Slaapmodus vindt ik niet prettig werken.Kassad schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:46:
[...]
Waarom gebruik je de slaapmodus dan niet? Die is daar voor
Heb gewoon opdrachten gemaakt.
Slaapmodus vindt ik niet prettig werken.Kassad schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:46:
[...]
Waarom gebruik je de slaapmodus dan niet? Die is daar voor
Ik heb het nu weer eens aangezet. Kijken wat het doet.Carlos0_0 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:19:
[...]
Die snap ik op zich nog wel, begon ook altijd te piepen van hup je moet naar bed enzo.
Ook het wakker maken vond ik ontzettend irritant, dat die van tevoren een beetje gaat trillen om je pols.
Dit heb ik toen ook uitgezet, ben toen voor slaap Autosleep gaan gebruiken(Heb hier ook de hartslagmeter van).
https://apps.apple.com/nl...slaaptracker/id1164801111
©2004
Dat deed die al vanaf het begin, inderdaad trillen voor je wekker afgaat.hk12nl schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:42:
[...]
Ik heb het nu weer eens aangezet. Kijken wat het doet.
Maar doet hij ook voor je wekker al trillen? Dat wist ik niet. Heb het dan ook al jaren uit staan. Tenminste gebruikte de slaap focus wel, alleen reageerde mijn scherm dus anders als hij in die modus stond..
Ik heb ook interesse in een Ultra 3. Ik zie op Youtube, waar ze dat beschadigen van die zwarte coating benoemen, overal 'dat het wel meevalt'. Maar je ziet elk klein pitje wat er wél op zit, wel extra goed. Dat zou mij irriteren.hk12nl schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:45:
[...]
Ik ga voor zwart. Heb nu 2,5 jaar een naturel gehad. Maar is natuurlijk wel heel persoonlijk
Iemand die een zwarte heeft en na een jaar al beschadigingen waardoor je nu het blanke titanium ziet dan zwart? Dat is het enige wat mij nog tegen kan houden.
En ik twijfel over de Milanese band. Ik heb al 3 Ocean bandjes omdat ik die het mooiste vind staan en een trail bandje. Zijn jullie tevreden over de Milanese band?
Nu eerst er een nachtje over slapen
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Weet dat dit uit te schakelen is (app gezondheid -> slaap -> volledig schema en opties -> slaapherinneringen uit), maar to each their own natuurlijk.Carlos0_0 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:19:
[...]
Die snap ik op zich nog wel, begon ook altijd te piepen van hup je moet naar bed enzo.
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Ik heb de zwarte Ultra 2 sinds release date. En het horloge echt wel een aantal keren gestoten tegen deurlijsten, muur e.d. De eerste keer dat dat gebeurde dacht ik dat ik een flinke beschadiging had, maar het was de verf van de deur die er op zat en ik kon het zo weg poetsen.hk12nl schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:45:
[...]
Ik ga voor zwart. Heb nu 2,5 jaar een naturel gehad. Maar is natuurlijk wel heel persoonlijk
Iemand die een zwarte heeft en na een jaar al beschadigingen waardoor je nu het blanke titanium ziet dan zwart? Dat is het enige wat mij nog tegen kan houden.
En ik twijfel over de Milanese band. Ik heb al 3 Ocean bandjes omdat ik die het mooiste vind staan en een trail bandje. Zijn jullie tevreden over de Milanese band?
Nu eerst er een nachtje over slapen
Welnee, als je het instelt dan trilt hij als wekker. Maar dat kan je ook uitzetten, of je kan geluid instellen, het is gewoon een wekker. Die ook meteen je slaapmodus uitzet.hk12nl schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:42:
[...]
Ik heb het nu weer eens aangezet. Kijken wat het doet.
Maar doet hij ook voor je wekker al trillen? Dat wist ik niet. Heb het dan ook al jaren uit staan. Tenminste gebruikte de slaap focus wel, alleen reageerde mijn scherm dus anders als hij in die modus stond..
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Bij mij ging die echt van te voren trillen, om je langzaam wakker te maken.Kassad schreef op donderdag 11 september 2025 @ 16:23:
[...]
Welnee, als je het instelt dan trilt hij als wekker. Maar dat kan je ook uitzetten, of je kan geluid instellen, het is gewoon een wekker. Die ook meteen je slaapmodus uitzet.
Ik vind een tril wekker juist perfect, ik word wakker maar mijn vriendin niet.
Zoals men vroeger wel zei, apekool ende lariekoek. Hij trilt om je wakker te maken, het gebeurt gewoon op het moment dat je wekker staat. Ik gebruik deze functie sinds het erin zit.Carlos0_0 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:06:
[...]
Bij mij ging die echt van te voren trillen, om je langzaam wakker te maken.
Nu was het misschien een instelling, maar had geen zin toen om te kijken waar.
[ Voor 16% gewijzigd door Kassad op 11-09-2025 17:12 ]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Niks lariekoek heb het zelf ook gebruikt.Kassad schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:10:
[...]
Zoals men vroeger wel zei, apekool ende lariekoek. Hij trilt om je wakker te maken, het gebeurt gewoon op het moment dat je wekker staat. Ik gebruik deze functie sinds het erin zit.
[ Voor 58% gewijzigd door Carlos0_0 op 11-09-2025 17:18 ]
Die AI samenvatting die je stuurt geeft de samenvatting van apps van derden die dat doen. De Sleep app van Apple doet het niet, staat ook nergens op de site van Apple, ik heb het nog nooit meegemaakt. ik zou het namelijk wel erg graag willen dus baal al vanaf het begin dat de app het niet doet. Ik weet dat er wel sprake van is geweest, dat de app je in lichte slaap zou wakker maken maar het is helaas (nog) niet geïmplementeerd.Carlos0_0 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:15:
[...]
Niks lariekoek heb het zelf ook gebruikt.
Zoals gezegd al, het zal vast een instelling zijn geweest en dus ja dat klopt
https://www.google.com/se...sclient=mobile-gws-wiz-hp
[ Voor 4% gewijzigd door Kassad op 11-09-2025 17:27 ]
Klopt, naast dit zou ik ook wel een alarm willen instellen tijdens een bepaalde fase van je slaap, binnen een tijdswindow vóór je ingestelde alarmtijd. Dit heeft Apple Sleep ook nooit gekund.Kassad schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:25:
De Sleep app van Apple doet het niet, staat ook nergens op de site van Apple, ik heb het nog nooit meegemaakt. ik zou het namelijk wel erg graag willen dus baal al vanaf het begin dat de app het niet doet.
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
O ja klopt ik zie het ook, niet goed gezien via de telefoon snel tijdens het koken.Kassad schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:25:
[...]
Die AI samenvatting die je stuurt geeft de samenvatting van apps van derden die dat doen. De Sleep app van Apple doet het niet, staat ook nergens op de site van Apple, ik heb het nog nooit meegemaakt. ik zou het namelijk wel erg graag willen dus baal al vanaf het begin dat de app het niet doet. Ik weet dat er wel sprake van is geweest, dat de app je in lichte slaap zou wakker maken maar het is helaas (nog) niet geïmplementeerd.
Ik zet slaap gewoon handmatig aan en uit. Krijg nooit meldingen en ook geen wekker via die app. Gewoon als ik in bed ga liggen tik ik slaap focus aan en als ik uit bed stap weer uit.Carlos0_0 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:19:
[...]
Ook het wakker maken vond ik ontzettend irritant, dat die van tevoren een beetje gaat trillen om je pols.
Dit heb ik toen ook uitgezet, ben toen voor slaap Autosleep gaan gebruiken(Heb hier ook de hartslagmeter van).
https://apps.apple.com/nl...slaaptracker/id1164801111
Ach het is ook helemaal niet zo belangrijk, we zijn het iig eens dat-ie nu niet doetCarlos0_0 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:39:
[...]
O ja klopt ik zie het ook, niet goed gezien via de telefoon snel tijdens het koken.
Blijf er verder bij dat die het bij mij wel deed, want ik ben erna pas na een 3th party app gegaan.
Goed het is al lang geleden dit werd geïntroduceerd bij de Watch.
Misschien dat het een foutje was bij mij, of iets anders geen idee. Maar goed ik laat het hier verder bij.
Dat kan met Sleep Cycle, deze gebruik ik namelijk zelf.Radiodurans schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:30:
[...]
Klopt, naast dit zou ik ook wel een alarm willen instellen tijdens een bepaalde fase van je slaap, binnen een tijdswindow vóór je ingestelde alarmtijd. Dit heeft Apple Sleep ook nooit gekund.
Eric, Signing off !!
Zoals gezegd de app Sleep Cycle dus welRadiodurans schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:30:
[...]
Klopt, naast dit zou ik ook wel een alarm willen instellen tijdens een bepaalde fase van je slaap, binnen een tijdswindow vóór je ingestelde alarmtijd. Dit heeft Apple Sleep ook nooit gekund.
Eric, Signing off !!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq