“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Morgen Alien: Earth en S2 van Sausage Party: Foodtopia
[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 12-08-2025 12:00 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Zelf aflevering 1 halverweg, maar ziet er goed uit ga deze wel volgen.
[ Voor 33% gewijzigd door Dagarkin op 13-08-2025 16:40 ]
* Stukfruit gaat vanavond pas beginnen, maar heeft 'm ook al een tijd op de lijst staan
Dat zit wel Schnorr.
Fargo ook niet vergeten. Qua cijfers doen zijn series het erg goed.Stukfruit schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:48:
Van dezelfde regisseur (en schrijver) als o.a. Legion, dus de kans is aanwezig dat het geen standaardwerk wordt.
* Stukfruit gaat vanavond pas beginnen, maar heeft 'm ook al een tijd op de lijst staan
Dat zit wel Schnorr.
Grappig zelf heb ik met legion 1 season gezien, daarna geen toegang. Zal deze ook nog afronden. Destijds baalde ik wel ivm toegang.
Fargo sommige seizoen meerdere keren gezien icm andere mensen, maar enige seizoen wat ik heb over geslagen is 4, wellicht dat ik deze nog een kans geef, maar 1,2,3 en 5 prachtig.
Alleen van Better Call Saul kan ik het me eigenlijk niet herinneren.
Dat zit wel Schnorr.

Probeert "24" te zijn, maar mist iedere vorm van actie. Ontploffing? Nee, dan ontploft het budget. Maar erger:
Wat slecht zeg

Het zou een plottwist van de serie kunnen zijn, maar met de afgelopen afleveringen in het achterhoofd denk ik dat niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Stukfruit op 13-08-2025 19:34 ]
Dat zit wel Schnorr.
Wel jammer, terwijl ik bij 5 diensten ben aangesloten, moes ik toch voor piraat spelen om deze te kijken.
:strip_exif()/f/image/rni1y5uesAzXYnhL3oUuH8D6.jpg?f=fotoalbum_large)
Aflevering 1 zier er wel heel stoer uit, schitterende sets, en intrigerende verhaallijn.
Alles wat ik wil zien als die hard Alien fan
Morgen deeltje 2 kijken.
[ Voor 39% gewijzigd door absrnd op 13-08-2025 21:33 ]
Ja ook zelf van episode 2 genoten.absrnd schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 21:27:
Alien Earth.
Wel jammer, terwijl ik bij 5 diensten ben aangesloten, moes ik toch voor piraat spelen om deze te kijken.
[Afbeelding]
Aflevering 1 zier er wel heel stoer uit, schitterende sets, en intrigerende verhaallijn.
Alles wat ik wil zien als die hard Alien fan
Morgen deeltje 2 kijken.
Zie dat deze 2 afleveringen de score op een 8.3 zetten op imdb, dat is iedergeval een goede start.

* Stukfruit aflevering 1 achter de rug heeft (wat ik een beetje eng vind om te zeggen na ep #1
Dit zijn series waar je uitgebreid voor gaat zitten en niet tussendoor op de achtergrond aanzet.
Dat zit wel Schnorr.
South park is wéér een week uitgesteld
[ Voor 41% gewijzigd door Raven op 14-08-2025 10:33 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ziet er wel mooi uit inderdaad, maar de acteurs vallen me tegen. En het is allemaal zo clichematig, dezelfde maniertjes voor een boy wonder trillionair die een groot bedrijf leidt, ze acteren allemaal vlak en emotieloos vond ik. Maar ik ben een certified ouwe zeur
[ Voor 4% gewijzigd door durian op 14-08-2025 10:13 ]
Die memeface van VanceRaven schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 09:33:
Straks ep2 maar eens kijkenen seizoen 2 van Sausage Party: Foodtopia is inmiddels ook beschikbaar
[YouTube: South Park Continues August 20th]
South park is wéér een week uitgesteld
Ben benieuwd hoe lang ze dat nog vol mogen houden als ze iedere week de dingen en mensen die echt niet kunnen belachelijk blijven maken.
Dat zit wel Schnorr.
Die synths met kinderbrein? Ze zien er volwassen uit, maar hun breinen bevatten het bewustzijn van kinderen, misschien dat hun reacties en emoties daardoor anders lijken?durian schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 10:09:
ze acteren allemaal vlak en emotieloos vond ik.
"They're weird,. They move around when I run"

Leuke muziek tijdens end credits trouwens
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 14-08-2025 13:50 ]
Oscar Wilde
(Kinderbrein) Ja, zou kunnen :-) Ik ga zeker verder kijken, maar had mss te hoge verwachtingen en heb met de verkeerde instelling gekeken.Raven schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 13:39:
[...]
Die synths met kinderbrein? Ze zien er volwassen uit, maar hun breinen bevatten het bewustzijn van kinderen, misschien dat hun reacties en emoties daardoor anders lijken?
"They're weird,. They move around when I run"![]()
Leuke muziek tijdens end credits trouwens, Black Sabbath (The Mob Rules) en Tool (Stinkfist)
Ik zie dat de Volkskrant ook lyrisch is trouwens.
Ik verwacht wel dat het ergens terug gaat komen als onderdeel van het verhaal, want anders is het inderdaad een beetje meh. Maar goed, ik vertrouw vooralsnog op Hawley.
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb ook liever niet 100% horror. Na aflevering 1 lijkt het een kruising te zijn van Shyamalan-achtige sci-fi en een snufje Alien.
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Ik vind de 'andere aliens' die in het schip aanwezig zijn ook wel tof gemaakt.
Prima serie om te volgen!!
Al 27 jaarStukfruit schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 11:16:
[...]
Die memeface van Vance![]()
Ben benieuwd hoe lang ze dat nog vol mogen houden als ze iedere week de dingen en mensen die echt niet kunnen belachelijk blijven maken.
27 jaar geleden zou Stephen Colbert niet gecanceld worden, dus dat zou ik jammer genoeg niet te luid durven zeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 14-08-2025 21:02 ]
Dat zit wel Schnorr.
Tweede aflevering hier nu ook gezien. Met andere aliens bedoel je natuurlijkVerwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 20:16:
Ik zit nu in de 2e aflevering van Alien Earth, maar het gaat wel lekker los zo.
Ik vind de 'andere aliens' die in het schip aanwezig zijn ook wel tof gemaakt.
Prima serie om te volgen!!
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Stukfruit schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 21:02:
[...]
Tweede aflevering hier nu ook gezien. Met andere aliens bedoel je natuurlijkspoiler:de beer?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2025 12:55 ]
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Zitten niet echt spoilers in, het is meer lore (achtergrondinfo).Stukfruit schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 08:18:
@Verwijderd: misschien handig om te linken ipv embedden ivm spoilers in de previewafbeelding?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2025 12:54 ]
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Hier uitgelegd:Stukfruit schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 08:28:
Het klopt trouwens niet echt:
spoiler:Het kunnen niet de eieren van David zijn omdat de tijdlijn naast Prometheus dan niet klopt
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2025 12:54 ]
Verwijderd
Je kunt alles wel als spoiler opvatten, maar dan moeten we misschien helemaal niet meer over de serie praten.
Ik ben zelf van mening dat je spoilert wanneer je ingrijpende gebeurtenissen in het verhaal verklapt, iemand gaat dood of het verhaal neemt een opmerkelijke wending.
Dit heb ik de posts hierboven niet zien gebeuren.
Dan hoeft het ook niet in spoiler tags. Het gaat me om de zwarte balken die nu de boventoon leken te voeren. Ik wil die serie misschien ook gaan zien en dan ga ik niet op die zwarte balken klikken om te bepalen of het een spoiler is of niet, dan ben ik namelijk al te laat als het wèl een spoiler blijkt te zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:56:
Beetje lastig, de lijn van wanneer is iets nou een spoiler of niet?
Je kunt alles wel als spoiler opvatten, maar dan moeten we misschien helemaal niet meer over de serie praten.
Ik ben zelf van mening dat je spoilert wanneer je ingrijpende gebeurtenissen in het verhaal verklapt, iemand gaat dood of het verhaal neemt een opmerkelijke wending.
Dit heb ik de posts hierboven niet zien gebeuren.
Verwijderd
Ik doe voorzichtig omdat er mensen beginnen over mogelijke spoilers, dus wilde even checken waar voor jullie de grens ligt.LA-384 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 12:21:
[...]
Dan hoeft het ook niet in spoiler tags. Het gaat me om de zwarte balken die nu de boventoon leken te voeren. Ik wil die serie misschien ook gaan zien en dan ga ik niet op die zwarte balken klikken om te bepalen of het een spoiler is of niet, dan ben ik namelijk al te laat als het wèl een spoiler blijkt te zijn.
Ik ben het met je eens dat de zwarte balken hierboven eigenlijk niet nodig zijn, maar weet niet hoe anderen dat zien.
Wat mij betreft is dit topic vooral het aankondigen van series en korte reacties over hoe men de serie vindt en of het de moeite waard is om te kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 12:35:
[...]
Ik doe voorzichtig omdat er mensen beginnen over mogelijke spoilers, dus wilde even checken waar voor jullie de grens ligt.
Ik ben het met je eens dat de zwarte balken hierboven eigenlijk niet nodig zijn, maar weet niet hoe anderen dat zien.
Elke andere vorm van discussie zou wat mij betreft in een eigen serie topic moeten
kleine aanvulling: maar ik ben dan ook iemand die nooit trailers kijkt of het 'volgende week in' stukje.
[ Voor 8% gewijzigd door jeroenkb op 15-08-2025 13:15 ]
Noah Wyle is back with executive producers John Wells and R. Scott Gemmill to revisit the state of the healthcare system. They wanted to show how much has changed, and worsened, especially after the pandemic and a wave of misinformation that has led many people to distrust medical experts.
John Wells thinks some of the anger towards healthcare workers comes from not understanding how tough their jobs are. But Wyle and Gemmill believe a bigger problem is “ignorance” coming from “the highest levels” of the U.S. government. Wyle puts it bluntly: “We’re having germ theory debated, for God’s sake. Come on! What are we talking about here? What are we trying to normalize? It’s nuts.”
The first season of “The Pitt” had 15 episodes covering big, hot topics like gun violence, vaccinations, abortion, and drug addiction. All of these stories are told through the eyes of doctors and nurses who see the real impact of these issues every day in their patients.
Wyle explains that the show tries to be realistic and shows all sides of an argument without judging. He says, “You’re not making value judgments. You’re just painting a picture, and if it’s accurate enough and it’s representative enough, it becomes a bit of a Rorschach test. You see what you want to see in it and you draw your own conclusions from it.” If the system looks broken or unfair in the show, “maybe it is.”
The second season will include real-world problems like the treatment of undocumented immigrants, especially after recent ICE raids. R. Scott Gemmill says, “We take our platform very seriously. I think one of the things when you can reach 10 million people — and this was true back in the day on ‘ER’ as well — is with that amount of people listening, you have to be responsible for what you put out there.”
A big part of Season 2 will focus on the effects of the “Big Beautiful Bill” that President Trump signed last month. This law cuts Medicaid funding by 12 percent. The show’s creators talked to hundreds of medical workers to figure out how these changes will affect hospitals soon.
John Wells explains, “The Medicaid changes are going to have a significant impact, and you don’t have to take a political position to discuss what the impact is actually going to be. … But they’re going to have on-the-ground, immediate consequences in emergency rooms, and nobody’s arguing with that.” He adds that even Republican senators agree this will be a problem.
Wells also points out this isn’t the first time the government has tried to cut healthcare funding. Previous attempts in Arkansas and Georgia didn’t work and were quickly reversed. The show draws on this history to predict what might happen next.
Gemmill says, “When people have less finances from the government to help them with their healthcare, they’re going to get less healthcare, and that means they’re going to end up in the only place where they can get free healthcare, which is the ER.” He warns that emergency rooms will get even busier, pushing a broken system to a crisis point.
This crisis could hit people of color the hardest. Research shows that racial and ethnic backgrounds often affect how much patients trust medical care. The show’s writers include this in their storylines.
Wyle talks about a sad statistic he read, saying being a Black girl in Pittsburgh is “about the hardest life you could have.” This inspired a storyline about a Black woman with sickle cell disease who is not treated properly for her pain. Wyle says, “That’s two real-life statistics being put into a storyline that affects one of our characters, who’s also trying to effect change on a larger scale.”
Wells hopes healthcare workers watching the show will see themselves and think about their own biases. He mentions a story in progress about the challenges deaf patients face in emergency rooms, showing how hard it can be to get proper care when communication fails.
Critics love “The Pitt.” Rotten Tomatoes gives it a 95% approval rating, calling it “a bracingly fresh medical drama.” Metacritic rates it 76 out of 100, saying reviews are “generally favorable.” The show premiered on Max in January 2025 and earned 13 Emmy nominations, including Outstanding Drama Series. Season 2 is set to start in January 2026.
Oscar Wilde
Verwijderd
Hoe bedoel je dit eigenlijk precies?Stukfruit schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 08:28:
Het klopt trouwens niet echt:
spoiler:Het kunnen niet de eieren van David zijn omdat de tijdlijn naast Prometheus dan niet klopt
De serie speelt zich af 'ver' na Prometheus, tussen Covenant en Alien (1e deel).
Het enigste wat je vreemd zou kunnen vinden, is: Als de aarde in de serie al contact maakt met Xenomorphs, waarom zijn ze later in de tijdlijn (in de 1e Alien film) dan nog zo onbekend?
AvP 1 en 2 negeren we maar lekker
[ Voor 7% gewijzigd door Robtimus op 15-08-2025 20:19 ]
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Verwijderd
Iets met reizen en de tijd die het kost om met datgene terug te komen
Hier niet in een spoiler omdat het niet om een Alien: Earth-dingetje lijkt te gaan.
Voor de rest is het misschien verstandig om een Alien: Earth-topic te maken?
[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 15-08-2025 21:32 ]
Dat zit wel Schnorr.
De eerste aflevering kwam ik zelf moeilijk doorheen. De tweede aflevering zat ik er wel lekker in. Ben nu erg benieuwd naar de komende afleveringen.Destiny schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:16:
Eerste aflevering van Alien Earth gekeken. Volgens mij heb ik wat anders gezien dan anderen hier want ik vind het tenenkrommend. Het is een slechte imitatie van Alien, Echt nul spanning. Heb de hele aflevering zitten zuchten. Zoals: Ruimteschip stort neer. Keurig helemaal waterpas. Zelfs de spulletjes op het bureau in het laboratorium staan nog gewoon op tafel. Kom op zeg.
Topic gestartStukfruit schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:31:
@Verwijderd:
Iets met reizen en de tijd die het kost om met datgene terug te komen
Hier niet in een spoiler omdat het niet om een Alien: Earth-dingetje lijkt te gaan.
Voor de rest is het misschien verstandig om een Alien: Earth-topic te maken?
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2308804
Eens. Echt heel veel irritante zaken; we kunnen enorme ruimteschepen gigantische reizen laten maken maar als ze neerstorten blijven de lichten knipperen en hebben we overal las-vonken die naar beneden spatten..Destiny schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:16:
Eerste aflevering van Alien Earth gekeken. Volgens mij heb ik wat anders gezien dan anderen hier want ik vind het tenenkrommend. Het is een slechte imitatie van Alien, Echt nul spanning. Heb de hele aflevering zitten zuchten. Zoals: Ruimteschip stort neer. Keurig helemaal waterpas. Zelfs de spulletjes op het bureau in het laboratorium staan nog gewoon op tafel. Kom op zeg.
Met wat licht wat heen en weer gaat transporteren we een brein naar een machine, en die laten we gewoon los in dat ruimteschip zonder enig idee wat erin zit.
Om maar wat te noemen.
Kom op zeg. De score gaat overigens al redelijk naar beneden op IMDb...
Verwijderd
Het blijft fictie, hé?GurbY{nl} schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 20:20:
[...]
Eens. Echt heel veel irritante zaken; we kunnen enorme ruimteschepen gigantische reizen laten maken maar als ze neerstorten blijven de lichten knipperen en hebben we overal las-vonken die naar beneden spatten..
Met wat licht wat heen en weer gaat transporteren we een brein naar een machine, en die laten we gewoon los in dat ruimteschip zonder enig idee wat erin zit.
Om maar wat te noemen.
Kom op zeg. De score gaat overigens al redelijk naar beneden op IMDb...
Of kijk je altijd zo extreem kritisch?
Dat zit wel Schnorr.
Voor de lezers die niet helemaal wakker zijn: S2 is dus opgesplitst in twee delen, waarvan het tweede deel 3 september op Netflix komt.
Dat zit wel Schnorr.

Helaas wel met een nieuwe intro. Het ziet er mooier uit, maar de muziekkeuze past er imho minder goed bij dan die van de oude.
De oude zorgde er bijna voor dat je mee wilde dansen alsof niemand je kan zien
Dat zit wel Schnorr.
Do { Ping } while ( LOL )
Jammer weer. Vond het echt wel een goede serie.
Paramount is weer lekker bezig, ahum. Heel veel series worden afgekapt na een reboot/prequel. Kijkcijfers waren goed maar waarschijnlijk geen geld meer over en na alle overnameperikelen.Nicap schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 11:54:
[...]
Jammer weer. Vond het echt wel een goede serie.
Gelijk maar weer van m'n to-do-lijstje geschrapt.
Nomen nescio
Ach, ik zou hem gewoon nog kijken. De kwaliteit is prima. En dat open einde... Eigenlijk valt dat een beetje mee natuurlijk, want het is een prequelBra-Jo schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:32:
Schijnbaar nog een aardig open einde ook.
Gelijk maar weer van m'n to-do-lijstje geschrapt.
Oscar Wilde
Inderdaad, ik weet trouwens al niet eens meer hoe die eindigt... HahaNicap schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 17:10:
[...]
Ach, ik zou hem gewoon nog kijken. De kwaliteit is prima. En dat open einde... Eigenlijk valt dat een beetje mee natuurlijk, want het is een prequel
Ik heb het letterlijk net aangezet en vind het vooral prachtig dat de "Previously on Peacemaker" deels nieuwe scènes zijnStukfruit schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:31:
Peacemaker is weer begonnen met S2 op HBO Max Max HBO de streamingdienst
Helaas wel met een nieuwe intro. Het ziet er mooier uit, maar de muziekkeuze past er imho minder goed bij dan die van de oude.
De oude zorgde er bijna voor dat je mee wilde dansen alsof niemand je kan zien
Dat was inderdaad wel redelijk opvallend jaErikT738 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 20:55:
[...]
Ik heb het letterlijk net aangezet en vind het vooral prachtig dat de "Previously on Peacemaker" deels nieuwe scènes zijn
Op die manier blijft dit toch een leukere serie dan Superman als film was.
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Dexter Resurrection komt eraan. Is trouwens al bezig in het buitenland.
Erg goed! Gaat verder waar Dexter New Blood was gestopt.
Ah tnkx voor de tip!Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 09:18:
[...]
Hier kijk ik best wel naar uit. De regie van de eerste twee episodes ligt in de handen van dezelfde persoon die ook de eerste twee voor Shogun deed, maar de rest van de crew lijkt een beetje hit en miss te zijn.
Dat zit wel Schnorr.
Ik ben benieuwd.Stukfruit schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 06:29:
Blade Runner 2099 komt niet in 2099 maar in 2026 al naar Prime Video
Hier kijk ik best wel naar uit. De regie van de eerste twee episodes ligt in de handen van dezelfde persoon die ook de eerste twee voor Shogun deed, maar de rest van de crew lijkt een beetje hit en miss te zijn.
Afgaand op de Google resultaten, zijn er geen streamingdiensten in NL die deze serie aanbieden

"Via via" heb ik al gezocht, onder de naam Inspector Borowski (i.p.v. Tatort) de 1e ep kunnen vinden, de ander niet beschikbaar.
[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 02-09-2025 19:10 ]
Oscar Wilde
Yep, tot nu toe erg leuk. Nu bij aflevering 6, hopelijk komende dagen het seizoen al afronden.Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 09:18:
[...]
...ik had het niet meer
Oké, dit ziet er uit als de eerste Marvel serie content waar ik toch wel een beetje in geïnteresseerd ben sinds Helstrom
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Kijk maar even op IMDb - Wake Up Dead Man...
[ Voor 47% gewijzigd door Elvhenk op 03-09-2025 20:36 . Reden: stomme mensen die rare truken uithalen. Ik niet natuurlijk. :P ]
Daar hebbe we deze voor : Het grote movie trailers topic!Elvhenk schreef op woensdag 3 september 2025 @ 15:40:
Niet serie, maar film, maar het lijkt me een fijne voor het donkere jaargetijde.
[YouTube: Wake Up Dead Man : A Knives Out Mystery Trailer | Wake Up Dead Man Trailer 2025 | Wake Up Dead Man]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
O ja! Zucht.Nnoitra schreef op woensdag 3 september 2025 @ 18:13:
[...]
Daar hebbe we deze voor : Het grote movie trailers topic!

Oscar Wilde
Dit voelt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~eeeeeel sterk als een neptrailer.Elvhenk schreef op woensdag 3 september 2025 @ 15:40:
Niet serie, maar film, maar het lijkt me een fijne voor het donkere jaargetijde.
[YouTube: Wake Up Dead Man : A Knives Out Mystery Trailer | Wake Up Dead Man Trailer 2025 | Wake Up Dead Man]
Misschien wat geknutseld, maar die op IMDb is wel soortgelijk.LA-384 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 19:59:
[...]
Dit voelt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~eeeeeel sterk als een neptrailer.
Erger: als je het vergelijkt met de echte trailer dan zitten er echte beelden in om mensen (en algoritmes?) te misleiden.LA-384 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 19:59:
[...]
Dit voelt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~eeeeeel sterk als een neptrailer.
Dat zit wel Schnorr.
Hate it when they do that.Stukfruit schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:31:
[...]
Erger: als je het vergelijkt met de echte trailer dan zitten er echte beelden in om mensen (en algoritmes?) te misleiden.

Oscar Wilde
Net klaar met de eerste aflevering. De editing voelt...raar. Alsof ze nadat ze klaar waren met filmen het complete verhaal nog even moesten omgooien.Raven schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:26:
NCIS: Tony & Ziva is begonnen![]()
, 3 ep's tegelijk.
Oscar Wilde
Ik vind het uberhaupt maar raar. Beiden zijn, vrijwillig, gestopt bij NCIS? Waarna "Tony" nog wat andere series heeft gespeeld ("Bull?). En nu komen ze weer ineens terug? Blijkbaar toch geen succesvolle carrière dan buiten de NCIS paraplu? Dat gevoel krijg ik er bij.CrashOverDrive schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:06:
[...]
Net klaar met de eerste aflevering. De editing voelt...raar.
En ja, 20+ EPs per jaar van NCIS vs een paar afleveringen bij deze serie is natuurlijk ook een andere "belasting". Waardoor er ook een "ik wil niet meer maanden alleen maar mijn dagen spenderen aan NCIS" kan zijn. Wat bij deze serie niet zal spelen omdat het korter en beter planbaar is (verhaal zal klaar liggen, bij zo'n serie als NCIS zullen gedurende het seizoen nog wel EPs geschreven worden omdat het toch zelfstandige EPs zijn). Maar dan nog vind ik het maar raar.
Ben benieuwd.Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 09:18:
[...]
Vond New Blood aardig maar ook niet heel geweldig.
Wel jammer van Original Sin, die vond ik wel heel fijn.
Bijzonder in 3 jaar tijd en 5 seizoenen en dit lijkt ook weer goede kwaliteit.
24 september met elke week een nieuwe aflevering. Totaal 6.
In 4 jaar tijd.Dagarkin schreef op zondag 7 september 2025 @ 11:27:
Nieuwste seizoen 5 Slow Horses.
Bijzonder in 3 jaar tijd en 5 seizoenen en dit lijkt ook weer goede kwaliteit.
24 september met elke week een nieuwe aflevering. Totaal 6.
1 - 01 apr 2022
2 - 02 dec 2022
3 - 29 nov 2023
4 - 04 sep 2024
5 - 24 sep 2025
En gezien de ultra korte seizoenen hoeft het natuurlijk ook niet heel gek te zijn dat ze 2 seizoenen in 1 jaar of bv 3 in 2 jaar doen.
Maar, die korte seizoenen is tegenwoordig sowieso bijna de standaard. En dan steeds 2 of 3 jaar ertussen. (Zie bv ook Wednesday met '22 en '25. Kon me het concrete verhaal van S01 al niet eens meer herinneren).
Er klopt iets niet aan de serie. Heb nu 2 afleveringen gezien, maar vind het een fors ongeloofwaardig script. Acteerwerk van Tony is matig, waar ik hem in Bull wel sterk karakter vond. Ziva komt er in aflevering 2 beter in. Voor nu kijk ik vast nog wel door met vrouwlief die de serie wel prima vindt en andere series nog even op zich laten wachten.CrashOverDrive schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:06:
[...]
Net klaar met de eerste aflevering. De editing voelt...raar. Alsof ze nadat ze klaar waren met filmen het complete verhaal nog even moesten omgooien.
ik ben met de derde aflevering bezig, ik vind het wat tegen vallen.Raven schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:26:
NCIS: Tony & Ziva is begonnen![]()
, 3 ep's tegelijk.
Het is het allemaal net niet ofzo
Zijn dit allemaal niet supergenerieke series?Coenen schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:06:
[...]
ik ben met de derde aflevering bezig, ik vind het wat tegen vallen.
* Stukfruit kijkt dat allemaal al lang niet meer sinds er twintig spinoffs van CSI kwamen
Dat zit wel Schnorr.
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Nu nog wachten op een Disney+ aanbieding deze maand. Hebben ze al meerdere jaren gehad in september. Dat je een abo kunt afsluiten voor een paar euro per maand de eerste 3 maanden (vorig jaar meen ik 4 euro per maand, daarvoor zelfs maar 2 euro per maand). Kan ik ook meteen al die andere "2024 - 2025" series op Disney+ kijken, zoals Paradise en Daredevil Reborn.GreatDictator schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:49:
Seizoen 5 van Only Murders In The Building is begonnendrie afleveringen beschikbaar, de rest 1 per week. Disney+.
Gisteren gelijk 1 aflevering gezien, genoeg gezien om het seizoen te vullen en zat er gelijk lekker inGreatDictator schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:49:
Seizoen 5 van Only Murders In The Building is begonnendrie afleveringen beschikbaar, de rest 1 per week. Disney+.
Heb beetje hetzelfde gevoel. Kan er mijn vinger niet opleggen wat er me niet bevalt. Chemie tussen Ziva en Tony is er stuk minder. Overgangen tussen scènes storen me. Het verhaal spreekt me niet aan en ga zo maar voort. Misschien had ik ook wel iets te hoge verwachtingen.Coenen schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:06:
[...]
ik ben met de derde aflevering bezig, ik vind het wat tegen vallen.
Voor mij is de grootste verrassing binnen de NCIS familie nog altijd NCIS: origins met o.a. de voice-overs van de "oude" Gibbs.
Denk dat ik de laatste aflevering van vorig seizoen eens ga moeten herbekijken. Begon te kijken met aflevering 1 en er waren een paar dingen die ik me niet direct meer herinnerdeGreatDictator schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:49:
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Oscar Wilde
RobertMe schreef op woensdag 10 september 2025 @ 12:13:
[...]
Nu nog wachten op een Disney+ aanbieding deze maand. Hebben ze al meerdere jaren gehad in september. Dat je een abo kunt afsluiten voor een paar euro per maand de eerste 3 maanden (vorig jaar meen ik 4 euro per maand, daarvoor zelfs maar 2 euro per maand). Kan ik ook meteen al die andere "2024 - 2025" series op Disney+ kijken, zoals Paradise en Daredevil Reborn.
Psssjt
12mnd 30€: https://voordeelshop.ah.n...12-maanden-disney/323198/ https://voordeelshop.ah.n...12-maanden-disney/323198/
3mnd 9€:
https://www.disneyplus.com/nl-nl
[ Voor 4% gewijzigd door nextnext op 11-09-2025 20:21 ]
Wat een goede deal voor 12 maanden! Ik heb nog een lopend abonnement die afloopt in November. Jaarlijks kost het mij 90 euro voor verlengen.
Via een ander mailadres - 12 maanden voor 30 euro.
Oh wacht dit is niet appels met appels vergelijken. Nog steeds een goede deal maar dit is met reclame.
[ Voor 7% gewijzigd door Aramiss op 12-09-2025 11:57 ]
Volgens Apple wel:
Alle puzzelstukjes liggen op hun plek.Ahead of the season finale of “Foundation” season three, Apple TV+ today announced that the hit, Rotten Tomatoes Certified Fresh sci-fi epic has been renewed for a fourth season, with production set to begin in early 2026.
Dat zit wel Schnorr.
Wat een seizoens finale!!! Zowel qua beelden als verhaal.Stukfruit schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:20:
Is nu te zeggen dat er wel een fundering voor een vierde seizoen van Foundation is gelegd?
Volgens Apple wel:
[...]
Alle puzzelstukjes liggen op hun plek.
Voor een Amerikaanse serie ging het eigenlijk ook best wel ver qua wat ze in beeld brachtenBigg Balls schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 10:58:
[...]
Wat een seizoens finale!!! Zowel qua beelden als verhaal.

Moet wel zeggen dat dit echt sci-fi is alsof je naar het oude conceptart.org (RIP) zit te kijken
Dat zit wel Schnorr.
Inderdaad, kreeg een beetje Game of Thrones (red wedding) vibes.Stukfruit schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 11:09:
[...]
Voor een Amerikaanse serie ging het eigenlijk ook best wel ver qua wat ze in beeld brachten
Moet wel zeggen dat dit echt sci-fi is alsof je naar het oude conceptart.org (RIP) zit te kijkenEn dat bedoel ik met de beste bedoelingen.