Ik heb het echt een kans gegeven, maar na 5 minuten was ik er toch echt helemaal klaar mee. Zo zeldzaam slecht had ik ze nog niet gezien.Coenen schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:32:
Ik heb Going Dutch na 10 sec uitgezet, niet om aan te zien.
‘Buffy the Vampire Slayer’ Sequel Series With Sarah Michelle Gellar Returning Nears Hulu Pilot Order 
Nora Zuckerman and Lila Zuckerman are writing the pilot, with Oscar winner Chloé Zhao attached to direct
In every generation, there is a chosen one — again.
Variety has learned from sources that a sequel series to the beloved show “Buffy the Vampire Slayer” is nearing a pilot order at Hulu.
Sources say that Sarah Michelle Gellar is in final talks to once again play the iconic title character in the untitled project, although it would focus on a new Slayer and Gellar would appear in a recurring role rather than leading the series.
Nora Zuckerman and Lila Zuckerman are attached to write, showrun, and executive produce. Chloé Zhao is attached to direct and executive produce under her Book of Shadows production banner. Gellar would also executive produce along with Gail Berman. Fran Kuzui and Kaz Kuzui will executive produce via Suite B, while Dolly Parton will executive produce via Sandollar. 20th Television and Searchlight Television will produce. Berman, the Kuzuis, and Parton were all executive producers on the original “Buffy” series.
Reps for Hulu and 20th TV declined to comment.
Noticeably absent from the show’s creative team is Joss Whedon, who created the original series and oversaw its seven-season run. As Variety reported in 2021, Whedon was accused of creating a toxic work environment on both “Buffy” and the spinoff series “Angel” by nearly a dozen people associated with the show.
“Buffy” and “Angel” actress Charisma Carpenter also spoke out against Whedon, with fellow cast members like Amber Benson and Michelle Trachtenberg backing up her allegations. Whedon responded to those and other allegations against him in January 2022, admitting that he had been “not mannerly” with Carpenter but otherwise saying “Most of my experiences with Charisma were delightful and charming.”
“Buffy the Vampire Slayer” originated as a film starring Kristy Swanson in the title role. Whedon wrote the film with Fran Kuzui directing. It was released in 1992. Five years later, the series version starring Gellar debuted on The WB. It would air on The WB for its first five seasons before airing its final two seasons on UPN. The cast also included Nicholas Brendon, Alyson Hannigan, Carpenter, Anthony Stewart Head, David Boreanaz, Seth Green, and James Marsters among others. Boreanaz would then head up the spinoff series “Angel” at The WB for five seasons.
“Buffy the Vampire Slayer” has proven to be a massive cult hit and highly influential since its debut. The series is credited for helping to popularize ongoing story arcs in television while also building a show around a strong female lead. It is frequently cited as one of the best television shows of all time.
Whedon previously penned a series of comic books with Dark Horse that continued the story of the series, though no new “Buffy” project has ever made it to screen. Most recently, it was reported in 2018 that Monica Owusu-Breen was working on a reboot of the series with Whedon onboard as an executive producer. Ultimately, that version of the project never went forward.
Gellar can currently be seen in the prequel series “Dexter: Original Sin” on Paramount+ with Showtime. Though she is perhaps best known for her time on “Buffy,” Gellar’s other notable TV credits include Paramount+’s “Wolf Pack,” CBS’ ”The Crazy Ones” opposite Robin Williams, and The CW’s “Ringer.” In film, she has starred in features like “Cruel Intentions,” “I Know What You Did Last Summer,” the two live-action “Scooby Doo” movies, and “The Grudge.”
The Zuckermans were the showrunners on the popular Peacock series “Poker Face” starring Natasha Lyonne during the show’s first season. Their past credits include “Prodigal Son” and “Fringe” at Fox, “Agents of S.H.I.E.L.D” at ABC, “Suits” at USA Network, and “Haven” at Syfy. Variety exclusively reported they are also attached to a series adaptation of the novel “The Spy Coast” currently in the works at Amazon.
Zhao received four Oscar nominations for her 2020 film “Nomadland” starring Frances McDormand — best director, best editing, best adapted screenplay, and best picture. Zhao went on to win best director that year with “Nomadland” winning best picture. Zhao is also known for her films “The Rider” and “Songs My Brother Taught Me,” both of which she also wrote and directed. Zhao was also the director and co-writer of the Marvel film “Eternals.”
Gellar is repped by CAA, Linden Entertainment, and Yorn Levine Barnes. The Zuckermans are repped by UTA and Lichter Grossman. Zhao is repped by CAA, Ilene Feldman Management, and Lichter Grossman. Berman is repped by Ziffren Brittenham.
Should the sequel show proceed, it would be the latest series revival to find a home at Hulu. Most recently, Hulu gave a pilot order to a reboot of “Prison Break.” The streamer currently airs new episodes of the adult animated comedy “Futurama,” while a new installment of “King of the Hill” is currently in the works.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
NCIS Sydney S02 is begonnen
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Nog niet gezien, staat wel al even op de lijst

Dat zit wel Schnorr.
Nochtans dat het er veel belovend uitziet. Ik wil anders ook wel een Cortana uit Halo in mijn huis.karazz schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:06:
Sinds gisteren is Cassandra op Netflix te zien, het plot spreekt me wel aan. Iemand hier toevallig al iets van gezien?
Helaas lijken de eerste reviews wel wat tegen te vallen...
Het is altijd wel een teken van lef als een episode plotseling begint zoals de laatste begon.
spoiler: Severance, episode 4 @ seizoen 2
Dat zit wel Schnorr.
Netflix onthult de releasedatum van aankomende Asterix & Obelix-serie
Lang leve auto-translate
edit:
Netflix maakt zich op voor de komst van een gloednieuwe geanimeerde serie over de bekende galliërs Asterix en Obelix: Astérix & Obélix: Le combat des chefs (2025). De streamingdienst maakt nu bekend dat we nog maar enkele maanden hoeven te wachten om de nieuwe serie te kunnen zien.
Zonder toverdrank
Rome is wanhopig op zoek naar het laatste onafhankelijke dorp in Gallië en het thuis van Asterix en Obelix. Het geheim van de superioriteit van de Galliërs in de strijd is een toverdrank, maar wanneer de meester van de toverdrank zijn geheugen verliest, worden de dorpelingen aan hun lot overgelaten tegen de macht van Rome…
Asterix & Obelix-veteraan
De animatieserie wordt gemaakt door Alain Chabat, die eerder Asterix & Obelix: Missie Cleopatra (2002) maakte, en komt van de Franse animatiestudio TAT Productions. Maker Chabat spreekt zelf de stem van Asterix in, met Gilles Lellouche die de stem van Obelix verzorgt. Hij speelde Obelix eerder in, in live-actionfilm Asterix & Obelix: The Middle Kingdom (2023).
Vanaf april op Netflix
Astérix & Obélix: Le combat des chefs, die ook in het Nederlands te zien zal zijn en dan de titel Asterix & Obelix: De strijd van de stamhoofden draagt, is vanaf 30 april te zien.
Lang leve auto-translate
[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 07-02-2025 18:47 ]
Oscar Wilde
En in maart ook een spinoff;Loen schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:08:
Vandaag is seizoen 4 van Mythic Quest begonnen.
Zou op Apple TV plus moeten staan
Side Quest.
Over spin offs gesproken, Star Trek: Section 31 is wel heel erg matig.
Gelukkig hebben ze het bij een film gehouden en is het geen serie geworden.
Zag dat American Primeval nog niet genoemd was.
IMDB: American Primeval (TV Mini Series 2025)
Die bevalt me prima.
Jawel, zeker welsambalbaj schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 18:26:
[...]
Zag dat American Primeval nog niet genoemd was.
IMDB: American Primeval (TV Mini Series 2025)
Die bevalt me prima.

Dat zit wel Schnorr.
Leuk:
een cross over tussen Alone en Survivor en wat al niet meer
Extracted
IMDB: Extracted (TV Series 2025– )
onervaren mensen worden in de het bos gedropt en moeten zien te overleven. De enige manier om eruit te komen is je familie die meekijkt en op een knop mogen drukken.
Zowel diegene als in het bos moeten opdrachten doen om te bepalen wat er in het bos verder gebeurd of welke overlevingsitems je krijgt (of zoiets) ..
hier hou ik wel van
Extracted
onervaren mensen worden in de het bos gedropt en moeten zien te overleven. De enige manier om eruit te komen is je familie die meekijkt en op een knop mogen drukken.
Zowel diegene als in het bos moeten opdrachten doen om te bepalen wat er in het bos verder gebeurd of welke overlevingsitems je krijgt (of zoiets) ..
hier hou ik wel van
There are no secrets, only information you do not yet have
Wat is het toch met de mensheid dat er altijd een spelelement in gebracht moet worden?zeroday schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 07:12:
Leuk:
Extracted
hier hou ik wel van
Ik vond survival series leuk om naar te kijken, maar tegenwoordig dus altijd een spelelement of de helft van de tijd gaat het over emoties.
Gelukkig is er dan nog Youtube met genoeg pure survival kanalen..
Je hebt natuurlijk survival for dummies en dat is gewoon soms ook lekker vermaakjeroenkb schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 09:23:
[...]
Wat is het toch met de mensheid dat er altijd een spelelement in gebracht moet worden?
Ik vond survival series leuk om naar te kijken, maar tegenwoordig dus altijd een spelelement of de helft van de tijd gaat het over emoties.
Gelukkig is er dan nog Youtube met genoeg pure survival kanalen..
Kijk Alone vind ik leuk, maar Alone NL vond ik weer veel minder. AloneNL ging wat mij betreft veels te veel over hoe iemand zich voelde tov wat hij of zij deed en daarbij: ze hadden zoveel dingen die ze mee konden nemen of kregen .. nah, dat vond ik minder. Ook nix uitgelegd waarom niemand aan het 'jagen' was. (of er was gewoonweg niets).
mij gaat het ook niet zozeer om het laten zien van survival skills, maar wel de manier waarop bepaalde dingen gedaan worden. Het spel element vind ik dan wel leuk ..
Als ik dan zie dat de familie 'greedy' is en dat er dan wat gebeurd dat is leuk
Maar ik volg en snap je heel goed.
Reality series: hoe fake zijn ze?
Laat ik het daar bij houden. Not my cup of ☕
Dat is ook waarom ik niets met die SBS-dingen heb. Op Kees van der Spek na
Maar daarvan is bekend dat hij tegen iedere scammer "ja" zegt en dan schrijft zo'n aflevering zichzelf
Dat is ook waarom ik niets met die SBS-dingen heb. Op Kees van der Spek na

Dat zit wel Schnorr.
Er mocht niet gejaagd worden. Alleen vissen, bessen, paddenstoelen enz.zeroday schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 10:44:
[...]
Kijk Alone vind ik leuk, maar Alone NL vond ik weer veel minder. AloneNL ging wat mij betreft veels te veel over hoe iemand zich voelde tov wat hij of zij deed en daarbij: ze hadden zoveel dingen die ze mee konden nemen of kregen .. nah, dat vond ik minder. Ook nix uitgelegd waarom niemand aan het 'jagen' was. (of er was gewoonweg niets).
....
Er mochten ook geen klemmen/strikken gezet worden.
(Ik heb zelf geen Videoland en alleen de eerste aflevering gezien op RTL4/5/6/7/8/9(?) )
Bron:
De bonuszoon van een collega heeft meegedaan.
"What do you get if you multiply six by nine..."
Ah kijk. Nu is het natuurlijk wel zo dat ik ze het niet nadoe en neem mijn petje af, maar het komt nog niet in de buurt van de originele seriePunkrocker schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:31:
[...]
Er mocht niet gejaagd worden. Alleen vissen, bessen, paddenstoelen enz.
Er mochten ook geen klemmen/strikken gezet worden.
(Ik heb zelf geen Videoland en alleen de eerste aflevering gezien op RTL4/5/6/7/8/9(?) )
Bron:
De bonuszoon van een collega heeft meegedaan.
Ik heb ook niets met reality maar het unscripted van Alone vind ik leuk. Kijk een Moonshiners of een Goldrush die ik ook maar onder een soort van reality schaar begint ook meer op scripted meuk te lijken (als het al niet zo is).Stukfruit schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 10:54:
Reality series: hoe fake zijn ze?
Dat is ook waarom ik niets met die SBS-dingen heb. Op Kees van der Spek naMaar daarvan is bekend dat hij tegen iedere scammer "ja" zegt en dan schrijft zo'n aflevering zichzelf
Maar dat is meer Discovery en History ..
Maar ook daar geldt: gecontroleerde omgeving en editing om het spannend te maken, waardoor je gewoon invloed kan hebben om een script te volgen. Hoeft niet eens veel of groots te zijn.zeroday schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 13:35:
[...]
Ik heb ook niets met reality maar het unscripted van Alone vind ik leuk. Kijk een Moonshiners of een Goldrush die ik ook maar onder een soort van reality schaar begint ook meer op scripted meuk te lijken (als het al niet zo is).
Maar dat is meer Discovery en History ..
Dat het "zelf gefilmd" is zegt tegenwoordig helaas weinig meer.
Dat zit wel Schnorr.
Deze serie verdient meer aandacht! Zit echt goed in elkaar.Martinspire schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:30:
[...]
Inderdaad. Blanco in gaan is de beste ervaring
Ik ben best wel fan van Kees maar het laatste seizoen was ook ruk wat mij betreft, het ging niet over Kees die ‘ja’ zegt maar zachte eitjes die dat hadden gedaan en er slachtoffer van waren geworden. Foute partners die de erfenis hadden opgestreken of schoonmoeder hadden gehouden, autodief die met een knalrode auto vrolijk in Bulgarije rondreed (lekker makkelijk te vinden). Catfishende vrouw die heel verrassend nog tig mannen aan het verleiden was. Iemand die nog geld kreeg van iemand en die zwaaide met een schroevendraaier naar Kees (6x herhaald)! Eigenlijk allemaal situaties waar men een advocaat in dat land had moeten inhuren en een zaak beginnen, of verlies nemen en er wat van proberen te leren.Stukfruit schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 10:54:. Op Kees van der Spek naMaar daarvan is bekend dat hij tegen iedere scammer "ja" zegt en dan schrijft zo'n aflevering zichzelf
Het was daardoor meer Stegeman’s Robin Hood format dan wat Kees eerst deed wat een stuk heftiger was zoals die voodoopoppen in Suriname, interessanter zoals Tsjernobyl dat niet meer zo gevaarlijk is als men pretendeert, of leuker zoals balletje balletje scammers op straat ontmaskeren.
Ik was nog bezig met
Who Downed MH17? op Natgeo
https://www.natgeotv.com/...as/natgeo/who-downed-mh17
Gaat net zo goed over de mensen achter Bellincat, behoorlijk interessant al weet je al behoorlijk veel.
Who Downed MH17? op Natgeo
https://www.natgeotv.com/...as/natgeo/who-downed-mh17
Gaat net zo goed over de mensen achter Bellincat, behoorlijk interessant al weet je al behoorlijk veel.
Niet om je tegen te spreken, je hebt gelijk, maar in veel landen is niet echt sprake van een rechtsstaat of wetgeving die daarbij zou moeten helpen en dat maakt de uitdagingen wat groterThe Third Man schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 11:03:
[...]
Eigenlijk allemaal situaties waar men een advocaat in dat land had moeten inhuren en een zaak beginnen, of verlies nemen en er wat van proberen te leren.
In Zuidoost-Azië kun je bij een normale en relatief goede winkel bijvoorbeeld wel iets kopen (laten we het simpel houden: een usb-kabel), maar overal staat aangegeven dat je het niet mag terugbrengen.
Zelfde geldt voor vervoer: kaartje gekocht en bus komt niet? Your loss.
Dat geeft veel mogelijkheden tot oplichting en daar wordt actief, zichtbaar en minder zichtbaar gebruik van gemaakt. Denk bv. aan refurbished producten die "nieuw" zouden zijn en binnen een paar maanden weggegooid kunnen worden.
Woning gekocht en de aannemer heeft op het laatste moment besloten om alle metalen inbouw zo goedkoop en slecht mogelijk aan te schaffen? Your loss, want tijdens de aankoop leek het goed te zijn. Dat het 6 maanden later weggerot is is niet hun probleem.
Een advocaat kan weinig doen als je verplicht akkoord gaat met zulke dingen en ik vrees dat het ook zo z'n uitwerking zal hebben op andere zaken.
[ Voor 11% gewijzigd door Stukfruit op 15-02-2025 12:19 ]
Dat zit wel Schnorr.
@Stukfruit natuurlijk, maar dan valt het dus snel onder het kopje ‘jammer maar helaas’. Net als dat je aannemer nooit meer komt opdagen in Ik Vertrek. In dat soort zaken valt er vaak weinig tot niks te winnen, zelfs in Nederland.
Maar die zaken als de gestolen auto hadden jij of ik gewoon kunnen oplossen, naar de politie gaan met foto’s waar die stond, bewijs van aangifte met chassinummer en hij was zo gepakt. De ‘gehouden’ schoonmoeder mocht gelijk mee toen ze doorhadden dat de zoon erbij was. De Nigeriaanse politie gaat daar natuurlijk ook niet aan hun kant staan als een Nederlandse bejaarde door de Nederlandse zoon wordt opgehaald (desnoods schakel je de ambassade in). Of de partner van de overleden broer (of vader?) in Zuid-Amerika die allerlei spookfacturen had verzonnen en de woning probeerde te verkopen had wel met een eenvoudige juridische procedure geblokkeerd kunnen worden. Dit was allemaal geen georganiseerde misdaad waar je niet van wint (of wil winnen) maar gelegenheidscriminaliteit die plaatsvond omdat de zachte eitjes er geen serieus werk van maakten. Precies wat normaal gesproken Alberto oppakte terwijl Kees naar de wat vergaandere zaken ging.
Maar die zaken als de gestolen auto hadden jij of ik gewoon kunnen oplossen, naar de politie gaan met foto’s waar die stond, bewijs van aangifte met chassinummer en hij was zo gepakt. De ‘gehouden’ schoonmoeder mocht gelijk mee toen ze doorhadden dat de zoon erbij was. De Nigeriaanse politie gaat daar natuurlijk ook niet aan hun kant staan als een Nederlandse bejaarde door de Nederlandse zoon wordt opgehaald (desnoods schakel je de ambassade in). Of de partner van de overleden broer (of vader?) in Zuid-Amerika die allerlei spookfacturen had verzonnen en de woning probeerde te verkopen had wel met een eenvoudige juridische procedure geblokkeerd kunnen worden. Dit was allemaal geen georganiseerde misdaad waar je niet van wint (of wil winnen) maar gelegenheidscriminaliteit die plaatsvond omdat de zachte eitjes er geen serieus werk van maakten. Precies wat normaal gesproken Alberto oppakte terwijl Kees naar de wat vergaandere zaken ging.
Daar kan ik me wel in vinden inderdaad.The Third Man schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 13:23:
Dit was allemaal geen georganiseerde misdaad waar je niet van wint (of wil winnen) maar gelegenheidscriminaliteit die plaatsvond omdat de zachte eitjes er geen serieus werk van maakten. Precies wat normaal gesproken Alberto oppakte terwijl Kees naar de wat vergaandere zaken ging.
Dat is grappig genoeg ook een van de redenen waarom BOOS niets meer aan is. Timmetje wil nu een echte journalist worden (prima!) maar heeft daarmee het format veranderd van het aanpakken van kleine criminelen met broccoli, naar saaiere en grotere zaken die vaak niet opgelost kunnen worden.
Zulke omslagen zijn wel vervelend ja. Ga verdorie gewoon weer langs de Basic-Fit met broccoli!
Dat zit wel Schnorr.
@Stukfruit ik ken Tim via-via, en heb van hem begrepen dat het omslagpunt voor hem het incident met de makelaar was waar hij een gebroken kaak opliep. Sindsdien voelt hij niet meer zoveel voor het oppakken van de semi-criminele zaken, begrijpelijk natuurlijk maar het is wel de agressie laten winnen. Een alternatief was om met beveiliging op pad te gaan, maar dat zou het ludieke aspect (wat jij ook noemt) weer overschaduwen *. Tegelijkertijd ziet hij ook meer in het aanpakken van slecht beleid bij grote bedrijven, omdat de impact daarvan veel groter is (zoals de dubbele moraal om wel telefonietarieven te verminderen bij een aardbeving in Marokko of het conflict in Oekraïne, maar niks doen toen het in Gaza begon). Ik heb daar ook wel respect voor, maar ben er ook mee eens dat het Breekijzer/Frequin format wel een stuk leukere tv maakt dan dit.
*edit: en het zou de kans alleen maar groter maken dat niemand hem meer ergens binnen zou laten of te woord willen staan.
*edit: en het zou de kans alleen maar groter maken dat niemand hem meer ergens binnen zou laten of te woord willen staan.
[ Voor 6% gewijzigd door The Third Man op 15-02-2025 18:38 ]
Dit topic loopt voor mijn gevoel een beetje uit de hand met lange discussies over reality tv en aanverwante "series". Ik denk bij serie meer aan iets met een plot, acteurs en zo.
Hier kijk ik wel naar uit
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Voor de fans: Yellowjackets seizoen 3 is vorige week begonnen

Dat zit wel Schnorr.
Hmmm... Hier staat dat ie vandaag pas begint.Stukfruit schreef op maandag 17 februari 2025 @ 03:44:
Voor de fans: Yellowjackets seizoen 3 is vorige week begonnen
Net als white lotus seizoen 3 overigens

Eerste 2 afleveringen heb ik al gezien dus dat lijkt me nietkarazz schreef op maandag 17 februari 2025 @ 07:47:
[...]
Hmmm... Hier staat dat ie vandaag pas begint.
Maar goed, SkyShowtime, dus sowieso raar.
Wat direct vanaf de eerste minuut weer heerlijk ongemakkelijk isNet als white lotus seizoen 3 overigens
Blijft een briljante serie. Soms moeilijk om naar te kijken, maar zo goed...
Qua castleden hebben ze ook weer een paar goede nieuwe uitgezocht!
Dat zit wel Schnorr.
Van de week gaat Reacher weer beginnen, ben benieuwd.
Family Guy S23 is begonnen
Oscar Wilde
Eerste aflevering van S3 staat nu ook op NL Disney+.wiemelen schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:41:
Will Trent S03 is begonnen.
Zaterdag begonnen met Paradise goede serie, 1e aflevering dan denk je waar gaat het over, maar langzaam ga je het snappen. Aanrader.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Paradise is inderdaad een aanrader.
Ben vooral benieuwd naar de inbreng van “onze” Dutch Giant Olivier Richters.Coenen schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:11:
Van de week gaat Reacher weer beginnen, ben benieuwd.
Verder sowieso een fijne serie om even met verstand op nul te kunnen kijken.
Seizoen 1 was echt topVrijdag schreef op zondag 16 februari 2025 @ 09:07:
[YouTube: Twisted Metal | Season 2 OFFICIAL TEASER]
Hier kijk ik wel naar uit
Is onze giant dan een badguy is de serie.sverzijl schreef op maandag 17 februari 2025 @ 22:07:
[...]
Ben vooral benieuwd naar de inbreng van “onze” Dutch Giant Olivier Richters.
Heerlijk dat ie weer begint. Vrijdag meteen 3 afleveringen
Yippie kayak, other buckets!
Wel cool om te zien dat er opvallend veel mensen in deze serie zijn gestapt lijken te zijn zonder vooraf te kijken naar wat het isPierre schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:43:
Zaterdag begonnen met Paradise goede serie, 1e aflevering dan denk je waar gaat het over, maar langzaam ga je het snappen. Aanrader.
Volgens mij werkt dat hier wel het beste. Minimale verwachtingen, toch een leuke serie.
Want in principe is het niet overdreven bijzonder, maar het is wel goed kijkbaar en tot nu toe gaan ze sneller verder dan sommige andere series die iets soortgelijks hebben geprobeerd.
En de Die Hard-referenties natuurlijk. Dat werkt altijd
Dat zit wel Schnorr.
@Stukfruit Wij hebben bewust niets gezien als in een trailer of andere dingen, ik heb alleen op IMDB gezien dat het een hoge score had.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Paradise bevalt hier ook goed. Main characters bevallen me ook wel gewoon, benieuwd waar het eindigt.
Ik ben toch malle pietje niet!
Als ik eenmaal op IMDB kijk naar iets, dan kan ik de trailer niet overslaan!Pierre schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:44:
@Stukfruit Wij hebben bewust niets gezien als in een trailer of andere dingen, ik heb alleen op IMDB gezien dat het een hoge score had.
* Elvhenk ook Paradise op de lijst gezet!
Seizoen 1 was wel leuk, seizoen 2 vond ik erg matig.sverzijl schreef op maandag 17 februari 2025 @ 22:07:
[...]
Geef mij maar reacher die iedereen owned, ipv een groepje verkeerd gecaste "helden" met onrealistische knokpartijen.
Ik zag al wat fragmenten, via zijn YT kanaal, maar wat mij dan opvalt is zijn steenkolen engels. Ben verder ook benieuwd hoe goed dit seizoen wordt, 1e was prima, 2e een heel stuk minder.sverzijl schreef op maandag 17 februari 2025 @ 22:07:
[...]
Ja, ik had er ook al wat korte fragmenten van gezien. Die Reacher is al een forse kerel, maar als Olivier er naast staat lijkt het ineens maar een klein ventjeQuantor schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 13:21:
[...]
Ik zag al wat fragmenten, via zijn YT kanaal, maar wat mij dan opvalt is zijn steenkolen engels. Ben verder ook benieuwd hoe goed dit seizoen wordt, 1e was prima, 2e een heel stuk minder.
Had ook een kort interview met hem bij Renze of Beau (1 van die 2:). Sympathieke man, maar ik kon hem in het Nederlands al vrij slecht verstaan (hij slikt woorden half in), maar ik verwacht ook niet dat hij veel lines zal hebben gekregen.
De eerste 2 ep's van ^ zijn er
In april nog een ziekenhuis serie erbij: IMDB: Pulse (TV Series 2025– ) , niet te verwarren met IMDB: Pulse (TV Mini Series 2017) (die helaas vrij snel werd gestopt

Eerste beelden: nieuwe ziekenhuisserie 'Pulse' vanaf april op Netflix
De naam Willa Fitzgerald liet een belletje rinkelen, was een van de hoofdrolspelers van:Na onlangs de Spaanse ziekenhuisserie Respira (2024– ) uitgebracht te hebben, staat er binnenkort gewoon weer een Amerikaanse ziekenhuisserie op de planning bij Netflix: Pulse (2025). De streamingdienst onthult aan de hand van de eerste beelden de releasedatum.
ER-dokter Dani
Terwijl een orkaan richting Miami's drukste Level 1 Traumacentrum raast, wordt derdejaars coassistent Dr. Danny Simms (Willa Fitzgerald) onverwacht in een promotie geduwd wanneer de geliefde hoofdassistent Dr. Xander Phillips (Colin Woodell) wordt geschorst.
De storm wordt erger en het aantal traumagevallen neemt toe, het ziekenhuis gaat op slot en Danny en Phillips moeten een manier vinden om samen te werken - zelfs als de details van een gecompliceerde en ongeoorloofde romance tussen hen bekend worden. De rest van de ER moet de gevolgen van hun relatie verwerken terwijl ze hun eigen uitdagingen, zowel persoonlijk als professioneel, in evenwicht moeten houden terwijl ze werken onder de druk van leven of dood.
Six Feet Under-ster
De serie wordt gemaakt door Carlton Cuse, man achter topseries als Lost (2004–2010), Tom Clancy's Jack Ryan (2018–2023) en Locke & Key (2020–2022). De hoofdrol is voor Justina Machado, bekend van Six Feet Under (2001–2005) en One Day at a Time (2017–2020).
Releasedatum Pulse op Netflix
Pulse bestaat uit tien afleveringen en is vanaf 3 april te zien op Netflix.

IMDB: Scream (TV Series 2015–2019)
Voor de Hudson and Rex kijkers:

'Hudson and Rex' dog Diesel vom Burgimwald dead at 8: 'A true star'
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 19-02-2025 19:28 ]
Oscar Wilde
"Paul van Hoven"sverzijl schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 13:36:
[...]
Ja, ik had er ook al wat korte fragmenten van gezien. Die Reacher is al een forse kerel, maar als Olivier er naast staat lijkt het ineens maar een klein ventje
Dat zit wel Schnorr.
Het nieuwe seizoen van Reacher bevalt me goed. Niet verder met het oude clubje, maar met nieuwe 'vrienden'. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
"Bavarian armwrestling"Coenen schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 19:10:
Het nieuwe seizoen van Reacher bevalt me goed. Niet verder met het oude clubje, maar met nieuwe 'vrienden'. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Het grappige is dat het eigenlijk enorm slecht is.
Zo heb je scènes waarin per cut in hetzelfde shot de totale situatie qua daglicht verandert. En Reacher kan ook de zee in duiken om vervolgens een minuut later weer een zeer net kapsel mét haarwax of paste te hebben.
Maar op één of andere manier is het belachelijk vermakelijk
Alleen al de manier waarop hij van iemand af probeert te komen die te lastig was...

En op een of andere manier heb ik ook het idee dat ze toch wel over dingen hebben nagedacht, zoals met die rugs...
Zo heb je scènes waarin per cut in hetzelfde shot de totale situatie qua daglicht verandert. En Reacher kan ook de zee in duiken om vervolgens een minuut later weer een zeer net kapsel mét haarwax of paste te hebben.
Maar op één of andere manier is het belachelijk vermakelijk
En op een of andere manier heb ik ook het idee dat ze toch wel over dingen hebben nagedacht, zoals met die rugs...
spoiler:
(d)rugs?
Dat zit wel Schnorr.
Omg, in de nieuwste aflevering van Severance... 
Overigens doen ze het ook wel goed bij het uitwerken van de karakters en de concepten waarop alles waarschijnlijk gebaseerd zal zijn.
spoiler:
Walter!!

Het is alleen maar logisch dat hij geïntroduceerd wordt in een serie zoals deze. Geweldige keuze
Het is alleen maar logisch dat hij geïntroduceerd wordt in een serie zoals deze. Geweldige keuze
Overigens doen ze het ook wel goed bij het uitwerken van de karakters en de concepten waarop alles waarschijnlijk gebaseerd zal zijn.
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb gisteren aflevering 1 van het nieuwe seizoen gekeken, maar pfoe, wat staat het acteerwerk me tegen...Coenen schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 19:10:
Seizoen 1 en 2 heb ik met best wat plezier gekeken en toen is het me niet heel erg opgevallen. Maar door die grote Nederlandse vent — die ik heel sympathiek vind, maar echt acteren kan 'ie (nog) niet — is het me ook op gaan vallen dat Reacher zelf, en die vrouw uit aflevering 1, echt ontiegelijk hun script zin-voor-zin opzeggen.
Hopelijk wordt dat beter in volgende afleveringen of wen ik eraan
The devil is in the details.
Hier sluit ik me bij aan. Aflevering 1 van seizoen 3 heb echt doorheen moeten worstelen. Wat werd daarin slecht geacteerd en wat een slecht script.Hahn schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:23:
[...]
Ik heb gisteren aflevering 1 van het nieuwe seizoen gekeken, maar pfoe, wat staat het acteerwerk me tegen...
Seizoen 1 en 2 heb ik met best wat plezier gekeken en toen is het me niet heel erg opgevallen. Maar door die grote Nederlandse vent — die ik heel sympathiek vind, maar echt acteren kan 'ie (nog) niet — is het me ook op gaan vallen dat Reacher zelf, en die vrouw uit aflevering 1, echt ontiegelijk hun script zin-voor-zin opzeggen.
Hopelijk wordt dat beter in volgende afleveringen of wen ik eraan
Het slechte acteerwerk stond me niet eens echt tegen. Wel vind ik dat Reacher ontzettend roekeloos handelt wat betreft mensen uitschakelen in vergelijking met de eerste 2 seizoenen, en dat hij ineens wel erg veel praat.
En bijvoorbeeld: Tot 2x toe uit het raam klimmen van een zwaar beveiligde locatie, en dat heeft niemand in de gaten terwijl die toko 24/7 beveiliging heeft? Het gaat allemaal veel te makkelijk.
En bijvoorbeeld: Tot 2x toe uit het raam klimmen van een zwaar beveiligde locatie, en dat heeft niemand in de gaten terwijl die toko 24/7 beveiliging heeft? Het gaat allemaal veel te makkelijk.
Ik vond ep 1 ook tegenvallen, kwam er moeilijk doorheen.
Ik ben toch malle pietje niet!
Kwam eerder deze week de omschrijving 'Dad TV' tegen voor dit soort series. Niet teveel niveau maar kijkbaar. Beetje Stallone en Schwarzenegger in de jaren 80 zeg maar.
Waar ik het las: https://www.smh.com.au/cu...20250217-p5lco4.html?btis
Waar ik het las: https://www.smh.com.au/cu...20250217-p5lco4.html?btis
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ik heb IMDB: A Thousand Blows (TV Series 2024– ) nog niet langs zien komen. Van de makers van peaky blinders. Zelf nog geen tijd gehad om het te kijken, iemand?
Iemand Zero Day al gekeken? Ondanks dat de ratings niet mega hoog zijn, moet ik zeggen dat ik me goed vermaakt heb met de eerste 2 afleveringen. Ik kan Robert altijd goed waarderen.
IMDB: Zero Day (TV Mini Series 2025)
Psn - Sevyxs
Heb Day of the Jackal gekeken...... Sommige dingen uit de eerste aflevering kon ik nog wel vergeven (50 Cal schieten om zero'en? Niemand hoort iets?)
Daarna werd het alleen maar slechter, jemig. Ik heb het uitgezet, wat slecht. Zonde want de production values zijn dik in orde.
Daarna werd het alleen maar slechter, jemig. Ik heb het uitgezet, wat slecht. Zonde want de production values zijn dik in orde.
Less alienation, more cooperation.
Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2]Sevyx schreef op maandag 24 februari 2025 @ 10:57:
Iemand Zero Day al gekeken? Ondanks dat de ratings niet mega hoog zijn, moet ik zeggen dat ik me goed vermaakt heb met de eerste 2 afleveringen. Ik kan Robert altijd goed waarderen.

Dat zit wel Schnorr.
De Jackal was nog wel okay. Maar die tegenspeelster (van MI6? MI5?)Sandor_Clegane schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:01:
Heb Day of the Jackal gekeken...... Sommige dingen uit de eerste aflevering kon ik nog wel vergeven (50 Cal schieten om zero'en? Niemand hoort iets?)

Sluit ik me ook bij aan. Ik vond de serie wel leuk spannend, beetje Bourne, beetje Hitman, geen voorspelbaar einde, wel mijn straatje. Maar dat hele MI6 plot (6 = buitenlands, 5 = binnenlands, daarom is Slow Horses MI5) was er een beetje opgeplakt en cliche. Zowat elke serie die over het Britse politie- en of overheidsapparaat gaat heeft tegenwoordig een interne-intriges-plot.RobertMe schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:18:
[...]
De Jackal was nog wel okay. Maar die tegenspeelster (van MI6? MI5?)![]()
Volgens mij had die één acteerles gevolgd en mocht die daarna in deze serie spelen.
Vind het wel grappig dat er nu een punt van de geloofwaardigheid van een sniperschot wordt gemaakt dat niemand lijkt te horen. Ik keek gisteren Blue Lights omdat @Sepp14 over seizoen 2 begon in het algemene serie-topic, daar wordt in de allereerste scene door een groentje een 10 jaar oude auto aangehouden met een verdacht recent kenteken. Personen in de auto willen niet hun ID laten zien en kijken suf voor zich uit. Vervolgens komt uit de kenteken-app op hun telefoon (alsof je dat in een aparte app hebt) 'no records' en weet de ervaren collega-agent wat er is -> ze zijn undercover

alsof die dan met een onbekend kenteken zouden rijden en niet zoals in het echt op naam van een schaduwfirma, want hoe weet een agent nou dat het kenteken niet gewoon vals/verzonnen is? Laat staan dat als undercoveragenten aangehouden worden, ze gewoon ofwel melden dat het undercover collega's zijn (er was toch niemand bij), ofwel hun undercover ID laten zien zodat ze undercover bleven. Nu werd het een soort rare ongemakkelijke situatie waar nergens uit kon worden afgeleid of de personen wel legitiem waren.
Na nog een paar scene's die ver van de werkelijkheid af stonden heb ik het maar weer afgezet
[ Voor 4% gewijzigd door The Third Man op 24-02-2025 13:27 ]
Wij zijn nu bij met Dexter: Original Sin en ik moet zeggen erg goede serie! Acteurs zijn top, scene's zijn top, verhaallijn is natuurlijk redelijk voorspelbaar maar toch kijk ik iedere aflevering met veel plezier!
De orginele Dexter als narrator is ook geweldig
[Sophia]: "You wanna go out tomorrownight?"
[Dexter]: "Sorry I can't I have to
[NARRATOR] kill someone
[Dexter]: go bowling"
De orginele Dexter als narrator is ook geweldig
[Sophia]: "You wanna go out tomorrownight?"
[Dexter]: "Sorry I can't I have to
[NARRATOR] kill someone
[Dexter]: go bowling"
[ Voor 3% gewijzigd door Shadow_Agent op 25-02-2025 08:39 ]
Do { Ping } while ( LOL )
Ik was van tevoren bang dat het niks zou worden maar inderdaad, positief verrast. Goede en leuke serie, precies in de stijl van de originele Dexter.
Ik heb Suits LA na 5 minuten uitgezet. Mijn vuistregel, dat bijna elke serie van de traditionele netwerken (ABC, CBS, NBC en Fox) op een enkele uitzondering na waardeloos is, met scripts vol clichés en plastic acteerwerk, werd opnieuw bevestigd.
Na series zoals Fringe is het niet veel meer geweest.
Dat zit wel Schnorr.
Stukfruit schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 10:17:
Na series zoals Fringe is het niet veel meer geweest.

""The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.""
[ Voor 35% gewijzigd door Raven op 25-02-2025 12:00 ]
Oscar Wilde
Astro!!Raven schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 11:57:
[...]
[Afbeelding]
""The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.""
Dat zit wel Schnorr.
Oscar Wilde
Walter en Claire waren geweldig.
Dat zit wel Schnorr.
Voor degenen die met Samurai Pizza Cats
^ dus, zijn opgegroeid ->
Oscar Wilde
Even 25 jaar terug in de tijd.Raven schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:05:
Voor degenen die met Samurai Pizza Cats
[YouTube: Samurai Pizza Cats Intro]
[YouTube: Samurai Pizza Cats - Official Game Reveal Trailer]:o
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Naar een tijd voor er over werd gestapt naar NL-dub
Oscar Wilde
Surface is na 2 jaar ook weer begonnen.
Gaat over een vrouw met geheugenverlies.
Dat treft, want ik (en blijkbaar reviewers op de webs) heb bij aflevering 1 van dit tweede seizoen geen idee meer waar het over ging.
Dat treft, want ik (en blijkbaar reviewers op de webs) heb bij aflevering 1 van dit tweede seizoen geen idee meer waar het over ging.
Dat zit wel Schnorr.
Lastig die series met identieke namen: IMDB: Surface (TV Series 2005–2006)
Oscar Wilde
Daarom de linkRaven schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:45:
[...]
Lastig die series met identieke namen: IMDB: Surface (TV Series 2005–2006)
Dat zit wel Schnorr.
Geheugenverlies?Stukfruit schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:41:
Surface is na 2 jaar ook weer begonnen.
Reacher Seizoen 3 is de 20e uitgekomen en zit er alweer lekker in
Kijkt lekker weg die serie.
Leuke subtiele humor. fijne actie
En ditmaal met een klein beetje nederlandse trots er in
Olivier Richters a.k.a. Dutch Giant
Net de 4e aflevering gekeken.
zo irritant trouwens.. komt het seizoen uit met 3 afleveringen en dan 1 per week..
Kijkt lekker weg die serie.
Leuke subtiele humor. fijne actie
En ditmaal met een klein beetje nederlandse trots er in
Olivier Richters a.k.a. Dutch Giant
zo irritant trouwens.. komt het seizoen uit met 3 afleveringen en dan 1 per week..
Je komt uit de toekomst?Ricmaniac schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:38:
Hier is het al woensdag, maar nog geen 4e aflevering.
Dat zit wel Schnorr.
Ja er stond dat het donderdag uit zou komen maar was al leaked denk ik (ik kijk via andere routes dan prime zeg maar 😅)Stukfruit schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:59:
[...]
Je komt uit de toekomst?
Hier is het al woensdag, maar nog geen 4e aflevering.
Severance:
Zouden we na al die jaren toch nog een vervolg krijgen?
spoiler: S02E07
Dollhouse-vibes 
Zouden we na al die jaren toch nog een vervolg krijgen?
Dat zit wel Schnorr.
Waar wordt Good Cop/Bad Cop (2025, CW) uitgezonden? Volgens Google blijkbaar op Prime, maar niet in Nederland.
[ Voor 5% gewijzigd door Deezers op 28-02-2025 14:31 ]
Zojuist begonnen aan IMDB: A Thousand Blows (TV Series 2024– )
Kijkt lekker weg, doet me enigszins denken aan Banshee en IMDB: Warrior (TV Series 2019–2023)
Kijkt lekker weg, doet me enigszins denken aan Banshee en IMDB: Warrior (TV Series 2019–2023)
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Daredevil: Born Again ep's 1 en 2 zijn er
Oscar Wilde
Daredevil: Born Again maakt wel heel snel een omwenteling van "this is Netflix" naar "welkom in het MCU". Ik begrijp nu wel een beetje waar die extra gefilmde scénes in zullen hebben gezeten.
Ik ben er nog niet helemaal uit of het gewenst is en wacht de komende afleveringen rustig af. Op zich weten
Justin Benson en Aaron Moorhead er net zoals hun vorige werk leuke plaatjes van te maken en is wel te zien dat zij en de rest van het team goed hun best hebben gedaan. En het past natuurlijk helemaal binnen deze tijd: een crimineel die in de overheid terechtkomt en de bijbehorende gevolgen...
...maar volgens mij gaat dat ook het grootste struikelblok vormen, want het echte leven is ernstiger dan de serie kan tonen.
Ik ben er nog niet helemaal uit of het gewenst is en wacht de komende afleveringen rustig af. Op zich weten
Justin Benson en Aaron Moorhead er net zoals hun vorige werk leuke plaatjes van te maken en is wel te zien dat zij en de rest van het team goed hun best hebben gedaan. En het past natuurlijk helemaal binnen deze tijd: een crimineel die in de overheid terechtkomt en de bijbehorende gevolgen...
...maar volgens mij gaat dat ook het grootste struikelblok vormen, want het echte leven is ernstiger dan de serie kan tonen.
Dat zit wel Schnorr.
Wij zijn twee weken geleden met Yellowstone begonnen, eigenlijk vooral vanwege Landman en omdat we een paar keer in de regio geweest zijn waar het zich afspeelt. Mijn vrouw is helemaal verslaafd maar ik vind het vooral erg soapie, is dat in 1923 ook zo?Greatsword schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:12:
Het 2de seizoen van IMDB: 1923 (TV Series 2022–2025) is begonnen mensen.
[YouTube: 1923 Season 1 Recap]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Yellowstone S01 bijna afgekeken hier, maar mee gestopt. De opzet is wel goed, en het is wel een goede serie, maar de huge drama trok mij niet zo. Begin daarom ook maar niet aan al die andere series uit het yellowstone imperium.Donstil schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:58:
[...]
Wij zijn twee weken geleden met Yellowstone begonnen, eigenlijk vooral vanwege Landman en omdat we een paar keer in de regio geweest zijn waar het zich afspeelt. Mijn vrouw is helemaal verslaafd maar ik vind het vooral erg soapie, is dat in 1923 ook zo?
Sorry, ik weet dat Reacher S3 fout is, maar het is zo fout dat het grappig wordt.
Belachelijk vaak communiceren met de FED's via de telefoon die in je boots zit en dit doen vanuit een badkamer in de woning van een schurk die net nog bij de deur stond, maar de kraan staat aan dus je kan gerust hardop praten.
Het is zo slecht dat het weer leuk wordt
Belachelijk vaak communiceren met de FED's via de telefoon die in je boots zit en dit doen vanuit een badkamer in de woning van een schurk die net nog bij de deur stond, maar de kraan staat aan dus je kan gerust hardop praten.
Dat zit wel Schnorr.
Het is precies de kazige bullshit die je nodig hebt om je brein wat te laten ontspannen als je net klaar bent met een aflevering van SeveranceStukfruit schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 13:59:
Sorry, ik weet dat Reacher S3 fout is, maar het is zo fout dat het grappig wordt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik vind het heerlijk wegkijkenStukfruit schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 13:59:
Same!
De boeken blinken ook uit in non-realisme. Ideaal als escape.
Daar ergerde ik me ook aan. Sowieso is bijna elk karakter in die serie gewoon onsympathiek. Ipv dat het naar een mooie climax werkte nam aflevering na aflevering mijn interesse af.RobertMe schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:18:
[...]
De Jackal was nog wel okay. Maar die tegenspeelster (van MI6? MI5?)![]()
Volgens mij had die één acteerles gevolgd en mocht die daarna in deze serie spelen.
Dit dus.
Tijdens de afleveringen van Reacher voel ik mezelf sowieso wel een beetje als Helly R.Touchdomex schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 14:02:
[...]
Het is precies de kazige bullshit die je nodig hebt om je brein wat te laten ontspannen als je net klaar bent met een aflevering van Severance
Van binnen denk ik "wat doe ik hier?", terwijl ik van buiten zeg dat het echt wel een wezenlijk nut heeft om Reacher te kijken
Dat zit wel Schnorr.
Ik voel mij zo'n geit. Beetje malend voor mij uit kijken.Stukfruit schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 14:45:
[...]
Tijdens de afleveringen van Reacher voel ik mezelf sowieso wel een beetje als Helly R.
Van binnen denk ik "wat doe ik hier?", terwijl ik van buiten zeg dat het echt wel een wezenlijk nut heeft om Reacher te kijken
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Het is gewoon net als zo'n doos met 'Schuimkussen' of een bus Pringles. Hij moet leeg, maar daarna ben je een beetje misselijk.
Nee, wacht, dat klopt niet, want zo onpasselijk word ik niet van Reacher.
Nee, wacht, dat klopt niet, want zo onpasselijk word ik niet van Reacher.
Ik weet niet of dit allemaal het voor mij aantrekkelijker maakt of niet om met Teacher te beginnen