Nieuwe serie The Burbs
8 februari, de basis is oude film klassieker The Burbs 1989 Tom Hanks, deze zelf nooit gezien.
8 februari, de basis is oude film klassieker The Burbs 1989 Tom Hanks, deze zelf nooit gezien.
American Horror Story, Ratched....Dagarkin schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 12:12:
[...]
Ja ben niet heel bekend met Ryan Murphy of het positief is of niet 😛.
Dat idee kreeg ik er inderdaad ook bij. Zou wel bij het werk van Murphy passen.Las dat de serie weer gebaseerd is op een comic, maar toen ik de trailer zag deed het mij ook aan de film the substance denken. Die ik zelf nog niet gezien heb.
Dat zit wel Schnorr.
De eerste aflevering was gelijk weer erg sterk. Maar die OPENhartoperatie was voor mij een beetje teveel van het goede.Raven schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 18:05:
The Pitt S02 is begonnen, zullen de 2 resterende ratten al gepakt zijn?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
* Raven denkt aan de bevallingsscene uit het vorige seizoen die nogal.....gedetailleerd wasMalfunctions schreef op maandag 12 januari 2026 @ 17:10:
[...]
De eerste aflevering was gelijk weer erg sterk. Maar die OPENhartoperatie was voor mij een beetje teveel van het goede.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Mijn vrouw en ik zijn afgehaakt in het eerste seizoen na een paar afleveringen. Mijn vrouw had geen zin in dergelijke beelden net voor het slapen. Heb er zelf minder een probleem mee maar kon het wel begrijpen.Malfunctions schreef op maandag 12 januari 2026 @ 17:10:
[...]
De eerste aflevering was gelijk weer erg sterk. Maar die OPENhartoperatie was voor mij een beetje teveel van het goede.
2x Marstek Venus E 5.12 v155 - CT003 V122 - BMS 216
Dat zit wel Schnorr.
Dan kijk je de serie toch gewoon op een zondagmiddag of zo?Kenhas schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 08:14:
[...]
Mijn vrouw en ik zijn afgehaakt in het eerste seizoen na een paar afleveringen. Mijn vrouw had geen zin in dergelijke beelden net voor het slapen. Heb er zelf minder een probleem mee maar kon het wel begrijpen.
Ik vond zelf dat het wel meeviel maar in iedere aflevering was er wel iets. Ging dan zelf verder kijken maar er zijn dan genoeg series die ik toch dat tikkeltje beter vind
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Maar goed dat je dan gestopt bent aangezien het einde nog veel bloederiger en heftiger isKenhas schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 08:14:
[...]
Mijn vrouw en ik zijn afgehaakt in het eerste seizoen na een paar afleveringen. Mijn vrouw had geen zin in dergelijke beelden net voor het slapen. Heb er zelf minder een probleem mee maar kon het wel begrijpen.
Ik vond zelf dat het wel meeviel maar in iedere aflevering was er wel iets. Ging dan zelf verder kijken maar er zijn dan genoeg series die ik toch dat tikkeltje beter vind
Do { Ping } while ( LOL )
In die van vandaag was er iets duidelijk te zien waar je als mannelijke kijker niet al te happy van wordtStukfruit schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 08:50:spoiler: The Pitt S1Dat vond ik erger dan alles wat ik tot nu toe heb gezien.De man die in een pan op bed behoefte #2 aan het doen was.
Oscar Wilde
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Dat zit wel Schnorr.
Ik weet niet of je nog een poging hebt gedaan, maar ik vind het zelf 3x niks helaas. Het is vooral saai gelul en de helft van de tijd ben ik de draad kwijt, ook omdat ik afgeleid ben. De serie lijkt niet echt te weten wat het wil zijn. Volgens mij gaat het om contraspionage waarbij elk karakter een dubbelrol heeft, dan gooien ze er heel af en toe een ietsiepietsie actie in, Dan heb je nog dat irritante gedoe met z'n migraine aanvallen wat in 5 afleveringen nog nergens toe geleid heeft. En dan gooien ze er weer een ncis gimmick in, waarbij hij met z'n telefoon zo ver inzoomt dat hij de moleculaire structuur van een substantie kan analyseren (dat was in aflevering 1 volgens mij en daar heb ik hardop om gelachen, wat een onnozel gedoe...Coenen schreef op zondag 28 december 2025 @ 19:39:
[...]
Ik heb aflevering 1 vanochtend half gekeken, ik vond het wat goedkoop gemaakt overkomen.
Die stem over de radio in het begin klonk maar vaag/raar. Misschien heb ik te veel naar Seal Team gekeken.
Later maar eens verder kijken.
[ Voor 4% gewijzigd door LA-384 op 16-01-2026 21:30 ]
Dat zit wel Schnorr.
Zodra het over geheime diensten gaat, kun je de plottwists niet meer op 1 hand tellen, niemand vertrouwen en moet je niet te kritisch nadenken.LA-384 schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 21:15:
[...]
Ik weet niet of je nog een poging hebt gedaan, maar ik vind het zelf 3x niks helaas. Het is vooral saai gelul en de helft van de tijd ben ik de draad kwijt, ook omdat ik afgeleid ben. De serie lijkt niet echt te weten wat het wil zijn. Volgens mij gaat het om contraspionage waarbij elk karakter een dubbelrol heeft, dan gooien ze er heel af en toe een ietsiepietsie actie in, Dan heb je nog dat irritante gedoe met z'n migraine aanvallen wat in 5 afleveringen nog nergens toe geleid heeft. En dan gooien ze er weer een ncis gimmick in, waarbij hij met z'n telefoon zo ver inzoomt dat hij de moleculaire structuur van een substantie kan analyseren (dat was in aflevering 1 volgens mij en daar heb ik hardop om gelachen, wat een onnozel gedoe...
Voor ieders vermaak heb ik er een filmpje van gemaakt:
[YouTube: Copenhagen test]
Op rottentomatoes is men overwegend lyrisch, maar ik zie het echt niet.
Wtf, Charlie Heaton met een snor in IndustryStukfruit schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 13:01:
Voor de liefhebbers is Industry trouwens ook weer begonnen. HBO, seizoen 4. Over hoe het er aan toe kan gaan op de (trading) werkvloer van een investeringsbank, rijke idioten, seks en coke. Met o.a. Ken Leung van Lost, maar nu een stuk ouder. En Kit met z'n ton vol haring.
Als je weet hoe traden in z'n werk gaat en interesse hebt in maatschappelijke kritiek op hoe ziek de grote partijen (er zijn wat bedrijven in de serie die geïnspireerd werden door die uit het echte leven) zich op o.a. financieel gebied gedragen, dan is dit The White Lotus voor het afreageren van al je Google- en Uber-troubles.
Dat zit wel Schnorr.
Raven schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 18:55:
[...]
In die van vandaag was er iets duidelijk te zien waar je als mannelijke kijker niet al te happy van wordt
Dat zit wel Schnorr.
Hoe dat 2e werd behandeld, auw
Oscar Wilde
En als man niet wil meemakenElvhenk schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:30:
Van het lijstje: dingen die je niet wilt googlen?
Dat zit wel Schnorr.
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Howard Hamlin als George H. W. Bush in de seventies...Nobby schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:41:
Vandaag erachter gekomen dat Emelia Clarke in een nieuwe spionnen serie is uit gekomen die zich afspeelt in de jaren 1970:
https://www.imdb.com/title/tt33270420/
[YouTube: PONIES Official Trailer (2026) Emilia Clarke]
Ik ga het straks kijken
Dat zit wel Schnorr.
Ik hoorde wel al dat ze weer terug was met acteren en dat ze het best goed doet. Heb hem ook zojuist in Sonarr gezet.Nobby schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:41:
Vandaag erachter gekomen dat Emelia Clarke in een nieuwe spionnen serie is uit gekomen die zich afspeelt in de jaren 1970:
Ik ga het straks kijken
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb hem niet eens durven afkijken. Holy fuck wat was dat een deceptieStukfruit schreef op zondag 18 januari 2026 @ 02:15:
Secret Invasion was wel echt next level. Grootse aankondiging, grootse teleurstelling.
Als je zelfs met Samuel L. Jackson geen goede, of zelfs maar een vermakelijke, film of serie kan maken dan heb je het als maker(s) gewoon niet goed gedaan.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Bekijk één van de laatste scènes zelf maarTouchdomex schreef op zondag 18 januari 2026 @ 02:17:
[...]
Dus als de laatste aflevering het goedmaakt voor de rest van de serie...
Dat zit wel Schnorr.
Ik vind het weer heerlijk. Heb van s01 genoten, en kan weer erg genieten van s02!Truus01 schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 13:26:
Het is dan wel al 2026, maar ik wilde er geen nieuw topic voor openen.
Alleen om te melden dat het tweede seizoen van The Night Manager is begonnen.
Ik weet nog niet wat ik ervan vind, de vorige keek ik toch voornamelijk om Hugh Laurie.
Gister de laatste eps gezien, ff geGoogled, er komt een seizoen 2Raven schreef op zondag 4 januari 2026 @ 09:33:
NPO3 heeft weer een leuke detective-serie weten te vinden voor de zaterdagavond: IMDb: Code of Silence (TV Series 2025– )
Oscar Wilde
Ze doet inderdaad hard haar best, zo hard zelfs dat ze een rib gebroken heeft tijdens een bepaalde sex scene 😯. Ben benieuwd dus. Staat ook in mijn lijstje ondertussen.Touchdomex schreef op zondag 18 januari 2026 @ 01:55:
Ik hoorde wel al dat ze weer terug was met acteren en dat ze het best goed doet.
Emilia Clarke Says She Broke a Rib Filming ‘Ponies’ Sex Sceneswiemelen schreef op zondag 18 januari 2026 @ 15:10:
[...]
Ze doet inderdaad hard haar best, zo hard zelfs dat ze een rib gebroken heeft tijdens een bepaalde sex scene 😯. Ben benieuwd dus. Staat ook in mijn lijstje ondertussen.
Oscar Wilde
Ik had eigenlijk opgegeven nadat ik seizoen 1 best vermakelijk vond maar het een beetje teveel een "oil good, green energy bad" reclamespotje leek. En die vrouw en dochter niet echt geloofwaardig vond. Is seizoen 2 daarin anders/beter? Of meer van hetzelfde en is het dan gewoon misschien niks voor mij?Greatsword schreef op maandag 19 januari 2026 @ 01:14:
Landman zit er weer op en het goede nieuws is dat hij verlengd is. Met een beetje geluk kunnen we half November weer aan het nieuwe seizoen beginnen volgens dit artikel https://www.forbes.com/si...ingly-close-release-date/
Prachtige seizoensfinale trouwens, kreeg er echt een warm gevoel van. Wederom complimenten dus voor Taylor Sheridan.
Ja, die vrouw en dochter vind ik persoonlijk ook het minste van Landman, maar eerlijk gezegd vind ik het juist wel geloofwaardig om dat soort type vrouwen bij rijke mannen te zien, die hebben behalve hun looks en plezier vaak ook niet echt veel in te brengen, alhoewel ze hier in Landman wel hun best doen om wat meer betekenis te geven aan hun toevoeging/bijdrage.Loen schreef op maandag 19 januari 2026 @ 12:06:
[...]
Ik had eigenlijk opgegeven nadat ik seizoen 1 best vermakelijk vond maar het een beetje teveel een "oil good, green energy bad" reclamespotje leek. En die vrouw en dochter niet echt geloofwaardig vond. Is seizoen 2 daarin anders/beter? Of meer van hetzelfde en is het dan gewoon misschien niks voor mij?
Zoals altijd met dergelijke series spaar ik dit op tot de seizoensfinale in zicht komt. Dan (bijna) dagelijks een aflevering. Maar moet me weer inhouden om het bij één aflevering per dag te houden.Greatsword schreef op maandag 19 januari 2026 @ 01:14:
Landman zit er weer op en het goede nieuws is dat hij verlengd is. Met een beetje geluk kunnen we half November weer aan het nieuwe seizoen beginnen volgens dit artikel https://www.forbes.com/si...ingly-close-release-date/
Prachtige seizoensfinale trouwens, kreeg er echt een warm gevoel van. Wederom complimenten dus voor Taylor Sheridan.
Hier is het ook binnengekomen, klaarblijkelijk ooit op mijn Watchlist gezet maar helemaal vergetenNobby schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 20:41:
Ik ga het straks kijken
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik denk dat ze nu ook exit is uit de serie.Greatsword schreef op maandag 19 januari 2026 @ 13:33:
@Kenhas Ik vindt het alleen jammer dat ze zo weinig met Demi Moore doen, leuk om dat soort oude acteurs weer terug te zien, maar ze komt eerlijk gezegd niet heel sterk over.
Het is weer een middenmootjeDonstil schreef op maandag 19 januari 2026 @ 13:33:
[...]
Hier is het ook binnengekomen, klaarblijkelijk ooit op mijn Watchlist gezet maar helemaal vergeten.
Reviews en cijfers zijn niet echt best zo te zien.
Dat zit wel Schnorr.
Ik zit nu aan aflevering vijf of zo van het tweede seizoen en Demi Moore is al teveel in beeld geweest voor mij. Maar dat komt door het veranderde uiterlijk. Vind ze nie om aan te zien.Greatsword schreef op maandag 19 januari 2026 @ 13:33:
@Kenhas Ik vindt het alleen jammer dat ze zo weinig met Demi Moore doen, leuk om dat soort oude acteurs weer terug te zien, maar ze komt eerlijk gezegd niet heel sterk over.
Hier ook kom maar door met het volgende seizoen.Greatsword schreef op maandag 19 januari 2026 @ 12:34:
[...]
Ja, die vrouw en dochter vind ik persoonlijk ook het minste van Landman, maar eerlijk gezegd vind ik het juist wel geloofwaardig om dat soort type vrouwen bij rijke mannen te zien, die hebben behalve hun looks en plezier vaak ook niet echt veel in te brengen, alhoewel ze hier in Landman wel hun best doen om wat meer betekenis te geven aan hun toevoeging/bijdrage.
In seizoen 2 is dat niet heel veel anders, maar de rest van het verhaal en cast vind ik echt wel sterk. Die advocaat Rebecca is denk mijn favoriete vrouwelijke personage en doet me veel denken aan Beth van Yellowstone (Die ik ook geweldig vond) Het verhaal van Tommy, Ariana en Cooper zijn gewoon mooi om te volgen, Andy Garcia doet wat je van hem mag verwachten en de nieuwe personages T.L en Chayenne zorgen voor de nodige humor.
Ik kijk in ieder geval erg uit naar het volgende seizoen.
Ik heb nog maar weinig keren zo'n gemengde gevoelens bij een serie gehad. Eigenlijk wisselt het zelfs per scene.Greatsword schreef op maandag 19 januari 2026 @ 12:34:
[...]
Ja, die vrouw en dochter vind ik persoonlijk ook het minste van Landman, maar eerlijk gezegd vind ik het juist wel geloofwaardig om dat soort type vrouwen bij rijke mannen te zien, die hebben behalve hun looks en plezier vaak ook niet echt veel in te brengen, alhoewel ze hier in Landman wel hun best doen om wat meer betekenis te geven aan hun toevoeging/bijdrage.
In seizoen 2 is dat niet heel veel anders, maar de rest van het verhaal en cast vind ik echt wel sterk. Die advocaat Rebecca is denk mijn favoriete vrouwelijke personage en doet me veel denken aan Beth van Yellowstone (Die ik ook geweldig vond) Het verhaal van Tommy, Ariana en Cooper zijn gewoon mooi om te volgen, Andy Garcia doet wat je van hem mag verwachten en de nieuwe personages T.L en Chayenne zorgen voor de nodige humor.
Ik kijk in ieder geval erg uit naar het volgende seizoen.
Taylor Sheridan heeft werkelijk elke aflevering geschreven van Landman, zie ook mijn eerder gelinkte artikel https://www.forbes.com/si...ingly-close-release-date/The Third Man schreef op maandag 19 januari 2026 @ 20:30:
[...]
Het lijkt net alsof de helft van het scenario door een normaal scenarioschrijver wordt geschreven en de andere helft door diens tienerzoon van 14 inclusief de bijbehorende kijk op de maatschappij (en dan met name vrouwen).
[ Voor 82% gewijzigd door The Third Man op 20-01-2026 11:56 ]
Eerste aflevering gezien. Ik vond het vooral erg grappig. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.jeroenkb schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 07:48:
Geen flauw idee of dit de moeite waard gaat zijn, maar ga natuurlijk wel kijken.
A Knight of the Seven Kingdoms
Start 18 januari
[YouTube: A Knight of the Seven Kingdoms | Official Final Trailer | HBO Max]
Die eerste aflevering in ieder geval wel, want behalve een paar bekende plaatsen en namen die genoemd worden, doet niks hieraan met zelfs maar denken aan GoT.Deezers schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 10:50:
[...]
Is dit wel te volgen als totale GoT leek (nog steeds nooit de boeken/series gekeken), ook al is het een prequel? Ik las dat HottD ook na 4 seizoenen stopt.
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Dat zit wel Schnorr.
Vind het een leuke serie ook met humor helemaal mijn dingGreatsword schreef op maandag 19 januari 2026 @ 12:34:
[...]
Ja, die vrouw en dochter vind ik persoonlijk ook het minste van Landman
Ik wou er en maandje Apple TV voor afsluiten, om met seizoen 1 te beginnen. Nu twijfel ikrimave schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 10:59:
Ligt het nu aan mij of is het acteerwerk in seizoen twee van Hijack echt zo slecht?!
Seizoen 1 was prima te pruimen, maar de eerste aflevering van seizoen twee eindigde al vreemd. Ik dacht echt waar gaat dit heen. Nu aflevering twee gezien en het wordt niet echt veel beter. Het verhaal kan ik nog snappen, maar het wordt allemaal zo vreselijk slecht geacteerd neergezet, dat het echt niet spannend is.
Apple TV maakt prima series. Ik kijk ze bijna allemaal, maar ik ga nu afhaken...
Of het moet echt beter worden, maar ik verwacht het niet.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Apple TV, kun je volgens mij een maand? gratis proberen.Gunner schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 11:12:
[...]
Ik wou er en maandje Apple TV voor afsluiten, om met seizoen 1 te beginnen. Nu twijfel ik
Heb ik al eens gedaan, maar bedankt voor de tip.Arjantje72 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 13:04:
[...]
Apple TV, kun je volgens mij een maand? gratis proberen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Moet zeggen dat het toch opeens zwaar bergaf ging. Weet niet meer juist hoe het kwam. Heb nu in mijn hoofd dat het "hoofdprobleem" van de eerste seizoenen opgelost was en dat ze er dan nog vanalles bijverzonnen hebben. Maar weet dat niet meer zeker. Weet enkel dat Sarah Shahi één van de weinige redenen was om te blijven volhouden. Een andere reden was dat ik series graag uitkijk tot het einde, zelfs al zwakken ze af.Ricmaniac schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 10:16:
Toen Person of Interest actueel was keek ik die serie tot een langere break volgens mij in seizoen 4. daarna nooit meer verder gekeken.
Nu wilde ik verder kijken toen ik hem op mijn watch list zag staan. Dacht kijk weer even de pilot episodetoen zat ik er zo in dat ik besloot gewoon opnieuw te kijken om het weer vers in me geheugen te hebben allemaal haha.
Was echt een leuke serie imo. Laatste week echt veel gebinged al. Ben nu bij seizoen 2 episode 7.
En nu ga ik hem gewoon door kijken de komende 2 weken tot ik het af heb haha.
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 24-01-2026 00:33 ]
Dat zit wel Schnorr.
Ah fijn dat s4 begonnen is! S3 was ook erg vermakelijk ondanks dat het wat minder was dan de vorige seizoenen. Helemaal eens met jouw beschrijving, heerlijke serie om te kijken.Stukfruit schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 00:32:
Industry S4: porny with irredeemable characters.
Dat is denk ik wel een goede omschrijving van deze serie die inmiddels niet meer is wat het in S1 was, maar een soort smerige mix tussen Succession, The White Lotus en Game of Thrones in de huidige tijd met aandeelhouders, traders en bedrijfseigenaren in Silicon Valley.
Extreem langzaam, maar het laat zien waar types zoals Zuck, Musk, Trump en zeker Travis Kalanick (waar het karakter van Kit Harington op gebaseerd lijkt te zijn) vast wel ergens een keer mee te maken gehad zullen hebben.
Dit is echt zo'n serie die je aanstaat of waarvan je zegt dat het verschrikkelijk slecht is omdat het grofheden portretteert waar je eigenlijk niet naar wil kijken.
Helaas lijd ik aan dat ene syndroom waardoor ik niet kan wegkijken.
Ik vond het met die vrouw en dochter irritant, (juist als vrouw,) maar ik vind ze steeds interessanter worden. Hoe die dochter nu omging met haar room mate. En de band van die vrouw met de vrouw van Andy Garcia zou juist best interessant kunnen worden.bie100 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 11:06:
Vind het een leuke serie ook met humor helemaal mijn ding
Maar die vrouw en dochter vind ik erg irritant worden( wel mooie vrouwen btw)
Ik ben toch malle pietje niet!
Volgens mij was dat vroeger, 10 jaar geleden, ook wel?Coenen schreef op zondag 25 januari 2026 @ 09:26:
Wat is het still met series. Bijvoorbeeld, FBI NCIS lijken allebei een soort stop te hebben zo van December t/m Februari. Er valt op dit moment niet veel nieuws te kijken
Inderdaad. En je had vaker onderbrekingen bij grote evenementen of sportwedstrijden. Dan had je 2 weken geen nieuw uitzendingen, dan 2 weken wel, dan weer 3 weken niet of een complicatieaflevering. In dat opzicht is het dankzij streaming wat behapbaarder geworden. Vroeger was je echt van september tot mei onder de pannen met een serie.RobertMe schreef op zondag 25 januari 2026 @ 09:29:
[...]
Volgens mij was dat vroeger, 10 jaar geleden, ook wel?
Ook (/vooral?) bij die series met 20-25 EPs per seizoen is het volgens mij gewoon een volle werkweek voor de cast om één EP te filmen. En nouja, die, en de rest van de crew (incl schrijvers etc) zullen vast ook kerstvakantie willen hebben.
Niet alleen die, enige wat op dit moment loopt van mijn lijst zijn Grey's Anatomy, Fallout, Starfleet Academy en The Pitt.Coenen schreef op zondag 25 januari 2026 @ 09:26:
Wat is het still met series. Bijvoorbeeld, FBI NCIS lijken allebei een soort stop te hebben zo van December t/m Februari. Er valt op dit moment niet veel nieuws te kijken
Oscar Wilde
Oscar Wilde
Ach, ik heb Tracker gekeken, dan kan dit nooit veel slechter zijn en goed genoeg voor even tussendoor. Toegevoegd aan Trakt in ieder geval.Greatsword schreef op zondag 25 januari 2026 @ 12:08:
Van het weekend Steal er doorheen gejaagd. Denk wel een 6,5 waard, begon in ieder geval goed, spannend maar zwakt daarna helaas wel flink af. Voor wie niet al te hoge verwachtingen of standaarden heeft prima te doen. [YouTube: STEAL - Official Trailer | Prime Video]
Is ook maar 6 afleveringen en weinig kans op een vervolg, dus sowieso niet het einde van de wereld.Greatsword schreef op zondag 25 januari 2026 @ 12:08:
Van het weekend Steal er doorheen gejaagd. Denk wel een 6,5 waard, begon in ieder geval goed, spannend maar zwakt daarna helaas wel flink af. Voor wie niet al te hoge verwachtingen of standaarden heeft prima te doen. [YouTube: STEAL - Official Trailer | Prime Video]
Kermit, Miss Piggy and the beloved Muppets ensemble are back with a brand-new special event. Music, comedy, and a whole lot of chaos are bound to ensue when The Muppets once again take the stage of the original Muppet Theatre with their very special guest, Sabrina Carpenter!
The Muppet Show, a special event, returns February 4 on Disney+ and ABC.
Oscar Wilde
Coole pilot, maar de afleveringen daarna boeten inderdaad wel behoorlijk in aan geloofwaardigheidGreatsword schreef op zondag 25 januari 2026 @ 12:08:
Dat zit wel Schnorr.
Ook de serie in 3 etappes bekeken, en hoe meer naar het einde toe, hoe meer aan het haar getrokken, wat is dat met sommige scenario's van tegenwoordig zeg... Sophie Turner bekoorde mij trouwens wél, maar of het aan haar acteerkunsten lag, is maar de vraag...Greatsword schreef op zondag 25 januari 2026 @ 12:08:
Ik hoop dat ze in S3 de verhaallijn van die 2 dames (moeder en dochter) wat afzwakken, dat is behoorlijk tenenkrommend.Greatsword schreef op maandag 19 januari 2026 @ 01:14:
Elect a clown, expect a circus.
Ik had nou niet het idee dat hij een rijk man is, zijn vrouw gedraagt zich wel zo qua uitgaves, maar uiteindelijk is hij ook een werknemer bij een oliemaatschappij.Greatsword schreef op maandag 19 januari 2026 @ 12:34:
[...]
Elect a clown, expect a circus.
Moet zeggen dat ik het nu minder irritant vind dan in het begin. Hun personages worden iets meer uitgewerkt, te beginnen met het rusthuis-gedoe. Nu de dochter naar school gaat, komt ze ook wel anders in beeld dan enkel maar "dom blondje".Slasher schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 12:15:
[...]
Ik hoop dat ze in S3 de verhaallijn van die 2 dames (moeder en dochter) wat afzwakken, dat is behoorlijk tenenkrommend.
Denk dat ie toch wel mooi spaarpotje heeft. Een vijftien jaar in de olie industrie (na de financiële crisis), beginnend als landman tot "fixer". Denk dat hij niet slecht betaald wordt. Maar misschien heeft Angela Norris ook een goed spaarpotje. Ze is per slot van rekening nog altijd getrouwd met een zeer rijke man (Russo of zoiets) en krijgt misschien een toelage of zo. Of ze is misschien net gescheiden. Weet het niet meer exact. Was in het begin van het eerste seizoen.Slasher schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 12:16:
[...]
Ik had nou niet het idee dat hij een rijk man is, zijn vrouw gedraagt zich wel zo qua uitgaves, maar uiteindelijk is hij ook een werknemer bij een oliemaatschappij.
[ Voor 7% gewijzigd door gielie op 28-01-2026 12:46 ]
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
[ Voor 42% gewijzigd door Stukfruit op 28-01-2026 12:42 ]
Dat zit wel Schnorr.
Oscar Wilde
Dat zit wel Schnorr.
Oscar Wilde
NAV deze trailer eerst die van seizoen 1 gekeken, omdat ik de serie niet ken. Enige wat ik wil weten, is het sci-fi? De trailer van S01 lijkt me wel iets, maar enkele beelden doen me vermoeden dat het niet een recht-toe recht-aan verhaal gaat zijn, en dan haak ik af.Stukfruit schreef op maandag 2 februari 2026 @ 06:36:
[YouTube: Paradise Season 2 | Official Trailer | Hulu]
Zag ik daar nou doctor Langdon voor de deur staan?
In één woord:coelho schreef op maandag 2 februari 2026 @ 21:34:
[...]
NAV deze trailer eerst die van seizoen 1 gekeken, omdat ik de serie niet ken. Enige wat ik wil weten, is het sci-fi? De trailer van S01 lijkt me wel iets, maar enkele beelden doen me vermoeden dat het niet een recht-toe recht-aan verhaal gaat zijn, en dan haak ik af.
coelho schreef op maandag 2 februari 2026 @ 21:34:
[...]
NAV deze trailer eerst die van seizoen 1 gekeken, omdat ik de serie niet ken. Enige wat ik wil weten, is het sci-fi? De trailer van S01 lijkt me wel iets, maar enkele beelden doen me vermoeden dat het niet een recht-toe recht-aan verhaal gaat zijn, en dan haak ik af.
[ Voor 10% gewijzigd door Stukfruit op 02-02-2026 21:47 ]
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 66% gewijzigd door Raven op 04-02-2026 19:11 ]
Oscar Wilde
Ik heb m destijds gekeken maar dit is wat vaag. Hoe zit het ook alweer?Stukfruit schreef op maandag 2 februari 2026 @ 21:45:
[...]spoiler:Ja, het is sci-fi. Ik kan niet zeggen hoe het is om ermee te beginnen terwijl je dit weet, want aan het begin van seizoen 1 (en zeker zonder het kijken van de toenmalige trailer, wat veel mensen niet hadden gedaan) was dit nog niet duidelijk en dat was toen juist een leuke verrassing.
XXXVI
Iets met een beveiliger die 's ochtends zijn rondjes rent en de president beschermtephymerous schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 21:32:
[...]
Ik heb m destijds gekeken maar dit is wat vaag. Hoe zit het ook alweer?
Dat zit wel Schnorr.
Epguides maakt het S08E09 van en S09E01 is 24 februari.Raven schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 17:57:
Hudson&Rex is weer verder gegaan, alleen zijn de bronnen verdeeld of het nu S08E09 of S09E01 is![]()
IMDb: "Hudson & Rex" All the Wrong Moves (TV Episode) maakt er S09E01 van.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq