• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:19
Alexknl schreef op woensdag 11 september 2024 @ 15:50:
Nog niets baanbrekends tegengekomen dat ik wil overstappen van mijn Series 6. Die doet het nog perfect. Space black en groter scherm wel mooi tho :)
Ja, baanbrekends zal niet zo snel meer komen en is ook subjectief. Waar wacht je op? Nieuw design?

Je geeft aan dat een groter scherm mooi is. Ik vind dat wel een aardig groot punt om te upgraden, mits je dat wilt. Van mij had het niet gehoeven, krijg het nu opgedrongen (1mm).

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:26
Alexknl schreef op woensdag 11 september 2024 @ 15:50:
Nog niets baanbrekends tegengekomen dat ik wil overstappen van mijn Series 6. Die doet het nog perfect. Space black en groter scherm wel mooi tho :)
Space black, je combineert oud (space grey) en nieuw (jet black). :)

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:34
Redondo1982 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 15:54:
[...]

Ja, baanbrekends zal niet zo snel meer komen en is ook subjectief. Waar wacht je op? Nieuw design?

Je geeft aan dat een groter scherm mooi is. Ik vind dat wel een aardig groot punt om te upgraden, mits je dat wilt. Van mij had het niet gehoeven, krijg het nu opgedrongen (1mm).
Goede vraag eigenlijk. S6 doet nu al alles wat ik wil. Batterijcapaciteit 77% maar gaat nog makkelijk een dag mee. Heb dat gevoel sneller met iPhones om te willen upgraden.

T.z.t. maar eens in de winkel het verschil bekijken om er echt een gevoel bij te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:34
meesje schreef op woensdag 11 september 2024 @ 16:05:
[...]

Space black, je combineert oud (space grey) en nieuw (jet black). :)
Oh kijk, ik space 'm een beetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Redondo1982 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 15:54:
[...]

Quick charge vond ik ook een groot voordeel tegenover de 6. Doordat je in 20 min weer een dag kan gebruiken maakte dat het batterij issue voor mij minder groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Aghanim schreef op woensdag 11 september 2024 @ 16:10:
[...]

Quick charge vond ik ook een groot voordeel tegenover de 6. Doordat je in 20 min weer een dag kan gebruiken maakte dat het batterij issue voor mij minder groot.
Zeker groot voordeel. Kleine man heeft hier een SE en die is zo traag tov die van mij en mijn vrouw (beiden series 7).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb deze besteld, het nike rood/blauw bandje icm de zwarte kast (46mm)
Ben benieuwd :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K5x4ORhUT4WA6NGt2-aj6AmrSlY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VL2AUD5hJM7KBXUUzcMNW022.png?f=user_large

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Zo aan het twijfelen tussen de 10 of ultra 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 08:50
Slasher schreef op woensdag 11 september 2024 @ 17:31:
Ik heb deze besteld, het nike rood/blauw bandje icm de zwarte kast.
Ben benieuwd :)

[Afbeelding]
Precies die zelfde combo besteld in 42mm. Met een polsomtrek van 16,5cm is die echt groot zat.

M’n eerste AppleWatch, na 6,5 jaar was m’n Fenix5s toch echt aan vervanging toe.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06:32
J.A.477 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 18:49:
Bij twijfel ultra 2 bestellen 👍 Bedank me later !

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:13
Donstil schreef op woensdag 11 september 2024 @ 19:30:
[...]

Titanium Milanese loop is wel fraai hoor 🤤
Die is inderdaad erg mooi. Maar ik heb een zwarte Link Bracelet, dus laat ik de Milanese loop even voor wat het is. Natuurlijk sta ik wel open voor wat leuke reviews op GoT. ;)

Wat me trouwens wel een dingetje lijkt: de clasp onderaan het bandje. Volgens mij kun je dan niet fatsoenlijk je arm op het bureau neerleggen. Dat heb ik met de Ocean ook. Dat gaat na een tijdje echt pijn doen.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dennisweb schreef op woensdag 11 september 2024 @ 20:01:
[...]

Die is inderdaad erg mooi. Maar ik heb een zwarte Link Bracelet, dus laat ik de Milanese loop even voor wat het is. Natuurlijk sta ik wel open voor wat leuke reviews op GoT. ;)

Wat me trouwens wel een dingetje lijkt: de clasp onderaan het bandje. Volgens mij kun je dan niet fatsoenlijk je arm op het bureau neerleggen. Dat heb ik met de Ocean ook. Dat gaat na een tijdje echt pijn doen.
Ik draag mijn Link Bracelet sinds de Ultra eigenlijk te weinig, misschien moet ik dat ook weer eens doen.

Dat van de Ocean merk ik persoonlijk niet, vind dat wel de minst comfortabele van de drie maar dat is niet om die reden. Persoonlijk vind ik de Alpine het fijnst alleen ik heb grote handen en dan is het omdoen irritant, ik heb wel 6 kleuren maar dat besef kwam pas later 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
Donstil schreef op woensdag 11 september 2024 @ 19:30:
[...]

Titanium Milanese loop is wel fraai hoor 🤤
Jep vind ik ook. Kijk er naar uit!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
Ga naar de winkel om ze te bekijken of bestel ze allebei. Dat is echt een persoonlijke keus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

[ Voor 21% gewijzigd door the-body op 11-09-2024 20:30 ]

This title is for sale, please send me a PM

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 12:20
Iemand die mij hier wellicht mee kan helpen? Ik probeer een opdracht te maken zodat ik met een druk op de actieknop van mijn AWU de app strava kan openen, maar wat ik ook probeer aan de hand van verschillende tutorials, ik krijg het niet voor elkaar..

Ik mis vast ergens een stap of doe iets verkeerd, maar kom dr echt niet uit.. Iemand hier ervaring mee en wellicht een beschrijving van hoe dit in te stellen?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

_AN

Weet iemand wanneer de eerste reviewers beschikking krijgen over de nieuwe Watch(es)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:07
Na lang twijfelen toch gekozen voor een 42mm jet black met grijs/blauw geweven Nike sportbandje. Ondanks dat ik bang ben dat de jet black snel gaat krassen, lijkt me die toch net mooier dan de zilveren.

[ Voor 3% gewijzigd door Simone96 op 11-09-2024 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net watchOS 11 (Public Beta) geïnstalleerd. Die nieuwe Watchfaces (Flux en Reflections) zien er tof uit.

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:17
De getijden app en de vertaal app zijn ook een fijne toevoeging. Fijn voor op vakantie.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Is er al een Nederlands toetsenbord in de nieuwe Watch os?

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

giantgiantus schreef op donderdag 12 september 2024 @ 07:24:
Is er al een Nederlands toetsenbord in de nieuwe Watch os?
Nope. Heel irritant.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
_AN schreef op woensdag 11 september 2024 @ 21:45:
Weet iemand wanneer de eerste reviewers beschikking krijgen over de nieuwe Watch(es)?
Ik denk dat er na de eerste hands-on video's niet veel meer te reviewen is. De Watch 10 is een Watch; tikje groter, tikje platter, ander kleurtje en materiaal, dezelfde, tikje aangepaste processor als de 9. De Watch Ultra is ongewijzigd, er is alleen een ander kleurtje bijgekomen.
Uitgebreide reviews zullen er natuurlijk wel komen, want de clicks moeten inkomen blijven genereren. Waarschijnlijk verloopt het embargo volgende week, een paar dagen nadat de bestellingen open gaan.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Wat jammer. Op de Watch kan je best prima korte appjes swipen in het Engels. Handig als je op pad bent met alleen je Watch.

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

giantgiantus schreef op donderdag 12 september 2024 @ 07:29:
[...]

Wat jammer. Op de Watch kan je best prima korte appjes swipen in het Engels. Handig als je op pad bent met alleen je Watch.
Zeker. Of een reminder aanmaken met een raar woord wat Siri niet kent bijvoorbeeld.

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

_AN

Of-Aaargh schreef op donderdag 12 september 2024 @ 07:25:
[...]

Ik denk dat er na de eerste hands-on video's niet veel meer te reviewen is. De Watch 10 is een Watch; tikje groter, tikje platter, ander kleurtje en materiaal, dezelfde, tikje aangepaste processor als de 9. De Watch Ultra is ongewijzigd, er is alleen een ander kleurtje bijgekomen.
Uitgebreide reviews zullen er natuurlijk wel komen, want de clicks moeten inkomen blijven genereren. Waarschijnlijk verloopt het embargo volgende week, een paar dagen nadat de bestellingen open gaan.
Ben het met je eens hoor. Ik neig naar de zwarte Ultra 2 (heb nu de eerste generatie). Maar iets meer videomateriaal om beter idee te krijgen bij de kleur zou helpen bij de keuze. :)

[ Voor 3% gewijzigd door _AN op 12-09-2024 10:02 ]

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 20:02
crazylegs schreef op woensdag 11 september 2024 @ 21:31:
Iemand die mij hier wellicht mee kan helpen? Ik probeer een opdracht te maken zodat ik met een druk op de actieknop van mijn AWU de app strava kan openen, maar wat ik ook probeer aan de hand van verschillende tutorials, ik krijg het niet voor elkaar..

Ik mis vast ergens een stap of doe iets verkeerd, maar kom dr echt niet uit.. Iemand hier ervaring mee en wellicht een beschrijving van hoe dit in te stellen?
Helpt dit misschien?
https://www.reddit.com/r/...cut_to_open_an_app_on_my/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Simone96 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 22:31:
Na lang twijfelen toch gekozen voor een 42mm jet black met grijs/blauw geweven Nike sportbandje. Ondanks dat ik bang ben dat de jet black snel gaat krassen, lijkt me die toch net mooier dan de zilveren.
Hier ook de Jet Black besteld, maar maak me wel een beetje zorgen om het snelle krassen. Ik twijfel om misschien toch voor een andere kleur te gaan, maar vind de Jet Black met afstand de mooiste… lastig, lastig.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 25-09 09:58

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Mij 4 (sporten) en 6 (dagelijks gebruik) werken nog prima, dus een noodzaak om een 10 te bestellen is er niet.

Maar toch de knoop doorgehakt en de 10 (Zilver, 46mm) besteld :9

Doorslaggevend was dat mijn lieftallige vrouw O+ hem mij cadeau gaf voor alles wat ik voor haar doe O-)

Daar kun je geen nee op zeggen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
i2Paq schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:31:
Mij 4 (sporten) en 6 (dagelijks gebruik) werken nog prima, dus een noodzaak om een 10 te bestellen is er niet.

Maar toch de knoop doorgehakt en de 10 (Zilver, 46mm) besteld :9

Doorslaggevend was dat mijn lieftallige vrouw O+ hem mij cadeau gaf voor alles wat ik voor haar doe O-)

Daar kun je geen nee op zeggen!
Dan ga ik er vanuit dat er wel een gravering op komt :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2024 @ 09:58:
[...]

Hier ook de Jet Black besteld, maar maak me wel een beetje zorgen om het snelle krassen. Ik twijfel om misschien toch voor een andere kleur te gaan, maar vind de Jet Black met afstand de mooiste… lastig, lastig.
Ik denk dat ie inderdaad snel zal gaan krassen. Wel de mooiste uitvoering van de basis uitvoering dus begrijp je keus. Ik wilde deze eerst ook bestellen, maar uiteindelijk weer voor de stap verder gegaan. Ik kom ook van een RVS versie af dus was bang dat het als een downgrade zou voelen en ik constant zou blijven kijken naar het model daarboven. Ik wilde altijd al de RVS zwart, dus nu maar Titanium leisteen genomen. Ik denk echter dat ook die sneller krassen zal laten zien. Mijn RVS heeft dat ook, maar zie je door een lichtere kleur minder. Zwart is daar toch gevoeliger voor en ik denk dat de AWU 2 black ook een hel wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:24
Redondo1982 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:43:
[...]

Ik denk dat ie inderdaad snel zal gaan krassen. Wel de mooiste uitvoering van de basis uitvoering dus begrijp je keus. Ik wilde deze eerst ook bestellen, maar uiteindelijk weer voor de stap verder gegaan. Ik kom ook van een RVS versie af dus was bang dat het als een downgrade zou voelen en ik constant zou blijven kijken naar het model daarboven. Ik wilde altijd al de RVS zwart, dus nu maar Titanium leisteen genomen. Ik denk echter dat ook die sneller krassen zal laten zien. Mijn RVS heeft dat ook, maar zie je door een lichtere kleur minder. Zwart is daar toch gevoeliger voor en ik denk dat de AWU 2 black ook een hel wordt.
Dankjewel voor de toelichting. Nu neig ik weer naar een ultra 2 natural ipv zwart. :+ ;)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 07:45

JSchut

.....

TheKerremenke schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:48:
[...]

Dankjewel voor de toelichting. Nu neig ik weer naar een ultra 2 natural ipv zwart. :+ ;)
Ik twijfel erg door het formaat van de watch ultra. Als je ze naast elkaar om een pols ziet dan is die natural een stuk subtieler dan de black.

En idd de kans op zichtbare krassen houdt mij ook een beetje van de black af.

Ik vind de black wel mooier overigens.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

JSchut schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:58:
[...]
Die zwarte Ultra 2 heeft me doen twijfelen. Ik vind hem zeer mooi. Iemand op YouTube noemde het de Apple Watch die Batman zou kopen. Vond dat wel een grappige. Hij is idd stoer.

• crazylegs
Persoonlijk vind ik de zwarte AWU ook mooier dan de naturel titanium, maar heb bij mn AWU 1, 6 originele bandjes, sneu geld om over te stappen nu naar de zwarte imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:26

Aiii

何これ

Denk dat de gewone Titanium toch net even wat mooier is, maar ik ben blij dat er nu tenminste een keuze is en we niet allemaal met hetzelfde klokkie om rondlopen haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Persoonlijk vind ik de zwarte ook wel fraai alleen het ligt wel een beetje aan de youtube video.
In sommige is hij grijs en in andere weer zwart.

Verder heb ik hetzelfde als @crazylegs want alle (originele) ultra bandjes die ik heb zijn natuurlijk met "natural titanium" als hardware.

Edit: Ooh en dat het nog steeds "gewoon" "maar" een ultra 2 is stoot mij ook een beetje tegen de borst, toch een jaar oud enz. Technisch geen enkele reden voor maar gevoelsmatig dan weer wel.

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 12-09-2024 11:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:41
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:17:
Persoonlijk vind ik de zwarte ook wel fraai alleen het ligt wel een beetje aan de youtube video.
In sommige is hij grijs en in andere weer zwart.

Verder heb ik hetzelfde als @crazylegs want alle (originele) ultra bandjes die ik heb zijn natuurlijk met "natural titanium" als hardware.

Edit: Ooh en dat het nog steeds "gewoon" "maar" een ultra 2 is stoot mij ook een beetje tegen de borst, toch een jaar oud enz. Technisch geen enkele reden voor maar gevoelsmatig dan weer wel.
Jep, op de verschillende videos is de kleur moeilijk te beoordelen. DC Rainmaker gaf aan dat de kleur IRL er echt goed uit ziet dus daar ben ik maar vanuit gegaan. En het retour proces bij Apple is zeer vriendelijk dus er is eigenlijk geen reden om het niet te bestellen :+

• TheKerremenke
JSchut schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:58:
[...]

Ik twijfel erg door het formaat van de watch ultra. Als je ze naast elkaar om een pols ziet dan is die natural een stuk subtieler dan de black.

En idd de kans op zichtbare krassen houdt mij ook een beetje van de black af.

Herkenbaar. Niet vanwege het formaat dat past wel. Maar de kleur. Had voorheen een zwarte 3, nu een rode 6. Dus weer een zwarte voelt als bekend en idd komt vrij fors over. Een natural zou voor mij de beter keuze zijn. Ach ja. Nog een dag om te twijfelen. :+

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• crazylegs
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:17:
In sommige is hij grijs en in andere week zwart.

Voor mij was de reden van upgraden, een batterij die na 2jr wel minder werd, hogere helderheid vh scherm, en de titanium band. Verder idd jammer dat het “maar” een AWU 2 is verder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:02
Zwarte AWU wordt het voor mjj denk ik. Met een groen trail sportbandje. Toch niet de S10 vanwege ontbreken van de extra knop, de helft van de accuduur, geen dual frequency gps. En als je toch 4G wil en niet aluminium dan maakt het qua prijs nog amper verschil.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VJ17tbreLdpH2os42xFNBLU7UgY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/llLaNXUxlgvbcNDE3hscwYsU.jpg?f=user_large

Verwijderd

Redondo1982 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:43:
[...]

De titanium-variant vind ik ook erg mooi. Wel een behoorlijke sprong qua prijs (dat hield me een beetje tegen), maar wellicht toch de meest verstandige keuze als je niet van krasjes houdt. Ik ga even kijken wat ik ga doen.

• giantgiantus
  • Nu online
Aiii schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:11:
Denk dat de gewone Titanium toch net even wat mooier is, maar ik ben blij dat er nu tenminste een keuze is en we niet allemaal met hetzelfde klokkie om rondlopen haha.
Als ik het woord klokkie lees moet ik toch altijd m’n best doen om niet over m’n nek te gaan ;)

Verwijderd

glnk schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:28:
Zwarte AWU wordt het voor mjj denk ik. Met een groen trail sportbandje. Toch niet de S10 vanwege ontbreken van de extra knop, de helft van de accuduur, geen dual frequency gps. En als je toch 4G wil en niet aluminium dan maakt het qua prijs nog amper verschil.

[Afbeelding]
Mooie combi, zeg. Ik baal nog altijd dat ik smalle polsen heb en het met een Series 10 ‘moet doen’, al is dat natuurlijk ook een prachtig ding!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2024 11:56 ]

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:20

[Afbeelding]
Als je eenmaal een Ulra heb gehad wil je geen gewone Watch meer, al is het alleen al om de accuduur.
En ja je kan hele ritmes etc gebruiken om te laden, maar het is gewoon fijn om niet dagelijks te hoeven laden :) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
giantgiantus schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:30:
[...]

Als ik het woord klokkie lees moet ik toch altijd m’n best doen om niet over m’n nek te gaan ;)
Fijn om te weten, dank voor je bijdrage!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982

[Afbeelding]
Goede en weloverwogen keus dus! Leuk om te lezen.

Als je geen moeite hebt met het formaat en gewicht dan is het 100% de beste keus. Was het ook gelijk je eerste keus?

• Donstil
  • Niet online
crazylegs schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:27:
[...]

Voor mij was de reden van upgraden, een batterij die na 2jr wel minder werd, hogere helderheid vh scherm, en de titanium band. Verder idd jammer dat het “maar” een AWU 2 is verder.
Ja snap ik, mijn accu was op 89%.
Ik had nog tot november Apple Care en gisteren onder Apple Care een nieuwe ontvangen. Band los gekocht want die vind ik wel erg wijs.

• TheKerremenke

[Afbeelding]
Ziet er ook erg strak uit. 8)

• Donstil
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:31:
[...]

Als je eenmaal een Ulra heb gehad wil je geen gewone Watch meer, al is het alleen al om de accuduur.
En ja je kan hele ritmes etc gebruiken om te laden, maar het is gewoon fijn om niet dagelijks te hoeven laden :) .
Nou ik stond anders vooraan om "terug" te gaan naar een RVS Apple watch S10.
Alleen door de afwijkende kleur van titanium en het formaat van de case toch bij de oude ultra gebleven.

• giantgiantus
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:49:
[...]

Nou ik stond anders vooraan om "terug" te gaan naar een RVS Apple watch S10.
Alleen door de afwijkende kleur van titanium en het formaat van de case toch bij de oude ultra gebleven.
Mag je met 89% onder Apple care je Watch vervangen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:31

Redcoil

Polyinterpretabel

Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:30:
[...]

Mooie combi, zeg. Ik baal nog altijd dat ik dunne polsen heb en het met een Series 10 ‘moet doen’, al is dat natuurlijk ook een prachtig ding!
Ik snap je helemaal. Zit ook nog een beetje te twijfelen met mijn 15 cm polsen. Ik heb nu een AW 4 van 40mm, maar denk toch voor de AWU2 te gaan.

Ik sport veel (m.n. hardlopen en liefst een marathon per jaar). Voor mij is het een verademing als ik zonder telefoon op pad kan en toch bereikbaar ben. Als ik dan tijdens langere loopjes ook nog muziek wil luisteren, dan is de extra accuduur welkom. Zal met de AW 10 van 42 (of 46) mm ongetwijfeld ook gaan, maar wil gewoon wat extra marge hebben. Daarnaast is het grotere scherm (landkaart en info tijdens het lopen), de extra knop en de betere GPS een pre.

Van een vriend heb ik de AWU 1 wel eens een aantal uur om gehad om te kijken hoe dat bevalt en persoonlijk vond ik dat prima, ook al is het op mijn pols een flinke unit. Wat anderen daar dan van vinden maakt me niet zoveel uit. Ben toch al getrouwd. :+

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
giantgiantus schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:52:
[...]

Mag je met 89% onder Apple care je Watch vervangen?
Alleen met 89% niet volgens mij, alleen de mijne viel ook wel eens uit en dat i.c.m. 89% vonden ze klaarblijkelijk genoeg reden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Redcoil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:56:
[...]

Ik snap je helemaal. Zit ook nog een beetje te twijfelen met mijn 15 cm polsen. Ik heb nu een AW 4 van 40mm, maar denk toch voor de AWU2 te gaan.

Ik sport veel (m.n. hardlopen en liefst een marathon per jaar). Voor mij is het een verademing als ik zonder telefoon op pad kan en toch bereikbaar ben. Als ik dan tijdens langere loopjes ook nog muziek wil luisteren, dan is de extra accuduur welkom. Zal met de AW 10 van 42 (of 46) mm ongetwijfeld ook gaan, maar wil gewoon wat extra marge hebben. Daarnaast is het grotere scherm (landkaart en info tijdens het lopen), de extra knop en de betere GPS een pre.

Van een vriend heb ik de AWU 1 wel eens een aantal uur om gehad om te kijken hoe dat bevalt en persoonlijk vond ik dat prima, ook al is het op mijn pols een flinke unit. Wat anderen daar dan van vinden maakt me niet zoveel uit. Ben toch al getrouwd. :+
Dat is waar het om draait, hè. Als je er zelf geen problemen mee hebt, gewoon doen. Persoonlijk vind ik het wel belangrijk dat de grootte van het horloge goed bij de pols past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
TheKerremenke schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:48:
[...]

Ik weet niet precies welk filmpje het was (misschien van DC Rainmaker?), maar iemand gaf aan dat bij het zwarte model van de Apple Watch Ultra 2 een specifiek procedé is toegepast waardoor deze krasbestendiger is gemaakt.

Dit filmpje waar hij spreekt over DLC coded. YouTube: Apple Watch Ultra 2 Black Hands-On: What’s Actually Different?

-edit- even opgezocht:

DLC (Diamond-Like Carbon) Coating involves a multistep process:
Precleaning.
Placement of parts in a planetary fixture using single-, double- or triple-axis rotation.
Pump-down under vacuum.
Low-temperature preheating process.
Ion Bombardment.
Underlayer deposition (PVD process)
Amorphous carbon layer deposition.
Cooling.

[ Voor 39% gewijzigd door Tomas_ op 12-09-2024 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mog schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:02:
[...]

Die zwarte Ultra 2 heeft me doen twijfelen. Ik vind hem zeer mooi. Iemand op YouTube noemde het de Apple Watch die Batman zou kopen. Vond dat wel een grappige. Hij is idd stoer.
Dat zou voor mij al instant de keuze op de zwarte Ultra laten vallen. O+
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:57:
[...]

Alleen met 89% niet volgens mij, alleen de mijne viel ook wel eens uit en dat i.c.m. 89% vonden ze klaarblijkelijk genoeg reden.
Dan vervangen ze de hele watch? Niet de accu zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:22:
[...]

Dan vervangen ze de hele watch? Niet de accu zelf?
Express Replacement, dus de hele watch idd.

• TheKerremenke
Tomas_ schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:02:
[...]

Ik weet niet precies welk filmpje het was (misschien van DC Rainmaker?), maar iemand gaf aan dat bij het zwarte model van de Apple Watch Ultra 2 een specifiek procedé is toegepast waardoor deze krasbestendiger is gemaakt.

Dit filmpje waar hij spreekt over DLC coded. YouTube: Apple Watch Ultra 2 Black Hands-On: What’s Actually Different?

-edit- even opgezocht:

DLC (Diamond-Like Carbon) Coating involves a multistep process:
Precleaning.
Placement of parts in a planetary fixture using single-, double- or triple-axis rotation.
Pump-down under vacuum.
Low-temperature preheating process.
Ion Bombardment.
Underlayer deposition (PVD process)
Amorphous carbon layer deposition.
Cooling.
Breng me naar weer aan het twijfelen. 7(8)7

• glnk
Of toch wachten op de Ultra 3.. Ik ga het wel eerst proberen in de winkel met een lange mauw overhemd. Wat een lompe kast is het toch. Ook optisch lomp vanwege die bolle opgeblazen zijkanten (vind ik bij de nieuwe zwarte dan weer iets minder storend):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Y3C3Fubk0x1-NJ_FnKXRqtecG4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WZX4BBCxgrKKB6eEN4Tvdme5.png?f=fotoalbum_large

Het lijkt wel een soort zwemband dat om de kast zit. als het horloge nou gewoon hoekig was geweest. Snijd die zwemband eraf en het is al een heel stuk beter lijkt mij.

[ Voor 12% gewijzigd door glnk op 12-09-2024 14:37 ]

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:45
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:32:
[...]

Express Replacement, dus de hele watch idd.
Doen ze dat ook niet als je de batterij wil laten vervangen? Buiten Apple Care om? Daar stond mij iets van bij..

©2004

• Tomas_
TheKerremenke schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:34:
[...]

Breng me naar weer aan het twijfelen. 7(8)7
Hier ook getwijfeld, maar de keuze voor de ultra2 zwart gemaakt vanwege de batterij/gps. Het is natuurlijk ook een stuk opzichtiger waar je dan ook voor kiest. De 10 is dan wat braver.

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-09 13:23

freshy98

Atari

glnk schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:30:
Of toch wachten op de Ultra 3.. Ik ga het wel eerst proberen in de winkel met een lange mauw overhemd. Wat een lompe kast is het toch. Ook optisch lomp vanwege die bolle opgeblazen zijkanten (vind ik bij de nieuwe zwarte dan weer iets minder storend):

[Afbeelding]

Het lijkt wel een soort zwemband dat om de kast zit. als het horloge nou gewoon hoekig was geweest. Snijd die zwemband eraf en het is al een heel stuk beter lijkt mij.
Je bedoelt dat je gewoon een kinder polsje hebt? ;-)

• TheKerremenke
Tomas_ schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:48:
[...]

Hier ook getwijfeld, maar de keuze voor de ultra2 zwart gemaakt vanwege de batterij/gps. Het is natuurlijk ook een stuk opzichtiger waar je dan ook voor kiest. De 10 is dan wat braver.
Nee twijfel enkel tussen natural en zwart. De kleur dus..

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 27-09 14:43
TheKerremenke schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:50:
[...]

Vind zelf de natural wat zakelijker ogen en de zwarte weer sportiever.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

TheKerremenke schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:50:
[...]

Daar ben ik op dit moment ook. Wel de beslissing gemaakt dat het de Ultra 2 wordt. Nu nog de knoop doorhakken over de kleur.

Zwart oogt wat stoerder. Natural wat kleiner. Maar daar vindt ik de bollingen weer meer opvallen.

Luxe problemen :P

[ Voor 13% gewijzigd door JSchut op 12-09-2024 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
hk12nl schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:37:
[...]

Doen ze dat ook niet als je de batterij wil laten vervangen? Buiten Apple Care om? Daar stond mij iets van bij..
Waarschijnlijk wel, @WouterL gaf mij die tip voor mijn Airpods Max (4 jaar oud, beetje smoezelig geworden).
Gisteren naar Apple opgestuurd voor Accu vervanging (110,-) en kreeg begin van de middag een mail dat hij gerepareerd retour gaat komen, dus ben benieuwd of ze hem gewisseld hebben ;)

• glnk
freshy98 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:48:
[...]

Je bedoelt dat je gewoon een kinder polsje hebt? ;-)
Random pic van Reddit haha >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:12:
[...]

Dat zou voor mij al instant de keuze op de zwarte Ultra laten vallen. O+
Er is maar één échte Batman in de klokkenwereld ;)

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-09 13:23

freshy98

Atari

glnk schreef op donderdag 12 september 2024 @ 15:08:
[...]

Random pic van Reddit haha >:)
Ah. Ik zal later een foto van mijn pols plaatsen.

Ik heb destijds (ik heb de AWU1) in de Apple Store de modellen gepast.
De normale is echt ielig klein op mijn arm. Net een kinder horloge.
De AWU is voor mijn pols prima. Mijn arm is ruim breder aan beide kanten.

Wat dat zwembad betreft, dat zie ik zo zelf helemaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
glnk schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:30:

[Afbeelding]

Wel heel veel aannames voor iets wat je nog niet gepast hebt in de winkel. Zou het inderdaad gewoon een keer proberen in de winkel (zonder lange mauw overhemd) en dan de knoop doorhakken. Of gewoon bestellen omdat je de extra features die de Ultra bied handig vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Is het nu lange mauw en poessie mouw geworden hier?

Flauw :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Redondo1982 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 15:14:
[...]

Er is maar één échte Batman in de klokkenwereld ;)
Dat is helemaal waar. Daar kun je heel wat Ultra’s van kopen!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06:32
JSchut schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:51:
[...]

Daar ben ik op dit moment ook. Wel de beslissing gemaakt dat het de Ultra 2 wordt. Nu nog de knoop doorhakken over de kleur.

Zwart oogt wat stoerder. Natural wat kleiner. Maar daar vindt ik de bollingen weer meer opvallen.

Luxe problemen :P
Ben er zeker van dat de zwarte bij jullie al in de winkelmand geplaatst is.
Gewoon op die ‘betalen’ knop drukken en alle twijfels weg.
Heb hetzelfde gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glnk
Redondo1982 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 15:59:
Is het nu lange mauw en poessie mouw geworden hier?

Flauw :+
Fautje :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Knoop doorgehakt. Zwarte Ultra 2 met zawart trial bandje. :D

JSchut schreef op donderdag 12 september 2024 @ 18:13:
Knoop doorgehakt. Zwarte Ultra 2 met zawart trial bandje. :D
Wat spreekt je aan aan het trial bandje ten opzichte van de Alpine loop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

L23 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 18:23:
[...]

Wat spreekt je aan aan het trial bandje ten opzichte van de Alpine loop?
Het beter precies kunnen afstellen om de pols. Ipv de vaste punten.

Heb nu ook zo'n soort bij mijn watch 7.

Ik twijfel nu alleen of ik niet de verkeerde band heb besteld... Heb S/M besteld want dacht dat die tot 200mm ging maar die is van 130-180mm.

Mijn pols is 170mm. Zou dus moeten passen maar de M/L is van 145-220.

Dus beide zouden moeten kunnen. Hoop niet dat de S/M te krap is met omdoen.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 12-09-2024 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JSchut schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:06:
[...]

Het beter precies kunnen afstellen om de pols. Ipv de vaste punten.

Heb nu ook zo'n soort bij mijn watch 7.

Ik twijfel nu alleen of ik niet de verkeerde band heb besteld... Heb S/M besteld want dacht dat die tot 200mm ging maar die is van 130-180mm.

Mijn pols is 170mm. Zou dus moeten passen maar de M/L is van 145-220.

Dus beide zouden moeten kunnen. Hoop niet dat de S/M te krap is met omdoen. Heb met mijn series 7 een maat 5 of 6. (Weet het niet zeker)
Ik heb met het afstellen bij de Alpine Loop geen problemen, maar zeker waar. Ook makkelijker omdoen. Maar vindt ze wel vrij duur ten opzichte van de Alpine en Ocean band, qua gevoel zouden ze 49 euro moeten zijn. Wel mooie kleuren dit jaar. Sowieso zien alle Ultra bandjes er prima uit dit jaar, maar iets te veel gericht op het zwarte ultra 2 model met veel donkere kleuren.

• JSchut

JSchut

.....

L23 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:16:
[...]

Ik heb met het afstellen bij de Alpine Loop geen problemen, maar zeker waar. Ook makkelijker omdoen. Maar vindt ze wel vrij duur ten opzichte van de Alpine en Ocean band, qua gevoel zouden ze 49 euro moeten zijn. Wel mooie kleuren dit jaar. Sowieso zien alle Ultra bandjes er prima uit dit jaar, maar iets te veel gericht op het zwarte ultra 2 model met veel donkere kleuren.
Mee eens idd. Best prijzig.

De Trail is ook wat meer elastisch als ik het goed begrepen heb. Net even filmpje gekeken met iemand met een pols die iets groter is als mijne en M/L zou ik echt te groot vinden. Dus gok dat S/M goed is.

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:16:
Wel mooie kleuren dit jaar. Sowieso zien alle Ultra bandjes er prima uit dit jaar, maar iets te veel gericht op het zwarte ultra 2 model met veel donkere kleuren.
Vond dat juist tegenvallen, er zijn een aantal kleuren helemaal niet vernieuwd lijkt het

Zoals de blauwe en paarse Alpine loop bijvoorbeeld, die lijken identiek te zijn aan de bandjes die ik hier heb liggen.

Zelfde geld ook voor het zwarte trail bandje.

Maar goed zal wel komen omdat de ultra natuurlijk eigenlijk niet vernieuwd is en er voorraad ligt overal.

• Donstil
  • Niet online
JSchut schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:22:
[...]

Mee eens idd. Best prijzig.

De Trail is ook wat meer elastisch als ik het goed begrepen heb. Net even filmpje gekeken met iemand met een pols die iets groter is als mijne en M/L zou ik echt te groot vinden. Dus gok dat S/M goed is.
Ja klopt, zijn elastisch.

Toch vind ik ze eerder €99,- dan €49,- waard. Het “geweven sport bandje” lijkt erop maar is wel van een beduidend mindere kwaliteit.

Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:23:
[...]

Vond dat juist tegenvallen, er zijn een aantal kleuren helemaal niet vernieuwd lijkt het

Zoals de blauwe en paarse Alpine loop bijvoorbeeld, die lijken identiek te zijn aan de bandjes die ik hier heb liggen.

Zelfde geld ook voor het zwarte trail bandje.

Maar goed zal wel komen omdat de ultra natuurlijk eigenlijk niet vernieuwd is en er voorraad ligt overal.
Weinig vernieuwing daar ben ik het mee eens. Die paarse/Indigo is niet nieuw, die is nog van afgelopen jaar en je ziet dat daar ook geen versie van is voor het zwarte Ultra 2 model. Blauw is wel anders dan vorig jaar, die was blauw met grijs. Maar ook die donkergroen lijkt aardig op het groene bandje bij de Ultra 1. Bij de Ocean-band hebben we qua blauwe kleuren de afgelopen jaren nu midnight, blauw en marineblauw.

Alleen die Sahara-beige Alpine loop en IJsblauw Ocean-band springen er uit. Die Sahara-beige heeft wel wat, maar ook vrij recent nog de olijfgroene Alpine loop gekocht.

Zag dat er in watchOS 11 ook wat nieuwe kleuren zijn toegevoegd bij de Wayfinder Watchface zoals onder andere ijsblauw. Jammer dat er niet meer kleuren zijn toegevoegd bij Count Up en GMT, die seizoenskleuren die je kan toevoegen zijn niet hetzelfde (dan kleuren text en cijfers mee etc.)

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:41:
[...]

Weinig vernieuwing daar ben ik het mee eens. Die paarse/Indigo is niet nieuw, die is nog van afgelopen jaar en je ziet dat daar ook geen versie van is voor het zwarte Ultra 2 model. Blauw is wel anders dan vorig jaar, die was blauw met grijs. Maar ook die donkergroen lijkt aardig op het groene bandje bij de Ultra 1. Bij de Ocean-band hebben we qua blauwe kleuren de afgelopen jaren nu midnight, blauw en marineblauw.
Die groene is wel een stuk donkerder dan de groene van de Ultra 1, blauw zou ik even in het echt moeten zien maar zo vanaf een plaatje zie ik geen verschil.

Wat niet geeft overigens, want de blauwe van de Ultra2 release is wel een fraai ding (ik heb hem zelf ook).

Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:49:
[...]

Die groene is wel een stuk donkerder dan de groene van de Ultra 1, blauw zou ik even in het echt moeten zien maar zo vanaf een plaatje zie ik geen verschil.

Wat niet geeft overigens, want de blauwe van de Ultra2 release is wel een fraai ding (ik heb hem zelf ook).
Ik vind dat moeilijk te beoordelen op de foto's, denk inderdaad een stuk donkerder. Maar denk niet dat ik naast groen en olijfgroen nog een groen Alpine bandje ga kopen :P

Ultra 2 begin dit jaar ook gekocht met de blauwe Ocean-band, ziet er idd goed uit. En op zich ook wel logisch dat de Ocean-bands voornamelijk blauw zijn. Maar zie hier geen nieuwe kleuren Ocean-bandjes die ik er bij zou willen naast de blauwe die ik al heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:54:
[...]

Ik vind dat moeilijk te beoordelen op de foto's, denk inderdaad een stuk donkerder. Maar denk niet dat ik naast groen en olijfgroen nog een groen Alpine bandje ga kopen :P

Ultra 2 begin dit jaar ook gekocht met de blauwe Ocean-band, ziet er idd goed uit. En op zich ook wel logisch dat de Ocean-bands voornamelijk blauw zijn. Maar zie hier geen nieuwe kleuren Ocean-bandjes die ik er bij zou willen naast de blauwe die ik al heb.
Ik bedoelde de blauwe Alpine overigens, blauw ocean lijkt wel net anders.

Toevallig had ik 5 weken geleden nog net even de oranje Ocean besteld. Nu wel blij mee want die is er dus uit :)

Mijn groene Alpine heb ik ergens in een hotel laten liggen, dus ben wel blij dat we weer een groene is 🤫

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 12-09-2024 20:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 27-09 14:43
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:57:
[...]

Ik bedoelde de blauwe Alpine overigens, blauw alpine lijkt wel net anders.

Toevallig had ik 5 weken geleden nog net even de oranje Ocean besteld. Nu wel blij mee want die is er dus uit :)
Ja, oranje vind ik echt goed staan bij de Ultra. Heb aantal jaar terug de oranje Alpine besteld, zo blij mee.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Davidas schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:57:
[...]

Ja, oranje vind ik echt goed staan bij de Ultra. Heb aantal jaar terug de oranje Alpine besteld, zo blij mee.
Ja die heb ik dus niet en daar baal ik wel van.
Online ook voornamelijk imitaties te vinden dus heb het maar opgegeven.

Davidas schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:57:
[...]

Het zal ook wel door de marketing komen. Maar die oranje Alpine loop had ik ook graag gehad bij mijn Ultra 2. Maar blijft een dergelijke lichte kleur mooi bij gebruik, sporten enzo?
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:57:
[...]

Ik bedoelde de blauwe Alpine overigens, blauw ocean lijkt wel net anders.

Mijn groene Alpine heb ik ergens in een hotel laten liggen, dus ben wel blij dat we weer een groene is 🤫
Hier zie je de blauwe van vorig jaar en dit jaar naast elkaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OImDIDSm7f2AWtjcVmE5LvKM4yE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tDDOiv7Rw4gDikojqCiphpFi.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fxjYXywyvNSalPWH_egxC9uiVfM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yu9PmgPURgWyL4yG63fwbH6o.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:08:
[...]

Hier zie je de blauwe van vorig jaar en dit jaar naast elkaar.

[Afbeelding][Afbeelding]
Aah check, de lusjes zijn anders. Dat is wel fraai eigenlijk want dat vond ik het minste van de blauwe die ik nu heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
L23 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:41:
[...]

Alleen die Sahara-beige Alpine loop en IJsblauw Ocean-band springen er uit. Die Sahara-beige heeft wel wat, maar ook vrij recent nog de olijfgroene Alpine loop gekocht.

Zag dat er in watchOS 11 ook wat nieuwe kleuren zijn toegevoegd bij de Wayfinder Watchface zoals onder andere ijsblauw. Jammer dat er niet meer kleuren zijn toegevoegd bij Count Up en GMT, die seizoenskleuren die je kan toevoegen zijn niet hetzelfde (dan kleuren text en cijfers mee etc.)
Van mij mogen er ook wel meer kleuren ocean band komen. Ik heb nu de witte en oranje (beide niet meer leverbaar) en van deze nieuwe ‘serie’ de zwarte besteld die volgende week komt. Maar ik mis nu wel een leuk fel kleurtje. Het eerste jaar had je geel, daarna oranje en dan zal de ijs blauwe variant wel de uitgesproken kleur moeten zijn.

©2004

• JSchut

JSchut

.....

Welke maat bandje gebruiken de mensen met een 170mm pols met de Ultra? S/M of M/L

Het valt bij S/M aan het einde en bij M/L redelijk in het begin van de maten.

Zit nog beetje te twijfelen of S/M wel de juiste keuze is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
JSchut schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:33:
Welke maat bandje gebruiken de mensen met een 170mm pols met de Ultra? S/M of M/L

S/M

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online

S/M gaat prima met 170mm is mijn ervaring.

[ Voor 14% gewijzigd door Aghanim op 12-09-2024 21:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:13

M/L bij een pols van 175mm als je voor een Alpine bandje gaat. Dan kun je voorkomen dat de haak tegen je scherm slaat bij het afdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:53:
[...]

Waarschijnlijk wel, @WouterL gaf mij die tip voor mijn Airpods Max (4 jaar oud, beetje smoezelig geworden).
Gisteren naar Apple opgestuurd voor Accu vervanging (110,-) en kreeg begin van de middag een mail dat hij gerepareerd retour gaat komen, dus ben benieuwd of ze hem gewisseld hebben ;)
Heel benieuwd. Want dan ga ik dat ook doen :). Ik heb geen witte AirPods meer, maar gele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Ik heb de knoop doorgehakt: voor mij blijft het de Stainless Steel 45 Watch 7. Ik kan de meerprijs van zo'n 1000 euro bij inruil van de SS Watch voor een titanium 46mm AW10 niet verantwoorden. De verschillen zijn miniem, beetje platter, beetje breder en langer, dat is het zo'n beetje. Het is ook niet voor niets dat Apple bij de presentatie vergeleek met de 6, en niet de 7 en later. En zelfs bij de allerduurste Titanium versie is het bandje gewoon van staal. En daardoor is die AW10 nauwelijks lichter dan mijn 7 met Milanese band.
Maar goed, ik ga volgende week eens rustig kijken in de winkel, en wie weet komt er het komende jaar een mooie aanbieding.
En anders wachten op de AW11, misschien dat die wel de eerder gelekte vernieuwingen krijgt.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 13:17
KPN heeft de pagina met Apple watches al online staan: https://www.kpn.com/shop/...k=Apple&meestverkocht=ASC

Jammer dat het alleen de alu versie is en niet de titanium... Ik ben benieuwd of Odido wel de Titanium gaat aanbieden, zodat er nog wat korting mogelijk is zoals bij de Ultra :)
Pagina: 1 ... 3 ... 24 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Bandjes / Hoesjes / Cases / Accessoires

De eerste dagen na een iOS/watchOS update kan de batterijduur tijdelijk afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.