If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Hier ook de eerste twee er op zitten en na Marshals is dit echt een verademing. Beth en Rip voelen nog steeds hetzelfde aan, Ed Harris sowieso een goede toevoeging en de rest van de nieuwe cast is ook wel oké.Coenen schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 22:24:
Vandaag eerste aflevering van Dutton Ranch gekeken, ik moet zeggen bevalt goed, Beth en Rip blijven geniale karrakters. Weer een lekker Yellowstone gevoel. Een mooi vervolg op Yellowstone.
De creator Chad Feehan heeft sowieso een goed CV en hij heeft ook wat afleveringen geschreven van andere series die ook prima te doen waren.
https://www.imdb.com/name/nm1739039/?ref_=tt_ov_1_1
Voor nu dus een goede start en hopelijk een blijvertje.
Kastanjemanden is de originele titel van de serie The Chestnut man.
Dat snapte ik eerlijk gezegd ook niet goed.upje schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 13:14:
En koekoeksjong?
Volgens google:
Koekoeksjong is het tweede boek in de Kastanjemanden-boekenreeks van de Deense auteur Søren Sveistrup. Het verhaal dient als de officiële basis voor het tweede seizoen van de gelijknamige hitserie (The Chestnut Man) op Netflix.
Het tweede seizoen heet dan wel Hide and seek en niet het koekoeksjong.
Zalige serie waar ik ook goed mee heb gelachen.karazz schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 13:13:
Niet heel ver weg, maar net ver genoeg om in dit topic te mogen (voor de meeste lezers althans).
Na seizoen 1 vorig jaar gezien te hebben, zijn we deze week maar eens begonnen aan seizoen 2 van Nonkels.
Een heerlijk flauwe Vlaamse comedyserie over 3 broers die in de ene na de andere ongemakkelijke situatie belanden. Deze serie wordt overspoeld met geniale (woord)grappen. Vrouwlief en ikzelf zitten met regelmaat hardop te lachen.
Naar mijn maakt het Vlaamse accent het geheel nog veel leuker.
Dikke aanrader!
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Je mag vast niet zeggen of je het hele seizoen al gezien hebt?
Wel DAT ik hem gezien heb, denk ik, maar verder niet.RobertMe schreef op maandag 18 mei 2026 @ 17:58:
[...]
Je mag vast niet zeggen of je het hele seizoen al gezien hebt?
Elvhenk schreef op maandag 18 mei 2026 @ 18:13:
[...]
Wel DAT ik hem gezien heb, denk ik, maar verder niet.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Tot nu toe erge leuke serie.Mr_Blobby schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 12:53:
Veelbelovende serie. Hoge ratings en goede reviews:
[YouTube: Widow's Bay — Official Teaser Trailer | Apple TV]
Horror is niet echt mijn ding, maar zet deze wel door de humor maakt veel goed, wel bijzondere combinatie. Sommige momenten lekker luchtig en andere momenten ook beste spanning.
Ik was volgens mij na 1 of 2 afleveringen al afgehaakt, vond de Franse serie echt veel beter.RobertMe schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 20:52:
The Agency gaat op 21 juni weer verder (op Paramount+, dus op SkyShowtime kan het tussen paar dagen later en paar weken later zijn. S01 was denk ik binnen 1 of 2 weken).
[YouTube: The Agency | Season 2 Trailer | Paramount+]
Echt jammer want de cast leek echt top.
https://www.imdb.com/title/tt4063800/
Hoe horror is de horror? Ik hoor er veel goede verhalen over, maar dingen zoals jumpscares en dergelijke kan ik echt niet hebben...Dagarkin schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:58:
[...]
Tot nu toe erge leuke serie.
Horror is niet echt mijn ding, maar zet deze wel door de humor maakt veel goed, wel bijzondere combinatie. Sommige momenten lekker luchtig en andere momenten ook beste spanning.
Er zitten een paar jumpscares in, maar kijk soms zelf ook een andere kant op, ben hier zelf ook geen held in, maar het verhaal en de humor zet ik wel door en de spannende stukjes dat is qua muziek direct wel te herleiden.Evil Cowman schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:56:
[...]
Hoe horror is de horror? Ik hoor er veel goede verhalen over, maar dingen zoals jumpscares en dergelijke kan ik echt niet hebben...
Zelf had ik dit topic op reddit gekeken.
https://www.reddit.com/r/.../how_scary_is_widows_bay/
Hmm, die trailer had ik gemist, ziet er interessant uitDagarkin schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:58:
[...]
Tot nu toe erge leuke serie.
Horror is niet echt mijn ding, maar zet deze wel door de humor maakt veel goed, wel bijzondere combinatie. Sommige momenten lekker luchtig en andere momenten ook beste spanning.
Dan moet je de nieuwe The Mummy (niet te verwarren met de nog te komen nieuwe met Brendan Fraser en Rachel Weisz) niet gaan kijken
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Zojuist de eerste aflevering gekeken. Eerste aflevering is nog echt een kennismaking met de hoofdpersonen, maar voelt tot nu toe goed aan. Zometeen met de tweede aflevering verwacht ik dat er meer gaat gebeuren, het begin van de eerste aflevering geeft al een idee welke kant het op zal gaan.Elvhenk schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 22:35:
Mogelijk interessante horror/scifi serie, van de makers van Stranger Things. Het lijkt er ook wel op, maar dan met bejaarden in plaats van kinderen.
[YouTube: The Boroughs | Official Trailer | Netflix]
-- Edit: zojuist aan aflevering 4 begonnen. Het is een doorkijkertje, in ieder geval voor mij.
[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 22-05-2026 00:41 ]
Dat zit wel Schnorr.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Reden: ze willen MGM+ promoten omdat niemand het gebruikt. De serie komt pas 27 mei op Amazon Prime.
Bron: https://www.ign.com/artic...-linear-broadcast-channel
Dat zit wel Schnorr.
https://www.primevideo.co...TPA7F48GEJVGD8KKM1NC6QQ9Q
In kleur en in zwart/wit!
Dat zit wel Schnorr.
PrimeVideo => reclameStukfruit schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 17:58:
Spider-Noir is nu vrijgegeven op Prime Video ipv MGM+-dinges.
https://www.primevideo.co...TPA7F48GEJVGD8KKM1NC6QQ9Q
In kleur en in zwart/wit!
Ik licht het anker en hijs de zeilen, arrrghhh
Dat zit wel Schnorr.
Reclame op Prime Video kun je afkopen. Kost iets van €2,50 meen ik. En Prime zelf iets van €5? Dan valt €7,50 best mee als je het vergeljkt met bv Netflix (€20+ voor 4K zonder reclame), Disney, etc, etc.absrnd schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 18:14:
[...]
PrimeVideo => reclame
Ik licht het anker en hijs de zeilen, arrrghhh
Er is a langer discussie hier over geweest, ik heb DE Prime video, en ik kan/mag niet upgradenRobertMe schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 18:27:
[...]
Reclame op Prime Video kun je afkopen. Kost iets van €2,50 meen ik. En Prime zelf iets van €5? Dan valt €7,50 best mee als je het vergeljkt met bv Netflix (€20+ voor 4K zonder reclame), Disney, etc, etc.
Meestal betekent "offline" hetzelfde, maar bij HBO (Max) niet. Ja, dat moet je als consument ook maar weten. Volgende keer dus op reis met een woordenboek erbij!
Dat zit wel Schnorr.
Eerste aflevering gekeken, natuurlijk in z/w, en het is wel erg goedStukfruit schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 17:58:
Spider-Noir is nu vrijgegeven op Prime Video ipv MGM+-dinges.
https://www.primevideo.co...TPA7F48GEJVGD8KKM1NC6QQ9Q
In kleur en in zwart/wit!
Prachtige sfeer.
RobertMe schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 18:27:
[...]
Reclame op Prime Video kun je afkopen. Kost iets van €2,50 meen ik. En Prime zelf iets van €5? Dan valt €7,50 best mee als je het vergeljkt met bv Netflix (€20+ voor 4K zonder reclame), Disney, etc, etc.
€2,99 en €7,98
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Hoewel het jammer is dat ze soms te veel blijven hangen in het tienermeisjesdrama zitten er momenten tussen die net zo of zelfs ernstiger zijn dan in de originele serie, dus wat mij betreft mag seizoen twee ook wel komen.
Dat zit wel Schnorr.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik wil hem juist in kleur kijken, maar ik mag niet switchen. Hoop mensen online met hetzelfde probleem trouwens.absrnd schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 19:55:
[...]
Eerste aflevering gekeken, natuurlijk in z/w, en het is wel erg goed![]()
Prachtige sfeer.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
https://www.rottentomatoes.com/tv/star_city
Speciaal voor de Kдmeядdski's onder ons die bij For All Mankind zijn afgehaakt omdat het geen FAM meer is. Blijkbaar is hetzelfde team aan de slag gegaan met een nieuwe serie in hetzelfde universum.
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
S05 dus.
[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 03-06-2026 05:55 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dank, dit zou ik gemist hebben.Stukfruit schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 21:34:
Sinds vandaag is op Apple TV+ Star City begonnen:
https://www.rottentomatoes.com/tv/star_city
Speciaal voor de Kдmeядdski's onder ons die bij For All Mankind zijn afgehaakt omdat het geen FAM meer is. Blijkbaar is hetzelfde team aan de slag gegaan met een nieuwe serie in hetzelfde universum.
Moet juist nog de seizoensfinale zien van For All Mankind maar vond het laatste seizoen wel nog meevallen. Focus verlegde zich van VS vs Rusland naar Aarde vs Mars. Toegegeven, soms wat simpel met momenten en misschien hadden ze wat meer Helios vs Kuragin moeten uitspelen.
.geek: Variety: Amazon annuleert Stargate-serie van oorspronkelijke makers
[ Voor 26% gewijzigd door Raven op 04-06-2026 09:39 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Rivals
[ Voor 25% gewijzigd door zeroday op 04-06-2026 16:20 ]
There are no secrets, only information you do not yet have
Eerste 4 afleveringen alweer gekeken. Aardig Nederlands tintje.
En weer zowel een lach (voornamelijk) en een traan.
ze hebben een bepaalde overlap
There are no secrets, only information you do not yet have
En de eerste 4 afleveringen weer met plezier gekeken. Op naar de rest.
Hier ook. Maar het is wel leerzaam.algalid schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:47:
Star City moet nog wat groeien bij mij, de personages grijpen me niet meteen aan. Je ziet een reeks gebeurtenissen maar niet meteen een echt spannend moment of cliffhangers.Het is OK met mooie visuals maar iets te veel spionage en een paar minuutjes over het ruimtegebeuren.
Voor de spionageliefhebbers is het wel een goede serie inderdaad, maar zeg dit tegen niemand
Dat zit wel Schnorr.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Eerste 4 afleveringen gezien van Dutton Ranch.Greatsword schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 00:28:
[...]
Hier ook de eerste twee er op zitten en na Marshals is dit echt een verademing. Beth en Rip voelen nog steeds hetzelfde aan, Ed Harris sowieso een goede toevoeging en de rest van de nieuwe cast is ook wel oké.
De creator Chad Feehan heeft sowieso een goed CV en hij heeft ook wat afleveringen geschreven van andere series die ook prima te doen waren.
https://www.imdb.com/name/nm1739039/?ref_=tt_ov_1_1
Voor nu dus een goede start en hopelijk een blijvertje.
Ik vind het een goede serie en het heeft zeker de Yellowstone feel.
Behoorlijk aantal goede en/of goed passende acteurs. Enkele wat minder. (En ook af en toe vind ik de leeftijden lastig in te schatten, dat komt dan meer doordat die acteur dan toch niet perfect voor die rol is, imo.)
Wat ik niet goed vond was die
Ik vermoed dat er een soort katalysator of iets slepends moet spelen, wat in de achterhoofden moet meespelen, maar het kwam uit het niks, en was stom. Het had, vooralsnog, ook niet gehoeven, alles wat er toe nu toe uit voort kwam, was ook op een andere, meer natuurlijke manier bereikt.
En die vent mag de rest van zijn leven
Maar ja, alles zal op een later tijdstip vast van grote betekenis worden, maar of ik dat dan leuk vind...
Verder lopen de verbanden al leuk in mekaar over met groeiende intriges gecombineerd met de ruwheid van Yellowstone.
Goede serie!
(En ja, stukken beter dan Marshals)
* Stukfruit nu bij aflevering zes van het eerste seizoen zit en zich stilaan begint af te vragen of zijn testosterongehalte nog wel hoog genoeg is voor deze serie
Yeshua nog aan toe zeg
Dat zit wel Schnorr.
Seizoen 2 valt ook niet tegenStukfruit schreef op maandag 8 juni 2026 @ 00:47:
[...]
* Stukfruit nu bij aflevering zes van het eerste seizoen zit en zich stilaan begint af te vragen of zijn testosterongehalte nog wel hoog genoeg is voor deze serie
Yeshua nog aan toe zeg
[ Voor 41% gewijzigd door zeroday op 08-06-2026 10:49 ]
There are no secrets, only information you do not yet have
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/515JjBeD10jxYK73910pgwXn.jpg?f=user_large)
Netflix dacht gemakkelijk in te spelen op hun Stranger Things succes, maar dan de jong volwassene die kinder spelen te vervangen door "bejaarde" gespeeld door oudere acteurs, die niet bejaard lijken. Deze serie is wel leuk om naar te kijken, maar is een schoolvoorbeeld van "beter goed gejat dan slecht verzonnen"
De intro lijkt een mix van Twillight zone en The outer limits, ook de muziek in de serie is een mix van ET en alle andere Spielberg films, met ook de achtergrond geluiden, waar, als je je ogen dicht doet, je denkt dat je naar ET zit te kijken
het verhaal is redelijk voorspelbaar, maar is met popcorn goed te doen.
Ik geef het een 6,5
Ik geef het een 6je, want pas na aflevering 4 of zo begon ik er wat meer zin in te krijgen, ik heb 3x tegen een colleg gezegd, ik weet nog niet wat ik ga doen, door blijven kijken of niet ..absrnd schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:40:
The Boroughs
[Afbeelding]
Netflix dacht gemakkelijk in te spelen op hun Stranger Things succes, maar dan de jong volwassene die kinder spelen te vervangen door "bejaarde" gespeeld door oudere acteurs, die niet bejaard lijken. Deze serie is wel leuk om naar te kijken, maar is een schoolvoorbeeld van "beter goed gejat dan slecht verzonnen"Ik had, na het kijken, echt verwacht dat Spielberg een executive producer zou zijn.
De intro lijkt een mix van Twillight zone en The outer limits, ook de muziek in de serie is een mix van ET en alle andere Spielberg films, met ook de achtergrond geluiden, waar, als je je ogen dicht doet, je denkt dat je naar ET zit te kijken
het verhaal is redelijk voorspelbaar, maar is met popcorn goed te doen.
Ik geef het een 6,5
maar elke aflevering (van die 4 werd ie iets beter)
There are no secrets, only information you do not yet have
Het drama volgt de turbulente relatie tussen twee mannen gedurende dertig jaar . Half Man ontving over het algemeen positieve recensies, met lof voor de manier waarop het giftige mannelijkheid en onderdrukking onderzoekt.
Het verhaal gaat over twee stiefbroers de ene is een crimineel en heel dominant de andere een zachtaardige jongen die bang is voor zijn stiefbroer maar ook tegen hem op kijkt
Waarbij hij zijn homoseksualiteit probeert te verbergen tegen over zijn gewelddadige dominante stiefbroer
Ik geef het een 7 het is een donkere drama beetje verwarrend om te kijken maar je blijft toch kijken om te zien hoe loopt het af
Daarbij vond ik Richard Gadd uitstekend acteren als de slechte stiefbroer wat toch een andere rol is wat die speelde in Baby Reindeer
Naast de petities om de serie te behouden ook dit:Wildfire schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 12:30:
De nieuwe Stargate serie kunnen we alweer vergeten![]()
.geek: Variety: Amazon annuleert Stargate-serie van oorspronkelijke makers
Folks, get ready and join in a kickoff #SaveStargate tweetstorm this Wednesday! Our French friends are leading this one, starting in 13 and a half hours.
— GateWorld.net (@GateWorld) 10 juni 2026
Please use only the hashtag #SaveStargate, and let Amazon know we want Martin Gero's new Stargate series. Stargate and its… https://t.co/3HfvuOw7TL
Stargate is sinds de cancel een veel besproken onderwerp🚨 US FANS: The #SaveStargate storm is TODAY! 🌌 #stargate
— Seb O'Leary (@Seb_Oleary_) 10 juni 2026
The French community is ready, let's unite! ⚔️
⏰ START: 4:00 PM EDT / 1:00 PM PDT
⚠️ RULES:
1️⃣ NO tweets before the exact time!
2️⃣ Use ONLY #SaveStargate
3️⃣ Tag @PrimeVideo
Chevron 7, locked! 🚀 pic.twitter.com/pmXUP8Nxgi
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Gisteren de eerste aflevering gezien en het was niet echt dat ik dacht 'jeej'. Vandaag toch maar de tweede aflevering gekeken en ik stop.
Echt, waar gaat dit over?! Wat een raar bijelkaar geraapt verhaal.
Sowieso vond ik in de eerdere seizoenen Du Lac (en zijn interactie met Molloy) veel interessanter dan Lestat.
En eigenlijk vond ik de serie al veel minder dan de film.
Maar nu gaat het echt nergens meer over. Zanger in een band?! Ach, ergens klopt het misschien wel, hij vond het eerder ook wel leuk op het podium. Maar dat gedoe met die moeder...
Nee, ik vind het gewoon niet meer leuk of interessant en allemaal te ver gezocht.
Dus helaas, maar ik stop er mee.
Queen of the DamnedTruus01 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:40:
Zanger in een band?!
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dit seizoen is gemaakt vanuit het oogpunt van Lestat.
In de vorige seizoenen is duidelijk dat deze iets impulsiever en creatiever is dan Louis en dat zie je ook duidelijk terug in de filmstijl van dit nieuwe seizoen.
Ik vind het een geweldige serie.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 53% gewijzigd door Raven op 15-06-2026 17:43 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Daar is : https://www.justwatch.com/ Een mooie aanrader voor.Player1S schreef op maandag 15 juni 2026 @ 16:42:
Waar kijken jullie dat eigenlijk? Ik heb S1 en S2 op netflix gekeken maar S3 staat daar nog niet.
Op JustWatch kan je een serie/film invoeren en zie je in 1 oogopslag waar het te zien of te huur is.
Live, Laugh, Toaster bath.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ja, balen hè. Het blijft irritant dat die markt zo versplinterd is qua aanbieders en rechten.Raven schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:43:
@Donstil Net een paar titels ingevuld, meeste nergens beschikbaar, eentje wel in 2 Duitstalige landen maar Duitstalige landen doen aan nasynchronisatie
(Althans, op tv, streaming geen idee eigenlijk)
Live, Laugh, Toaster bath.
Buiten dat, ik had er een paar gezocht die helemaal nérgens beschikbaar zijn, geen idee of dat een rechten issue is of wat anders, maar wel balenDonstil schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 18:12:
[...]
Ja, balen hè. Het blijft irritant dat die markt zo versplinterd is qua aanbieders en rechten.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Deze staat op IMDB als S37E16 maar waar ik 'm weg heb staat ie als S37E00, oftewel special. Volgens IMDB komen er ook nog een ep 17 en 18 terwijl ik dacht dat dit seizoen in feb al voorbij was
edit: 46 minuten, toch een special
Voor de liefhebbers: Spuiten en Slikken krijgt Belgische versie die focust op seks, relaties en intimiteit
[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 19-06-2026 21:29 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik heb Dutton Ranch nu gezien t/m aflevering 7.Truus01 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 16:55:
[...]
Eerste 4 afleveringen gezien van Dutton Ranch.
Ik vind het een goede serie en het heeft zeker de Yellowstone feel.
Behoorlijk aantal goede en/of goed passende acteurs. Enkele wat minder. (En ook af en toe vind ik de leeftijden lastig in te schatten, dat komt dan meer doordat die acteur dan toch niet perfect voor die rol is, imo.)
Wat ik niet goed vond was diespoiler:in de eerste aflevering.moord
Ik vermoed dat er een soort katalysator of iets slepends moet spelen, wat in de achterhoofden moet meespelen, maar het kwam uit het niks, en was stom. Het had, vooralsnog, ook niet gehoeven, alles wat er toe nu toe uit voort kwam, was ook op een andere, meer natuurlijke manier bereikt.
En die vent mag de rest van zijn levenspoiler:.in rehab blijven, of had van mij niet eens voor hoeven komen/hoeven te bestaan, vooralsnog een nutteloos karakter
Maar ja, alles zal op een later tijdstip vast van grote betekenis worden, maar of ik dat dan leuk vind...
Verder lopen de verbanden al leuk in mekaar over met groeiende intriges gecombineerd met de ruwheid van Yellowstone.
Goede serie!
(En ja, stukken beter dan Marshals)
En net als ik denk dat het echt wel goed begint te worden (aflevering 6), wordt dat in een aflevering totaal teniet gedaan (imo, aflevering 7).
Ik zal mijn relaas in spoiler tags zetten, al weet ik niet of dat echt nodig is...
Maar in de laatste aflevering, vooral die terugblikken, maakte het in mijn ogen kapot. Om te beginnen weer een moord die niks toevoegde. De moord van Beulah op die verkrachter. OK, het zal vast moeten zijn om de kracht van Beulah weer te geven en dat ze iets te verbergen heeft, maar het was niet nodig geweest. Dat straalde Beulah uit zichzelf al uit. Heel die terugblik had van mij niet gehoeven.
Maar vooral dat moorden, dat stoort me. Het lijkt wel alsof er gedacht wordt dat er in iedere aflevering een moord moet plaatsvinden, alsof dat de kracht van Yellowstone was, dat er naar hartelust gemoord kon worden. Maar juist in Yellowstone had iedere moord een diepere reden. Hier lijkt het alleen maar om lijken (en daarmee de gepaarde geheimen) te gaan. Ook de moord in aflevering 6, vond ik niet direct nodig, maar dat maakte die band tussen Rip en Joaquin juist beter. En het was toch maar een irritant ventje waar de show vanaf moest. En aangezien ze die niet gewoon hebben laten vertrekken, maar laten blijven voor het contact met die Rob-Will, tja, dan moet het (blijkbaar) maar zo.
En dan die Rob-Will en Beulah. No way dat een vrouw als Beulah zich zo laat inpakken door hem en hem de sleutel van het (falende) koninkrijk geeft. Beth zou dat bv echt niet doen. Spreekt ook totaal die (onzinnige) terugblik tegen. Ze vermoord iemand, maar geeft dan geheel tegen haar zin in wel haar legacy aan die stomme Rob-Will. Als ze iemand dood had mogen schieten...
Nee, dus juist alles wat, naar mijn idee geprobeerd werd duidelijk te maken met die terugblik, namelijk de kracht van Beulah, werd totaal kapot gemaakt door haar veel te eenvoudige overdacht van alles aan Rob-Will.
Oh en wat was dat met Carter en die stierenkop? (En waar was dat goed voor?)
Dat zijn de twee exclusieve Disney+ afleveringen die er sinds dit seizoen in zitten. De rest is Fox. Daarom ook onduidelijkheid over wat de 800ste aflevering is.Raven schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 17:50:
* Raven ziet The Simpsons S37E16 Extreme Makeover: Homer Edition langskomen
Deze staat op IMDB als S37E16 maar waar ik 'm weg heb staat ie als S37E00, oftewel special. Volgens IMDB komen er ook nog een ep 17 en 18 terwijl ik dacht dat dit seizoen in feb al voorbij was
edit: 46 minuten, toch een special
Voor de liefhebbers: Spuiten en Slikken krijgt Belgische versie die focust op seks, relaties en intimiteit
Even kijken hoe dit algemeen in de nummering gaat doorlopen als afleveringen of special.
South Park heeft dit ook met die Paramount specials.
En deze serie is gecanceld, zoals we gewend zijn van Netflix ondertussen. https://www.nytimes.com/2...fer-brothers-netflix.htmlabsrnd schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:40:
The Boroughs
[Afbeelding]
Netflix dacht gemakkelijk in te spelen op hun Stranger Things succes, maar dan de jong volwassene die kinder spelen te vervangen door "bejaarde" gespeeld door oudere acteurs, die niet bejaard lijken. Deze serie is wel leuk om naar te kijken, maar is een schoolvoorbeeld van "beter goed gejat dan slecht verzonnen"Ik had, na het kijken, echt verwacht dat Spielberg een executive producer zou zijn.
De intro lijkt een mix van Twillight zone en The outer limits, ook de muziek in de serie is een mix van ET en alle andere Spielberg films, met ook de achtergrond geluiden, waar, als je je ogen dicht doet, je denkt dat je naar ET zit te kijken
het verhaal is redelijk voorspelbaar, maar is met popcorn goed te doen.
Ik geef het een 6,5
Vond de serie zelf persoonlijk een beetje tegenvallen. Heb nu 3 afleveringen gezien en voel geen grote drang om door te kijken.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Wat daarbij niet helpt is dat IMDB soms specials als reguliere afleveringen weergeeft en bij mijn bron wisselt het ook wel eens, afhankelijk van welke afleveringenlijst ze als referentie gebruiken.sambalbaj schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:49:
Even kijken hoe dit algemeen in de nummering gaat doorlopen als afleveringen of special.
IMDB geeft het nog niet aan, maar op IG geeft de hoofdrolspeelster het al wel aan:
https://www.instagram.com/ellamaisypurvis/p/DUaTPxkinG3/

It’s official. We have season three of Patience in the works. hehe.
@channel4 @eagleeyedrama @happyduckfilms @comingman
[ Voor 53% gewijzigd door Raven op 21-06-2026 17:48 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
De serie is dan ook gewoon afgelopen, hoeft geen 2de seizoen van te komenNullVoid schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:53:
[...]
En deze serie is gecanceld, zoals we gewend zijn van Netflix ondertussen. https://www.nytimes.com/2...fer-brothers-netflix.html
Vond de serie zelf persoonlijk een beetje tegenvallen. Heb nu 3 afleveringen gezien en voel geen grote drang om door te kijken.
Dat zit wel Schnorr.
En wie daar niet op kan wachten, totdat het op SkyShowtime staat, op basis van dit topic blijkt dat het een remake van het Franse Le Bureau is (die beter zou zijn). Daarvan heb ik gisteren de eerste twee afleveringen gezien, en..., die zijn nogal voorspelbaar
En vanmorgen zag ik dat Le Bureau ook op SkyShowtime zou moeten staan, volgens JustWatch.
Dus nu weet ik niet of The Agency kijkbaar was
Dat zit wel Schnorr.
Dit had ik dus ook. Zeer waarschijnlijk ben ik gestopt met kijken.Stukfruit schreef op maandag 22 juni 2026 @ 12:45:
Op een of andere manier heb ik het eerste seizoen gezien en hier nooit enige vorm van registratie op losgelaten.
Dus nu weet ik niet of The Agency kijkbaar was
Blijkbaar heb ik seizoen 2 gemist...Raven schreef op zondag 21 juni 2026 @ 13:42:
IMDB geeft het nog niet aan, maar op IG geeft de hoofdrolspeelster het al wel aan:
https://www.instagram.com/ellamaisypurvis/p/DUaTPxkinG3/
[Afbeelding]
[...]
NPO heeft niet de moeite genomen die uit te zenden na eerder dit jaar S1 te hebben uitgezonden, terwijl S2 in de UK toen al een tijdje voorbij was.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Origineel in 1976, Filipijnse remake Anak ng dilim in 1997, The Rage: Carrie 2 in 1999, tv film in 2002, nog een versie in 2013..... vergeet ik er nog wat?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Oh, geen idee. Als jij het niet weet, dan weet niemand het!Raven schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 14:31:
@Elvhenk De hoeveelste versie is dat?
Origineel in 1976, Filipijnse remake Anak ng dilim in 1997, The Rage: Carrie 2 in 1999, tv film in 2002, nog een versie in 2013..... vergeet ik er nog wat?
Ik ken zelf alleen de oorspronkelijke film, dat is ook wel de legendarische, vind ik.
Netflix and Sony Animation’s ‘Ghostbusters: Night Shift’ Series Fills in a Pivotal Gap in Ghostbusting History
Annecy 2026: Jason Reitman and Gil Kenan share first footage from the new series, set to hit the streamer in 2027
Who ya gonna call?
Since 1984, when that question was first asked, the answer has always been “Ghostbusters.” The franchise has gone on to encompass five feature films, a beloved Saturday morning cartoon, countless pieces of merchandise and just as many videogames, comic books and novelizations. But since 2024, which saw the theatrical release of “Ghostbusters: Frozen Empire,” things have been quiet. Spookily quiet.
That changes very soon.
2027 will see the release of Netflix and Sony Pictures Animation’s “Ghostbusters: Night Shift,” a new animated series that fills in the gaps of the “Ghostbusters” timeline and looks to recapture that essential mixture of fun and frights that made the ’84 original so powerful.
On hand at Annecy were executive producers (and keepers of the “Ghostbusters” flame) Jason Reitman and Gil Kenan. Reitman and Kenan co-wrote 2021’s “Ghostbusters: Afterlife” and “Ghostbusters: Frozen Empire,” with Reitman directing “Afterlife” and Kenan handling “Frozen Empire.” (Reitman, of course, is the son of Ivan Reitman, who directed the first two “Ghostbusters” films.) They produced this new series, alongside showrunners Ben Hibon and Elliott Kalan. Amie Karp and Dan Aykroyd are also executive producers.
The official logline for “Ghostbusters: Night Shift” reads, “New York City, 1994 — Five years after the Ghostbusters took the Statue of Liberty for a walk, a new wave of supernatural terror hits the Big Apple, forcing a group of scrappy, young New Yorkers — untrained, underappreciated and kinda sorta responsible for the problem — to put on proton packs, face their fears and bust some ghosts.”
The team promises that this series, which is set during the original mayor run of former EPA agent (and original “Ghostbusters” villain) Walter Peck, will both be in canon and fill in a pivotal gap in “Ghostbusters” lore between 1989’s “Ghostbusters II” and “Ghostbusters: Afterlife.” Another promise? That it will be just as scary as it is funny. And the footage that they screened proved this to be correct.
“Ghostbusters: Night Shift” follows a group of younger Ghostbusters who, inspired by the original heroes, create similar technology to face supernatural foes. This means that they have all the gear, but it’s slightly wonky and homemade – kit-bashed, let’s say, to borrow a “Star Wars” term. As the team behind “Night Shift” explained, the characters are in an “earlier, messier stage of their lives.” They have a van instead of the iconic ECTO-1. And they have a pet – a terror-puppy. That’s right. It’s a cuter, miniaturized version of the terror dogs from “Ghostbusters.” You will want to adopt one immediately.
As for the “Ghostbusters: Night Shift” sequence that was screened at Annecy, well, it sees some of the Ghostbusters confronting an evil conductor in Grand Central Terminal. It seems like one of the members of the team is possessed by some spirit and another older member (who Netflix and Sony would not publicly name but is very clearly Jack Quaid) is trying to break her from this very real spell. There is a giant ghost creature (a bigger version of the conductor) and ghost trains flying around GCT.
It is somewhat shocking just how intense the footage was. It was actually scary, which was part of the fun of the first “Ghostbusters” film, especially if you were too young to be watching those kinds of movies. It felt like you were getting away with something, which is very cool and very fun.
The team stressed that they wanted “tactile visual language” for the series and leaned on the team from Australian studio Flying Bark, who recently did Netflix’s “Stranger Things: Tales From ’85.” Like that series, the characters in “Ghostbusters: Night Shift” have a slightly sculptural feel, with pushed, extremely readable characterizations. The images, both in the footage and in the artwork that was flipped through, almost has “Arcane” vibes (to throw to another recent hit Netflix animated series). One image was of Ray’s Occult Books, the bookshop owned by Aykroyd’s Ray Stantz, that was introduced in “Ghostbusters II.” Ray’s bookshop? Aykroyd’s involvement as an executive producer? Feel free to draw your own conclusions.
One thing that was stressed during the presentation is that “Ghostbusters: Night Shift” is very much in-canon. This is a departure from the original animated series, “The Real Ghostbusters” (eventually known as “Slimer! And the Real Ghostbusters” from Season 3 on), which ran from 1986 and 1991 and was decidedly outside of canon. Still, there are sure to be references and callbacks to that original series, as it has taken a more prominent place in the hearts and minds of “Ghostbusters” fans and was even referenced in “Ghostbusters: Afterlife.”
When “Ghostbusters: Night Shift” debuts in 2027, just be sure to answer the call.
[ Voor 94% gewijzigd door Raven op 24-06-2026 21:46 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ignorance is bliss
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Jep de spin-off, de meeste Buffy fans zullen hem kennen. Een leuke drama/teen vampierenserie, bij momenten ook best donker.Raven schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 09:42:
@Merik De vampier met een ziel? Zag dat ze al een tijdje Buffy en Charmed (P3 versie) aan het uitzenden zijn, maar dan wel bijgesneden naar breedbeeld
Ik heb Buffy een half jaar geleden nog gezien in zijn totaliteit, maar geen idee meer of dat nu de originele weergave of breedbeeld was...
Toevallig pas gezien dat ze aan een Buffy sequel werkten, Sarah Michelle Gellar was daar los aan verbonden (niet als actrice, raar genoeg) maar die serie is uit elkaar gevallen.
Ignorance is bliss
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Oke dan... oef.Raven schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 13:36:
@Merik Degene die de beslissing nam bleek (aldus SMG) helemaal niks met Buffy te hebben en had het origineel zelfs nooit gezien
Ignorance is bliss
Ze zetten wel vrij goed de wanhoop neer vind ik. Dat er een te grote taak ligt in te kort tijdsbestek.
Zeker na bekendmaking van sozins Comet vond ik het sterk.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Dat zit wel Schnorr.
Hier idem maar nu ik ff wat screenshots bekijk was het geloof ik niet super. Ik zet seizoen 2 binnenkort wel op.Stukfruit schreef op maandag 22 juni 2026 @ 12:45:
Op een of andere manier heb ik het eerste seizoen gezien en hier nooit enige vorm van registratie op losgelaten.
Dus nu weet ik niet of The Agency kijkbaar was
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
Voorlopig wacht ik er zelf nog even mee. Eerst Cape Fear, Star City en volgende week Silo!
Dat zit wel Schnorr.
Deel is in Iran. Een of andere man / acteur, dat ik denk "die heb ik toch al vaker gezien? Lijkt me niet een Fransman/..." (rest is dus allemaal onbekende cast). Naar IMDb, en daar staat meteen prominent een poster / video van The Agency. Blijkt vervolgens dus dat die gewoon exact dezelfde rol speelt daar, in S02 Nieuw karakter dan, en The Agency S02 ben ik nog niet aan begonnen. Waarbij die in ieder geval dezelfde voor- en achternaam heeft, en dus vast dezelfde rol.
Enige dat ze bij The Agency opnieuw hebben moeten verzinnen (en ik weet echt niet meer hoe dat zit) is...

