Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
Stukfruit schreef op maandag 9 december 2024 @ 09:44:
[...]

Severance is de goat :Y

Je hebt geluk dat je na S1 dan niet 2 tot 3 jaar in spanning hoeft te wachten!

* Stukfruit 's innie heeft gelukkig niet zo lang hoeven wachten
Inmiddels drie afleveringen gezien en we zijn overtuigd. Het duurde tijdens de eerste aflevering wel even voordat we “erin” kwamen :)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 07:40

Tijntje

Hello?!

Raven schreef op zondag 15 december 2024 @ 10:05:
* Raven komt net een trailer met Mr Bean in een andere rol tegen:
[YouTube: Man Vs Bee | Official Trailer | Netflix]
Dat ik die heb gemist :o , * Raven gaat op zoek
Hij is best leuk voor tussen door

EDIT:
Ik zie ook net dat er een vervolg komt
Rowan Atkinson Returning To Netflix For ‘Man Vs Baby’
The new series, which has started production, will see Atkinson return as Bingley alongside “another unlikely companion,” according to Netflix, as he looks after a luxurious London penthouse.

The four-parter is once again created by Atkinson and Will Davies. Davies also EPs with Chris Clark. HouseSitter Productions is producing again and David Kerr is director.

[ Voor 43% gewijzigd door Tijntje op 16-12-2024 13:39 ]

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:43

zeroday

There is no alternative!

Daar gaan we ..

Dexter Original Sin .. Ep 1 avail .

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:15

Elvhenk

/me hartje GO

Ik vermoed dat ik er geen weerstand aan kan bieden. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Elvhenk schreef op maandag 16 december 2024 @ 12:04:
[...]

Ik vermoed dat ik er geen weerstand aan kan bieden. :P
Zeer verrassend moet ik zeggen .. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bij Dexter denk ik telkens aan Omelette du Fromage :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:32
Raven schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 09:00:
Bij Dexter denk ik telkens aan Omelette du Fromage :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54jEEjFz31IeCXqKSwG5qH4mMeA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5jYMgvYqIl5myYc7MtQk9uEp.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

IMDB: Yellowstone (TV Series 2018–2024) is afgelopen mensen, ik ga hem in ieder geval echt missen en een echte aanrader mocht je hier nog niet aan zijn begonnen.

Eind februari begint het 2de seizoen van IMDB: 1923 (TV Series 2022–2025)

Tot die tijd kijkt IMDB: Landman (TV Series 2024– ) ook wel lekker weg en hopelijk worden de onderstaande aankomende projecten van Taylor ook weer een groot succes.

IMDB: 6666 (TV Series 2025– )

IMDB: The Madison (TV Series 2025– )

IMDB: 2024 (TV Series)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:36
Greatsword schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:00:
IMDB: Yellowstone (TV Series 2018–2024) is afgelopen mensen, ik ga hem in ieder geval echt missen en een echte aanrader mocht je hier nog niet aan zijn begonnen.

Tot die tijd kijkt IMDB: Landman (TV Series 2024– ) ook wel lekker weg en hopelijk worden de onderstaande aankomende projecten van Taylor ook weer een groot succes.

Aanvulling hierop: 6666 ("Four sixes") en 2024 zijn 2 spinoffs van Yellowstone. Daarnaast meen ik ook nog iets opgevangen te hebben van een spinoff met Beth & Rip?

En 6666 is een ranch waar ze al iets gedaan hebben met Yellowstone. En die ranch is, in 2022?, "even" gekocht door Sheridan, voor een kleine 320 miljoen :X, waarvan 300 miljoen van investeerders kwam? Dus dan zou Sheridan zelf er nog steeds 20 miljoen in hebben gestoken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:16
Greatsword schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:00:

Dit lijstje mist nog IMDB: 1883 (TV Mini Series 2021-2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Maar dat is geen 2024 - 2025 serie :p

1883 was een one off. Één seizoen en klaar. Maar valt inderdaad wel in de Yellowstone reeks. Maar naar mijn idee had @Greatsword het over lopende / aansteende series van Taylor Sheridan. En niet expliciet over Yellowstone of Sheridans voormalige werk. Gezien Landman sowieso niks met Yellowstone te maken heeft en die benoemde "The Madison" zo snel ik lees ook los staat van Yellowstone. Ergo, de relatie is "2024 - 2025 Sheridan werk".

En in het 2024 - 2025 seizoen hebben we nu net dan ook Lioness seizoen 2 gehad van hem (voorheen dan Special Ops: Lioness). En Zoe Saldana heeft in een interview aangegeven dat ze een contract heeft voor 3 seizoenen. Dus het ligt intussen voor de hand dat daar ook een derde seizoen van komt. En mogelijk een vierde? Naar mijn idee was het in ieder geval origineel een one-off serie die later alsnog een tweede seizoen heeft gekregen. Dus dat kan betekenen "contract voor 1 seizoen" later gevolgd door "contract voor 3 seizoenen", waarmee het er 4 zouden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Jammer dat Yellowstone afgelopen, ik heb ervan genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Coenen schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:15:
Jammer dat Yellowstone afgelopen, ik heb ervan genoten.
Ik ook, maar ben stiekem wel benieuwd of de serie een ander einde had gekregen als er geen conflict was tussen Kevin Costner en Taylor.

https://www.forbes.com/si...on-5b-his-exit-explained/

Toen ik de film IMDB: Horizon: An American Saga - Chapter 1 (2024) had gezien had ik ook echt zoiets van, hebben we door deze shit nu nog steeds geen Yellowstone einde, kreeg er zelfs een beetje een Kevin Spacey IMDB: House of Cards (TV Series 2013–2018) gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De trailer vind ik er persoonlijk wel heel erg matig uit zien. Alsof AI een nieuw seizoen van Dexter gemaakt heeft en dat per ongeluk een parodie geworden is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:00
Donstil schreef op woensdag 18 december 2024 @ 10:33:
[...]

De trailer vind ik er persoonlijk wel heel erg matig uit zien. Alsof AI een nieuw seizoen van Dexter gemaakt heeft en dat per ongeluk een parodie geworden is.
Dat dacht ik, toch viel de eerste aflevering me niet tegen. Wel jammer dat ze een bestaand verhaal gewoon opnieuw verfilmen met andere acteurs.

Hopelijk dat ze toch ook wat nieuws verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

LA-384 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 13:25:
[...]

Dat dacht ik, toch viel de eerste aflevering me niet tegen. Wel jammer dat ze een bestaand verhaal gewoon opnieuw verfilmen met andere acteurs.

Hopelijk dat ze toch ook wat nieuws verzinnen.
uh? Bestaand verhaal? Ze laten in principe nu de jongere jaren van Dexter zien ..
Als je bedoeld dat we een rode draad te zien krijgen en alles wat erom hangt .. Ja .. ;) dat klopt en ik hoop inderdaad dat het hier toch af en toe wat anders wordt ..

maar een glimlach hier en daar van herkenbaarheid is er absoluut ;)

Dexter Ressurection .. daar ben ik dan ook wel weer benieuwd na .. dat is ook hetzelfde laken het pak ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
@zeroday
spoiler:
De eerste moord van Dexter (die verpleegkundige van zn vader) is al aan bod gekomen in de originele serie, werd toen volgens mij gespeeld door dezelfde actrische als die ook in Star Trek TNG zat.

[ Voor 3% gewijzigd door LA-384 op 18-12-2024 18:03 ]

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

LA-384 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 16:12:
@zeroday
spoiler:
De eerste moord van Dexter (die verpleegkundige van zn vader) is al aan bod gekomen in de originele serie, werd toen volgens mij gespeeld door dezelfde actrische als die ook in Star Trek TNG zat.
Klopt. hier in de podcast wordt er volgens mij nog wel een stuk daarover gepraat

(na bespreking van het begin) .. Dus niet kijken als je nix wil weten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Olivier Richters (The Dutch Giant) als badguy, leuk!

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Yes, gezien, kijkt best lekker weg. Geinig verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Yes. Aantal keren voorbij gekomen in het "review" topic. Zelf vond ik het wat tegenvallen. Niet perse slecht. Maar MI6 lijkt meer op MI5, en dan bedoel ik specifiek de "Slow Horses".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Om bij de Britse spionage series te blijven;

Net aan IMDB: Black Doves (TV Series 2024– ) begonnen

Eerste aflevering was best prima, alleen is Keira Knightley een beetje te aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:17

jmk

sambalbaj schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:09:
Om bij de Britse spionage series te blijven;

Net aan IMDB: Black Doves (TV Series 2024– ) begonnen

Eerste aflevering was best prima, alleen is Keira Knightley een beetje te aanwezig.
Is het echt een kerstserie of kan je hem ook in januari nog kijken? Lijkt me een leuke serie voor tussendoor.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
jmk schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:33:
[...]

Is het echt een kerstserie of kan je hem ook in januari nog kijken? Lijkt me een leuke serie voor tussendoor.
Speelt zich qua tijd af rond kerst, maar dat lijkt voor het verhaal verder niet van invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hoofdpersonage is interessant, maar voor de rest echt super nep, slecht acteerwerk, irritante cast/personages.

Ik zou het een 5,5 geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 20:22
Greatsword schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:26:
[...]

Hoofdpersonage is interessant, maar voor de rest echt super nep, slecht acteerwerk, irritante cast/personages.

Ik zou het een 5,5 geven.
Vooral zijn tegenspeelster mevrouw de mi6 analyst, tergend...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Het is alweer een oudje, en momenteel ben ik La Brea aan het volgen, en ik zit nu in seizoen 1. Tot nu toe een beetje een soort gevoel als Under the Dome, maar dan op een andere plek die ze willen bereiken.

Eerste seizoen is wel leuk, maar ik hoop niet dat de twee volgende seizoenen zo vaag worden als Under The Dome was. Van die oude serie werd elk seizoen steeds ongeloofwaardiger, en slechter dat ik uiteindelijk na seizoen twee afhaakte, en maar door te zappen hoe die dome uiteindelijk werd vernietigd.

We gaan het zien, seizoen 3 van La Brea staat op Videoland. Nu nog even seizoen 2 ergens zoeken

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

AW_Bos schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 11:45:
Het is alweer een oudje, en momenteel ben ik La Brea aan het volgen, en ik zit nu in seizoen 1. Tot nu toe een beetje een soort gevoel als Under the Dome, maar dan op een andere plek die ze willen bereiken.

Eerste seizoen is wel leuk, maar ik hoop niet dat de twee volgende seizoenen zo vaag worden als Under The Dome was. Van die oude serie werd elk seizoen steeds ongeloofwaardiger, en slechter dat ik uiteindelijk na seizoen twee afhaakte, en maar door te zappen hoe die dome uiteindelijk werd vernietigd.

We gaan het zien, seizoen 3 van La Brea staat op Videoland. Nu nog even seizoen 2 ergens zoeken
Asjeblieft, verspil je tijd niet... Het wordt niet vager, alleen maar dommer. Tijdreizen hebben ze compleet verknoeit en als het verhaal niet helemaal klopt gebruikt je toch een 180 karakter switch, niet bij 1 acteur maar bij allemaal.... en niet te vergeten de domme beslissingen die ze aan 1 stuk door maken (iets met ezels en stenen enzo)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:52
Apple heeft de eerste 8 minuten van S02E01 al op Apple TV+ gezet. Stond bij mij op een grote banner bij het openen van de Apple TV-app :P

Daarnaast is What If... begonnen met het laatste seizoen. Elke dag tot oudejaarsdag een nieuwe aflevering.

En morgen komt Doctor Who met een nieuwe kerstspecial op Disney+. Dit keer met Nicola Coughlan als de companion van de Doctor.

[ Voor 16% gewijzigd door VirinR op 24-12-2024 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
VirinR schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 21:06:
[...]

Apple heeft de eerste 8 minuten van S02E01 al op Apple TV+ gezet. Stond bij mij op een grote banner bij het openen van de Apple TV-app :P
Hier ook! Geweldig vreemd weer :P
Daarnaast is What If... begonnen met het laatste seizoen. Elke dag tot oudejaarsdag een nieuwe aflevering. [YouTube: Marvel Animation’s What If…? Season 3 | Official Trailer | Disney+]
Zie ook het MCU-topic :)

[ Voor 8% gewijzigd door Stukfruit op 25-12-2024 12:26 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:11
Slaapje schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:14:
[...]

Vooral zijn tegenspeelster mevrouw de mi6 analyst, tergend...
Ik vond het nog meevallen, als je imdb leest dan is het een verschrikking, dus ik was al voorbereid maar vond het achteraf meevallen, waarschijnlijk omdat ik het ergste had verwacht.

Waar ik me dan meer aan irriteerde was het totale gebrek aan chemistry tussen Eddy Redmayne en Úrsula Corberó (die felle tante uit uit casa de papel) die een getrouwd stel moeten voorstellen in de serie.

Verder vond ik de serie geen hoogvlieger maar wel lekker wegkijken en de moeite waard.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
The Count of Monte Cristo

De meeste mensen zijn denk ik wel bekend met het verhaal van The Count of Monte Cristo. Ofwel via het boek of verfilmingen. Nu is er echter een serie uit Engeland en die is echt verbazingwekkend goed gefilmd. Gaat om 8 afleveringen, dus overal wordt mooi de tijd voor genomen. De karakters worden hierdoor mooi uitgediept, het verhaal is ijzersterk en de uitvoering van alles is ook nog eens van een zeer hoog niveau.

Echt een aanrader om te kijken!

IMDb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:33

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Dingdong schreef op donderdag 26 december 2024 @ 07:46:

De meeste mensen zijn denk ik wel bekend met het verhaal van The Count of Monte Cristo. Ofwel via het boek of verfilmingen. Nu is er echter een serie uit Engeland en die is echt verbazingwekkend goed gefilmd. Gaat om 8 afleveringen, dus overal wordt mooi de tijd voor genomen. De karakters worden hierdoor mooi uitgediept, het verhaal is ijzersterk en de uitvoering van alles is ook nog eens van een zeer hoog niveau.

IMDb
Waar is deze te zien?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• karazz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 20:59
Dingdong schreef op donderdag 26 december 2024 @ 07:46:

IMDb
Toevallig, ik dacht echt dat je je vergist had. Maar blijkbaar zijn er dit jaar zowel een serie als een film (imdb) uitgekomen die The Count of Monte Cristo heten en hoge ogen gooien... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Op dit moment alleen gratis via SVT Play voor zover ik weet. Een zweedse streamingdienst. Ik gok dat deze binnenkort ook wel in NL te streamen is.
karazz schreef op donderdag 26 december 2024 @ 08:34:
[...]

Toevallig, ik dacht echt dat je je vergist had. Maar blijkbaar zijn er dit jaar zowel een serie als een film (imdb) uitgekomen die The Count of Monte Cristo heten en hoge ogen gooien... :)
Ja, ik kwam de film inderdaad ook tegen. In dit geval bedoel ik dus wel echt de serie. Misschien dat ik de film ook nog wel ga kijjken, maar het bevalt mij eigenlijk wel erg goed dat er in deze serie ruim de tijd wordt genomen voor alles. In de film, die dus een kleine 3 uur duurt, zal dit denk ik minder goed zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:18
De nieuwe film van Monte Cristo valt tegen, begint leuk maar daarna al snel langdradig en zeer voorspelbaar. Er zijn betere versies. Wist niet dat er ook een nieuwe serie was, die ga ik vanavond eens opzoeken, benieuwd of die beter in elkaar zit.
Dingdong schreef op donderdag 26 december 2024 @ 09:16:
[...]

Op dit moment alleen gratis via SVT Play voor zover ik weet. Een zweedse streamingdienst. Ik gok dat deze binnenkort ook wel in NL te streamen is.

[...]

Ja, ik kwam de film inderdaad ook tegen. In dit geval bedoel ik dus wel echt de serie. Misschien dat ik de film ook nog wel ga kijjken, maar het bevalt mij eigenlijk wel erg goed dat er in deze serie ruim de tijd wordt genomen voor alles. In de film, die dus een kleine 3 uur duurt, zal dit denk ik minder goed zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Black Doves: "dit gaat over een superspion die al 10 jaar lang haar identiteit verborgen weet te houden".

Ook Black Doves: "ik roep in de woning met waar mijn familie zich bevindt via een onbeveiligde telefoonlijn dat ik een spion ben en gebruik de producten van Meta voor geheime communicatie in tekstvorm".

Volgens mij zijn de duiven zwart omdat ze geroosterd worden door zulke onvoorzichtigheden.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Silent Witness S28 is begonnen :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slaapje
Gisteren het tweede seizoen van SAS Rogue Heroes uitgekeken. Wederom een pareltje als je het mij vraagt, een aanrader voor mensen die hem nog niet hebben gezien!

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Slaapje schreef op maandag 6 januari 2025 @ 17:53:
Gisteren het tweede seizoen van SAS Rogue Heroes uitgekeken. Wederom een pareltje als je het mij vraagt, een aanrader voor mensen die hem nog niet hebben gezien!
Het meest verbazingwekkende aan die serie vind ik nog wel de "Als je denkt, dit kan echt nooit gebeurd zijn... Toch is het zo". En als je dan bv Wikipedia erbij pakt het ook gewoon klopt. Stelletje mafketels dat het waren :+ S02 overigena nog niet aan begonnen. Even afwachten ook of/wanneer die op HBO Max komt, daar heb ik S01 gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Stukfruit schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 23:14:
Black Doves: "dit gaat over een superspion die al 10 jaar lang haar identiteit verborgen weet te houden".

Ook Black Doves: "ik roep in de woning met waar mijn familie zich bevindt via een onbeveiligde telefoonlijn dat ik een spion ben en gebruik de producten van Meta voor geheime communicatie in tekstvorm".

Volgens mij zijn de duiven zwart omdat ze geroosterd worden door zulke onvoorzichtigheden.
Ja ondanks dat het best een onderhoudend verhaal was, was het wel een serie met best veel van dit soort zwakheden.
Maar niet getreurd, seizoen 2 is al bevestigd.

Ondanks dat 2025 nog geen week oud is, hebben we waarschijnlijk al 1 van de dieptepunten te pakken.
Going Dutch, tsja.
IMDB: Going Dutch (TV Series 2025– )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
RobertMe schreef op maandag 6 januari 2025 @ 18:06:
[...]

Het meest verbazingwekkende aan die serie vind ik nog wel de "Als je denkt, dit kan echt nooit gebeurd zijn... Toch is het zo". En als je dan bv Wikipedia erbij pakt het ook gewoon klopt. Stelletje mafketels dat het waren :+ S02 overigena nog niet aan begonnen. Even afwachten ook of/wanneer die op HBO Max komt, daar heb ik S01 gezien.
Haha ja precies, dat heb ik ook meermaals gedaan met deze serie. Goed gecast ook trouwens, maar dat vind ik meestal met bbc producties.

To dare is to do

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21:05
Nog maar een paar maandjes wachten. _/-\o_

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:48
sambalbaj schreef op maandag 6 januari 2025 @ 18:52:
[...]

Ondanks dat 2025 nog geen week oud is, hebben we waarschijnlijk al 1 van de dieptepunten te pakken.
Going Dutch, tsja.
IMDB: Going Dutch (TV Series 2025– )
Ik heb de pilot gezien, man, man, man wat vreselijk slecht.
Snap ook opeens mensen die problemen hebben met cultural appropriation, werdt echt een beetje boos hoe slecht het "Dutch" gedeelte werd neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:47
Deel 1 was gebaseerd op een game, toch? Hoe zit dat met deel 2?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loen
coelho schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 16:14:
[...]

Deel 1 was gebaseerd op een game, toch? Hoe zit dat met deel 2?
Zo te zien 100% gebaseerd op de the last of us part 2, de game :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven doet wachten op

IMDB: Cassandra (TV Series 2025)
Germany's oldest smart home awakens its AI helper Cassandra after decades when a new family moves in. Cassandra, determined never to be abandoned again, manipulates events using the home's resources to become part of the family.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Mr_x007 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:03:
[...]

Ik heb de pilot gezien, man, man, man wat vreselijk slecht.
Snap ook opeens mensen die problemen hebben met cultural appropriation, werdt echt een beetje boos hoe slecht het "Dutch" gedeelte werd neergezet.
Stroopsdorf
hoezo nederlands? D'r zit geen greintje NL in, of het is het goed gespelde Welkom op een bord ;)
Dus ja slecht ..
eens met hierboven. Je pleurt er een paar nep tulpen en wat klompen neer en dan lijkt het NL ffff ;)
errug bad ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Silo S2... is erg donker. Letterlijk donker :X Ik heb er vaak echt moeite mee om er iets van te kunnen zien op m'n Air.

Gelukkig wel eindelijk weer wat interessants, want tot nu toe vond ik het eigenlijk bijzonder veel tijd weggooien aan zaken die volgens mij een stuk korter hadden kunnen zijn.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik2B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:57
Stukfruit schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 09:34:
Silo S2... is erg donker. Letterlijk donker :X Ik heb er vaak echt moeite mee om er iets van te kunnen zien op m'n Air.

Gelukkig wel eindelijk weer wat interessants, want tot nu toe vond ik het eigenlijk bijzonder veel tijd weggooien aan zaken die volgens mij een stuk korter hadden kunnen zijn.
Dan ligt het gelukkig niet aan mij / TV >:)

Moet bijna alle lichten uitdoen om wat te zien! Overdag gewoon niet te doen.. maar wel een goeie serie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:40

Hier valt het wel mee, gewoon de brightness op 100% zetten. 8)
Over S02 zelf, ik zit elke vrijdag weer naar de nieuwe aflevering uit te kijken, maar de aflevering van vandaag spaar ik even op tot volgende week, en dan de 2 laatste afleveringen achter elkaar bekijken.
Kwa verhaal, als ik nu terugdenk, dan snap ik jou gevoel wel, S02 ging een stuk langzamer dan S01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik kijk er wel nog steeds naar uit, maar de verhaallijn van Juliette lijkt dit seizoen bijvoorbeeld een opvuller te zijn om op de hoofdlijn te kunnen focussen.

Overigens is dat scherm in die hoofdruimte waarmee ze naar buiten kunnen kijken dit seizoen ook erg donker :p Alsof er een wollen trui voor je ogen zit!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jasper2603
Einde van laatste aflevering van Silo was weer erg goed, zeker gaan kijken! Ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat en hoe het nu zit..

[ Voor 28% gewijzigd door jasper2603 op 11-01-2025 18:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
Kon vorige week niet wachten op de volgende Dexter episode dus had ik maar seizoen 1 opgezet. En dan opeens, in de laatste aflevering (episode 6) van het Dexter original sin zag ik de ice truck voorbij komen rijden in een scene (heel subtiel). Benieuwd of er nog meer van zulke verwijzingen in het nieuwe seizoen zijn verwerkt

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:26
Recent heb ik Flower of Evil gezien, een Koreaanse drama, en ik heb zelden zulk acteerwerk in een serie gezien. De lead acteur en actrice zijn briljant en hebben een geweldige chemie. Verhaal is ook erg sterk, met hier en daar wat kleine Koreaanse TV cliche's. Alchemy of Souls seizoen 1 vond ik ook erg goed, vooral ook dankzij geweldig acteerwerk van de twee hoofdrol spelers, maar die was toch af en toe over the top.
Wordt sterk aangeraden, of je nou van Koreaanse series houdt of niet. Lee Joon-gi en Moon Chae-won zijn geweldig.

IMDB: Flower of Evil (TV Series 2020)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hudson & Rex S7 is begonnen

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jasper2603 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 18:35:
Einde van laatste aflevering van Silo was weer erg goed, zeker gaan kijken! Ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat en hoe het nu zit..
Ja eens, de laatste aflevering was erg goed. Benieuwd naar vrijdag :)

Verder vind ik het hele seizoen wel sterk eigenlijk, eerste wel iets beter maar seizoen 2 is nog steeds wel flink beter dan het serie gemiddelde wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Als in Macbook/iPad Air?

Want ik kijk hem op een Vision Pro of iPad Pro 13" en dus OLED, HDR, etc en ken dit probleem eigenlijk niet.
Zou het wat van LCD zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Yes.
Want ik kijk hem op een Vision Pro of iPad Pro 13" en dus OLED, HDR, etc en ken dit probleem eigenlijk niet.
Zou het wat van LCD zijn?
Zou kunnen. Het is ding is in ieder geval nog niet zo oud, dus ik zou beter verwachten.

Normaalgesproken zou ik het liever op een groot (echt of virtueel) scherm kijken, maar dat zit er voorlopig even niet in :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dr. Carter is soort van terug :) , de dochter van Brad "Chucky" Dourif zit er ook in:

Rauwe en realistische nieuwe ziekenhuisserie gaat compleet door het dak op HBO Max: 'Deze show heeft ballen!'
De nieuwe medische dramaserie The Pitt van HBO Max is nu enkele dagen in het aanbod van de streamingdienst te vinden en doet het qua kijkcijfers geweldig. De show, met een hoofdrol voor Emmy-genomineerde acteur Noah Wyle, is namelijk sinds de release op 9 januari in de kijklijsten omhoog geschoten, en is nu zelfs wereldwijd de best bekeken serie op HBO Max.

The Pitt draait om de werknemers van het Trauma Medical Hospital in Pittsburgh, Pennsylvania. Dr. Michael 'Robby' Robinavitch heeft als hoofdverpleegkundige de leiding tijdens een vijftien uur durende ploegendienst op de spoedeisende hulp. Elke dag staat hij voor nieuwe uitdagingen waarmee de zorgmedewerkers in het hedendaagse Amerika te maken hebben, gezien door de lens van de frontliniehelden.

The Pitt
De hoofdrol in The Pitt wordt, zoals eerder benoemd, gespeeld door Noah Wyle, die natuurlijk naam maakte met een grote rol in een andere zeer bekende langlopende ziekenhuisserie: ER. Het was naar verluidt vroeg in het ontwikkelingsproces zelfs de bedoeling dat The Pitt een direct vervolg zou worden op ER, waarin Wyle zijn rol als dokter John Carter weer op zou pakken. Helaas konden de rechten hiervoor niet worden verkregen van de nabestaanden van de oorspronkelijke bedenker van ER, Michael Crichton, en daarom zijn het concept en de setting veranderd om er meer een spiritueel vervolg van te maken. R. Scott Gemmill, die zelf als schrijver betrokken was bij ER, staat aan het roer van The Pitt, en ook een andere ER-alumnus, John Wells, is bij de serie betrokken als schrijver, producent en regisseur. Naast de hoofdrol voor Wyle bestaat de rest van de cast uit onder meer Tracy Ifeachor, Patrick Ball, Supriya Ganesh, Fiona Dourif, Taylor Dearden en Isa Briones.

Sinds The Pitt op 9 januari op HBO Max verscheen, doet de serie het niet alleen qua kijkcijfers zeer goed, ook als het gaat om beoordelingen van critici en het grote publiek scoort de dramaserie hoge ogen. Zo wordt er op IMDb een indrukwekkend cijfer van 8.2 aan de show gegeven, terwijl de scores op Rotten Tomatoes uitkomen op een gemiddelde van 91% van de critici en 92% van het grote publiek. Hier op MovieMeter heeft The Pitt helaas nog geen stemmen gekregen. Dat de show in de smaak valt is meteen te zien als men een blik werpt op de reviews die kijkers op IMDb hebben achtergelaten. Zo schrijft omricn bijvoorbeeld: 'Dit is ER op steroïden, ik kan niet geloven dat ze het gedaan hebben en mijn favoriete tv-dokter aller tijden terug hebben gebracht! Ik ben dolgelukkig!' en is ook jasonniebergall enthousiast: 'Absoluut geweldig! Innovatief, boeiend, charmant, spannend en heel intrigerend. Deze show heeft hart. Deze show heeft lef. Deze show heeft hersenen. Deze show heeft ballen! De omringende en ondersteunende cast delen chemie zoals televisie in jaren niet heeft gezien.'

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wel dat posten maar niet deze? I am disappoint :P

.geek: Marvel deelt eerste trailer Daredevil: Born Again

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Stukfruit Ik ben nog niet zo lang thuis, FP nog niet bijgelezen :+ , ben nog met openstaande topics bezig.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:49
Will Trent S03 is begonnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

Severance S2 is begonnen *O*

Season finale van Silo oOo

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
The_Worst schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 11:25:
Severance S2 is begonnen *O*

Season finale van Silo oOo
Begrijpen jullie er nog wat van met Silo? De laatste 5 minuten leek het wel of er een compleet nieuwe serie begon? Of me dat nou zo aanspreekt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
jasper2603 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 14:13:
[...]

Begrijpen jullie er nog wat van met Silo? De laatste 5 minuten leek het wel of er een compleet nieuwe serie begon? Of me dat nou zo aanspreekt?
Dat is juist tof :Y En onderdeel van het verhaal.

Series zoals The Walking Dead zijn vervelend omdat ze (voor zover ik weet) niets anders meer doen dan overleven zonder (goede) reden.

Als je de hele tijd hetzelfde wil zien dan zou je in principe seizoen 1 op repeat kunnen zetten en dan heb je ook nog eens altijd het werk van meneer Darabont :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

[...]

Vond het juist wel gaaf, beter dan te stoppen met vuurzee als cliffhanger. Dat PEZ-snoepding (die als relic een rol speelt in s1 en 2) en het feit dat ie militair engineer was verraad volgens mij dat we mogelijk te maken hebben met de grondleggers van de silo’s. Dit lijkt me de opmaat naar de verklaring waarom de silo’s zijn gebouwd.

[ Voor 3% gewijzigd door The Legend op 18-01-2025 18:53 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Eigenlijk moet ik slapen, maar heb het net niet kunnen laten om aflevering 1 (seizoen 2) van Severance te kijken :$

Het is weer geweldig vreemd. De aanwezigheid van Bob Balaban is dat trouwens ook. De beste man heeft in TV-series bijna alleen maar gastrollen :D

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Stukfruit schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 21:04:
Eigenlijk moet ik slapen, maar heb het net niet kunnen laten om aflevering 1 (seizoen 2) van Severance te kijken :$

Het is weer geweldig vreemd. De aanwezigheid van Bob Balaban is dat trouwens ook. De beste man heeft in TV-series bijna alleen maar gastrollen :D
Toppie! Maar dat is typisch zo'n serie die ik pas weer ga kijken als alles binnen is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
The Legend schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:52:
[...]

Vond het juist wel gaaf, beter dan te stoppen met vuurzee als cliffhanger. Dat PEZ-snoepding (die als relic een rol speelt in s1 en 2) en het feit dat ie militair engineer was verraad volgens mij dat we mogelijk te maken hebben met de grondleggers van de silo’s. Dit lijkt me de opmaat naar de verklaring waarom de silo’s zijn gebouwd.
Ja zeer verrassend maar wel heel sterk.
Heb je alleen wel kans op een compleet ander seizoen zoals bij Westworld en er teveel mensen afhaken.
Maar voor het verhaal wel noodzakelijk.

Wel jammer dat met name de laatste twee afleveringen heel sterk waren maar daarvoor met name het stuk Juliette erg matig en veel te langdradig was. Eerste seizoen was als geheel een stuk beter.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Kunnen jullie aub een beetje oppassen?

Bovenstaande posts schurken tegen spoilers aan (in ieder geval voor mij voldoende op bepaalde indrukken te krijgen hoe een en ander mogelijk verloopt in de desbetreffende serie)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

Whoops, ik dacht ff in een regulier serie-topic te zijn beland waar dat wel kan. Snap dat dat hier niet de bedoeling is.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Volgens IMDb komt Silo S03 uit in 2025, dus dat is gelukkig dit jaar nog*. Nadat ik de laatste EP heb gezien kan ik in ieder geval niet wachten :P

* Maar wel offtopic voor hier waarschijnlijk, want dat wordt vast het 2025 - 2026 TV seizoen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:00
Kwam deze toevallig tegen omdat S02 op 28-01 begint. Kende hem echter nog niet en heb nu ook alleen nog maar de trailer gezien.

Ziekenhuisserie in The Office/Superstore-style. Misschien leuk voor tussendoor.
"Sandra" uit Superstore speelt hier ook in mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
Begrijpen jullie er nog wat van met Silo?
spoiler:
De laatste 5 minuten leek het wel of er een compleet nieuwe serie begon?
Of me dat nou zo aanspreekt?
Hoewel ik nog niet zover ben met de tv-serie en enkel boek 1 heb gelezen, heb ik wel begrepen dat boek 2 mogelijk in lijn ligt met wat je in de spoiler suggereert. Goede reden voor mij om boek 2 te gaan lezen, voordat ik met seizoen 3 begin.

[ Voor 8% gewijzigd door LA-384 op 22-01-2025 20:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Seizoen 3 over de zwartgele jasjes:

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Mag ik even waardering aanhalen voor de nieuwe intro in Severance S2?

Vraag me niet waarom de intro pas vanaf E2 zou zijn. Vraag me ook niet waarom de cast in dit interview geen antwoorden geeft en het eigenlijk alleen maar ingewikkelder maakt.

Praise Kier.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:47
Vanaf 23 Februari de spin-off Suits LA. Persoonlijk vrees ik dat het origineel nooit te overtreffen zal zijn, maar ik ga het zeker een paar episodes de kans geven.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor de Trekkies: Section 31 is te vinden :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Paar dagen geleden begonnen aan IMDB: On Call (TV Series 2025– ) en kijkt lekker weg.

Heeft wel wat weg van films als

IMDB: End of Watch (2012) en IMDB: Crown Vic (2019)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:36
Raven schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 17:45:
Voor de Trekkies: Section 31 is te vinden :)
Nou, de discussie over wat de slechte ST film is is nu wel gevoerd. Na een kwartier maar uitgezet...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:17

jmk

27 november 2025 begin Stranger Things weer, dit wordt het laatste seizoen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
jmk schreef op zondag 26 januari 2025 @ 20:55:
27 november 2025 begin Stranger Things weer, dit wordt het laatste seizoen.
De "kinderen" zullen intussen dan ook wel uhm, groot zijn. Bij het vorige seizoen was er volgens mij al een best groot verschil (van "kinderen" naar "pubers") door een wat langer gat. En dat zal nu vast nog groter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 07:40

Tijntje

Hello?!

RobertMe schreef op zondag 26 januari 2025 @ 22:06:
[...]

De "kinderen" zullen intussen dan ook wel uhm, groot zijn. Bij het vorige seizoen was er volgens mij al een best groot verschil (van "kinderen" naar "pubers") door een wat langer gat. En dat zal nu vast nog groter zijn.
Geloof dat ik ergens heb gelezen dat ze de-aging gebruiken voor de "kinderen" :)

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Paradise is in dit topic nog niet voorbijgekomen. De eerste aflevering is niet verkeerd. Is met Sterling K. Brown, James Marsden, Julianne Nicholson, Sarah Shahi, enz..

Morgen de volgende twee afleveringen en daarna iedere week een nieuwe.

Om een of andere reden heb ik 'm langer geleden toegevoegd aan m'n kijklijst en ik heb de pilot net opgezet zonder de trailer te zien, dus ik had geen idee waar het over ging. Na de pilot kan ik zeggen dat het een goed idee is om dit ook te doen.

Trailer moet je overslaan omdat het veel weg lijkt te geven over een eventueel plot (inclusief de pilot).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Stukfruit schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:40:
Paradise is in dit topic nog niet voorbijgekomen. De eerste aflevering is niet verkeerd. Is met Sterling K. Brown, James Marsden, Julianne Nicholson, Sarah Shahi, enz..

Om een of andere reden heb ik 'm langer geleden toegevoegd aan m'n kijklijst en ik heb de pilot net opgezet zonder de trailer te zien, dus ik had geen idee waar het over ging. Na de pilot kan ik zeggen dat het een goed idee is om dit ook te doen.

Trailer moet je overslaan omdat het veel weg lijkt te geven over een eventueel plot (inclusief de pilot).
Inderdaad. Blanco in gaan is de beste ervaring

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Aflevering 5 van The Night Agent: hahaa!

Eindelijk een acteur die echt Nederlands spreekt in plaats van Duits, Afrikaans of Onherkenbaar :D Marwan Kenzari is de OG.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:36
Stukfruit schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 02:07:
Aflevering 5 van The Night Agent: hahaa!

Eindelijk een acteur die echt Nederlands spreekt in plaats van Duits, Afrikaans of Onherkenbaar :D Marwan Kenzari is de OG.
:) viel mij ook op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:49
Stukfruit schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:40:

Deze toevallig meegepakt zonder voorkennis. Vond het een aardig begin hebben maar had minder waardering voor
spoiler:
hoge 'it's out there' gehalte van
het einde. Wel benieuwd wat Wildcat
spoiler:
onze man heeft aangedaan.

PS: waarom moeten die spoiler tags nou een hele regel zwart maken? Het breekt de zinnen helemaal op ;(

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ze gaan er in aflevering 2 en 3 best snel doorheen. Eerst had ik het vermoeden dat ze langzamer zouden gaan, maar toch niet.

Wat wel opvalt is dat er veel dingen zijn waarvan je direct al denkt "yes, dat zit in het verhaal als volgende punt" om aan te snijden. Al is dat tot nu toe nog niet irritant.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
De White Lotus seizoen 3 gaat naar Thailand :Y

Ziet er uit alsof het weer super ongemakkelijk gaat worden in een prachtige omgeving.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loen
Vandaag is seizoen 4 van Mythic Quest begonnen.
Zou op Apple TV plus moeten staan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zou dit misschien Ron Perlman's uitspraak in Alien 4 kunnen verklaren? "Earth, man. What a shithole." Heb me altijd afgevraagd waarom dat was.

[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 30-01-2025 10:45 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:05
coelho schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:43:
Vanaf 23 Februari de spin-off Suits LA. Persoonlijk vrees ik dat het origineel nooit te overtreffen zal zijn, maar ik ga het zeker een paar episodes de kans geven.

[YouTube: SUITS LA Trailer (2025) Suits Sequel]
Ik heb hier ernstige twijfels bij, maar wil best 1 of 2 afleveringen proberen voordat ik een definitief oordeel vel.

Heeft iemand trouwens Going Dutch al gezien? Vraag me af of daar doorheen te komen is..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb Going Dutch na 10 sec uitgezet, niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
https://www.theverge.com/...flix-canceled-neil-gaiman

The Sandman wordt na het tweede seizoen gecanceld omdat Netflix juridisch gezien niet mag zeggen dat ze niet verder willen werken met Neil Gaiman vanwege aantijgingen over seksueel misbruik.

Dit zou ook gevolgen kunnen hebben voor de release van Anansi Boys (de serie).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Stukfruit schreef op zondag 2 februari 2025 @ 05:09:
https://www.theverge.com/...flix-canceled-neil-gaiman

The Sandman wordt na het tweede seizoen gecanceld omdat Netflix juridisch gezien niet mag zeggen dat ze niet verder willen werken met Neil Gaiman vanwege aantijgingen over seksueel misbruik.

Dit zou ook gevolgen kunnen hebben voor de release van Anansi Boys (de serie).
Ja, dat laatste vrees ik ook. -O-
Ik zat me ook af te vragen waar die serie bleef. Dat zou ontzettend zonde zijjn als ze hem helemaal niet uitbrengen, want hij is leuk. :*) Ook zo rottig voor iedereen die eraan gewerkt heeft, maar ja, de aantijgingen liegen er niet om.

[ Voor 3% gewijzigd door Elvhenk op 02-02-2025 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor degenen die DB liever met Engelse stemmen kijken, van DB Daima zijn de eerste 4 ep's met dub beschikbaar :)

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste