My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Geen idee, ik heb een ophaal opdracht staan morgen maar ja volgens mij krijg je dan morgen pas te horen of dat gelukt is.MarioMark1541 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 14:58:
Mediamarkt is nog akelig stil als ze verzenden zal je dan pas vanavond een TT krijgen ?
Het ging mij erom dat de status op controleren blijft staan.Reem0nN schreef op donderdag 19 september 2024 @ 14:32:
[...]
Als je gisteravond besteld hebt, kan je niet verwachten dat je nu al een andere status hebt.
Dit zijn allemaal orders die op 13-09 zijn gedaan.
Geen beweging niks. Kpn begreep er ook niks van..
[ Voor 77% gewijzigd door carpebios op 19-09-2024 15:08 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Vorige week vrijdag besteld om 23:00 en heb ook deze statusFurrr schreef op donderdag 19 september 2024 @ 14:24:
Gisteren avond besteld en het complete bedrag betaald. Status blijft echter hangen op “Controleren”….
[Afbeelding]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
De status is aangepast naar "Je bestelling wordt afgerond. Je aanvraag is goedgekeurd door KPN en je bestelling is klaar om verzonden te worden. Zodra je bestelling verstuurd is ontvang je meer informatie."
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Nice! Zou ik mogen weten hoelaat jij hebt besteld?Heroic_Nonsense schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:19:
Update vanuit mobiel.nl:
De status is aangepast naar "Je bestelling wordt afgerond. Je aanvraag is goedgekeurd door KPN en je bestelling is klaar om verzonden te worden. Zodra je bestelling verstuurd is ontvang je meer informatie."
Ik kon namelijk rond 13:58 op de site. Had rond 14:00 besteld en om 14:03 betaling gedaan. Maar nog geen status update.
Ik was ergens tussen 14:10 en 14:15 helemaal klaar.Yellow schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:22:
[...]
Nice! Zou ik mogen weten hoelaat jij hebt besteld?
Ik kon namelijk rond 13:58 op de site. Had rond 14:00 besteld en om 14:03 betaling gedaan.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Morgen bezorgd!
[ Voor 75% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 19-09-2024 15:27 ]
Met welke bezorger?Heroic_Nonsense schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:25:
Inmiddels ook T&T ontvangen vanuit mobiel.nl
Morgen bezorgd!
[Afbeelding]
PostNL
Moet er nog iemand een 512GB Pro NT hebben? Anders wijger ik hem hahaWij kunnen de bestelling helas niet meer annuleren, deze zit al te ver in het verzendproces. Je kan hem dan weigeren aan de deur. De bestelling zal dan retour gaan naar ons. Zodra wij deze retour ontvangen hebben krijg jij hiervan een bevestigingsmail en wordt de terugbetaling verwerkt.
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Ik bied €400,- (inclusief verzendkosten)Sc0tTy schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:33:
Van Media Markt
[...]
Moet er nog iemand een 512GB Pro NT hebben? Anders wijger ik hem haha
Hmmm. Zal ik ook maar eens bellen. 🤔… *edit: ik lees het verkeerd.Ilko_b schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:27:
Net gebeld door Odido, telefoon ligt klaar om morgen opgehaald te worden. 13-09 besteld om 14:16.
[ Voor 6% gewijzigd door Knoezelbos op 19-09-2024 15:38 ]
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Damm dan zit ik met 14.23 op second batch of Vodafone heeft minder dan kpn.Heroic_Nonsense schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:25:
Inmiddels ook T&T ontvangen vanuit mobiel.nl
Morgen bezorgd!
[Afbeelding]
In mijn Bpost App zie ik nu ook “voorbereiding van je pakje” dus het etiket is alvast aangemaakt en dus op schema om morgen te ontvangen.Thiago schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:11:
[...]
Proximus net via Chat gesproken en volgens hen worden de toestellen morgen gewoon uitgeleverd (de mijne toch 16pro dessert titanium). Eveneens worden morgen pas de Track & traces uitgestuurd.
Dussssss ik heb gelukGoedemiddag, spijtig genoeg gaat niet iedereen zijn product op release kunnen ontvangen.
De bestellingen die buiten de eerste leveringen zitten zijn hiervan op de hoogte gebracht via email.
Als u deze email hebt ontvangen gaat u dus niet het product morgen in ontvangst kunnen nemen, hebt u deze mail niet ontvangen krijg je morgen een mailtje dat de bestelling klaarligt om op te halen.
Ben benieuwd voor je,mij is net bevestigd dat hij morgen zou verstuurd worden en pas geleverd aanstaande maandag.
Welke barcode heb je ingevuld? Want als ik men Proximus bestelnummer gebruik, krijg ik: details niets beschikbaar - inactief.Resusaap schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:45:
[...]
In mijn Bpost App zie ik nu ook “voorbereiding van je pakje” dus het etiket is alvast aangemaakt en dus op schema om morgen te ontvangen.
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
Dat klinkt als goed nieuws!Technoid schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:47:
Reactie MM Klantenservice:
[...]
Dussssss ik heb geluk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen mail van ze gehad, ook niet in de spamfolder ... Dus morgen ietsie eerder uit het werk vertrekken om m'n nieuwe goodie te halen
Ik heb maar 2 weken verlof op genomen voor de nieuwe goodieZilverdael80 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:50:
[...]
Dat klinkt als goed nieuws!
Geen mail van ze gehad, ook niet in de spamfolder ... Dus morgen ietsie eerder uit het werk vertrekken om m'n nieuwe goodie te halen
Dat snap ik ook niet helemaal. Hun FAQ is wel hilarisch. Heb je besteld vanaf 13.09 dan wordt hij geleverd vanaf 20.09..... sjah, zeg dan niets!Technoid schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:55:
Dat Odido niet gewoon iedereen mailt, wat een werk man om iedereen te bellen...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nieuw Odido abonnement
iPhone 16 Pro Max naturel titanium
aanvraag 13-09 (bevestiging 14:05)
Verwachte bezorging: 20-09-2024 (morgen)
[ Voor 46% gewijzigd door Cardwizard op 19-09-2024 17:19 ]
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Eindelijk schot in de zaak. Via welke provider besteld? Of los?Cardwizard schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:01:
Belsimpel:
[ Voor 8% gewijzigd door Arthur-94 op 19-09-2024 16:03 ]
als ik zie dat veel mensen later dan mij een orderbevestiging hebben, hoop ik nu echt wel dat ik hem morgen ook kan ophalen
OdidoArthur-94 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:02:
[...]
Eindelijk schot in de zaak. Via welke provider besteld? Of los?
Kijk das al de 4e of 5e die iets heeft gehad… nu begin ik me toch weer langzaam aan zorgen te maken. Veldhoven blijft achter….. 😭😭Ps3gamer91 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:01:
Hier van Odido een smsje gekregen dat ik mijn telefoon morgen kan ophalen
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
aanvraag 13-09 (bevestiging 14:05)Arthur-94 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:09:
[...]
Nice, ik ook. Hoelaat heb je besteld?
Bij mij ookWeerz schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:10:
Belsimpel is de status naar verwerken Odido gegaan ipv wachten op voorraad. Staat op bezorgen morgen. Nog even wachten op officiële bevestiging van verzending
Toevallig had ik de winkel even gebeld en ze zeiden dat ik morgen een sms'je zou krijgen. Kennelijk heb ik nu al een sms'je gekregen. Wellicht loont het om de winkel even te bellen.Knoezelbos schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:08:
[...]
Kijk das al de 4e of 5e die iets heeft gehad… nu begin ik me toch weer langzaam aan zorgen te maken. Veldhoven blijft achter….. 😭😭
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Ik denk dat het winkel personeel zelf belt om aan te geven dat je toestel klaar ligt.Knoezelbos schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:08:
[...]
Kijk das al de 4e of 5e die iets heeft gehad… nu begin ik me toch weer langzaam aan zorgen te maken. Veldhoven blijft achter….. 😭😭
Is het druk in de winkel hebben ze geen tijd om je te bellen.
Vandaag besteld, daarna naar de Veldhoven vestiging gebeld. Ze gaven aan morgen en zaterdag voorraad binnen te krijgen. Hij zei dat kans groot is dat de mijne er dan ook bij zitKnoezelbos schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:08:
[...]
NDH Automotive: https://ndh.nu/
Gedaan en kreeg voicemail dus ze zullen het idd druk hebben. Zie wel. 🤞🏻Zilverdael80 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:14:
[...]
Ik denk dat het winkel personeel zelf belt om aan te geven dat je toestel klaar ligt.
Is het druk in de winkel hebben ze geen tijd om je te bellen.
Ja gisteren al een paar (waaronder ikzelf)de Foarsitter schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:09:
Iemand al een verzendbevestiging gekregen van Vodafone?
Status bestelling: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door KPN
Lijkt dus allemaal goed te gaan! Morgen komt ook de Apple Watch 10 binnen dus met een beetje geluk kan ik morgen lekker vooruit.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Zojuist de bevestiging gehad, morgen leveringVosko1 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 14:06:
Helaas vanuit Coolblue nog geen bevestiging gehad. Bestelling staat nog steeds op "Je bestelling ligt klaar om ingepakt te worden". om 14:10 op launch besteld. Maar even afwachten
Je dient je Bpost app ingesteld te hebben dat je die meldingen krijgt op basis van e-mail of adres (volgens mij wel een bevestigingsstap)Thiago schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:48:
[...]
Welke barcode heb je ingevuld? Want als ik men Proximus bestelnummer gebruik, krijg ik: details niets beschikbaar - inactief.
Top, is inderdaad gelukt, staat nu: voorbereiding van je pakje. Verwachte leverdatum 19/09 - 20/09Resusaap schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:46:
[...]
Je dient je Bpost app ingesteld te hebben dat je die meldingen krijgt op basis van e-mail of adres (volgens mij wel een bevestigingsstap)
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
Of nee toch niet. Ik had geen bevestiging gekregen van KPN dus ik heb zelf maar met AMP gebeld waarom ik geen bevestiging had gekregen. Wat blijkt, de gekozen dag was niet meer beschikbaar. Eerstvolgende aflevermoment kan pas op maandagPing83 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:06:
Ik heb bij KPN een 16 Pro Max 256GB Natural Titanium besteld op 13-09 om 14:07. Zojuist een bericht gekregen om een afspraak te maken met de bezorger ivm het nieuwe abonnement. Eerst mogelijk moment is zaterdag. Dan maar een dagje langer wachten, kan ik wel
Dan zullen ze wel veel voorraad hebben gehad of het is een kleur/uitvoering die niet veel gekozen wordt.admiralhorseman schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:46:
VF bestelling van maandag komt morgen binnen! Net track and trace gekregen
Ja, zonder info wanneer besteld en welk toestel is het een beetje nutteloos.The Jackel schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:55:
[...]
Dan zullen ze wel veel voorraad hebben gehad of het is een kleur/uitvoering die niet veel gekozen wordt.
De Pro’s zijn doorgaans een stuk lastiger te krijgen dan de normale.
Die had ik op m'n werk niet bij me maar tijdens een chat melde de medewerker me dat de bestelde 16 PM voor mij gereserveerd blijft, dus de status is nog steeds: "Wordt morgen voor 23h uur 's avonds bezorgd".
We gaan het zien..
En die Odido winkels - die willen hun medewerkers gewoon aan het werk houden o.i.d.? Bizar toch dat ze alle klanten gaan bellen. Klantenservice die je anno 2024 vrijwel nergens meer ziet. Dat dan weer wel.
Lekker efficient werken..Pino112 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:10:
Naast de DHL-tracking nu ook eentje van UPS gekregen
spoiler:van de Trade In-package
Zojuist verzendbevestiging gekregen van mobiel.nl. Vreemd normaal leveren ze pas een dag later.Donstil schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:02:
[...]
Mobiel.nl wel, die versturen altijd later.
Belsimpel.nl doet ze altijd, zit wel om 14:00 direct klaar dus bij de eerste bestellingen, Vodafone 1 jaar verlenging.
Ja, daar ben ik niet alleen verbaasd, maar ook pissig over. Betalen via iDeal met verificatie van de Rabo-app moet toch veilig genoeg zijn zou je denken.
En ik kan me nog een nieuwsbericht én een mail van de Rabobank herinneren dat ze de Raboscanner gingen uitfaseren, want overbodig met de Rabo-app. Dat is jaren geleden, maar dat kreng is er nog steeds.
Ik weet niet hoe ik mijn Lijst kan aanpassen
16 Pro Max 256gb zwart
PostNL
ordernummer 4270xx
Tussen 10:30 en 13:00
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Had hetzelfde vorige week op vrijdag rond 1400. Zat op werk in een meeting en opeens moest ik een random reader gebruiken, ongelofelijk.Tranquility schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:14:
[...]
Ja, daar ben ik niet alleen verbaasd, maar ook pissig over. Betalen via iDeal met verificatie van de Rabo-app moet toch veilig genoeg zijn zou je denken.
En ik kan me nog een nieuwsbericht én een mail van de Rabobank herinneren dat ze de Raboscanner gingen uitfaseren, want overbodig met de Rabo-app. Dat is jaren geleden, maar dat kreng is er nog steeds.
Uiteindelijk pas me bestelling einde middag kunnen betalen omdat ik dat ding eerst moest zoeken thuis.
Als ik hem morgen misloop komt het door de rabobank haha
Dan ligt het bedrag boven je normale uitgave's, dan willen ze het nog wel eens dubbelcheckenTranquility schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:14:
[...]
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Heb ook nog niks gehoord. Status staat op wordt verwerkt. Zal vanavond/vannacht wel gebeuren.Pikkie_Noga schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:53:
Apple zelf laat nog niet veel van zich horen.... Iemand van Apple wel bericht gekregen inzake ophalen?
PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs
Mbt de raboscanner, als je de Rabo app opnieuw installeert dan kan je er voor kiezen om voortaan geen raboscanner meer nodig te hebben. De extra stap die je dan moet doen is tijdens het activeren van de app eenmalig je legitimatiebewijs te scannen met je telefoon. Voila, geen raboscanner meer nodig.Tranquility schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:09:
Zonet thuis de mislukte credit card bestelling bij Amazon alsnog betaald via iDeal.... met de Rabo scanner.
Die had ik op m'n werk niet bij me maar tijdens een chat melde de medewerker me dat de bestelde 16 PM voor mij gereserveerd blijft, dus de status is nog steeds: "Wordt morgen voor 23h uur 's avonds bezorgd".
We gaan het zien..
Beste Zilverdael ,
Bedankt voor je Apple pre-order! We zijn blij te kunnen melden dat jouw nieuwe Apple-product inmiddels veilig in ons magazijn is aangekomen.
Ons team werkt hard om jouw bestelling vanuit het centrale magazijn naar de winkel te verzenden. Morgen, vrijdag 20 september, zal jouw product bij de winkel arriveren en klaargelegd worden voor ophalen.
Let op: als je bestelling uit meerdere artikelen bestaat, is het mogelijk dat we de zending opsplitsen. In dat geval ontvang je voor elk deel van je bestelling afzonderlijke updates.
Hoewel we op dit moment nog geen precies tijdstip kunnen aangeven, ontvang je morgen een aanvullende e-mail zodra jouw bestelling klaar is om op te halen. We raden je aan om deze e-mail af te wachten voordat je naar de winkel komt.
Veel plezier gewenst met je nieuwe Apple-product!
Met vriendelijke groet,
MediaMarkt
[ Voor 6% gewijzigd door Toppe op 19-09-2024 17:56 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Poah nog steeds geen melding van/bij PostNL. Ik begin hem toch wel een beetje te knijpenlow_n_slow schreef op donderdag 19 september 2024 @ 14:00:
[...]
Bij mij is het precies andersom: alles op de KPN status pagina bijgewerkt, maar nog steeds niet te vinden bij PostNL
Bij mij precies het zelfde, geen melding bij postnl net kpn gesproken en volgens hun is tie wel verzonden dus zou hem morgen moeten binnenkrijgenlow_n_slow schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:56:
[...]
Poah nog steeds geen melding van/bij PostNL. Ik begin hem toch wel een beetje te knijpen
Nee geen link, hier worden morgen 2 nieuwe Apple Watch Ultra 2 zwart geleverd 👍Toppe schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:55:
Iemand toevallig bij Odido ergens een link voorbij zien komen voor de nieuwe Apple Watch 2024 qua levertijd?
Ik betaal al jaren via iDeal en dat is nooit een probleem, maar boven een bepaald bedrag heb je dus nog steeds die scanner nodig. Wat dat betreft loopt de Rabobank hopeloos achter.WishmasterNL schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:43:
Mbt de raboscanner, als je de Rabo app opnieuw installeert dan kan je er voor kiezen om voortaan geen raboscanner meer nodig te hebben. De extra stap die je dan moet doen is tijdens het activeren van de app eenmalig je legitimatiebewijs te scannen met je telefoon. Voila, geen raboscanner meer nodig.
Maar als straks de nieuwe foon er is moet ik toch de app opnieuw configureren en de passen toevoegen, dan zal ik eens kijken of die scanner eindelijk naar het museum mag..
[ Voor 12% gewijzigd door Tranquility op 19-09-2024 18:15 ]
256gb pro zwartTechnoid schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:49:
[...]
Hoe laat had je besteld en welke telefoon?
Ophalen. 14:12 bestel bevestiging
Die van mij is ondersteboven in Brussel
Door Odido?ronbont schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:09:
[...]
Nee geen link, hier worden morgen 2 nieuwe Apple Watch Ultra 2 zwart geleverd 👍
Dan ben ik zeer benieuwd wanneer de 256gb pro Max woestijn van 13:55 aan de beurt isZilverdael80 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:12:
[...]
256gb pro zwart
Ophalen. 14:12 bestel bevestiging
Net een whatsapp bericht binnengekregen van DHL Express. Daar staat gelukkig wél de 20e. Wist niet dat ze tegenwoordig al appen.
Hier in Brussel, onderweg naar Eindhoven straks, om dan weer naar Zeeuws-Vlaanderen te gaan.
Nice, lijk bij Vodafone minder succes te hebben. Had de zwarte Apple Watch Ultra 2 vrijwel direct besteld, maar hij hangt al heel wat dagen op “wordt ingepakt”.
Toevallig iemand die wel al een verzendbevestiging heeft van de Apple Watch bij Vodafone?
Zelfde hier. 99% kans dat de UPS bezorger het adres hier niet kan vinden. DHL Express heb ik wel vertrouwen in.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Jep.. hoe laat heb je besteld?Imperium schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:27:
KPN is wel erg stil
haha oke. ja ik bestelde vrijdag nog in het eerste pre order uur.
heb nog niks ontvangen bij mij staat ie nog "wordt verwerkt" en morgen kan ik langskomen tussen de aangegven tijdstipcracking cloud schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:15:
Heb nu ook van Apple het ophaalbericht ontvangen (voor morgen)
15?sjakkie123 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:46:
Hier 14.06 kpn besteld nog niks gehoord. iPhone 15 pro Max 256gb black
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
:strip_exif()/f/image/IR0TFY7sJIDb4uVQaie5hClq.jpg?f=fotoalbum_large)