Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Kassad schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:46:
[...]

Waarom gebruik je de slaapmodus dan niet? Die is daar voor :)
Slaapmodus vindt ik niet prettig werken.
Heb gewoon opdrachten gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:49
Carlos0_0 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:19:
[...]

Die snap ik op zich nog wel, begon ook altijd te piepen van hup je moet naar bed enzo.
Ook het wakker maken vond ik ontzettend irritant, dat die van tevoren een beetje gaat trillen om je pols.
Dit heb ik toen ook uitgezet, ben toen voor slaap Autosleep gaan gebruiken(Heb hier ook de hartslagmeter van).

https://apps.apple.com/nl...slaaptracker/id1164801111
Ik heb het nu weer eens aangezet. Kijken wat het doet.

Maar doet hij ook voor je wekker al trillen? Dat wist ik niet. Heb het dan ook al jaren uit staan. Tenminste gebruikte de slaap focus wel, alleen reageerde mijn scherm dus anders als hij in die modus stond..

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:12
hk12nl schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:42:
[...]

Maar doet hij ook voor je wekker al trillen? Dat wist ik niet. Heb het dan ook al jaren uit staan. Tenminste gebruikte de slaap focus wel, alleen reageerde mijn scherm dus anders als hij in die modus stond..
Dat deed die al vanaf het begin, inderdaad trillen voor je wekker afgaat.
Ik ben echter al voor mijn wekker wakker, dus lig ik een beetje rustig tot eruit ga(dus dan vind ik die trillingen steeds irritant).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

hk12nl schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:45:
[...]

Ik ga voor zwart. Heb nu 2,5 jaar een naturel gehad. Maar is natuurlijk wel heel persoonlijk :)

Iemand die een zwarte heeft en na een jaar al beschadigingen waardoor je nu het blanke titanium ziet dan zwart? Dat is het enige wat mij nog tegen kan houden.

En ik twijfel over de Milanese band. Ik heb al 3 Ocean bandjes omdat ik die het mooiste vind staan en een trail bandje. Zijn jullie tevreden over de Milanese band?

Nu eerst er een nachtje over slapen :)
Ik heb ook interesse in een Ultra 3. Ik zie op Youtube, waar ze dat beschadigen van die zwarte coating benoemen, overal 'dat het wel meevalt'. Maar je ziet elk klein pitje wat er wél op zit, wel extra goed. Dat zou mij irriteren.

Mijn analoge horloges zijn ook niet zwart, dus ik heb eigenlijk al besloten voor natural titanium te gaan.

My 2 cents :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21:53
[...]

Die snap ik op zich nog wel, begon ook altijd te piepen van hup je moet naar bed enzo.
Weet dat dit uit te schakelen is (app gezondheid -> slaap -> volledig schema en opties -> slaapherinneringen uit), maar to each their own natuurlijk.

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:42
En je wordt gewoon wakker gemaakt met trillingen op de ingestelde alarmtijd. Niet eerder of zo.

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:21
hk12nl schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:45:
[...]

Ik ga voor zwart. Heb nu 2,5 jaar een naturel gehad. Maar is natuurlijk wel heel persoonlijk :)

Iemand die een zwarte heeft en na een jaar al beschadigingen waardoor je nu het blanke titanium ziet dan zwart? Dat is het enige wat mij nog tegen kan houden.

En ik twijfel over de Milanese band. Ik heb al 3 Ocean bandjes omdat ik die het mooiste vind staan en een trail bandje. Zijn jullie tevreden over de Milanese band?

Nu eerst er een nachtje over slapen :)
Ik heb de zwarte Ultra 2 sinds release date. En het horloge echt wel een aantal keren gestoten tegen deurlijsten, muur e.d. De eerste keer dat dat gebeurde dacht ik dat ik een flinke beschadiging had, maar het was de verf van de deur die er op zat en ik kon het zo weg poetsen.

Heb net even goed gekeken en heb aan de bovenkant wat hele lichte schade, die je eigenlijk pas goed ziet als je een foto maakt en dan inzoomt op de foto.

Ik heb het horloge een jaar intensief gedragen, met sporten, zwemen, tuinieren. Dus op zicht houdt de zwarte coating zich super goed. Milanese band ben ik tevreden over. Was in het begin wel even wennen om de juiste strakte te vinden. Had hiervoor de Milanese loop van de normale Watch die je met een magneetje makkelijk traploos kan verstellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:10
hk12nl schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:42:
[...]

Welnee, als je het instelt dan trilt hij als wekker. Maar dat kan je ook uitzetten, of je kan geluid instellen, het is gewoon een wekker. Die ook meteen je slaapmodus uitzet.
Ik vind een tril wekker juist perfect, ik word wakker maar mijn vriendin niet.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Carlos0_0
Kassad schreef op donderdag 11 september 2025 @ 16:23:
[...]

Welnee, als je het instelt dan trilt hij als wekker. Maar dat kan je ook uitzetten, of je kan geluid instellen, het is gewoon een wekker. Die ook meteen je slaapmodus uitzet.
Ik vind een tril wekker juist perfect, ik word wakker maar mijn vriendin niet.
Bij mij ging die echt van te voren trillen, om je langzaam wakker te maken.
Nu was het misschien een instelling, maar had geen zin toen om te kijken waar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
Carlos0_0 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:06:
[...]

Bij mij ging die echt van te voren trillen, om je langzaam wakker te maken.
Nu was het misschien een instelling, maar had geen zin toen om te kijken waar.
Zoals men vroeger wel zei, apekool ende lariekoek. Hij trilt om je wakker te maken, het gebeurt gewoon op het moment dat je wekker staat. Ik gebruik deze functie sinds het erin zit.

[ Voor 16% gewijzigd door Kassad op 11-09-2025 17:12 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Carlos0_0
Kassad schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:10:
[...]

Zoals men vroeger wel zei, apekool ende lariekoek. Hij trilt om je wakker te maken, het gebeurt gewoon op het moment dat je wekker staat. Ik gebruik deze functie sinds het erin zit.
Niks lariekoek heb het zelf ook gebruikt.

Zoals gezegd al, het zal vast een instelling zijn geweest en dus ja dat klopt

https://www.google.com/se...sclient=mobile-gws-wiz-hp

[ Voor 58% gewijzigd door Carlos0_0 op 11-09-2025 17:18 ]

• Kassad
Carlos0_0 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:15:
[...]

Niks lariekoek heb het zelf ook gebruikt.

Zoals gezegd al, het zal vast een instelling zijn geweest en dus ja dat klopt

https://www.google.com/se...sclient=mobile-gws-wiz-hp
Die AI samenvatting die je stuurt geeft de samenvatting van apps van derden die dat doen. De Sleep app van Apple doet het niet, staat ook nergens op de site van Apple, ik heb het nog nooit meegemaakt. ik zou het namelijk wel erg graag willen dus baal al vanaf het begin dat de app het niet doet. Ik weet dat er wel sprake van is geweest, dat de app je in lichte slaap zou wakker maken maar het is helaas (nog) niet geïmplementeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Kassad op 11-09-2025 17:27 ]

• Radiodurans
Kassad schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:25:
De Sleep app van Apple doet het niet, staat ook nergens op de site van Apple, ik heb het nog nooit meegemaakt. ik zou het namelijk wel erg graag willen dus baal al vanaf het begin dat de app het niet doet.
Klopt, naast dit zou ik ook wel een alarm willen instellen tijdens een bepaalde fase van je slaap, binnen een tijdswindow vóór je ingestelde alarmtijd. Dit heeft Apple Sleep ook nooit gekund.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
Kassad schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:25:
[...]

Die AI samenvatting die je stuurt geeft de samenvatting van apps van derden die dat doen. De Sleep app van Apple doet het niet, staat ook nergens op de site van Apple, ik heb het nog nooit meegemaakt. ik zou het namelijk wel erg graag willen dus baal al vanaf het begin dat de app het niet doet. Ik weet dat er wel sprake van is geweest, dat de app je in lichte slaap zou wakker maken maar het is helaas (nog) niet geïmplementeerd.
O ja klopt ik zie het ook, niet goed gezien via de telefoon snel tijdens het koken.
Blijf er verder bij dat die het bij mij wel deed, want ik ben erna pas na een 3th party app gegaan.
Goed het is al lang geleden dit werd geïntroduceerd bij de Watch.

Misschien dat het een foutje was bij mij, of iets anders geen idee. Maar goed ik laat het hier verder bij.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:22
[...]

Ook het wakker maken vond ik ontzettend irritant, dat die van tevoren een beetje gaat trillen om je pols.
Dit heb ik toen ook uitgezet, ben toen voor slaap Autosleep gaan gebruiken(Heb hier ook de hartslagmeter van).

https://apps.apple.com/nl...slaaptracker/id1164801111
Ik zet slaap gewoon handmatig aan en uit. Krijg nooit meldingen en ook geen wekker via die app. Gewoon als ik in bed ga liggen tik ik slaap focus aan en als ik uit bed stap weer uit.

• Kassad
Carlos0_0 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:39:
[...]

O ja klopt ik zie het ook, niet goed gezien via de telefoon snel tijdens het koken.
Blijf er verder bij dat die het bij mij wel deed, want ik ben erna pas na een 3th party app gegaan.
Goed het is al lang geleden dit werd geïntroduceerd bij de Watch.

Misschien dat het een foutje was bij mij, of iets anders geen idee. Maar goed ik laat het hier verder bij.
Ach het is ook helemaal niet zo belangrijk, we zijn het iig eens dat-ie nu niet doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:05
Radiodurans schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:30:
[...]

Klopt, naast dit zou ik ook wel een alarm willen instellen tijdens een bepaalde fase van je slaap, binnen een tijdswindow vóór je ingestelde alarmtijd. Dit heeft Apple Sleep ook nooit gekund.
Dat kan met Sleep Cycle, deze gebruik ik namelijk zelf.
Je kan een 'dynamische' wekker zetten die rekening houdt met de slaapcyclus waar je in zit.

Dus je stelt je alarm in ttussen twee tijdstippen en wanneer je horloge/de app registreert dat je binnen die bandbreedte in lichte staap bent gaat het horloge zachtjes (en steeds harder) pulseren om je te wekken.

Werkt voor mij hartstikke goed, maar N=1 ;)

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:05
Radiodurans schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:30:
[...]

Zoals gezegd de app Sleep Cycle dus wel ;)

Eric, Signing off !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roofie
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 13-09 11:45
Hier de series 10 besteld. Morgen kan ik hem ophalen.
Nu nog goede apps zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02:18
Gefixt!

[ Voor 102% gewijzigd door mprkooij op 14-09-2025 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikvc
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 14:12
Roofie schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 18:59:
Hier de series 10 besteld. Morgen kan ik hem ophalen.
Nu nog goede apps zoeken
Nice! Zit hier ook over na te denken. Batterij van huidige 6 wordt slecht. Nog een mooie deal gevonden? Vroeg me af of de prijs nog gaat zakken nu de 11 er is. Zie dat Apple zelf ook refurbished aanbiedt.

• DaanHybrix
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 03-10 14:59
Wellicht een gekke vraag:

Heeft de Apple Watch na opstarten enkele seconden nodig om te verbinden met bluetooth met je iPhone?

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:23
DaanHybrix schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:11:
Wellicht een gekke vraag:

Heeft de Apple Watch na opstarten enkele seconden nodig om te verbinden met bluetooth met je iPhone?
Niet dat ik weet. Waar loop je tegenaan?

• DaanHybrix
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 03-10 14:59
meesje schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:13:
[...]

Niet dat ik weet. Waar loop je tegenaan?
Ik had gister mijn Apple Watch een update gedaan. Het downloaden en installeren deed hij gister 3 uurtjes over. Na het herstarten na de update deed ie enkele seconden over om te connecteren met mijn iPhone.

's Nachts doe ik altijd mijn iPhone en Apple Watch uit. Toen ik beide aandeed, had mijn Apple Watch enkele secondes nodig om te connecteren met mijnn iPhone via Bluetooth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:23
DaanHybrix schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:18:
[...]

Ik had gister mijn Apple Watch een update gedaan. Het downloaden en installeren deed hij gister 3 uurtjes over. Na het herstarten na de update deed ie enkele seconden over om te connecteren met mijn iPhone.

's Nachts doe ik altijd mijn iPhone en Apple Watch uit. Toen ik beide aandeed, had mijn Apple Watch enkele secondes nodig om te connecteren met mijnn iPhone via Bluetooth.
Ik zet deze apparaten nooit uit en heb dit dus nooit ervaren. Ik kan me wel voorstellen als apparaten wakker worden ze even de tijd nodig hebben.

• hipster
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 02-10 14:25
Kreeg deze foutmelding op mn Ultra bij poging tot updaten naar watchOS 26 :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ErluKvXq6fOyAPffbAq26SnmpGo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/zL2MMSq9ox6AFQZLr5YsCUdk.png?f=user_large

via iPhone Watch App toen maar geprobeerd, kreeg ik dit :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hh6JLC4geP3rFe7gtC0ockzCxEM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8sDwHJrCcXbDYelWG8iKadPc.png?f=fotoalbum_large

Echter :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Rmy60efMLL0fVeJMMWpN8cvFr4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zcMzfNTFrLtNlosaZ5NaAWgO.png?f=fotoalbum_large

Kennelijk is mijn Xs te oud om het apart verkochte product watch Ultra te updaten naar de laatste firmware :'( :'( :'(

Had wel wat eleganter door Apple afgehandeld kunnen worden met een betere foutmelding op de Ultra : 'Please buy a new iPhone if you want to update your watch'

:D :D :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
DaanHybrix schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:18:
[...]

Uitzetten hoeft niet hoor, je kan ze gewoon aan laten en ergens laten liggen.
Als je niet wil dat ze geluid maken ofzo, heb je daar de stille modes voor. en anders kan je ze ook in Vliegtuig stand zetten.
Maar goed doe wat je zelf prettig vind uiteraard :).

Het is normaal als je iets echt uit zet, dat ze eerst even tijd nodig hebben om te verbinden.
Als je scherm aan is, betekent niet dat alle toeters en bellen direct werken in 1 seconden werken.

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 17:33
hipster schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:29:
Kreeg deze foutmelding op mn Ultra bij poging tot updaten naar watchOS 26 :

[Afbeelding]

via iPhone Watch App toen maar geprobeerd, kreeg ik dit :

[Afbeelding]

Echter :

[Afbeelding]

Kennelijk is mijn Xs te oud om het apart verkochte product watch Ultra te updaten naar de laatste firmware :'( :'( :'(

Had wel wat eleganter door Apple afgehandeld kunnen worden met een betere foutmelding op de Ultra : 'Please buy a new iPhone if you want to update your watch'

:D :D :D
Dit is een kwestie van eerst je Iphone updaten naar IOS 26 en daarna je watch.
Helaas is dat de volgorde en niet andersom...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hipster
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 02-10 14:25
Chris89 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:02:
[...]

Dit is een kwestie van eerst je Iphone updaten naar IOS 26 en daarna je watch.
Helaas is dat de volgorde en niet andersom...
iPhone XS valt buiten de iOS 26 support , dus vandaar

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:54
Vandaag de ultra 3 gekregen en gekoppeld aan m’n iPhone
Mouse Apple Watch los gekoppeld en met backup dus terug gezet op de ultra 3

Is de oude Watch meteen gewist nj
Wil m doorverkopen of moet ik verder nog wat doen

• sonnypiek
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 22:23
Zelf zit ik met mobiel abbonement bij Vodafone, mijn vriendin bij KPN.
Nu heeft Vodafone de nieuwe AWU3 niet in titanium met milanese bandje te koop en KPN wel.
Kan zij de AW bestellen, na 1 dag de multisim opzeggen, en ik vervolgens bij Vodafone een esim optie toevoegen en deze aan de AW koppelen of zit er een soort provider lock in als je deze direct bij een provider koopt?

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:14
Toch even checken wat ik nou fout doe met mijn Apple Watch SE van vorig jaar. Ik ben sinds kort hardlopen gaan opbouwen met de Evy app. Ik synchroniseer de app op de watch met die op mijn telefoon want die laat ik liever thuis en verbind dan Airpods met de watch om instructies te luisteren wat prima werkt.

Nou wil ik ook eens wat muziek luisteren tijdens een training, maar hier loop ik op vast. Ik heb een playlist vanuit Spotify gedownload naar de Watch, maar als ik buiten ben vraagt Spotify op m'n watch alsnog om de app op de telefoon. Is het niet mogelijk om alleen op de Watch zowel de Evy app te luisteren met een Spotifty liedje op de achtergrond? Hopelijk zie ik iets over het hoofd, maar het voelt inmiddels alsof de techniek m'n leeftijd begint in te halen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Radiodurans
Hier gaat het mis. Eigenlijk werkt het allemaal alleen goed als je de Apple apps gebruikt, dus in dit geval Apple Music.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kassad
Southern Sun schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 20:08:
Toch even checken wat ik nou fout doe met mijn Apple Watch SE van vorig jaar. Ik ben sinds kort hardlopen gaan opbouwen met de Evy app. Ik synchroniseer de app op de watch met die op mijn telefoon want die laat ik liever thuis en verbind dan Airpods met de watch om instructies te luisteren wat prima werkt.

Nou wil ik ook eens wat muziek luisteren tijdens een training, maar hier loop ik op vast. Ik heb een playlist vanuit Spotify gedownload naar de Watch, maar als ik buiten ben vraagt Spotify op m'n watch alsnog om de app op de telefoon. Is het niet mogelijk om alleen op de Watch zowel de Evy app te luisteren met een Spotifty liedje op de achtergrond? Hopelijk zie ik iets over het hoofd, maar het voelt inmiddels alsof de techniek m'n leeftijd begint in te halen :P
Dit is de reden dat ik naar Apple Music ben overgestapt, hardlopen zonder iPhone en Spotify gaat gewoon niet samen. Spotify AW app is waardeloos. Apple Music werkt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:17

Bij mij werkte Spotify ook niet goed met m'n Airpods Pro 2. Alsof de Bluetooth connectie haperde, maar die was gewoon goed, andere apps konden gewoon goed geluid afspelen.

Met m'n andere oortjes ging het wel prima. Dus wellicht iets dat je kunt proberen als je nog wat anders hebt liggen. Wanneer je op deze combinatie gaat zoeken kom je ook allerlei fora en threads tegen met vergelijkbare issues. Heel jammer.
Een overstap naar Apple Music, of een andere dienst, is best irritant. Wij hebben het uiteindelijk wel gedaan, nadat Spotify weer eens de prijzen omhoog gooide.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Southern Sun
Dank voor de reacties hierboven, dan worden het voorlopig maar mindfull rondjes. Ik “loop” nu tegen nog een ander probleem aan waar ik ook nog niet een antwoord op kan vinden en dat is dat de hartslag veel minder vaak wordt gemeten dan voorheen.

Tot 1 of 2 weken geleden zag ik gedurende de dag veel en regelmatige meetpunten, maar nu open ik vaak de hartslag op de Watch en zie ik bijv. staan dat de laatste meting 30-45 min geleden is. Vanmiddag zie ik zelfs een gat van 2 uur zonder geregistreerde metingen. Er staat nu ook geen rust hartslag meer, maar 2 streepjes.

Polsdetectie en hartslag zijn geactiveerd, software is up to date en ik draag ‘m niet anders om de pols. Mis ik nog iets anders of ligt het probleem wellicht aan mijn Watch?

[ Voor 6% gewijzigd door Southern Sun op 24-09-2025 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolk1
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 01-10 15:53
Ik overweeg ook een Ultra 3 vanwege 4/5g funtionaliteit maar provider heeft geen Multisim ondersteuning. Kan ik er een normale 097x esim in doen? Werkt het dan ook met bellen bijv, net zoals dat mijn ipad afgaat als ik wordt gebeld op mijn 06 nr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:22
Wolk1 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 15:53:
Ik overweeg ook een Ultra 3 vanwege 4/5g funtionaliteit maar provider heeft geen Multisim ondersteuning. Kan ik er een normale 097x esim in doen? Werkt het dan ook met bellen bijv, net zoals dat mijn ipad afgaat als ik wordt gebeld op mijn 06 nr?
Nee is gekoppeld aan de sim van je phone. Is geen losse sim die je kan gebruiken voor Apple Watch. Best is over te stappen op 1 van de 3 grote providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Nou wil ik ook eens wat muziek luisteren tijdens een training, maar hier loop ik op vast. Ik heb een playlist vanuit Spotify gedownload naar de Watch, maar als ik buiten ben vraagt Spotify op m'n watch alsnog om de app op de telefoon. Is het niet mogelijk om alleen op de Watch zowel de Evy app te luisteren met een Spotifty liedje op de achtergrond?
Southern Sun schreef op woensdag 24 september 2025 @ 18:45:
Tot 1 of 2 weken geleden zag ik gedurende de dag veel en regelmatige meetpunten, maar nu open ik vaak de hartslag op de Watch en zie ik bijv. staan dat de laatste meting 30-45 min geleden is. Vanmiddag zie ik zelfs een gat van 2 uur zonder geregistreerde metingen. Er staat nu ook geen rust hartslag meer, maar 2 streepjes.
Toch even het resultaat laten weten mocht iemand hier ooit tegenaan lopen. Op mysterieuze wijze hebben beide problemen zichzelf opgelost 8)7 De hartslag wordt weer regelmatig gemeten en tot mijn verbazing had ik gisteren ineens muziek via Spotify op de watch terwijl telefoon thuis lag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Vorige week is mijn AWU1 binnen gekomen na een (naar mijn idee) goede deal gesloten te hebben via MP. 0,0 krassen, ziet eruit als nieuw, top ding! Enige jammere was dat de batterij niet meer op 92% stond zoals de beste man aangaf maar op 86%. Aangezien ik van een Series 6 afkwam voelt deze batterij gewoon als nieuw (gisterenavond rond 23.00 uur van de lader en nu staat hij nog op 92% terwijl ik hem vannacht aan heb gehouden dus prima).

De watch kwam met twee Alpine Loops waarvan eentje vrijwel nieuw is (en naar mijn idee ook de mooiste kleur -> Licht grijs/blauw). Daarnaast via MP voor 60 piek nog een nieuwe Ocean band ankerblauw gekocht.

Ik was in eerste instantie van plan meteen voor de UW3 te gaan via KPN maar blij dat ik nu voor in totaal 330 Euro de Ultra kan gaan ontdekken met het gevoel een nieuwe Watch te hebben komende van de 6 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:25
D-Ed schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 09:23:
Vorige week is mijn AWU1 binnen gekomen na een (naar mijn idee) goede deal gesloten te hebben via MP. 0,0 krassen, ziet eruit als nieuw, top ding! Enige jammere was dat de batterij niet meer op 92% stond zoals de beste man aangaf maar op 86%. Aangezien ik van een Series 6 afkwam voelt deze batterij gewoon als nieuw (gisterenavond rond 23.00 uur van de lader en nu staat hij nog op 92% terwijl ik hem vannacht aan heb gehouden dus prima).

De watch kwam met twee Alpine Loops waarvan eentje vrijwel nieuw is (en naar mijn idee ook de mooiste kleur -> Licht grijs/blauw). Daarnaast via MP voor 60 piek nog een nieuwe Ocean band ankerblauw gekocht.

Ik was in eerste instantie van plan meteen voor de UW3 te gaan via KPN maar blij dat ik nu voor in totaal 330 Euro de Ultra kan gaan ontdekken met het gevoel een nieuwe Watch te hebben komende van de 6 _/-\o_
Gaf die de huidige accustatus niet door in plaats van de capaciteit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
sigmundfreund schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 10:56:
[...]

Gaf die de huidige accustatus niet door in plaats van de capaciteit :')
Haha.. De foto gaf 92% aan bij batterij conditie.
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Bandjes / Hoesjes / Cases / Accessoires

De eerste dagen na een iOS/watchOS update kan de batterijduur tijdelijk afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.