MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Bushalte schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:50:
Jaaaa, Apple heeft vandaag al geleverd!![]()
spoiler:M'n hoesje, hihaho
Iedereen veel plezier morgen! Ik ga m'n iPhone 16 Pro zaterdag ophalen.
De halte heb je al
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Zal MM pas vannacht de track and trace versturen ?
14.05 besteld. Zie ook nog nikssjakkie123 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:46:
Hier 14.06 kpn besteld nog niks gehoord. iPhone 16 pro Max 256gb black
Toppe schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:26:
[...]
Ik weet waar het mis gaat, heb je dat gifje nog?
@Donstil ben je er ook bij?

Met dank aan @Rivanov
Zo hoort het!
Op 13 september zat ik helemaal klaar.
Om 13:58 zat ik op de webshop.
Om 14:00 besteld.
Om 14:03 betaald.
iPhone 16 Pro 128GB ZWART, met een abonnement bij Odido.
Later deze week kwam KPN met een aantrekkelijke gratis PS5-actie. Dus ik besloot mijn thuisinternet van Odido naar KPN over te zetten.
Ik belde Mobiel.nl om te vragen of ik mijn mobiele abonnement in mijn bestelling kon wijzigen van Odido naar KPN. Ik vroeg nadrukkelijk of dit mijn plaats in de wachtrij zou beïnvloeden, en mij werd verzekerd dat dit geen enkel effect zou hebben.
Blijkbaar toch wel.
Mijn broertje, die zijn bestelling later heeft geplaatst, krijgt zijn telefoon morgen. Ik moet wachten op de volgende levering.
Omdat tussenpartijen die toestellen leveren losse batches hebben voor elke provider.Yellow schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:50:
Ik ben lekker voorgelogen door Mobiel.nl
Later deze week kwam KPN met een aantrekkelijke gratis PS5-actie. Dus ik besloot mijn thuisinternet van Odido naar KPN over te zetten.
Ik belde Mobiel.nl om te vragen of ik mijn mobiele abonnement in mijn bestelling kon wijzigen van Odido naar KPN. Ik vroeg nadrukkelijk of dit mijn plaats in de wachtrij zou beïnvloeden, en mij werd verzekerd dat dit geen enkel effect zou hebben.
Blijkbaar toch wel.
Mijn broertje, die zijn bestelling later heeft geplaatst, krijgt zijn telefoon morgen. Ik moet wachten op de volgende levering.
14:02 bestelling afgerond
14:07 bedankt voor je bestelling
Eergisteren al gereserveerd en naar 3e status. Vandaag van PostNL een melding dat er een pakketje onderweg is en is inmiddels ook ontvangen door PostNL voor levering morgen.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ik begreep van de klantenservice dat ze gewoon een batch ontvangen van Apple.x0z8_ schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:53:
[...]
Omdat tussenpartijen die toestellen leveren losse batches hebben voor elke provider.
Welk toestel heb je gekozen ?THE_BASE schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:56:
Tijdlijn van mijn bestelling bij KPN:
Eergisteren al gereserveerd en naar 3e status. Vandaag van PostNL een melding dat er een pakketje onderweg is en is inmiddels ook ontvangen door PostNL voor levering morgen.
Nog geen mail van MM maar hij komt dus
16 pm 256 NT bij KPNTHE_BASE schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:56:
Tijdlijn van mijn bestelling bij KPN:
14:19 bedankt voor uw bestelling
15:49 je telefoon is gereserveerd
Vanmiddag bericht gekregen dat hij vanmiddag komt (status KPN + postNL)
Ik kreeg voor de verzendbevestiging van Apple al een mailtje van UPS dat er een pakket onderweg was, daarin ook een tijdslot.Da_Vinz schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:00:
UPS geeft aan morgen voor einde vd dag. Zijn er al mensen met levering door UPS waarbij ze al een tijdvak hebben voor levering? Moet morgen nog even een uurtje van huis, en dat doe ik liever niet op de tijd van bezorging.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bij mij staat er ook einde dag, morgenochtend vast het tijdvak. 😁Donstil schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:02:
[...]
Ik kreeg voor de verzendbevestiging van Apple al een mailtje van UPS dat er een pakket onderweg was, daarin ook een tijdslot.
iPhone 16 Pro 128 GB Black Titanium.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Nee die van mij is een half uur geleden aangemeld bij dhl.MarioMark1541 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:29:
Zijn er hier ook mensen die bij de Mediamarkt hebben besteld met thuis levering ?
Zal MM pas vannacht de track and trace versturen ?
Leuke hack(althans dat denk ik) bel de klantenservice en tik per optie volgens mij de volgorde “”11122”, laatste actie betreft annuleren.
Ik kreeg hierbij bericht dat mijn bestelling al was verzonden. Dit heb ik vanmiddag gedaan.
Toevallig zag ik net in mijn dhl app dat er een mediamarkt zending was aangemeld. Verder nog geen status mail van de mediamarkt oid.
Dus of zo weet je zeker dat ie morgen komt, of dat verhaal dat je geen mail hebt gekregen met uitstel omdat je niet bij de “lucky few” zit.
Ps. Toch wel leuk dat ik de iPhone 16 pro 256gb DT als één van de eerste heb, veel sites bieden de pre order niet eens aan, denk weinig ingekocht/geproduceerd😛
[ Voor 4% gewijzigd door Beers op 19-09-2024 20:19 ]
Maar even serieus, ik wil echt niemand beledigen, maar het is toch logisch dat je plek dan vervalt?Yellow schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:50:
Ik ben lekker voorgelogen door Mobiel.nl
Blijkbaar toch wel.
Heb mijn tijdslot alweer aangepast voor DHL😏Donstil schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:02:
[...]
Ik kreeg voor de verzendbevestiging van Apple al een mailtje van UPS dat er een pakket onderweg was, daarin ook een tijdslot.
Goede tip, net ook even in de DHL app gekeken, daar staat hij inderdaad al aangemeld. Dan zal de Mediamarkt verzend bevestiging ergens vanavond wel komen.MarioMark1541 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:58:
Net in de DHL app gekeken en Mediamarkt verzending staat erin !
Nog geen mail van MM maar hij komt dus
/f/image/vgzwlXBS7lO5bS25nYs4zKmT.png?f=fotoalbum_large)
Komt meestal rond middernacht .LorenzoG schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:19:
[...]
Goede tip, net ook even in de DHL app gekeken, daar staat hij inderdaad al aangemeld. Dan zal de Mediamarkt verzend bevestiging ergens vanavond wel komen.
KPN is ook maar afhankelijk van hoeveel iPhone's ze binnenkrijgen...turkeyhakan schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:18:
Ook hier helaas 1 bestelling die wel geleverd wordt, maar de ander niet. Beiden KPN. 16PM 256GB wordt niet morgen geleverd. Heel jammer dit!!! Echt een teleurstelling in KPN.
No money, no iPhone, my lovePrutsky schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:20:
Ik krijg nu de melding dat de betaling per CC niet gedaan kan worden. Als ik het opnieuw probeer bij apple en mijn CC gegevens invoer krijg ik na goedkeuring van de betaling in de app niet de bevestiging dat het alsnog gelukt is. De betaling blijft hangen. Visa gebeld en geeft aan dat het niet bij hun ligt. Apple neemt al niet meer op
[Afbeelding]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Same, kreeg wel sms’jes en zie in Odido dat nieuw abonnement er staat. Maar nog niet geheel rond in de systemen denk ik. Denk wel dat het goed gaat komenArthur-94 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:25:
Iemand al Track&Trace van Belsimpel? Bij mij staat er nog steeds 'Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido'
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Bij mij nu ook. Top!sjakkie123 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:26:
In de PostNL app nu zichtbaar. KPN iphone 16 pro Max. Vanuit kpn nog geen mails gehad.
Jazeker, als dat zo gecommuniceerd word. Mij is verteld dat mijn plek niet komt te vervallen, dus zo logisch is het niet.Toppe schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:16:
[...]
Maar even serieus, ik wil echt niemand beledigen, maar het is toch logisch dat je plek dan vervalt?
[ Voor 6% gewijzigd door Yellow op 19-09-2024 23:17 ]
Ze hebben mij dit keer echt teleurgesteld. Ze geven op de website nog steeds aan leverbaar vanaf morgen. Dat kan natuurlijk ook over 4 weken zijn, maar zoiets maak ik voor het eerst meeJaws77 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:23:
[...]
KPN is ook maar afhankelijk van hoeveel iPhone's ze binnenkrijgen...
Nice!Arthur-94 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:28:
Toevallig krijg ik net een mail dat de abonnementsaanvraag is afgerond. Bij Belsimpel staat nu Je bestelling is klaar om verzameld te worden
Die heb ik helaas (nog)niet
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Niet om het een of ander, maar dit was altijd al zo. Pas als KPN zeker weet dat Apple hen niet snel kan bevoorraden verschuift die levertijd.turkeyhakan schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:29:
[...]
Ze hebben mij dit keer echt teleurgesteld. Ze geven op de website nog steeds aan leverbaar vanaf morgen. Dat kan natuurlijk ook over 4 weken zijn, maar zoiets maak ik voor het eerst mee
Ze kunnen toch moeilijk op de website zeggen leverbaar in decemberturkeyhakan schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:29:
[...]
Ze hebben mij dit keer echt teleurgesteld. Ze geven op de website nog steeds aan leverbaar vanaf morgen. Dat kan natuurlijk ook over 4 weken zijn, maar zoiets maak ik voor het eerst mee
Best bizar, het lijkt er namelijk op dat degene die geen update van KPN hebben gekregen wél aangemeld zijn bij PostNL. Maar vice versa dus niet. Vreemde gang van zaken welsjakkie123 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:26:
In de PostNL app nu zichtbaar. KPN iphone 16 pro Max. Vanuit kpn nog geen mails gehad.

Staat er in de app morgen af halen? Zo ja, dan is er niets aan de handhugo92 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:59:
nog steeds geen bericht van apple dat ik 'm morgen kan ophalen in de store......
ik ben op vakantie.
waarom ook op tijd leveren...ik WIL vertraging.
Waarom bestel je danrefused81 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:05:
kut ze komen leveren morgen (odido).
ik ben op vakantie.
waarom ook op tijd leveren...ik WIL vertraging.
Dus ik sta morgen 10 uur bij de winkel
[ Voor 16% gewijzigd door Waah op 19-09-2024 21:09 ]
ja er staat dat ik morgen langs moet komen voor de opgeven tijdstip maar hij staat gewoon nog op "wordt verwerkt" en niet "Klaar om te worden opgehaald" zoals sommige op de forumToppe schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:04:
[...]
Staat er in de app morgen af halen? Zo ja, dan is er niets aan de hand
iPhone 16 Pro Max 256GB Black. Rond 14:30 besteld op release dag.
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Nu kijken of ik hem ga houden want zoals velen hier zo te zien heb ik ook m’n twijfels. De noviteit van ‘de laatste’ doet me al 3 jaar de Pro kopen en heb al 2 jaar op rij hem toch weer retour Apple gestuurd 😂 Ik blijf m’n 13 Mini nog steeds véél fijner qua gewicht en formaat vinden (past tenminste fatsoenlijk in een broekzak). Maar wie weet ga ik dit jaar wél om..
..of wacht ik nog even een jaartje op de 17 Air en mag iemand hem van me overnemen hier morgen 😂
Coolblue is toch 23:59 volgende dag in huis? Dan hebben ze nog even.DennusB schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:29:
Best gek, coolblue vandaag 2x gebeld om te vragen of ie morgen komt : ja zeker meneer! Maar nog steeds geen verzend mail of T&T code ..
Waarom zou je gaan bellen???DennusB schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:29:
Best gek, coolblue vandaag 2x gebeld om te vragen of ie morgen komt : ja zeker meneer! Maar nog steeds geen verzend mail of T&T code ..
Ik snap sommige mensen niet. Wel op de dag van release willen ontvangen maar vervolgens niet bestellen daar waar je de zekerheid hebt
Zekerheid heb je nergensToppe schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:32:
[...]
Waarom zou je gaan bellen???
Ik snap sommige mensen niet. Wel op de dag van release willen ontvangen maar vervolgens niet bestellen daar waar je de zekerheid hebt
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Idem hier! Wel jammer dat het tegen het einde van de middag pas bezorgd gaat worden. Het zal een keer vroeg in de ochtend zijn....Cardwizard schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:45:
Belsimpel pakket is bij PostNL, track en trace ontvangen en imei nummer is ook zichtbaar

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Bij mij heeft hij ook nog de word verwerkt status. Zolang hij in de app staat komt het wel goed.hugo92 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:09:
[...]
ja er staat dat ik morgen langs moet komen voor de opgeven tijdstip maar hij staat gewoon nog op "wordt verwerkt" en niet "Klaar om te worden opgehaald" zoals sommige op de forum
PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs
En nu om 21:30 nog steeds niet verandert is?
Ik woon in België, dus de verzending moet nog naar een sorteercentrum van UPS België komen.
Ja hoor. Geen stress. Je krijgt ‘m gewoon morgen. Die T&T van UPS loopt wel vaker achter. Al meerdere malen gehad dat ik het pakket al uren in huis had en de T&T nog steeds aangaf dat het pakket onderweg was.Marc14021970 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:38:
Is het normaal dat mijn UPS tracking al sinds 13:30 staat op “we hebben uw pakket ontvangen” Eindhoven.
En nu om 21:30 nog steeds niet verandert is?
Ik woon in België, dus de verzending moet nog naar een sorteercentrum van UPS België komen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nicee, ik ook ongeveer zelfde tijd maar helaas niks.. Had wel de desert gekozen…ZicoDon schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:19:
Vanmorgen om 09:36 verzend bevestiging gehad vanuit Vodafone. Pakket inmiddels ook ontvangen door PostNL. Morgenochtend staan ze voor de stoep!
iPhone 16 Pro Max 256GB Black. Rond 14:30 besteld op release dag.
Same !!!s0kkie schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:52:
Media Markt verzendbevestiging met DHL net binnen voor morgen levering
Have fun allemaal morgen
Vrijdag om 14:00 gelijk proberen te bestellen maar website was overbelast. Na tig keer refreshen eindelijk rond 14:20 de bestelling af kunnen ronden. Vandaag bericht gestuurd om te vragen of ze konden zien of hij vandaag verstuurd word maar dat konden ze niet.
Nog steeds niks gehoord. Op de site staat de bestelling nog op open.
Ik had me er zo op verheugd maar ben bang dat het een teleurstelling word 😔
Als je in die tijd dat de site het niet deed even dit topic had doorgezocht dan had je kunnen weten dat Amac een slechte reputatie heeft met nieuwe iPhone launches.passie101 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:11:
Besteld bij Amac omdat ik dacht dat is een premium reseller dus die krijgen er wel een aantal. De 16 Pro Max zwart 256gb.
Vrijdag om 14:00 gelijk proberen te bestellen maar website was overbelast. Na tig keer refreshen eindelijk rond 14:20 de bestelling af kunnen ronden. Vandaag bericht gestuurd om te vragen of ze konden zien of hij vandaag verstuurd word maar dat konden ze niet.
Niet met pre-orders, logischerwijs.Donstil schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:32:
[...]
Coolblue is toch 23:59 volgende dag in huis? Dan hebben ze nog even.
[ Voor 3% gewijzigd door Tristan op 19-09-2024 22:19 ]
Joh zou je denken
Ik bedoelde dus dat ze daardoor nog tot ver in de nacht kunnen versturen.
Ik werk bij Coolblue, heb je niet voor 2u 's nachts een mail dan ga je hem die dag niet krijgen.Donstil schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:19:
[...]
Joh zou je denken![]()
Ik bedoelde dus dat ze daardoor nog tot ver in de nacht kunnen versturen.
Ja maar dat is het toch nog niet, dat was het punt.Tristan schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:22:
[...]
Ik werk bij Coolblue, heb je niet voor 2u s'nachts een mail dan ga je hem die dag niet krijgen.
Zoals velen? Ik heb hier een enkeling gezien, op één hand te tellen, die twijfelt hoor.nivvle schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:32:
Nu kijken of ik hem ga houden want zoals velen hier zo te zien heb ik ook m’n twijfels.
Elk jaar weer drama bij Amac, kwam vorig jaar behoorlijk ter sprake op het forum.passie101 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:11:
Besteld bij Amac omdat ik dacht dat is een premium reseller dus die krijgen er wel een aantal. De 16 Pro Max zwart 256gb.
Yep ik koop nooit meer bij de amac. Zo’n premium reseller zijn ze niet.THE_BASE schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:26:
[...]
Elk jaar weer drama bij Amac, kwam vorig jaar behoorlijk ter sprake op het forum.

I don't have dreams, I have goals!!
Nee, joh. Heb je niets te zoeken anders dan kijken als je geen Apple Store in de buurt hebt.laracroftonline schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:28:
[...]
Yep ik koop nooit meer bij de amac. Zo’n premium reseller zijn ze niet.

Dat het inderdaad nog bestaat lol
Haha eens, niets premium aan die premium reseller.laracroftonline schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:28:
[...]
Yep ik koop nooit meer bij de amac. Zo’n premium reseller zijn ze niet.
Zo'n prijsverschil mag volgens mij niet eens van Apple (bij Premium Resellers) maar ben je zeker dat je de juiste (model) combinatie watch/band vergelijkt?s0kkie schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:31:
Watch 10 kost ook 599 bij Amac ipv de 479 Euro![]()
Dat het inderdaad nog bestaat lol
https://www.amac.nl/watch/apple-watch-series-10
Om ontopic(ish) te blijven: iedereen veel plezier gewenst met jullie nieuwe speeltje morgen.
(Ik wacht nog even, waarschijnlijk eind november mijn 13 Pro vervangen.)
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Mijn ervaring met Coolblue is dat ze vaak een T&T (voor andere zaken) na 0:00 verzenden als ik zo mijn mailbox even checkDennusB schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:29:
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Waarom dan niet gewoon direct bij Apple zelf geprobeerd te bestellen?passie101 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:55:
Verdorie😡 ik had vorig jaar forum niet gelezen want heb toen geen iPhone besteld. Dacht echt dat premium seller=meer voorraad. Lekker dom van me. Echt balen dit. Wel weer een levensles. Als ie niet komt morgen bestel ik nooit meer iets bij ze. Was om 13:45 al bezig de pagina te refreshen. Had me er ( met zoals iedereen) heel erg op verheugd.
Volgende keer ook je kansen verspreiden, Coolblue, Mediamarkt, Apple etc waren allemaal prima keuzes geweest.
Hier hetzelfde, staat nog steeds op “niet verzonden”.IndecentStapler schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:52:
Iemand al iets van Amazon gehoord? Er staat nog steeds vrolijk dat ze morgen langskomen, maar bij andere bestellingen via Amazon had ik de T&T altijd wel voor 23:00 binnen.
Eerst stond er “Wordt morgen voor 23h uur 's avonds bezorgd, nu staat er voor 20h.
Natuurlijk mag dat. Winkeliers/verkopers hoeven zich niet te houden aan adviesprijzen, zolang men maar niet met verlies verkoopt, is er wettelijk geen enkel probleem. Dat is vrije markteconomie en daar heeft Apple niks aan te zeggen.bibi2205 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:37:
[...]
Zo'n prijsverschil mag volgens mij niet eens van Apple (bij Premium Resellers) maar ben je zeker dat je de juiste (model) combinatie watch/band vergelijkt?
https://www.amac.nl/watch/apple-watch-series-10
Dan komen ze in de avond waarschijnlijk, ik bestel regelmatig bij Amazon en dan heb ik loop van de ochtend pas een mailtje van DHL dat ze in de avond komen.IndecentStapler schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:52:
Iemand al iets van Amazon gehoord? Er staat nog steeds vrolijk dat ze morgen langskomen, maar bij andere bestellingen via Amazon had ik de T&T altijd wel voor 23:00 binnen.
Ein-de-lijk een teken van leven over de verzending van mn iphone. Dit keer via KPN zelf. Wat blijkt? Ze verzenden niet via PostNL, maar via AMP Groep. Dit ivm persoonsindentificatie...
Dus ik kan de PostNL app weer afsluiten na 1000x gerefreshed te hebben

Mijn laatste pakketjes bij Amazon kreeg ik pas een update op de dag zelf dat ze eraan kwamen…Tranquility schreef op donderdag 19 september 2024 @ 23:05:
[...]
Hier hetzelfde, staat nog steeds op “niet verzonden”.
Eerst stond er “Wordt morgen voor 23h uur 's avonds bezorgd, nu staat er voor 20h.
In dit geval is er nog hoop. Heb 'm zaterdag iets voor 12'en 's middags besteld... Inmiddels staat de Post NL app en KPN bestelstatus in m'n scherm gebrand.low_n_slow schreef op donderdag 19 september 2024 @ 23:10:
Right.
Ein-de-lijk een teken van leven over de verzending van mn iphone. Dit keer via KPN zelf. Wat blijkt? Ze verzenden niet via PostNL, maar via AMP Groep. Dit ivm persoonsindentificatie...
Klopt, nieuwe KPN abonnees worden uitgeleverd via AMP Group, omdat je moet tekenen voor een nieuw contract, verlengingen worden via de normale PostNL verzonden.low_n_slow schreef op donderdag 19 september 2024 @ 23:10:
Right.
[ Voor 4% gewijzigd door SE USER op 20-09-2024 00:42 ]
De prijs is anders wel premiumDonstil schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:36:
[...]
Haha eens, niets premium aan die premium reseller.
Morgen de telefoon ophalen in ruil voor een nier. Moetje die thuis al verwijderen of doen ze dat daar?

Krijg morgen de Airpods 4 met noisecancelling ook, 2 Xiaomi tablets, 32 hexagonfotos voor aan de muur, en het hoesje en screenprotectors... En misschien zelfs de SSD houder om een SSD aan de telefoon te koppelen
Van het normale werk zal morgen we wat minder afkomen

Balen man, ik zou dit topic even goed in de gaten houden. Als er ergens voorraad is word het altijd wel even gemeld. Voorgaande jaren heb ik vaak vroeg in de ochtend rond 6 uur bij apple op de site wel kunnen scoren. Meestal komt daar altijd wel wat voorraad vrij voor ophalen in de winkel maar is ook binnen no time weer weg.passie101 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:11:
Apart verhaal vermits ze gisteren bleven volhouden dat de levering op maandag staat.
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.