Ik denk niet perse afgunst. Maar Rolex heeft beetje slecht imago. Als je IWC of Patek draagt zijn er veel minder negatieve reacties.Redondo1982 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 07:42:
[...]
Ligt eraan waar en in welke branche, maar het is toch te erg voor woorden. Het heeft alleen maar te maken met het negatieve imago door al die overvallen. Ook in Nederland ben je direct een patser als je wat duurders draagt/kan kopen dan een ander. Afgunst is dus ook zeker een reden. Jammer jammer…
Maarja, iedereen loopt nu dus wel met een AW of een andere smartwatch om hierdoor. Dus ik denk aan een complot vanuit Apple en andere concerns.
Rolex is gewoon mainstream geworden en daarom is er een enorme hekel aan gekomen. Elke debiel heeft er tegenwoordig één, waarvan 99% nep. En dan lopen ze ook nog nep met één van de duurste series: Day Date. Samen met een fake Cartier brilletje.giantgiantus schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 07:53:
[...]
Ik denk niet perse afgunst. Maar Rolex heeft beetje slecht imago. Als je IWC of Patek draagt zijn er veel minder negatieve reacties.

Patek is niet voor iedereen weggelegd haha en het mooie is dat die soms niet eens herkent wordt. Mooi hè?!
IWC, tja niet echt mijn smaak. Ik heb er wel één, zij het gedwongen ingebouwd in mijn auto
AW is ook mainstream geworden, maar wel een stuk minder hekel aan gekomen dan in het begin. Toen deden mensen er lacherig over. Nu lees je héél sporadisch nog weleens een ontkenner op de frontpage die zegt dat ie nooit een AW in z’n omgeving ziet. Nou, we weten wel uit wel kamp die komt en/of hij zit volledig afgesloten van de buitenwereld.
I don't have dreams, I have goals!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vandaar dat ik hem dus niet altijd omdoe, gelukkig is er voor de kenners nog wel onderscheid tussen bepaalde rolexen maar voor de onwetende kijker kan het anders overkomen idd.schumi1986 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 02:21:
Heb het idee dat je met een Rolex tegenwoordig meer negatief bekijks trekt dan met een Apple Watch
Ooh dat siert je maar dat is helaas niet de norm.giantgiantus schreef op donderdag 19 september 2024 @ 23:16:
[...]
Ik moet zeggen dat ik niet heel vaak kijk wat een consultant die bij mij over de vloer komt draagt 😂. Dus doe er gerust 4 om.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
IWC mogen ze houden maar een Patek komt er ooit nog wel eens. Alleen daar moet kleine Donstilletje wel even voor doorsparengiantgiantus schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 07:53:
[...]
Ik denk niet perse afgunst. Maar Rolex heeft beetje slecht imago. Als je IWC of Patek draagt zijn er veel minder negatieve reacties.
Het gaat niet alleen om afgunst hoor, ik vind die dikke horloges persoonlijk gewoon heel erg lelijkRedondo1982 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 07:42:
[...]
Ligt eraan waar en in welke branche, maar het is toch te erg voor woorden. Het heeft alleen maar te maken met het negatieve imago door al die overvallen. Ook in Nederland ben je direct een patser als je wat duurders draagt/kan kopen dan een ander. Afgunst is dus ook zeker een reden. Jammer jammer…
Maarja, iedereen loopt nu dus wel met een AW of een andere smartwatch om hierdoor. Dus ik denk aan een complot vanuit Apple en andere concerns.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ik werk maandag t/m zondag NIETDonstil schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:18:
[...]
Ooh nee dat kan mij niet meer echt boeien, eerste jaren wel gedaan.
Ik werk maandag tm donderdag en dan wel een watch om, de andere dagen draag ik hem meestal niet.
Bing
Ik vind juist die dunne horloges lelijk :-)Kassad schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:45:
[...]
Het gaat niet alleen om afgunst hoor, ik vind die dikke horloges persoonlijk gewoon heel erg lelijk
Blij dat er keuze is.
Die hele patserige dingen hoeft voor mij ook niet, maar grotere kast als de AWU vind ik prima.
En het ligt er ook aan hoe je arm is. Als je een arm hebt type annorexia dan snap ik ook wel dat het er niet uit ziet, naar mijn mening natuurlijk, maar op een arm als de mijne is het meer in verhouding.
Heeft iemand al een fatsoenlijk YouTube filmpje kunnen vinden van de donkergrijze titanium series 10? Ik ben redelijk gecharmeerd van die variant, maar ik zie hem tot nu toe alleen voorbij komen in hele snelle hands-on filmpjes van vlak na de presentatie.
Binnenkort sowieso even in het echt bekijken. Ik heb nu een 2020 SE 44mm, dus ik verwacht best wel een upgrade. Deze slechts vier jaar oude Watch krijgt trouwens geen WatchOS 11 meer trouwens
Binnenkort sowieso even in het echt bekijken. Ik heb nu een 2020 SE 44mm, dus ik verwacht best wel een upgrade. Deze slechts vier jaar oude Watch krijgt trouwens geen WatchOS 11 meer trouwens
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ja, ieder zijn ding. Het is wel de eerste keer dat ik het hoor haha. Ook weleens verfrissend haha.Kassad schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:45:
[...]
Het gaat niet alleen om afgunst hoor, ik vind die dikke horloges persoonlijk gewoon heel erg lelijk
Met dik bedoelt hij wat anders, te weten dure merken en uitvoeringen. Meest bekende merken: Rolex, AP en Patek.freshy98 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:54:
[...]
Ik vind juist die dunne horloges lelijk :-)
Blij dat er keuze is.
Die hele patserige dingen hoeft voor mij ook niet, maar grotere kast als de AWU vind ik prima.
En het ligt er ook aan hoe je arm is. Als je een arm hebt type annorexia dan snap ik ook wel dat het er niet uit ziet, naar mijn mening natuurlijk, maar op een arm als de mijne is het meer in verhouding.
Ik bedoelde ook de afmetingen hoor, die enorme schakels, grote behuizing, echt verschrikkelijk. Ik associeer er ook altijd een te luidruchtige patjepeeër bij met te ver openstaand overhemd, type ondernemer in een te grote SUV die naar Nederlandstalige muziek luistert. Zit allemaal in mijn hoofd, ik weet hetRedondo1982 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:58:
[...]
Met dik bedoelt hij wat anders, te weten dure merken en uitvoeringen. Meest bekende merken: Rolex, AP en Patek.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Verwijderd
Ligt ook een beetje aan wie het draagt en hoe diegene het draagt. Is met bepaalde kledingmerken ook zo.giantgiantus schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 07:53:
[...]
Sub, GMT2 in staal kan nog wel, ga je naar bicolor of full gold (met diamanten/baguette) dan wordt het wat anders haha.Donstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:14:
[...]
Vandaar dat ik hem dus niet altijd omdoe, gelukkig is er voor de kenners nog wel onderscheid tussen bepaalde rolexen maar voor de onwetende kijker kan het anders overkomen idd.
Het ligt er ook wat je aan hebt. Trainingspakkie en goudgeel is wat fout, maar wel lekker hoor. Dita brilletje op haha.
Maar er gaat op dit moment niets boven een AW qua comfort en gemak. Als ik hem niet om heb dan mis ik hem gelijk en zit ik op m'n normale klok met mijn vingers te swipen haha.
Moet je niet doen, want dan benadeel je de mensen die dat niet doen maar wel dit soort mooie horloges waarderen. Daar is het allemaal mee begonnen! In de basis heb je wel gelijk hoor.Kassad schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:02:
[...]
Ik bedoelde ook de afmetingen hoor, die enorme schakels, grote behuizing, echt verschrikkelijk. Ik associeer er ook altijd een te luidruchtige patjepeeër bij met te ver openstaand overhemd, type ondernemer in een te grote SUV die naar Nederlandstalige muziek luistert. Zit allemaal in mijn hoofd, ik weet het
Overigens een Patek en een Day Date van Rolex zijn zo groot niet. Jij refereert aan een Daytona ed. Je beschrijft eigenlijk nog meer een ouderwetse Breitling Chronomat oid haha.
Sea Dweller Deep Sea, al kijk ik wel met een scheef ook naar de Sea Dweller non Deep Sea in half gold, verder eens met je bericht. Maar ik ben 2m en heb de polsen die daarbij gaan, dus de Ultra lijkt bij mij ook "niet groot", om het daarmee maar weer ontopic te makenRedondo1982 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:04:
[...]
Sub, GMT2 in staal kan nog wel, ga je naar bicolor of full gold (met diamanten/baguette) dan wordt het wat anders haha.
Het ligt er ook wat je aan hebt. Trainingspakkie en goudgeel is wat fout, maar wel lekker hoor. Dita brilletje op haha.
Maar er gaat op dit moment niets boven een AW qua comfort en gemak. Als ik hem niet om heb dan mis ik hem gelijk en zit ik op m'n normale klok met mijn vingers te swipen haha.
Nog niemand hier wat foto’s van de nieuwe zwarte Apple Watch ultra’s?
[ Voor 5% gewijzigd door TheKerremenke op 20-09-2024 10:32 ]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Zeker, ben de mijne deze ochtend direct gaan ophalen zodra de winkel openging.AiR60 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:34:
Heeft iemand uberhaupt al iets ontvangen? haha
Alleen nog te druk bezig geweest met nieuwe iPhone en Watch om een ervaring te delen.
Ik kom van een 7 45mm en merk wel dat het scherm iets groter is geworden. De randen lijken wel iets dikker maar dat is misschien een illusie omdat ik nu een zilveren kast heb tegenover een donkere.
Verder merk je wel dat die iets dunner is en dat maakt het wel mooier rond je pols.
Ik ben ook echt onder de indruk van de speakers in de Watch, had niet verwacht dat ze zo zuiver gingen klinken.
![]() | ![]() |
[ Voor 36% gewijzigd door AppleFan2007 op 20-09-2024 11:06 ]
Patience my young padawan. UPS is onderweg.TheKerremenke schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:32:
Nog niemand hier wat foto’s van de nieuwe zwarte Apple Watch ultra’s?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zojuist mijn Series 10 in ontvangst genomen van DHL - eerste indruk is vooral dat hij echt heel dun is in vergelijking met mijn vorige AWsAiR60 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:34:
Heeft iemand uberhaupt al iets ontvangen? haha
per aspera ad astra
Mag ik vragen wat jouw polsomtrek is?AppleFan2007 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:05:
[...]
Zeker, ben de mijne deze ochtend direct gaan ophalen zodra de winkel openging.
Alleen nog te druk bezig geweest met nieuwe iPhone en Watch om een ervaring te delen.
Ik kom van een 7 45mm en merk wel dat het scherm iets groter is geworden. De randen lijken wel iets dikker maar dat is misschien een illusie omdat ik nu een zilveren kast heb tegenover een donkere.
Verder merk je wel dat die iets dunner is en dat maakt het wel mooier rond je pols.
Ik ben ook echt onder de indruk van de speakers in de Watch, had niet verwacht dat ze zo zuiver gingen klinken.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ohja, we praten over Apple Watches!Donstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:13:
[...]
Sea Dweller Deep Sea, al kijk ik wel met een scheef ook naar de Sea Dweller non Deep Sea in half gold, verder eens met je bericht. Maar ik ben 2m en heb de polsen die daarbij gaan, dus de Ultra lijkt bij mij ook "niet groot", om het daarmee maar weer ontopic te maken
Nou, nog één keer dan: Deep Sea ook wel gaaf, maar wel aardig bol glaasje haha.
Overigens heb ik nu de S10 Tit binnen, maar wil er eigenlijk een Ultra 2 zwart bij. Ik vind die zo gaaf geworden.
Absoluut, echt een heel stuk dunner en lichter. Comfort is enorm omhoog gegaan.LAD93 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:09:
[...]
Zojuist mijn Series 10 in ontvangst genomen van DHL - eerste indruk is vooral dat hij echt heel dun is in vergelijking met mijn vorige AWs
Sorry voor het tragere antwoord, vond niet meteen een lint meter. Mijn polsomtrek ik 16,5 cm, ik heb zeker niet de grootste polsen maar persoonlijk vind ik de 46mm goed meevallen
Mijn donkere AWS10 titanium is ook binnen. Hij is echt heel donker. Eerder zwart. Hmmmm....
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Momenteel heb ik de AW 5 44 mm. (space gray)
Als ik nu kies voor de AW 10, ga ik dan praktisch echt verschil merken? (los van extra sensoren?)
Als ik nu kies voor de AW 10, ga ik dan praktisch echt verschil merken? (los van extra sensoren?)
Vanaf een series 5 zeker. Bij de series 7 is het scherm al groter geworden en dat vond ik destrijds (komende vanaf een 4) écht een vooruitgang. Ik ga nu (het is weer 3 jaar geleden) naar een 10. Verwacht dat dat een kleiner verschil gaat zijn, maar toch. Jij gaat in die zin dan 2 "stappen"Vic83 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:48:
Het blijft een Apple Watch. Het is iets groter, iets snappier, meer sensors. Als je AWS5 het doet en je mist niets zou ik niet upgraden.Vic83 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:48:
Wat voor mij meespeelde bij het upgraden van een AWS5 naar een AWU2: er is geen upgrade van WatchOS meer. De vorige update was de laatste update voor de Series 5.Mog schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:54:
[...]
Het blijft een Apple Watch. Het is iets groter, iets snappier, meer sensors. Als je AWS5 het doet en je mist niets zou ik niet upgraden.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Dit is mijn 46mm Apple Watch Series 10 Titanium Leisteen (donker). In het echt is het nagenoeg zwart. Als je zei dat dit Jetblack was had ik je ook geloofd. Ik denk dat hij retour gaat en dat ik hem omruil voor een Titanium Naturel 
Binnenshuis:
:strip_exif()/f/image/z3iD5reTkBFy3Juxp29s83ip.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Uvz53nogmJNQ4L3VXhPzsWZk.jpg?f=fotoalbum_large)
In fel zonlicht:
:strip_exif()/f/image/2WMUHposrJmUszaAkgUm3NIr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QYk4MhSKwXftV9hsuaoCisZD.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is toch behoorlijk donkerder dan op Apple's website:
/f/image/wXgR4QVHsAXCu4CTZZt9lBl5.png?f=fotoalbum_large)
Binnenshuis:
:strip_exif()/f/image/z3iD5reTkBFy3Juxp29s83ip.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Uvz53nogmJNQ4L3VXhPzsWZk.jpg?f=fotoalbum_large)
In fel zonlicht:
:strip_exif()/f/image/2WMUHposrJmUszaAkgUm3NIr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QYk4MhSKwXftV9hsuaoCisZD.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/wXgR4QVHsAXCu4CTZZt9lBl5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/PjIYStJS1HlFjItECZDfwim2.png?f=fotoalbum_large)
Heel goed punt. Zou voor mij ook een reden zijn.Joost1991 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:58:
[...]
Wat voor mij meespeelde bij het upgraden van een AWS5 naar een AWU2: er is geen upgrade van WatchOS meer. De vorige update was de laatste update voor de Series 5.
Dankje! Die update zou wel een dingetje kunnen zijn, ja. Geen idee hoe het bijv. zit met beveiliging van betaling via de AW. Ik gebruik 'm nl wel om pinbetalingen mee te doen. Jij een idee?Joost1991 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:58:
[...]
Wat voor mij meespeelde bij het upgraden van een AWS5 naar een AWU2: er is geen upgrade van WatchOS meer. De vorige update was de laatste update voor de Series 5.
Je AWS5 blijft gewoon veilig om te gebruiken. Het is meer dat je geen nieuwe functionaliteiten meer krijgt.Vic83 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:09:
[...]
Dankje! Die update zou wel een dingetje kunnen zijn, ja. Geen idee hoe het bijv. zit met beveiliging van betaling via de AW. Ik gebruik 'm nl wel om pinbetalingen mee te doen. Jij een idee?
Aah dat is jammer, de kleur is zo te zien idd niet onderscheidend genoeg en haalt het bij lange na niet bij de oude graphite stainless steel kleur.Mog schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:00:
Dit is mijn 46mm Apple Watch Series 10 Titanium Leisteen (donker). In het echt is het nagenoeg zwart. Als je zei dat dit Jetblack was had ik je ook geloofd. Ik denk dat hij retour gaat en dat ik hem omruil voor een Titanium Naturel
Binnenshuis:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
In fel zonlicht:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik vind het niet lelijk, maar mis vooral het onderscheid met de aluminium versie, dan. Zie sowieso al nooit echt een reden om voor de titanium te gaan, maar nu al helemaal niet echt?Mog schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:00:
Ik heb overigens zojuist mijn Series 10 aluminium zwart binnen. Helaas wel zoals verwacht een te groot bandje besteld.
Ik las overal dat je dat tegenwoordig gewoon om kan ruilen in de Apple Store. Is dat gewoon een kwestie van naar binnen lopen, of moet je eerst iets bij apple in gang zetten?
Ik las overal dat je dat tegenwoordig gewoon om kan ruilen in de Apple Store. Is dat gewoon een kwestie van naar binnen lopen, of moet je eerst iets bij apple in gang zetten?
@Prullenbak84 welk bandje heb je? en wat is je polsomtrek als ik vragen mag?
Mijn pols is 18cm. Volgens Apple heb ik dan een 8 nodig voor de gevlochten solobandje. Ik heb een 7 besteld en die is nog steeds te ruim. De 6 van mijn vrouw zit lekker “knus”.Prullenbak84 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:33:
Ik heb overigens zojuist mijn Series 10 aluminium zwart binnen. Helaas wel zoals verwacht een te groot bandje besteld.
Een standaard zwarte solo loop. Ik dacht dat is wel een mooie vervanger van mijn oude sport band die bij mijn allereerste apple watch zat (ook al voldoet die ook nog prima). Mijn polsomtrek is ongeveer 16,5 geloof ik. Ik herinner met het niet goed meer. Maar in ieder geval toen ik hem vorige week bestelde, kwam ik volgens Apple op maat 6 uit. Ik dacht al dat dat aan de ruime kant was, maar na al die jaren Solo loops verkopen, zal Apple het wel weten, toch? Nou niet dus. Ik denk dat ik echt maat 4 moet hebben.Aggressor schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:37:
@Prullenbak84 welk bandje heb je? en wat is je polsomtrek als ik vragen mag?
Gelukkig heb ik ondertussen een collectie aan bandjes (snap nog steeds niet dat je de watch niet zonder bandje kan bestellen, want dan had ik dat dit keer gedaan, denk ik), dus ik kan m wel gebruiken. Dat scheelt.
Overigens passen mijn oude bandjes wel, maar de leather link die bij mijn 41mm series 7 zat, past niet helemaal perfect meer. Hij is duidelijk iets te smal. Logisch, maar toch.
Ik ben wel benieuwd of ze vanaf nu alle bandjes iets breder hebben gemaakt?
[ Voor 25% gewijzigd door Prullenbak84 op 20-09-2024 13:02 ]
Voor mij is het zelfs AWS3 naar AWU2. Ik geniet al een paar jaartjes langer van geen updates meer...Joost1991 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:58:
[...]
Mijn probleem is dat ik misschien te lang wacht met upgraden als een apparaat het nog prima doet. Wat voor mij uiteindelijk de trigger was, is dat de batterij achteruit begint te gaan, niet zozeer in capaciteit maar in max vermogen. Zet ik bijvoorbeeld de flashlight functie aan, dan schakelt 'ie na een halve minuut over op low power mode, om na een reboot weer een nette charge level van 67% te tonen.
Dat dit bij de flashlight al gebeurt daar is nog mee te leven, maar vervelender is het wanneer dit gebeurt tijdens een workout met GPS, dan stopt de opname.
De Ultra zal vast wel even wennen zijn. Ik ben benieuwd!
Eindelijk een mooie Apple WatchBarendBotje schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:50:
Bij de amac even gekeken zojuist. De ultra vind ik er wel mooier uitzien denk ik😊
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als Apple devices niet meer kunnen upgraden naar een hoger OS, krijgen ze vanaf dat moment nog twee jaar lang security updates. Op dat vlak zit je nog goed.Vic83 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:09:
[...]
Dankje! Die update zou wel een dingetje kunnen zijn, ja. Geen idee hoe het bijv. zit met beveiliging van betaling via de AW. Ik gebruik 'm nl wel om pinbetalingen mee te doen. Jij een idee?
Voor diegene die dit interessant vinden (stuurt m'n zus zojuist door)
38mm S3 vs. 42mm S10 vs. 46mm S10
38mm S3 vs. 42mm S10 vs. 46mm S10
:strip_exif()/f/image/0d01TaRXxaLfJglvNX87VOGg.jpg?f=fotoalbum_large)
De 10 heb je ook wat strakker omgedaan zo lijkt het?BarendBotje schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:50:
Bij de amac even gekeken zojuist. De ultra vind ik er wel mooier uitzien denk ik😊
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Welke maat pols heb je? Ik zit ook te twijfelen tussen de UW2 of de 10 zwart..
Ultra ging niet strakker wegens alpine loop. Maat pols weet ik niet 😅😂D-Ed schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:28:
[...]
De 10 heb je ook wat strakker omgedaan zo lijkt het?
Welke maat pols heb je? Ik zit ook te twijfelen tussen de UW2 of de 10 zwart..
De 10 vind ik er wel wat goedkoper uitzien dan de ultra als ik eerlijk ben. Wil graag de malinese loop zien voor ik hem koop, maar die hadden ze niet liggen..
Weet je het vanmiddag te vertellen.BarendBotje schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:42:
[...]
Ultra ging niet strakker wegens alpine loop. Maat pols weet ik niet 😅😂
De 10 vind ik er wel wat goedkoper uitzien dan de ultra als ik eerlijk ben. Wil graag de malinese loop zien voor ik hem koop, maar die hadden ze niet liggen..
Het is overigens Milanese Loop.
Thanks.BarendBotje schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:42:
[...]
Ultra ging niet strakker wegens alpine loop. Maat pols weet ik niet 😅😂
Ik ben begonnen met de 'Series 0', toen de vier en nu de zes (de Stainless Steel versies). Nu twijfel ik over de Ultra in het zwart. Ik ga het nog ff een paar dagen aankijken
Is het mogelijk om de oranje "splash" die je krijgt te zien als je de action button indrukt of als de app de werking van de action button aanpast te disabelen?
Kan het nergens vinden dus ben er bang voor
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Wat is die Digital Crown op de gewone Watch toch extreem lekker. Die heb ik echt gemist op mijn Ultra.
Nieuwe Watch 10 is vandaag gearriveerd en loop weer tegen hetzelfde probleem als vorig jaar aan. Als ik de nieuwe Watch koppel dan mis ik instellingen. Wijzerplaat is anders, mis apps op het device en volgorde van de iconen klopt ook niet. Ondanks dat ik zeg dat het mijn nieuwe Watch moet worden.
Blijkbaar doe ik iets fout. Iemand die dé methode heeft om de huidige series 9 door een 10 te vervangen met behoud van alles wat er nu op staat?
Blijkbaar doe ik iets fout. Iemand die dé methode heeft om de huidige series 9 door een 10 te vervangen met behoud van alles wat er nu op staat?
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Te oude reservekopie? Of Apple Watch daar niet geselecteerd om mee te nemen in de back-up.Drardollan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:18:
Nieuwe Watch 10 is vandaag gearriveerd en loop weer tegen hetzelfde probleem als vorig jaar aan. Als ik de nieuwe Watch koppel dan mis ik instellingen. Wijzerplaat is anders, mis apps op het device en volgorde van de iconen klopt ook niet. Ondanks dat ik zeg dat het mijn nieuwe Watch moet worden.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Ik heb ook teruggezet van reservekopie, en er leek inderdaad niks meegenomen. Nou weet ik ook niet precies wat ik nu mis, behalve inderdaad wijzerplaten en wat settings. Dus het boeide me eigenlijk vrij weinig. Maar vreemd is het wel.Drardollan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:18:
Ook wel een heel specifiek iets wat je wil aanpassenJSchut schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:13:
Is het mogelijk om de oranje "splash" die je krijgt te zien als je de action button indrukt of als de app de werking van de action button aanpast te disabelen?
Ik heb geen idee, dacht van wel.Davidas schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:20:
[...]
Te oude reservekopie? Of Apple Watch daar niet geselecteerd om mee te nemen in de back-up.
Ja, kleur valt mij ook tegen. Ik vind hem wel mooi, maar dit is geen leisteen.Mog schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:44:
Mijn donkere AWS10 titanium is ook binnen. Hij is echt heel donker. Eerder zwart. Hmmmm....
Ik heb net een 8 vervangen door een 10. Dat ging goed, eerst de oude ontkoppeld, daarna de nieuwe gekoppeld en terug gezet van de reservekopie die gemaakt is bij het ontkoppelen van de oude.Drardollan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:18:
Dat heb ik inderdaad niet gedaan, goede om te proberen.bleekie schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:37:
[...]
Ik heb net een 8 vervangen door een 10. Dat ging goed, eerst de oude ontkoppeld, daarna de nieuwe gekoppeld en terug gezet van de reservekopie die gemaakt is bij het ontkoppelen van de oude.
Ik zoek mij nu rot naar de instellingen van de reservekopie. Met iOS18 is alles verplaatst blijkbaar
Wel eerst de oude ontkoppeld? Dan schijnt ie automatisch een reservekopie te maken, al is dat ook bij mij keer fout gegaan.Drardollan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:18:
Ben helemaal niet onder de indruk van de Milanees loop van de Ultra 2.
Het is extreem licht maar voelt daarom ook erg goedkoop aan. De look van een Apple Watch Ultra 2 met een Alpine bandje smoelt wat mij betreft toch beter.
Mijn Apple Watch Ultra 2 gaat dus retour
Het is extreem licht maar voelt daarom ook erg goedkoop aan. De look van een Apple Watch Ultra 2 met een Alpine bandje smoelt wat mij betreft toch beter.
Saffierglas vind ik anders nog wel een reden, ik merk dat als geen bescherming op je ION-X glas aanbrengt deze toch krasjes krijgt na verloop van tijd.Prullenbak84 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:31:
[...]
Ik vind het niet lelijk, maar mis vooral het onderscheid met de aluminium versie, dan. Zie sowieso al nooit echt een reden om voor de titanium te gaan, maar nu al helemaal niet echt?
Dat ga nu doen, geen andere optie denk ik. Ik lees inderdaad overal dat er pas dan een echte recente reservekopie wordt gemaakt.Redondo1982 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:42:
[...]
Wel eerst de oude ontkoppeld? Dan schijnt ie automatisch een reservekopie te maken, al is dat ook bij mij keer fout gegaan.
Hmm, ik heb die ervaring niet. Maar als je die zekerheid wel wil hebben, dan snap ik dat wel ja.Miki schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:48:
[...]
Saffierglas vind ik anders nog wel een reden, ik merk dat als geen bescherming op je ION-X glas aanbrengt deze toch krasjes krijgt na verloop van tijd.
Die nieuwe zwarte watch is wel mooi. Goed zwart zwart ook.
Kwam van een 5, lang niet gebruikt maar toch maar weer eens proberen.
Geen idee wat je met de speaker functie moet, maar er komt wel behoorlijk goed geluid uit.
Kwam van een 5, lang niet gebruikt maar toch maar weer eens proberen.
Geen idee wat je met de speaker functie moet, maar er komt wel behoorlijk goed geluid uit.
Haters everywhere but I don’t really care
Dit heb ik dus ook gedaan. En gaat op zich goed, maar er is helemaal niks teruggezetbleekie schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:37:
[...]
Ik heb net een 8 vervangen door een 10. Dat ging goed, eerst de oude ontkoppeld, daarna de nieuwe gekoppeld en terug gezet van de reservekopie die gemaakt is bij het ontkoppelen van de oude.
Ach, een goede reden om weer eens met wijzerplaten aan de gang te gaan.
Ik ga mijn Leisteen terugsturen en omruilen voor een Naturel. Wel extreem balen. Als Apple normale foto's had geplaatst had ik deze fout niet gemaakt.
De Naturel Titanium is nagenoeg gewoon zilver:
De Naturel Titanium is nagenoeg gewoon zilver:
Hier is alles gewoon netjes overgezet op m'n Ultra 2 (van m'n S4).
Heb eerst m'n 15 Pro overgezet naar 16 Pro. En vervolgens m'n Ultra 2 aan de 16 Pro gekoppeld. Hij heeft hiermee alles van m'n S4 overgenomen.
Heb eerst m'n 15 Pro overgezet naar 16 Pro. En vervolgens m'n Ultra 2 aan de 16 Pro gekoppeld. Hij heeft hiermee alles van m'n S4 overgenomen.
Kan je een foto maken met de sluiting van de band op je arm?Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:40:
Ultra 2 Satin Black incl. Milanese Loop
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hoe denk je erover?
Ik twijfel over deze band, heb je foto’s gemaakt?schumi1986 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:47:
Zit perfect.BarendBotje schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:05:
[...]
Kan je een foto maken met de sluiting van de band op je arm?
Hoe denk je erover?
:strip_exif()/f/image/VAaVEAjSq5p8g761ual4v0eA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kAhPmNFoE9eIonNgB1Zpa4cx.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb deze band in bestelling staan, komt begin Oktober binnen. Kun je een foto maken?schumi1986 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:47:
Zie hierboven.Davidas schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:07:
[...]
Ik heb deze band in bestelling staan, komt begin Oktober binnen. Kun je een foto maken?
Bedoel de naturel kleur, heb namelijk mijn AW Ultra 2 ook in die kleur.
BarendBotje schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:06:
[...]
Ik twijfel over deze band, heb je foto’s gemaakt?
De foto’s van @Rivanov laten goed zien hoe de band eruit ziet, die van mij zit al ingepakt.Davidas schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:07:
[...]
Ik heb deze band in bestelling staan, komt begin Oktober binnen. Kun je een foto maken?
Op foto’s ziet het bandje er goed uit maar voor mij haalt het bandje het gewoon niet bij de Alpine en qua look en gevoel is het voor mij zeker geen €200 euro bandje.
Eerst loskoppelen werkte inderdaad. Die had ik niet verwacht
Dank!
Ooh echt, ik ga vanavond even bij de Apple Store kijken. Die band vond ik als enige de moeite waard eigenlijk.schumi1986 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:47:
Voor iedereen met de Milanees Loop nog een tip van een (helaas) gebruiker met ervaring.
Kijk uit als je lekker met het bandje (je pols) op je Space Grey Macbook rust. Hier is er al een klein randje afgeschaafd en wordt de Macbook spontaan weer zilver.
Kijk uit als je lekker met het bandje (je pols) op je Space Grey Macbook rust. Hier is er al een klein randje afgeschaafd en wordt de Macbook spontaan weer zilver.
Ja ik zou zeker even gaan kijken. Ook denk ik dat het bandje veel krassen gaat veroorzaken op het horloge zelf en andere zaken waar het mee in aanraking komt.Donstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:28:
[...]
Ooh echt, ik ga vanavond even bij de Apple Store kijken. Die band vond ik als enige de moeite waard eigenlijk.
Ik had gehoopt dat het eenzelfde kwaliteit ervaring zou hebben als de Milanees loop bandje van de normale Apple Watch maar dat haalt het wat mij betreft met grote afstand niet.
Het Milanees bandje van de normale Apple Watch voelt verfijnd terwijl die van de Ultra heel grof is.
[ Voor 8% gewijzigd door schumi1986 op 20-09-2024 15:40 ]
De speaker van de Ultra 2 kan best hard. 
Werkt goed met Apple Music.
Werkt goed met Apple Music.
Oh, die gedachte had ik ook ja maar zie aan de foto’s een veel grover uiterlijk. Enerzijds wel logisch omdat het voor de ultra is maar toch, had wel vergelijke look and feel verwacht. Toch eerst maar even in de winkel bekijken.schumi1986 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:38:
[...]
Ik had gehoopt dat het eenzelfde kwaliteit ervaring zou hebben als de Milanees loop bandje van de normale Apple Watch maar dat haalt het wat mij betreft met grote afstand niet.
Het Milanees bandje van de normale Apple Watch voelt verfijnd terwijl die van de Ultra heel grof is.
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Iets anders. Hoe kan het dat er nog steeds geen Nederlands toetsenbord in watchOS zit...kan toch nooit zo moeilijk zijn?
Net even de stad in geweest. Bij de Mediamarkt zag ik geen nieuwe Apple Watches. Bij de Amac de Ultra 2 zwart met donkergroene Alpine loop gezien. En qua bandjes het Ocean-bandje in ijsblauw. Prima kleur in het zwart. Maar alles in zwart is mij iets teveel Batman. Naturel titanium met het contrast van het zwarte scherm spreekt mij meer aan, niet dat ik mijn halfjaar oude Ultra 2 alweer ga vervangen.
Maar zoals ik ook hierboven lees kan je het allemaal beter even in de winkel bezichtigen en desnoods passen. Die Alpine loop is ook een stuk donkerder groen dan op de foto's. Wie weet koop ik later in het jaar nog een van de nieuwe kleuren bandjes.
Maar zoals ik ook hierboven lees kan je het allemaal beter even in de winkel bezichtigen en desnoods passen. Die Alpine loop is ook een stuk donkerder groen dan op de foto's. Wie weet koop ik later in het jaar nog een van de nieuwe kleuren bandjes.
Ik ben ook niet weg van de kleur, mijn oude naturel titanium was toch mooier.L23 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:00:
Net even de stad in geweest. Bij de Mediamarkt zag ik geen nieuwe Apple Watches. Bij de Amac de Ultra 2 zwart met donkergroene Alpine loop gezien. En qua bandjes het Ocean-bandje in ijsblauw. Prima kleur in het zwart. Maar alles in zwart is mij iets teveel Batman. Naturel titanium met het contrast van het zwarte scherm spreekt mij meer aan, niet dat ik mijn halfjaar oude Ultra 2 alweer ga vervangen.
Uiteindelijk zou ik gelukkiger worden van de titanium Apple Watch 10 maar die valt voor mij af vanwege de accuduur.
Eerst de zwarte met het Milanees bandje maar terug sturen en dan bepalen wat te doen.
Garmin Enduro 3 vanaf maandag in gebruik en dat is toch ook wel een erg fijn horloge
Kolere hebben ze jou per ongeluk een 69mm opgestuurd
Dat ziet er goed uitDonstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:21:
[Afbeelding]
Lekker subtiel herfst kleurtje wel.
Maar dat laatste is wel een beetje de bedoeling ook natuurlijk, heeft op foto’s al niet de uitstraling van de normale Milanese loop maar dat vind ik persoonlijk niet erg.schumi1986 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:38:
[...]
Ja ik zou zeker even gaan kijken. Ook denk ik dat het bandje veel krassen gaat veroorzaken op het horloge zelf en andere zaken waar het mee in aanraking komt.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee dus kijken kan geen kwaad.
Ja eens het hoort grof te zijn, het ziet er ook grof uit maar zo voelt het totaal niet, zelfs de sluiting voelt wat goedkoop aan.Donstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:23:
[...]
Maar dat laatste is wel een beetje de bedoeling ook natuurlijk, heeft op foto’s al niet de uitstraling van de normale Milanese loop maar dat vind ik persoonlijk niet erg.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee dus kijken kan geen kwaad.
Apple heeft het bedoeld als duikbandje las ik ergens en dan snap ik hem wel.
Dat denk ik al jaren van iedere ultra die ik zie. Maar denk dat de foto ook wat ongelukkig is, vaak.Donstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:20:
[...]
Oeh mooi zeg!Donstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:21:
[Afbeelding]
Lekker subtiel herfst kleurtje wel.
Ja het is sowieso lastig om een goeie foto te maken van je pols met een watch.Prullenbak84 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:28:
[...]
Dat denk ik al jaren van iedere ultra die ik zie. Maar denk dat de foto ook wat ongelukkig is, vaak.
Ik heb dezelfde combi maar met een S/M bandje. Is dt m/L bandje niet wat te groot? Ik heb ook 17cm polsen.glnk schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:29:
[Afbeelding]
Ontvangen met het zwarte trail loop bandje in maat M/L. Het kan op een 17cm pols ☺️
Ja, ik vond het er ook niet best uitzien. Beetje cheap inderdaad, snoepbandje zeg maar op een robuuste klok.schumi1986 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:47:
Ja, die foto schrok ik ook van. Als ie zo in het echt is dan is die echt volledig uit proportie.Donstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:20:
[...]
Ik heb zelfde pols, maar dat het kan is zeker waar. Alleen het moet ook lekker zitten en heb al paar keer eentje gepast en dan is het net niet. Alleen die zwarte kleur vind ik wel mooi.glnk schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:29:
[Afbeelding]
Ontvangen met het zwarte trail loop bandje in maat M/L. Het kan op een 17cm pols ☺️
Ik heb nu de leisteen S10 Titanium en die valt erg tegen. Ik ben niet de enige op dit forum. Het gekke is dat mijn vrouw hem voor mij weer geweldig vindt staan. Die vindt de huidige RVS weer afschuwelijk bij me staan. Tja, first world problems!
Ja, dat zag ik ook al. Dit is hetzelfde als een te grote riem op standje vijf haha. Ik denk ook dat ie de small nodig heeft, zit ook netter.Aidacra schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:30:
[...]
Ik heb dezelfde combi maar met een S/M bandje. Is dt m/L bandje niet wat te groot? Ik heb ook 17cm polsen.
Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Bandjes / Hoesjes / Cases / Accessoires
De eerste dagen na een iOS/watchOS update kan de batterijduur tijdelijk afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Bandjes / Hoesjes / Cases / Accessoires
De eerste dagen na een iOS/watchOS update kan de batterijduur tijdelijk afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.