Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:59
Ze zouden dit hele filmpje kunnen vervangen met 1 tabelletje. Wat een treurnis al dat YouTube gezeur.
Garret1410 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:17:
Persoonlijk vind ik de reviews ook wel tegenvallen en dan met name de camera. Apple had de 5x ook meteen aan moeten pakken. Op video gebied liggen ze voor maar fotografie vind ik wat minder en dan bedoel ik dat de 16 PM niet beter is dan de 15 PM behalve de groothoek camera.

Ik krijg hem morgen binnen dus dan zie ik het wel. Misschien zie ik zelf wel veel verbeteringen in het algemeen en anders bij ik bij de 15 Pro Max. Positief blijven.
Dat van die ultra-wide ben ik dan weer erg blij mee, ik gebruikte die nu eigenlijk niet omdat de kwaliteit altijd beduidend minder was dan de wide. Nu dat is aangepakt ga ik dat veel meer doen verwacht ik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

Offtopic: Ik gebruik mijn telefoon erg veel op een dag (dus ik kan de langere batterijduur goed gebruiken daardoor), en de zaken waarvoor ik mijn telefoon gebruik (geen games, geen of weinig video en geen of weinig social media), daar heeft 120Hz niet zo’n impact op (ik mis het iig niet en na 5 min merk ik het ook niet meer }:O ). Mijn partner doet overigens exact hetzelfde met zijn s24 ultra, puur voor de batterijduur :X . Maar dat is een persoonlijke keuze natuurlijk! :)

Ontopic: ik ben benieuwd hoe praktisch de camerabutton in gebruik is (ik ben links maar ik denk niet dat dat een issue is, eerder de wat hoge locatie van de knop)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:02

MazeWing

The plot thickens...

Ik snap het argument van het gebrek aan "vernieuwing" niet en lees zelfs "slechtste iPhine upgrade ooit..."

Kennelijk is men de 3gs, 4s, 6s, 7 (en 8) en dan vergeten. Zelfs de 12 pro en 13 pro hebben buiten het 120hz, een wat betere camera en betere batterijduur ook niet echt grote verschillen. Vroeger was het gewoon de "s" versie van het jaar daarvoor. Dus wat beter qua snelheid, etc. maar geen baanbrekende nieuwe functies. Tel daarbij op dat er aanzienlijk minder grote sprongen per generatie worden gemaakt en het is gewoon onmogelijk om efht heel veel anders te zijn dan de 15.

Als ik kijk naar het verleden vind ik een aparte cameraknop een betere toevoeging dat 3d touch van de 6s (en we weten allemaal hoe dat is afgelopen....) of Siri van de 4s.
Er zijn gewoon geen grote stappen meer te zetten op het gebied van snelheid, camera, scherm, etc. Er zijn echt op een punt beland dat het voor de meeste mensen echt meer dan toereikend is.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Ben er nog steeds niet uit voor morgen,
Als ik morgen mijn 2 iphones naast mekaar zet dan word alles meteen overgezet.

Ik kan er ook voor kiezen om als een voledige nieuwe telefoon te starten.
Wat zijn de voor en nadelen ?

Als ik de telefoon naast mekaar leg wat word er dan juist allemaal overgezet ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:03
svenn15 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:33:
Ben er nog steeds niet uit voor morgen,
Als ik morgen mijn 2 iphones naast mekaar zet dan word alles meteen overgezet.

Ik kan er ook voor kiezen om als een voledige nieuwe telefoon te starten.
Wat zijn de voor en nadelen ?

Als ik de telefoon naast mekaar leg wat word er dan juist allemaal overgezet ?
https://support.apple.com/nl-nl/108770

Have you tried turning it off and on again?

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01:19
Kan iemand vertellen waarom je 3 in 1 sim kaart zou kiezen i.p.v. e-sim?

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
MazeWing schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:32:
Ik snap het argument van het gebrek aan "vernieuwing" niet en lees zelfs "slechtste iPhine upgrade ooit..."

Kennelijk is men de 3gs, 4s, 6s, 7 (en 8) en dan vergeten. Zelfs de 12 pro en 13 pro hebben buiten het 120hz, een wat betere camera en betere batterijduur ook niet echt grote verschillen. Vroeger was het gewoon de "s" versie van het jaar daarvoor. Dus wat beter qua snelheid, etc. maar geen baanbrekende nieuwe functies. Tel daarbij op dat er aanzienlijk minder grote sprongen per generatie worden gemaakt en het is gewoon onmogelijk om efht heel veel anders te zijn dan de 15.

Als ik kijk naar het verleden vind ik een aparte cameraknop een betere toevoeging dat 3d touch van de 6s (en we weten allemaal hoe dat is afgelopen....) of Siri van de 4s.
Er zijn gewoon geen grote stappen meer te zetten op het gebied van snelheid, camera, scherm, etc. Er zijn echt op een punt beland dat het voor de meeste mensen echt meer dan toereikend is.
Het zit m meer in het feit, persoonlijk voor mij dan, dat de beloofde features niet beschikbaar zijn wanneer je het toestel in handen hebt. Neem hierbij tevens dat het onduidelijk is wanneer alle gepresenteerde features beschikbaar komen, maakt het voor mij een "slechste iPhone upgrade ooit"..

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
beyazz06 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:17:
[...]

Het zit m meer in het feit, persoonlijk voor mij dan, dat de beloofde features niet beschikbaar zijn wanneer je het toestel in handen hebt. Neem hierbij tevens dat het onduidelijk is wanneer alle gepresenteerde features beschikbaar komen, maakt het voor mij een "slechste iPhone upgrade ooit"..
Jij zegt netjes persoonlijk, maar al die zogenaamde influencers brengen het alsof het voor iedereen een slechte upgrade is. Zat mensen komen van een iPhone X, 11 Pro, of 12 Pro die hier wel heel blij mee zijn.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stqrm
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-05 09:31
THE_BASE schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:30:
[...]

Jij zegt netjes persoonlijk, maar al die zogenaamde influencers brengen het alsof het voor iedereen een slechte upgrade is. Zat mensen komen van een iPhone X, 11 Pro, of 12 Pro die hier wel heel blij mee zijn.
Precies, ikzelf ga van een XS (zonder werkende FaceID) naar een 16 Pro en ik gok dat dat wel een meer dan redelijke upgrade zal zijn... Al die tech-influencers zitten natuurlijk elk jaar met de nieuwste "spulletjes" en dat maakt het waarschijnlijk enigszins "saai"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 08:52
Ik denk dat het vooral ‘te weinig vernieuwing’ is als je alles aan jezelf moet blijven verantwoorden. ‘Nee, de camera is niet echt verbeterd’, ‘Wat heb ik nou aan Camera Control?’, ‘Pfff, alleen maar iets dunnere bezels?’ Ja, zo kun je alles kapot redeneren.

Nee hoor, voor mij is het simpel: ik wil elk jaar een nieuwe iPhone, omdat ik het mooie toestellen vind en ik deze vele uren per dag in handen heb. En omdat eens een keer wat leuks voor jezelf kopen helemaal geen crime is. Hoe zei @Donstil dat ook alweer? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:44
GSL schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:30:
[...]

Offtopic: Ik gebruik mijn telefoon erg veel op een dag (dus ik kan de langere batterijduur goed gebruiken daardoor), en de zaken waarvoor ik mijn telefoon gebruik (geen games, geen of weinig video en geen of weinig social media), daar heeft 120Hz niet zo’n impact op (ik mis het iig niet en na 5 min merk ik het ook niet meer }:O ). Mijn partner doet overigens exact hetzelfde met zijn s24 ultra, puur voor de batterijduur :X . Maar dat is een persoonlijke keuze natuurlijk! :)

Ontopic: ik ben benieuwd hoe praktisch de camerabutton in gebruik is (ik ben links maar ik denk niet dat dat een issue is, eerder de wat hoge locatie van de knop)!
Ieder het zijne laten we daarmee beginnen, maar wederom de “why” gif.
De zaken waar klaarblijkelijk de 120Hz geen impact op heeft, zijn júíst ook zaken (media consumptie, gamen etc.) waarvoor men een Max / Plus wil kiezen toch.
Enige reden waarom je een Plus kiest is dan voor de langere batterijduur?
En laatste vraag: waar gebruik je je telefoon dan de hele dag voor dat je de lange batterijduur nodig hebt, je gebruikt ‘m zowat al als een ‘domme’ telefoon. :+

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

AntraXxX schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 00:14:
[...]

Ieder het zijne laten we daarmee beginnen, maar wederom de “why” gif.
De zaken waar klaarblijkelijk de 120Hz geen impact op heeft, zijn júíst ook zaken (media consumptie, gamen etc.) waarvoor men een Max / Plus wil kiezen toch.
Enige reden waarom je een Plus kiest is dan voor de langere batterijduur?
En laatste vraag: waar gebruik je je telefoon dan de hele dag voor dat je de lange batterijduur nodig hebt, je gebruikt ‘m zowat al als een ‘domme’ telefoon. :+
De plus heeft voor mij als voordelen een groter scherm waarop ik lekkerder lees en typ dan de niet max of plus modellen, een grotere batterij dan de non-plus en een lager gewicht dan de pro max. De camera van de plus is voor mij afdoende sinds er macro bij zit. De 14 pro batterij zat bij mij na 1,5 jaar al op 83% overigens (dus die was aan vervanging toe na 2 jaar), vandaar dat ik niet voor een pro wilde gaan (hoewel dat natuurlijk wellicht gewoon net pech had kunnen zijn) en ik vind de extras voor de pro max en de “status” de prijs niet waard (5 jaar geleden wrs nog wel hoor O-) maar ik vind nu andere dingen in het leven belangrijker worden)…

Simpele keuze dus, die iedereen voor zichzelf moet maken. Er is overigens nog veel meer met een telefoon te doen dan gamen, videos kijken en social media, dus nee voor enkel domme dingen wordt ie niet gebruikt :+

[ Voor 5% gewijzigd door GSL op 20-09-2024 00:37 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
vanuit de jungle in Thailand, allen happy iPhone day gewenst vandaag! *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Drials schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:03:
Kan iemand vertellen waarom je 3 in 1 sim kaart zou kiezen i.p.v. e-sim?
Zodat je makkelijk kan wisselen naar een oudere telefoon wanneer je je normale telefoon niet wil mee nemen of die stuk zou gaan.

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 00:35
Speciaal wat vroeger opgestaan om zeker tegen 8 uur in de winkel te zijn en mijn bestelling op te halen.

Voor de rest aan iedereen een fijne launch day gewenst, ik hoop dat jullie bestellingen snel toekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:20
Happy unboxing day.
Dat wordt een jaar lang mijmeren over hoeveel mooier het had kunnen zijn… Apple moet van Brussel sneller voldoen aan nieuwe Europese wetgeving https://www.nu.nl/tech/63...e-europese-wetgeving.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:24
Ik snap de reacties van sommige. Maar het is de laatste jaren toch telkens hetzelfde liedje? Zeer minimale upgrade. Doe zelf ook mee aan de hypetrain. Al kom ik zelf tot de conclusie dat elk jaar ‘upgraden’ echt onnodig is. En ik volgend jaar ga overslaan voor het eerst hoe dan ook haha. Voor iedereen persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Toch wat twijfels bij het zien van de natural kleur.
Twijfelde tussen de dessert en de natural maar als ik de videos vergelijk lijkt me de dessert wel mooier.

Hopelijk valt het straks in real life beter mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Granaatappel schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 07:21:
Ik snap de reacties van sommige. Maar het is de laatste jaren toch telkens hetzelfde liedje? Zeer minimale upgrade. Doe zelf ook mee aan de hypetrain. Al kom ik zelf tot de conclusie dat elk jaar ‘upgraden’ echt onnodig is. En ik volgend jaar ga overslaan voor het eerst hoe dan ook haha. Voor iedereen persoonlijk.
Upgraden ieder jaar (of 2 jaar) is inmiddels ook volledig overbodig als je kijkt naar snelheid, camera, scherm, etc.

Het is echt de verfijning van bepaalde features zoals een net wat betere camera (vooral in low light), een net wat helderder scherm, of een uurtje langere batterij.

Kennelijk zijn we gewend geraakt aan hoe het er de eerste 8-10 jaar aan toe ging en er echt mega sprongen gemaakt werden iedere keer en verwachten we dit nu (bewust of onbewust) toch nog steeds een beetje wanneer er een nieuw model komt.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:31
Ja, het zijn miniscule updates voor de meesten. Ik sloeg vroeger ook nooit een modeljaar over, maar nu de 15 Pro bewust overgeslagen. Dat vond ik alleen al teveel moeite om gegevens over te zetten dus het zegt wel wat over de extra functies tov de 14 Pro.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Redondo1982 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 07:45:
[...]

Ja, het zijn miniscule updates voor de meesten. Ik sloeg vroeger ook nooit een modeljaar over, maar nu de 15 Pro bewust overgeslagen. Dat vond ik alleen al teveel moeite om gegevens over te zetten dus het zegt wel wat over de extra functies tov de 14 Pro.
Die moest het vooral hebben van het titanium en iets rondere (in mijn optiek fijnere) vorm en USB-C. En de 14 pro daarvoor van het dynamic island en de 13 pro van het 120hz scherm. Uiteraard met wat kleine verbeteringen op het gebied van camera, snelheid en accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
MazeWing schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 07:51:
[...]

Die moest het vooral hebben van het titanium en iets rondere (in mijn optiek fijnere) vorm en USB-C. En de 14 pro daarvoor van het dynamic island en de 13 pro van het 120hz scherm. Uiteraard met wat kleine verbeteringen op het gebied van camera, snelheid en accuduur.
Ik ging van 13 Mini naar een 14 Pro dus ook een grote stap. 13 Pro sloeg immers nergens op qua balans met de zware camera’s. Wel was ik superfan van dat blauwe kleurtje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:53

amphora

Websites & Fotografie

Verschil is minimaal en de pro heeft 120hz scherm en krachtigere cpu met meer cores die niet perse zuiniger is. Vind het persoonlijk niet zo bijzonder.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

amphora schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:21:
[...]

Verschil is minimaal en de pro heeft 120hz scherm en krachtigere cpu met meer cores die niet perse zuiniger is. Vind het persoonlijk niet zo bijzonder.
Precies! 5 hele minuten.... :Z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-08 19:48
amphora schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:21:
[...]

En always on.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ik snap de reacties van sommige. Maar het is de laatste jaren toch telkens hetzelfde liedje? Zeer minimale upgrade.
Nou en, we don't care :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:59
Redondo1982 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 07:45:
[...]

Terwijl de 15 voor mij een enorme sprong was. Eindelijk lager gewicht. Daarom ook heel jammer dat de 16 weer de verkeerde kant op beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngommers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 20:03
Wie kan mij van het juiste upgrade advies voorzien?
Ik heb momenteel een iPhone 12 wordt gebruikt voor wat bellen, wat apps en ik maak er foto's/filmpjes mee als ik onderweg iets tegen kom.

Ik denk aan de iPhone 16 Pro, of kan ik beter voor de 15 Pro gaan? of heeft iemand een andere tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 22:25
ngommers schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:08:
Ik heb momenteel een iPhone 12 wordt gebruikt voor wat bellen, wat apps en ik maak er foto's/filmpjes mee als ik onderweg iets tegen kom.

Ik denk aan de iPhone 16 Pro, of kan ik beter voor de 15 Pro gaan? of heeft iemand een andere tip?
Ik zie dat je een lange termijn gebruiker bent. In dat opzichte zou ik gaan voor de 16. Langste upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t

Tsja. Kun je wat meer toelichten over je wensen en hoe je er zelf in zit op dit moment? En hoe kijk je tegen de prijs van de iPhone 16 Pro aan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Altijd voor het beste gaan in je leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
Anderen zeggen weer dat de batterij van de 16pro echt een stap vooruit is tov de 15pro
https://www.tomsguide.com...n-hardly-believe-our-eyes

Vreemd.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• AppleFan2007
Voila, net terug van de winkel en bezig met instellen.
Eerste indruk is dat ik de extra grote niet zoveel verschil maakt in de zin van het is niet storend.
Bezels zijn iets dunner maar op de foto’s leek het verschil wel groter.
Camera controle is wel leuk om mee te spelen, nu juist nog uitzoeken hoe die exact werkt en hoe je ook de andere instellingen ermee bedient.
Al bij al zeer tevreden van de upgrade
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2XHGBKh6FLmE7azuKij6ayrO3wI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PYZyO1g9IVS0C8ZzGohtXNtS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ngommers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 20:03
Gr4mpyC3t schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:10:
[...]

Tsja. Kun je wat meer toelichten over je wensen en hoe je er zelf in zit op dit moment? En hoe kijk je tegen de prijs van de iPhone 16 Pro aan?
Ik wou eigenlijk upgraden naar de 16 (tenminste heb gewacht tot die uit zou komen), toen zag ik de 16 Pro die volgens mij net iets beter is. Ben er nog niet achter wat het nut is van Always On maar de camera functie klinken mij wel beter.

Alleen als ik dan allemaal reacties en reviews zie die vergelijken met de 15 dan heb ik iets van is de koop dan wel een goede keuze.

Vroeger deed ik elk jaar een nieuwe maar ben van de 8 naar 12 gegaan, en die wil ik nu dus vervangen. Ik ben dus wel een langere gebruiker en als ik dan naar de prijs kijk dan vind ik het wel waard. (+/- 250 per jaar als je het op die manier bekijkt).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

ngommers schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:14:
[...]

Ik wou eigenlijk upgraden naar de 16 (tenminste heb gewacht tot die uit zou komen), toen zag ik de 16 Pro die volgens mij net iets beter is. Ben er nog niet achter wat het nut is van Always On maar de camera functie klinken mij wel beter.

Alleen als ik dan allemaal reacties en reviews zie die vergelijken met de 15 dan heb ik iets van is de koop dan wel een goede keuze.
Always on heb ik ook uitgezet, voegt niets toe voor mij. Ivm camera zou ik altijd voor Pro gaan inderdaad.
16 pro is sowieso een goede keuze als je van een 14 of ouder komt. Enige argument om het niet te doen is geld :) Alleen vanaf een 15 pro zou je je twijfels kunnen hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door amphora op 20-09-2024 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
ngommers schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:14:
[...]

Vroeger deed ik elk jaar een nieuwe maar ben van de 8 naar 12 gegaan, en die wil ik nu dus vervangen. Ik ben dus wel een langere gebruiker en als ik dan naar de prijs kijk dan vind ik het wel waard. (+/- 250 per jaar als je het op die manier bekijkt).
Dank voor je toelichting! En eens met jouw argument over de prijs. Als je er een aantal jaar mee doet/wil doen, ga dan lekker voor de 16 Pro. Treat yourself! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 12:05
AppleFan2007 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:12:
Voila, net terug van de winkel en bezig met instellen.
Eerste indruk is dat ik de extra grote niet zoveel verschil maakt in de zin van het is niet storend.
Bezels zijn iets dunner maar op de foto’s leek het verschil wel groter.
Camera controle is wel leuk om mee te spelen, nu juist nog uitzoeken hoe die exact werkt en hoe je ook de andere instellingen ermee bedient.
Al bij al zeer tevreden van de upgrade
[Afbeelding]
Ben je voor de 128gb of 256gb variant gegaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:06
Normaal koop ik mijn telefoons altijd los. Ditmaal de PM gekocht samen met een abonnement bij Odido. Levertijd was 'vanaf 20 september' met een groen voorraad bolletje. Dus (de naïeve) ik ging ervan uit dat ik die zo kon ophalen. Krijg ik net een smsje dat de levertijd 4-6 weken is. Lol. Dan annuleer ik de boel maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 13:59
Excuus, verkeerde topic

[ Voor 84% gewijzigd door EL-Nino-1980 op 20-09-2024 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc_Smurf
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-09 11:12
derKaiser29 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:47:
[...]

Pro en Pro Max beginnen pas bij 256GB ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
derKaiser29 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:47:
[...]

Ik ga voor de standaard 128GB, dat is voor mij al meer dan genoeg aangezien ik ook nog extra opslag heb ik via iCloud en thuis nog een NAS heb staan waar foto’s naartoe worden gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
giantgiantus schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:05:
[...]

Terwijl de 15 voor mij een enorme sprong was. Eindelijk lager gewicht. Daarom ook heel jammer dat de 16 weer de verkeerde kant op beweegt.
Dat moet ik je nageven, dat had ik ook niet verwacht. Het is een enorme stap voorwaarts geweest. Er is een 15 Pro hier in het gezin en ik moest hem even schoonmaken en nieuw hoesje plus screenprotector plaatsen en schrok er best wel van hoe goed die in balans is. Ik heb toen ook wel tien keer getwijfeld om er één te kopen, zelfs nog in juni dit jaar. Alleen 14 Pro was nog zo goed en de 16 Pro kwam er al bijna aan dus uiteindelijk niet gedaan. Aanbiedingen waren wel goed overigens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AppleFan2007
Mc_Smurf schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:53:
[...]

Pro en Pro Max beginnen pas bij 256GB ;)
Enkel de pro Max start op 256, gewone pro is gewoon mogelijk in 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 15:54
Goedemorgen allen,

Mijn iPhone 12 mini heeft momenteel een batterij range van 77%. Daarnaast is de lightningpoort niet 100% lekker meer, zeg maar gerust onwijs slecht.
Tijd voor een nieuwe dus, nu is zoals bekend vandaag de 16 uitgekomen maar ergens twijfel ik enorm.
Neem ik een ''dure'' 16 of ga ik voor een goedkoper model de 15. Reviews geven aan dat de 16 niet ''echt'' een spetterende upgrade is ten opzichte van de 15.

Graag jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stqrm
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-05 09:31
Thijs2012 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:01:
Goedemorgen allen,

Mijn iPhone 12 mini heeft momenteel een batterij range van 77%. Daarnaast is de lightningpoort niet 100% lekker meer, zeg maar gerust onwijs slecht.
Tijd voor een nieuwe dus, nu is zoals bekend vandaag de 16 uitgekomen maar ergens twijfel ik enorm.
Neem ik een ''dure'' 16 of ga ik voor een goedkoper model de 15. Reviews geven aan dat de 16 niet ''echt'' een spetterende upgrade is ten opzichte van de 15.

Graag jullie mening.
Hangt er een beetje vanaf of je de toegevoegde features van de 16 nuttig vindt..

Overigens, bedoel je de "normale" of de Pro's? Bij de 15's zat daar nogal een verschil tussen de twee namelijk, en bij de 16 ook nog enigszins (USB2 versus USB3, grootte van het scherm, 2 camera's versus 3, et cetera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 09-09 15:21
Thijs2012 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:01:
Goedemorgen allen,

Graag jullie mening.
Als je al die jaren tevreden bent geweest over een 12 mini, ga ik er vanuit dat je niet de latest and greatest nodig hebt. De sprong van 12 naar 15 zal al flink zijn. Zie de 15 voor 800 euro staan, bijna 20% goedkoper dan de 16. Voor mij een no-brainer in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Vergeet niet dat de iPhone 15 sowieso geen AI krijgt en de iPhone 16 wel. ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 12:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MFJn5m0zo13bOWiEk6cTq3TA3pk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pOyknknDRYZRz16wfmLTSA50.jpg?f=fotoalbum_large

Apple iPhone 16 Pro Max is zojuist binnengekomen via Coolblue. Wat direct opvalt is dat het gewicht veel gelijkmatiger is verdeeld t.o.v. mijn iPhone 13 Pro. Nog een paar minuten dan is het overzetten voltooid. Heel nieuwsgierig. :)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 22:25
Haas schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:13:
[Afbeelding]

Apple iPhone 16 Pro Max is zojuist binnengekomen via Coolblue. Wat direct opvalt is dat het gewicht veel gelijkmatiger is verdeeld t.o.v. mijn iPhone 13 Pro. Nog een paar minuten dan is het overzetten voltooid. Heel nieuwsgierig. :)
Moest je de mailboxen opnieuw activeren met wachtwoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laredo
  • Laatst online: 21:31
AppleFan2007 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:54:
[...]

Ik ga voor de standaard 128GB, dat is voor mij al meer dan genoeg aangezien ik ook nog extra opslag heb ik via iCloud en thuis nog een NAS heb staan waar foto’s naartoe worden gesynchroniseerd.
Even een sitestep: welke app gebruik je voor het synchroniseren naar jouw Nas?

Acties:
  • +24 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WN_Zma0339ZxE_2etwjbul4gI20=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TRDZn8Rx9RunR5mqxHeIAYoh.jpg?f=fotoalbum_large

Zwart stelt toch niet teleur, hij is donkerder dan ik gedacht had ook en dat is wel lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 17:59
Donstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:21:
[Afbeelding]

Zwart stelt toch niet teleur, hij is donkerder dan ik gedacht had ook en dat is wel lekker.
Nice! Hoe zijn de zijkanten? Zie je de vingerafdrukken er goed op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
[Afbeelding]

Echt mooi!
Zelf heb ik de NT genomen om een keer geen zwart te hebben. Maar hij ziet er wel heel strak uit O+

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TNSN schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:23:
[...]

Nice! Hoe zijn de zijkanten? Zie je de vingerafdrukken er goed op?
Ja die zie je wel aardig ja, ik had een 15 pro grijs en die doet dat beter.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:27
Komend van een blauwe 15 Pro: Een witte 16 PM.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/019rT-GI0i_GqaLU1js89J8kSgU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3JW3fA7GIo18kTwAVAa6C45O.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Uniciteit schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:12:
Vergeet niet dat de iPhone 15 sowieso geen AI krijgt en de iPhone 16 wel. ;)
Wel even volledig informeren als je dat doet:
Vanaf de iPhone 15 pro zullen de iPhones Apple Intelligence (AI) beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Laatst online: 13-09 12:58
SamSid schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:19:
[...]

Moest je de mailboxen opnieuw activeren met wachtwoord?
Ja klopt, ik moest opnieuw mijn account toevoegen. (Google Workspace)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er staat dus 18.0 op maar er is wel gelijk een update naar 18.0 beschikbaar 🤷‍♂️

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 20-09-2024 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
laredo schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:20:
[...]

Mijn NAS is eigenlijk een oude PC met daarop Nextcloud geïnstalleerd.
De iPhone app van nextcloud laat je toe om je foto’s te synchroniseren in een one-way only. Dus als ik ze dan verwijder op mijn iPhone staan ze nog steeds op mijn NAS.
Ik vind dit vooral handig omdat ik dan in iCloud enkel recente gebeurtenissen kan laten staan en op de NAS alle andere foto’s, zo vind ik het zelf overzichtelijker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:22
[Afbeelding]

Wauw <3 blij dat ik dit keer voor zwart ben gegaan!

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur-94
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 26-05 12:09
Ja vind zwart mega mooi dit jaar, beter dan de 14 Pro. Ook is de afwerking veel mooier (ronder)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[Afbeelding]

Toch weer blij dat ik voor het zoveelste jaar op rij voor zwart ben gegaan. *O*

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gewicht is wel negatief merkbaar overigens. Goed gebalanceerd zoals de reviews al zeiden maar zeker merkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:20
laredo schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:20:
[...]

Hoewel je mij niet quote, toch een antwoord.

Ik gebruik DS Photo, aangezien ik hier een Synology NAS heb staan (https://kb.synology.com/n.../DSphoto/iPhone?version=6)
Zowel m'n vrouw en ik synchroniseren daar naar toe. Eerste keer duurt het wel even, dus overnight het backup proces aan gezet en daarna was die nog maar halverwege.
Maar zodra het klaar is gaat het eigenlijk altijd soepel, vergelijkbaar met OneDrive sync.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:22
Donstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:45:
Gewicht is wel negatief merkbaar overigens. Goed gebalanceerd zoals de reviews al zeiden maar zeker merkbaar.
Kan ook niet anders met een dikke V6 onder de motorkap

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
Jammer, was ik al bang voor. Al enig idee hoe je dit op termijn gaat ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
[Afbeelding]

Mooi! Hopen dat je geen lichte krassen gaat zien bij de zwarte zijkanten.
En hoe is het titanium? Zie je streepjes (geborsteld achtig zoals de 15 pro) of meer aluminum achtig?

[ Voor 9% gewijzigd door Citroentaart op 20-09-2024 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Citroentaart schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:56:
[...]

Mooi! Hopen dat je geen lichte krassen gaat zien bij de zwarte zijkanten.
En hoe is het titanium? Zie je streepjes (geborsteld achtig zoals de 15 pro) of meer aluminum achtig?
Zover ik kan zien is het dezelfde finish als op mijn 15 pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gr4mpyC3t schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:56:
[...]

Went wel hoor. Alleen zit hem nu in te stellen en dan is het wel merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Donstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:00:
[...]

Zover ik kan zien is het dezelfde finish als op mijn 15 pro
Nice! Het leek anders tijdens de presentatie. Maar beter zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Viel mij ook direct op. En als je ze pal naast elkaar hebt liggen dan is de nieuwe ook echt zichtbaar dikker geworden.... Ach, dan is de 17 straks alleen maar nóg platter :9

[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 20-09-2024 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

Gr4mpyC3t schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:56:
[...]

Voor mij is hij 10gram lichter dan m'n huidige 13pro. Ik vond het in het begin wennen maar nu is het wel lekker.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 13-09 12:16
amphora schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:17:
[...]

Always on heb ik ook uitgezet, voegt niets toe voor mij. Ivm camera zou ik altijd voor Pro gaan inderdaad.
16 pro is sowieso een goede keuze als je van een 14 of ouder komt. Enige argument om het niet te doen is geld :) Alleen vanaf een 15 pro zou je je twijfels kunnen hebben.
Camera van de 14 pro max is beter dan van de 16 pro max door de veel hogere bruikbaarheid van 3x zoom versus de 5x zoom. Verder is er geen enkel meetbaar kwaliteitsverschil tussen de 2 qua camera.

Ik had graag de 3x zoom gehouden, maar dan met een betere sensor en eindelijk eens een betere selfie cam.

[ Voor 8% gewijzigd door Johan Bogle op 20-09-2024 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:16:
[...]

Viel mij ook direct op. En als je ze pal naast elkaar hebt liggen dan is de nieuwe ook echt zichtbaar dikker geworden.... Ach, dan is de 17 straks alleen maar nóg platter :9
Ooh is dat zo, dat is mij dan weer niet opgevallen.

Maar hij ligt aan de Mac te restoren inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Johan Bogle schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:30:
[...]
Camera van de 14 pro max is beter dan van de 16 pro max door de veel hogere bruikbaarheid van 3x zoom versus de 5x zoom. Verder is er geen enkel meetbaar kwaliteitsverschil tussen de 2 qua camera.

Ik had graag de 3x zoom gehouden, maar dan met een betere sensor en eindelijk eens een betere selfie cam.
Klopt, ik ben erg gehecht aan de 3x zoom van m'n 15 pro en dat is de voornaamste reden dat ik dit jaar toch niet ga upgraden. Als ik nog de 14 pro zou hebben gehad waarschijnlijk wel. Of er geen meetbaar verschil is weet ik niet. Maar volgens sommige reviews is de 1x camera van de 16 pro toch beter dan de 15 pro. Al is dat heel marginaal.

[ Voor 11% gewijzigd door amphora op 20-09-2024 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:13
toch een bezorgtijd gekregen van ups 14.10-16.10 moet dus nog ff geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
amphora schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:35:
[...]

Klopt, ik ben erg gehecht aan de 3x zoom van m'n 15 pro en dat is de voornaamste reden dat ik dit jaar toch niet ga upgraden. Als ik nog de 14 pro zou hebben gehad waarschijnlijk wel. Of er geen meetbaar verschil is weet ik niet. Maar volgens sommige reviews is de 1x camera van de 16 pro toch beter dan de 15 pro. Al is dat heel marginaal.
En dan volgend jaar alsnog naar iPhone 17 Pro met 1, 2 en 5x zoom. Uitstel van executie. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

THE_BASE schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:54:
[...]

En dan volgend jaar alsnog naar iPhone 17 Pro met 1, 2 en 5x zoom. Uitstel van executie. :)
Nee, nee, iPhone 17 pro krijg 3x EN 5x ;-)
(Ik droom ff verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Hij is duidelijker dikker dan mijn 14 pro, maar ben er blij mee!

Wordt de telefoon bij jullie ook erg warm tijdens het opladen? In het begin kreeg ik zelfs de melding dat het opladen hervat zou worden als hij afgekoeld was, maar toen was hij tegelijkertijd bezig met een hoop apps vanuit de backup te installeren (wat dit keer erg vlot ging). Ik heb de Pro Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 13-09 12:16
amphora schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:54:
[...]

Nee, nee, iPhone 17 pro krijg 3x EN 5x ;-)
(Ik droom ff verder)
Als we dan toch bezig zijn: Doe maar een telezoom ipv een prime. We kunnen mensen naar Mars sturen, dan moet dit toch ook wel lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Dacht laat ik de Direct naar iPhone transfer methode gebruiken.

iPhone: "Dit duurt ongeveer 10 tot 15 minuten" klik op verder te gaan.

Volgend scherm: "Resterende tijd: 2 uur"

Geduld is een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Skinnyice schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:21:

Je kunt 'm ook wired doen. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:22:
[...]

Je kunt 'm ook wired doen. ;)
Kan dat nog als ik hem al ben gestart? of annuleren en opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Skinnyice schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:27:
[...]

Kan dat nog als ik hem al ben gestart? of annuleren en opnieuw beginnen?
Geen idee of dat tussentijds kan. Denk dat je 'm beter opnieuw kunt starten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Binnen! De Desert Titanium. Hij oogt wel behoorlijk roze vind ik (......)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:33

Hoite

Goed verhaal

Hier ook de iPhone Transfer, ging van 1 uur behoorlijk snel terug naar 20 minuten.

Nog 5 minuten te gaan!

(ik heb ze allebei in m'n laptop zitten, geen idee of het dan Wired gaat)

[ Voor 8% gewijzigd door Hoite op 20-09-2024 12:40 ]

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SE USER
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-09 22:54
Ligt dit aan mij? Maar ik vind het uiterlijk van de camera's bij de standaard 16 mooier

[ Voor 27% gewijzigd door SE USER op 20-09-2024 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Hoe is de batterij? :+

[ Voor 9% gewijzigd door Dennisdn op 20-09-2024 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Hoite schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:40:
[...]

Hier ook de iPhone Transfer, ging van 1 uur behoorlijk snel terug naar 20 minuten.

Nog 5 minuten te gaan!

(ik heb ze allebei in m'n laptop zitten, geen idee of het dan Wired gaat)
Nee. De iPhones moeten beide met kabel verbonden zijn met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Zeer tevreden met de batterij, ben begonnen met instellen rond half 9 met ca 75% en zit nu nog op 36%.
Natuurlijk rekening houden dat die constant bezig is geweest met downloaden van app en allerlei andere gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:33

Hoite

Goed verhaal

Ongeveer 80% opgeladen uit de doos ;)

Lekker kort.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Voor wie nog het verschil in formaat wilde zien 15P vs 16P…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y3hbrAAdeWer7kIFcDNRh20IZGg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JYKuWXiuUfW30HZcNgTSqXlu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23:48
Ben er blij mee. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RGgD76A9C06qQesPBH4n4NNX_Kc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FEbqa73GWnSjRfZyhNZIB1M1.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
Dennisdn schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:55:
Voor wie nog het verschil in formaat wilde zien 15P vs 16P…
[Afbeelding]
En welke van de twee is dan de 16 Pro? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Saampjes al aan het Netflixen op de bank, cute. ;)

Mooi ding hoor. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Gr4mpyC3t schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:18:
[...]

En welke van de twee is dan de 16 Pro? :+
Die in het midden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silent785
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-08 10:18

Herstellen van iCloud is niet veel sneller (wss hoge load op de servers), ben al 3 uur bezig met 10gbps connectie en wifi 7.

[ Voor 3% gewijzigd door silent785 op 20-09-2024 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23:48
silent785 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:26:
[...]

Herstellen van iCloud is niet veel sneller (wss hoge load op de servers), ben al 3 uur bezig.
Ik heb het wired gedaan van iPhone naar iPhone, gestart om 13.15 uur, zojuist klaar.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Pagina: 1 ... 11 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de ervaringen met de iPhone 16. Voor levertijden en beschikbaarheid is:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 16, Plus, Pro & Pro Max] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.