Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ItsCrewz
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12:23
Vergeet allemaal niet jullie dag-limiet aan te passen voor morgen 😜

Waar gaan jullie hem overigens proberen te bestellen? Ik zat te denken rechtstreeks bij Apple, maar ben bang dat ik er niet doorheen kom…

When nothing goes right, go left

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik vraag mij af of er met black friday oid nog deals kunnen komen? Of dat er met de pre-order een deal komt? Je ziet het vaak bij andere merken, bij Apple kan ik het mij zo 123 niet herinneren..

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Was nog even de kleuren aan het checken: is dit echt de nieuwe kleur, want dan is het toch meer roze dan koper? In het echt ongetwijfeld nog iets anders dan hoe je het hier ziet, maar ik vind dit toch echt meer roze dan koper.

YouTube: iPhone 16 / 16 Pro Impressions!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:39
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:51:
[...]

Haha nee die hou ik gewoon lekker nog een jaartje. Ga ik gewoon 3 jaar met 1 model doen. Ongekend.
Ik zie de berichten in het FD al staan. Apple aandeel is gekelderd!

I don't have dreams, I have goals!!

• Redondo1982
ItsCrewz schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:05:
Vergeet allemaal niet jullie dag-limiet aan te passen voor morgen 😜

Waar gaan jullie hem overigens proberen te bestellen? Ik zat te denken rechtstreeks bij Apple, maar ben bang dat ik er niet doorheen kom…
Die heeft mijn kaart niet :+

Alles bij Apple! AW en Airpods al gedaan, morgen de iPhones.

• Redondo1982
beyazz06 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:32:
Ik vraag mij af of er met black friday oid nog deals kunnen komen? Of dat er met de pre-order een deal komt? Je ziet het vaak bij andere merken, bij Apple kan ik het mij zo 123 niet herinneren..
Pre-order deals nooit bij Apple. Black Friday weleens wat, maar ook niet erg veel. Volgens mij sowieso niet met nieuwe modellen, maar hou me ten goede.

Beste is maandje of twee wachten en dan elders bestellen, Belsimpel oid. Als je wat wilt besparen uiteraard. Als je nu wilt hebben dan moet je vrijdag gewoon bestellen bij Apple.

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14:48
THE_BASE schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:32:
Was nog even de kleuren aan het checken: is dit echt de nieuwe kleur, want dan is het toch meer roze dan koper? In het echt ongetwijfeld nog iets anders dan hoe je het hier ziet, maar ik vind dit toch echt meer roze dan koper.

Ik hou me hieraan vast.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

• Redondo1982

Ik vind hem wel mooi, maar wel veel meer voor vrouwen dan voor mannen.

• Redondo1982
Zijkanten erg mooi, achterkant mwah. Beetje saai en week...

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Serena schreef op donderdag 12 september 2024 @ 07:09:
Ik twijfel nog steeds heel erg over de kleur van de Pro. Zwart of natural. Ben bang dat de coating van het zwart misschien snel beschadigt.
Ik heb een 14 Pro in het zwart en gebruik een Spigen hoes vanaf het begin. Helaas heb ik ook door zand/stof whatever wat tussen het toestel en hoes zit ook allemaal plekjes waar de coating vanaf is.
Persoonlijk zou ik NOOIT meer een zwarte iPhone kiezen.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37

Zijn video color grading skills lijken erg mis te zitten.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:33
-Muncky- schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:45:
[...]

Ik heb een 14 Pro in het zwart en gebruik een Spigen hoes vanaf het begin. Helaas heb ik ook door zand/stof whatever wat tussen het toestel en hoes zit ook allemaal plekjes waar de coating vanaf is.
Ik heb ook een zwarte 14 pro en behalve het plekje waar hij een keer is gestuiterd heb ik geen vervaging van de lak. Heb het toestel 2 jaar (vanaf de release) en gebruik hem zonder case.

©2004

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:33
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:00:
[...]

Ja Express Replacement blijft wel echt een top service, dat is het mij alleen al waard.
Maandag avond gechat met Apple voor mijn Watch Ultra, gisteren nieuwe/refurb binnen met UPS.
Voor de beschadiging van het zwembad? Of was er nu meer schade? :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:53:
[...]

Voor de beschadiging van het zwembad? Of was er nu meer schade? :)
Dat was een mooie bijkomstigheid, accu was ook nog eens 89% en viel af en toe uit.
Dus heb dat even allemaal voorgelegd aan de support chat en mocht hem wisselen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• THE_BASE
  • Niet online
De lijst is mooi, maar denk wel afdrukgevoelig én krasgevoelig. De achterkant is me te soft. Zo eens even in levende lijven naar een Natural kijken.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:23
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:00:
[...]

Ja Express Replacement blijft wel echt een top service, dat is het mij alleen al waard.
Maandag avond gechat met Apple voor mijn Watch Ultra, gisteren nieuwe/refurb binnen met UPS.
Toevallig precies op maandag avond :+

Binnenkort staat een “nieuw” exemplaar op v&a :P

[ Voor 7% gewijzigd door schumi1986 op 12-09-2024 14:00 ]

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
[...]

Alle lakken bij Apple hebben last van chipping.. Is algemeen bekend issue.. Had gehoopt dat Apple met de jaren verbetering zou doorvoeren, maar blijkbaar niet :+

Ik mis alleen waarom je NOOIT meer een zwarte wil hebben? :P

Overigens ga ik denk voor een zwarte, alhoewel ik de naturel titanium wel mooier vindt. Bij mij gaat de appel namelijk in een jasje en dan past een zwarte vaak beter bij een creatief jasje..

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Redondo1982 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:41:
[...]

Ik vind hem wel mooi, maar wel veel meer voor vrouwen dan voor mannen.
Volgens mij vertekenen video’s ook altijd

Maar ik twijfel ook hoor
Ik weet ook niet of het echt een mannen kleur is

• THE_BASE
  • Niet online
Net even gecheckt of Natural Titanium nice is, maar daarvan vind ik juist alleen de achterkant een mooie kleur hebben. De omlijsting lijkt wel niet afgewerkt voor mijn gevoel. De nieuwe kleur durf ik niet aan, want te roze.

Dus dat gaat dan toch weer een saaie zwarte worden. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

MarioMark1541 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:05:
[...]

Volgens mij vertekenen video’s ook altijd
Hoe meer ik de kleur zie op video’s hoe meer ie me aanspreekt.
Maar ik twijfel ook hoor
Ik weet ook niet of het echt een mannen kleur is
Gelukkig ben ik een Echte Man™ en houdt ik me als dusdanig niet bezig met dat soort vragen. Ik haal gewoon de kleur die ik zelf het mooist vind.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Aaargh! schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:28:
[...]

[...]

Gelukkig ben ik een Echte Man™ en houdt ik me als dusdanig niet bezig met dat soort vragen. Ik haal gewoon de kleur die ik zelf het mooist vind.
Zo is het. Ik was echt met stomheid geslagen toen ik mijn paarse 14 had en een collega dat een meisjeskleur noemde, sterker nog, een gaykleur… ik heb hem hard uitgelachen en de dag erna in een roze polo naar het werk gegaan 😎

• NouraA
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 01:13
Ik vind de nieuwe kleur mooi, en ook wit. Na altijd een witte te hebben gehad als die er was en de xs max in goud blijft dat de voorkeur houden, ze vervelen niet

Morgen om 14.00 ben ik in meeting en kan niet bestellen, vlg week zit ik ik parijs, dus kan hem niet eens uitpakken als bestellen lukt

Nog steeds tijfel over pro of max. Ik hoor veel dat eens max je max wil blijven houden
Ben benieuwd of er dus besteld gaat worden morgen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NouraA
Dennisdn schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:43:
[...]

Zo is het. Ik was echt met stomheid geslagen toen ik mijn paarse 14 had en een collega dat een meisjeskleur noemde, sterker nog, een gaykleur… ik heb hem hard uitgelachen en de dag erna in een roze polo naar het werk gegaan 😎
Altijd zo zielig van die mannetjes die iets met gay moeten bestempelen. Alsof ze er grote angst voor hebben.
schumi1986 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:59:
[...]

Toevallig precies op maandag avond :+

Binnenkort staat een “nieuw” exemplaar op v&a :P
Haha nee nee, ik hou hem zelf.
Het gaat wat off-topic maar ik heb nog maar tot november AppleCare, Apple gaf er inruil 350,- voor (in deze staat). Dus daarom gewacht tot maandag, als er een Ultra 3 was aangekondigd had ik hem ingeruild.

• Stronk
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-09 03:17
NouraA schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:45:

Nog steeds tijfel over pro of max. Ik hoor veel dat eens max je max wil blijven houden
Ben benieuwd of er dus besteld gaat worden morgen
Zijn je handen groot genoeg om de max met 1 hand comfortabel te gebruiken? Dan kan je best voor de max gaan.

Anders dient dat grotere scherm en zwaardere gewicht enkel als irritatiepunt. Zelf ben ik "gedowngrade" (voor mij een upgrade) van een grotere scherm naar een pro, welke ik zeer comfortabel vind. Heeft wel een kleinere batterij, maar ik heb altijd wel een oplaad kabel bij de hand (bijvoorbeeld tijdens woon-werk verkeer in de auto).

Als ik iets groter wil dan zet ik de TV aan, pak ik de laptop, of gewoon de tablet. Media consumeren op deze apparaten is toch altijd een veel betere ervaring.

[ Voor 19% gewijzigd door Stronk op 12-09-2024 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:45
[...]

Gewoon zonder hoesje gebruiken :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
[...]

[...]

Je kan ook iets mooi vinden zonder dat je het zelf wilt. Ik vind tattoos ook mooi, maar zal er zelf geen nemen.

Ik vind vrouwenparfum ook lekker (logisch), maar neem het niet voor mezelf ;)

• MarioMark1541
  • Nu online
[...]

[...]

Daar heb je ook helemaal gelijk in hoor….

Volgens mij is het niet echt een roze gloed

• Redondo1982
matthijst schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:59:
[...]

Gewoon zonder hoesje gebruiken :)
Ik gebruik hem met een Nudient thin case en nul beschadigingen. Het ligt een beetje hoe je ermee omgaat, hoe vaak je het schoonmaakt, welk beroep en omstandigheden en ook wel hoesje. Sommige hoesjes zit altijd speling in vnl de doorzichtige gel cases. De Nudient zit retestrak eromheen en geeft nul ruimte voor vuil heb ik het idee.

Ik ga de 16 Pro nu waarschijnlijk ook naakt gebruiken, maar dat zal wel eea van me vergen. Ik gooi hem nu gewoon op tafel, bureau, auto etc en dat gaat dan niet meer. Gebruikerskrasjes zullen er dus snel op gaan komen.

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Ik ga van de zwarte naar de grijze kleur.
De nieuwe kleur is erg mooi maar nijgt wat meer naar het goud op aan
Redondo1982 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 15:13:
Ik gooi hem nu gewoon op tafel, bureau, auto etc en dat gaat dan niet meer. Gebruikerskrasjes zullen er dus snel op gaan komen.
Nou dat dacht ik ook altijd maar ik doe dat dus ook (wel altijd een zilveren, en nu een natural titanium) en ding ziet er nog als nieuw uit.

• Redondo1982
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 15:29:
[...]

Nou dat dacht ik ook altijd maar ik doe dat dus ook (wel altijd een zilveren, en nu een natural titanium) en ding ziet er nog als nieuw uit.
Oh, goed om te horen.

Maarja, nu nog met zwart ;)

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:05
In het tweede deel van die video waar hij hem uit de doos haalt is het geen 16 pro, maar een 15 pro in ieder geval. Of hij heeft de Camera Control weggetoverd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 15:51:
[...]

Oh, goed om te horen.

Maarja, nu nog met zwart ;)
September 2025 evalueren we het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
Hemmik schreef op donderdag 12 september 2024 @ 15:55:
[...]

In het tweede deel van die video waar hij hem uit de doos haalt is het geen 16 pro, maar een 15 pro in ieder geval. Of hij heeft de Camera Control weggetoverd.
Hier vind ik de kleuren het beste te vergelijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
De witte/zilveren is ook erg mooi vind ik. Meest uniform zijn de natural en daarna de zwarte. Ik vind Desert eigenlijk de minst mooie van de vier als ik zo kijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Oei hier is de "witte" dan ook wel weer mooi.

Vind het door de matige kleurtjes dit jaar een veel moeilijkere keuze dan normaal.

• MarioMark1541
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:14:
[...]

Oei hier is de "witte" dan ook wel weer mooi.

Vind het door de matige kleurtjes dit jaar een veel moeilijkere keuze dan normaal.
Ja maar het blijft sowieso lastig te zien en te oordelen
In het echt zal het er weer anders uitzien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Redondo1982 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 15:10:
[...]

Je kan ook iets mooi vinden zonder dat je het zelf wilt. Ik vind tattoos ook mooi, maar zal er zelf geen nemen.
Tuurlijk, en dan moet je vooral zelf weten. Mijn punt was meer dat als je een bepaalde kleur telefoon (of wat dan ook) niet koopt omdat het je onzeker maakt over je mannelijkheid, dat het probleem dan misschien niet bij de kleur v/d telefoon ligt.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Hier de reguliere iPhone 15 doorverkocht op Marktplaats voor €600. Prima, want dat is al meer dan dat het toestel mij gekost heeft. Kom maar op met de 16 (Pro)!

[ Voor 9% gewijzigd door Uniciteit op 12-09-2024 16:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Redondo1982 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:05:
[...]
De witte/zilveren is ook erg mooi vind ik. Meest uniform zijn de natural en daarna de zwarte. Ik vind Desert eigenlijk de minst mooie van de vier als ik zo kijk.
Nu heb je mij over de streep getrokken, zal nu zeker Desert Titanium worden... het lelijke eendje wordt altijd een mooie zwaan 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Ik twijfel nog tussen zwart, wit, titanium of dessert, Ik vind ze allemaal even ok en zal het iet wiet waait is eerlijk weg worden :p Zat al te denken om 4 zijdes van een dobbelsteen aan een kleur te koppelen en maar gewoon gooien tot de eerste boven ligt…

(Ik neig naar dessert en de reden slaat al helemaal nergens op: legendarische uitspraak uit debiteuren crediteuren: komt dat pak uit de dessert, Storm? :+ )

[ Voor 54% gewijzigd door Dennisdn op 12-09-2024 17:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
Aaargh! schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:25:
[...]

Tuurlijk, en dan moet je vooral zelf weten. Mijn punt was meer dat als je een bepaalde kleur telefoon (of wat dan ook) niet koopt omdat het je onzeker maakt over je mannelijkheid, dat het probleem dan misschien niet bij de kleur v/d telefoon ligt.
Je hebt gewoon mannelijke en vrouwelijke dingen. Ik denk niet dat je er altijd maar wat achter moet zoeken. Dat was meer mijn strekking. Als ik echt iets mooier vind dan koop ik het gewoon. Alleen zwart wordt wel meer door mannen gekocht, dat is echt een feit. En Desert zal echt meer door vrouwen worden gekocht, althans dat is wat ik denk. Mijn vrouw vond die samen met de witte het mooist.

• Redondo1982
RigolleM schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:55:
[...]

Nu heb je mij over de streep getrokken, zal nu zeker Desert Titanium worden... het lelijke eendje wordt altijd een mooie zwaan 8)
Blij dat ik je heb kunnen helpen (en Apple met de voorraad van die lelijke dingen :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aaargh! schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:25:
[...]

Echte mannen dragen roze!

Dennisdn schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:57:
Ik twijfel nog tussen zwart, wit, titanium of dessert, Ik vind ze allemaal even ok en zal het iet wiet waait is eerlijk weg worden :p Zat al te denken om 4 zijdes van een dobbelsteen aan een kleur te koppelen en maar gewoon gooien tot de eerste boven ligt…
Oei ja das wel een goed idee. En dan live op YouTube streamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 17:07:Mijn vrouw vond die samen met de witte het mooist.
Ja nu heb je wit voor mij kapot gemaakt :+

• NouraA
Stronk schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:51:
[...]

Zijn je handen groot genoeg om de max met 1 hand comfortabel te gebruiken? Dan kan je best voor de max gaan.

Anders dient dat grotere scherm en zwaardere gewicht enkel als irritatiepunt. Zelf ben ik "gedowngrade" (voor mij een upgrade) van een grotere scherm naar een pro, welke ik zeer comfortabel vind. Heeft wel een kleinere batterij, maar ik heb altijd wel een oplaad kabel bij de hand (bijvoorbeeld tijdens woon-werk verkeer in de auto).

Als ik iets groter wil dan zet ik de TV aan, pak ik de laptop, of gewoon de tablet. Media consumeren op deze apparaten is toch altijd een veel betere ervaring.
Ik gebruik de xs max nu met twee handen. Typ nooit met 1 hand.
Met mijn 1.58 en 49 kilo zijn mijn handen ook petite
Anders beide bestellen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
Redondo1982 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 17:07:
[...]

Je hebt gewoon mannelijke en vrouwelijke dingen. Ik denk niet dat je er altijd maar wat achter moet zoeken. Dat was meer mijn strekking. Als ik echt iets mooier vind dan koop ik het gewoon. Alleen zwart wordt wel meer door mannen gekocht, dat is echt een feit. En Desert zal echt meer door vrouwen worden gekocht, althans dat is wat ik denk. Mijn vrouw vond die samen met de witte het mooist.
Tegenwoordig is niks meer mannelijk of vrouwelijk, dus wat zit je nu te lullen? :o
Ik rij met een EV waarvan de mannen het kleur lelijk vinden en de vrouwen mooi. Ik heb liever dat vrouwen iets mooier vinden dan de mannen.
Ik vond die iPhone XS Gold toen al mooi, maar mijn zoon die na 2 jaar mijn iPhone overneemt, vond het maar niks, dus maar die saai zwarte gekozen, maar nu hij oud genoeg is om zelf iPhones te komen ga ik er helemaal voor :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
RigolleM schreef op donderdag 12 september 2024 @ 18:30:
[...]

Tegenwoordig is niks meer mannelijk of vrouwelijk, dus wat zit je nu te lullen? :o
Ik rij met een EV waarvan de mannen het kleur lelijk vinden en de vrouwen mooi. Ik heb liever dat vrouwen iets mooier vinden dan de mannen.
Ik vond die iPhone XS Gold toen al mooi, maar mijn zoon die na 2 jaar mijn iPhone overneemt, vond het maar niks, dus maar die saai zwarte gekozen, maar nu hij oud genoeg is om zelf iPhones te komen ga ik er helemaal voor :9
Jouw wereld en mijn wereld. Tevens geef je indirect mijn gelijk aan. Je hebt nu eenmaal dingen die meer naar mannen of vrouwen trekken. Dat jij nu een uitzondering daar op bent, prima. Overigens vond ik de gouden iPhone ook mooi toen en had ik ook bijna gekocht. Toch was die het meest te zien bij vrouwen. Misschien snap je het nu? Zo niet, jouw wereld en mijn wereld.

• Redondo1982
NouraA schreef op donderdag 12 september 2024 @ 17:45:
[...]

Ik gebruik de xs max nu met twee handen. Typ nooit met 1 hand.
Met mijn 1.58 en 49 kilo zijn mijn handen ook petite
Anders beide bestellen…
Ja, met mijn Pro doe ik het allebei. Even snel een appje of scrollen met één hand, maar dit bericht weer met twee handen. Fijner en sneller.

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:16
Redondo1982 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 18:39:
[...]

Jouw wereld en mijn wereld. Tevens geef je indirect mijn gelijk aan. Je hebt nu eenmaal dingen die meer naar mannen of vrouwen trekken. Dat jij nu een uitzondering daar op bent, prima. Overigens vond ik de gouden iPhone ook mooi toen en had ik ook bijna gekocht. Toch was die het meest te zien bij vrouwen. Misschien snap je het nu? Zo niet, jouw wereld en mijn wereld.
Heerlijk die passief agressieve communicatie tussen Tweakers. Zullen we het weer een beetje gezellig houden?

Zeker weten dat je niet onderbewust de vrouwelijke kleur kiest met het vooruitzicht op hetzelfde moment volgend jaar? Die is een stuk makkelijker te slijten aan "de vrouw".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
lexuzu schreef op donderdag 12 september 2024 @ 18:56:
[...]

Heerlijk die passief agressieve communicatie tussen Tweakers. Zullen we het weer een beetje gezellig houden?

Zeker weten dat je niet onderbewust de vrouwelijke kleur kiest met het vooruitzicht op hetzelfde moment volgend jaar? Die is een stuk makkelijker te slijten aan "de vrouw".
Het kan niet met iedereen gezellig zijn ;)

Welnee, we kopen gewoon beiden de nieuwe. Pro en Pro Max.

• hugo92
  • Laatst online: 28-10-2024
hoi mensen weer de nieuwe iphone spanning hierop is weer begonnen. Ik heb de afgelopen jaren veel problemen gehad met UPS and DHL. Ik stuur mijn pakketjes nu altijd naar MyPup en die sturen ze dan naar een kluisje bij mij in de buurt. Ik wou vragen of iemand weet hoe ik mijn verzendadress kan wijziging op de apple store app, dus niet het factuur address. Ik will mijn MyPup verzendadress invoeren

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:15
Even voor morgen, voor welke opslag gaan jullie. Ik twijfel of ik bij de 256 zal bijven, of dat met die upgrade de video's toch sneller gaan en ik meer heb aan een 512 gb?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:08:
[...]

Het kan niet met iedereen gezellig zijn ;)

Welnee, we kopen gewoon beiden de nieuwe. Pro en Pro Max.
Hahah doorschuiven naar de vrouw, daar hoef ik thuis niet mee aan te komen hoor. Elk jaar alle twee vernieuwen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
carpebios schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:26:
Even voor morgen, voor welke opslag gaan jullie. Ik twijfel of ik bij de 256 zal bijven, of dat met die upgrade de video's toch sneller gaan en ik meer heb aan een 512 gb?
1 TB Pro Max waarschijnlijk, misschien 512 GB.
Dit jaar was mijn iPhone op vakantie continu vol met ProRes video en wat gedownloade playlists.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Laatst online: 10-09 09:38
Morgen weer bestellen bij Vodafone. Sowieso korting met abo.Ik ga voor de 16 Pro Max Desert 1TB. Hopelijk volgende week in huis. Daarna gaat mijn 15 Pro Max Natural 1TB op marktplaats. Net als ieder jaar. Zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p-Lu4zY1sHX3kxjqDlwcFyCfmtM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9LKXUyVGZSClTyNzisxrPjZV.jpg?f=fotoalbum_large

Kwam dus dit tegen online, is de naturel titanium van dit jaar idd anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:29:
[...]

Hahah doorschuiven naar de vrouw, daar hoef ik thuis niet mee aan te komen hoor. Elk jaar alle twee vernieuwen :)
Inderdaad haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:29:
[...]

1 TB Pro Max waarschijnlijk, misschien 512 GB.
Dit jaar was mijn iPhone op vakantie continu vol met ProRes video en wat gedownloade playlists.
Dan zou ik inderdaad voor de 1TB gaan. Geen risico!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:50:
[Afbeelding]

Kwam dus dit tegen online, is de naturel titanium van dit jaar idd anders?
Hij lijkt inderdaad anders, maarja het is niet in rl.

• Graficon
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-09 10:51
Iemand enig idee om hoe laat je kan bestellen op apple.com zelf? :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Graficon schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:58:
Iemand enig idee om hoe laat je kan bestellen op apple.com zelf? :-)
14.00 uur.

• SuperVeloce
  • Laatst online: 12:38
Of iets later, als website plat ligt 🤣

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Ruud0012
  • Laatst online: 10-09 09:38
SuperVeloce schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:07:
[...]

Of iets later, als website plat ligt 🤣
Hmm, ik weet niet of het nog wel zo storm loopt morgen... 8)7

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:36
Ben eruit. Wordt definitief de 16 Pro Max in de kleur zwart titanium, zonder case en Apple Care+.
Laat maar komen friday the 13th 14.00!

[ Voor 7% gewijzigd door Jaymone op 12-09-2024 20:23 ]

Het is weer September 2025 :)

• SuperVeloce
Jaymone schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:22:
Ben eruit. Wordt definitief de 16 Pro Max in de kleur zwart titanium en zonder case!
Zonder case, met apple care+?

En na teveel beschadigen aanbieden bij ac+?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Jaymone
SuperVeloce schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:23:
[...]

Zonder case, met apple care+?

En na teveel beschadigen aanbieden bij ac+?
Jazeker, wanneer je het laat vallen en je hebt teveel beschadigingen, heb je recht op deze vorm van verzekering, service. Mooi he!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Jaymone schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:22:
Ben eruit. Wordt definitief de 16 Pro Max in de kleur zwart titanium, zonder case en Apple Care+.
Volgens mij doen ze dat express. Want je vertelt mij niet dat zo'n groot bedrijf z'n site niet fatsoenlijk in de lucht kan houden. Hoort allemaal bij het psychologische spel.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Jaymone
carpebios schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:33:
[...]

Volgens mij doen ze dat express. Want je vertelt mij niet dat zo'n groot bedrijf z'n site niet fatsoenlijk in de lucht kan houden. Hoort allemaal bij het psychologische spel.
Ook al was je reactie niet voor mijn post bedoeld, ik denk niet dat het bewust gebeurt. Denk echt dat er een enorme load op af komt en dat het daaronder bezwijkt. Dit door meerdere variabelen. Ze missen hierdoor zelfs potentiële orders/klanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Jaymone schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:38:
[...]

Ook al was je reactie niet voor mijn post bedoeld, ik denk niet dat het bewust gebeurt. Denk echt dat er een enorme load op af komt en dat het daaronder bezwijkt. Dit door meerdere variabelen. Ze missen hierdoor zelfs potentiële orders/klanten.
O inderdaad, ik quote de verkeerde, excuses!
Maar ik geloof niet dat zo'n groot bedrijf geen servercapaciteit kan inhuren. Het is echt amateuristisch.
Ook die site al offline gooien zover van te voren.

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-09 13:25
Ruud0012 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:13:
[...]

Hmm, ik weet niet of het nog wel zo storm loopt morgen... 8)7
Vorig jaar was het ook heerlijk rustig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Jaymone schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:24:
[...]

Jazeker, wanneer je het laat vallen en je hebt teveel beschadigingen, heb je recht op deze vorm van verzekering, service. Mooi he!
Wel met eigen risico per keer toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Jaymone schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:38:
[...]

Als er concerttouren open gaan of zeg een Tomorrowland duiken er ook een half miljoen mensen klokslag op een site. Ze zouden best met wachtrijen kunnen werken.

• svenn15
Wie koopt er los en wie let abonnemetn ?

• carpebios
Altijd los.

• Jaymone
Skinnyice schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:55:
[...]

Wel met eigen risico per keer toch?
Ja klopt, 29,- dacht ik

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14:43
svenn15 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 21:15:
Meestal met abonnement. Toch een beetje goedkoper en dan met een jaarabonnement. Ik wissel toch niet iedere maand van provider of zo.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:24:
[...]

Alleen als het ook het gebruik beïnvloedt dacht ik.

svenn15 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 21:15:
Niet altijd hetzelfde, afgelopen jaar los gekocht.
Twee jaar daarvoor telkens met 1 jaar verlengd.

Dat ga ik dit jaar ook weer doen denk ik, Vodafone F&F leverde steeds netjes op release dus met een beetje geluk dit jaar ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 16:42
Bij scherm (of anderkant) 29 euro inderdaad, andere schades kosten 99 euro

https://www.apple.com/nl/...bij%2520andere%2520schade).

[ Voor 0% gewijzigd door Mr.ZeroNull! op 12-09-2024 21:33 . Reden: Typefout:) ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LCrK3FouBSz0Uve0QtvzUVWGNrE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vl7IuHencurduzDjKiQzfhwf.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U_MSah_rTa4R8u6gJj5NB5iw3Vw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wId0BUbeDhUGb5ExrFaIowuL.png?f=user_large

Morgen!
Mr.ZeroNull! schreef op donderdag 12 september 2024 @ 21:32:
[...]

Bij scherm (of anderkant) 29 euro inderdaad, andere schades kosten 99 euro

https://www.apple.com/nl/...bij%2520andere%2520schade).
Express replacement kost overigens altijd €99,-

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

(Ik neig naar dessert en de reden slaat al helemaal nergens op: legendarische uitspraak uit debiteuren crediteuren: komt dat pak uit de dessert, Storm? :+ )
Ik ben er ook nog niet helemaal over uit.

(Alweer) zwart vind ik behoorlijk saai.

Grijs/natural titanium vond ik bij de introductie van de 15 Pro nog wel leuk, maar inmiddels niet meer zo bijzonder… de hype kwam misschien ook een beetje omdat er voor het eerst van titanium gebruik werd gemaakt.

Houden we wit en desert over.

Wit heeft wel wat, maar is misschien wel weer wat té wit/fel?

Desert… wisselende gedachten over. In de filmpjes waar het wat meer neigt naar goud denk ik: “Ziet er strak uit!” Maar op sommige filmpjes lijkt ‘t weer meer rose achtig en dan denk ik “Nahh”.

Apple heeft ook een ‘guided tour’ video online gezet. De features kennen we al, maar ik heb ‘m vooral gebruikt om de kleuren te beoordelen. YouTube: A Guided Tour of iPhone 16 & iPhone 16 Pro | Apple

Ik neig momenteel grotendeels naar desert, maar misschien dat het nog wit wordt.

• Elvir90
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 14:01
Weet iemand toevallig hoe laat we de telefoon kunnen krijgen op de 20ste?
Ik vlieg namelijk de 20ste in de middag en het zou best fijn zijn om in de ochtend de telefoon te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:58

Eerder had je vaak nog de keuze uit 1 unieke kleur. De opties voelen nu een beetje als saai, saai, saai of saai.

• Dennisdn
  • Nu online
Elvir90 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 21:54:
Weet iemand toevallig hoe laat we de telefoon kunnen krijgen op de 20ste?
Ik vlieg namelijk de 20ste in de middag en het zou best fijn zijn om in de ochtend de telefoon te hebben.
Dan zou ik voor de zekerheid een tijdslot kiezen om hem in 1 van de AppleStores op te halen. Anders ben je met een beetje pech afhankelijk van Duurt Heel Lang en daar zou ik niet op gokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:29
NotSoSteady schreef op donderdag 12 september 2024 @ 21:58:
[...]

Eerder had je vaak nog de keuze uit 1 unieke kleur. De opties voelen nu een beetje als saai, saai, saai of saai.
Toch vind ik wit dit keer wel echt strak? De mooiste van allemaal, misschien persoonlijk.

• sennalonso1981
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 19:43
Wacht eerst de reviews af. Nogmaal,mocht de batterij sigificant beter zijn dan stap ik over.

Zo niet,is de 15 Pro ook geen verkeerde telefoon toch? Dan kan ik die 1300 in het potje stoppen(letterlijk) voor die mooie GTI die ik hopelijk tot aankomende zomer ga halen 😜

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:58
Granaatappel schreef op donderdag 12 september 2024 @ 22:01:
[...]

Toch vind ik wit dit keer wel echt strak? De mooiste van allemaal, misschien persoonlijk.
Ik vind ze ook zeker niet lelijk hoor. Had alleen liever gezien dat er een kleurvariant was die iets unieker zou zijn, want desert titanium doet me toch veel denken aan een gouden iPhone die ik ooit heb gehad.

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 10-09 18:34
Stel je hebt gekocht morgen online. Je kiest voor ophalen in de Store. Maar op een of andere manier wordt het ophalen uitgesteld. En uitstel zit in je vakantie. Mag je het na je vakantie nog ophalen zo lang? (3 weken later)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14:08
SamSid schreef op donderdag 12 september 2024 @ 22:12:
Stel je hebt gekocht morgen online. Je kiest voor ophalen in de Store. Maar op een of andere manier wordt het ophalen uitgesteld. En uitstel zit in je vakantie. Mag je het na je vakantie nog ophalen zo lang? (3 weken later)
Dan gaat ie in de shredder 👹

• Alekz87
  • Laatst online: 12:08
Goeie vraag. Ik ga m morgen bestellen vanuit m’n vakantiehuisje in Frankrijk. Echter ben ik pas 21/22 september thuis. Benieuwd of je een levermoment/dag kan kiezen. Ik ga verlengen via KPN

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• SuperVeloce
Voor de mensen die twijfelen over de kleur.. wacht gewoon tot ze vanaf de 20ste in de winkel liggen en kijk daar :)

Ik hoopte dat dit gerucht klopte (grijs), maar helaas.
Ik ga eerst in winkel kijken, heb nu een zwarte iPhone en denk dat het toch zwart gaat worden, want die andere kleuren vind ik zo ver ik zo op m'n beeldscherm kan zien, niet echt m'n ding.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9XZFJrQdhbRcf69F5yJZcyF5HEk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4XksuvcSlmumGd9rVpGqPVOP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 73% gewijzigd door SuperVeloce op 12-09-2024 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NouraA
Ik koop hem altijd los

Laatste keer had ik door omstandigheden de bezorger gemist, en na het weekend was er pas weer een bezorgmoment.
Stond die ineens om 21.15 aan de deur, ja zegt die, ik dacht je zit er vast om te springen en kwam hier vlak langs. :)

Nu ga ik er echt niet zijn, dus of ik haal hem in parijs of bestel hem na de 20ste. Kan ik jullie revieuws lezen eerst

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee, dan gaat hij retour en krijg je een terugbetaling.

Staat wel in de voorwaarden maar volgens mij blijft hij daar 7 of 10 dagen.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 12-09-2024 23:43 ]

Iemand nog ergens een foto gezien van een 15 pro naast een 16 pro?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:23
Vandaag is de dag :)

Happy hunting iedereen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
Iemand ervaringen met de white color op de iphone 15 pro ?
Twijfel nog tussen white en natural.
Pagina: 1 ... 5 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de ervaringen met de iPhone 16. Voor levertijden en beschikbaarheid is:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 16, Plus, Pro & Pro Max] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.