• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:16
Lijkt erop dat de meeste modellen wel ruime voorraad blijkt te zijn. Weet nog bij de launch van de 15 series was het drama.

BTW die van mij is ook verzonden. 17 pro 265GB blauw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aG7C_DLVAC0wGsFcyi8Pl9pQpMo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/0oWWWtt48ZmxwtlZ1uYxWgVO.png?f=user_large

Zie ook het volgende in de mail:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UGOo5XP7ftLflzUsycUlGO4XhSE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uJpkTd9wXA6FJf98CGWycLpQ.png?f=user_large
Dit lijkt me niet zo wenselijk...

[ Voor 25% gewijzigd door DareFace op 18-09-2025 10:53 ]

• Hawal
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 12:06
Darth-Kova schreef op donderdag 18 september 2025 @ 10:34:
Krijg nu bericht van Belsimpel dat ze mijn bestelling aan het inpakken zijn.
Bij mij staat dit er nog: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door KPN
Had je ook KPN of ?

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:56
MevrouwDeKat schreef op donderdag 18 september 2025 @ 10:02:
[...]

Ja, ik heb opzich geen super high performance nodig, ik game niet op m'n telefoon. Maar qua camera voor en achter is het een flinke update en ook qua scherm. En niet onbelangrijk, ik vind de kleur erg mooi :*)

Komende dagen nog maar even op wat plekken de voorraden in de gaten houden, ik hoop vanaf morgen dan op website de daadwerkelijke inschatting te kunnen zien, ipv "vanaf 19 leverbaar".
Dan denk ik dat je alsnog profijt hebt van de verbeterde efficiency/batterijduur op de lange termijn. En inderdaad, de kleur is absoluut goed gelukt!

• Darth-Kova
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:21
Hawal schreef op donderdag 18 september 2025 @ 10:52:
[...]

Bij mij staat dit er nog: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door KPN
Had je ook KPN of ?
Nee ik heb verlenging van Odido

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:10
Wat verstuurt Apple vanuit Tsjechië? Zijn dat de retourdozen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
cracking cloud schreef op donderdag 18 september 2025 @ 10:59:
Wat verstuurt Apple vanuit Tsjechië? Zijn dat de retourdozen?
mijn pakket komt uit uit Praag van Apple maar die hebben er genoeg ervaring mee lijkt me zo :-) , ga ervan uit dat het goed komt.

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:59
joeyke87 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 08:14:
Zojuist toch maar contact opgenomen met Vodafone gezien status Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt . IPhone 17 pro 256 GB zilver, besteld om 14:30.

Zit helaas niet bij de 1e levering wist de medewerker mij te vertellen…
Ik heb ook maar even gebeld. Volgens de dame die ik aan de bel kreeg zou het toestel gewoon geleverd moeten worden morgen, ondanks dat ik geen T&T link heb ontvangen en dit ook niet op mijn status pagina terug zie. Dus ik ben nog wat sceptisch.. We gaan het zien

• Siui
  • Laatst online: 14:16
Voor de mensen die via Odido hebben besteld, heeft iemand de update-e-mail op dinsdag ontvangen over "We verwachten je bestelling nu tussen 19 en 23 september 2025.", maar geen updates over de levering? :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:56
Siui schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:04:
Voor de mensen die via Odido hebben besteld, heeft iemand de update-e-mail op dinsdag ontvangen over "We verwachten je bestelling nu tussen 19 en 23 september 2025.", maar geen updates over de levering? :-(
Die mail heb ik niet gehad.

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
SMSje van Odido (via Belsimpel)
Hallo,
Je wil je mobiele nummer graag laten overzetten. Gaan we voor je regelen. We houden je op de hoogte via sms.
Tot snel, Odido

• Siui
Het lijkt mij dat de mensen die de update e-mail op dinsdag ontvingen, ook de bezorgingsupdates al hebben ontvangen. Ik heb echter geen bezorgingsupdates ontvangen….. :'(

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:55
Het is echt radiostilte bij mobiel.nl.. iemand anders wel wat gehoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM-Dokkie
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:17
Voor mobiel.nl ; Goed dat je contact opneemt. Ik snap dat je graag zo snel mogelijk je nieuwe telefoon wilt. We verwachten de toestellen vrijdag te verzenden, en dan zaterdag bij je af te kunnen leveren.

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Heeft iemand al een verzendbevestiging of bezorging van KPN voor morgen ontvangen?

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:12:
Het is echt radiostilte bij mobiel.nl.. iemand anders wel wat gehoord?
Geen enkel bericht inderdaad.

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
Mijn KPN order staat sinds gisteren “je pakket wordt ingepakt”. Vorige week zaterdag (einde van de middag besteld). 17P diep blauw

• Jorussio
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:43
Msi92 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:13:
Heeft iemand al een verzendbevestiging of bezorging van KPN voor morgen ontvangen?
Ja ik,
Uw nieuwe Apple iPhone 17 Pro Max 5G 256GB, Cosmic Orange is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.

 

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Dhene schreef op donderdag 18 september 2025 @ 09:17:
Telenet nog altijd geen beweging :(
Ben ook van plan daar de pro max te bestellen met 150EU korting .... hou ons op de hoogte wanneer hij wordt geleverd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
JPM-Dokkie schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:13:
Voor mobiel.nl ; Goed dat je contact opneemt. Ik snap dat je graag zo snel mogelijk je nieuwe telefoon wilt. We verwachten de toestellen vrijdag te verzenden, en dan zaterdag bij je af te kunnen leveren.
Wacht even, vrijdag verzenden.... zouden ze het niet vandaag moeten verzenden om mensen op release dag hun iPhone te willen laten hebben?

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
Ja ik heb de mail ontvangen en wacht nog op voorraad maar ik verwacht ook niets anders omdat ik pas maandag heb besteld.☺️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grobbelboy
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:19
Deze komt net binnen van Odido (sms):
Hallo,
Je hebt als een van de eersten de nieuwe iPhone bij ons besteld. Goed bezig! Gisteren heb je van PostNL een bericht gekregen dat je bestelling vandaag komt. Dat klopt niet. De nieuwe iPhone mag vanaf morgen, 19 september, geleverd worden. PostNL heeft de info inmiddels aangepast.
Je zit dus in de eerste groep die `m krijgt. Morgen staat PostNL bij je voor de deur.
Tot snel, Odido

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:12
Jorussio schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:19:
[...]

Ja ik,
Uw nieuwe Apple iPhone 17 Pro Max 5G 256GB, Cosmic Orange is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.
Dat is niet de daadwerkelijke verzending... Die melding heb ik ook, pas als je een T&T code hebt ontvangen weet je het zeker.

• JPM-Dokkie
Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:19:
[...]

Wacht even, vrijdag verzenden.... zouden ze het niet vandaag moeten verzenden om mensen op release dag hun iPhone te willen laten hebben?
Dat gaat hem dus niet worden, aldus mobiel.nl. Ik had ze een whatsappje gestuurd.

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:19:
[...]

Lijkt er op dat mobiel.nl als enige partij hier in af wijkt :(

• Valyx_
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 13:20
Odido weer in de SMS:
Hallo,
Je hebt als een van de eersten de nieuwe iPhone bij ons besteld. Goed bezig! Gisteren heb je van PostNL een bericht gekregen dat je bestelling vandaag komt. Dat klopt niet. De nieuwe iPhone mag vanaf morgen, 19 september, geleverd worden. PostNL heeft de info inmiddels aangepast. Je zit dus in de eerste groep die 'm krijgt. Morgen staat PostNL bij je voor de deur.
Tot snel,
Odido
Was overigens naar mijn mening niet een van de eersten, pas op Zaterdag eind van de dag besteld.

[ Voor 10% gewijzigd door Valyx_ op 18-09-2025 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 13:19
Ik log net in op postnl vanwege een pakketje van vandaag en zie ineens:

KPN
Verwacht: morgen tussen 09:45 en 12:15
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Hij is dus in ieder geval aangemeld bij PostNL!
Betreft een 17 Pro 256gb in oranje. Gisteren besteld.

[ Voor 10% gewijzigd door Lynix op 18-09-2025 11:26 ]

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
kaczpere schreef op donderdag 18 september 2025 @ 10:10:
[...]

Op web zie ik geen status en in de app "Je bestelling ligt klaar in **stad**"[Afbeelding]
Heb ik ook in de app staan.
Bijzonder om te zien dat ze al klaar liggen :)

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:15
Ik dacht dit jaar doe eens wat anders en heb de 17 256GB in groen bij Belsimpel besteld met KPN verlenging.

Bij mijn bestelling staat nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M_70UMUagfdbDFdAsRWupK_OIv8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PqeWRjLPDZDnEtbtLLEzP0Bx.jpg?f=fotoalbum_large

Als ik op de pagina kijk van het toestel zelf dan staat er voor bijna alle providers 3 weken levertijd. Maar dat is natuurlijk voor bestellingen op dit moment (hoop ik :+ ).

Iemand die bij Belsimpel of KPN zelf heeft verlengd en de groene 256GB heeft gekozen? @Jarrovski75 jij bij Belsimpel toch?

[ Voor 3% gewijzigd door firecaps30 op 18-09-2025 11:29 ]

• Reem0nN
Tweakriez schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:22:
[...]

Lijkt er op dat mobiel.nl als enige partij hier in af wijkt :(
Meh.. lijkt me raar toch? Elk provider, bedrijf probeert te voldoen aan die 19-09 en mobiel.nl denkt we doen het lekker rustig aan en verzenden ze een dagje later of zo? :(

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Zojuist SMS van Odido dat gisteren per abuis bericht was verstuurd dat bestelling met PostNL onderweg zou zijn. Men geeft aan pas morgen uit te mogen leveren. Niets nieuws dus, en we wachten 'rustig' tot morgen danwel overmorgen. Men gaf nog aan dat ik iig in de eerste uitleverbatch zit.

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 18-09-2025 11:30 ]

• Siui
elaho schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:19:
[...]

Ja ik heb de mail ontvangen en wacht nog op voorraad maar ik verwacht ook niets anders omdat ik pas maandag heb besteld.☺️
Ik was zo blij dat ik dat had ontvangen en ik was erg teleurgesteld toen ik zag dat veel mensen het ook hadden ontvangen en de telefoon morgen konden krijgen, maar ikzelf niet. :O

• Msi92
  • Nu online
Lynix schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:24:
Ik log net in op postnl vanwege een pakketje van vandaag en zie ineens:

KPN
Verwacht: morgen tussen 09:45 en 12:15
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Hij is dus in ieder geval aangemeld bij PostNL!
Betreft een 17 Pro 256gb in oranje. Gisteren besteld.
Geluksvogel, hier nog niks :P

• Lynix
  • Laatst online: 13:19
Msi92 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:31:
[...]

Geluksvogel, hier nog niks :P
Ook voor het eerst hoor :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Mobiel.nl:

Goedemorgen, bedankt voor je bericht! Ik begrijp natuurlijk dat jij wilt weten wanneer jij je nieuwe Iphone 17 binnen gaat krijgen. Momenteel hebben we al een hele hoop pre-orders ontvangen, waar ook jouw bestelling tussen zit. Momenteel wachten wij nog op de levering vanuit Apple, helaas weten wij niet hoeveel voorraad we precies gaan krijgen. We kunnen daarom ook niet beloven dat vanaf morgen je nieuwe bestelling opgestuurd wordt. Je wordt uiteraard wel via de mail op de hoogte gehouden wat de status van je bestelling is. 11:29

Ze hebben blijkbaar nog niet eens levering gekregen vanuit Apple... En ze verzenden zo te zien op zijn vroegst pas morgen...

[ Voor 10% gewijzigd door Tweakriez op 18-09-2025 11:33 ]

• Reem0nN
Tweakriez schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:32:
Mobiel.nl:

Goedemorgen, bedankt voor je bericht! Ik begrijp natuurlijk dat jij wilt weten wanneer jij je nieuwe Iphone 17 binnen gaat krijgen. Momenteel hebben we al een hele hoop pre-orders ontvangen, waar ook jouw bestelling tussen zit. Momenteel wachten wij nog op de levering vanuit Apple, helaas weten wij niet hoeveel voorraad we precies gaan krijgen. We kunnen daarom ook niet beloven dat vanaf morgen je nieuwe bestelling opgestuurd wordt. Je wordt uiteraard wel via de mail op de hoogte gehouden wat de status van je bestelling is. 11:29
Krijgt mobiel.nl dus pas veel later geleverd vanuit Apple dan andere providers?
Ik zag bij KPN namelijk dat ze al op dinsdag geleverd waren, en ze toen begonnen waren met inscannen en koppelen aan bestaande orders.

Dus mobiel.nl zegt eigenlijk pas morgen een levering te krijgen en dan snel alles in te scannen en op de post te doen?

• AchtungYall
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:51
Apple zelf heeft nogsteeds niks verzonden ?

• Nevalus
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12:18
Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:34:
[...]

Ik zag bij KPN namelijk dat ze al op dinsdag geleverd waren, en ze toen begonnen waren met inscannen en koppelen aan bestaande orders.

Dus mobiel.nl zegt eigenlijk pas morgen een levering te krijgen en dan snel alles in te scannen en op de post te doen?
De indirecte Apple partners krijgen wel voor release de toestellen (zoals je ziet bij coolblue, belsimpel e.d.), maar krijgen deze via distributie, niet direct van Apple. De providers zitten 1 stapje hoger in de supply chain en hebben ze eerder.

Voor zover ik weet moet mobiel ze ook gewoon al binnen hebben want zij zijn ook een indirecte partner, maar waarschijnlijk weet de klantenservice dat niet.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:18
AchtungYall schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:37:
Hier nog niet, nee.

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 14:20

mv1

Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:34:
[...]

Voorgaande jaren zag ik vaak bij mobiel.nl & belsimpel.nl dat de bestellingen vaak pas vanaf zaterdag plaatsvinden, aangezien ze idd hun iPhones pas op de vrijdag krijgen.

Ik denk dat dit er mee te maken heeft dat zij geen officiële dealer van Apple zijn en hun toestellen van leveranciers en providers krijgen/kopen.

Kan het mis hebben, maar in de voorgaande jaren heb ik t op t forum altijd zo gezien.

• Birdie91
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
VF verlening hier, beide de oranje en blauwe pro 256gb worden morgen bezorgd. T&T vanmorgen gekregen. 🙌 (van mn vriend en mij)

• Nevalus
mv1 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:39:
[...]

Voorgaande jaren zag ik vaak bij mobiel.nl & belsimpel.nl dat de bestellingen vaak pas vanaf zaterdag plaatsvinden, aangezien ze idd hun iPhones pas op de vrijdag krijgen.

Ik denk dat dit er mee te maken heeft dat zij geen officiële dealer van Apple zijn en hun toestellen van leveranciers en providers krijgen/kopen.

Kan het mis hebben, maar in de voorgaande jaren heb ik t op t forum altijd zo gezien.
Zij zijn beide wel een officiële dealer van Apple

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

Iemand een update vanuit Mediamarkt?

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
rick_mb schreef op donderdag 18 september 2025 @ 09:57:
Kreeg gisteren een telefoontje dat ik m’n iPhone Air morgen op kon komen halen bij de Odido-winkel in de buurt, maar heb zo’n vermoeden dat iemand anders er met m’n iPhone vandoor is… 😅

https://www.l1nieuws.nl/1...-daders-met-buit-gevlucht
Misschien waren de toestellen nog niet geleverd?
Dat gebeurt dacht ik pas donderdag of vrijdag zelfs?

• Reem0nN
Nevalus schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:38:
[...]

De indirecte Apple partners krijgen wel voor release de toestellen (zoals je ziet bij coolblue, belsimpel e.d.), maar krijgen deze via distributie, niet direct van Apple. De providers zitten 1 stapje hoger in de supply chain en hebben ze eerder.

Voor zover ik weet moet mobiel ze ook gewoon al binnen hebben want zij zijn ook een indirecte partner, maar waarschijnlijk weet de klantenservice dat niet.
Als ze het al binnen zouden hebben, dan zou je denken dat ze het ook op donderdag gaan verzenden toch? 8)7

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Hier een update van mijn mediamarkt bestelling. Bij dhl is een zending aangemeld. Een normale 17 om 1406 besteld.

• Roos79
  • Nu online
Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:29:
[...]

Meh.. lijkt me raar toch? Elk provider, bedrijf probeert te voldoen aan die 19-09 en mobiel.nl denkt we doen het lekker rustig aan en verzenden ze een dagje later of zo? :(
Mobiel. Nl heeft wel altijd aardige voorraden als je de voorgaande jaren leest maar idd wel pas na de eerste dag.
Als je terug gaat lezen zie veel mensen die hun order elders annuleren omdat dat te lang duurt en via mobiel gingen bestellen 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:54
Ik zie in de sheets van Toppe en zie daar dat de zwarte toch wel het populairst zijn, lezen jullie mee Apple?!

there's no place like cloudbase

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AchtungYall
  • Registratie: September 2017
Krijg net een mail van Apple met: Het inruilproces is in gang gezet.

• Max_72
  • Registratie: November 2022
Zat toch een hele tijd te twijfelen nadat ik de 17 Pro (256GB) had besteld omdat de 17 Pro Max nergens meer op voorraad was vorige week (was helaas te laat), heb nu een 15 Pro Max. Bij Belsimpel stond de 17 Pro Max 256GB Oranje zojuist op "Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis" bij een Vodafone-abonnement. Toch maar besteld... Ben benieuwd.

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
Heb net een T&T van KPN binnen via de PostNL app iPhone Air

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
AchtungYall schreefqq op donderdag 18 september 2025 @ 11:37:
Hier ook niet, wel vanmorgen afgeschreven van de creditcard

[ Voor 28% gewijzigd door Cannondale op 18-09-2025 11:53 ]

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

• Nevalus
Reem0nN schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:48:
[...]

Als ze het al binnen zouden hebben, dan zou je denken dat ze het ook op donderdag gaan verzenden toch? 8)7
Tja, is ook zo. Geen idee dan :P

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:08
Mijn Apple bestelling staat nu op verzonden. Linkt naar een UPS T&T maar bij UPS zelf kennen ze die nog niet...

• JesseEvertse
  • Laatst online: 11:55
_VooDooMen_ schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:51:
Heb net een T&T van KPN binnen via de PostNL app iPhone Air
Hier idem voor een iPhone 17 Pro Cosmic Orange 512 besteld bij KPN.

• Dennisweb
R_Donselaar schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:55:
Mijn Apple bestelling staat nu op verzonden. Linkt naar een UPS T&T maar bij UPS zelf kennen ze die nog niet...
Duurt even. Hier verwacht ik in ieder geval tegen een uur of 14:00 bericht, gezien de andere jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:23

KenVerburg

Race-fan

Zie hier de t&t nu ook, pro blue 256gb verlengd bij KPN de 12e om 14:03u. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T_JKnup_rQtZNUqZRQP3CSO3m6c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BTcsZrbSZWSYSKlrpEP8i3q8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
  • Nu online
Zojuist hier ook t&t vanuit KPN hoppaa

• xamirz
  • Laatst online: 12:01
15 september besteld bij mediamarkt. Status: Bezorging op 19-9-25
Nog geen TT ontvangen. Ben benieuwd of dit een standaard bericht is of niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

xamirz schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:01:
15 september besteld bij mediamarkt. Status: Bezorging op 19-9-25
Nog geen TT ontvangen. Ben benieuwd of dit een standaard bericht is of niet..
Helaas een standaard bericht, ik wacht ook vol verwachting op een TT of bericht van DHL.

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Bij mij Apple nog steeds op klaarmaken voor verzending. Wel nog steeds op datum van morgen.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:26

The Legend

*Plop*

Hier ook nu een T&T in de PostNL app. AWU verzendstatus is zojuist ook aangepast naar klaar om te verzenden :) Beide KPN.

[ Voor 4% gewijzigd door The Legend op 18-09-2025 12:07 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Dhl/amazon verzendmailtje. Dacht ff dat hij vanavond aankwam… is het de screenprotector.
iPhone staat nog steeds op woensdag.

Iemand anders die amazon(.nl) heeft?

[ Voor 13% gewijzigd door The Chosen One op 18-09-2025 12:14 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:27
Dat gaat soepel. Odido belde. Morgenvroeg direct ophalen in het filiaal.

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:13
KenVerburg schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:58:
Zie hier de t&t nu ook, pro blue 256gb verlengd bij KPN de 12e om 14:03u. [Afbeelding]
Die heb ik ook binnen (Kpn), het zal wel het toestel zijn (voor de vrouw) en niet mijn watch ultra 3 :| :P

• rick_mb
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:59
Roos79 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:47:
[...]
Misschien waren de toestellen nog niet geleverd?
Dat gebeurt dacht ik pas donderdag of vrijdag zelfs?
Fingers crossed dat ze de voorraad inderdaad nog niet binnen hadden ;) Gelukkig alleen materiële schade die ze nu met een hele crew aan het opruimen zijn. Wel bonuspunten voor Odido als het ze alsnog morgen lukt, maar snap het helemaal als het nu toch later gaat worden. Je hebt overmacht en je hebt ramkraak-voorgevel-half-eruit-overmacht :P

• Roos79
  • Nu online
Vaak staat er ook dat het 24/48 uur kan duren voordat de link werkzaam is 😉

• Roos79
  • Nu online
rick_mb schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:17:
[...]

Fingers crossed dat ze de voorraad inderdaad nog niet binnen hadden ;) Gelukkig alleen materiële schade die ze nu met een hele crew aan het opruimen zijn. Wel bonuspunten voor Odido als het ze alsnog morgen lukt, maar snap het helemaal als het nu toch later gaat worden. Je hebt overmacht en je hebt ramkraak-voorgevel-half-eruit-overmacht :P
Dit is volgens mij ook een van de redenen dat KPN niet meer afhalen in de winkel als optie heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:23
lorenzopot schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:45:
Iemand een update vanuit Mediamarkt?
Heb nog geen bericht ontvangen vanuit Mediamarkt, maar ik zie wel dat er een pakket is aangemeld bij DHL. Iphone 17 pro blue 256gb

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yE4uBUguwXUtJastq8yxmP9TDpQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bmmM20XdA4RC2NyJQkUbbnPs.jpg?f=fotoalbum_large

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ik zie net dat mijn overstap naar Odido pas over een maand ingaat (i.v.m. opzegtermijn). Ben bang dat ik dan een maandje langer mag wachten op de iPhone 17…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darth-Kova
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:21
GeorgeMichael schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:20:
Ik zie net dat mijn overstap naar Odido pas over een maand ingaat (i.v.m. opzegtermijn). Ben bang dat ik dan een maandje langer mag wachten op de iPhone 17…
Je hebt bij belsimpel besteld. dan krijg je de toestel eerder. alleen de abo gaat later in (heb ik voor paar jaar geleden ook zo laten doen)

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:56

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

AchtungYall schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:37:
Heb het nieuwe TechWoven hoesje gisteren binnengekregen. Zend bevestiging kreeg ik de dag ervoor om 16:00. Dus verwacht dat ook wel voor mijn 17Pro.

Update: Statis is verzonden

[ Voor 4% gewijzigd door Miesjh op 18-09-2025 13:15 ]

Xbox Live: Miesjh NL

• Bizzycoen
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12:24
Vanuit Apple is die nu ook verzonden.

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Iemand die van Odido wel de SMS heeft ontvangen dat je iPhone op voorraad is. Maar geen mailtje meer ontvangen met een T&T of om een bezorging in te plannen?

• Azmodann
VidaR-9 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:03:
[...]

Bij mij Apple nog steeds op klaarmaken voor verzending. Wel nog steeds op datum van morgen.
Hier staat ook op klaarmaken voor verzending.
Ligt eraan (volgens mij) vanwaar deze komt en of ze het versturen via DHL of UPS.
Over enkele uren zal die wel verzonden zijn :)

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:40
rvrbtcpt schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:10:
Fijn!

Welke filiaal als ik vragen mag?

• FamousEagle
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12:43
firecaps30 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:27:
Ik dacht dit jaar doe eens wat anders en heb de 17 256GB in groen bij Belsimpel besteld met KPN verlenging.

Bij mijn bestelling staat nu:
[Afbeelding]

Als ik op de pagina kijk van het toestel zelf dan staat er voor bijna alle providers 3 weken levertijd. Maar dat is natuurlijk voor bestellingen op dit moment (hoop ik :+ ).

Iemand die bij Belsimpel of KPN zelf heeft verlengd en de groene 256GB heeft gekozen? @Jarrovski75 jij bij Belsimpel toch?
Deze status heb ik ook bij mijn bestelling staan van Belsimpel met nieuw KPN abonnement, in mijn geval voor de iPhone 17 Pro 256GB Blauw.

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:01
Camera Glitch Affecting iPhone Air and iPhone 17 Pro
Ik heb gelijk mijn bestelling geannuleerd.....not

https://forums.macrumors....nd-iphone-17-pro.2466253/

[ Voor 13% gewijzigd door absrnd op 18-09-2025 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 12:45
Je bestelling is vermist, direct Apple bellen

• Dennisweb
Apple: toestel (17 Pro Max, 256 GB in Zilver) verzonden. Wordt geleverd via DHL.

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Azmodann schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:34:
[...]

Hier staat ook op klaarmaken voor verzending.
Ligt eraan (volgens mij) vanwaar deze komt en of ze het versturen via DHL of UPS.
Over enkele uren zal die wel verzonden zijn :)
Is hier net naar verzonden gesprongen. Nog geen t&t binnen.
*edit* nu wel, via DHL

[ Voor 3% gewijzigd door Cannondale op 18-09-2025 12:51 ]

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Dennisweb schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:48:
Apple: toestel (17 Pro Max, 256 GB in Zilver) verzonden. Wordt geleverd via DHL.
Hetzelfde hier.

Ik heb tig reviews gekeken en ik wil hem eigenlijk alweer terugsturen :X

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:12
Mog schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:51:
[...]

Hetzelfde hier.

Want?

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
In het Odido forum nu ook een bericht vanuit Odido dat de PostNL melding over leveringen van vandaag. Deze kloppen niet en zullen uitgesteld worden naar morgen.

''Hoi allemaal, ik lees dat sommigen van jullie gisteren een bericht van PostNL hebben ontvangen dat je bestelling vandaag komt. Dat klopt niet. De nieuwe iPhone mag vanaf morgen, 19 september, geleverd worden. PostNL heeft de info inmiddels aangepast. Goed nieuws: Jullie zitten dus in de eerste groep die ‘m krijgt. Morgen staat PostNL bij jullie voor de deur. Laten jullie het me weten als jullie ‘m hebben ontvangen? Ik hoor het graag! 😊''

• mymac
  • Laatst online: 12:56
Mog schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:51:
[...]

Hetzelfde hier.

Omdat?

• TURBOKOEKJE
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 14:08
Iemand met een Pro Max al iets gehoord van Vodafone?

• Justdoit
  • Laatst online: 13:00
Apple heeft 'm zojuist verzonden. Via UPS. 17 Pro Cosmic Orange. :D

• Moesskxr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14:07
TURBOKOEKJE schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:57:
Iemand met een Pro Max al iets gehoord van Vodafone?
Nog niks gehoord...

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:09
Belsimpel Pro Max besteld:
1x blauw 256GB
2x zilver 256GB

2 orders aangezien je maar 1 kleur toestel mocht bestellen per bestelling.

14:02 en 14:03. Bij beide orders staat nog:
De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edebee
  • Nu online
Apple verzonden 2 x DHL , Apple watch 11 5g en Iphone air skyblue 256gb en 1 x UPS airpods 3

• Chahid1985
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:41
rvrbtcpt schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:10:
Nice. Is de bestel status pagina al gewijzigd bij jou? Of is de status nog steeds: “We hebben je bestelling ontvangen. Je telefoon is besteld. Nu wachten we tot die bij ons binnen is.”?

• Marc14021970
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 13:35
Hier ook om 12:50 iphone 17 pro max verzonden bij Apple.
Ik heb wel nog geen verzendmail van apple ontvangen.
Maar bij status in de online apple store staat de status op verzonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Zelfde, geannuleerd.
Doe nog een jaartje met de net onder apple care vervangen 14PM.
Volgend jaar die fold als het goed is, da's misschien eens echt vernieuwend.

Kwam nu op:
- translation icm Airpods Pro (werkt voorlopig niet in Europa).
- betere camera's.

Op zich leuk, maar 900 euro leuk?

Haters everywhere but I don’t really care

• Reem0nN
Zo te zien is mobiel.nl begonnen met de voorraad in te scannen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vywTGBD2Sszifk_WZ3yuG0GuD_o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xoG90nmheQvm62vVYWkYAwkA.png?f=fotoalbum_large

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:10
Bij mij nu ook alles op verzonden via Apple Store. DHL express als vervoerder.

• Kred1966
  • Laatst online: 14:05
Apple verzonden iPhone 17 pro max Kosmisch Oranje DHL Express

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:42

TheFirepit

Vuurbal

Bij belsimpel staat bij mij:

Status bestelling:
Je bestelling wordt verzameld
Verwachte bezorging:
19-09-2025 (morgen)

Gaat om de iPhone 17 Pro 256GB Blauw

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dqIjVSGniNxX6MAMqISWHE7duPs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eoz0KmCXPX2ibKRF9qUZdxsx.jpg?f=fotoalbum_large
Oeps, ik heb misschien iets stoms gedaan. Wilde kijken hoe laat hij bij een pakketpunt bezorgd zou worden. Maar per ongeluk de bezorging gewijzigd.

• Roos79
  • Nu online
DareFace schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:12:
[Afbeelding]
Oeps, ik heb misschien iets stoms gedaan. Wilde kijken hoe laat hij bij een pakketpunt bezorgd zou worden. Maar per ongeluk de bezorging gewijzigd.
Nog een tip ga niks wijzigen want dan bestaat de kans dat je naar een volgende bezorg moment gezet wordt 🫣
Ook dat gebeurt elk jaar weer opnieuw 🤭

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

ibidriv3r schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:20:
[...]

Heb nog geen bericht ontvangen vanuit Mediamarkt, maar ik zie wel dat er een pakket is aangemeld bij DHL. Iphone 17 pro blue 256gb

[Afbeelding]
Hier ook MediaMarkt, 14:04 besteld. Ben benieuwd.

[ Voor 5% gewijzigd door SalimRMAF op 18-09-2025 13:18 ]

Gulfstream G650

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.