Hier meer mensen bij wie de notificaties van onder andere WhatsApp (trilling) niet werken op de AW Ultra2?
Het lijkt wel alsof dit bij alle non-Apple apps het geval is.
Binnenkomende mail: voelbare trilling (en notificatie)
Gewijzigde of nieuwe afspraak in gedeelde agenda: voelbare trilling (en notificatie)
Binnenkomende iMessage: voelbare trilling (en notificatie)
Binnenkomend WhatsApp bericht: niets, nada nothing aan voelbare notificatie.
Ik zie wel (als ik toevallig kijk) het binnenkomende berichtje op mijn AW maar geen trilling....
Ook verschijnt wel het rode notificatie stipje bovenin de watch, maar ik wil gewoon een voelbare notificatie hebben, net als bij de mail, agenda, iMessgae, etc.
Rare is, als ik mijn AW4 omdoe.....gelijk voelbare notificaties bij binnenkomende WhatsApp berichten. Hoef niets aan te passen, niets aan of uit te zetten, het werkt gewoon zoals ik dat gewend ben.
Maar bij de AW Ultra2 dus niet, heb al van alles geprobweerd, inclusief het opnieuw (als nieuwe watch) instellen ervan.
Ben best tevreden met het ding, maar hierin ben ik wel redelijk teleurgesteld.
Het lijkt wel alsof dit bij alle non-Apple apps het geval is.
Binnenkomende mail: voelbare trilling (en notificatie)
Gewijzigde of nieuwe afspraak in gedeelde agenda: voelbare trilling (en notificatie)
Binnenkomende iMessage: voelbare trilling (en notificatie)
Binnenkomend WhatsApp bericht: niets, nada nothing aan voelbare notificatie.
Ik zie wel (als ik toevallig kijk) het binnenkomende berichtje op mijn AW maar geen trilling....
Ook verschijnt wel het rode notificatie stipje bovenin de watch, maar ik wil gewoon een voelbare notificatie hebben, net als bij de mail, agenda, iMessgae, etc.
Rare is, als ik mijn AW4 omdoe.....gelijk voelbare notificaties bij binnenkomende WhatsApp berichten. Hoef niets aan te passen, niets aan of uit te zetten, het werkt gewoon zoals ik dat gewend ben.
Maar bij de AW Ultra2 dus niet, heb al van alles geprobweerd, inclusief het opnieuw (als nieuwe watch) instellen ervan.
Ben best tevreden met het ding, maar hierin ben ik wel redelijk teleurgesteld.
Eric, Signing off !!