Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Topicstarter
Modbreak:Dit topic is afgesplitst uit het "Buitenlandse TV series" topic. Hier mag over alle kookshows gediscussieerd worden - dus ook de Nederlandse zoals Heel Holland Bakt etc.

Masterchef Australia staat voor de deur..

[ Voor 69% gewijzigd door Mx. Alba op 08-05-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

Mooi! Ben benieuwd. Vorig seizoen was mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-06 23:26
Meh vorig seizoen vond ik het matig, ik vond het erg moeilijk om naar Harry te kijken. De finalist Elena ook eigenlijk. De emoties vond ik erg overdreven en bijna geacteerd bij hun.

[ Voor 36% gewijzigd door Xepos op 30-04-2017 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 738905 schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:46:
Mooi! Ben benieuwd. Vorig seizoen was mooi.
My Kitchen Rules ook gezien? De finale was er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 19894 schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:41:
"MasterChef Australia Season 9 premieres 7.30 Monday 1 May on TEN"
*O*

edit: ep 00 gevonden, zal wel een special zijn of zo?

[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 30-04-2017 20:58 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Raven schreef op zondag 30 april 27 @ 20:54:
[...]

"MasterChef Australia Season 9 premieres 7.30 Monday 1 May on TEN"
*O*

edit: ep 00 gevonden, zal wel een special zijn of zo?
Ja een recap van alle seizoenen tot nu toe en een sneak preview van 2017.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 19894 schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:50:
[...]

My Kitchen Rules ook gezien? De finale was er.
Nee, nog niet gezien. Ik loop wat achter met de meesten hier met het kijken :D , ik vind ook eigenlijk alleen het koken leuk en dat hele huis omtoveren tot restaurant vind ik minder interessant.

Maar voor de Australische kookshow maak ik een uitzondering, dat is net als met game of thrones gelijk kijken op de dag dat het uitkomt. Nadeel is wel van deze kookshow dat er nogal veel afleveringen zijn, dus ik moet aardig doorkijken om het bij te houden. Ik meen vorig seizoen wel 5 afleveringen per week (maar misschien heb ik het mis).

Edit: ah, dit keer ook weer in sneltreinvaart van start, de eerste drie afleveringen op 1 mei, 2 mei en 3 mei _/-\o_

Ik ga nu even de sneak bekijken, vorig seizoen een aantal leuke meiden erin, hopelijk dit seizoen weer :9~
Xepos schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:50:
Meh vorig seizoen vond ik het matig, ik vond het erg moeilijk om naar Harry te kijken. De finalist Elena ook eigenlijk. De emoties vond ik erg overdreven en bijna geacteerd bij hun.
De finalisten vond ik ook niet zo leuk, maar er zaten in de afleveringen daarvoor echt toffe gasten. Harry ging nog wel een beetje, maar die Elena vond ik niks. Elise Franciskovic daarentegen, damn, wat een lekker ding. Echt, als ik die in mijn keuken had staan stond er alleen maar slagroom in de koelkast wat ik op haar zou spuiten en eraf zou likken :P Die kale oude man vond ik ook leuk en die jongen met de oorbellen in en die grote lach, ben die namen wat kwijt. Maar die jongen had eigenlijk moeten winnen, die was echt tof en kon steengoed koken en presteerde steeds beter en had ook echt een hart voor andere delenemers en hielp iedereen. Ohja, die Chinese broer van die meid met dat ongeluk, die jongen vond ik ook leuk, vooral bij de eerste paar afleveringen.

Maar het van mij gerust een stuk beter worden dit seizoen. Al hoop ik wel dat die vage chef die dat lastige toetje maakte dat je kapot moest gooien niet meer terugkomt, vreemd mens.

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 30-04-2017 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-06 23:26
Ja, het format van Masterchef begint eigenlijk zichzelf te herhalen. Muziek, wijze van filmen voorspelt al zoveel dat eigenlijk niks meer spannend is. Hoop dat ze daar iets in gaan afwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan0r schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:09:
Dat is toch in principe met elke verfilming? Ik ken geen verfilmingen die beter zijn dan het boek..
Dat is waar, ik ga de rest wel zien en kijken hoe het mij blijft bevallen.
Anoniem: 19894 schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:41:
Vanavond aflevering 1 en 2 kijken, ben helaas wat druk, maar moet oppassen niet gelijk straks een week achter te lopen.

Heb jij hem al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:27:
[...]

...

Vanavond aflevering 1 en 2 kijken, ben helaas wat druk, maar moet oppassen niet gelijk straks een week achter te lopen.

Heb jij hem al gezien?
Jazeker :Y De hele week zijn er afleveringen dus dat gaat lekker zo _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 17:14:
[...]

Jazeker :Y De hele week zijn er afleveringen dus dat gaat lekker zo _O-
Damn, die gouden bal, zou haast een pressuretest kunnen zijn :P
Afbeeldingslocatie: http://junkee.com/wp-content/uploads/2017/05/Screen-Shot-2017-05-01-at-1.46.59-PM-680x453.png

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 03-05-2017 10:36 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:17:
[...]

Damn, die gouden bal, zou haast een pressuretest kunnen zijn :P
[afbeelding]
Ik zit dat met die gouden bal te bekijken, heb net 20 minuten van episode 1 gezien onder het genot van een lekker zwaar biertje, maar oh oh boy, het water loopt me in de mond. Dat kind is 19 en die maakt gewoon zo'n toetje zonder ooit een kookcursus of wat dan ook gehad te hebben, wat doe ik verkeerd 8)7

Die koppen ook van de juryleden, legendarisch.

Dit gaat een heel mooi seizoen worden, ook gewoon naar Japan om daar te koken en een hele week toetjes _/-\o_

Alleen jammer dat mevrouw kuif weer erin zit, al ben ik wel nieuwsgierig naar haar firecracker opdracht. Dat moet ik toegeven, ziet er echt tof uit. Als ik zoiets zou krijgen in een restaurant zou ik echt gek worden van plezier, het lijkt net een stuk vuurwerk. Dus vooruit, ook een +1 en 3 reeten voor haar.

Ik ga met veel plezier aflevering 1 t/m 3 verder kijken en ik hoop volgende week up to date te zijn om elke dag hier wat te kunnen posten. Ook leuk voor de niet liefhebbers van deze show ,maar ach, hij duurt maar 3 maandjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die firecracker ben ik ook benieuwd naar, haar vorige gerecht was er een van het soort wat je kapot moest gooien:
Afbeeldingslocatie: https://iprx.ten.com.au/ImageHandler.ashx?f=jpg&u=%2F%2Fimages.tenplay.com.au%2F%7E%2Fmedia%2FRecipes%2FImported+Images%2F4%2F3354-263F53A4.jpg(klik voor recept)

Afbeeldingslocatie: https://images.tenplay.com.au/~/media/TV%20Shows/MasterChef%20Media%20Lib/Galleries%20Season%208/Anna%20Polyvious%20Pressure%20Test/MC8_Ep_27__0303.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/06/12/34F8FF2400000578-0-image-a-38_1465211273814.jpg

Zou er met die firecracker ook zoiets gebeuren? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Raven schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 23:25:
...

Zou er met die firecracker ook zoiets gebeuren? :P
En dit is nog maar de aanloop naar de top 24 :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 23:42:
[...]

En dit is nog maar de aanloop naar de top 24 :X 8)7
* Raven werpt een blik op het recept: https://tenplay.com.au/ch...rchef/recipes/firecracker
Yikes :X

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heplam schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:47:
Kunnen we het in dit topic puur over series hebben en niet over reality shows als masterchef. Misschien handig om daar een apart topic voor te openen?
Die vraag komt elk jaar en tot nu toe is het uiteindelijke antwoord nee (althans dat was de uitkomst vorig jaar en ook het jaar daarvoor). Maar ik zie / lees wel wat er besloten wordt, ik geef er de voorkeur aan om dat hier te houden.

Er komt ook een masterchef usa en new zealand aan :+
Ach, maar 77 stappen, wat kan er misgaan? :X

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 04-05-2017 12:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/W6X2wWWqCrV5QZrbARBDACfF/full.jpg

:D _O-

(Masterchef Junior US)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven is 'm nu aan 't kijken, "Hurry up, Godfrey!" _O- :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die masterchef Australia waar ik gezien de rest hier niet al te veel over wil kletsen heeft wel een superleuke groep dit jaar, een (nouja, redelijke) Nederlander erin en een echte nerd van 18 die met spuitjes werkt en wat al niet meer. Echt tof.

Ik vond de eerste afleveringen echt steengoed, ook die firecracker gelijk aan het begin, heerlijk zeg. Echt spannend, stuk beter dan vorige seizoenen naar mijn idee. Hoop dat het dit niveau blijft en ik krijg nu voor het eerst ook 720p afleveringen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:17

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 738905 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:02:
Die masterchef Australia waar ik gezien de rest hier niet al te veel over wil kletsen heeft wel een superleuke groep dit jaar, een (nouja, redelijke) Nederlander erin en een echte nerd van 18 die met spuitjes werkt en wat al niet meer. Echt tof.

Ik vond de eerste afleveringen echt steengoed, ook die firecracker gelijk aan het begin, heerlijk zeg. Echt spannend, stuk beter dan vorige seizoenen naar mijn idee. Hoop dat het dit niveau blijft en ik krijg nu voor het eerst ook 720p afleveringen binnen.
Meestal kakt het op ongeveer een 3e wat in maar daarna gaat het wel veel beter. Ligt erg aan het thema.

Thema van deze week is wel echt tof :D ben benieuwd wat ze er allemaal van gaan maken

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik begrijp niet helemaal waarom er een topicsplitsing gekomen is, maar afijn. Ik doe het er wel mee :)

Ik ga vanavond aflevering 4 en 5 lekker kijken, even zien wat het thema is. En dan vanaf morgen gewoon elke dag 1 aflevering zien zodat ik mooi op lijn loop met de show. Nu met zoveel deelnemers is het altijd leuk, hopelijk komt er ook snel weer een aflevering waar ze van ingredienten de naam moeten raden, dat is altijd een vermakelijk onderdeel waar ik echt slecht op zou scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 738905 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:43:
Ik begrijp niet helemaal waarom er een topicsplitsing gekomen is, maar afijn. Ik doe het er wel mee :)

Ik ga vanavond aflevering 4 en 5 lekker kijken, even zien wat het thema is. En dan vanaf morgen gewoon elke dag 1 aflevering zien zodat ik mooi op lijn loop met de show. Nu met zoveel deelnemers is het altijd leuk, hopelijk komt er ook snel weer een aflevering waar ze van ingredienten de naam moeten raden, dat is altijd een vermakelijk onderdeel waar ik echt slecht op zou scoren.
Aflevering 6 is ook beschikbaar ;) Daarna ben je pas bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, die kwam pas net binnen hier, damn, moet wel doorkijken.

Die afleveringen zijn ook veel langer dan vorige seizoenen? Aflevering 4 is gewoon 1 uur en 50 minuten, aflevering 5 is 1 uur en 15 minuten en aflevering 6 is 50 minuten (met de heerlijke titel Gary's Roast Chicken).

Die afleveringen waren voorheen toch iets van 45 minuten elk? Mij hoor je niet klagen hoor.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 08-05-2017 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Aflevering 4 is eigenlijk een dubbele.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Touchdomex schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:16:
Aflevering 4 is eigenlijk een dubbele.
Ja, de eerste ep met de top 24 erin en daar achteraan een elimination challenge (wat eigenlijk een losse ep is normaal gesproken).

Verder willen de running times wel eens verschillen per aflevering maar die van #5 is wel een uitschieter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was het nu in deze kookshow dat ze naar Japan gaan? Dat zat toch in een trailer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:23
Tijdens het eten is het hier vaste prik om naar Australische kookshows te kijken. Heb via via uit Australie een MKR-schort ontvangen met mijn naam erop die ik heb laten bestellen :D

Ondanks dat er bij MKR alleen maar typetjes worden gecast en sommige deelnemers in kwaad daglicht worden gezet om als een 'vijand' over te komen, vind ik de opzet gewoon erg leuk. Met name de eerste rondes bij iedereen thuis. Ze versieren het vaak erg mooi en dan kun je leuk huisjes kijken en wat wonen ze daar ruim zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
D. Ninjai schreef op maandag 8 mei 2017 @ 22:54:
...

Ondanks dat er bij MKR alleen maar typetjes worden gecast en sommige deelnemers in kwaad daglicht worden gezet om als een 'vijand' over te komen...
The Seafood King... Angry, Angry man _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-06 18:59
Anoniem: 738905 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 22:42:
Was het nu in deze kookshow dat ze naar Japan gaan? Dat zat toch in een trailer?
Klopt in dit seizoen gaan ze naar Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was helemaal bij met masterchef australia, maar loop opeens weer 4 episodes achter. Damn wat gaat dat snel.

Zat net het einde van de homecooking week te kijken en ik heb al een mooi recept voor de bbq thuis:
https://tenplay.com.au/ch...chef/recipes/bbq-broccoli

Simpel en heerlijk als ik het zo bekijk, ik ga binnenkort weer voor een groep vrienden een bbq organiseren en dit neem ik mee.

Ik heb deze site gevonden met alle recepten van alle seizoenen: https://tenplay.com.au/ch...rchef/recipes/all-recipes

Verder zat ik eens te zoeken hoeveel inwoners Australie nu heeft en dat zijn er maar 8 miljoen meer dan in Nederland. Feitelijk zou je dus een vergelijkbare show hier moeten kunnen produceren als je de Vlamingen erbij neemt, dat zou ik wel erg mooi vinden. Heel Holland bakt is ook leuk, maar iets als Masterchef. Dat zou toch fantastisch zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 16-05-2017 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:19:
...
Verder zat ik eens te zoeken hoeveel inwoners Australie nu heeft en dat zijn er maar 8 miljoen meer dan in Nederland. Feitelijk zou je dus een vergelijkbare show hier moeten kunnen produceren als je de Vlamingen erbij neemt, dat zou ik wel erg mooi vinden. Heel Holland bakt is ook leuk, maar iets als Masterchef. Dat zou toch fantastisch zijn.
http://www.sbs6.nl/programmas/masterchef-holland/

Mag imho geen MasterChef mogen heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Anoniem: 738905 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:02:

Masterchef Australia in de eerste seizoenen echt bijna volledig gekeken. Laatste jaren af en toe een aflevering.

Concept is anders, ze nemen echt de tijd, bijna dagelijks een aflevering waardoor het allemaal niet zo gehaast is.

Wat mij betreft is er veel teveel aandacht voor toetjes. Daar heb ik echt niks mee en het dessert element is wat mij betreft veel te prominent aanwezig. Dat is toch een afknapper. Die afleveringen sla ik gewoon over nu.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Toetjes zijn ook niet mijn ding, maar die estafetterondes kunnen mij echt totaal niet boeien. Wat mij betreft, eruit er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-06 08:03
We volgen Masterchef Australia al vanaf seizoen 1. Blijft de leukste! Ben benieuwd of Marco Pierre White weer zijn opwachting maakt?

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Chief schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 03:41:
We volgen Masterchef Australia al vanaf seizoen 1. Blijft de leukste! Ben benieuwd of Marco Pierre White weer zijn opwachting maakt?
Dat denk ik eerlijk gezegd van niet, Marco en Matt hadden/hebben een beetje ruzie ;)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 00:32:
Toetjes zijn ook niet mijn ding, maar die estafetterondes kunnen mij echt totaal niet boeien. Wat mij betreft, eruit er mee.
Die groepsopdrachten kijk ik niet eens meer, wis ik gelijk.
Chief schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 03:41:
Pierre heeft nu een soort hells kitchen met b sterren in Amerika, je kan wel wat vinden op youtube, snap niet dat hij dat aangenomen heeft, wat een baggershow.
Maar de ruzie was toch met de zoon van marco vooral? Zie http://www.dailytelegraph...78d6dabbcabea4138cdcf447e

Beetje rare ordi ruzie 8)7
Er staat inderdaad wel dat pa marco zich er ook mee bemoeide.

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 17-05-2017 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Jammer. Dan maar Heston van stal halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Chief schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 02:14:
Jammer. Dan maar Heston van stal halen ;)
Of Zumbo, of zijn vrouwelijke tegenhanger :P (Hoe heet die ook alweer? Niet die van laatst)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zumbo is toch van die V8 taart?

Ik had een jaar of twee terug een vrouwelijke collega die taarten bakte in haar vrije tijd, die ging voor ons een V8 taart maken. Iets van 12 uur werk had ze eraan gehad, ze was er zo lang mee bezig geweest dat we maar een mini stukje kregen en de rest wilde ze niet meer delen :o

Toch niet normaal, 12 uur achter elkaar bezig zijn met 1 taartje. Was trouwens wel lastig na te maken, niet alle ingredienten kon je zomaar kopen (zat nogal wat vage chemische ingrediënten in die je niet gewoon in een winkel haalt).

Maar ik heb al genoeg toetjes gezien, ik wil wel een bbq week :D

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 18-05-2017 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En de croquembouche
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/92/3c/80/923c800c64383283662efb7abad4e511.jpg
gingerbreadhouse
Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/-26xIK4si31s/TtptKpNKmfI/AAAAAAAAACw/ErhvYKs_t0c/s1600/MasterchefAus-Kate_Alana_gingerbreadhouse.jpg
en zo zijn er nog een paar :P

[ Voor 36% gewijzigd door Raven op 18-05-2017 20:22 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor wie net als mij die gingerbreadhouse wil zien, bij deze: http://www.dailymotion.co...sode-83-part-1_shortfilms (het is wel de semi finale uit 2011 , dus er zitten wel mega spoilers in)

De semi finalisteren willen liever een v8 cake maken dan dit huis :D
Dat is gewoon bizar.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 19-05-2017 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
OMG die mystery box _O_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sweet week? Nieuwe ep is hier nog niet binnen :/ :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Raven schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:42:
[...]

Sweet week? Nieuwe ep is hier nog niet binnen :/ :P
Allang al gezien, en ik ben er nu alweer klaar mee. :P

Toetjes zijn niet mijn ding zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sweet week zou ook toffee's enzo kunnen zijn, dat kan wel leuk worden. Maar ik hoef ook geen toetjes. Geef mij maar een bbq week met kangaroo en dan graag zelf slachten of kippen slachten, gewoon het echte werk. Stuk mooie tv krijg je dan.

Vandaag een eigen kippetje hier op tafel gezet, heerlijk. Stuk lekkerder dan die watergevulde kipfilet's uit de supermarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol, dat hebben ze afgekeken van Heston volgens mij, met zijn eetbare bonbondoos :P

edit:
Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/masterchef.australia.s09e16.jpg.... een donut? Oh well :P

[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 22-05-2017 09:21 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Was wel een leuke verrassing. Jezus, niveau ligt wel hoog zeg, wat een mooie gerechten!
Ik heb liever dat ze gewoon vrije hand krijgen ipv hele week sweet week maar dit is wel anders dan voorgaande jaren.

Eigenlijk is het soms bizar: krijgen ze bv 4.5u om iets na te maken. Ga maar eens 4.5u vol gas staan koken, dan ben je daarna echt pangaar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chief schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:21:
Ik heb liever dat ze gewoon vrije hand krijgen ipv hele week sweet week maar dit is wel anders dan voorgaande jaren.
De vrije hand is ook niet leuk denk ik omdat ze dan zaken maken die ze kennen. Ik loop nog een week achter met kijken, maar sommige deelnemers zie ik de hele tijd hetzelfde maken (bijv. de ijsman, nouja zo noem ik hem, die maakt overal ijs van, maar die is er meen ik al uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
En toen hadden we een zwevend ijsje aan een eetbare ballon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit nog maar bij episode 12, maar nu dus die 4,5 uur durende taart. Wel grappig dat ze allerlei methodes gebruiken die ik mijzelf heb aangeleerd zoals 4 a 5 minuten eerder de tijd zetten als je bakt zodat je kan controleren of de oven sneller zijn werk doet dan je denkt.

Toch leuk om dat soort dingen terug te zien in zo'n show met mensen die toch beter kunnen koken dan ik (nouja, ik zou er wel een paar kunnen verslaan, maar meer dan 3 of 4 van de 24 of 30 of hoeveel er ook deelnemen zou mij niet lukken, die gasten zijn steengoed).

Ik heb trouwens even snel een sneak peak gedaan naar die ballon en dat is werkelijk fantastisch, als je zoiets krijgt in een restaurant, dan val je toch gewoon van verbazing van je stoel? Ik zou denken dat ik teveel aan de wijn gezeten had, als ik het zo snel zag compleet niet thuis te maken, maar echt, dit is het meest bizarre toetje wat ik ooit gezien heb. Ik zal even snel episode 13 t/m 16 kijken zodat ik aan die episode 17 kan beginnen :D

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 23-05-2017 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Arme mannen..... dit was ook weer zo'n bizarre test. Die balonnen....!!! :D
Ja, als ik die ineens op mijn bord zou zien dan zou ik een hele grote glimlach laten zien :D :D

Kijk al uit naar de immunity test.
spoiler: Nieuwe episode
Ze kunnen alledrie een pin winnen en Reynold is 1 van de professionals waar ze tegen moeten koken. Dikke kans dat die weer met een fenomenale toetje komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/masterchef.australia.s09e17.jpg:X

Recept: Ice Cream Float

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de Jumbo supermarkt kan je toch aangeven wat je in het schap terug wilt zien? Mijn verlanglijst:

xanthan gum
methyl cellulose
isomalt
Hydrocolloid
pinch platinum silver powder
cooling spray

Maar komop zeg, dit gaat echt verdorie nergens over. Ik zit te kijken wat dit spul kost, 8g methyl cellulose kost gewoon een 95 euro voor 250 gram, dat zijn flinke investeringen in je kookspullen. Kan je wel veel ballonnen maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Joh, kijk eens iedere keer wat er in de pantry staat en/of waar ze uit mogen kiezen. Mooiste stukken vlees/vis. Dan een complete vis gebruiken voor een klein stukje filet. Productie mag wat kosten ;)

Aflevering van gisteren gezien, immunity challenge. Heerlijk weer maar man o man wat een verschillen

spoiler: Over laatste aflevering
Ik kan me niet herinneren dat er een deelnemer een 5 kreeg tijdens de immunity challenge, laat staan twee deelnemers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morgen wel een mooie aflevering: blind taste test met alles in de vorm van bolletjes. Ben benieuwd, ik heb het weleens geprobeerd met collega's en het is erg lastig geblinddoekt en zonder dat je de vorm herkent. Ze gaan o.a. drop proeven zit in het voorstuk, drop uit Australie is trouwens erg lekker (mijn zwager werkt over de hele wereld en als hij daar is neemt hij een zak voor mij mee).

Volgens mij is Australie naast de scandinavische landen en ons land de enige plek waar je drop kan kopen.

Als iemand trouwens een webshop kent waar je Australische of Finse drop kan kopen, ik hoor het graag. Nu ga ik heel af en toe naar de Finse Zeemanskerk in Rotterdam om wat in te slaan (naast Fins brood), maar ik woon in Friesland en dat is niet echt ideaal. Ik ken de Finse Zeemanskerk omdat ik een Finse vriendin heb gehad en die maakte hier Salmiakki drank door salmaik drop in de wodka te doen en 3 weken te laten trekken, jaren later kwamen er drankjes als dropshot hier op de markt....

Ach, laat ik het toch posten, voor wie wat Fins voedsel wil proberen, hier het adres:
https://hollanti.merimieskirkko.fi/ , ik meen dat je de website ook op Engels of Nederlands kon zetten, maar ik kan het niet vinden. Ik kan wel wat Fins lezen, dus ik kom er wel uit, maar de medewerkers daar spreken ook wel Nederlands.

Ze hebben trouwens ook een top sauna daar die amper wat kost. Maar voor de meeste Nederlanders is de smaak van dat Finse voedsel wel even wennen.

Afbeeldingslocatie: https://hollanti.merimieskirkko.fi/wp-content/uploads/sites/11/2017/01/MMK_kauppa_rotterdam_800x400.jpg

Sorry voor het offtopic gelul. maar ik moest aan drop denken in combi met Australie en Finland heeft de beste salmiakdrop ter wereld. Volgens mij moet ik niet meer bier drinken in de zon overdag, ik ga er vaag van lullen op tweakers :+

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 26-05-2017 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Het bleek inderdaad lastig voor de kandidaten om blind te proeven! Vanavond Mystery Box met als thema Thais.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Masterchef US S8 is begonnen, aangezien dit niet de Junior versie is hoeft Gordon zich niet meer in te houden :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Raven schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:46:
Masterchef US S8 is begonnen, aangezien dit niet de Junior versie is hoeft Gordon zich niet meer in te houden :+
Die uitspraken van die Texaanse vrouw aan het einde, dit gaat prachtige tv worden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 19894 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:08:
[...]

Die uitspraken van die Texaanse vrouw aan het einde, dit gaat prachtige tv worden _O-
Die met de "taters"? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de us was ook wel goed niet?
ik pak hem gewoon even mee, dan zien we het wel. :P

Edit: nou, gezien, het is wel weer typisch Amerikaans. De hele tijd benadrukken dat het de grootste kookcompetitie is etc. Komop zeg, het is echt niet het niveau van de ausie versie. Niveau ligt wel een stuk lager de 1e aflevering. Kippenboutjes maken en dergelijke. En bizar vreemde gasten zoals twee dominee's die tegen elkaar strijden. De hele tijd schreeuwen en doen alsof je heel wat bent. Een meid van 22 die zegt vele jaren in China gewoond te hebben en dat ze supergoed is, komop zeg, je bent 22. Doe even normaal. Doe allemaal normaal. Ook een boel zielige verhalen, geef mij maar de ausie versie.

Maar ik blijf hem wel even zien, ik ben namelijk gek op southern comfortfood en andere Amerikaanse gerechten en dat trekt me wel. En leuk te zien dat die schreeuwmeid van 22 met drakenfruit kookt, dat zie ik nooit. Moet ik ook eens proberen.

Hoop wel dat het niveau omhoog gaat. En minder geslijm zoals yes chef, thank you chef... mag ik een kotsbak.

Die vrouw die zo uit duck hunt gestapt kan zijn aan het einde met die taters is wel gigantisch tof. Gewoon kikkers en alles koken net als in duck hunt. Mijn type vrouw, met het geweer naar buiten voedsel vangen en koken en eten maar met potten bier erbij :D Jammer dat ze niet een hele show maken om dat soort type big mamma's. Dat zou helemaal legendarisch zijn. Duck hunt is de laastste seizoenen wat ondergegaan aan zijn eigen succes, maar dat type mensen, ik zou me er goed thuisvoelen. Zelf voedsel vangen, je eigen drank brouwen en flink feesten en overdag met je poten in de modder. Heerlijk. Beter dan zo'n muts van 22 die denkt de hele wereld gezien te hebben.

Jammer dat het maar 40 minuten duurt en nu een dag wachten... of een week?

[ Voor 112% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 01-06-2017 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Ik vind de US versie gewoon verschrikkelijk. Kandidaten die elkaar niet kunnen luchten, geen chemie tussen de juryleden.... Nee, die laat ik fijn lopen.
Iemand de AUS versie gezien waar ze een powerpin kunnen winnen? Serieus, alle dertien kandidaten gebruiken kleine stukjes van een HELE kingfish!! Hopelijk gebruiken ze de restjes nog......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Chief schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 02:32:
Ik vind de US versie gewoon verschrikkelijk. Kandidaten die elkaar niet kunnen luchten, geen chemie tussen de juryleden.... Nee, die laat ik fijn lopen.
Iemand de AUS versie gezien waar ze een powerpin kunnen winnen? Serieus, alle dertien kandidaten gebruiken kleine stukjes van een HELE kingfish!! Hopelijk gebruiken ze de restjes nog......
Ja dat gaat naar een bedrijf dat SecondBites of iets dergelijks heet. Ze gooien in ieder geval niet veel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Ah, gelukkig!! Zou anders echt dood- en doodzonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Volgende week Heston Week @Masterchef AU :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:47:
Jaaaaaaah! Aaaaaaaaah! Zin in!

*O* *O* *O*

Is het al volgende week? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:47:
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
I saw! Wordt weer toffe week hoop ik.

spoiler: Over de kandidaten
Het leek wel of Ray negen levens had! Zoveel eliminatierondes overleefd. Heel sterk vond ik hem niet om eerlijk te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Chief op 19-06-2017 04:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:44
Chief schreef op maandag 19 juni 2017 @ 04:24:
I saw! Wordt weer toffe week hoop ik.

spoiler: Over de kandidaten
Het leek wel of Ray negen levens had! Zoveel eliminatierondes overleefd. Heel sterk vond ik hem niet om eerlijk te zijn.
Toen ik de aflevering gisteren zag met die bus, moest eerst goed kijken of Robert ten Brink niet toevallig voor in zat.

spoiler: Over de kandidaten PART DEUX
Geldt voor die Tamara ook trouwens. Het is dat er iemand rauwe soort kreeft had anders had Heston week al weer over geweest en mag ze opdraven voor eliminatie donderdag

Duimen dat Masterchef het (bijna) faillissement van de zender Ten overleefd... gaat niet goed met die zender. Paar honderd AUS $ verlies afgelopen 6 maanden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol, die schreeuwer in het begin (2m03s) doet mij om de een of andere reden aan Cindy van Scary Movie 2 denken :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Dat geschreeuw was idd "lichtelijk" overdreven :P. Wel humor, kandidaten gaven aan dat het stikheet was en Preston is gekleed alsof het -10 graden is. Staat de jury in een ruimte met airco en komen ze alleen af en toe even kijken en wordt het dan snel even gefilmd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Tegen beter weten in de eerste 3 afleveringen van Masterchef US gekeken.
Het zijn echt typetjes / karikaturen die ze er uit pikken. Voelt echt zo nep.
Die Mark bijv, als dat geen acteur is... :X

Heston week bij de AU versie was tof. Alleen wel erg vaak die rode bieten bij iedereen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kenzi op 22-06-2017 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:47
Heeft iemand een idee wanneer dit seizoen uitgezonden gaat worden bij SBS/NET5?
Want ik heb liever ondertiteling merk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Vanavond eliminatie. Erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

RiCk schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:05:
Heeft iemand een idee wanneer dit seizoen uitgezonden gaat worden bij SBS/NET5?
Want ik heb liever ondertiteling merk ik :P
Aangezien Net5 op dit moment met 't seizoen van 2014 bezig is, niet gauw :P
Je zou ze kunnen Tweeten met die vraag ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 23-06-2017 09:33 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: https://scontent-cdt1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19260515_10155393114247480_4855607498749371188_n.jpg?oh=2b499b93dc9b2534df4988771302467f&oe=59D159E5"Day 2 on set for new series, At My Table #atmytable"

Nigella komt weer op de buis :D

Nigella Lawson returns to the BBC for “a mouth-watering celebration of home cooking” , geen datum, alleen dat het later dit jaar begint.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bitterballen in Masterchef AU S09E51 :o , wist niet dat die buiten NL bekend waren :P
56m45s

[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 10-07-2017 17:35 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:18
Wie wordt denken jullie de winnar van Masterchef AU? Ik vind die Sarah hard gaan de laatste tijd maar betwijfel of ze het gaat kunnen volhouden. Of is de winnaar al ergens bekend :p

Jammer van Callan, wel een tof en gek idee van die uit elkaar gehaalde sushi (desert) :9

[ Voor 20% gewijzigd door Musta op 10-07-2017 18:40 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Musta schreef op maandag 10 juli 2017 @ 18:39:
Wie wordt denken jullie de winnar van Masterchef AU? Ik vind die Sarah hard gaan de laatste tijd maar betwijfel of ze het gaat kunnen volhouden. Of is de winnaar al ergens bekend :p
Ach ja daar leggen ze nu ook de focus op. Dat vertekent altijd een beetje. Al merk je vanaf het begin wel dat zij vrij goed is.

Hoe goed zij ook is als ik haar zie lopen of haar kop zie denk ik dat die down heeft totdat ze praat of dingen echt gaat doen met koken. Dan merk je dat het niet zo is :o

Winnaar zal wel bekend zijn maar denk dat die nog niet gedeeld wordt. Iets met programma en je moet het wel af kunnen maken en kijkers trekken.

Heel Holland Bakt wordt volgens mij ook eerder opgenomen maar daar hoor je ook nooit van wie wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Idd leuk dat Matt het woord "bitterballen" uitspreekt :D.
In mijn ogen is Sarah de favoriet met Kalie als nr 2. Dark horse is Diana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Chief schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 03:29:
Idd leuk dat Matt het woord "bitterballen" uitspreekt :D.
In mijn ogen is Sarah de favoriet met Kalie als nr 2. Dark horse is Diana.
Al gaat tamara ook hard afgelopen weken.

Het kan nu echt nog alle kanten op. Dit zijn de leukste weken vanaf de laatste 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ben (die de bitterballen maakte) heeft Nederlandse roots. Hij heeft al een paar keer een op een Nederlands gerecht gebaseerd gerecht gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Carthrax schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:24:
Ben (die de bitterballen maakte) heeft Nederlandse roots. Hij heeft al een paar keer een op een Nederlands gerecht gebaseerd gerecht gemaakt.
Zijn eerste gerecht was toch ook Hutspot gebaseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: https://iprx.ten.com.au/ImageHandler.ashx?f=jpg&u=%2F%2Fimages.tenplay.com.au%2F%7E%2Fmedia%2FRecipes%2FImported+Images%2F6%2F3966-C7131510.jpgThe Nest , eens kijken hoe moeilijk die is :X

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Raven schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:12:
[afbeelding]"Day 2 on set for new series, At My Table #atmytable"

Nigella komt weer op de buis :D

Nigella Lawson returns to the BBC for “a mouth-watering celebration of home cooking” , geen datum, alleen dat het later dit jaar begint.
Geen nieuwe The Taste? Jammer, dat vond ik een leuk programma :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:32:
[...]

Geen nieuwe The Taste? Jammer, dat vond ik een leuk programma :)
Wikipedia: The Taste
"On May 7, 2015, ABC canceled The Taste after three seasons."

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Touchdomex schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:15:
[...]

Al gaat tamara ook hard afgelopen weken.

Het kan nu echt nog alle kanten op. Dit zijn de leukste weken vanaf de laatste 10
Ik weet het niet wat betreft Tamara. Ze kan koken, zeker, maar op dit moment vind ik haar 1 van de zwaksten van de overgebleven kandidaten.

Kolere. wat een zware challenge weer gisteren. 3 uur tijd om te preppen/koken voor 50 (!!!) man. Weliswaar maar 1 gerecht maar ik geef het je te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chief schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 03:03:
[...]

Ik weet het niet wat betreft Tamara. Ze kan koken, zeker, maar op dit moment vind ik haar 1 van de zwaksten van de overgebleven kandidaten.

Kolere. wat een zware challenge weer gisteren. 3 uur tijd om te preppen/koken voor 50 (!!!) man. Weliswaar maar 1 gerecht maar ik geef het je te doen!
Tamara gaat niet zo lekker met de stress inderdaad. Sarah lijkt mij nog steeds de favoriet, Diana is soms zeer goed maar ook vaak minder terwijl Sarah toch altijd wel goed kookt, ook gisteren was ze gewoon goed alleen pakte het niet goed uit.

om een of andere reden kan ik die Eliza niet uitstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Kenzi schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 05:40:
[...]

Tamara gaat niet zo lekker met de stress inderdaad. Sarah lijkt mij nog steeds de favoriet, Diana is soms zeer goed maar ook vaak minder terwijl Sarah toch altijd wel goed kookt, ook gisteren was ze gewoon goed alleen pakte het niet goed uit.

om een of andere reden kan ik die Eliza niet uitstaan
Gisteren lieten haar zenuwen het idd erg afweten maar goed, het wordt natuurlijk steeds zwaarder voor iedereen. Eliza lijkt een beetje zo'n spring-in-het-veld. Arum komt ineens met een eindsprint al blijven deserts wel zijn zwakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ontploffende kastanjes _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Dat was geniaal. Ineens: POEF!! LoL!! Die zat onder de kastanjes :D :D
Sarah begint de laatste dagen toch omlaag te glijden terwijl Arum ineens op komt zetten hoewel hij wel paar keer met zijn favoriete rundvlees mocht koken. Blijft spannend en weer erg gaaf seizoen tot dusverre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:52
Hehe dat was een mooi moment ja :D

Ik ben stiekem een beetje voor underdog Ben (net als dat ik eerder ook voor Eloise was want koken met whisky en ze had mijn hart gestolen :P) omdat ie het gewoon leuk doet :)

Denk echter dat Arum/Sarah of Karlie over zullen blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chief schreef op maandag 17 juli 2017 @ 02:17:
[...]

Dat was geniaal. Ineens: POEF!! LoL!! Die zat onder de kastanjes :D :D
Sarah begint de laatste dagen toch omlaag te glijden terwijl Arum ineens op komt zetten hoewel hij wel paar keer met zijn favoriete rundvlees mocht koken. Blijft spannend en weer erg gaaf seizoen tot dusverre.
Sarah was zo consistent de hele trip naar finals week eigenlijk. Hoop dat ze vanavond weer boven opkomt, toch wel mijn favoriet nu, zeker omdat ze ook niet te bang is om soms risico te nemen.

Ben moet gewoon een ijs bar openen ;) wil dan best een keertje proberen als ik in de buurt ben.

Zo jammer dat ze dit format niet in de US gebruiken. Als je AU ziet en dan een aflevering US dan is het net of je naar een karikatuur show zit te kijken. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Kenzi schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:42:
[...]

Sarah was zo consistent de hele trip naar finals week eigenlijk. Hoop dat ze vanavond weer boven opkomt, toch wel mijn favoriet nu, zeker omdat ze ook niet te bang is om soms risico te nemen.

Ben moet gewoon een ijs bar openen ;) wil dan best een keertje proberen als ik in de buurt ben.

Zo jammer dat ze dit format niet in de US gebruiken. Als je AU ziet en dan een aflevering US dan is het net of je naar een karikatuur show zit te kijken. :|
Ja en ineens lijkt ze een beetje de weg kwijt. Aflevering van zondag: ik heb echt peentjes zitten zweten om Ben!!
Heel toevallig zag ik huidige seizoen van Masterchef US op de TV en man, het was tenenkrommend. Echt vreselijk. Ik bedoel, er is nul komma nul chemie tussen de juryleden (weer in andere samenstelling), kandidaten die geselecteerd lijken te zijn op kijkcijfer element ipv kookkunsten en kandidaten die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Na 10 minuten had ik het wel weer gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven zat aan Homer te denken toen dat gebeurde :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
oh wow.... dat zijn er toch 2 weg waarvan ik het niet zo snel al verwacht had..... ben benieuwd wat de rest van de week brengt!

Kijk ook wel enorm uit naar de grand finale volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zet in op de 3 dames, met een halve finale voor Karlie en TamTam <- mits ze haar zenuwen in bedwang kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
De Grand Finale is a.s. zaterdag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Dacht in sonarr te zien pas maandag maar kan er ook naast zitten hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:01
Geen Marco dit jaar :(
Pagina: 1 2 3 Laatste