Gelijk weer paniek aan het zaaien heRivanov schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:07:
[...]
Denk dat het gewoon wat vlekken zijn als je verderop in de video kijkt.
Ja dat weet ik.cracking cloud schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:11:
Weet iemand of watch 8 bandjes ook werken op de 10 serie?
Zou je het antwoord ook kunnen delen of moet ik dan eerst een truukje doen? (ik kan geen truukjes)
Is niks veranderd, dus grote Watch bandjes passen op het grote model, kleine Watch bandjes passen op het kleine model.cracking cloud schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:18:
Zou je het antwoord ook kunnen delen of moet ik dan eerst een truukje doen? (ik kan geen truukjes)
Bedankt.
Dacht namelijk dat er geruchten waren over nieuwe connectors.
Helemaal mee eens!Talkshowhost schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 18:38:
[...]
Ook mensen met een smalle pols hebben recht op een Apple Watch met een langere batterijduur ja #batterylifematters
Ja ik heb redelijk smalle polsen en heb lang getwijfeld om een Ultra te kopen. Ik heb mijn Ultra nu vier maanden en wil niet anders mer.
Het gemak om niet dagelijks te hoeven laden vind ik ideaal.
Zonder dat ik allerlei functies uit moet gaan zetten 😆
[ Voor 5% gewijzigd door Roos79 op 17-09-2024 19:28 ]
Klopt, daar waren geruchten over. Ik hoop eigenlijk dat ze het gewoon zo laten. Kan je de komende jaren ook nog passende bandjes kopen voor je oudere Apple Watch.cracking cloud schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:27:
TopBedankt.
Hier ziet de “polished natural titanium” er wel weer erg zilver uit. Ga vrijdag toch even kijken in de winkel denk ik.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Persoonlijk vind ik het handiger iedere ochtend op te laden i.p.v. om de dag of drie dagen. Dan ga ik het geheid vergeten. Of het moet een smartwatch zijn die een maand meegaat en bij melding lage batterij nog een dag of twee meegaat.Roos79 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:28:
[...]
Helemaal mee eens!
Het gemak om niet dagelijks te hoeven laden vind ik ideaal.
Zonder dat ik allerlei functies uit moet gaan zetten 😆
Ja mee eens. Elke ochtend/avond even laden op het nachtkastje hier. Of nacht als ik geen sleeptracking doe. Vooral met snelladen is een batterijduur van een dag niet echt een issue meer.Zapato schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:43:
[...]
Persoonlijk vind ik het handiger iedere ochtend op te laden i.p.v. om de dag of drie dagen. Dan ga ik het geheid vergeten. Of het moet een smartwatch zijn die een maand meegaat en bij melding lage batterij nog een dag of twee meegaat.
Ik lees trouwens weinig mensen (geen zelfs?) die van een Ultra 2 (Titanium) naar een Series 10 gaan, zoals ik.
Als kantoorpikkie heb ik nooit het potentieel benut van de Ultra zullen we maar zeggen. Batterijduur is achteraf gezien ook niet nodig voor mij (zie hierboven). De dikte van de Ultra begon mij ook steeds meer tegen de staan. Ik ga weer terug naar het slanke (slate titanium) model. Vooral nu het scherm gelijkwaardig in grootte is. De reviews stemmen mij positief (over het scherm, formaat/dikte van de kast etc).
Ik krijg elke avond om 9 uur een melding, met de batterij percentage en of het verstandig om even te laden.Zapato schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:43:
[...]
Persoonlijk vind ik het handiger iedere ochtend op te laden i.p.v. om de dag of drie dagen. Dan ga ik het geheid vergeten. Of het moet een smartwatch zijn die een maand meegaat en bij melding lage batterij nog een dag of twee meegaat.
Dit doet de Autosleep app, goed laden bepaal ik dan zelf wel of het nodig is uiteindelijk.
Dus 1 keer in de 3 dagen laden werkt prima
Verwijderd
Oh, daar kan ik ook gerust mee leven. Ik lig niet wakker van die ene makelaar met zijn bruine schoentjes of die ene guy met een joekel van een Ultra om zijn smalle polsjes, hoor. Ben alleen niet graag die makelaar of die guy. Soms moet je gewoon accepteren dat een product niet voor jou gemaakt is.Kassad schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 17:32:
[...]
Ik vind persoonlijk bruine schoenen met een gesp ook geen gezicht maar ja, dat blijven makelaars ook maar dragen. Soms moet je er gewoon mee leren leven dat mensen geen smaak hebben en dat het ze geen reet interesseert wat jij er van vindt 🤡
Ik laad mijn Ultra 2 ook elke nacht structureel op. Zou om de dag kunnen, maar met elke dag zit ik tussen de 30/50 en 80%.Zapato schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:43:
[...]
Verwijderd
Niemand ontneemt je dat recht ook. Lekker genieten van je Ultra!Talkshowhost schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 18:38:
[...]
Ook mensen met een smalle pols hebben recht op een Apple Watch met een langere batterijduur ja #batterylifematters
Ja ik heb redelijk smalle polsen en heb lang getwijfeld om een Ultra te kopen. Ik heb mijn Ultra nu vier maanden en wil niet anders mer.
Verwijderd
Dat is ook zo. Over smaak valt niet te twisten.Donstil schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:10:
Het is ook een persoonlijke keuze om het geen gezicht te vinden
Als ik het goed begrijp uit de video's dan blijft bij de Apple Watch S10 dus het scherm echt altijd aan en blijf je de secondes zien. Niet zoals nu dat de watchface iets krimpt en de seconde wijzer weg valt.
Dat is wel tof. Ben benieuwd of dit voor alle watchfaces geldt.
©2004
Oehh, wat een mooi ding idd. Nu ik meer van de zwarte ultra 2 heb gezien ben ik niet meer zo overtuigd over de aankoop ervan, ben benieuwd hoe dat in het echt eruit ziet.Donstil schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:42:
[Video: NEW Apple Watch Series 10 & BLACK Ultra 2 Unboxing!]
Hier ziet de “polished natural titanium” er wel weer erg zilver uit. Ga vrijdag toch even kijken in de winkel denk ik.
Deze polished naturel titanium ziet er icm de nieuwe watchface wel erg strak uit zeg.
Inderdaad wel tof, maar het lijkt alleen om de nieuwe watchfaces Flux en Reflections te gaan. Ik heb in ieder geval nog geen beelden gezien van oudere watchfaces waar dit werkt. Als het wel werkt op alle watchfaces hadden we dat inmiddels wel gezien lijkt me.hk12nl schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:20:
Als ik het goed begrijp uit de video's dan blijft bij de Apple Watch S10 dus het scherm echt altijd aan en blijf je de secondes zien. Niet zoals nu dat de watchface iets krimpt en de seconde wijzer weg valt.
Ik had ook graag nieuwe kleuren gezien bij oudere watchfaces, zover ik weet is alleen Modular Ultra vernieuwd.
Verwijderd
Er zijn weinig reviewers die iets over de krasgevoeligheid van de Jet Black te melden hebben. Wellicht nog wat te vroeg. Blijf dat stiekem toch wel een dingetje vinden. De Jet Black-versie van de iPhone 7 was echt drama namelijk, dus ik hoop maar dat deze coating net wat anders is.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2024 21:59 ]
Ik heb een video van een reviewer op YouTube gezien die dat bevestigde. Alleen die twee nieuwe faces hebben de seconden. Ik ben ook benieuwd of we nu de timer "live" te zien krijgen. Zowel in de app als in de complicatie.L23 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:25:
[...]
Inderdaad wel tof, maar het lijkt alleen om de nieuwe watchfaces Flux en Reflections te gaan. Ik heb in ieder geval nog geen beelden gezien van oudere watchfaces waar dit werkt. Als het wel werkt op alle watchfaces hadden we dat inmiddels wel gezien lijkt me.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik hoop zelf ook dat het krassen mee gaat vallen. Denk dat ik toch maar voor de zekerheid zo'n full cover folie ga halen voor de zijkanten.Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:57:
Er zijn weinig reviewers die iets over de krasgevoeligheid van de Jet Black te melden hebben. Wellicht nog wat te vroeg. Blijf dat stiekem toch wel een dingetje vinden. De Jet Black-versie van de iPhone 7 was echt drama namelijk, dus ik hoop maar dat deze coating net wat anders is.
Wat heeft jou doen twijfelen, wat je over de ultra 2 hebt gezien?schumi1986 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:21:
[...]
Nu ik meer van de zwarte ultra 2 heb gezien ben ik niet meer zo overtuigd over de aankoop ervan, ben benieuwd hoe dat in het echt eruit ziet.
[ Voor 5% gewijzigd door Mausssie op 17-09-2024 22:13 ]
Laatste volg ik niet helemaal, App en Complicatie?Mog schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:00:
[...]
Ik heb een video van een reviewer op YouTube gezien die dat bevestigde. Alleen die twee nieuwe faces hebben de seconden. Ik ben ook benieuwd of we nu de timer "live" te zien krijgen. Zowel in de app als in de complicatie.
De kleur.Mausssie schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:10:
[...]
Wat heeft jou doen twijfelen, wat je over de ultra 2 hebt gezien?
L23 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:13:
[...]
Laatste volg ik niet helemaal, App en Complicatie?
:strip_exif()/f/image/UhCPWLBpTpNvI3MnpX7YxwF3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Aij6w4hRq5vnfzA62kkzNZnk.jpg?f=fotoalbum_large)
Zou wel logisch en nuttig zijn, maar vraag het me af als maar twee Watch faces het nieuwe scherm ondersteunen.
Wat is dan het voordeel van een 1 sec refresh rate?L23 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 23:28:
[...]
Zou wel logisch en nuttig zijn, maar vraag het me af als maar twee Watch faces het nieuwe scherm ondersteunen.
Dat moet je aan Apple vragenMog schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 23:37:
[...]
Wat is dan het voordeel van een 1 sec refresh rate?
Het always-on scherm ververst normaal 1 keer per minuut. Bij de Series 10 is dat 1 seconde.Mog schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 23:37:
[...]
Wat is dan het voordeel van een 1 sec refresh rate?
Als je b.v. een wijzerplaat hebt met een secondewijzer zie je die dus ook bewegen.
En Complicaties op het scherm verversen dan ook elke seconde in plaats van elke minuut.
Beetje een cosmetisch dingetje dus.
Kijk een paar posts boven jeremmuz schreef op woensdag 18 september 2024 @ 07:42:
[...]
Het always-on scherm ververst normaal 1 keer per minuut. Bij de Series 10 is dat 1 seconde.
Als je b.v. een wijzerplaat hebt met een secondewijzer zie je die dus ook bewegen.
En Complicaties op het scherm verversen dan ook elke seconde in plaats van elke minuut.
Beetje een cosmetisch dingetje dus.
Zouden veel faces updates kunnen krijgen zodat die ook iedere seconde kunnen worden ververst als je watch dit ondersteunt?
Yippie kayak, other buckets!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
@jmk lijkt mij niet zo moeilijk om dat aan te passen..
Ik vind dit trouwens wel echt een “verbetering” van niks, als je tijd hebt om naar tikkende seconden op een stand-by scherm te kijken……
Ik vind dit trouwens wel echt een “verbetering” van niks, als je tijd hebt om naar tikkende seconden op een stand-by scherm te kijken……

Yep.Rivanov schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:07:
[...]
Denk dat het gewoon wat vlekken zijn als je verderop in de video kijkt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/fm7oxIAwDYrHm2tnId85zXPI.png?f=user_large)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Eerste hele goede review die inhoudelijk veel uitlegt over hoe goed de sensoren werken en dat hetgene wat is uitgeschakeld(zuurstof) in Nederland gewoon zou moeten werken.
Ik denk dat ik maar gewoon ga bestellen!
Yippie kayak, other buckets!
Heeft iemand Sleep Apnea al kunnen activeren?
Draai zelf WatchOS 11.1 sinds gisteravond en zie nog geen Sleep Apnea op mijn Watch 9
Draai zelf WatchOS 11.1 sinds gisteravond en zie nog geen Sleep Apnea op mijn Watch 9
Ik vind het wel fijn eigenlijk.Cardwizard schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:31:
@jmk lijkt mij niet zo moeilijk om dat aan te passen..
Ja, jammer dat dit niet in de Ultra 2 zit
in de gezondheid app kun je het activeren.makooy schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:19:
In de Health app > Browse > Respiratory toch?golden1988 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:23:
[...]
in de gezondheid app kun je het activeren.
Daar staat het bij mij niet.
ik kon het activeren, toen ik naar de gezondheid app ging, vervolgens naar slaap, en daar stond de optie om het te activeren.makooy schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:30:
[...]
In de Health app > Browse > Respiratory toch?
Daar staat het bij mij niet.
Ik had begrepen dat dit met de laatste watchOS update ook naar de ultra is gekomen.Steven030 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:23:
[...]
Iemand anders problemen met de "Face Gallery" die niet vult?
Dit is sinds de upgrade naar WatchOS 11.
Ik zie van een aantal typen wel de omlijning en als ik die aantik dan zie ik ook de face wel, maar de rest is gewoon leeg.
Alleen de categoriën staan er.
Online kom ik door de jaren heen verschillende dingen tegen, maar mijn AWU1 is gepaired (kan het testen door de oriëntatie aan te passen, bijvoorbeeld).
Het enige wat ik nog niet gedaan heb is de app op mijn iPhone opnieuw installeren.
Dit is sinds de upgrade naar WatchOS 11.
Ik zie van een aantal typen wel de omlijning en als ik die aantik dan zie ik ook de face wel, maar de rest is gewoon leeg.
Alleen de categoriën staan er.
Online kom ik door de jaren heen verschillende dingen tegen, maar mijn AWU1 is gepaired (kan het testen door de oriëntatie aan te passen, bijvoorbeeld).
Het enige wat ik nog niet gedaan heb is de app op mijn iPhone opnieuw installeren.
We hebben het over een nieuwe scherm techniek waarbij het mogelijk is om ten alle tijden de seconden wijzer te tonen. Dit wordt niet met een software update toegevoegd.Mausssie schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:47:
[...]
Ik had begrepen dat dit met de laatste watchOS update ook naar de ultra is gekomen.
Namelijk LTPO 3, deze techniek zorgt ervoor dat de verversingssnelheid helemaal teruggebracht kan worden naar 1Hz. Alleen de series 10 heeft ditL23 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:50:
[...]
We hebben het over een nieuwe scherm techniek waarbij het mogelijk is om ten alle tijden de seconden wijzer te tonen. Dit wordt niet met een software update toegevoegd.
Kloptstefan.wouda schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:53:
[...]
Namelijk LTPO 3, deze techniek zorgt ervoor dat de verversingssnelheid helemaal teruggebracht kan worden naar 1Hz. Alleen de series 10 heeft dit
?Cardwizard schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:01:
@L23 there's an app for that
Stukje makkelijk(er) gezien?
Je zal maar je handen vol hebben en een simpele functie zoals de seconden bij willen houden (wat elke standaard horloge kan). Dan maar met je neus de app opstarten?
[ Voor 40% gewijzigd door L23 op 18-09-2024 11:04 ]
haha ja stel je voor poeh.... maar goed blijbaar is er dus markt voor een toevoeging zoals dit..... prima dusL23 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:01:
[...]
?
Stukje makkelijk(er) gezien?
Je zal maar je handen vol hebben en een simpele functie zoals de seconden bij willen houden (wat elke standaard horloge kan). Dan maar met je neus de app opstarten?
Dat had je ook bij je eerste "verbetering" van niks reactie kunnen realiseren toch? Maar prima.Cardwizard schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:07:
[...]
haha ja stel je voor poeh.... maar goed blijbaar is er dus markt voor een toevoeging zoals dit..... prima dus
Iemand s10 via KPN besteld? er staat nu 20 september geleverd... dat betwijfel ik
A person who never made a mistake never tried anything new.
Heb een AWU2 via KPN besteld. Feitelijk staat er daar net als bij de AW10 'Leverbaar vanaf 20 september'. Dat is natuurlijk net iets anders.
Zou tof zijn als hij op de 20e meteen op de mat ploft, maar ik ga ervan uit dat het wat later zal zijn. Op https://mijn-bestelling.kpn.com/ staat ook:
Wij hebben uw reservering (...) goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe horloge in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw horloge leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.
Zit niets anders op dan gewoon even afwachten tot er een mailtje met track en trace info komt denk ik.
Zou tof zijn als hij op de 20e meteen op de mat ploft, maar ik ga ervan uit dat het wat later zal zijn. Op https://mijn-bestelling.kpn.com/ staat ook:
Wij hebben uw reservering (...) goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe horloge in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw horloge leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.
Zit niets anders op dan gewoon even afwachten tot er een mailtje met track en trace info komt denk ik.
¯\_(ツ)_/¯
ik heb een Apple Watch Ultra 1 toen de update van watchOS 10 uit kwam heb ik deze erop gezet en vanaf dat moment heb ik het gevoeld dat de batterij veel sneller leeg loopt. Dan toen met watchOS 9.
nu ben ik een beetje bang dat als ik nu ga updaten naar watchOS 11 dat dit misschien weer gebeurt.
iemand al ervaringen met watchOS 11 op een Apple Watch Ultra?
nu ben ik een beetje bang dat als ik nu ga updaten naar watchOS 11 dat dit misschien weer gebeurt.
PSN: CobusNL
Ik heb geen ervaring met watchOS 9 en heb een Ultra 2. Maar ik merk na een week watchOS 11 gebruikt te hebben geen verschil in accuduur.Cobus_NL schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:08:
ik heb een Apple Watch Ultra 1 toen de update van watchOS 10 uit kwam heb ik deze erop gezet en vanaf dat moment heb ik het gevoeld dat de batterij veel sneller leeg loopt. Dan toen met watchOS 9.
Zelf ook de Ultra 1, beetje kort, maar na een dag zie ik geen verschil tussen 10 en 11.Cobus_NL schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:08:
Iedere grote update weer. Er worden optimalisaties uitgevoerd.
Komt na een paar dagen vanzelf weer goed.
Komt na een paar dagen vanzelf weer goed.
Ja op de ultra 2 kon ik het aan zetten.makooy schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:19:
Volgens mij staan die gewoon tussen de Watch faces bij de ultra 2?Steven030 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:23:
[...]
Zie de Watch face flux staan en die is het toch?
De watch faces heeft iedereen, maar alleen bij de Series 10 zijn bij deze watch faces de seconden altijd zichtbaar.Roos79 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 19:39:
[...]
Volgens mij staan die gewoon tussen de Watch faces bij de ultra 2?
Zie de Watch face flux staan en die is het toch?
mijn AWU2 black, maandag besteld bij KPN, staat op"klaarmaken voor verzending". (Iphone 16 die ik ook op maandag heb besteld wordt ook ingepakt voor verzending..)Redcoil schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:47:
Heb een AWU2 via KPN besteld. Feitelijk staat er daar net als bij de AW10 'Leverbaar vanaf 20 september'. Dat is natuurlijk net iets anders.
Nice! Ik heb de mijne zondag besteld en die staat nog op 'Controleren' (stap 1). Met Milanese loop bandje, wellicht heb jij een ander bandje erbij wat meer voorradig is?koendio schreef op woensdag 18 september 2024 @ 21:23:
[...]
mijn AWU2 black, maandag besteld bij KPN, staat op"klaarmaken voor verzending". (Iphone 16 die ik ook op maandag heb besteld wordt ook ingepakt voor verzending..)
¯\_(ツ)_/¯
En? 🙂Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:53:
[...]
Waarschijnlijk wel, @WouterL gaf mij die tip voor mijn Airpods Max (4 jaar oud, beetje smoezelig geworden).
Gisteren naar Apple opgestuurd voor Accu vervanging (110,-) en kreeg begin van de middag een mail dat hij gerepareerd retour gaat komen, dus ben benieuwd of ze hem gewisseld hebben
Even uitgetest op de ultra 2 en ik zie met de flux gewoon het scherm met de seconden verkleuren.L23 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:36:
[...]
De watch faces heeft iedereen, maar alleen bij de Series 10 zijn bij deze watch faces de seconden altijd zichtbaar.
Ook als het scherm gedimd is als je je pols laag hebt hangen?Roos79 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:26:
[...]
Even uitgetest op de ultra 2 en ik zie met de flux gewoon het scherm met de seconden verkleuren.
Nee. Dat werkt niet. ultra 2 heeft geen per seconde update van het scherm.Steven030 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:33:
[...]
Ook als het scherm gedimd is als je je pols laag hebt hangen?
Nee, dat bedoel ikgiantgiantus schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:46:
[...]
Nee. Dat werkt niet. ultra 2 heeft geen per seconde update van het scherm.
[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 19-09-2024 08:50 ]
Ik heb sinds iOS18 WatchOS 11 dat ik in slaapmodes maar 1x kort op mijn crown hoef te drukken om mijn watch te 'ontgrendelen', voor de upgrade moet ik die altijd 2-3 seconden vasthouden.
Hebben jullie dit ook?
Hebben jullie dit ook?
[ Voor 4% gewijzigd door St00mwals op 19-09-2024 10:04 . Reden: Op een Watch draait geen iOS ]
Je begrijpt de discussie niet, maar is al meerdere keren duidelijk uitgelegd. Werkt niet op een Ultra 2. Met een gedimd scherm geen seconden.Roos79 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:26:
[...]
Even uitgetest op de ultra 2 en ik zie met de flux gewoon het scherm met de seconden verkleuren.
Da's nieuw, dus als t goed is heeft iedereen met WatchOS 11 datSt00mwals schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:32:
Ik heb sinds iOS18 dat ik in slaapmodes maar 1x kort op mijn crown hoef te drukken om mijn watch te 'ontgrendelen', voor de upgrade moet ik die altijd 2-3 seconden vasthouden.
Hebben jullie dit ook?
FixedJaws77 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:44:
[...]
Da's nieuw, dus als t goed is heeft iedereen met WatchOS 11 dat
Ik vond het juist wel prettig dat mijn dekbed mijn AW niet kon activeren. Aan de andere kant slaap ik er zelden mee.
Ja dit is geen verbetering….St00mwals schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:07:
[...]
Fixed![]()
Ik vond het juist wel prettig dat mijn dekbed mijn AW niet kon activeren. Aan de andere kant slaap ik er zelden mee.
Is het je al eens gebeurt dan? Ik slaap er elke nacht mee en heb nog geen accidentele ontgrendeling gehad.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Same here. Ik vind het ook een verbetering. Ik heb WatchOS11 sinds de eerste Beta en nog geen enkel keer gehad dat ik 's nachts wakker werd van een verlicht scherm.Kassad schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:34:
[...]
Is het je al eens gebeurt dan? Ik slaap er elke nacht mee en heb nog geen accidentele ontgrendeling gehad.
Enige wat ik veel heb tijdens het slapen is dat ik mijn code in de ochtend opnieuw moet invoeren, terwijl mijn Nike bandje (trail) erg strak zit. Blijkbaar maakt ie hierdoor toch elke keer geen contact en dan heb je dus ook geen trackgegevens. Ik vind dit wel jammer en moet dan dus weer zo'n rubberen band om, wat eigenlijk niet lekker draagt om mee te slapen.
I don't have dreams, I have goals!!
Ik ben nog niks tegengekomen in de reviews over de krasbestendigheid nu de premium modellen van rvs naar titanium zijn overgestapt. Ik heb altijd begrepen dat titanium een zachter materiaal is. En dat ook de ultra's koersgevoeliger zijn dan de rvs modellen. Iemand inzicht?
Heb de Ultra 1 een jaar gedragen en de Ultra 2 inmiddels ook. Heb de horloge altijd om, ook tijdens slaap. Nog nooit beschadigingen kunnen ontdekken.Ronwiel schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:28:
Ik ben nog niks tegengekomen in de reviews over de krasbestendigheid nu de premium modellen van rvs naar titanium zijn overgestapt. Ik heb altijd begrepen dat titanium een zachter materiaal is. En dat ook de ultra's koersgevoeliger zijn dan de rvs modellen. Iemand inzicht?
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Nu bijna 2 jaar de Ultra 1 en 1 klein krasje door aanraking met een ruwe betonnen muur. Verder klus en sport ik met dat ding en heeft hij al wat forse klappen hierdoor te verduren gehad maar daar zijn geen sporen verder van zichtbaar.Ronwiel schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:28:
©2004
Ik vond mijn Ultra er na een jaar slechter uitzien als de rvs modellen die ik daarvoor had.Ronwiel schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:28:
Stoorde mij niet echt maar best wat kleine gebruikssporen (Spots op het titanium, de scherpe rand om het scherm had wat plekjes, etc) terwijl ik er niet echt gekke dingen mee doe.
Ik heb nu ongeveer 1 1/2 jaar de ultra 1, bijna 24 uur gedragen en ziet er nog als nieuw uit.Ronwiel schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:28:
Waar ik met de gewone, laatste was een 6, al binnen een half jaar wel ergens een krasje op had.
Ik heb toch wel andere ervaring met de Ultra, deze had na 2 jaar meer zichtbare beschadigingen dan mijn Stainless steel AW7.Davidas schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:33:
[...]
Heb de Ultra 1 een jaar gedragen en de Ultra 2 inmiddels ook. Heb de horloge altijd om, ook tijdens slaap. Nog nooit beschadigingen kunnen ontdekken.
Het kan dan ook niet anders dan dat de Zwarte Apple Watch Ultra 2 na verloop van tijd beschadigingen gaat oplopen en op deze plekken de originele titanium kleur zal verschijnen.
Op mijn Garmin horloges welke ook DLC coated zijn waren na een aantal jaar gebruik ook beschadigingen zichtbaar waarbij de zwarte coating op deze plekken was weggesleten.
Ik bedacht mij dus ineens dat ik nog een Zwarte Milanese loop heb liggen van mijn zwarte RVS een aantal jaren terug. Zou in theorie perfect moeten matchen met de zwarte glimmende aluminium van dit jaar.
Misschien toch maar eentje op de kop tikken voor naast de ultra.
Haha een tweede watch erbij naast je ultra? Mag ik vragen wat daar de gedachte achter is?Donstil schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:08:
Ik bedacht mij dus ineens dat ik nog een Zwarte Milanese loop heb liggen van mijn zwarte RVS een aantal jaren terug. Zou in theorie perfect moeten matchen met de zwarte glimmende aluminium van dit jaar.
De ultra draagt niet overal bij, dan is een normale en dunnere S10 wel interessant.Teknix1982 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:55:
[...]
Haha een tweede watch erbij naast je ultra? Mag ik vragen wat daar de gedachte achter is?
Ik heb ook meerdere analoge horloges, wisselen is altijd leuk.
Hoe wissel je af met analoge horloges? Ikzelf heb sinds ik een Apple Watch heb deze altijd om omdat ik die move streak niet wil onderbrekenDonstil schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:02:
[...]
De ultra draagt niet overal bij, dan is een normale en dunnere S10 wel interessant.
Ik heb ook meerdere analoge horloges, wisselen is altijd leuk.
Ooh nee dat kan mij niet meer echt boeien, eerste jaren wel gedaan.L23 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:05:
[...]
Hoe wissel je af met analoge horloges? Ikzelf heb sinds ik een Apple Watch heb deze altijd om omdat ik die move streak niet wil onderbrekenNeem aan dat je dat dan niet relevant vind?
Ik werk maandag tm donderdag en dan wel een watch om, de andere dagen draag ik hem meestal niet.
Ik ben al jaren gek op mechanische horloges maar ik vind de apple watch ook heel fijn voor alle sport en health metrics. Ik draag daarom links mijn mechanische horloges en rechts altijd mijn watch. Krijg wel vaker vragen waarom ik twee horloges draag, maak altijd de standaard grap dat ik dan zeker weet dat ik op tijd ben.L23 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:05:
[...]
Hoe wissel je af met analoge horloges? Ikzelf heb sinds ik een Apple Watch heb deze altijd om omdat ik die move streak niet wil onderbrekenNeem aan dat je dat dan niet relevant vind?
movestreak nee boeit mij totaal niet, ook hoef ik echt niet mijn ringen vol te hebben elke dag ofzo.L23 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:05:
[...]
Ik kijk er niet eens na zowat, maar ja nu 2 smartwatches te hebben vind ik beetje te veel van het goeie.
Ik was ook van plan om alleen de Apple Watch om te doen op de dagen dat ik sport. Maar goed, eerst was ik ook van plan het bij 1 bandje te houden en een half jaar later heb ik er al 3. Er zal bij mij ook wel een moment komen dat het me echt niet meer boeit, maar tot nu toe vind ik het wel verslavendDonstil schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:18:
[...]
Ooh nee dat kan mij niet meer echt boeien, eerste jaren wel gedaan.
Ik werk maandag tm donderdag en dan wel een watch om, de andere dagen draag ik hem meestal niet.
Oei dat heb ik eigenlijk nooit echt gedurfd. Misschien toch eens proberen.Teknix1982 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:22:
[...]
Ik ben al jaren gek op mechanische horloges maar ik vind de apple watch ook heel fijn voor alle sport en health metrics. Ik draag daarom links mijn mechanische horloges en rechts altijd mijn watch. Krijg wel vaker vragen waarom ik twee horloges draag, maak altijd de standaard grap dat ik dan zeker weet dat ik op tijd ben.
Ach ja, je draagt het voor jezelf natuurlijk. En als iemand het belachelijk vind dan is dat hun goed recht. Maar ik mag gelukkig dragen wat ik zelf leuk vind. Dus mijn advies, gewoon doen!Donstil schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:49:
[...]
Oei dat heb ik eigenlijk nooit echt gedurfd. Misschien toch eens proberen.
Jawel is ook zo maar ik kom als consultant bij bedrijven over de vloer dus moet daar wel een beetje rekening mee houden.Teknix1982 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:57:
[...]
Ach ja, je draagt het voor jezelf natuurlijk. En als iemand het belachelijk vind dan is dat hun goed recht. Maar ik mag gelukkig dragen wat ik zelf leuk vind. Dus mijn advies, gewoon doen!
De andere dagen kan ik doen wat ik wil idd.
Ik moet zeggen dat ik niet heel vaak kijk wat een consultant die bij mij over de vloer komt draagt 😂. Dus doe er gerust 4 om.Donstil schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:01:
[...]
Jawel is ook zo maar ik kom als consultant bij bedrijven over de vloer dus moet daar wel een beetje rekening mee houden.
De andere dagen kan ik doen wat ik wil idd.
Heb het idee dat je met een Rolex tegenwoordig meer negatief bekijks trekt dan met een Apple Watch
Toch wat twijfels bij het zien van de natural kleur.
Twijfelde tussen de dessert en de natural maar als ik de videos vergelijk lijkt me de dessert wel mooier.
Hopelijk valt het straks in real life beter mee
Twijfelde tussen de dessert en de natural maar als ik de videos vergelijk lijkt me de dessert wel mooier.
Verkeerde topic.svenn15 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 04:58:
Toch wat twijfels bij het zien van de natural kleur.
Ligt eraan waar en in welke branche, maar het is toch te erg voor woorden. Het heeft alleen maar te maken met het negatieve imago door al die overvallen. Ook in Nederland ben je direct een patser als je wat duurders draagt/kan kopen dan een ander. Afgunst is dus ook zeker een reden. Jammer jammer…schumi1986 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 02:21:
Heb het idee dat je met een Rolex tegenwoordig meer negatief bekijks trekt dan met een Apple Watch
Maarja, iedereen loopt nu dus wel met een AW of een andere smartwatch om hierdoor. Dus ik denk aan een complot vanuit Apple en andere concerns.
I don't have dreams, I have goals!!
Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Bandjes / Hoesjes / Cases / Accessoires
De eerste dagen na een iOS/watchOS update kan de batterijduur tijdelijk afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Bandjes / Hoesjes / Cases / Accessoires
De eerste dagen na een iOS/watchOS update kan de batterijduur tijdelijk afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.