Ik neem nu altijd de Pro Max als ik een nieuwe koop, eigenlijk vind ik die 1400 euro al te gek(bijna 1500).
Ik ben nu toevallig pas afgelopen December na een nieuw model gedaan, het kan zomaar zijn dat mijn volgende nog een paar maanden later komt(Over een paar jaar).
Je ziet nu de 16PM al voor 1200 euro/ 1300 euro, en dat 3 kwart jaar na de release al, en dat is nog steeds het nieuwste model.
Dus gewoon even een half jaar of iets langer wachten, en niet direct het nieuwste direct willen hebben als het uit komt(Scheelt je zo een paar 100 euro).
De 16 Plus is zelfs al voor 900 euro te koop, en ik vind 900/1000 euro eigenlijk meer dan prima.
Kan zo maar zijn mijn volgende iPhone geen PM meer wordt, sowieso geef ik niks om de camera(Die zijn al jaren van alle modellen prima).
Het wordt dan of een Plus misschien van rond de 1000 euro, of het model PM van een jaar geleden.
Het is niet dat ik het niet kan betalen(Kan het meer dan prima betalen), maar 1500 euro voor een telefoon vind ik eigenlijk gewoon belachelijk.
Want waarom zou je direct het nieuwste moeten hebben, als iPhones toch jaren lang ondersteuning krijgen ?.