• DJP!
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online
Ik heb nu de nieuwe WhatsApp op die Apple Watch draaien. Als ik van huis ben zonder de iPhone kan ik wel WhatsApp berichten ontvangen maar helaas niets verzenden, klopt dit?

Vroeger... kreeg je een notificatie die je wel kon beantwoorden, die nieuwe app is in dat opzicht dus wel een achteruitgang :(

• Swedish chef
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
DJP! schreef op maandag 15 december 2025 @ 20:22:
Ik heb nu de nieuwe WhatsApp op die Apple Watch draaien. Als ik van huis ben zonder de iPhone kan ik wel WhatsApp berichten ontvangen maar helaas niets verzenden, klopt dit?

Vroeger... kreeg je een notificatie die je wel kon beantwoorden, die nieuwe app is in dat opzicht dus wel een achteruitgang :(
Je kan middels spraak een bericht terug sturen :) .

In ieder mens schuilt een vriend en een vijand....wie zoek je ?

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:13
Swedish chef schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 10:12:
[...]

Je kan middels spraak een bericht terug sturen :) .
He gadverdamme een spraakbericht, die dingen die ik zelf nooit afluister :).
Ik heb de app dan nog niet geïnstalleerd op de watch, maar goed gebruik geen notificaties voor whatsapp. Maar klinkt wel als een achteruitgang.

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:57
DJP! schreef op maandag 15 december 2025 @ 20:22:

Ik kan beide niet met de whatsapp op watch, dit is een bekende limitatie, van de app... Zeker onhandig bij de 4G/5G modellen.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

• Swedish chef
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 10:17:
[...]

He gadverdamme een spraakbericht, die dingen die ik zelf nooit afluister :).
Ik heb de app dan nog niet geïnstalleerd op de watch, maar goed gebruik geen notificaties voor whatsapp. Maar klinkt wel als een achteruitgang.
Geen spraakbericht, maar je spreekt een bericht in en dit wordt vervolgens omgezet in tekst.

In ieder mens schuilt een vriend en een vijand....wie zoek je ?

Swedish chef schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 10:30:
[...]

Geen spraakbericht, maar je spreekt een bericht in en dit wordt vervolgens omgezet in tekst.
En dan kan je als je van huis bent zonder iPhone via de Whatsapp een berichtje terugsturen? Een berichtje typen kan dan weer niet?

• DJP!
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online
Swedish chef schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 10:30:
[...]

Ik geloof best dat je spraak wordt omgezet in tekst alleen die tekst versturen lukt dus niet als je met je Watch alleen een 4G verbinding hebt...
Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Bandjes / Hoesjes / Cases / Accessoires

De eerste dagen na een iOS/watchOS update kan de batterijduur tijdelijk afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.