Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

robert22nh schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:33:
Ik ga van de 15 pro Max naar de 16 pro.
Merk toch dat ik af en toe de bediening niet lekker vind en bij meerdere broeken steekt de telefoon boven de zak uit.
Vorig jaar alleen voor de camera de Max genomen.
Telefoon te groot of broek te klein? :+

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdg875
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14:41
heypnt schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:36:
Yes, ook besloten nu. Ga ook voor de gewone 16 Pro, natural, 256GB.. Gebruiksgemak onderweg te belangrijk om de Max te nemen.

Als ik me tenminste niet meer bedenk de komende 20 minuten..
Ik ook, nu hopen dat ze er toch zeker 2 beschikbaar hebben in deze samenstelling in de eerste batch ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 10-09 18:34
robert22nh schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:33:
Ik ga van de 15 pro Max naar de 16 pro.
Merk toch dat ik af en toe de bediening niet lekker vind en bij meerdere broeken steekt de telefoon boven de zak uit.
Vorig jaar alleen voor de camera de Max genomen.
Alleen broeken aantrekken met cargopants.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:31
We zitten alweer klaar hoor! Alleen wordt het deze keer enkel voor mijn vrouw een iPhone bestellen want de andere komt via het werk maar die zijn niet zo snel. Wel mooi een 16 Pro kunnen fixxen met eigen bijdrage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Echt niet. :)

10 Reasons to Wait for Next Year's iPhone 17
https://www.macrumors.com...easons-to-wait-iphone-17/

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:36
Donstil schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:44:
[...]

Is dat een bevestiging dat het idd onhandig is in de supermarkt >:)
Hahaha ja dat denk ik dan wel inderdaad!

Nee, zonder gein, ik gebruik in de supermarkt vaak mijn Ultra 2.
Voor mijn situatie, werk, thuis, vakantie etc voldoet de Max beter en de keren dat ik heel erg strak in pak moet, bijna nooit dus, neem ik voor lief. Beide toestellen zijn top.....Max is beter :D

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
SamSid schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:46:
[...]

Opzich komt dat wel goed gezien skinny jeans niet meer echt een ding is maar meer de lossere spijkerbroeken :) . Ik ga nu van een 13 mini naar een 16 pro en durf nu de stap wel te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:49
SamSid schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:46:
[...]

Ik heb geen kleding waar de telefoon niet in past... en geen cargo-pants.
https://www.thesting.com/...n/chino/364767-ZND.L.html

Met de juiste kleding is dit heel nette kleding voor werk, maar toch heel comfortabel want stretch en zeer diepe zakken oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdg875
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14:41
Inderdaad, staat nog geen goede reden tussen om er vanaf te zien haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
dom lijstje. "48MP telelens!"
dat zit er nu ook al op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:07

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Waah schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:53:
[...]

dom lijstje. "48MP telelens!"
dat zit er nu ook al op :+
Nee die is 12MP.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 10-09 18:34
Waah schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:51:
[...]

Ik heb geen kleding waar de telefoon niet in past... en geen cargo-pants.
https://www.thesting.com/...n/chino/364767-ZND.L.html

Met de juiste kleding is dit heel nette kleding voor werk, maar toch heel comfortabel want stretch en zeer diepe zakken oOo
Cargopants zijn veel handiger. Je kan je grote telefoon in kwijt en nog een phone (werk / privé), je portemonnee met rijbewijs en pasjes, je autosleutel, je huissleutel. En dan heb je je normale zakken nog vrij voor andere zaken onderweg.

Maar ok, ze zijn niet super modieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
4K120 zal ook wel alleen op de main camera zijn denk ik. heb het NERGENS kunnen vinden, maar omdat er "fusion" achter de specs staat zal dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:31
Ach zijn elk jaar geruchten op vanalles super nieuw en innoverend maar dat is de laatste 5-6 jaar behoorlijk tegengevallen. En zo'n superdunne iPhone word ik niet heel warm of koud van. Liever wat meer accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:55
Heb waarschijnlijk mijn 15PM verkocht via V&A, dus ik kijk ook nog even mee hier. :)
Voor de kleur-twijfelaars hier nog even een YT link met de beste kleurvergelijking die ik kan vinden.
YouTube: iPhone 16 Pro all Colours Hands-on
Zelf ga ik Desert Titanium steeds mooier vinden. In het begin zei ik nog dat ik die nooit zou gaan kopen omdat de eerste samples nog een diaree/poep bruine kleur lieten zien. Daar is gelukkig niets meer van over en de "goud" kleur is zo licht dat het ook niet kitscherig is. En rosé? Nee, dat heeft meer roze in zich wat hier niet het geval is.

En ook White Titanium vind ik erg mooi. Er zit een soort zilverachtige schijn in wat ik erg fraai vind. Hij ziet er ook zo lekker fris uit. De Natural Titanium, die ik nu ook heb met m'n 15PM, vind ik na een jaar toch wat saaier aandoen. Zwart tenslotte is voor mij geen optie.

[ Voor 11% gewijzigd door Tranquility op 13-09-2024 13:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Gesloten voor onderhoud. En weer open.

Berichten over bestellingen, credit card afschrijvingen, crashende websites en afleverdata mogen allemaal in [iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6 Laten we dit topic houden voor discussie over en ervaringen met de iPhone 16/Plus/Pro/Max zelf.

[ Voor 86% gewijzigd door Daedalus op 13-09-2024 15:38 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ooh jee. Heel de vibe weer kapot :+

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 13-09-2024 15:52 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Donstil schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:52:
Ooh jee. Heel de vibe weer kapot :+
Kom vrijdag maar terug voor de eerste ervaringen *O*

zelf vind ik het trouwens wel jammer dat de 4K120 modus enkel op de "fusion"camera zit. Dus enkel de main camera. 4K slowmotion op de 5x lens was wel echt heel fijn geweest... En op de wide-angle kan dat ook hele gave beelden geven!

Maarja, ik moest wel nieuw dus ben al blij dat er eindelijk 4K120 op zit :D

Heb de onderdelen besteld voor mijn "el cheapo 2TB geheugenuitbreiding" dus hopelijk komen die ook snel binnen zodat ik kan kijken of we daar een hoesje van kunnen 3D printen met "ingebouwde opslag" _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ondanks dat het qua uiterlijk weinig verschil maakt t.o.v. een iPhone 15 Pro ben ik wel heel erg benieuwd naar de nieuwe Camera Control-functie, de betere batterij en het iets grotere display. Verder is het gewoon een jaarlijks cadeautje aan mijzelf. :)

Hopelijk maakt iOS slim gebruik van het iets grotere display en zijn niet alleen de app-icons weer een slag groter om de boel uit te rekken.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waah schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:14:
[...]

Kom vrijdag maar terug voor de eerste ervaringen *O*

zelf vind ik het trouwens wel jammer dat de 4K120 modus enkel op de "fusion"camera zit. Dus enkel de main camera. 4K slowmotion op de 5x lens was wel echt heel fijn geweest... En op de wide-angle kan dat ook hele gave beelden geven!

Maarja, ik moest wel nieuw dus ben al blij dat er eindelijk 4K120 op zit :D
Moet zeggen dat ik 99% van de tijd de wide camera gebruik. Zoom en ultra-wide mogen ze er van mij zo vanaf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shwan
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
16 pro 512gb Titanium Black besteld! Samen met een rotsgrijs silicone hoes moet het goedkomen komend jaar!

Het is ook tijd voor nieuwe opladers en ik vroeg mij af wat jullie tips zijn. Ik zoek:

- Oplader voor tijdens het ‘slapen’
- Oplader voor beneden/ aan het bureau
- MagSafe oplader voor in de auto gezien ik nog geen Carplay functie heb. Die van Belkin hoor ik goede dingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shwan schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:29:
16 pro 512gb Titanium Black besteld! Samen met een rotsgrijs silicone hoes moet het goedkomen komend jaar!

Het is ook tijd voor nieuwe opladers en ik vroeg mij af wat jullie tips zijn. Ik zoek:

- MagSafe oplader voor in de auto gezien ik nog geen Carplay functie heb. Die van Belkin hoor ik goede dingen over.
Ik heb voor het nachtkastje deze gekocht een aantal jaar geleden, bevalt nog steeds prima: https://www.belkin.com/nl...ogie-15-w/WIZ017vfBK.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:49
Shwan schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:29:

Ik lees even mee. Ook benieuwd naar wat anderen gebruiken.

Voorkeur voor snelladen (20 watt) of liever langzamer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:42

Nitai

Live the life you love.

SamSid schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:45:
[...]

Bij boodschappen doen neem ik vaak geen phone meer mee. Ik heb een applewatch waar ik de boodschappenlijst in zie en ermee kan betalen
En de duizend appjes van het thuisfront dan, of je nog even iets extra's kan meenemen... :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
THE_BASE schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:19:
Hopelijk maakt iOS slim gebruik van het iets grotere display en zijn niet alleen de app-icons weer een slag groter om de boel uit te rekken.
Kun je rekenen :+

soms wel jammer dat je niet a la Android gewoon de display size kan aanpassen O-)
Donstil schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:23:
[...]

Moet zeggen dat ik 99% van de tijd de wide camera gebruik. Zoom en ultra-wide mogen ze er van mij zo vanaf.
Voor normale foto's zeker. Maar juist de ultrawide en zoom kunnen leukere en creatievere beelden opleveren.
Ultrawide voor sport is bijvoorbeeld veel gaver dan de standaard lens.... want dat is al standaard. En ultrawide geeft een groter gevoel van actie dan zoom.

maar soms kan je niet dichtbij komen, en dan is zoom ideaal. Ook om de kids te filmen zonder dat ze het doorhebben voor de authentieke filmpjes ipv de gemaakte filmpjes.

Persoonlijk, en weet dat ik een uitzondering ben, is mijn iPhone een videocamera die ik altijd bij me heb. En eigenlijk de enige camera die ik nog gebruik. Enkel als ik bepaalde beelden niet kan maken met een iPhone heb ik een andere camera (GoPro voor actie, Drone voor beelden uit de lucht). En de GoPro gebruik ik nog weinig nu de iPhones ook waterdicht zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shwan
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
MisterMarcFR schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:44:
[...]

Ik lees even mee. Ook benieuwd naar wat anderen gebruiken.

Voorkeur voor snelladen (20 watt) of liever langzamer?
Uiteraard snelladen. De iPhone 16 pro kan 45w charging aan las ik en heeft een USB 3.0 port. Welke adapter/kabel kan ik dan het beste hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-08 19:48
Shwan schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:30:
[...]

Uiteraard snelladen. De iPhone 16 pro kan 45w charging aan las ik en heeft een USB 3.0 port. Welke adapter/kabel kan ik dan het beste hebben?
Ik kan van harte de Belkin GaN laders aanbevelen.
https://www.belkin.com/nl...refv2=false&start=0&sz=12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-09 13:25
laredo schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:29:
Ik heb altijd een hoesje gehad maar om bij de 16 (pro) alle nieuwe knoppen goed te kunnen gebruiken maakt dat erg lastig om hem in een hoesje te stoppen, toch? Dus denk dit keer ook zonder hoesje te gaan gebruiken.
Op de 15pro kon ik zonder problemen met hoes (van apple en spigen) de action button gebruiken.
De apple hoesjes voor de 16pro ondersteunen ook gewoon de camera button (moet in de praktijk nog blijken hoe goed dat werkt). En sommige third party hoesjes hebben een uitsnede op de plek van de camera.

Maar misschien hoort dit meer in [iPhone 16, Plus, Pro & Pro Max] Accessoires/hoesjes/wallets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Donstil schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:41:
[...]

Ik heb voor het nachtkastje deze gekocht een aantal jaar geleden, bevalt nog steeds prima: https://www.belkin.com/nl...ogie-15-w/WIZ017vfBK.html
Draadloos laden is toch eigenlijk slechter voor batterij dan bedraad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
MarioMark1541 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:16:
[...]

Draadloos laden is toch eigenlijk slechter voor batterij dan bedraad ?
Heb er zelf niets van gemerkt tot op heden. Ik twee van deze dingen staan in huis, en het is niet zo dat mijn Apple Watch, iPhone 14/15Pro Max en Airpods een slechtere batterijspan hebben genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
mprkooij schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:20:
[...]

Heb er zelf niets van gemerkt tot op heden. Ik twee van deze dingen staan in huis, en het is niet zo dat mijn Apple Watch, iPhone 14/15Pro Max en Airpods een slechtere batterijspan hebben genoten.
Hmm oke dat dacht ik altijd en wordt elders volgens mij ook aangeraden meestal bedraad te laden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Glass Protector al binnen, maar het scheelt niet heel veel, lijkt vooral in de lengte wat langer te zijn. Iemand al een hoesje ontvangen om te vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:56:
Glass Protector al binnen, maar het scheelt niet heel veel, lijkt vooral in de lengte wat langer te zijn. Iemand al een hoesje ontvangen om te vergelijken?
Zou ook alleen in de lengte zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:58:
[...]

Zou ook alleen in de lengte zijn toch?
Nope. :) Rechts is iPhone 15 Pro, links iPhone 16 Pro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DabJaCvCYk2S2l2f1xu0nvf5bC4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CoOP2TEj1H7Fz8ZEZrjIxRVj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb sinds twee jaar pas eSIM (van Vodafone), en die nooit overgezet. Op apple.com lees ik hoe dat moet, maar dat gaat uit van een geïnstalleerde en geconfigureerde iPhone. Ik wil gewoon alles overzetten, via het stapje bij het aanzetten van de nieuwe iPhone. Neemt ie eSIM dan mee of moet ik er nog iets voor doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tom schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:29:
Ik heb sinds twee jaar pas eSIM (van Vodafone), en die nooit overgezet. Op apple.com lees ik hoe dat moet, maar dat gaat uit van een geïnstalleerde en geconfigureerde iPhone. Ik wil gewoon alles overzetten, via het stapje bij het aanzetten van de nieuwe iPhone. Neemt ie eSIM dan mee of moet ik er nog iets voor doen?
Het is mij nog nooit gelukt om een Vodafone eSim over te zetten op de manier die Apple aanbied.

Je kunt wel nu in de Vodafone app alvast een QR code genereren zodat je op de nieuwe Phone gelijk verder kunt. Dat doe ik altijd op voorhand en werkt prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:27
Ik heb bij elke nieuwe iPhone een backup van de vorige teruggezet, heeft het behalve de bezigheidstherapie nog voordeel om een iPhone eens helemaal als nieuw in te richten?

iPhone 16 Pro Max naturel titanium is besteld 👌🏼

Acties:
  • +2 Henk 'm!
THE_BASE schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:59:
[...]

Nope. :) Rechts is iPhone 15 Pro, links iPhone 16 Pro.

[Afbeelding]
Mm 0,9mm in de breedte is wel een beetje wat ik bedoelde denk ik 8)7

Hij is wel weer flink zwaarder zeg, dat valt mij nu pas op. Van de 14 pro naar de 15 pro gingen we een soort gelijke hoeveelheid grammen naar beneden kan ik mij herinneren en dat was in de praktijk aanzienlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 13-09-2024 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cardwizard schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:31:
Ik heb bij elke nieuwe iPhone een backup van de vorige teruggezet, heeft het behalve de bezigheidstherapie nog voordeel om een iPhone eens helemaal als nieuw in te richten?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-09 23:09
Is er een poll met wie welke kleur heeft gekozen? Ben benieuwd wat de meest populaire kleur is dit jaar.😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:44

MazeWing

The plot thickens...

Uiteindelijk gekozen voor de 161 pro max in het wit, die vond ik uiteindelijk toch het mooiste.

Vervolgens nog eens serieus gekeken naar hoesjes maar ik denk dat ik het eerst eens zonder ga proberen O-) Vind die enorme cut outs in 3rd party hoesjes niets en die silicone hoesjes van Apple zelf (en dat soort hoesje in het algemeen) doen mega afbreuk aan de telefoon zelf. In had bij mijn 11 pro max een hoesje van Mujjo en die zou ik zo weer proberen, maar helaas hebben ook zij die cut out. Het wordt dus wachten op de hoesje met een knop zoals Apple zelf heeft.

Hoe is het inmiddels gesteld met overstappen van Android naar Apple. Is het nog steeds einde whatsapp geschiedenis of zijn er inmiddels mogelijkheden? Vroeger moest je met iTunes in de weer, etc. met als resultaat dat het nog nauwelijks werkte.

Edit: haha behoorlijk eenvoudig geworden als ik het zo lees

[ Voor 7% gewijzigd door MazeWing op 13-09-2024 20:21 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +6 Henk 'm!
elaho schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:55:
Is er een poll met wie welke kleur heeft gekozen? Ben benieuwd wat de meest populaire kleur is dit jaar.😎
Poll: Ik bestelde een iPhone 16 Pro (max) en nam het volgende model:
iPhone 16 Pro 128 GB Zwart titanium
iPhone 16 Pro 256 GB Zwart titanium
iPhone 16 Pro 512 GB Zwart titanium
iPhone 16 Pro 1024 GB Zwart titanium

iPhone 16 Pro 128 GB Wit titanium
iPhone 16 Pro 256 GB Wit titanium
iPhone 16 Pro 512 GB Wit titanium
iPhone 16 Pro 1024 GB Wit titanium

iPhone 16 Pro 128 GB Naturel titanium
iPhone 16 Pro 256 GB Naturel titanium
iPhone 16 Pro 512 GB Naturel titanium
iPhone 16 Pro 1024 GB Naturel titanium

iPhone 16 Pro 128 GB Desert titanium
iPhone 16 Pro 256 GB Desert titanium
iPhone 16 Pro 512 GB Desert titanium
iPhone 16 Pro 1024 GB Desert titanium

iPhone 16 Pro Max 256 GB Zwart titanium
iPhone 16 Pro Max 512 GB Zwart titanium
iPhone 16 Pro Max 1024 GB Zwart titanium

iPhone 16 Pro Max 256 GB Wit titanium
iPhone 16 Pro Max 512 GB Wit titanium
iPhone 16 Pro Max 1024 GB Wit titanium

iPhone 16 Pro Max 256 GB Naturel titanium
iPhone 16 Pro Max 512 GB Naturel titanium
iPhone 16 Pro Max 1024 GB Naturel titanium

iPhone 16 Pro Max 256 GB Desert titanium
iPhone 16 Pro Max 512 GB Desert titanium
iPhone 16 Pro Max 1024 GB Desert titanium

Ik bestelde niets maar wilde wel graag ergens op drukken
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406735&layout=3
Uitslag: https://poll.dezeserver.n...s.cgi?pid=406735&layout=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-09 09:38
Tom schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:29:
De e-Sim moet je overzetten. Met qr-code en pincode. Die kun je vinden in de Vodafone app. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
Uitslag is anders dan ik verwachtte, zwart is populairder dan naturel en 264gb populairder dan 128gb. Had ik beide andersom verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Mad Wally schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 21:17:
Uitslag is anders dan ik verwachtte, zwart is populairder dan naturel en 264gb populairder dan 128gb. Had ik beide andersom verwacht.
Ik vind het juist wel logisch: zwart is al jaren dé standaard kleur voor veel mensen. Veilig en vertrouwd. De drie anderen kleuren moeten je maar net liggen.

Qua opslag ook niet super gek: je zit op een techforum, dus mensen gaan vaak net even een stapje boven het basismodel zitten. Een aantal gaan zelfs nog een stapje hoger door voor de Pro Max te gaan… en daar is geen 128 GB model van. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:32:
[...]

Mm 0,9mm in de breedte is wel een beetje wat ik bedoelde denk ik 8)7

Hij is wel weer flink zwaarder zeg, dat valt mij nu pas op. Van de 14 pro naar de 15 pro gingen we een soort gelijke hoeveelheid grammen naar beneden kan ik mij herinneren en dat was in de praktijk aanzienlijk.
Dus een paar mm meer glas zorgt voor een zwaarder toestel? Lijkt me dat er wat zwaardere componenten in zitten. Of AI weeg zwaar, maar dan hebben wij in de EU straks een lichter toestel. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het plaatje wordt niet lekker bijgewerkt hier zie ik. Directe link naar uitslag heeft al 83 stemmen:

https://poll.dezeserver.n...s.cgi?pid=406735&layout=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-09 23:09
De nieuwe kleur is dit jaar niet het populairst. Volgens mij was vorig jaar de nieuwe kleur natural titanium heel populair.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:23
elaho schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 21:56:
De nieuwe kleur is dit jaar niet het populairst. Volgens mij was vorig jaar de nieuwe kleur natural titanium heel populair.
Die dessert kleur is mij net te vrouwelijk. De 15pro heb ik in Natural Titanium maar ben daar nu al weer op uitgekeken.

Once you go black, you never go back. (Op afgelopen jaar na dus, nu snel weer terug naar zwart :) )

Is het al vrijdag?

https://www.ishetalvrijdag.nl/

[ Voor 7% gewijzigd door schumi1986 op 14-09-2024 00:00 ]

• THE_BASE
  • Niet online
elaho schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 21:56:
Een lastig te beoordelen kleur, meer goud dan koper (of desert) en wellicht te vrouwelijk. Genoeg redenen om gewoon op safe te zitten.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Heeft de iphone 16 pro max een plat scherm of curved?
Anders wordt het weer moeilijk met een glas screenprotector

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:42

Nitai

Live the life you love.

Aggressor schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 07:05:
Heeft de iphone 16 pro max een plat scherm of curved?
Anders wordt het weer moeilijk met een glas screenprotector
Plat scherm

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14:48
THE_BASE schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 07:04:
[...]

Een lastig te beoordelen kleur, meer goud dan koper (of desert) en wellicht te vrouwelijk. Genoeg redenen om gewoon op safe te zitten.
Ben wel van het risico nemen dus zal tzt wel een foto plaatsen van de desert kleur. :D

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

• lisa1994
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-04 17:38
Weet iemand wanneer het embargo van de reviews gaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
lisa1994 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 09:38:
Kijkende naar afgelopen jaren: dinsdag/woensdag 15:00.

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Daar zit ik ook op te wachten 😄 Twijfel of ik nu (İphone 13, non pro) wil gaan upgraden naar de 15 of 16 pro.. Of toch nog een jaartje wachten voor "echte" update met de 17..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-09 09:38
Davidas schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 08:30:
[...]

Ben wel van het risico nemen dus zal tzt wel een foto plaatsen van de desert kleur. :D
Mee eens. Ik heb hem ook besteld. Desert titanium. Boeien wat anderen er van vinden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mad Wally
beyazz06 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 11:37:
[...]

Of toch nog een jaartje wachten voor "echte" update met de 17..
En weer teleurgesteld worden :S

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12:55
Bijna niemand die gekozen heeft voor 1024 GB geheugen

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
aljooge schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 12:38:
Bijna niemand die gekozen heeft voor 1024 GB geheugen
Ja, wel gek. Want +/- 2000 euro is echt een koopje. :P Ik weet nog wel in de tijd van de 6 Plus dat ik ruim 600 euro (via marktplaats) een hoop geld vond voor een telefoon.

[ Voor 20% gewijzigd door syltheboy op 14-09-2024 12:52 ]

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:30
beyazz06 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 11:37:
[...]

Daar zit ik ook op te wachten 😄 Twijfel of ik nu (İphone 13, non pro) wil gaan upgraden naar de 15 of 16 pro.. Of toch nog een jaartje wachten voor "echte" update met de 17..
Als je nu de 16 pro koopt (bv via KPN met een maandabo die je gelijk na ontvangst opzegt) betaal je er 1126 euro. Dan verkoop je hem over een jaar toch voor pak 'm beet 900 euro en ga je alsnog voor de 17. Althans dat is mijn strategie voor dit jaar. Vrijdag weet ik of KPN woord houdt qua levering op de 20e (hij is gereserveerd blablabla).

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:16
Langs de randen licht gebogen verwacht ik.

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:28
Even van de iPhone 13 Pro Max naar de 16 Pro gaan zwart. Is wel tijd voor een upgrade. Vrouwtjelief van een 12 Pro.

• Cardwizard
Is er trouwens iets bekend over het hele AI gebeuren in Europa? Kunnen we dat op korte termijn verwachten of als iPhone 17 feature?

Vallen alle AI functies hier weg voor nu? Het meest interessante vind ik nog wel de mogelijkheid om objecten in foto’s weg te AI-en….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:38
Cardwizard schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:46:
Is er trouwens iets bekend over het hele AI gebeuren in Europa? Kunnen we dat op korte termijn verwachten of als iPhone 17 feature?

Vallen alle AI functies hier weg voor nu? Het meest interessante vind ik nog wel de mogelijkheid om objecten in foto’s weg te AI-en….
Gewoon je telefoon en siri in English US instellen.
Appstore US icloud.

Telefoon zelf kan je eigen icloud gebruiken.

(Op deze manier werkt het op m’n iPad)

(En anders kan je Google Photo’s app gebruiken om objecten weg te halen)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• 16K
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-08 22:49

16K

Weet iemand dit,

 Intelligence zal nog niet in Europa werken, maar kunnen Europeanen de instellingen op usa/engels zetten om het alsnog te krijgen? Of blokkeren ze dat alsnog?

Edit: bedankt @SuperVeloce, ik lees net jouw antwoord op dezelfde vraag..

[ Voor 17% gewijzigd door 16K op 14-09-2024 14:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

16K schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:53:
Weet iemand dit,

 Intelligence zal nog niet in Europa werken, maar kunnen Europeanen de instellingen op usa/engels zetten om het alsnog te krijgen? Of blokkeren ze dat alsnog?
Kijk 'ns hier: [Apple Intelligence] Discussie en ervaringen :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• 16K
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-08 22:49

16K

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:38
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door SuperVeloce op 14-09-2024 15:06 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cardwizard
Hoesje voor de 16 pro max binnen, het grotere formaat van het toestel ga je nauwelijks merken. Dat verschil is heel klein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
Cardwizard schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 17:33:
Hoesje voor de 16 pro max binnen, het grotere formaat van het toestel ga je nauwelijks merken. Dat verschil is heel klein
Grappig, ik heb hem zojuist ook binnen gekregen (Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear) en zet hem net naast mijn 15 Pro Max (ook met zo'n zelfde cover) om te vergelijken. Het scheelt idd niet heel veel. Maar door de smallere bezel voelt het scherm denk ik wel groter aan.

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:05
Byte schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:42:
Het valt mij echt op dat er zoveel Max gebruikers zijn. Consumeren jullie zoveel video waardoor dit een voordeel heeft? Ik draai momenteel een iPhone 13 Mini en zelfs die zou ik net een stukje kleiner willen. Scheelt dat ik qua foto's niet heel veel eisen heb, de batterijduur is nog prima.

Toch zit ik ergens te twijfelen om mijn eis opzij te zetten (kleine telefoon) en eens naar de iPhone 16 Pro te kijken (Niet Max). Misschien te zijner tijd maar eens kijken en kijken hoe die in de hand ligt..
Ik kijk inderdaad veel video op mijn max. Zowel onderweg naar mijn werk in de trein als thuis. We hebben ook een mooie tv thuis, maar op m'n telefoon kijken vind ik fijner.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik heb m’n pre-order gecanceld: er zitten geen Apple stickers meer in de doos. ;w

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
THE_BASE schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 22:21:
Ik heb m’n pre-order gecanceld: er zitten geen Apple stickers meer in de doos. ;w
Neeee, ik stap over naar android

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 13:39
Over een tijdje krijg je hem gewoon geleverd zonder doos, lader, kabel en jawel: stickers :+

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10-09 05:22
Hmm, denk dat ik dit jaar maar eens over sla.. 15 pm natural titanium in het bezit, zie echt geen upgrade in dit toestel..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
Jovinho99 schreef op zondag 15 september 2024 @ 09:45:
Hmm, denk dat ik dit jaar maar eens over sla.. 15 pm natural titanium in het bezit, zie echt geen upgrade in dit toestel..
En toch twijfel je wel, of kwam je alleen dat even melden :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10-09 05:22
Cardwizard schreef op zondag 15 september 2024 @ 09:58:
[...]

En toch twijfel je wel, of kwam je alleen dat even melden :7
Ja wou het je even laten weten 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

* Nog smallere bezels.
* Nog iets groter scherm.
* Nog betere batterij
* Een nieuwe camera sensor
* Extra camera knop.
* A18pro nieuwe SOC

Niet sensationeel maar overall vind ik de 16pm toch wel een leuke evolutionaire upgrade voor een 15pm.

Zelf houd ik het dit jaar bij mijn 15pm omdat ik de meerprijs bij inruil toch wat te hoog vind (inclusief case en screenprotector) maar ik begrijp wel dat mensen die upgrade wel doen.

Ik houd mijn telefoons meestal wat langer dus een 17 of 18pm komt meer in de richting.

Ga mogelijk wel investeren in de Airpods 4. Mooi moment om in te stappen in draadloze doppen. Stuk makkelijker met hardlopen denk ik.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14:48
Help!!!! schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:23:
* Nog smallere bezels.
* Nog betere batterij
* Extra camera knop.

Niet sensationeel maar overall vind ik de 16pm toch wel een leuke evolutionaire upgrade voor een 15pm.

Zelf houd ik het dit jaar bij mijn 15pm omdat ik de meerprijs bij inruil toch wat te hoog vind (inclusief case en screenprotector) maar ik begrijp wel dat mensen die upgrade wel doen.

Ik houd mijn telefoons meestal wat langer dus een 17 of 18pm komt meer in de richting.

Ga mogelijk wel investeren in de Airpods 4. Mooi moment om in te stappen in draadloze doppen. Stuk makkelijker met hardlopen denk ik.
Ik hardloop meermaals per week en gebruik de oortjes van Apple al sinds de release van de 1ste generatie Pro’s. Echt heel erg fijn, het werkt ook gewoon altijd.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad Wally
Redondo1982 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 23:52:
[...]

Over een tijdje krijg je hem gewoon geleverd zonder doos, lader, kabel en jawel: stickers :+
Gewoon in een grijs Ali zakje _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Ik ben vooral benieuwd naar de eerste tier down. Dan weten we bijvoorbeeld echt wat voor accu er in zit. Zo raar waarom Apple daar zo geheimzinnig over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
syltheboy schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 12:50:
Ja, wel gek. Want +/- 2000 euro is echt een koopje. :P Ik weet nog wel in de tijd van de 6 Plus dat ik ruim 600 euro (via marktplaats) een hoop geld vond voor een telefoon.
Om de één of andere reden is Apple geheugen altijd peperduur. Geen wonder dat de modellen met meer opslag niet populair zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Tranquility op 15-09-2024 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Hoe weet je dat als je nog niets hebt ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Ik las het net idd. Milieu als argument. Het werkelijke argument zal vooral $$ zijn, net als met de laders..

[ Voor 3% gewijzigd door Tranquility op 15-09-2024 12:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Tranquility schreef op zondag 15 september 2024 @ 12:11:
[...]

Ik las het net idd. Milieu als argument. Het werkelijke argument zal vooral $$ zijn, net als met de laders..
Het zal op de grote getallen best wat geld schelen. Maar ik geloof hier wel een beetje dat het om milieu gaat. Dan niet vanuit de groene gedachte, maar wederom geld, het was een onderdeel van de verpakking en daarmee verpakkingsbelasting die afgedragen moet worden. Het scheelt op de grote getallen weer wat gewicht in de vliegtuigen etc. Dat het milieu er wel leuk op mee lift is mooi meegenomen want ik denk dat 99% van de kopers ze net als ik altijd direct de afvalbak in gooide.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 15-09-2024 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisdn schreef op zondag 15 september 2024 @ 12:20:
[...]
…want ik denk dat 99% van de kopers ze net als ik altijd direct de afvalbak in gooide.
Dit dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 13:39
Mad Wally schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:00:
[...]

Gewoon in een grijs Ali zakje _O-
:D

Wel van bamboe, hè?!

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:43
Help!!!! schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:23:
* Nog smallere bezels.
* Nog betere batterij
* Extra camera knop.

Je vergeet het belangrijkste de A18pro Soc met alle voordelen van dien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisdn schreef op zondag 15 september 2024 @ 12:20:
[...]

Het zal op de grote getallen best wat geld schelen. Maar ik geloof hier wel een beetje dat het om milieu gaat. Dan niet vanuit de groene gedachte, maar wederom geld, het was een onderdeel van de verpakking en daarmee verpakkingsbelasting die afgedragen moet worden. Het scheelt op de grote getallen weer wat gewicht in de vliegtuigen etc. Dat het milieu er wel leuk op mee lift is mooi meegenomen want ik denk dat 99% van de kopers ze net als ik altijd direct de afvalbak in gooide.
Ooh ja weggooien? Ik heb de stickers van al mijn aankopen nog :)

Helaas was de iPad Pro dit jaar ook al zonder, dus niet echt verrassend dat dit nu bij de iPhone ook zo is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaymone
Mis dit jaar wel heel erg @_Bailey_ moet ik zeggen :D Hoe is de geest? Of komt het door die ene affaire met een surfplank ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:05
Jaymone schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:06:
Mis dit jaar wel heel erg @_Bailey_ moet ik zeggen :D Hoe is de geest? Of komt het door die ene affaire met een surfplank ;)
Haha, voor forumleden die hier nieuw zijn is dit wel een erg cryptisch bericht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Jaymone schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:06:
De geest is een mooie reis door Thailand aan 't maken nu.
Als ik weer in Nederland ben ga ik waarschijnlijk de 16 Pro bestellen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
_Bailey_ schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:30:
[...]

De geest is een mooie reis door Thailand aan 't maken nu.
Als ik weer in Nederland ben ga ik waarschijnlijk de 16 Pro bestellen ;)
Goed om weer wat van je te vernemen, geniet er nog maar even van d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Jaymone schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:52:
[...]

Goed om weer wat van je te vernemen, geniet er nog maar even van d:)b
Thanks! Ik ga vrijdag hier ff meelezen met jullie eerste ervaringen :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:15
Ik ga dit jaar van de 14 Pro naar de 16 Pro Max. Al jaren niet meer het gevoel gehad van "ik heb een nieuwe telefoon". Ben heel benieuwd of het grotere formaat gaat bevallen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Goed bezig, door de smallere bezel zal je zien dat het formaat niet heel veel groter aanvoelt, voor mij was dat de stap van een 16 pro max naar een 16 pro, daar is het scherm ook groter van geworden en de specs zijn identiek. :)
turkeyhakan schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:18:
Ik ga dit jaar van de 14 Pro naar de 16 Pro Max. Al jaren niet meer het gevoel gehad van "ik heb een nieuwe telefoon". Ben heel benieuwd of het grotere formaat gaat bevallen!

Power to the beat.

Pagina: 1 ... 7 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de ervaringen met de iPhone 16. Voor levertijden en beschikbaarheid is:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 16, Plus, Pro & Pro Max] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.