijn 17 pro Max morgen afhalen.

Ze hebben ook een behoorlijke levering gekregen 200+ toestellen dus heb om die reden een tijdsvak gekregen.
Misschien had ik er beter voor kunnen kiezen om het in de winkel op te halen....

• Siui
Na de e-mail van dinsdag heb ik geen nieuws ontvangen... Ze sturen waarschijnlijk later vandaag nog een sms/e-mail, hopelijk. :|

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:18

s0kkie

Cowabunga

TheFirepit schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:12:
Bij belsimpel staat bij mij:

Status bestelling:
Je bestelling wordt verzameld
Verwachte bezorging:
19-09-2025 (morgen)

Gaat om de iPhone 17 Pro 256GB Blauw
Bij mij staat er 'De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers' maar wel verwachte bezorging morgen :P

Voor Ultra Watch 3 en Airpods Pro 3 wel al verzendbevestiging via Apple ontvangen.

[ Voor 8% gewijzigd door s0kkie op 18-09-2025 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Zojuist mail gekregen van Belsimpel dat ie verzonden is :)

• xandje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:24
Whoo, Belsimpel verzending en PostNL T&T binnen.

• LegionNL
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 17:10
Zijn er idd mee bezig! :) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GmbUMH3DA-8JTPwx-NxVR5t4w-4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ntr9UfG4WW1fVV6hWvbNHrtq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darth-Kova
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:16
GeorgeMichael schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:34:
Zojuist mail gekregen van Belsimpel dat ie verzonden is :)
Lol. Zoals ik al gezegd had :D

• Chamms
Siui schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:32:
[...]

Na de e-mail van dinsdag heb ik geen nieuws ontvangen... Ze sturen waarschijnlijk later vandaag nog een sms/e-mail, hopelijk. :|
JIj hebt nog een email gekregen, ik heb nog helemaal niets gekregen haha

Vrijdag 14:10 de 17 pro orange besteld en 14:15 de 17 pro zilver beide 256 gb, van de zilveren hebben ze bestel datum zelf aangepast van 16-09 geen idee waarom, dus denk dat de zilveren sowieso vertraagd is, had wel gehoopt nu een update te kunnen ontvangen voor de oranje, haha

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:45
Verzendbevestiging 17 Pro Max 256 GB Silver via Apple *O*. Morgen komt UPS langs (ik hoop op UPS-meisje. @Dennisweb en ik zijn een beetje verliefd op haar O+).

• Chahid1985
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Chahid1985 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:06:
[...]

Nice. Is de bestel status pagina al gewijzigd bij jou? Of is de status nog steeds: “We hebben je bestelling ontvangen. Je telefoon is besteld. Nu wachten we tot die bij ons binnen is.”?
Om mijn eigen vraag te beantwoorden, inmiddels gebeld door Odido en een afspraak gemaakt voor morgen. Status is online niet gewijzigd.

(Gaat overigens om een AWU3).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

RiccardoNL schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:38:
Verzendbevestiging 17 Pro Max 256 GB Silver via Apple *O*. Morgen komt UPS langs (ik hoop op UPS-meisje. @Dennisweb en ik zijn een beetje verliefd op haar O+).
Hier DHL :) Geen meisje… :/

Mijn boefje is liev!

• Siui
Chamms schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:36:
[...]

JIj hebt nog een email gekregen, ik heb nog helemaal niets gekregen haha

Vrijdag 14:10 de 17 pro orange besteld en 14:15 de 17 pro zilver beide 256 gb, van de zilveren hebben ze bestel datum zelf aangepast van 16-09 geen idee waarom, dus denk dat de zilveren sowieso vertraagd is, had wel gehoopt nu een update te kunnen ontvangen voor de oranje, haha
Waar heb je de besteldatum zien veranderen naar 16-09?
Ik dacht dat zilver de minst populaire kleur was... waarom hebben ze vertraging... |:(
Ik hoop ook op het beste voor vandaag

• Reem0nN
Micheeels schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:26:
[...]

Hier helaas dezelfde update. Ik had dezelfde problemen op de website. En bij Vodafone zelf lukte het ook niet goed, dus uiteindelijk pas om 14:38 besteld.
Ik denk dat de jouwe wel op voorraad is.

Kreeg nu een andere status: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4YAGI6afjV2_7oLjd6MVZyeTgFQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nR0MytZv2xOM8vIckaiinScK.png?f=fotoalbum_large

Mijn verlengdatum is 20-09, dus ze kunnen het niet verzenden die ene dag eerder :+

• THE_BASE
  • Niet online
Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:41:
[...]

Ik denk dat de jouwe wel op voorraad is.

Kreeg nu een andere status: [Afbeelding]

Mijn verlengdatum is 20-09, dus ze kunnen het niet verzenden die ene dag eerder :+
Nee, die aanvraag kunnen ze pas doen op de 20e en ze versturen pas na goedkeuring van de aanvraag. Dat is op zich wel logisch.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ik weet uit ervaring dat, aangezien jullie een leuke band hebben met haar, zo'n bezorger het leuk vindt als je bijv een blikje frisdrank voor ze hebt.
Doe ik ook zo nu en dan met mijn bezorger(s)

• Reem0nN
THE_BASE schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:44:
[...]

Nee, die aanvraag kunnen ze pas doen op de 20e en ze versturen pas na goedkeuring van de aanvraag. Dat is op zich wel logisch.
Het is ook logisch, vraag me nu alleen wel af of er al een toestel gekoppeld was aan mijn order, en die dus nu naar iemand anders gaat, waardoor ik misschien weken langer moet wachten, terwijl mijn verlengdatum 1 dag na release is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:33

Christiano007

Ich bin der champion

Mediamarkt hier besteld vanaf pre-order dag. Nog geen bericht

Ter land, ter zee en in de kroeg

• THE_BASE
  • Niet online
Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:46:
[...]

Het is ook logisch, vraag me nu alleen wel af of er al een toestel gekoppeld was aan mijn order, en die dus nu naar iemand anders gaat, waardoor ik misschien weken langer moet wachten, terwijl mijn verlengdatum 1 dag na release is.
Als ik het spiegel aan hoe wij dat vroeger deden in de winkel: die blijft gereserveerd.

Maar ja, het is een e-commerce en daar werkt het natuurlijk net even anders. Misschien even een belletje aan wagen?

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
_Bailey_ schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:46:
[...]

ik weet uit ervaring dat, aangezien jullie een leuke band hebben met haar, zo'n bezorger het leuk vindt als je bijv een blikje frisdrank voor ze hebt.
Oh, ik kom morgen je iPhone bezorgen. Wat heb je nog meer om weg te geven? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Christiano007 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:50:
Ik kreeg de afgelopen jaren pas laat in de avond een bericht van PostNL dat het vanuit MM verstuurd werd, het kan nog vanavond :)

• Chamms
Siui schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:41:
[...]

Waar heb je de besteldatum zien veranderen naar 16-09?
Ik dacht dat zilver de minst populaire kleur was... waarom hebben ze vertraging... |:(
Ik hoop ook op het beste voor vandaag
Als ik op mijn bestelstatus kijkt, de oranje staat op 12-09 en mn zilveren op 16-09 haha de zilveren is 5 min later besteld dan de oranje

• Chamms
glydoscoop schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:29:
[...]

Toevallig bij jou dan denk ik? Lees overal dat odido vanaf dinsdag al updates stuurt en heb zelf ook meerdere mails en sms gehad.

Wellicht een populair model gekozen zoals de Pro 256GB blauw?
Wij gaan voor de Hermes look HAHA, oranje 256GB

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:20
firecaps30 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:21:
[...]

Staat er onder in het besteloverzicht niet iets over wanneer het product binnen komt bij je?
Nee staat verder niks bij helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online
Echt? Zo'n lekkerding is het niet...

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Reem0nN
THE_BASE schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:50:
[...]

Als ik het spiegel aan hoe wij dat vroeger deden in de winkel: die blijft gereserveerd.

Maar ja, het is een e-commerce en daar werkt het natuurlijk net even anders. Misschien even een belletje aan wagen?
Ik vermoed dat ze het niet voor me vasthouden voor die ene dag.. Helaas gaat mijn toestel dan dus naar een ander en moet ik langer wachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w7jt4aXwMDG1B1ftx9ubhD1LdyE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mGETPfbag8oCr5OtMeWGZTnz.png?f=user_large

Balen!! |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eZjz39dLKFxnehuSNjwKExi4-Dw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/QJRWX4uipLIamcInh7mZGj5d.png?f=user_large

UPS tracking link is inmiddels ook actief (al is het pakket nog niet door ze ontvangen).

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:30
Online zie ik ook geen vooruitgang, wel heb ik telefoon gehad dat ik de telefoon morgen kan komen ophalen.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:04

TheVMaster

Moderator WOS
Yeah, hier ook bericht dat zowel de AIrPods Pro als de iPhones verzonden zijn (de hoesjes liggen hier al 2 dagen te wachten). iPhones worden morgen bezorgd en de AirPods Pro vooralsnog de 24ste... :-(

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:20

m-buurman

hmmm...coffee!!

Voor wat het waard is..

Mobiel.nl
Voorraadverwachting
Apple iPhone 17 Pro 256GB Silver: 5-7 dagen

• Daveschipper
Iemand iets gehoord van Amac?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:51:
[...]

een ouwe antieke iPhone 16 Pro :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:19
Christiano007 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:50:
Same.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:22
THE_BASE schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:51:
[...]

offtopic:
Een boekenbon en een Nuts.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:22
Ik geloof dat als je tot de Kerst wil wachten, je op pre-ordered dag bij Amac moet bestellen. Zij zijn altijd onwijs traag en ervaringen van andere Tweakers bij eerdere pre-orders duiden erop dat de communicatie er ook echt heel slecht is. Is een een reden waarom je zo graag bij de Amac wilde bestellen? Het gaat namelijk ieder jaar zo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dennisweb schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:03:
[...]
offtopic:
Een boekenbon en een Nuts.
No nuts no glory!

Mijn boefje is liev!

• Daveschipper
Dennisweb schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:10:
[...]

Ik geloof dat als je tot de Kerst wil wachten, je op pre-ordered dag bij Amac moet bestellen. Zij zijn altijd onwijs traag en ervaringen van andere Tweakers bij eerdere pre-orders duiden erop dat de communicatie er ook echt heel slecht is. Is een een reden waarom je zo graag bij de Amac wilde bestellen? Het gaat namelijk ieder jaar zo..
Heb bij Amac besteld omdat dat bij mij om de hoek zit en dit makkelijker is met ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aloy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16:07
Hier zojuist een mail ontvangen van Coolblue dat ik mijn pre-order voor de oranje 256gb pro max morgen kan ophalen in de winkel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gymD4vuHtKaC95iq2QU3d4uTNtM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/WK7SbRFIHgyoS9j0B5H0z0df.png?f=user_large

Bestelling was geplaatst om 14:10 afgelopen vrijdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:40
_Bailey_ schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:46:
[...]

Blikje Frisdrank xd
Hier Belgie krijgen ze een bos bloemen en een doosje pralines , mits het een meisje/vrouw is.

• JPM-Dokkie
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:00
m-buurman schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:58:
Voor wat het waard is..

Mobiel.nl
Voorraadverwachting
Apple iPhone 17 Pro 256GB Silver: 5-7 dagen
Toevallig ook via odido? Vraag me af of dit niet gewoon aan Odido ligt namelijk, gezien de andere berichten in dit kanaal. Ik krijg hetzelfde bericht voor een zwarte.

• Chamms
WoeepppWoeepp ben zojuist gebeld door Odido Shop Arnhem

Zowel zilver als oranje pro 256GB voor mij gereserveerd, morgen afhalen,

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

JPM-Dokkie schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:17:
[...]

Toevallig ook via odido? Vraag me af of dit niet gewoon aan Odido ligt namelijk, gezien de andere berichten in dit kanaal. Ik krijg hetzelfde bericht voor een zwarte.
Nee Vodafone verlenging

• VidaR-9
  • Nu online
Azmodann schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:34:
[...]
Hier staat ook op klaarmaken voor verzending.
Ligt eraan (volgens mij) vanwaar deze komt en of ze het versturen via DHL of UPS.
Over enkele uren zal die wel verzonden zijn :)
Yes binnen. DHL it is hier. Maar nog geen details over tijdstip.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
Is DHL Express altijd voor 12:00 uur? :9B

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Same hier. DHL express. Ben zelf waarschijnlijk niet thuis morgen, maar mijn vrouw is wel vrij. Kan zij het fijn in ontvangst nemen. ;)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Roos79
  • Laatst online: 18:28
Technofreakz schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:29:

Dan hebben er dus veel klanten gekozen voor ophalen in de winkel 😉
En misschien hangt de locatie ook af van het aantal toestellen?

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
TheKerremenke schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:28:
Same hier. DHL express. Ben zelf waarschijnlijk niet thuis morgen, maar mijn vrouw is wel vrij. Kan zij het fijn in ontvangst nemen. ;)
en alvast openmaken.... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cannondale schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:27:
Nee, daar moet de verzender extra voor betalen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
net een mail van amac gekregen "Je bestelling is verzonden en onderweg." ben benieuwd of het echt zo is...

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Nee, dan doen we niet van pakketjes van elkaar. Is de verrassing voor degene die het besteld heeft groter. 8)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Roos79
Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:55:
[...]

Ik vermoed dat ze het niet voor me vasthouden voor die ene dag.. Helaas gaat mijn toestel dan dus naar een ander en moet ik langer wachten.

[Afbeelding]

Balen!! |:(
Wel logisch anders gaan mensen die over een maand pas kunnen verlengen ook al verlengen en liggen er zo vele toestellen in reservering 😉
Vond het al vreemd te lezen dat sommige met een datum in de toekomst al konden verlengen eigenlijk want dat moet niet kunnen.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:32

sjaakaq

It might get loud

Greg36 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 08:08:
[...]

Bij mij hetzelfde pro max 15;03 besteld
Hier ook. Lijkt dat VF heel weinig Pro Max ontvangen heeft?

leoaq.fm // Jeune Loop

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:35
Heeft iemand die bij KPN heeft besteld al die PostNL ontvangstcode ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
Cannondale schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:27:
Nee voor het einde van de dag 🤣

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:10

lorenzopot

fenomenaal

Nog steeds niks van Mediamarkt…

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:15
Danielson schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:38:
Heeft iemand die bij KPN heeft besteld al die PostNL ontvangstcode ontvangen?
yep zaterdag avond besteld en alles staat nu voor morgen ook in de postNL app

A person who never made a mistake never tried anything new.

• madamewijnen
  • Registratie: April 2021
Sweet!!! Mijn pakket staat ook al in de PostNL app! Gewoon toch Launch day verwacht ik! Dat had ik nou nooit verwacht. Twee jaar geleden 3 minuten later besteld en toen moest ik 6 weken wachten. Cool!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:17
UPS staat hier morgenvroeg voor de deur

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Greg36
  • Registratie: September 2023
  • Nu online
sjaakaq schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:37:
[...]

Hier ook. Lijkt dat VF heel weinig Pro Max ontvangen heeft?
Denk t ook… nog niemand gezien van VF met pro max die verzonden is

• lamp
  • Laatst online: 18:15
Jorussio schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:19:
[...]

Ja ik,
Uw nieuwe Apple iPhone 17 Pro Max 5G 256GB, Cosmic Orange is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.
Heb je ook al een T&T ontvangen/in de postnl app?

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:17
Micheeels schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:21:
[...]

Edit: Jammer. Nu een update met voorraadverwachting 1-2 weken.
Ik heb ze via Whatsapp even 'n bericht gestuurd omdat ik het contact wel erg stil vond. Lees: niks, zoals bij iedereen.
We verwachten je toestel inderdaad morgen gewoon uit te kunnen leveren. Ik snap dat je meer informatie wilt als je niets meer hebt gehoord en wanneer we de toestellen ontvangen houden we je ook op weer op de hoogte.
Tja, wat je hiermee moet? Lijkt er inderdaad op dat ze morgen voorraad verwachten en verzenden. Maar van de andere kant is 't ook wel weer een heel algemeen bericht. Op de website hier ook Apple iPhone 17 Pro Max 256GB Silver: 1-2 weken.

Tenzij iemand bij Mobiel.nl wèl een concreter voorraadbericht heeft gehad?

[ Voor 3% gewijzigd door BobB op 18-09-2025 14:53 ]

• THE_BASE
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lqlTSuhYBI3J5xIuot5MJ3gYiYs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zY0YoUJcWNNrt3RI6wFliAsI.png?f=fotoalbum_large

It's that time of year. :)

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17:11
Zie net dat de Apple Store Leidseplein morgen om 08:00 uur opengaat.
Geen reservering en geen meldingen van de diverse bezorgdiensten.
Met iPhone 14 Pro op de man, 500 meter lopen, praatje maken met het altijd vriendelijke personeel en wat spelen met de verse aangeboden waar.
Ben benieuwd hoe het afloopt, vind de camera's belangrijk. :)
Edit: het is 320 meter lopen.

[ Voor 4% gewijzigd door PKHS op 18-09-2025 15:18 ]

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Belsimpel status gewijzigd naar 'Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Vodafone'... oke daar hadden ze toch al een week de tijd voor :|

• Brurman
  • Registratie: Januari 2018
Wellicht iemand die van KPN al wat heeft gehoord over een 17 Pro Max 256 in Diepblauw?

Tot op heden nog geen update gehad, staat nogsteeds op 1. Controleren.

• Marc14021970
  • Registratie: September 2024
  • Nu online
Vroeger ook enkele jaren meegemaakt dat wanneer je de iphone bestelde bij de online apple store, dat je dan een UPS tracking kreeg vanuit China tot bij je thuis.
Dat was dan een lange tracking lijst van enkele dagen.
Nu wordt hij vanuit Eindhoven naar de klant gestuurd, maar toen rechtstreeks uit China naar de klant.

• BanRay
  • Registratie: Juni 2004
Ik heb nog niks gehoord van Mediamarkt. Bestelling is van vorige week vrijdag 14:06. Airpods Pro 3 heb ik bij Coolblue besteld, daar heb ik tenminste wel netjes al bericht van.

Kom op MM...😊

• charlie7

charlie7

pr0

Iemand al verder in status bij KPN? PM 512GB cosmic?

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 ProMax Cosmic Orange / AW Ultra 3

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:47
Hier ook nog niet… 14.06 besteld..

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 15:33
edebee schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:05:
Apple verzonden 2 x DHL , Apple watch 11 5g en Iphone air skyblue 256gb en 1 x UPS airpods 3
Welke kleur watch ben je voor gegaan?

• JB

JB

Cédric roelt!

BanRay schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:02:
Ik heb nog niks gehoord van Mediamarkt. Bestelling is van vorige week vrijdag 14:06. Airpods Pro 3 heb ik bij Coolblue besteld, daar heb ik tenminste wel netjes al bericht van.

Kom op MM...😊
Even uit interesse; ik zag bij Coolblue dat ze meer durven te vragen dan de 250 euro bij Apple zelf. Heb jij dat ook betaald en zo ja, waarom als ik vragen mag?

Mijn boefje is liev!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:47
Heb wel het gevoel dat de release van de 17 veel meer leeft vergeleken met de 16 vorig jaar :)
Ik wacht netjes op mijn iPhone pro max via belsimpel, levering staat op morgen!

• Kev_s
  • Laatst online: 18:40
charlie7 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:02:
Iemand al verder in status bij KPN? PM 512GB cosmic?
Ook nog geen nieuws hier. 14:01 besteld en 14:03 de bevestiging gehad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 15:33
JB schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:04:
[...]

Even uit interesse; ik zag bij Coolblue dat ze meer durven te vragen dan de 250 euro bij Apple zelf. Heb jij dat ook betaald en zo ja, waarom als ik vragen mag?
Dacht dat je een grapje maakte maar ik zie inderdaad ook 269EUR staan. Wat jammer weer.
Dit is gewoon weer graaien omdat iets schaars te verkrijgen is bij release, Coolblue deed dat ook met de PS5 destijds. Vind dat echt niet oke.

Het is wel hun goed recht, maar het is niet oke als in niet klant vriendelijk en bij mij zijn ze de goodwill wel weer verloren.

• lamp
  • Laatst online: 18:15
Brurman schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:00:
Wellicht iemand die van KPN al wat heeft gehoord over een 17 Pro Max 256 in Diepblauw?

Tot op heden nog geen update gehad, staat nogsteeds op 1. Controleren.
Bij mij al een stap verder, status dat hij is verzonden en er binnen 2 werkdagen zou moeten zijn. Ook een 17PM 256 Blauw.

12 sep om 14:04 besteld.

• Kickd0wn
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 18:46
Nog niks gehoord van MediaMarkt 14:06 besteld PM Zilver 256gb.
Als ik mijn DHL app open is hij wel aangemeld, maar nog nergens een status wijziging of email

• Jorussio
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:17
Ik heb nu bericht van PostNL
Besteld via KPN om 14:04 uur.
17 Pro Max Oranje 256gb

 

• charlie7

charlie7

pr0

Kev_s schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:06:
[...]

Ook nog geen nieuws hier. 14:01 besteld en 14:03 de bevestiging gehad
puuuh, samen huilen

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 ProMax Cosmic Orange / AW Ultra 3

• Jjfs29
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15:47
Bij mij is zojuist de leveringsdatum aangepast; (Mediamarkt)

Van; bezorging op vrijdag 19-09
naar; Tot 19-09

zegt waarschijnlijk niks, nog geen andere bericht ontvangen.

• Marc14021970
  • Registratie: September 2024
  • Nu online
JB schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:04:
[...]

Ik zag ook dat ze bij coolblue 36,99 euro vragen voor de apple usb c oplader van 20W.
Bij apple zelf kost hij gewoon 25 euro.

• Siui
Nadat ik mijn status een miljoen keer heb vernieuwd, zie ik dat deze is gewijzigd!!
Besteld 12-09 bij Odido, Pro Max 512 Zilver, "We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger"!!
Ik kan niet wachten op de T&T!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:46
Jjfs29 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:17:
Bij mij is zojuist de leveringsdatum aangepast; (Mediamarkt)

Van; bezorging op vrijdag 19-09
naar; Tot 19-09

zegt waarschijnlijk niks, nog geen andere bericht ontvangen.
Dit was bij mij zo al gister of eergister

• JustJoostNL
  • Registratie: Augustus 2018
  • Nu online
Nu hopen dat PostNL enz. alle pakket drukte aan kan :)

• charlie7

charlie7

pr0

Zojuist is de tekst veranderd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TYK1Anv-pT2uzYRa3oiQF-uM8lQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7ynMTDoSnDnROLtCHKZnGxSQ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door charlie7 op 18-09-2025 15:24 ]

• Siui
JustJoostNL schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:23:
Nu hopen dat PostNL enz. alle pakket drukte aan kan :)
Het maakt mij niet uit of ze morgenavond komen, ik wil het gewoon morgen hebben!! >:)

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
AMDLegion schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:04:
[...]

Welke kleur watch ben je voor gegaan?
hij is voor de vrouw roze goud 42 mm wifi+ 5G
Pagina: 1 ... 37 ... 39 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.