Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 06:41
Hmmm twijfel of ik zal gaan voor de 15 pro of de normale 16..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Ik zie best veel mensen zich buigen over de kleur. Sure, je moet een klaar kiezen natuurlijk, maar mijn vraag is dan, hebben jullie er geen hoesje omheen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
schumi1986 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 00:26:
Vandaag is de dag :)

Happy hunting iedereen :D
Eerst nog besluit nemen over non-Pro of Pro :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 06:52:
Ik zie best veel mensen zich buigen over de kleur. Sure, je moet een klaar kiezen natuurlijk, maar mijn vraag is dan, hebben jullie er geen hoesje omheen :?
Nee.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03:36
Zonde om zo’n mooi device te verstoppen in een hoesje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nope

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Dennisdn schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 07:00:
[...]

Zonde om zo’n mooi device te verstoppen in een hoesje.
Jij hebt zeker geen 2 peuters rondlopen in huis ;). Nee ik gooi er direct een hoesje van Mous omheen. Vorig jaar is m’n voorkant van de 14pro gebarsten. Laten maken. Veeeeeels te dure grap.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Nu online
Sowieso een hoesje inderdaad. Kleur. Ik kies gewoon wat mij op t moment van kopen aanspreekt. En misschien ga ik ooit voor een transparante hoes.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Werk gaat hem bestellen dus dat zal niet stipt om 14.00 uur zijn, misschien pas na het weekend. Nu maar hopen dat ik hem daardoor niet pas ergens in oktober binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 11-09 09:05
Ik deed dat vroeger ook niet. Gevolg is dat die iphone een keertje heel lelijk gevallen is en ik spijt had geen hoesje er om te hebben. Sinds dien altijd een case. Plus sinds ik een 13 pro heb ik nog een extra reden: die camera steekt zonder hoesje teveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:55
Alekz87 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 07:11:
[...]

Jij hebt zeker geen 2 peuters rondlopen in huis ;). Nee ik gooi er direct een hoesje van Mous omheen. Vorig jaar is m’n voorkant van de 14pro gebarsten. Laten maken. Veeeeeels te dure grap.
Jawel. En toch naakt ;)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:56

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik zou toch echt niet zomaar naakt door huis lopen hoor…🤪

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-09 09:38
Op mijn werk met hoesje maar ervoor en erna geen. Daar is de iPhone toch te mooi voor.
Natural is een prima kleur. Heb ik nu. Maar ga toch voor Desert. Nog een paar uur te gaan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-09 08:36
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 21:41:
[...]

Express replacement kost overigens altijd €99,-
Ah, oke. Dus bij een kapotte scherm kost het je 29,- met daarbij nieuwe scherm plaatsing en 99,- volledige vervanging van je toestel, zo klopt het toch?

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 23:52:
Iemand nog ergens een foto gezien van een 15 pro naast een 16 pro?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/01Eb8YZ4LAwYt3itHwgsYYx877Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/11EUXgS6BlYjjnOuOB5i770j.webp?f=fotoalbum_large

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Laatst online: 10-09 09:38
Zo. Eerste bestelling gedaan. Doorzichtig hoesje voor de 16 Pro Max met Magsafe bij Apple besteld. Dinsdag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-08 19:48
Ik twijfel nu toch tussen wit en natural titanium. Hoe zichtbaar zijn krassen op deze modellen/kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Serieus nu al die store dicht? :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05:06
Lekker op tijd. Houden ze van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:16
svenn15 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 04:59:
Iemand ervaringen met de white color op de iphone 15 pro ?
Twijfel nog tussen white en natural.
Volgens mij heeft @Dennisweb die! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thanks maar bedoelde eigenlijk een echte foto. Van het event ofz.

Want ik twijfelde weer of 6,3” niet genoeg upgrade is en ik niet voor de Max hoef te gaan 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 13-09-2024 08:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
PrimusIP schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 07:25:
[...]

Ik deed dat vroeger ook niet. Gevolg is dat die iphone een keertje heel lelijk gevallen is en ik spijt had geen hoesje er om te hebben. Sinds dien altijd een case. Plus sinds ik een 13 pro heb ik nog een extra reden: die camera steekt zonder hoesje teveel uit.
Mijn 15 Pro Natural Titanium is vorig jaar kerst in London keihard op het traanplaat gevallen bij metrostation Covent Garden. Wilde uitchecken bij de poortjes en hij glipte uit m'n hand. BAM! En maakte nog even een schuiver van twee meter.

Not. A. Single. Scratch.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
Donstil schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 08:23:
[...]

Want ik twijfelde weer of 6,3” niet genoeg upgrade is en ik niet voor de Max hoef te gaan 8)7
Ik heb gister wel een kleine shorts video gezien tussen 2 naturel varianten maar ik heb geen idee meer waar..

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 11-09 18:29
Rivanov schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 08:39:
[...]

Mijn 15 Pro Natural Titanium is vorig jaar kerst in London keihard op het traanplaat gevallen bij metrostation Covent Garden. Wilde uitchecken bij de poortjes en hij glipte uit m'n hand. BAM! En maakte nog even een schuiver van twee meter.

Not. A. Single. Scratch.
Kan je bij metrostation niet met je watch uitchecken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:20

JB

Cédric roelt!

Als dit de echte grootte is, lijkt het niet merkbaar. Ben benieuwd hoe dit in de hand is. Toch weer een paar mm.

Ik dacht weer eens door te schuiven zoals ik jaren deed (1e jaar ik, 2e jaar naar de vrouw en ik weer de nieuwste), maar ik merk dat ik voor zo'n minimale verschillen, het gewoonweg niet meer boeiend vind :/

De 5x optische zoom is leuk, maar op safari volgend jaar, heb ik daar ook _niks_ aan tov de 3x nu :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
SamSid schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 08:54:
[...]

Kan je bij metrostation niet met je watch uitchecken?
Jawel. Maar ik vind het met de iPhone sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
Donstil schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 08:23:
[...]

Je gaat toch wel de max halen om 14.00 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SamSid schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:13:
[...]

Je gaat toch wel de max halen om 14.00 uur?
Kleur staat wel vast, zwart (al is dat geen kleur)

Alleen dan loop ik net in de supermarkt met de reminders app als boodschappen lijstje en dan lijkt een Max mij weer echt gigantisch onhandig.

Zit ik thuis op de bank dan lijkt een Max mij geweldig.

TLDR: Geen idee nog 🤷‍♂️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
Donstil schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:16:
[...]

Alleen dan loop ik net in de supermarkt met de reminders app als boodschappen lijstje en dan lijkt een Max mij weer echt gigantisch onhandig.

geweldig > gigantisch onhandig.

:9 de Pro Max dus, geen dank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-02 16:50
[...]

Heb exact hetzelfde, behalve dat ik voor Natural ga. Maar Pro vs Pro Max, dat wordt echt een last minute beslissing straks. Ik ben echt bang dat ik met de Pro Max te vaak onhandigheid ga ervaren onderweg en gedurende de dag. Maar het grote scherm is vaak ook wel heel nice... Maar 6.3 is ook weer wat groter dan 6.1... dus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamSid
[...]

Voor boodschappenlijstjes heb ik de watch voor. Het is alleen maar reminders. Je haalt de telefoon er uit wanneer je het echt nodig hebt. Dan is een groot scherm veel beter. Je ziet gewoon meer. Tenzij je 20/20 vision hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:25
[...]

De nadelen zijn voor mij echt teveel aanwezig, precies zoals jij schetst. Op de bank kan ik ook prima met mijn Pro even browsen ed. Anders pak ik mijn iPad Pro er weer bij, nog fijner ook voor het meeste werk dat ik doe. Ik ben altijd wel wat aan het lezen of iets aan het uitzoeken (shoppen ofzo haha).

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronk
  • Laatst online: 10-09 03:17
- nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Stronk op 13-09-2024 09:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kuif
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 11:07
Zag net deze YT Shorts video met alle kleuren, begint met alle 4 in één shot:

https://youtube.com/shorts/dauf2EBfkHw?si=F6G8Q8YiwwM7xldn

(Ook met een energieke beat in plaats van irritante voice over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
heypnt schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:23:
[...]

Heb exact hetzelfde, behalve dat ik voor Natural ga. Maar Pro vs Pro Max, dat wordt echt een last minute beslissing straks. Ik ben echt bang dat ik met de Pro Max te vaak onhandigheid ga ervaren onderweg en gedurende de dag. Maar het grote scherm is vaak ook wel heel nice... Maar 6.3 is ook weer wat groter dan 6.1... dus...
En 6.9 weer wat groter dan 6.7 :)
Iedere keer wanneer ik de kleinere variant had besteld, ging ik terug naar de Max en bleef daar dan ook uiteindelijk bij. Dit jaar zonder twijfel de Max, n.a.v. mijn ervaring met de 15 Pro Max. Voordelen wegen zwaarder dan de 'nadelen'. d:)b

Ps: Voor dat beetje meer, heb je veel meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Jaymone op 13-09-2024 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06:31
[...]

Waarom niet allebei? De normale Pro voor in de supermarkt en de Max voor op de bank?

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gr4mpyC3t schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:49:
[...]

Waarom niet allebei? De normale Pro voor in de supermarkt en de Max voor op de bank?
Haha ja dat is wel de beste oplossing eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06:23
Of iPad voor op de bank

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Kuif schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:34:
Zag net deze YT Shorts video met alle kleuren, begint met alle 4 in één shot:

https://youtube.com/shorts/dauf2EBfkHw?si=F6G8Q8YiwwM7xldn

(Ook met een energieke beat in plaats van irritante voice over)
Toch is die gouden (niks Desert Titanium) variant erg mooi! springt er wel uit tov de rest, heb al een paar keer een gouden iPhone gehad en begitn toch altijd te vervelen op de 1 of andere manier.... ik ga voor de saaie naturel, ik wil altijd graag een zwarte maar na de jet Black 7 Plus heb ik er nooit meer 1 gehad....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja die heb ik natuurlijk wel 🤫
Maar ik zit het gewoon goed te praten voor mijzelf joh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Je komt uiteindelijk toch wel weer uit op de gewone Pro die dus al. 0.2" groter is dan zijn voorganger.

De nadelen wegen voor mij echt niet voldoende op tegen de voordelen, zeker nu er in specs vrijwel geen verschil meer is. De batterij zou nog fijn zijn, maar ook die gaat er op vooruit ten opzichte van een iPhone 15 Pro. Op de bank, in het vliegtuig, in de trein, in een hotel: pak ik iPad mini er lekker bij.

Kortom: iPhone 16 Pro Black Titanium it is. En dat weet je best. :9

[ Voor 5% gewijzigd door THE_BASE op 13-09-2024 09:55 ]

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!
THE_BASE schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:55:
[...]

Je komt uiteindelijk toch wel weer uit op de gewone Pro die dus al. 0.2" groter is dan zijn voorganger.

De nadelen wegen voor mij echt niet voldoende op tegen de voordelen, zeker nu er in specs vrijwel geen verschil meer is. De batterij zou nog fijn zijn, maar ook die gaat er op vooruit ten opzichte van een iPhone 15 Pro. Op de bank, in het vliegtuig, in de trein, in een hotel: pak ik iPad mini er lekker bij.

Kortom: iPhone 16 Pro Black Titanium it is. En dat weet je best. :9
Haha eens! Wijsheid die ik nog even nodig had 🫡

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
Donstil schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:59:
[...]

Nee krijg je spijt van })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06:16
Een Pro Max past niet op het draadloze oplaadpunt van mijn auto dus voor mij altijd een normale Pro en daar mis ik ook helemaal niets aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja daaaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 11:07
Cardwizard schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:52:
[...]

Toch is die gouden (niks Desert Titanium) variant erg mooi! springt er wel uit tov de rest, heb al een paar keer een gouden iPhone gehad en begitn toch altijd te vervelen op de 1 of andere manier.... ik ga voor de saaie naturel, ik wil altijd graag een zwarte maar na de jet Black 7 Plus heb ik er nooit meer 1 gehad....
Persoonlijk vind ik de desert het minst saaie van alle vier. Kijkend naar een video waar men met de achterkant van deze kleur in het licht speelt, dan springt deze het meest eruit voor mij. Maar deze dynamische kleur komt op de meeste fotos niet tot zijn recht en maakt de keuze weer moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
schumi1986 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:21:
Een Pro Max past niet op het draadloze oplaadpunt van mijn auto dus voor mij altijd een normale Pro en daar mis ik ook helemaal niets aan :)
So he daar heb je een punt in. Welke auto heb je waar dit niet in past?
Ik ga er van uit dat de veel merken een pro max kunnen huizen op hun draadloze punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
SamSid schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:30:
[...]

So he daar heb je een punt in. Welke auto heb je waar dit niet in past?
Ik ga er van uit dat de veel merken een pro max kunnen huizen op hun draadloze punt.
Een Tesla. Heb mij daar vorig jaar ook op verkeken, van te voren gemeten en het zou moeten passen. alleen bleek achteraf de iPhone niet op te laden :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:04
Donstil schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:59:
[...]

Ben net nog even snel bij de CB winkel geweest om de 15 Pro Max te bekeken omdat ik ook twijfel. Maar het gaat toch echt de Max worden. Valt best mee hoe veel groter die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
Redondo1982 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:24:
[...]

De nadelen zijn voor mij echt teveel aanwezig, precies zoals jij schetst. Op de bank kan ik ook prima met mijn Pro even browsen ed. Anders pak ik mijn iPad Pro er weer bij, nog fijner ook voor het meeste werk dat ik doe. Ik ben altijd wel wat aan het lezen of iets aan het uitzoeken (shoppen ofzo haha).
Haha ja precies dit. Moet ook zeggen sinds de iPhone X is het formaat ook best wel prima van de normale. Voorheen was zo'n iPhone 7 bijv net te klein om echt relax mee op de bank te scrollen. Nu met mijn huidige 13 Pro gaat dat ook best prima. maar zou met de Max nog net iets chiller gaan. Alleen ik ben veel onderweg, moet vaak de telefoon voor zakelijke doeleinden even snel erbij pakken, foto's maken etc en dan is een Max weer net te lomp en zal dan ook net wat sneller uit mijn hand vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Het valt mij echt op dat er zoveel Max gebruikers zijn. Consumeren jullie zoveel video waardoor dit een voordeel heeft? Ik draai momenteel een iPhone 13 Mini en zelfs die zou ik net een stukje kleiner willen. Scheelt dat ik qua foto's niet heel veel eisen heb, de batterijduur is nog prima.

Toch zit ik ergens te twijfelen om mijn eis opzij te zetten (kleine telefoon) en eens naar de iPhone 16 Pro te kijken (Niet Max). Misschien te zijner tijd maar eens kijken en kijken hoe die in de hand ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Laatst online: 00:54
Klopt, @svenn15. Ik heb de white titanium op een iPhone 15 Pro Max. Moet ik even een foto maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Byte schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:42:
Het valt mij echt op dat er zoveel Max gebruikers zijn. Consumeren jullie zoveel video waardoor dit een voordeel heeft? Ik draai momenteel een iPhone 13 Mini en zelfs die zou ik net een stukje kleiner willen. Scheelt dat ik qua foto's niet heel veel eisen heb, de batterijduur is nog prima.

Toch zit ik ergens te twijfelen om mijn eis opzij te zetten (kleine telefoon) en eens naar de iPhone 16 Pro te kijken (Niet Max). Misschien te zijner tijd maar eens kijken en kijken hoe die in de hand ligt..
Been there, done that (met de 15Pro). De grootte staat me nog steeds tegen...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SamSid
Byte schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:42:

Het kan ook zijn dat de Max gebruikers ook daadwerkelijk Max zijn. :*) Na een bepaalde leeftijd (en met bestedingskracht) wordt je wat kippiger en dan is een groot scherm handiger dan een klein scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-09 18:36

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Wat ik nog niet snap is dat AC+.

Is dat 225 euro voor 2 jaar verzekering tegen alles?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:45:
[...]

Been there, done that (met de 15Pro). De grootte staat me nog steeds tegen...
Zou je uiteindelijk niet meer terug gaan naar de 13 mini dan, of zijn er toch functies waar je gebruik van maakt? Vorig jaar heb ik een iPhone 13 Mini met 512GB op de kop getikt voor €450. Hier en daar wat krasjes, maar niets wat een hoesje niet kan verbergen :)
SamSid schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:46:
[...]

Het kan ook zijn dat de Max gebruikers ook daadwerkelijk Max zijn. :*) Na een bepaalde leeftijd (en met bestedingskracht) wordt je wat kippiger en dan is een groot scherm handiger dan een klein scherm.
Dat is inderdaad een hele goede reden om een grotere telefoon te nemen. Lijkt mij niet fijn om alle icoontjes (en andere toegankelijkheidsopties) te vergroten/gebruiken op het kleinere formaat scherm. Dan is de max wel een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Mad Wally schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 08:09:
Ik twijfel nu toch tussen wit en natural titanium. Hoe zichtbaar zijn krassen op deze modellen/kleuren?
Ik twijfel ook tussen de natural (en in mijn geval de zwarte). Probeer ook wat info over krassen / kleurvastheid te vinden maar kan er weinig concreets over vinden. Dat betekend waarschijnlijk dat het niet echt een issue is, anders stond het er wel vol mee ;).

Ik heb tijdenlang zwarte telefoons gehad, en de natural lijkt mij wel een mooie afwisseling. Echter, in een hoesje vind ik het zwart wat beter staan (Ik ga voor het Peak Design charcoal fabric hoesje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03:36
Family Guy schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:52:

Alleen schade en geen diefstal en verlies. Met die laatste 2 erbij is het duurder.

[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 13-09-2024 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
schumi1986 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:35:
[...]

Een Tesla. Heb mij daar vorig jaar ook op verkeken, van te voren gemeten en het zou moeten passen. alleen bleek achteraf de iPhone niet op te laden :|
Met de Tesla lader wordt de iPhone erg snel heet en laad dan nog maar amper op. Werkt hier overigens wel met de 15PM. Maar inmiddels heb ik een Magsafe lader ontworpen als een tray in de console, werkt stukken beter en laad lekker snel. Ongeacht of het een max is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
Family Guy schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:52:

Alleen als je de Amerikaanse versie hebt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Dennisweb schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:45:
[...]

Klopt, @svenn15. Ik heb de white titanium op een iPhone 15 Pro Max. Moet ik even een foto maken? :)
Dat mag, op de yt videos vind ik hem heel mooi.
Vriendin van mij heeft de gewone 14 in het wit en daar valt hij dan weer heel fel tegen.

Ze vertelde ook dat de witte snel krassen zichtbaar zijn

[ Voor 7% gewijzigd door svenn15 op 13-09-2024 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
svenn15 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:04:
[...]

Vriendin van mij heeft de gewone 14 in het wit en daar valt hij dan weer heel fel tegen.

Foto’s komen zo. Betreft de krassen: ik heb het totaal niet. Gebruik wel altijd een hoesje. Maar ik heb dit jaar 9 hoesjes gehad. Geen heeft beschadigingen achter gelaten. Heb wel altijd hoesjes met een voering. Denk dat als je hoesjes gebruikt die direct op het titanium zitten, je wel krasjes kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23:08
[...]

Net nog met de pro max en de appie app mijn boodschappen gedaan. -=disclaimer=- Ben 1.96 en 100+ kg. :-) Voor mij is het als een mini voor anderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:17
[...]

Bezels lijken nog smaller met een andere kleur denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Johan Bogle schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:18:
[...]
Net nog met de pro max en de appie app mijn boodschappen gedaan. -=disclaimer=- Ben 1.96 en 100+ kg. :-) Voor mij is het als een mini voor anderen ;)
Ik ben 198 en ook wel grote handen enz, dus het zou opzich ook wel kunnen. Ik ben er nog steeds niet echt uit zo dicht voor de reservering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
schumi1986 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:35:
[...]

Nee joh, dat meen je? Model 3, vorige model of Highland? Keek vanochtend nog, maar dacht toen 'ah dat past vast wel'. Misschien is dit dan de beslisser om de gewone Pro te doen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ashwani schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:18:
[...]

Bezels lijken nog smaller met een andere kleur denk ik
Dat vind ik juist van de zwarte. Alle andere zie je om de bezel nog een stukje titanium natuurlijk, bij de zwarte is dat minder zichtbaar dus lijkt het naadlozer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnMartijn schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:38:
[...]

Ben net nog even snel bij de CB winkel geweest om de 15 Pro Max te bekeken omdat ik ook twijfel. Maar het gaat toch echt de Max worden. Valt best mee hoe veel groter die is.
Ja mijn vrouw heeft altijd de Max. Dus ken het formaat opzich wel goed alleen er is nog geen enkele keer geweest dat ik dacht “Ooh valt wel mee”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:17
Donstil schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:20:
[...]

Dat vind ik juist van de zwarte. Alle andere zie je om de bezel nog een stukje titanium natuurlijk, bij de zwarte is dat minder zichtbaar dus lijkt het naadlozer.
Ja snap wat je bedoeld. Maar omdat de bezel zelfde kleur is als het zwarte van de titanium lijkt de bezel zelf wel wat dikker als je van voren kijkt ten opzichte van bezel met andere kleur. Ik had dit ook met de zwarte titanium en de natural ip15pm . Dus ben ook weer aan het twijfelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik vind juist die bezels zo benadrukken, zeker in een hoesje, dan heb je dus de rand van het hoesje, de bezel, een zwarte rand en dan pas het scherm.

Met zwart heb je alles lekker clean, zonder zichtbare bezels. Maar goed, ik ben een pro zwarte iPhone voorstander. Al weet ik niet of je dat nog mag zeggen tegenwoordig. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SamSid schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:46:
[...]

Nou nee, heeft niets met leeftijd te maken. Je beleving met een Max is gewoon anders, groter scherm, batterij en helemaal met de nog dunnere bezels dit jaar maakt het (in ieder geval) voor mij nog indrukwekkender. Als ik toch al bezig ben, dan maar iets meer uitgeven en dat ervoor terugkrijgen. Zie trouwens in mijn omgeving (en dat zijn echt geen oudjes nog hoor) ook steeds meer Max users met dezelfde beweegredenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

Ik heb sinds de grote versie er was (plus als eerst?) altijd de grootste iPhone gehad. I just like big b..screens!
Naast m'n huidige Pro Max, heb ik ook S24 Ultra die is nog ietsjes groter. Hoe meer scherm hoe beter.
YT is fijner, websites browsen is fijner, betere batterij. Ik zat laatst te kwijlen op die foldable van Huwaei >:)

Ik heb een 5 jaar terug ook m'n vrouw op de Max gekregen, m'n 2 zonen weten niet beter want die krijgen onze doorschuivers, m'n schoonzusje, die willen niets anders meer.

Maar het hangt er ook van af hoe je reist. Ik ben altijd met de auto, af en toe de fiets (maar daar heb ik ook een mount) en anders gaat het gewoon in m'n broekzak.

[ Voor 20% gewijzigd door Nitai op 13-09-2024 11:33 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23:08
Mijn vrouw zei het altijd al, maar ze heeft gelijk. Bigger is better.

Het is net als met TV’s. Een 65 inch kijkt gewoon fijner dan een 32 inch.

Zolang het past is groter beter :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvO_91
  • Laatst online: 25-08 20:37
Damn nu begin ik te twijfelen;p. Heb ooit de 11 pro Max terug gebracht omdat ik hem te groot vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
svenn15 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:04:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/olcyrPmZGgsmG7-R-rugZ1D2e7k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z61H17ZECkjedPPr9GcMRfrw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Ajx0F-B4qWLv2A-oa7K0iwdTJw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RgizrBALsRFmbTiBC7YEQZSI.jpg?f=fotoalbum_large

Zo ziet ‘ie eruit na een jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
heypnt schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:20:
[...]

Nee joh, dat meen je? Model 3, vorige model of Highland? Keek vanochtend nog, maar dacht toen 'ah dat past vast wel'. Misschien is dit dan de beslisser om de gewone Pro te doen...
Een model Y.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Mijn iPhone 15 pro max laadt en past prima in de Tesla Y oplaadhouder. Nog nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 21:20
Ik ga denk ik voor de natural titanium. Geen zin in eventuele krassen en zwart/wit dat afbladderd. Of dat terecht is geen idee... Maar komt toch een hoesje omheen en heb een telefoon ABSOLUUT niet omdat die "mooi" is. Voor mij is een telefoon als een schroevendraaier: Als die maar werkt.

Denk dat ik hem met abbonnement ga aanschaffen. Hopelijk krijg ik dan nog wat korting tov de Apple-prijs. Apple Airpods 4 ga ik wel bestellen bij Apple, zodat ik de gratis inscriptie kan gebruiken. Wel handig met 2 sets airpods in huis dat je het verschil ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:03
Sinds de 8 Plus altijd de grootste maat gehad maar het grote scherm vond ik nooit fijn. Deed het altijd voor batterij en beste camera.

Wilde eigenlijk niet upgraden maar dat de nieuwe Pro een stukkie groter is met betere batterij heeft me toch over gehaald om naar de non-Max te gaan dit jaar.

Mijn 15PM heeft toch wel wat puntjes her en der... Was er al bang voor toen ik hem vorig jaar kocht.
Hoewel ik de zwarte mooier vind ga ik dit jaar toch daarom voor Natural Titanium.

Nu rest de grote vraag of ik dit jaar voor het eerst caseless ga...

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x360junkie
  • Laatst online: 11-09 16:57
carpebios schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:58:
Mijn iPhone 15 pro max laadt en past prima in de Tesla Y oplaadhouder. Nog nooit problemen mee gehad.
wordt ie bij jou niet flink warm? mijn iPhone 15 Pro max werd flink warm, nu even een sprongetje gemaakt naar de Pixel 9 Pro XL maar met de komst van de nieuwe zwarte watch ultra begint het toch weer te kriebelen om toch maar weer naar de iPhone te kruipen (zoals zo vaak geprobeerd) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
x360junkie schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 12:25:
[...]

wordt ie bij jou niet flink warm? mijn iPhone 15 Pro max werd flink warm, nu even een sprongetje gemaakt naar de Pixel 9 Pro XL maar met de komst van de nieuwe zwarte watch ultra begint het toch weer te kriebelen om toch maar weer naar de iPhone te kruipen (zoals zo vaak geprobeerd) haha
Nee helemaal niet eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Byte schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:54:
[...]

Zou je uiteindelijk niet meer terug gaan naar de 13 mini dan, of zijn er toch functies waar je gebruik van maakt? Vorig jaar heb ik een iPhone 13 Mini met 512GB op de kop getikt voor €450. Hier en daar wat krasjes, maar niets wat een hoesje niet kan verbergen :)
Ik zou heel graag terug gaan naar een Mini Pro... die komt waarschijnlijk niet/nooit. De betere camera en accu waren uiteindelijk doorslaggevend om de Mini 13 de deur uit te doen. Qua geheugen niet zo spannend. Ik gebruik maar 43 GB, foto's gaan de iCloud in.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 12:37:
[...]

Ik zou heel graag terug gaan naar een Mini Pro... die komt waarschijnlijk niet/nooit. De betere camera en accu waren uiteindelijk doorslaggevend om de Mini 13 de deur uit te doen. Qua geheugen niet zo spannend. Ik gebruik maar 43 GB, foto's gaan de iCloud in.
Ik snap het wel. Ik ben niet hoopvol dat er ooit een vervanger komt, dus ik wacht gewoon totdat deze niet meer werkt of EOL is. Daarna zal ik wel over moeten op een 'normale' iPhone, maar ik kijk dan wel wat voor opties er dan zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Byte schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 12:45:
[...]

Ik snap het wel. Ik ben niet hoopvol dat er ooit een vervanger komt, dus ik wacht gewoon totdat deze niet meer werkt of EOL is. Daarna zal ik wel over moeten op een 'normale' iPhone, maar ik kijk dan wel wat voor opties er dan zijn!
Zo dacht ik inderdaad ook. Mede door vakantie ook eerder de stap gezet. Had regelmatig een powerbank nodig bij de Mini 13 en dat was met hiken weer minder fijn. De iPhone 16 Pro zal weer een betere accu hebben, maar vooralsnog vind ik de 15 Pro met iOS18 ook erg goed, zo niet beter dan op iOS17..
SamSid schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 12:51:
Eerste keer dat ik op launch date ga bestellen. Moet ik nog ergens rekening mee houden?
inloggen op de website met mijn ID en kredietkaart voorhanden en CMD R drukken wanneer het bijna 14.00 uur is?
Kijk even in de disclaimer hier onder ;) Er is een apart topic voor :)

[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6

[ Voor 25% gewijzigd door JB op 13-09-2024 12:54 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamSid
[Edit] Oeps sorry, niet naar topic alert gekeken.

[ Voor 84% gewijzigd door SamSid op 13-09-2024 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
SamSid schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 12:51:
[Edit] Oeps sorry, niet naar topic alert gekeken.
En dat een kwartier lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:56

pdavie2311

Live life to the fullest..

carpebios schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:58:
Ik krijg ook een model y, maar een pro max past daar dus wel in?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
pdavie2311 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:16:
[...]

En is dat inclusief silicone case of niet, is nog wel een goed detail..

Nog 44 minuten, weet het nog steeds niet...

Acties:
  • +11 Henk 'm!
[...]

Ja overdwars in de kofferbak moet wel lukken, eventueel met de bank opgeklapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x360junkie
  • Laatst online: 11-09 16:57
[...]

ik had hem zonder hoesje en dat was geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Top bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ja, zonder hoesje past hij zeker, met ook, want mijn vriendin heeft de 14 max pro en met hoesje en dat past ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 00:25
Scrtz schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:42:
[...]

Haha ja precies dit. Moet ook zeggen sinds de iPhone X is het formaat ook best wel prima van de normale. Voorheen was zo'n iPhone 7 bijv net te klein om echt relax mee op de bank te scrollen. Nu met mijn huidige 13 Pro gaat dat ook best prima. maar zou met de Max nog net iets chiller gaan. Alleen ik ben veel onderweg, moet vaak de telefoon voor zakelijke doeleinden even snel erbij pakken, foto's maken etc en dan is een Max weer net te lomp en zal dan ook net wat sneller uit mijn hand vallen..
Ja, grootste probleem is echt onderweg. Zeker zakelijk inderdaad, want dan ben ik meestal wel vrij strak (ook casual) gekleed en dan kan ik hem nergens kwijt in mijn zakken. Prive zou nog kunnen, loop ik graag in mijn sportpakken of pants. Maar dan nog, nee niks voor mij.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:57
Ik heb altijd een hoesje gehad maar om bij de 16 (pro) alle nieuwe knoppen goed te kunnen gebruiken maakt dat erg lastig om hem in een hoesje te stoppen, toch? Dus denk dit keer ook zonder hoesje te gaan gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door laredo op 13-09-2024 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Redondo1982 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:25:
[...]

Ja, grootste probleem is echt onderweg. Zeker zakelijk inderdaad, want dan ben ik meestal wel vrij strak (ook casual) gekleed en dan kan ik hem nergens kwijt in mijn zakken. Prive zou nog kunnen, loop ik graag in mijn sportpakken of pants. Maar dan nog, nee niks voor mij.
Persoonlijk vind ik de kleinere Pro ook al aan de grote kant, het uiteindelijke effect is mijn inziens niet erg groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:15
Ik ga van de 15 pro Max naar de 16 pro.
Merk toch dat ik af en toe de bediening niet lekker vind en bij meerdere broeken steekt de telefoon boven de zak uit.
Vorig jaar alleen voor de camera de Max genomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• heypnt
Yes, ook besloten nu. Ga ook voor de gewone 16 Pro, natural, 256GB.. Gebruiksgemak onderweg te belangrijk om de Max te nemen.

Als ik me tenminste niet meer bedenk de komende 20 minuten..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jaymone
heypnt schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:36:
Yes, ook besloten nu. Ga ook voor de gewone 16 Pro, natural, 256GB.. Gebruiksgemak onderweg te belangrijk om de Max te nemen.

Als ik me tenminste niet meer bedenk de komende 20 minuten..
Ik heb zojuist besloten om voortaan mijn supermarkt spullen thuis te laten bezorgen en blijf bij de Max! :D :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jaymone schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:42:
[...]

Ik heb zojuist besloten om voortaan mijn supermarkt spullen thuis te laten bezorgen en blijf bij de Max! :D :+
Is dat een bevestiging dat het idd onhandig is in de supermarkt >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamSid
Jaymone schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:42:
[...]

Bij boodschappen doen neem ik vaak geen phone meer mee. Ik heb een applewatch waar ik de boodschappenlijst in zie en ermee kan betalen
Pagina: 1 ... 6 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de ervaringen met de iPhone 16. Voor levertijden en beschikbaarheid is:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 16, Plus, Pro & Pro Max] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.