Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-06 15:31
jmk schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 10:59:
Ik wil heel graag een Apple watch series 10 maar maak me wel zorgen om de batterijduur van 18 uur. Ik wil mijn slaap meten en het liefst 1 keer per dag opladen. Dit kan volgens mij niet met dit apparaat. Daarnaast wil ik er 4 jaar mee doen en dan gaat er nog meer van die 18 uur af.

Hoe doen jullie dat?

Ik wacht even de reviews af want het wordt mijn eerste Apple Watch en wil geen miskoop doen. Ik vind dit review kanaal heel goed:
https://www.youtube.com/@TheQuantifiedScientist

Hebben jullie tips naar review sites die een goed onderbouwde mening geven over andere aspecten zonder al te veel bias? (Tweakers ken ik al :P )
Ik zit met precies hetzelfde.
Ik zit er ook over te denken een Apple Watch 10 te kopen, maar vind de batterijduur wel erg kort. Ook ik wil hem omhouden tijdens de slaap. Heeft een Apple Watch ook een 80% laadfunctie net zoals op de recente iPhones? Zoniet dan zal degradatie erg snel gaan en op zo'n kleine batterij merk je dat natuurlijk sneller.

Is zo'n batterij uberhaupt te vervangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22:43
Tranquility schreef op maandag 16 september 2024 @ 10:41:
[...]

Ik zit er ook over te denken een Apple Watch 10 te kopen, maar vind de batterijduur wel erg kort. Ook ik wil hem omhouden tijdens de slaap. Heeft een Apple Watch ook een 80% laadfunctie net zoals op de recente iPhones? Zoniet dan zal degradatie erg snel gaan en op zo'n kleine batterij merk je dat natuurlijk sneller.

Nee, je hebt geoptimaliseerd opladen, that's it. Maar probeer een routine te vinden, bijvoorbeeld laad je AW op als je gaat douchen. De AW 10 laadt namelijk in 30 minuten van 0 - 80 procent.

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:56
BarendBotje schreef op zondag 15 september 2024 @ 23:29:
-knip

Dan wil ik er toch wel graag een en dan kom ik snel in de verleiding de ultra te kopen, maar uiteindelijk wordt je dan gewoon 2x zoveel geld uit de zak geklopt dan een normale Watch aluminium. Als ik er zo over nadenk neem ik wellicht liever de Watch 10 en over een paar jaar weer een ander ipv het dubbele neertellen, richting de prijs van een ultra voor hardware van een jaar oud.

Vind de watch ultra er minder zakelijk uitzien dan een normale watch. Iemand voor hetzelfde dilemma gestaan?
-knip
Jazeker, hier ook het dilemma. Echter wat jij vergeet is dat de Ultra LTE heeft en de standaard watch 10 niet.
Als dat niet belangrijk is, dan is het inderdaad de helft meer aan geld voor de Ultra.

Ik wil graag LTE en dan kost een watch 10, 600 euro. Dan is het verschil nog steeds 300 euro.
Overigens alleen voor zwart want die andere kleur is nu ongeveer 820,-

Beiden hebben saffier glas dus dat is ook geen verschil meer.

Dan blijven de volgende zaken over wat mij betreft
  • Dual GPS, dus veel nauwkeuriger
  • (heb je dat nodig?)
  • 2x batterijduur
  • Een robuustere look. Meer een statement en opzichtiger.
  • Andere standaard bandjes
Voor mijn use case gaat het om de telefoon minder te gebruiken/meenemen. Dat betekent dat mijn batterijgebruik hoger zal zijn op de watch door het streamen en andere zaken.

Batterij duur is dan bepalend. Aan de andere kant heb ik nu een watch 8 die wat batterij betreft het prima volhoud. Deze heeft echter geen LTE

Ik denk dat in jou geval de vraag is of de looks zijn meerprijs waard zijn, aangezien je wellicht geen LTE gaat gebruiken en de andere zaken ook niet belangrijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausssie
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-06 11:53
THEVGE schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:11:
[...]

Wegens gezondheidsredenen. De Enduro 3 heeft niet even goede functionaliteit, bijvoorbeeld mindere slaap tracking en geen apneu detectie. Dat is voor mij op dit moment erg waardevol. Normaliter zou ik nooit een AW overwegen. En gezondheid mag wat kosten.
Als het puur om gezondheid gaat, kan ik de Oura ring of Whoop aanraden. Die heb beide enorm goede slaap tracking. Helaas naar mijn weten alleen (nog?) geen apneu detectie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:27

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Slonzo schreef op zondag 15 september 2024 @ 23:33:
[...]

Er is wat mij betreft geen enkele AW die er 'zakelijk' uit ziet; ze zien er voor mij allemaal uit als een lelijk gadget. Daar moet je gewoon vrede mee nemen, anders is de AW misschien gewoon niet wat je zoekt ;)
Hangt er van af wat voor zaken je doet. Ferry (van Netflix) zou deze niet misstaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/khyS8M44HRY_7V-5iYQwvqJPuTA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QATvhJWsl5sJmP3vX2mDBON2.jpg?f=fotoalbum_large

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 16:34
Aanstaande vrijdag word mijn AWU 2 zwart geleverd. Ik wil graag een eSIM hiervoor bestellen bij Odido voor 5 euro per maand. Hier iemand ervaring met dit proces?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-06 15:31
Mog schreef op maandag 16 september 2024 @ 12:57:
[...]
Hangt er van af wat voor zaken je doet. Ferry (van Netflix) zou deze niet misstaan:
[Afbeelding]
Dit is wel by far de mooiste Apple Watch die er is! Ben nooit een fan geweest van kunststof bandjes. De metalen zien er toch het meest strak uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:47
Tranquility schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:24:
[...]

Dit is wel by far de mooiste Apple Watch die er is! Ben nooit een fan geweest van kunststof bandjes. De metalen zien er toch het meest strak uit.
Grappig hoe smaken verschillen. Ik vind dit echt heel erg lelijk. Proberen van een Apple Watch een mooi horloge te maken…… Dan vind ik zelf de sport look (wat de Apple Watch in feite ook gewoon is) 100 x beter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het is uiteindelijk toch ook gewoon dat iedereen zijn eigen aankoop zit goed te praten? Net als die onzin dat een Ultra minder zakelijk zou zijn dan een standaard Apple Watch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:19
giantgiantus schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:27:
[...]

Grappig hoe smaken verschillen. Ik vind dit echt heel erg lelijk. Proberen van een Apple Watch een mooi horloge te maken…… Dan vind ik zelf de sport look (wat de Apple Watch in feite ook gewoon is) 100 x beter.
Ik sluit mij hierbij aan. Ik heb zelf 'innerlijke rust' gekregen toen ik accepteerde dat de Apple Watch een sport horloge was en ik hem icm diverse bandjes hem er zo ook uit heb laten zien. Maar dat is inderdaad puur persoonlijk :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:46

_AN

Tomas_ schreef op maandag 16 september 2024 @ 10:46:
[...]

Jazeker, hier ook het dilemma. Echter wat jij vergeet is dat de Ultra LTE heeft en de standaard watch 10 niet.
Als dat niet belangrijk is, dan is het inderdaad de helft meer aan geld voor de Ultra.

Ik wil graag LTE en dan kost een watch 10, 600 euro. Dan is het verschil nog steeds 300 euro.
Overigens alleen voor zwart want die andere kleur is nu ongeveer 820,-

Dan blijven de volgende zaken over wat mij betreft
  • Dual GPS, dus veel nauwkeuriger
  • (heb je dat nodig?)
  • 2x batterijduur
  • Een robuustere look. Meer een statement en opzichtiger.
  • Andere standaard bandjes
Voor mijn use case gaat het om de telefoon minder te gebruiken/meenemen. Dat betekent dat mijn batterijgebruik hoger zal zijn op de watch door het streamen en andere zaken.

Batterij duur is dan bepalend. Aan de andere kant heb ik nu een watch 8 die wat batterij betreft het prima volhoud. Deze heeft echter geen LTE

Ik denk dat in jou geval de vraag is of de looks zijn meerprijs waard zijn, aangezien je wellicht geen LTE gaat gebruiken en de andere zaken ook niet belangrijk vind.
En vergeet de Action button niet. Heeft voor mij veel meerwaarde. Die wordt wat mij betreft te vaak vergeten in de vergelijkingen. Ik gebruik die, ten opzichte van de actie-knop mijn iPhone, heel vaak.

[ Voor 4% gewijzigd door _AN op 16-09-2024 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06 12:27

JSchut

.....

Ik zie de apple watch ook echt als een sport horloge. Heb overwogen om naar garmin over te stappen. Echter blijf ik de extra functies van een Apple watch toch wel kiezen boven een Garmin.

Mijn S7 is in principe nog prima. Maar wilde graag een grotere batterij, Dual GPS en LTE. De action button is nog een mooie extra.
Ga mijn S7 denk ik bewaren voor dingen als Mudmasters :D

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 16-09-2024 13:59 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

_AN schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:57:
[...]

En vergeet de Action button niet. Heeft voor mij veel meerwaarde.
Waar gebruik je hem dan voor? Ik heb geen use case kunnen vinden (net als de action button op mijn 15 Pro). Ik vergeet hem en ik vind hem onhandig geplaatst. Ik heb er nu maar mijn zaklamp aangekoppeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Mog schreef op maandag 16 september 2024 @ 14:00:
[...]

Waar gebruik je hem dan voor? Ik heb geen use case kunnen vinden (net als de action button op mijn 15 Pro). Ik vergeet hem en ik vind hem onhandig geplaatst. Ik heb er nu maar mijn zaklamp aangekoppeld :/
Starten van work-out. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Met watchOS 11 kan je door de action button kort in te drukken makkelijk wisselen tussen verschillende functies. Ik gebruik het zelf voornamelijk als Shortcut om mijn Hue lampen te bedienen, maar ook workout, backtrack en zaklamp. Ook makkelijk om een workout te starten etc.

Wat bedoel je met onhandig geplaatst? Je drukt hem regelmatig per ongeluk in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 22:40

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

[...]

Zaklamp aan is de enige nuttige bestemming die ik heb kunnen bedenken ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausssie
[...]

Op mijn iphone gebruik ik hem om snel mijn camera te openen. Werkt top, als ik snel iets wil vastleggen.

Een extra knop op mijn watch lijkt mij ook ideaal, snel een specifieke workout starten ipv eerst de app te openen en dan de juiste workout te moeten selecteren. Is geen ramp, maar als het makkelijker kan, dan graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:15
[...]

[Afbeelding]
Omdat dat de enige is die meer dan 1100 euro kost? :P
"Welke had u gewild?" "Joh, doe mar gewoon d'n allerduurste die ge hebt, en graag met goudkleur!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 07-06 09:31

jmk

Tranquility schreef op maandag 16 september 2024 @ 10:41:
[...]

Ik denk inderdaad dat ik, zoals hier vaker gezegd, een routine moet ontwikkelen mijn watch twee keer per dag op te laden. Bijvoorbeeld bij het douchen en tijdens de avondmaaltijd ofzo.

Als je kijkt naar de constante kwaliteit van Apple producten het laatste decennium kan je er redelijk vanuit gaan dat hij 4-5 jaar meegaat. Ik zie heel veel reacties hier van mensen met oude watches.

Apple Watch Service and Repair omvat overigens ook een Battery service zou je dat willen. Dat doen andere partijen denk ik ook wel, Apple moet daaraan meewerken dacht ik.

Ik denk echter niet dat het nodig zal zijn binnen 5 jaar met twee keer laden per dag. Misschien is het daarna ook weer tijd wordt iets nieuws te kopen voor mezelf, denk ik dan.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

Precies, starten van Workout, markeren van segment, etc.
[...]

Wat betreft de actie-knop op de iPhone; mee eens. Ik gebruik hem nauwelijks en inderdaad onhandig geplaatst. Zit net te hoog.

[ Voor 52% gewijzigd door _AN op 16-09-2024 15:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 14:00

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik lees veel over de batterijduur van de nieuwe Watch 10.

Nu heb ik een Watch 4 en een Watch 6.

Alle drie hebben batterijduur van 18uur.

https://www.apple.com/wat...-series-6,watch-series-10

Het is natuurlijk wat je allemaal hebt draaien op je Watch en of je AO gebruik.

Ik red zowel met mijn 4 als mijn 6 (makkelijk) 2 dagen op een batterij, zij het zonder AO.

Ook ik schrok in eerste instantie van de "slechts" 18uur, maar kijkend naar hoe ik met de 4 en 6 uitkom heb ik toch besloten voor een 10 te gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Mijn ervaring is wanneer je de automatische workout detectie uitzet je batterij duur opeens (positief) door het dak gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:18
Ronwiel schreef op maandag 16 september 2024 @ 16:37:
Mijn ervaring is wanneer je de automatische workout detectie uitzet je batterij duur opeens (positief) door het dak gaat.
Dat helpt zeker heb dit ook uit staan, en ook always on display staat uit.
Ik merkte dat dit 2de toch ook best wel impact heeft op de batterij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-06 20:11
[...]

[Afbeelding]
Een échte Ferry draagt een Rolex Day Date (geel goud) met een champagne wijzerplaat met baguette. 8)

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jmk

jmk

AO display ga ik denk ik ook uitzetten, ik begrijp dat het scherm best snel aangaat bij een beweging van je scherm richting je gezicht. Detectie voor type bewegingen is dat wel weer heel leuk.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Meeste batterijbesparing krijg je als je de Apple Watch volledig uitzet. Ja ik weet het :P Maar vind dat net zo suf als je Always-On scherm uitschakelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
L23 schreef op maandag 16 september 2024 @ 20:52:
Meeste batterijbesparing krijg je als je de Apple Watch volledig uitzet. Ja ik weet het :P Maar vind dat net zo suf als je Always-On scherm uitschakelen.
Geheel eens, ik snap dat ook niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• giantgiantus
Redondo1982 schreef op maandag 16 september 2024 @ 20:53:
[...]

Geheel eens, ik snap dat ook niet.
Mensen doen de meest krankzinnige dingen voor een batterij van een gebruiksproduct. Ik sta nergens meer van te kijken. Er was laatst een dude die een timer zet om niet boven de 80% te komen🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04:36
Moet zeggen dat ik AOD geen bijzonder nuttige toevoeging vind dus die staat bij mij uit.
Misschien vrijdag, als de 10 binnen is, weer aanzetten

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 16 september 2024 @ 20:57:
[...]

Mensen doen de meest krankzinnige dingen voor een batterij van een gebruiksproduct. Ik sta nergens meer van te kijken. Er was laatst een dude die een timer zet om niet boven de 80% te komen🤪
Dat kan toch niet? Lijkt me niet dat het elke keer even snel oplaad. Maar het moet verder ook geen extra moeite kosten, is het gewoon niet waard :P Ik gebruik de Ultra 2 momenteel nog niet voor slapen. Dus de Apple Watch ligt elke nacht aan de oplader en met Optimized Battery Charging laad het (meestal) tot 80%.

Aan de andere kant wel suf dat Apple niet de mogelijkheid geeft omdat gewoon zelf te kunnen instellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik vind Always On irritant. Ik heb er nooit aan kunnen wennen. Op mijn Watch en iPhone staat het uit. Ik bepaal zelf wel wanneer ik een scherm in mijn toeter wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
makooy schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:02:
[...]

Moet zeggen dat ik AOD geen bijzonder nuttige toevoeging vind dus die staat bij mij uit.
Moet ook iedereen zelf weten natuurlijk. Nuttig misschien niet, maar het lijkt dan nog enigszins op een echt horloge. Maar goed, ik heb de batterij besparing die je er mee krijgt nog niet nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
giantgiantus schreef op maandag 16 september 2024 @ 20:57:
[...]

_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
[...]

Dan is het bij de S10 ook niet nuttig, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
[...]

Dat heb ik dus ook het voegt zowat niks toe, en met een kleine beweging springt het scherm toch aan.
Ik heb het dus ook uitgezet op de watch en iPhone, niet alle toeters en bellen hoeven van een device actief te zijn.
Daarom ook automatische work out detectie uit staan, ik start zelf wel een workout als het nodig is.

Maar goed mag iedereen voor zich zelf weten.

[ Voor 8% gewijzigd door Carlos0_0 op 16-09-2024 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Redondo1982 schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:16:
[...]

Dan is het bij de S10 ook niet nuttig, toch?
Ga het gewoon proberen :)
S9 houdt het nu ook al geen 1,5 dag vol. Ben benieuwd of de S10 het langer volhoudt 😂

Ja. Ik sport bijna elke dag. Workout vreet pas echt stroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
makooy schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:19:
[...]

S9 houdt het nu ook al geen 1,5 dag vol. Ben benieuwd of de S10 het langer volhoudt 😂

Dan maar minder sporten :P Maar ok, dan snap ik de afweging wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
makooy schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:19:
[...]

Workout vreet echt ja, gewoon skippen :+

Ik sport 6/7 van de week. Ik laad gewoon elke avond voor het slapen gaan op dus dan is het probleem er niet. Waarom doe je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Redondo1982 schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:27:
[...]

Workout vreet echt ja, gewoon skippen :+

Ik sport 6/7 van de week. Ik laad gewoon elke avond voor het slapen gaan op dus dan is het probleem er niet. Waarom doe je dat niet?
Probeer de Watch op te laden tijdens het avondeten of inderdaad eventjes voor het slapen.

AOD uit en automatische workout uit valt in het niet met 90min sporten per dag :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• giantgiantus
Zo jammer dat er nog steeds geen NL toetsenbord is in de Watch. Wat mij betreft echt onbegrijpelijk en heb ook het idee dat dit nooit gaat komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _AN

_AN

Keuze gemaakt. Gisteravond de zwarte Apple Watch Ultra 2 met groene Alpine band besteld. Kan hem vrijdag ophalen. Kom van de eerste generatie. Lang getwijfeld, maar gezien een paar nieuwe functies die ik interessant vind en de naar mijn mening erg mooie kleur, toch overstag gegaan

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Davidas
Slaapapneu-detectie is al beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nUb7MpJ_I-qAZAoJCWrHAJMvQTI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5qUtv8FwKmGsxDH0zkCNJiFi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dgWqRiocvIILIJ0dlrq1ul3a6oQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/g56Ab4GSD4dLyGX1gBSBogpY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ah moest even zelf opzoeken want kreeg er geen melding van, maar zie hem nu ook.

Gezondheid app, Slapen en dan staat het bovenaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Carlos0_0 op 17-09-2024 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-06 15:05

amphora

Websites & Fotografie

Davidas schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 08:53:
Slaapapneu-detectie is al beschikbaar.
Vanaf welke Watch versie is dit beschikbaar eigenlijk?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-06 13:19

Redcoil

Polyinterpretabel

amphora schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 09:31:
[...]

Vanaf welke Watch versie is dit beschikbaar eigenlijk?
Vanaf Series 9 en beide Ultra's Ultra 2.

[ Voor 4% gewijzigd door Redcoil op 17-09-2024 09:41 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Hmm, weer een argument om m'n Series 7 te upgraden.... #zwartgat

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Volgens mij alleen op de ultra 2 maar wel op de series 10

[ Voor 6% gewijzigd door richards3 op 17-09-2024 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Vind die nieuwe Reflecties wijzerplaat trouwens best mooi. Alleen jammer dat je geen complicaties kan laten zien in de schermvullende weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

richards3 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 09:37:
[...]

Volgens mij alleen op de ultra 2 maar wel op de series 10
Klopt inderdaad, vanaf de series 9 bedoelde ik en de eerste Ultra heeft inderdaad geen slaapapneu detectie. Heb het ook even aangepast in mijn post.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
Tomas_ schreef op maandag 16 september 2024 @ 10:46:
[...]

-knip-
-knip
Foutje, alleen de Ultra 2 heeft saffier, de 10 dus niet.

conclusie: Ik ga de Ultra 2 black bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik ben deze week vrij en heb heel veel tijd gehad om na te denken over welke ik wil:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j8bkTpnfO0D0JO01KELktqVgMDI=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/ErJ5AJr1lyHzGFvEjGhysaib.png?f=fotoalbum_medium
Apple Watch Series 10 (GPS + Cellular) • 42‑mm kast van naturel titanium • Groen/grijs geweven sportbandje van Nike

Wil alleen even reviews kijken of er niet per ongeluk een foutje in zit waardoor de activiteit-/slaap tracking ineens veel slechter is dan bijvoorbeeld de AWU2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 22:19
jmk schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 09:54:
Ik ben deze week vrij en heb heel veel tijd gehad om na te denken over welke ik wil:
[Afbeelding]
Apple Watch Series 10 (GPS + Cellular) • 42‑mm kast van naturel titanium • Groen/grijs geweven sportbandje van Nike

Wil alleen even reviews kijken of er niet per ongeluk een foutje in zit waardoor de activiteit-/slaap tracking ineens veel slechter is dan bijvoorbeeld de AWU2.
Waarom zou deze slechter zijn? Deze werken in alle Watches hetzelfde...

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jmk

jmk

hk12nl schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 09:56:
[...]

Waarom zou deze slechter zijn? Deze werken in alle Watches hetzelfde...
Ik volg deze gast op youtube:
https://www.youtube.com/@TheQuantifiedScientist
Zeer informatief en wetenschappelijk onderbouwd.

Hij geeft aan dat er van generatie op generatie steeds kleine verbeteringen zijn en dat Apple watches over het algemeen het best tracken vergeleken met andere horloges.

MAAR. Apple heeft licentieproblemen met 1 van de sensors en heeft dit opgelost door een andere sensor te gebruiken, op een andere manier. (zoals ik het begrijp) Ik wil gewoon zeker zijn dat dit geen tegenvallers zijn. Misschien wacht ik dan wel op de reviews van de AWU3.

edit: maar het begint wel te jeuken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:19
Tomas_ schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 09:50:
[...]

De Watch Series 10 heeft ook saffier. Alleen vanaf het titanium model, voorheen het RVS model.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yw6iNHPR-A4e1483t1COqNgfSkU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xTu5FKxND5DD0KEGoyEvuPXa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
mprkooij schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:13:
[...]

De Watch Series 10 heeft ook saffier. Alleen vanaf het titanium model, voorheen het RVS model.

[Afbeelding]
Ja wist ik uiteraard, alleen het verschil in prijs 849,- voor titanium 46mm en 899,- voor de ultra is voor mij een nobrainer om voor de ultra te gaan.

Ik had uit een review aangenomen dat saffier ook bij de standaard 10 was inbegrepen. Blijkt dus niet zo te zijn, dus ik kwam er even op terug.

[ Voor 10% gewijzigd door Tomas_ op 17-09-2024 10:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Redondo1982
Tomas_ schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:23:
[...]

Ja wist ik uiteraard, alleen het verschil in prijs 849,- voor titanium 46mm en 899,- voor de ultra is voor mij een nobrainer om voor de ultra te gaan.

Ik had uit een review aangenomen dat saffier ook bij de standaard 10 was inbegrepen. Blijkt dus niet zo te zijn, dus ik kwam er even op terug.
Twee totaal verschillende klokken. Jij doet nu net alsof je voor € 50,- een veel beter model krijgt, maar het is voor totaal andere doeleinden gemaakt en dat zie je ook aan de looks. Volgens mij kies je op datgene wat je wilt en nodig hebt. Als de S10 Titanium dus € 600,- had geweest dan had je die genomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
jmk schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 09:54:
[Afbeelding]

Waarom de 42mm? Ben ik benieuwd naar. Mijn vrouw zegt altijd dat de ‘oudere’ 41mm netter staat, maar als ik hem om doe van haar dan is het net alsof ik bij de Intertoys ben geweest. Zo iel! Ik heb 17-17,5 pols overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
Redondo1982 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:30:
[...]

Twee totaal verschillende klokken. Jij doet nu net alsof je voor € 50,- een veel beter model krijgt, maar het is voor totaal andere doeleinden gemaakt en dat zie je ook aan de looks. Volgens mij kies je op datgene wat je wilt en nodig hebt. Als de S10 Titanium dus € 600,- had geweest dan had je die genomen?
Dat hang af uiteraard vanuit welk perspectief je het bekijkt. Kijk je naar mijn voorwaarden "wat ik wil"

-saffier
-LTE

Dan heb je twee keuzes: titanium of Ultra

Kijk ik dan naar wat je er voor krijgt prijs/prestatie (GPS/Batterij), kies ik de Ultra
Ik vind beide mooi. Was de titanium 600 geweest, had ik wellicht daarvoor gekozen.

Het is toch ook niet raar dat je afweegt wat je voor je geld krijgt en of je dat iets waard vind?

jij zegt eigenlijk: Ik koop wat ik nodig vind en kijkt verder niet naar alternatieven en of andere mogelijkheden? Overigens zeg jij dat het totaal verschillende klokken zijn, maar dat vind ik niet. Ze doen heel veel hetzelfde met een paar verschillen.

[ Voor 24% gewijzigd door Tomas_ op 17-09-2024 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Tomas_ schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:35:
[...]

Dat hang af uiteraard vanuit welk perspectief je het bekijkt. Kijk je naar mijn voorwaarden "wat ik wil"

-saffier
-LTE

Dan heb je twee keuzes: titanium of Ultra

Kijk ik dan naar wat je er voor krijgt prijs/prestatie (GPS/Batterij), kies ik de Ultra
Ik vind beide mooi. Was de titanium 600 geweest, had ik wellicht daarvoor gekozen.

Het is toch ook niet raar dat je afweegt wat je voor je geld krijgt en of je dat iets waard vind?

jij zegt eigenlijk: Ik koop wat ik nodig vind en kijkt verder niet naar alternatieven en of andere mogelijkheden? Overigens zeg jij dat het totaal verschillende klokken zijn, maar dat vind ik niet. Ze doen heel veel hetzelfde met een paar verschillen.
Als je het verschil niet ziet tussen een S10 en een AW2 dan hoeven we daar inderdaad niet meer over te discussiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
Redondo1982 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:45:
[...]

Als je het verschil niet ziet tussen een S10 en een AW2 dan hoeven we daar inderdaad niet meer over te discussiëren.
Je doet teveel aannames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Klopt, heeft me heel veel gebracht in het leven -nog steeds eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-06 06:51
Redondo1982 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:32:
[...]

Waarom de 42mm? Ben ik benieuwd naar. Mijn vrouw zegt altijd dat de ‘oudere’ 41mm netter staat, maar als ik hem om doe van haar dan is het net alsof ik bij de Intertoys ben geweest. Zo iel! Ik heb 17-17,5 pols overigens.
Ik heb nu de 46mm voor mijn 14.5cm pols gehaald. Vind dat wel de max, maar de 42 is inderdaad zo iel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
cracking cloud schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:53:
[...]

Ik heb nu de 46mm voor mijn 14.5cm pols gehaald. Vind dat wel de max, maar de 42 is inderdaad zo iel
Ik denk dat een 42mm beter zal staan op een 14,5cm pols. Alleen het is wat je zelf wilt, dat is ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
Heb nu de 45, die ene mm kan er ook nog wel bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausssie
Ik wilde de zware ultra 2 met groen trail bandje bestellen bij KPN i.c.m. multisim, maar ziet dat er qua bandjes maar een beperkte keuze is :(. Iemand ervaring of de bandjes keuze in de loop der tijd wordt uitgebreid bij KPN?
Vind het te idioot om een extra bandje voor 99 erbij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mausssie schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 12:16:
Ik wilde de zware ultra 2 met groen trail bandje bestellen bij KPN i.c.m. multisim, maar ziet dat er qua bandjes maar een beperkte keuze is :(. Iemand ervaring of de bandjes keuze in de loop der tijd wordt uitgebreid bij KPN?
Geen ervaring met KPN, maar viel me afgelopen jaar ook op bij Odido en hetzelfde zie je nu ook bij Vodafone. Ik verwacht geen uitgebreider aanbod.

Edit: Alle 3 providers hebben ook precies hetzelfde aanbod qua kleur opties.

[ Voor 6% gewijzigd door L23 op 17-09-2024 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

Mausssie schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 12:16:
Ik heb van de week de Ultra 2 met milanese loop besteld. Die was alleen in M verkrijgbaar. Ik heb wel gebeld naar KPN, maar daar gaven ze aan geen andere maten aan te gaan bieden.

Bij de AW 10 in het zwart heb je bij het siliconenbandje wel de optie om voor een andere maat te kiezen, maar dat lijkt vooralsnog de enige waar ze dit aanbieden.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
Redcoil schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 12:36:
[...]

Ik heb van de week de Ultra 2 met milanese loop besteld. Die was alleen in M verkrijgbaar. Ik heb wel gebeld naar KPN, maar daar gaven ze aan geen andere maten aan te gaan bieden.

Bij de AW 10 in het zwart heb je bij het siliconenbandje wel de optie om voor een andere maat te kiezen, maar dat lijkt vooralsnog de enige waar ze dit aanbieden.
De malinese band is bij de AWU 2 niet te bestellen bij vodafone :( en bij KPN kan je hem niet zonder abbo bestellen. Jammer, hoop dat het aanbod bij vodafone nog vergroot wordt, de prijzen zijn vriendelijker dan bij apple/mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Redondo1982 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:32:
[...]

Oh hier dacht ik misschien niet goed genoeg over na. Mijn pols is 18.4cm dus misschien maar voor de 46 mm gaan. Die laatste 50 euro maakt dan ook niet meer veel uit.

Dank je voor je imput!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
jmk schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 13:05:
[...]

Oh hier dacht ik misschien niet goed genoeg over na. Mijn pols is 18.4mm dus misschien maar voor de 46 mm gaan. Die laatste 50 euro maakt dan ook niet meer veel uit.

Dank je voor je imput!
Ik zou helemaal geen Apple Watch nemen als ik jou was met 18.4mm. Staat echt voor geen meter :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De reviews zijn losch:

[ Voor 48% gewijzigd door Donstil op 17-09-2024 14:27 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Tomas_ schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 09:50:
[...]

Niet helemaal correct de titanium versie van de 10 heeft ook saffier glas

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-06 16:25
Elk jaar weer dat gemier over of een smalle pols nou wel of geen aw ultra kan hebben 🤣
Hier nog elke dag blij met mijn smalle polsen en de aw ultra!
Het is een persoonlijke keuze tenslotte.

@Mausssie Eerst had je helemaal geen keuze kwa bandjes bij de providers dus dat er nu al iets te kiezen is is al heel wat.

[ Voor 24% gewijzigd door Roos79 op 17-09-2024 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

Roos79 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:49:
Elk jaar weer dat gemier over of een smalle pols nou wel of geen aw ultra kan hebben 🤣
Hier nog elke dag blij met mijn smalle polsen en de aw ultra!
Het is een persoonlijke keuze tenslotte.

@Mausssie Eerst had je helemaal geen keuze kwa bandjes bij de providers dus dat er nu al iets te kiezen is is al heel wat.
Zo gek is dat niet. Ik zie weleens mensen met hele smalle polsen zo’n huge Ultra dragen, en dat ziet er gewoon echt niet uit. Maar inderdaad, het blijft een persoonlijke keuze. Dat is met alles zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het is ook een persoonlijke keuze om het geen gezicht te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Heeft de Series 10 deze app ook of heeft alleen de Ultra2 dit (zo goed) vanwege de dubbele GPS chip?

Ziet er heel mooi uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jmk schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:21:
[YouTube: NEW Apple Watch Series 10 and Satin Back Apple Watch Ultra 2!]
Heeft de Series 10 deze app ook of heeft alleen de Ultra2 dit (zo goed) vanwege de dubbele GPS chip?

Ziet er heel mooi uit!
Is de standaard kompas app.

https://support.apple.com...atch/apd1cd7aad2c/watchos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:50
jmk schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:21:
[YouTube: NEW Apple Watch Series 10 and Satin Back Apple Watch Ultra 2!]

Ziet er heel mooi uit!
Wellicht ligt het nogal gevoelig hier maar brrr wat een vreselijk kind is het, overal waar ook maar een Apple Logo opstaat is he-le-maal fantastisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:42:
[...]

Wellicht ligt het nogal gevoelig hier maar brrr wat een vreselijk kind is het, overal waar ook maar een Apple Logo opstaat is he-le-maal fantastisch
Ik vind het wel vermakelijk. Maar ik zou geen aankoop baseren op haar reviews :P Waarom zou het hier gevoelig liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-06 20:37
Ik heb zo’n hekel aan van die influencers. Alles is gemaakt en nep. Heb liever een goeie review van een site zoals deze. Daar heb je 10 keer meer aan.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Heeft MKBHD nou sneaky de iPhone 16 Pro als cameo in zijn Apple Watch review? :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:52:
Heeft MKBHD nou sneaky de iPhone 16 Pro als cameo in zijn Apple Watch review? :+
Had ie volgens mij ook in de AirPods review

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Oei, ligt het aan mij of ziet dit er al vrij scuffed uit? Of zouden het enkel water/zweet vlekjes zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_yoI8dl7ChUK8FYKWo-EtlpL8yE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HCEyTCBz2fPIoqWTaHJKQvi4.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 17-09-2024 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk

jmk

Het zijn nog niet echt goed onderbouwde reviews. Heel veel praten over de specificaties en hoe alles eruitziet en heel weinig testdata en welke conclusies je eraan kan verbinden. Oh en heel veel meningen over dingen die niet getest zijn.

Maar wel leuk om het allemaal te zien, dus verder wel blij met de video's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:56:
Oei, ligt het aan mij of ziet dit er al vrij scuffed uit? Of zouden het enkel water/zweet vlekjes zijn.

[Afbeelding]
Het is zeer waarschijnlijk gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
jmk schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:57:
Het zijn nog niet echt goed onderbouwde reviews. Heel veel praten over de specificaties en hoe alles eruitziet en heel weinig testdata en welke conclusies je eraan kan verbinden. Oh en heel veel meningen over dingen die niet getest zijn.

Maar wel leuk om het allemaal te zien, dus verder wel blij met de video's!
Tsja. Uiteindelijk hebben ze de Watch ook "maar" een week in gebruik. En effectief maar 5 dagen ofzo in gebruik voordat ze de video al gaan editten, om het embargo te halen.

DesFit geeft op het einde ook aan dat hij over een paar weken met een in-depth review komt.

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 17-09-2024 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-06 17:13

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:52:
Haha Nice, hij had de S10 ook al om bij de AirPods review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:14:
[...]

Haha Nice, hij had de S10 ook al om bij de AirPods review.
Ah, zou kunnen. Die review boeide mij niet zo, dus heb ik niet zo aandachtig bekeken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:18:
[...]

Ah, zou kunnen. Die review boeide mij niet zo, dus heb ik niet zo aandachtig bekeken. :+
Haha ja stond hier ook als digitaal behang maar viel mij toevallig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Een aantal reviews gekeken en het lijkt erop dat ook de Apple Watch in Incremental Update Land is komen wonen. Hopelijk in een mooi huisje naast de iPhone. Hopelijk verhuist Apple wat mensen van de Watch en iPhone naar het Vision Pro-team. Desalniettemin heb ik zin in mijn perfecte AWS10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
Nog een review dan maar :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:08
Anoniem: 1885112 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:08:
[...]

Zo gek is dat niet. Ik zie weleens mensen met hele smalle polsen zo’n huge Ultra dragen, en dat ziet er gewoon echt niet uit. Maar inderdaad, het blijft een persoonlijke keuze. Dat is met alles zo.
Ik vind persoonlijk bruine schoenen met een gesp ook geen gezicht maar ja, dat blijven makelaars ook maar dragen. Soms moet je er gewoon mee leren leven dat mensen geen smaak hebben en dat het ze geen reet interesseert wat jij er van vindt 🤡

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Kassad schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 17:32:
[...]

Ik vind persoonlijk bruine schoenen met een gesp ook geen gezicht maar ja, dat blijven makelaars ook maar dragen. Soms moet je er gewoon mee leren leven dat mensen geen smaak hebben en dat het ze geen reet interesseert wat jij er van vindt 🤡
:Y) _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Talkshowhost
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 06:11
Anoniem: 1885112 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:08:
[...]

Ook mensen met een smalle pols hebben recht op een Apple Watch met een langere batterijduur ja #batterylifematters

Ja ik heb redelijk smalle polsen en heb lang getwijfeld om een Ultra te kopen. Ik heb mijn Ultra nu vier maanden en wil niet anders mer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausssie
Rivanov schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:56:

[Afbeelding]
Dat ziet er inderdaad niet heel best uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Mausssie schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 18:47:
[...]

Dat ziet er inderdaad niet heel best uit.
Denk dat het gewoon wat vlekken zijn als je verderop in de video kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
Weet iemand of watch 8 bandjes ook werken op de 10 serie?
Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Bandjes / Hoesjes / Cases / Accessoires

De eerste dagen na een iOS/watchOS update kan de batterijduur tijdelijk afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.