Morgen ochtend? Dat zou wel boffen zijndafmay schreef op woensdag 17 september 2025 @ 19:44:
Nog geen mail van Odido met track&trace maar wel zie ik opeens een zending in de POSTNL app verschijnen met onderstaande afzender...en levering morgenochtend. Zou het...zou het...?![]()
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Ik vermoed dat het vrijdag wordt. Postnl app geeft namelijk ook aan dat pakket nog niet is ontvangen door hun. Nou ja...ff rustig afwachten dus...JustJoostNL schreef op woensdag 17 september 2025 @ 19:45:
[...]
Morgen ochtend? Dat zou wel boffen zijn
Rond 14:30 had ik hem besteld. 17P Silver
Heb je een screenshot?mem0z schreef op woensdag 17 september 2025 @ 19:54:
Net ook een mail van VF, dat het is verwerkt en via de website zie ik "verzonden" maar dat zal een automatische iets zijn denk ik.
Rond 14:30 had ik hem besteld. 17P Silver
Klopt! Ook Vodafone, maar ik stap over van een andere provider. Dus dat zal waarschijnlijk langer duren.mem0z schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:04:
[...]
Ja man, klopt. Had jij ook via vf?
Nog geen nieuws?
Netjes! Hier ook een 17P Silver bij Vodafone 1429 besteld maar radio stilte. Bestelnummer: 550668XXX
Heb jij toevallig een bestelnummer die veel lager is?
Nice! Hoe kom je op dit bedrag trouwens? Unlimited met laagste toestelbetaling zit bij mij op 174,90.
iPhone 17 256GB blauw, vrijdag besteld om 17:00 icm zakelijke abo (nieuw).
Weet iemand toevallig of je bij de track and trace een PostNL punt kan opgeven voor dit soort bestellingen? Vrees dat ik vrijdag net niet op tijd thuis ben
T&T krijg je morgen in de loop van de dagT1mmeh schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:13:
Iemand al bericht van de bezorging van Apple zelf? Ik heb een 17 Pro Silver besteld in de Apple Store om 14:10 uur.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
14.32 besteld pro 17 oranje 256gb
5504934xxxLimitted schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:07:
[...]
Netjes! Hier ook een 17P Silver bij Vodafone 1429 besteld maar radio stilte. Bestelnummer: 550668XXX
Heb jij toevallig een bestelnummer die veel lager is?
is ex. btw incl. 174,90 idd.rlsikosek schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:10:
[...]
Nice! Hoe kom je op dit bedrag trouwens? Unlimited met laagste toestelbetaling zit bij mij op 174,90.
[ Voor 10% gewijzigd door Bigg Balls op 17-09-2025 20:30 ]
Heb je een bestelnummer? kijk dan even hier https://mijn-bestelling.kpn.com/Bigg Balls schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:29:
Direct tijdens de launch besteld bij KPN, de iphone Air sky blue 256 Gb maar nog niks gehoord helaas. Hoe bepalen ze daar?
Thanks, er staat PostNL. Medewerker met wie ik zonet de Apple Watch bestelde had het over een speciale koerier die al gepland had moeten hebben.Msi92 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:30:
[...]
Heb je een bestelnummer? kijk dan even hier https://mijn-bestelling.kpn.com/
Hier staat binnen twee werkdagen door PostNL
Niet dat ik verwacht dat ik hem snel heb, gisteravond pas besteld :-)
Bij mij staat ie op ''Uw nieuwe Apple iPhone 17 Pro 5G 256GB, Deep Blue is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.''Bigg Balls schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:33:
[...]
Thanks, er staat PostNL. Medewerker met wie ik zonet de Apple Watch bestelde had het over een speciale koerier die al gepland had moeten hebben.
Hier staat binnen twee werkdagen door PostNL
"Verstuurd" op de Service-pagina. Na doorklikken "Je bestelling wordt momenteel ingepakt".
Apple iPhone 17 Pro 256GB Cosmic Orange
[ Voor 19% gewijzigd door sQuarecoW op 17-09-2025 20:49 ]
Heb exact dezelfde maar dan de airMsi92 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:36:
[...]
Bij mij staat ie op ''Uw nieuwe Apple iPhone 17 Pro 5G 256GB, Deep Blue is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.''
Echt tof om te horen dat de air het zo goed doet! Ben echt benieuwd naar de ervaringen straks
:strip_exif()/f/image/tFdkUPac4CMIz2WOJQGabywy.png?f=user_large)
Nou ben benieuwd, kans is best groot dat het alsnog vrijdag wordt denk ik.
Hier precies dezelfde melding maar dan met een Blauwe Pro Max.Ethiron schreef op woensdag 17 september 2025 @ 16:13:
[...]
Mijn identieke bestelling van 1 minuut na jou heeft ook voortgang! Weliswaar nog steeds stap 1 - ‘Controleren’, maar de tekst is veranderd naar een melding dat het toestel op voorraad is en klaargemaakt wordt!![]()
[Afbeelding]
Grappig dat je het zegt, lees even een paar pagina’s terug. Toen kwam er ineens een bak berichten over allemaal KPN bestellingen die klaar stonden.Jochem1995 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 20:34:
Iemand al wat gehoord van KPN? Zie eigenlijk maar weinig berichten dat er bij KPN al wat gebeurd.
Niet dat ik verwacht dat ik hem snel heb, gisteravond pas besteld :-)
:strip_exif()/f/image/PhMkmqb60uqWMBv53rQ4QKF3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d43fJiKumX1GMgI1qRRE6kiK.jpg?f=fotoalbum_large)
Benieuwd of dat ‘m ook daadwerkelijk gaat worden.
[ Voor 44% gewijzigd door Grobbelboy op 17-09-2025 22:12 ]
:strip_exif()/f/image/mFU0XldrDQEE8IA4EZBj48nw.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 61% gewijzigd door jffr1986 op 17-09-2025 22:11 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Jij ook al?Donstil schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:11:
Hier exact hetzelfde maar dan besteld bij Apple en ophalen in de store
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Zolang je pakket niet door postNL ontvangen is, klopt de bezorgdatum niet.
leoaq.fm // Jeune Loop
Wanneer heb je doorgaans het toestel sneller: vernieuwing via klantenservice of vernieuwing via fysieke winkel?
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.