Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:10
Aidacra schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:30:
[...]

Ik heb dezelfde combi maar met een S/M bandje. Is dt m/L bandje niet wat te groot? Ik heb ook 17cm polsen.
Ligt eraan waar je het lusje wil hebben. Bij mij komt ie zo ver. Bijna tot het einde dus. Ik zie weinig van de gespikkelde band

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9VhAiwCBmlGTaG1AcVR3OBi9a-4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h6NAWQAZPyvKi3IGCK4FQeL2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door glnk op 20-09-2024 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HqMdDC4tyBNufi120K57jEY6jIE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jSOyZFVVIPfwiWY3rStApePN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yKVakijrgWxSqajGDnQbdTnypEs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bWerFcanF5k1G27XVaW20718.jpg?f=fotoalbum_large
Donker schakelarmbandje van chirurgisch staal, samen met de AWU2 in zwart. Lijkt wel veel beter dan een naturel titanium AWU met een donker bandje, tbh. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:34
glnk schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:45:
[...]

Ligt eraan waar je het lusje wil hebben. Bij mij komt ie zo ver. Bijna tot het einde dus. Ik zie weinig van de gespikkelde band

[Afbeelding]
Ja, het kan wel hoor. Ik ben benieuwd naar de kortere variant.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:42

JSchut

.....

glnk schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:29:
[Afbeelding]

Ontvangen met het zwarte trail loop bandje in maat M/L. Het kan op een 17cm pols ☺️
Netjes!
Aggressor schreef op maandag 16 september 2024 @ 09:12:
[...]

Ik zit er ook vaak tussen in, ook met Samsung.
Volgens mij passen beiden prima ....

Ik ben benieuwd, en alvast bedankt _/-\o_
Ik heb deze dus met een S/M bandje en die past ook prima om een 17 cm pols. Hij komt tot iets over de helft aan de onderkant.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 17:43
Dennisweb schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:45:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Donker schakelarmbandje van chirurgisch staal, samen met de AWU2 in zwart. Lijkt wel veel beter dan een naturel titanium AWU met een donker bandje, tbh. :)
Het lijkt wel heel bruin op de foto’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
lexuzu schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:59:
[...]

Het lijkt wel heel bruin op de foto’s.
Is ‘ie in het echt niet. Beetje vergelijkbaar met de kleur van de zwarte MacBook Pro M3 Max. Alleen is het erg lastig om dat op de foto te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
JSchut schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:53:
[...]

Netjes!

[...]

Ik heb deze dus met een S/M bandje en die past ook prima om een 17 cm pols. Hij komt tot iets over de helft aan de onderkant.
Toevallig ook een foto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:38

_AN

AWU2 met Alpine groen ontvangen. Blij met de keuze. Denk later nog wel de zwarte Ocean er bij kopen. Die had ik ook met mijn AWU1.

Dat knijpen met 2 vingers is best handig trouwens. 😊

[ Voor 18% gewijzigd door _AN op 20-09-2024 18:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:02
AWU 2 black hier ook ontvangen. Mooie aflossing voor de rode series 6. Toch een maatje groter, maar kan prima met mijn polsen. Edit: Maat van pols is 17,5 cm

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IL4PlecS07oGnSBDJOso4v108tA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nvOtqLAMu6HkdQsBrIsO1f8b.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vP0tbAqxCPgmyNIX6vgqAtlrzx4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i2jZ9ad7fFnEYK42NvkGaADA.jpg?f=fotoalbum_large

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Even snel bij de kapper :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rIifCf8Ss0GrKj3Lo8ohSO4sjYo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xNqPs3dZFfvCIjBSuo9JV9It.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F_pm7wggyIn6JDv_Mmp4gSyw4aY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AGGnc5AyLAJMy1YBk99nFbuM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mm nu in de Apple Store. Geen metalen ultra bandjes binnen gekomen helaas, levertijd online deed dat al een beetje vermoeden maar blijkt dus te kloppen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:29
Donstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:20:
[...]

Kolere hebben ze jou per ongeluk een 69mm opgestuurd :+
Valt wel mee hoor. Heb 17cm pols. Foto maken van je eigen pols is gewoon lastig. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/buIcJPz1glP65cCJTHsKTtSB1KI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QN5cnqxKaY3IVaqBVa4hpBBA.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LwrrLNET5FPHo3SxPEAq-hAqRpY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9jFlPGowIdmTIdlbTNkeiXWq.jpg?f=fotoalbum_tile

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 12:05
Mog schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:44:
Mijn donkere AWS10 titanium is ook binnen. Hij is echt heel donker. Eerder zwart. Hmmmm....
Ik zie weinig verschil met mn AW6 space gray...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5aqz4_AiAZRvsxhGaFvh3etXArA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nt9mFaYbAAijEkVlw5eTV5QF.jpg?f=fotoalbum_large

Even voor spek en bonen een rondje hardlopen om de AWU te testen op snelheid 😅

Bandje zo strak aangehaald met 17cm pols en het lusje komt dan tot het einde met de trail loop maat M/L

Vergeleken met een iPhone 13 Pro Max is de gps data veel strakker. Niet in het voordeel qua pace want een strakke lijn is minder meters afgelegd.

[ Voor 21% gewijzigd door glnk op 20-09-2024 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

Mog schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:00:
Dit is mijn 46mm Apple Watch Series 10 Titanium Leisteen (donker). In het echt is het nagenoeg zwart. Als je zei dat dit Jetblack was had ik je ook geloofd. Ik denk dat hij retour gaat en dat ik hem omruil voor een Titanium Naturel :(

Binnenshuis:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

In fel zonlicht:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dit is toch behoorlijk donkerder dan op Apple's website:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Lijkt exact op mijn Jet Black, inderdaad. Weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Anoniem: 1885112 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 19:42:
[...]

Lijkt exact op mijn Jet Black, inderdaad. Weird.
Inderdaad, ik ben er ook niet tevreden mee. Niet omdat ie op de Jet Black lijkt, want best mooi. Alleen ik wilde juist een paar tintjes minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ziet er netjes uit. Welk bandje is dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Aggressor schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 19:54:
[...]

Ziet er netjes uit. Welk bandje is dat precies?
Zwarte Trail S/M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:39

Soullie

Planeshift

Apple watch 10 46mm binnen, zit erg goed, kom van een watch 7 45mm, en je merkt inderdaad dat hij dunner is.

Iemand ervaring met de apple inruil trouwens ? Moet je het oude bandje meesturen ? Zal wel niet vermoed ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:35
Soullie schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:29:
Apple watch 10 46mm binnen, zit erg goed, kom van een watch 7 45mm, en je merkt inderdaad dat hij dunner is.

Iemand ervaring met de apple inruil trouwens ? Moet je het oude bandje meesturen ? Zal wel niet vermoed ik.
Nee alleen de watch zelf, ook geen oplader of iets.
Is met iPhone het zelfde, en zal met MacBook enzo ook wel zijn.

Je krijgt een doos waar echt alleen het product zelf in past, geen toebehoren of iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:39

Soullie

Planeshift

Carlos0_0 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:36:
[...]

Nee alleen de watch zelf, ook geen oplader of iets.
Is met iPhone het zelfde, en zal met MacBook enzo ook wel zijn.

Je krijgt een doos waar echt alleen het product zelf in past, geen toebehoren of iets.
Okido, bedankt voor het antwoord.
Dacht het al maar fijn dat ik het nu zeker weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:03
schumi1986 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:47:
Ben helemaal niet onder de indruk van de Milanees loop van de Ultra 2.

Het is extreem licht maar voelt daarom ook erg goedkoop aan. De look van een Apple Watch Ultra 2 met een Alpine bandje smoelt wat mij betreft toch beter.

Mijn Apple Watch Ultra 2 gaat dus retour
Dat lichte gewicht komt nu eenmaal doordat titanium een stuk lichter is dan staal. Dat gevoel had ik ook toen ik vroeger eens een titanium quartzhorloge had.
De titanium Watch 10 met milanese band heeft wel een band van staal, vreemd genoeg. Dezelfde band als de stalen Watch 9 en eerder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Wat gebruiken jullie als weer complication?

Ik wil eigenlijk het zelfde als met regen. Maar dan een forecast met temperaturen. Lijkt niet in de standaard weer app te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausssie
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-05 08:38
Prullenbak84 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:33:
Ik heb overigens zojuist mijn Series 10 aluminium zwart binnen. Helaas wel zoals verwacht een te groot bandje besteld.

Ik las overal dat je dat tegenwoordig gewoon om kan ruilen in de Apple Store. Is dat gewoon een kwestie van naar binnen lopen, of moet je eerst iets bij apple in gang zetten?
Heb je hier al ervaring mee? Heb het nooit eerder gehoord, maar zou wel makkelijk zijn als je gewoon je bandje kan ruilen voor een ander bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Milanese loop wil ik wel eens zien/proberen in de winkel. Vind het op de foto’s niet mooi. Is mij te decadent/doet af van de ‘stoere look’ en heel cru gezegd staat het een beetje gay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:42

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Redondo1982 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 19:52:
[...]

Inderdaad, ik ben er ook niet tevreden mee. Niet omdat ie op de Jet Black lijkt, want best mooi. Alleen ik wilde juist een paar tintjes minder.
Jep. Erg jammer. Die van mij is al retour aangemeld. Ik ga van de week maar eens langs de Apple Store om de kleurtjes te bekijken. Want als die Naturel een champagnekleur heeft houd ik toch mijn Ultra. Kansloos dat ze Modular Ultra niet op de AWS 10 hebben. Dat grote scherm van de AWS 10 heeft ruimte te veel voor de normale Modular.

[ Voor 12% gewijzigd door Mog op 20-09-2024 21:10 ]

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Mog schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 21:08:
[...]

Jep. Erg jammer. Die van mij is al retour aangemeld. Ik ga van de week maar eens langs de Apple Store om de kleurtjes te bekijken. Want als die Naturel een champagnekleur heeft houd ik toch mijn Ultra. Kansloos dat ze Modular Ultra niet op de AWS 10 hebben. Dat grote scherm van de AWS 10 heeft ruimte te veel voor de normale Modular.
Die van mij gaat denk ik ook retour. Ga morgen even kijken voor de Ultra black en dan ga ik mijn normale klok ook weer mee dragen. Gebruik ik de Ultra voor de sporttijden en als ik lekker lazy erbij loop.

Het comfort is wel goed van de nieuwe S10. Mooi dun ook. Ik heb nu al een S7 RVS zilver en wil niet weer dezelfde kleur op de één of andere manier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Redondo1982 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 21:53:
[...]

Die van mij gaat denk ik ook retour. Ga morgen even kijken voor de Ultra black en dan ga ik mijn normale klok ook weer mee dragen. Gebruik ik de Ultra voor de sporttijden en als ik lekker lazy erbij loop.

Het comfort is wel goed van de nieuwe S10. Mooi dun ook. Ik heb nu al een S7 RVS zilver en wil niet weer dezelfde kleur op de één of andere manier.
Ik kwam net op Reddit langs een post waar iemand de AWS10 Titanium Naturel vergelijkt met de AWS7 Stainless Steel Silver. Dat is voor mij het zetje wat ik nodig had om mijn Leisteen om te ruilen (en ruim een maand te wachten :'()

Apple Watch Series 10 Titanium Naturel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EdY96BgfKYEsLXIL7xHNaBvb0Ns=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/97BUThIzBixbDnRleifTBOyO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lJP0p5YJIXdKRBe5T4Q-1XiiA60=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zsV1En8rt19stUWWjzDISHZh.jpg?f=fotoalbum_large

Apple Watch Series 7 Stainless Steel Silver:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f6rpcjr8Ag-zPCBDEUQbte0JjVk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uVjM3FXm7ZjHjGRs4GNi2WDq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:01
Mog schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 21:56:
[...]

Ik kwam net op Reddit langs een post waar iemand de AWS10 Titanium Naturel vergelijkt met de AWS7 Stainless Steel Silver. Dat is voor mij het zetje wat ik nodig had om mijn Leisteen om te ruilen (en ruim een maand te wachten :'()
Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hier vandaag de 42mm natural titanium binnen gekregen. Ik kom van de zwarte series 7 41mm. Moet nog een weekje wachten op de hermes bandjes maar de Watch zelf is mooi! Geluidkwaliteit zonder airpods is matig, meer een gimmick dat je zo muziek kan spelen. Scherm zie ik weinig verschil mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-05 20:58
Beide prachtig, ik zie verrassend weinig verschil tussen titanium en RVS, met deze afwerking van het titanium.

Een stukje platter is wel mooi, mis nog een beetje de eerste generatie lederen armbandjes van Apple.
Dat zou voor mij een grotere upgrade zijn dan van series 9 rvs naar de 10
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Nu ik een AWU2 heb, wil ik telefoontjes opnemen met double pinch. Ik heb AssistiveTouch ingeschakeld. Ik krijg de prompt ook te zien, maar ik kan pinchen wat ik wil. Er gebeurt niks. Doe ik wat fout of is mijn sensor DOA?

Edit: niet AssistiveTouch, maar Double Tap moest aan staan. Got it!

[ Voor 13% gewijzigd door Dennisweb op 20-09-2024 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zeer duidelijk! Ik neig ook naar terug sturen nu. Ik vind de nieuwe leisteen kleur echt boring as hell en enorm tegenvallen. Je ziet helemaal niks van het titanium. Kan net zo goed een alu jet black zijn, waar niks mis mee is overigens.

Ik ga morgen even kijken naar de AWU2 black en dan maak ik een beslissing. Neig op dit moment naar omruil voor de lichte kleur titanium of AWU2 black. Echt heel jammer, maar we doen de AW7 maar weer om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Redondo1982 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 22:33:
[...]

Zeer duidelijk! Ik neig ook naar terug sturen nu. Ik vind de nieuwe leisteen kleur echt boring as hell en enorm tegenvallen. Je ziet helemaal niks van het titanium. Kan net zo goed een alu jet black zijn, waar niks mis mee is overigens.

Ik ga morgen even kijken naar de AWU2 black en dan maak ik een beslissing. Neig op dit moment naar omruil voor de lichte kleur titanium of AWU2 black. Echt heel jammer, maar we doen de AW7 maar weer om.
Ik vind het zwarte titanium van mijn 15 Pro wel meer ‘premium’ aanvoelen dan het aluminium (Jet Black) van mijn Series 10, dus ik snap je helemaal. Daarbij klopt de kleur ook gewoon niet met de productfoto’s van Apple. Persoonlijk zou ik hem omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwarsdrijver
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-05 21:54
Ik heb de AW7 rvs, maar met scheurtje in het scherm. Dus nu voor nieuwe aan het kijken. Ik twijfel tussen AWU en AW10 titanium.

ik doe ook een teamsport, basketbal en dan doe ik een zweetband over de AW7 om niemand met het horloge te beschadigen. Ik denk dat voor basketbal de dunnere AW10 een betere keuze is. Wat denken jullie?

De batterijduur is van de AWU is ook aantrekkelijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Net even met de S10 van mijn vrouw zitten rommelen en hij valt me toch iets tegen in formaat. Draagt op mijn pols niet groter dan de S9 en de kleur van het Natural Titanium is ook niet echt mijn ding. Toch wel aanzienlijk donkerder dan rvs van hiervoor.

Nu nog een Ultra 2 kopen gaat mij wat te ver dus ik doe nog maar een extra jaartje met de ultra 1. Dan komt upgraden met de Ultra 3 wel weer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZCIOLbMZXDYgfGEzXHxTsj3YLXY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fei2F2GXRrjpQK2FIL4KHkKN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 23:15:
Net even met de S10 van mijn vrouw zitten rommelen en hij valt me toch iets tegen in formaat. Draagt op mijn pols niet groter dan de S9 en de kleur van het Natural Titanium is ook niet echt mijn ding. Toch wel aanzienlijk donkerder dan rvs van hiervoor.

Nu nog een Ultra 2 kopen gaat mij wat te ver dus ik doe nog maar een extra jaartje met de ultra 1. Dan komt upgraden met de Ultra 3 wel weer.

[Afbeelding]
Maatje medium Alpine loop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 23:26:
[...]

Maatje medium Alpine loop?
Large maar helemaal “open”, dus niet strak op de pols aan de onderkant.
Puur even om de twee case formaten te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar ook hier oogt het bandje klein. Bij mijn medium zit de sluiting in het 4e lusje.

Kleur bevalt goed? Verder nog verschil merkbaar met de Alpine loop van vorig jaar. Die van de Ultra 1 voelt wel iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 23:45:
[...]

Maar ook hier oogt het bandje klein. Bij mijn medium zit de sluiting in het 4e lusje.

Kleur bevalt goed? Verder nog verschil merkbaar met de Alpine loop van vorig jaar. Die van de Ultra 1 voelt wel iets anders.
Ooh dat verschil zou ik eens moeten proberen met bandjes uit het eerste jaar, dat heb ik zo nog niet ervaren deze voelt gelijk aan de paarse die eraf kwam en die was uit 2023.

Ik heb de sluiting op het tiende zichtbare lusje. Kan ook wel een medium dragen maar heb grote handen dus moet de large hebben zodat ik die helemaal “open” kan doen.

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:38

_AN

Het lijkt er op alsof ik de slaapapneu functie niet kan inschakelen. Ik vermoed dat dit komt door iOS18.1. Kan iemand dit bevestigen?

Edit:
Kwam net tegen dat de functie nog niet in 18.1 zit. Zal wel met de volgende Beta verschijnen.

[ Voor 28% gewijzigd door _AN op 21-09-2024 08:25 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:42
glnk schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 21:07:
Milanese loop wil ik wel eens zien/proberen in de winkel. Vind het op de foto’s niet mooi. Is mij te decadent/doet af van de ‘stoere look’ en heel cru gezegd staat het een beetje gay.
Deze bewoording zou ik niet gebruiken (hoe oud ben je? 12? Kom op hey). Ben het op zich wel eens met je dat de stijl niet lijkt te passen. Zo vind ik de sports bandjes ook minder passen bij een glimmende kast. En de “normale” Milanese loop en die link bandjes enzo niet/minder bij de matte aluminium horloges.

Maar laat mensen lekker doen wat ze zelf mooi vinden.

• Prullenbak84
Mausssie schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 21:02:
[...]

Heb je hier al ervaring mee? Heb het nooit eerder gehoord, maar zou wel makkelijk zijn als je gewoon je bandje kan ruilen voor een ander bandje.
Nee heb hier geen ervaring mee. Hoopte dat iemand hier dat had. Per post alleen het bandje ruilen schijnt sowieso te kunnen dus het lijkt me toch dat ze in de winkel ook wel kunnen helpen. Ik ga dat maar gewoon proberen, denk ik. Op zijn minst kan ik dan andere bandjes passen, want ik weet ook niet meer welke maat ik dan wél moet hebben (en wil er wellicht nog wel een losse bij kopen)

[ Voor 13% gewijzigd door Prullenbak84 op 21-09-2024 07:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Vind de “click” van de Crown Button op m’n nieuwe Ultra 2 vrij soepel.. iets te soepel. Dus double click op de Crown gaat af en toe wat lastig.
Is dit normaal op de Ultra?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rivanov
glnk schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 21:07:
Laat mij er dan maar als een “gay” bijlopen..

Come on.. grow up. Zo’n opmerkingen plaats je maar binnenshuis. Hoeft niet hier.

• glnk
Rivanov schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 07:31:
[...]

Laat mij er dan maar als een “gay” bijlopen..

Come on.. grow up. Zo’n opmerkingen plaats je maar binnenshuis. Hoeft niet hier.
Zal wel meevallen. Het gaat maar om een product. Smaken verschillen.

De trail loop ben ik nog niet helemaal tevreden mee. Ik vind die lus aan het uiteinde storend omdat het niet vlak ligt. Hoever komt de haak van de alpine loop ongeveer bij een pols van 17cm?

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:36
Rivanov schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 07:30:
Vind de “click” van de Crown Button op m’n nieuwe Ultra 2 vrij soepel.. iets te soepel. Dus double click op de Crown gaat af en toe wat lastig.
Is dit normaal op de Ultra?
Valt mij ook altijd op bij een nieuwe. Wordt wel wat 'stroever' gedurende de tijd heb ik het idee. Maar niet noemenswaardig :)

©2004

glnk schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 08:23:
[...]

Zal wel meevallen. Het gaat maar om een product. Smaken verschillen.

De trail loop ben ik nog niet helemaal tevreden mee. Ik vind die lus aan het uiteinde storend omdat het niet vlak ligt. Hoever komt de haak van de alpine loop ongeveer bij een pols van 17cm?
Zie mijn reactie, bij mij is het de 5e lus bij de medium Alpine loop olijfgroen van afgelopen jaar. Ik heb een pols van 17,5 cm. Dus zit net aan de zijkant van de pols.

Smaken verschillen inderdaad. Verbaas me hoeveel mensen hier de trail loop nemen. De Alpine loop en Ocean-bandje vind ik persoonlijk een stuk mooier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:36
dwarsdrijver schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 23:07:
Ik heb de AW7 rvs, maar met scheurtje in het scherm. Dus nu voor nieuwe aan het kijken. Ik twijfel tussen AWU en AW10 titanium.

ik doe ook een teamsport, basketbal en dan doe ik een zweetband over de AW7 om niemand met het horloge te beschadigen. Ik denk dat voor basketbal de dunnere AW10 een betere keuze is. Wat denken jullie?

De batterijduur is van de AWU is ook aantrekkelijk
Ik doe dit ook met voetbal. Tuurlijk is de non AW iets dunner maar als je een dun sportbandje doet dan is het prima te doen.

©2004

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05 17:53
Is er niemand die voor titanium gold is gegaan? Benieuwd naar echte foto’s, aangezien leisteen ook niet blijkt te zijn wat t leek?

• glnk
L23 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 08:37:
[...]

Zie mijn reactie, bij mij is het de 5e lus bij de medium Alpine loop olijfgroen van afgelopen jaar. Ik heb een pols van 17,5 cm. Dus zit net aan de zijkant van de pols.

Smaken verschillen inderdaad. Verbaas me hoeveel mensen hier de trail loop nemen. De Alpine loop en Ocean-bandje vind ik persoonlijk een stuk mooier.
Trail loop vooral vanuit praktisch perspectief. De maat m/l is ook eigenlijk te groot voor mijn pols. De sluiting komt helemaal tot aan het einde en daarmee vallen de gespikkelde details van het bandje weg (jammer). Ik vind de Alpine denk ik ook mooier. Ik ga kijken of ik het nog kan ruilen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-05 22:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E3ob9LRQmXe12oM_kwTzB9SDM9I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CQ355tJIKDBRn0FNxtYM2FSM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sdsrrLuj45rCD-TVyLpo-fp7s-o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pf53UNCLMLn5LiMD9HASQE5Q.jpg?f=fotoalbum_large

Persoonlijk vind in het satin black heel mooi!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-05 12:28
Verhoogd niveau van ademstoornissen gedetecteerd.

Lekker wakker worden zo :P

• Mausssie
Prullenbak84 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 07:10:
[...]

Nee heb hier geen ervaring mee. Hoopte dat iemand hier dat had. Per post alleen het bandje ruilen schijnt sowieso te kunnen dus het lijkt me toch dat ze in de winkel ook wel kunnen helpen. Ik ga dat maar gewoon proberen, denk ik. Op zijn minst kan ik dan andere bandjes passen, want ik weet ook niet meer welke maat ik dan wél moet hebben (en wil er wellicht nog wel een losse bij kopen)
Mocht je een link hebben om het via de post te regelen, zou je die dan willen delen? Dank je :).

• ericplan
  • Laatst online: 21:37

ericplan

5180 Wp PV

Bandjesadvies gevraagd. Heb sinds gisteren een AW10 met 42mm kast. Bewuste keus want ik houd niet van grote dingen om m’n pols. Het is mijn eerste AW. Heb er een sportbandje bijgekocht maat S/M maar dat is eigenlijk net te klein, hij zit comfortabel maar wel op het laatste gaatje. Ik slaap ermee en ga ook sporten. Mijn polsomtrek is 19 cm. Ik zoek eigenlijk zoiets als een sololoop maat 10, maar die bestaat niet voor kast 42. Belangrijkste eisen: dun, passend zonder veel overlengte. Liever geen metaal. Suggesties?

A'dam PVOutput

glnk schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 08:54:
[...]

Trail loop vooral vanuit praktisch perspectief. De maat m/l is ook eigenlijk te groot voor mijn pols. De sluiting komt helemaal tot aan het einde en daarmee vallen de gespikkelde details van het bandje weg (jammer). Ik vind de Alpine denk ik ook mooier. Ik ga kijken of ik het nog kan ruilen.
Dat het praktischer zou zijn lees ik inderdaad vaker. Maar de andere bandjes zijn niet onpraktisch is mijn ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wel veel harige polsen in dit topic :P

Elect a clown, expect a circus.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:55
Die speakerfunctie is wel geinig voor podcasts of een achtergrondmuziekje denk ik.
Klink prima.

• glnk
L23 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 09:32:
[...]

Dat het praktischer zou zijn lees ik inderdaad vaker. Maar de andere bandjes zijn niet onpraktisch is mijn ervaring.
Heb inmiddels nog een tweede AWU besteld: nu met de groene Alpine loop. We gaan het zien. Een van de twee gaat retour. :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
Mausssie schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 09:28:
[...]

Mocht je een link hebben om het via de post te regelen, zou je die dan willen delen? Dank je :).
Heb ik niet. Want dan had ik ‘m wellicht gewoon omgeruild voor een nieuw normaal sport-bandje. Past altijd.

In de Store app staat dat “een specialist” in de Apple Store kan helpen. Dus ik zal na mijn bezoek laten weten wat hiervan waar is ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
matthijst schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 09:42:
Die speakerfunctie is wel geinig voor podcasts of een achtergrondmuziekje denk ik.
Klink prima.
Ja gebruik het stiekem al best veel. Ideaal tijdens het koken of wat aanprullen in huis, zonder weer m'n AirPods Pro te hoeven pakken. :) Heb altijd een podcast opstaan als ik bezig ben in huis, dus dan is dit ideaal. Speaker klinkt ook echt heel goed in de U2.

• Rivanov
Hier wat foto's van diverse Temu bandjes. FWIW.

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/80187658

• Mausssie
Hebben mensen ervaring met een series 10 bestellen bij Odido?
Ik zie daar geen keuzemogelijkheid voor de afmetingen van het sportbandje. Benieuwd of je dan een s/m of m/l erbij krijgt.

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 06:44
Mausssie schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 10:14:
Hebben mensen ervaring met een series 10 bestellen bij Odido?
Ik zie daar geen keuzemogelijkheid voor de afmetingen van het sportbandje. Benieuwd of je dan een s/m of m/l erbij krijgt.
Die hebben een universele maat. Ik heb deze met de 10 4g en ink. Mijn pols is 20 cm en past goed.

[ Voor 10% gewijzigd door Tomas_ op 21-09-2024 10:34 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Northernstar1 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 08:46:
Is er niemand die voor titanium gold is gegaan? Benieuwd naar echte foto’s, aangezien leisteen ook niet blijkt te zijn wat t leek?
De kleur is net iets donkerder dan rvs goud van de series 9, maar niet zo “donker” als het rvs goud van de series 5. Er zit een hele lichte rood koperen glans in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9_vy9O5HQGuw4Xxz8fWdgccdp8c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fCgaNEUzi6EYRj6Cz0UsKqge.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0z0ECrqrvnP_VahcO43OIqy9tO0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W9KkmBFdAGasXsb6BqJNl9kN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ew6doxYuFDwxeP0lSVkIg3ZnHAw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dkG0bBB8J76AyH4rqUqd0aYn.jpg?f=fotoalbum_large

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
Haga schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 10:32:
[...]

De kleur is net iets donkerder dan rvs goud van de series 9, maar niet zo “donker” als het rvs goud van de series 5. Er zit een hele lichte rood koperen glans in.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Chique! Best mannelijk ook nog wel moet ik toegeven

• BarendBotje
  • Niet online
glnk schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 09:45:
[...]

Heb inmiddels nog een tweede AWU besteld: nu met de groene Alpine loop. We gaan het zien. Een van de twee gaat retour. :Y)
Dan hoop ik dat hij binnen het retour window van de eerste binnenkomt 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:30
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Goud/blauw prachtige combi. Een blauwe leather link zou hier ook perfect bij passen.

• Donstil
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Met die groene band wel fraai overigens. Goeie combo.

• glnk
BarendBotje schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 10:40:
[...]

Dan hoop ik dat hij binnen het retour window van de eerste binnenkomt 😄
Ja hoor. Dinsdag komt de bezorger. 🙂

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05 17:53
Bedankt voor je foto’s. Ben hem toch maar op gaan halen. Hij lag klaar maar ik kon hem nergens zien en open maken is houden. Dus was wel een gokje 😅

quote]Haga schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 10:32:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
[/quote]

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Goud zou ik niet zo snel kiezen, maar in combinatie met de juiste kleur band ziet er echt mooi uit.

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik heb gisteren de Apple Watch 10 binnen gekregen ter vervanging van de series 4 (die het ook nog altijd prima doet).

Vreemde issue: ik krijg geen meldingen binnen op m’n iPhone dat de Apple Watch volledig is opgeladen (of moet worden opgeladen voordat je gaat slapen).

Check: permissies staan aan en de schakelaar in de Watch app bij slaap (oplaad herinneringen) staat ook aan.
Toggle uitgezet, Watch en telefoon herstart, aangezet, maar nog altijd niks.

Ik kan wel via widgets op m’n iPhone het batterijpercentage van alle verbonden apparaten zien dus ook de Watch als hij op de lader ligt.

Op m’n oude Apple Watch werkte dit wel probleemloos. Nog iemand?

(Op Reddit nog iemand gevonden: https://www.reddit.com/r/AppleWatch/s/zQU3FpjWPW)

[ Voor 5% gewijzigd door Ptoeneigh op 21-09-2024 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
Mooi bandje hoor.
Persoonlijk vind ik deze ook wel mooi:

https://www.apple.com/nl/...rt-49-mm-naturel-titanium

Ik sport regelmatig, dan is het wel handig...bandje afspoelen en is zo droog.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:29
BarendBotje schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 10:39:
[...]

Chique! Best mannelijk ook nog wel moet ik toegeven
Haha. Wat is een mannelijk horloge? Het is een Apple Watch. Gewoon een kleine iPad op je pols. Wel heel chill overigens, maar ik kan me altijd moeilijk voorstellen dat iemand het mooi vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
@Mausssie (onder andere?)

Bij de Apple Store geen enkel probleem om alleen je bandje om te ruilen. Je kan dan gewoon kiezen welke je wil en eventueel moet je dan bij betalen als je een duurdere kiest uiteraard.

“Op papier” ruil je je hele Watch om, maar in de praktijk alleen t bandje. Je moet dus wel even alles meenemen want dan kunnen ze alles scannen enzo.

Nu dus een denim braided loop. Ziet er bij daglicht wel een stuk lichter uit dan in de winkel. Dat valt een beetje tegen. Hopelijk went dat nog, anders toch ook de per post methode nog maar even testen :S

[ Voor 47% gewijzigd door Prullenbak84 op 21-09-2024 13:35 ]

• BarendBotje
  • Niet online
giantgiantus schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 13:15:
[...]

Haha. Wat is een mannelijk horloge? Het is een Apple Watch. Gewoon een kleine iPad op je pols. Wel heel chill overigens, maar ik kan me altijd moeilijk voorstellen dat iemand het mooi vind.
Mwa (rosé) goud werd doorgaans wel gezien als meer vrouwelijk, deze is wel goed te pruimen voor iedereen. Zo bedoelde ik het, jouw laatste opmerking snap ik niet :)

• Redondo1982
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Apple verkocht de gouden altijd met de paarse banden. Die moet je even bekijken. Echt mooie combo. Er is een nieuwe paarse band namelijk, lekker donker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Mog schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 12:14:
[...]

Goud zou ik niet zo snel kiezen, maar in combinatie met de juiste kleur band ziet er echt mooi uit.
Ja, best netjes.

Overigens heb ik besloten om mijn AW S10 Titanium leisteen te houden. Ik heb hem nu goed in daglicht gezien en ik ben best tevreden nu. Overigens kom ik van RVS zilver af dus wilde ook wat anders een keer, daar zal het ook mee te maken hebben.

• Prullenbak84
ericplan schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 09:29:
Bandjesadvies gevraagd. Heb sinds gisteren een AW10 met 42mm kast. Bewuste keus want ik houd niet van grote dingen om m’n pols. Het is mijn eerste AW. Heb er een sportbandje bijgekocht maat S/M maar dat is eigenlijk net te klein, hij zit comfortabel maar wel op het laatste gaatje. Ik slaap ermee en ga ook sporten. Mijn polsomtrek is 19 cm. Ik zoek eigenlijk zoiets als een sololoop maat 10, maar die bestaat niet voor kast 42. Belangrijkste eisen: dun, passend zonder veel overlengte. Liever geen metaal. Suggesties?
Omruilen voor een maat M/L ? Of een solo loop van een ander merk zoeken.

• ericplan
  • Laatst online: 21:37

ericplan

5180 Wp PV

Prullenbak84 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 14:01:
[...]
Omruilen voor een maat M/L ? Of een solo loop van een ander merk zoeken.
Omruilen, nee. Geen zin in overlengte want dat is onnodig dikker om de pols.
Zoek inderdaad een solo van een ander merk. Lastige markt met veel goedkope zooi.

A'dam PVOutput

• Steven030
  • Laatst online: 21:17
Ik heb nu de zwarte Ultra 2, maar ik zie slaap apneu niet bij de gezondheidschecklist staan om in te schakelen. Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alexknl
  • Laatst online: 20:08
Vandaag eens in de winkel gaan kijken naar de S10 en U2 ter vergelijking met m'n S6 45mm. De S6 ziet er klein uit zo naast de nieuwe modellen. Ik heb een polsomtrek van 20cm dus het wordt wellicht toch eens tijd voor een groter model :)

S6 vs. S10
S10 inderdaad een stuk dunner en groter. Wel had ik verwacht dat Jet Black meer een premium uitstraling zou hebben, maar in het echt is het me toch wat te shiny. Groter scherm van deze S10 kan me zeker bevallen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M9UPV73cG9wF6THiKZbN0-X2ofg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GFuDtOM9JHMuJUxAZ4p8Nb8o.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HWsPVi3H9HDac_JH2aeWqETrEbU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xgJmw3bxipt6kbyekvJYqMtt.jpg?f=fotoalbum_tile

S6 vs. U2 Black en Natural
Zowel de zwarte als de natural bekeken maar persoonlijke voorkeur gaat dan toch uit naar de natural. De zwarte had ook al best wat zichtbare vingervlekken op de kast.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xry0fbeijrYpIPQj0uPgUCI4tKs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zficf0Rwc2bCnXOW4PRLHXhs.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OzrmW8Ut3NDX2PklZz2KX7StEzA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K6VJzmHOrz0faLLJEpsfCx5O.jpg?f=fotoalbum_tile

Natural U2 dus wellicht een mooie vervanger, maar om nu een model van 2023 te halen, dan wacht ik nog even op wat de U3 gaat brengen. Tenzij er een leuke aanbieding voorbij komt.. :9

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Redondo1982 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 13:36:
[...]

Apple verkocht de gouden altijd met de paarse banden. Die moet je even bekijken. Echt mooie combo. Er is een nieuwe paarse band namelijk, lekker donker.
Eens, heb zelf o.a. een mooie Ultra Violet SB uit 2017. Die doet het ook heel goed met “goud”. Of het nu RVS of Titanium is. 😉

• PrettigGestoord
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 16-05 19:24
Hier ook gaan kijken naar de S10 en de Jet Black laat ik maar voor wat het is. Dat hou je gewoon niet proper.
Het vorige Jet Black product van Apple vond ik ook een drama, net zoals piano lak in een auto.

Zal dus een naturel worden, maar de 46mm is wel netjes hoor 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Alexknl schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:27:
Vandaag eens in de winkel gaan kijken naar de S10 en U2 ter vergelijking met m'n S6 45mm. De S6 ziet er klein uit zo naast de nieuwe modellen. Ik heb een polsomtrek van 20cm dus het wordt wellicht toch eens tijd voor een groter model :)

S6 vs. S10
S10 inderdaad een stuk dunner en groter. Wel had ik verwacht dat Jet Black meer een premium uitstraling zou hebben, maar in het echt is het me toch wat te shiny. Groter scherm van deze S10 kan me zeker bevallen.
[Afbeelding][Afbeelding]

S6 vs. U2 Black en Natural
Zowel de zwarte als de natural bekeken maar persoonlijke voorkeur gaat dan toch uit naar de natural. De zwarte had ook al best wat zichtbare vingervlekken op de kast.
[Afbeelding][Afbeelding]

Natural U2 dus wellicht een mooie vervanger, maar om nu een model van 2023 te halen, dan wacht ik nog even op wat de U3 gaat brengen. Tenzij er een leuke aanbieding voorbij komt.. :9
Ik vind de AWU2 black wel veel rustiger en minder verkeerd aanwezig voor m’n gevoel. Met verkeerd bedoel ik dat het het model een beetje kapot maakt, alsof het niet helemaal klopt. Met de zwarte is ie mooi uniform met het scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-05 14:05
Ptoeneigh schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 12:15:
Ik heb gisteren de Apple Watch 10 binnen gekregen ter vervanging van de series 4 (die het ook nog altijd prima doet).

Vreemde issue: ik krijg geen meldingen binnen op m’n iPhone dat de Apple Watch volledig is opgeladen (of moet worden opgeladen voordat je gaat slapen).

Check: permissies staan aan en de schakelaar in de Watch app bij slaap (oplaad herinneringen) staat ook aan.

Ik kan wel via widgets op m’n iPhone het batterijpercentage van alle verbonden apparaten zien dus ook de Watch als hij op de lader ligt.

(Op Reddit nog iemand gevonden: https://www.reddit.com/r/AppleWatch/s/zQU3FpjWPW)
Nu je het zegt. Volgens mij heb ik dit ook op mijn Watch 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Laatst online: 20:08
cracking cloud schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 18:21:
[...]

Nu je het zegt. Volgens mij heb ik dit ook op mijn Watch 10.
Heeft dit misschien met WatchOS 11 te maken? Ik heb deze meldingen volgens mij ook niet meer op m'n S6. Straks even op letten.

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 06:44
Ptoeneigh schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 12:15:

Ik zag de melding in mijn dynamic island voorbijkomen dacht ik. Wel anders dan eerst. Zag er een beetje vaag uit.

PrettigGestoord schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:13:
Hier ook gaan kijken naar de S10 en de Jet Black laat ik maar voor wat het is. Dat hou je gewoon niet proper.
Het vorige Jet Black product van Apple vond ik ook een drama, net zoals piano lak in een auto.

Zal dus een naturel worden, maar de 46mm is wel netjes hoor 👍
Heb hem nu twee dagen om en dat valt reuze mee. Een stuk minder dan de iPhone 7 (ook Jet Black) destijds.

• Steven030
Ik dacht dat de slaapapneu meldingen gewoon in Nederland beschikbaar zouden zijn, maar ik zie dit terwijl zowel Watch (UWA2) als telefoon op regio Nederland staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CWtRCqCf3uhqvuIFok71Su45U9g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TUmBQtfV7E7a55L9mJwc3i83.jpg?f=fotoalbum_large
Iemand een idee?

[ Voor 6% gewijzigd door Steven030 op 21-09-2024 20:32 ]

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23:07
Steven030 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 20:32:
Ik dacht dat de slaapapneu meldingen gewoon in Nederland beschikbaar zouden zijn, maar ik zie dit terwijl zowel Watch (UWA2) als telefoon op regio Nederland staan:
[Afbeelding]
Iemand een idee?
Software update?

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Steven030 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 20:32:
[Afbeelding]
Iemand een idee?
Hier regio Nederland en heb hem zojuist geactiveerd. Dus zal niet regio gebonden zijn?

• Steven030
Vreemd. Telefoon en Watch allebei voorzien van de laatste officiele updates (18.0 en 11.0), geen bèta’s

• BarendBotje
  • Niet online
Lees op Reddit toch wat issues met de kras bestendigheid van de awu black, iemand nogmeer hier last van?

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:46

SambalBij

We're all MAD here

Afgelopen week de zwarte AWU2 besteld (nog niet geleverd, backorder) maar nu je hier en daar (op reddit o.a.) posts begint te zien van mensen waar binnen 24 uur er al krassen helemaal door de coating gaan, begin ik toch te twijfelen...
Ik heb een tijdje terug een Ultra 1 gehad, en die had toch wel wat krasjes e.d. op de rand direct om het scherm. Dat viel daar niet zo op afhankelijk van de lichtinval, omdat het allemaal dezelfde kleur was. Maar als dat soort kleine krasjes meteen door de zwarte coating heen gaat en die dus titaniumkleur krijgen, dan ga ik nu toch wel twijfelen of ik die order niet beter kan annuleren en toch voor de titaniumkleurige moet gaan...

(Edit: Dit soort krasjes ben ik dus een beetje bang voor... :o)

Zijn er mensen hier met de zwarte die al een beetje gevoel hebben met hoe gevoelig of juist niet die coating is?

[ Voor 9% gewijzigd door SambalBij op 21-09-2024 21:34 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Steven030 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:02:
Vreemd. Telefoon en Watch allebei voorzien van de laatste officiele updates (18.0 en 11.0), geen bèta’s
Waar komt de Watch vandaan?
Ik weet bijvoorbeeld uit ervaring dat bepaalde functies op basis van het serienummer geactiveerd of gedeactiveerd worden. Destijds bij de series 4 had ik een Amerikaanse Watch die ECG had terwijl dat hier nog niet beschikbaar was (gewoon regio België).
Nu is dat ook met die zuurstof meter (SPO) die deactiveren ze op watches die in Amerika verkocht zijn.

Dus ik heb een vermoeden dat je Watch een serienummer heeft dat gelinkt staat aan een land waar die apneu metingen nog niet geactiveerd mogen worden, zou dat kunnen?
Wel ver gezocht natuurlijk en mogelijk een glitch.

Je kunt natuurlijk wel gaan klooien door de Watch te ontkoppelen en ‘m opnieuw te installeren maar liever niet natuurlijk.

Hier een Apple Watch 10 regio België, besteld bij Apple zelf. Heb het via de gezondheidsapp kunnen activeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Ptoeneigh op 21-09-2024 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
Ptoeneigh schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 22:12:
[...]

Waar komt de Watch vandaan?
Ik weet bijvoorbeeld uit ervaring dat bepaalde functies op basis van het serienummer geactiveerd of gedeactiveerd worden. Destijds bij de series 4 had ik een Amerikaanse Watch die ECG had terwijl dat hier nog niet beschikbaar was (gewoon regio België).
Nu is dat ook met die zuurstof meter (SPO) die deactiveren ze op watches die in Amerika verkocht zijn.

Dus ik heb een vermoeden dat je Watch een serienummer heeft dat gelinkt staat aan een land waar die apneu metingen nog niet geactiveerd mogen worden, zou dat kunnen?
Wel ver gezocht natuurlijk en mogelijk een glitch.

Je kunt natuurlijk wel gaan klooien door de Watch te ontkoppelen en ‘m opnieuw te installeren maar liever niet natuurlijk.

Hier een Apple Watch 10 regio België, besteld bij Apple zelf. Heb het via de gezondheidsapp kunnen activeren.
Hij komt van Vodafone, dus ik ga er vanuit dat het op dat gebied wel goed zit. Ik lees op Reddit dat wel meer mensen er last van hebben in verschillende landen (VS/UK), maar dat herstarten etc bij de meesten wel werkt. Tot nu toe bij mij geen succes, maar wie weet heeft hij een nachtje slaap nodig :). Thanks in ieder geval

• felixctt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-09-2024
Vreemd probleem. Ik had de Apple Watch Ul;tra 1 gekoppeld aan mijn iPhone 12 Pro. Gisteren heb ik mijn iPhone 16 Pro Max ontvangen. Voor ik de boel ging overzetten heb ik de KPN Multisim opgezegd en verwijderd. Na het overzetten van alle gegevens van de iPhone 12 Pro naar de iPhone 16 Pro Max heb ik de Multisim via de Watch app opnieuw aangevraagd en toegevoegd. Echter blijft hij nu al ruim 24 uur staan op ‘Activating’. Na gebeld te hebben met KPN gaven zij mij het advies naar fabrieksinstellingen te resetten. Ik heb de Watch naar fabrieksinstellingen gereset en opnieuw gekoppeld. Vervolgens heb ik de Multisim gekoppeld en blijft hij nog steeds op ‘Activating’ staan. Volgens KPN is er geen sim aan mijn 06-nummer gekoppeld en kunnen zij ook niks verwijderen/deactiveren/activeren etc. Met andere woorden, het lijkt erop dat mijn Multisim in combinatie met mijn Apple Watch Ultra bricked is en KPN zegt zoek het maar uit.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RPfVrmo0_JtBOnDnXyWMAAc1d14=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CFQMNjwDGuc4jsHzCbgxYGRF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door felixctt op 21-09-2024 22:34 ]

• BarendBotje
  • Niet online
Vind het wel ironisch dat de ultra black meer krast dan de jet black terwijl men andersom had verwacht. Vind het wel balen, de zwarte ultra had me wel positief verrast in de store.. begin nu toch lichtelijk te twijfelen 😂
Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Bandjes / Hoesjes / Cases / Accessoires

De eerste dagen na een iOS/watchOS update kan de batterijduur tijdelijk afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.