Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DhrvanB
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-07 11:23
Ik ben de serie Resident Alien aan het kijken. Ik vind het tot nu toe een vermakelijke, luchtige serie. Het gaat over een alien die op aarde is beland, zich aan moet passen aan de aardbewoners en daar komen uiteraard allerlei moeilijkheden bij kijken.

Het is niet dat je over de grond rolt van het lachen, maar genoeg leuke momenten. Kijkt makkelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Ik vond seizoen 1 niet om door te komen, ben afgehaakt bij aflevering 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Elvhenk schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 18:36:
[...]

Ik vond seizoen 1 niet om door te komen, ben afgehaakt bij aflevering 1.
Het verdiend geen hoge cijfers nee :P , maar wel gekeken.

Sinds +/- half uurtje zijn de ep's begonnen met verschijnen :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-07 19:57
Caveman schreef op zondag 8 juni 2025 @ 19:42:
Verspil geen tijd, het lachwekkende gaat zo over en dan blijft alleen afgrijselijk slecht over... Ik snap niet dat zoiets het 3 seizoenen uithoud. 8)7
Series van de grote Amerikaanse zenders ABC, CBS en in dit geval NBC zijn van middelmatige tot slechte kwaliteit tegenwoordig. Ik vind ze meestal gewoon te skippen. Revolution was ook zo'n serie waar de premisse tof leek en dan verzandde in soap kwaliteit.

Het is goed om reclameblokken te vullen, daarmee is alles gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Discussie tussen Carrie-Anne Moss en Arnie over het ouder worden in FUBAR:

“Sometimes I walk into a room and I forget I came to kill”

:')

Het is echt een heel erg slechte serie, maar verdammt, ze hebben het te vermakelijk gemaakt om het over te slaan.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:12
The_Worst schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 02:18:
Ik vind ze eigenlijk zo kort dat het vervelend wordt. Het is net spannend, zit er net in en aftiteling alweer.

Serie is leuk maar 10 of 20 minuten langer was voor de spanningsboog veel beter geweest.
Vind ik ook en ik denk dat het bewust zo is. Het verhaal is tot nog toe zeer dun, er gebeurt bijna niets. Om dat te verhullen zijn de afleveringen maar 25 minuten of zo en zit er aardig wat onnodig geneuzel in. Tegen de tijd dat je je aandacht begint te verliezen, eindigt het met een gebeurtenis/cliffhanger en wil je weer de volgende aflevering zien.

Dat is op zich niet zo erg als je dan ook een seizoen van 20+ afleveringen er voor terug krijgt, maar ook dat is niet het geval en moeten we het doen met 10 afleveringen, wat er feitelijk 5 zijn, met het verhaal van 3 afleveringen (tenzij er in de laatste 5 nog aanzienlijk meer gebeurt).

[ Voor 6% gewijzigd door LA-384 op 13-06-2025 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
En dan moeten ze ook nog tijd vrijmaken voor The Rise and Fall of Sanctuary Moon...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
en de intro en aftiteling niet te vergeten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Die trouwens wel goed gemaakt is. Het is geen Westworld*, maar een redelijk goede intro kan ik wel waarderen.

Voor alle andere series vind ik dat het alleen een tekst van een paar seconden moet zijn. Met of zonder zichtbare fouten in de hoeken van de mesh. Hop hop, opschieten.

spoiler: *
Bring back Westworld :(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05:40

jmk

Het verlies van closure van de serie Westworld vind ik echt heel erg. Ik zou zo 10 series inruilen voor het laatste seizoen Westworld.

Ik heb natuurlijk geen ervaringen en Vegas, daar schijnt het trauma van de serie liefhebber nog groter te zijn. Het schijnt wel te helpen erover te praten ;)

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Las Vegas zal voor altijd een gat in de harten van seriefanaten achterlaten.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Er komt een reboot van Malcolm in the Middle!!
Voorzichtige *O* *O* *O*

De acteur die Dewey speelde, doet niet meer mee (jammer, mijn favoriete personage), maar de rest wel. Ze hebben wel een op het oog goeie vervanger voor hem.
Ik hoop dat ze hetzelfde hoge, chaotische niveau halen. >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c6JnFBYpSRSVD6Tcaf-BUmhHF5A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YGcn7cpSgTxCYvGKPnSQbdUa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stukfruit schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 20:12:
ze hebben het te vermakelijk gemaakt
No shit, Wonder Woman <3 :P

Inmiddels door S2 heen. wat een shitload aan referenties, bij IMDB krijgen ze het druk om die allemaal te noteren _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:19

The_Worst

Unox

Elvhenk schreef op zondag 15 juni 2025 @ 09:51:
Er komt een reboot van Malcolm in the Middle!!
Voorzichtige *O* *O* *O*
Ben benieuwd. Andere reboots die ik heb gekeken waren niet al te succesvol of leuk (*kuch* Frasier *kuch*). Dat Dewey niet meedoet is jammer maar wel te verwachten die schijnt publiciteit actief te vermijden.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

^ is begonnen

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Raven schreef op zondag 15 juni 2025 @ 13:47:
[...]

No shit, Wonder Woman <3 :P

Inmiddels door S2 heen. wat een shitload aan referenties, bij IMDB krijgen ze het druk om die allemaal te noteren _O-
James Cameron is waarschijnlijk wel fan :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1760466

The_Worst schreef op zondag 15 juni 2025 @ 13:58:
[...]

Ben benieuwd. Andere reboots die ik heb gekeken waren niet al te succesvol of leuk (*kuch* Frasier *kuch*). Dat Dewey niet meedoet is jammer maar wel te verwachten die schijnt publiciteit actief te vermijden.
Die is toch misbruikt op de set ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:36
DhrvanB schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:57:
Ik ben de serie Resident Alien aan het kijken. Ik vind het tot nu toe een vermakelijke, luchtige serie. Het gaat over een alien die op aarde is beland, zich aan moet passen aan de aardbewoners en daar komen uiteraard allerlei moeilijkheden bij kijken.

Het is niet dat je over de grond rolt van het lachen, maar genoeg leuke momenten. Kijkt makkelijk weg.
Khan Khan Khan... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:19
Anoniem: 1760466 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:44:
[...]

Die is toch misbruikt op de set ofzo
Volgens nieuwsberichten is hij 'gewoon' aan het studeren op Harvard..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:34

Vrijdag

De Zwarte

*O* Met muziek van Rob Zombie *O*

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbirsk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-07 23:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Simbirsk schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 21:49:
[...]

Wynonna Earp zonder cowboys?
en zonder leuk zusje :/ (Waverly in dat cheerleaderpakje <3 ).

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zie net een spinoff van IMDB: Black Panther: Wakanda Forever (2022) langskomen: IMDB: Ironheart (TV Mini Series 2025) , 3 ep's vandaag, 3 volgende week.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het is dat je het zegt, want na de trailer had ik 'm eigenlijk niet aan m'n lijst toegevoegd omdat het er enorm veel generieker uitzag dan m'n WC-rollen zonder patroon en zonder de zachtheid van 100 schattige fluffy hondjes.

Dus ik kan me niet echt voorstellen dat deze filmrollen nu opeens beter zijn.

Maar als ik het verkeerd heb gezien hoor ik het graag. Post je je review in het seriestopic? :Y

[ Voor 8% gewijzigd door Stukfruit op 25-06-2025 10:39 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Oké, ik heb toch even een paar minuten gekeken en wat door de eerste aflevering heen gescrubt.

Het is tienerzeep.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Stukfruit * Raven heeft alle 3 de ep's gezien
Wel kijkbaar :) en leuk dat het idee van het Iron Man-pak in leven wordt gehouden.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:11
Ik vind het kiddiecrap, niet voor mij.
Edit: toch wat door gekeken. Wordt wel minder. Het gaat nooit geweldig worden denk ik maar kijkbaar inderdaad.

[ Voor 60% gewijzigd door sig69 op 26-06-2025 02:37 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:12
Stukfruit schreef op zondag 2 februari 2025 @ 05:09:
https://www.theverge.com/...flix-canceled-neil-gaiman

The Sandman wordt na het tweede seizoen gecanceld omdat Netflix juridisch gezien niet mag zeggen dat ze niet verder willen werken met Neil Gaiman vanwege aantijgingen over seksueel misbruik.

Dit zou ook gevolgen kunnen hebben voor de release van Anansi Boys (de serie).
Dangit, goede serie. Jammer als ze dat niet continueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
sig69 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 00:36:
Ik vind het kiddiecrap, niet voor mij.
Edit: toch wat door gekeken. Wordt wel minder. Het gaat nooit geweldig worden denk ik maar kijkbaar inderdaad.
Wordt het nog wat beter met die villain uit de trailer? Dat was reden #2 voor mij om het aan de kant te zetten.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
rachez schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 20:09:
[...]

Dangit, goede serie. Jammer als ze dat niet continueren.
Desondanks zijn er toch wat nieuwe beelden vrijgegeven voor S2:
https://www.netflix.com/tudum/articles/sandman-new-episodes

Ze reppen met geen woord over Gaiman, maar de trailer is duidelijk: alles heeft een einde.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

IMDB: The Bear (TV Series 2022– ) is weer begonnen mensen, heerlijk die series waarvan het hele seizoen in 1x wordt uitgezonden.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruitenwisser
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 05-07 19:48
Eerste 3 episodes gezien en lijkt me weer een top seizoen te worden. Vorig seizoen vond ik wat minder. Nu weer terug volledig focus op het kookgebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rachez
  • Laatst online: 11:12
Stukfruit schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 20:20:
[...]

Desondanks zijn er toch wat nieuwe beelden vrijgegeven voor S2:
https://www.netflix.com/tudum/articles/sandman-new-episodes

Ze reppen met geen woord over Gaiman, maar de trailer is duidelijk: alles heeft een einde.
S2 komt er inderdaad nog wel. Maar aan de andere kant, als dat gewoon een goed seizoen is ben ik eigenlijk wel tevreden: gewoon een goede verhaal dat niet als een nachtkaars uitgaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 31-07 22:21

Martinspire

Awesomeness

Stukfruit schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 13:44:
[...]

Oké, ik heb toch even een paar minuten gekeken en wat door de eerste aflevering heen gescrubt.

Het is tienerzeep.
Ik vind het wel meevallen maar het is wel weer zo'n Disney+ serie die gewoon een film had moeten zijn, die opgerekt is om nog wat tijd te vullen en waar je je constant afvraagt of het wel het leukste verhaal was om te vertellen met deze personages en tijdframe.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
We zullen zien :) Ik heb 'm ver onderaan de lijst geplaatst. Eerst maar eens doorgaan met Boardwalk Empire en het net uitgebrachte Smoke.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruitenwisser
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 05-07 19:48
Het nieuwe seizoen van Squidgame volledig gebinged. Begon sterk maar het einde vond ik wat minder. Kan er niet echt op plakken wat ik miste maar het voelde wat onvolledig aan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zo te zien heeft seizoen 3 ook weer een stevige....

...fundering.

I'll see myself out. Hopelijk gaat deze straks niet gecanceld worden, want er is geen Hari op m'n hoofd die er aan wil denken om te stoppen met het kijken van deze serie.

Op een of andere manier weten ze het ieder seizoen weer anders te maken. En dat verdient zeker wel een prijs, aangezien er te veel series zijn die alle assets van het eerste seizoen of zelfs de pilot tot in het oneindige blijven hergebruiken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:27

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Ruitenwisser schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:01:
Het nieuwe seizoen van Squidgame volledig gebinged. Begon sterk maar het einde vond ik wat minder. Kan er niet echt op plakken wat ik miste maar het voelde wat onvolledig aan.
Nog geen tijd gehad, ben benieuwd!

Wel zonde om te lezen, vond de opmaat naar s3 wel sterk.

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

IMDB: NCIS: Tony & Ziva (TV Series 2025– )
4 september :) , eerst 3 ep's, daarna 1x per week.

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LA-384
Stukfruit schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 19:26:
Zo te zien heeft seizoen 3 ook weer een stevige....

...fundering.
[YouTube: Foundation — Season 3 Official Trailer | Apple TV+]
I'll see myself out. Hopelijk gaat deze straks niet gecanceld worden, want er is geen Hari op m'n hoofd die er aan wil denken om te stoppen met het kijken van deze serie.

Op een of andere manier weten ze het ieder seizoen weer anders te maken. En dat verdient zeker wel een prijs, aangezien er te veel series zijn die alle assets van het eerste seizoen of zelfs de pilot tot in het oneindige blijven hergebruiken.
Zin in! Ik weet nog niet of ik het opspaar en ga bingen, of toch elke week een aflevering. Het heeft allebei wel wat.
Mogelijk dat ik de boeken ook nog in huis haal een keer. Enige serie waarbij ik dat ook gedaan heb, is the expanse. Hoewel ik daar nog steeds niet veel verder ben gekomen dan waar de serie is geëindigd.

Nu bezig met pandora's star, welke ik ook graag eens vertaald zou zien naar een serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Morgen South Park *O*

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nog bedankt voor de opmerkingen over Ironheart @Raven, @sig69 en @Martinspire :Y

Bleek inderdaad mee te vallen, ook al zal het nooit in m'n top 10 terecht gaan komen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Seizoen 1 vond ik erg gaaf. Dit ziet er uit als een prima voortzetting 8) :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
S1 was inderdaad wel geinig :) Ik blijf er niet voor thuis, maar aangezien ik dat sowieso niet ben kan ik 'm vast wel onderweg ergens aanzetten.

Heeft iemand trouwens een aflevering van Smoke (Apple TV) gekeken? De twijfel is hier heel groot of ik door moet gaan of niet...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

*O* *O* *O*

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-07 15:06
South Park fans who have waited for more than two years to get a new season of the hit animated comedy, will have to wait a little bit longer — the Season 27 premiere on Comedy Central, originally slated for July 9, is being moved to July 23.
https://deadline.com/2025...treaming-deal-1236447487/

Nog even wachten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

De Bosch spin off IMDB: Ballard (TV Series 2025– ) is begonnen. Ik moet vooral wennen aan de cast maar vanaf aflevering 2 ging het al wat makkelijker.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Greatsword schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:59:
De Bosch spin off IMDB: Ballard (TV Series 2025– ) is begonnen. Ik moet vooral wennen aan de cast maar vanaf aflevering 2 ging het al wat makkelijker.

[YouTube: BALLARD - Official Trailer | Prime Video | July 9]
Bedankt voor de tip dat ie al begonnen is!
Het is een volkomen nieuwe cast zo te zien, met één keer Harry, maar waarschijnlijk weer soortgelijke plots om me op te verheugen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LA-384
w00t!! Foundation s03e01 is te vinden! En ik zag Dexter Resurrection ook voorbij komen e01 en e02, benieuwd hoe die bevalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Op Apple TV+ inderdaad. Eerste aflevering gratis :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
En het blijft grappig om Lee Pace tegenwoordig als buff emperor te zien, na zijn verleden in series zoals deze:
Afbeeldingslocatie: https://tvobsessive.com/wp-content/uploads/2021/03/Screen-Shot-2021-03-13-at-2.03.28-PM.jpg

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

South Park per direct van streamingdiensten buiten de VS verwijderd
De serie South Park is in alle landen buiten de VS per direct van streamingdiensten verwijderd. Entertainmentsite The Hollywood Reporter (THR) meldt zaterdag dat dit komt door een ruzie tussen Paramount, de studio die de streamingrechten heeft, en makers Matt Stone en Trey Parker.

Volgens THR zijn de rechten om de serie buiten de VS te laten zien verlopen. De onderhandelingen over een verlenging van de licentie zijn nog steeds gaande. In Nederland is de serie te zien op streamer Prime Video. Wie een aflevering van de serie wil kijken, krijgt de melding dat de rechten zijn verlopen. De bioscoopfilm South park: bigger, longer & uncut is nog wel te zien.

Het nieuws over de verlopen rechten lijkt samen te hangen met de uitgestelde première van het 27ste seizoen van South Park op Comedy Central. De nieuwe reeks zou begin afgelopen week van start gaan, maar is nu uitgesteld naar eind juli.

Grove humor
HBO Max kocht de rechten van South Park voor de VS in 2019. In 2021 gingen de internationale rechten naar Paramount+. Deze deal loopt dit jaar af. De makers zitten aan tafel met Paramount om de overeenkomst te verlengen. Maar het valt slecht bij Stone en Parker dat Skydance, een groot bedrijf dat op het punt staat te fuseren met Paramount, zich hier nu ook mee bemoeit. „Deze fusie is een shitshow en verneukt South Park”, stelden de twee makers begin juli op sociale media.

De succesvolle satirische tekenfilmserie South Park volgt het leven van de vriendjes Eric Cartman, Stan Marsh, Kyle Broflovski en Kenny McCormick. In de serie, waarin behoorlijk grove humor voorkomt, worden maatschappelijke problemen aangekaart.
@noodgang

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
Eerste aflevering Foundation was weer geweldig trouwens. Zat flink wat coole cgi in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:14
De eerste 2 afleveringen van Dexter: Resurrection zijn ook erg goed! Op IMDB ok rond de 9.0/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-07 19:34

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Greatsword schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:59:

[YouTube: BALLARD - Official Trailer | Prime Video | July 9]
bedankt voor de tip, gelijk aan begonnen, :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:53
Stukfruit schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 10:17:
En het blijft grappig om Lee Pace tegenwoordig als buff emperor te zien, na zijn verleden in series zoals deze:
[Afbeelding]
Zag hem gisteren nog in twilight voorbij komen wist niet dat die daar ook in zat het laatste deel dan :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:27

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:05
M'n vriendin en ik zitten weer vol in het nieuwe seizoen van The Gilded Age echt een aanrader! Op HBO Max te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

In afwachting van Wednesday:

Oscar Wilde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05:40

jmk

Ik ben weer begonnen met Stranger Things vanaf het begin omdat later dit jaar het laatste seizoen uitkomt. Dan ligt alles nog een beetje vers in het geheugen. Ook voor de tweede keer is het goed bingebaar moet ik zeggen. :)

Trailer sla ik even over, ga het toch wel kijken. :)

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Star Trek: Strange New Worlds is weer begonnen :D , 2 ep's.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Raven schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 08:37:
Ook al vond ik het 2e seizoen niet zo sterk, ga ik er toch graag weer voor zitten in de hoop dat ze het beter aanpakken. En ik heb ook een beetje een zwak voor nurse Chapel :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

LA-384 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 18:56:
En ik heb ook een beetje een zwak voor nurse Chapel :$
Zij mag er wezen :Y

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Raven schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 08:37:
Eerst maar even de laatste aflevering van vorig seizoen terugkijken, geen idee meer..

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Is het verkeerd om hier "my body is ready" te zeggen?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Stroopwafels schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 19:04:
De eerste 2 afleveringen van Dexter: Resurrection zijn ook erg goed! Op IMDB ok rond de 9.0/10.
Wil je de oude echt gezien hebben om dit tof te vinden of kan je het direct kijken?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zelf nu Murderbot afgerond. einde was imo wat vlot en magertjes maar was wel een leuke serie om weg te kijken. Hoop volgend seizoen eigenlijk stiekem op 40 minuten episodes ipv 20 :P ging te snel voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sig69 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 19:22:
[...]

Eerst maar even de laatste aflevering van vorig seizoen terugkijken, geen idee meer..
Er is een terugblik ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Ricmaniac schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 23:28:
Wil je de oude echt gezien hebben om dit tof te vinden of kan je het direct kijken?
Je mist wel wat achtergrond informatie. Heb je nog helemaal niets van Dexter gezien, dan denk ik niet dat je er veel van begrijpt, of iig de charme niet voelt. Ikzelf heb Dexter wél gezien en Dexter New Blood maar een paar afleveringen. Ik miste wel wat context in de eerste aflevering, maar verder prima te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

LA-384 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 06:31:
[...]

Je mist wel wat achtergrond informatie. Heb je nog helemaal niets van Dexter gezien, dan denk ik niet dat je er veel van begrijpt, of iig de charme niet voelt. Ikzelf heb Dexter wél gezien en Dexter New Blood maar een paar afleveringen. Ik miste wel wat context in de eerste aflevering, maar verder prima te volgen.
Oke, ik ken dexter wel, weet waar het over gaat enzo en wel clips gezien over de jaren heen maar nooit de serie gaan kijken omdat ik vond dat er al zo veel seizoenen waren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:14
Ricmaniac schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 23:28:
[...]

Mijn persoonlijke mening is ja. Kijk eerst de originele Dexter en dan Dexter: New Blood voordat je deze gaat kijken. Dan zijn wat scenes wel wat logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Alright jullie hebben me convinced :P Ga beginnen met OG Dexter. Gelukkig maar 12 episodes per seizoen dat valt nog mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Als je een beetje last hebt van je borstkas zou ik me pas zorgen gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Ricmaniac schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:28:
Alright jullie hebben me convinced :P Ga beginnen met OG Dexter. Gelukkig maar 12 episodes per seizoen dat valt nog mee.
Daar ga je geen spijt van krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:58
Hopelijk komt deze ook nog bij Net5 later. En anders hopen op streamingdienst hier. Ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

martwoutnl schreef op maandag 21 juli 2025 @ 15:00:
[...]

Hopelijk komt deze ook nog bij Net5 later. En anders hopen op streamingdienst hier. Ziet er goed uit.
Nadat Net5 bezig is geweest met inkorten van de ep's om meer reclame uit te kunnen zenden verwacht ik dat wel, al kunnen ze die tijd beter besteden aan de ondertiteling :X

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:58
Raven schreef op maandag 21 juli 2025 @ 17:35:
[...]

Nadat Net5 bezig is geweest met inkorten van de ep's om meer reclame uit te kunnen zenden verwacht ik dat wel, al kunnen ze die tijd beter besteden aan de ondertiteling :X
Niets gemerkt van dat inkorten (in geval geen gekke sprongen in een aflevering).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
LA-384 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 12:58:
[...]

Daar ga je geen spijt van krijgen.
Als je optijd stopt niet nee :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Voor mij is het gelukkig lang genoeg geleden, dat ik me alleen nog herinner dat ik het een leuke serie vond met een geweldige trinity killer. Welk seizoen dat was en wat daarna kwam, is mij om het even. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
LA-384 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 22:08:
[...]

Voor mij is het gelukkig lang genoeg geleden, dat ik me alleen nog herinner dat ik het een leuke serie vond met een geweldige trinity killer. Welk seizoen dat was en wat daarna kwam, is mij om het even. ;)
Trinity killer Is seizoen 4, dat is wel het beste seizoen van de serie. Vooral richting het einde zitten een paar hele matige seizoenen, maar idd met de trinity killer was dat nog niet zo.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

South park is eindelijk weer begonnen :D

Wednesday Season 3 Will Officially Return to Haunt You *O*
“We want to continue digging deeper into our characters while expanding the world of Nevermore and Wednesday.”

You didn’t need the psychic powers of a Raven to have divined this news: Wednesday, starring Jenna Ortega as the titular antihero, has been renewed for a third season.

The announcement of another return to Nevermore Academy comes before the imminent debut of Season 2 on Aug. 6. It’s a sign — or an omen — of many more stories to tell, and of the series’ wide appeal. “Television has — and always will be — a team sport,” says co-creator and showrunner Alfred Gough. “[Co-creator and co-showrunner] Miles [Millar] and I have been doing this long enough to know that shows like this don’t come along every day. It’s such an alchemy of writing, directing, acting, crew, streamer, studio, and fans. We remain grateful and excited to continue this journey and tell these stories with all of our partners.” The first season of Wednesday remains the most-viewed English-language series on Netflix of all time.

Afbeeldingslocatie: https://dnm.nflximg.net/api/v6/2DuQlx0fM4wd1nzqm5BFBi6ILa8/AAAAQeRmPPb9u358gC6_te6AFgP2w3u2jxpmpODfdzsL3uWDRs8lQeFz7nLfaK3iULZAH3QOi3g_j5WVZu4qKZdpja8nHd6n30mjlnuqLKVbfV8TEc2NtObPbkLTMJExn8hz_HhY42p74si08GS8pdWd2d8o.jpg?r=11c

Season 2 will explore darker, more complex stories, while also retaining the show’s signature macabre humor. “We think Season 2 is funnier as well!” Gough says. It will also expand the Addams Family and Nevermore lore, introducing mysterious new characters while bringing back Morticia (Catherine Zeta-Jones), Gomez (Luis Guzmán), and Pugsley (Isaac Ordonez) in expanded roles.

Season 3 promises to go even further, on every level. “Our goal for Season 3 is the same as it is for every season: to make it the best season of Wednesday we possibly can,” says Gough. “We want to continue digging deeper into our characters while expanding the world of Nevermore and Wednesday.” Millar adds, “We will be seeing more Addams Family members and learning more family secrets in Season 3!”

As far as any plot details or release dates for Season 3, we’ll keep our eye on the crystal ball, but for now, the twisted minds behind Wednesday are staying dead silent — they won’t offer even a single rotting morsel. “Sure,” teases Millar, “but then I’d have to bury you in a shallow grave.”

Season 3 might be further in the future, but you won’t have to wait long to lurk Nevermore’s gothic hallways again. Part 1 of Season 2 of Wednesday drops like a corpse on Aug. 6, and Part 2 will arrive Sept. 3.

[ Voor 97% gewijzigd door Raven op 24-07-2025 09:24 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Teaser voor nieuwe scifi van de maker van Breaking Breakfast Bad en Better Call Saul:

De serie gaat over "the most miserable person on Earth, who must save the world from happiness" en heeft al een tweede seizoen gekregen.

Rhea Seehorn heeft een hoofdrol. BCS-fans weten.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-07 00:20
Ricmaniac schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 08:28:
Time to welcome back our "Dark Passenger" ;) 8)

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-07 03:30

alienfruit

the alien you never expected

Als er iemand nog een leuke tv series zoekt (38 afleveringen) dan is Coroner's Diary op iQ erg de moeite waard om te kijken:
The story follows Shen Wan, the daughter of Shen Yi, a high-ranking official of the Supreme Court, whose entire family is massacred after being implicated in the Prince of Jin case. Shen Wan escapes to Jingzhou by disguising herself as Qin Wan, the Ninth Lady of the Qin family; where she learns all about medicine and how to perform autopsies. She not only excels at healing the sick and saving lives but is also skilled in being a professional coroner to investigate crimes. During her investigations, Qin Wan meets Yan Chi, the crown prince of King Rui. Yan Chi is determined to clear the Prince of Jin’s name, an ambition that aligns with Qin Wan’s own mission to vindicate her father. The two return to the capital together, solving a series of strange and mysterious cases along the way. After returning, the discovery of a skeleton leads to the reopening of the Prince of Jin case. As they delve deeper, Yan Chi and Qin Wan gradually uncover the truth and ultimately expose a shocking secret buried deep within the palace. During this time, they also fall in love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik kijk hier eigenlijk meer naar uit dan naar het laatste seizoen Stranger Things :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Neh, wel leuk, maar geef mij maar de echte Stranger Things :Y
En ja ik weet dat ST waarschijnlijk ook deels gebaseerd zal zijn op de verhalen van SK :+

En nu iets heel anders:

Wel uitkijken met klikken. Er zitten veel spoilers in.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Gen V, seizoen 2:

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:15
Stukfruit schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:57:
Neh, wel leuk, maar geef mij maar de echte Stranger Things :Y
En ja ik weet dat ST waarschijnlijk ook deels gebaseerd zal zijn op de verhalen van SK :+

En nu iets heel anders:
[YouTube: Peacemaker Season 2 | Official Trailer | HBO Max]

Wel uitkijken met klikken. Er zitten veel spoilers in.
Ik ben vooral benieuwd naar het nieuwe openingsdansje :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:14

zeroday

There is no alternative!

Untamed

Korte serie, maar er wel een die je in 1 keer uit wil zien ..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Punkrocker

Mostly harmless

Leuk.

Is nog eerder dan het slotseizoen van The Boys

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Na vier afleveringen van The Institute is duidelijk dat het om een typische very-low-budget Stephen King-verfilming gaat.

Er zit bijna geen acteertalent in en het geheimzinnige eindevent is waarschijnlijk weer een standaard SK-tafereeltje.

Toch jammer dat een nieuwe serie in het SKU bijna iedere keer weer het Under the Dome-niveau heeft.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Punkrocker

Mostly harmless

Stukfruit schreef op maandag 28 juli 2025 @ 13:18:
Na vier afleveringen van The Institute is duidelijk dat het om een typische very-low-budget Stephen King-verfilming gaat.

Er zit bijna geen acteertalent in en het geheimzinnige eindevent is waarschijnlijk weer een standaard SK-tafereeltje.

Toch jammer dat een nieuwe serie in het SKU bijna iedere keer weer het Under the Dome-niveau heeft.
Klopt. Jammer hoor. Zelf The Institute nog niet gezien. Boek was best leuk.
22.11.63 is daarintegen wél goed gedaan. Dus het kan wel...

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Laten we hopen dat die IT-serie nog iets gaat worden. Het budget ligt er in ieder geval een stukje hoger als ik de visuals mag geloven.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:14

zeroday

There is no alternative!

en de volgende die we kunnen bingen ..

met Melissa Benoist oa.

Zoals een van de comments op youtube schrijft: Ozark meets Outer Banks ..

Vis familie zit in de dope ..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:25