• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

Palomar schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:41:
[...]

Ik heb onlangs een gebruikte Apple Watch Series 6 44mm gekocht om te proberen of het wat is (heb nu een Garmin). Ben na wat kleine drempels toch wel over en enthousiast over de extra functionaliteit tov Garmin. Alleen de batterij van de gebruikte Watch komt de dag niet meer door, dus wil alsnog een nieuwe ;) Omdat ik daarom al een goed/weinig gebruikt m/l bandje heb lijkt deze van 220 euro me wel een goede deal en dan zet ik het bandje gewoon over. Of zie ik nu dingen over het hoofd?
Nee, je ziet niets over het hoofd. Past gewoon.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
CreativeS schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:46:
[...]

Nee, je ziet niets over het hoofd. Past gewoon.
Dank! Heb hem besteld ;) Mijn huidige series 6 heeft 77% batterij en die is om 21:00 wel leeg. Dat is wel even slikken als je een Garmin gewend bent die na 4 jaar nog steeds 5-6 dagen op een lading doet. Dat komt met een nieuwe SE3 natuurlijk nog steeds niet in die buurt, maar een dag vind ik toch wel een vereiste. Alle extra functionaliteit en integratie met de iPhone vind ik dan wel weer nice en de opoffering van batterijduur wel waard ;)

Die korte batterijduur maakt de afschrijving wel hoog en het niet zo duurzaam... Ik zou eigenlijk niemand adviseren om een tweedehands Apple Watch te kopen als je er al vrij snel niet eens de dag meer mee doorkomt. Heb gekeken naar de mogelijkheden om de batterij te vervangen, maar dat is 100+ euro, wat ook niet in verhouding staat met de waarde van het horloge. Maar das misschien een andere discussie.

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

Palomar schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:07:
Heb gekeken naar de mogelijkheden om de batterij te vervangen, maar dat is 100+ euro, wat ook niet in verhouding staat met de waarde van het horloge. Maar das misschien een andere discussie.
Als ze het al willen vervangen... bij 'vintage' wil dat niet meer :) Zelf heb ik gewacht tot het weer via Vodafone kon. Watch 3 Ultra was €135,- goedkoper dan bij Apple of MediaMarkt, alleen verkocht Vodafone hem lang niet. Principes kunnen dan hardnekkig zijn, dus ik heb 2 maanden gewacht. Geen spijt van...
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Bandjes / Hoesjes / Cases / Accessoires

De eerste dagen na een iOS/watchOS update kan de batterijduur tijdelijk afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.