Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:51
Callum en George samen was ook leuk :D

Vond de Gordon week laatst echt geslaagd! Die mogen ze vaker uitnodigen want hoe hij echt de mensen begeleide en wat leerde maar goed kritisch is daar leren ze enorm van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 17:15:
Man VS. Food is ook alweer begonnen, blijft geinig te zien die enorme bergen met eten :X _O-
thanks, dacht dat die show al tijden gestopt was. Maar ik zie nu dat het in 2017 opeens weer begonnen is (na gecancelled te zijn in 2011).

even de schade inhalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Topicstarter
Nieuw programma:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QTYuaKMuPwaqdpc3NrQ6BZzJ/full.png

Britain's Best Home Cook.

Zijn niet heel veel afleveringen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dat programma de moeite waard @Anoniem: 19894 ?
Ik moet eerst nog 3 seizoenen man v food na jouw tip gaan bekijken, wat een ellende :D

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 16-06-2018 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 738905 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:35:
Is dat programma de moeite waard @Anoniem: 19894 ?
Ik moet eerst nog 3 seizoenen man v food na jouw tip gaan bekijken, wat een ellende :D
Het volgt ongeveer hetzelfde uh.. recept.. als The Great British Bake Off.
Leuke Engelse humor ook :)

Alleen 1 probleem al zijn het maar 8 afleveringen..

Ze zijn bijna 1 uur per stuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

8 afleveringen van een uur is prima, ik kijk op ongeveer 0,5% van jouw snelheid volgens mij :P

Ik ga ze meepakken, probleem is wel dat ik vanaf maandag weer wat op dieet ga en dan zijn al die kookshows niet zo handig.

Ik heb net nog wel even wat man v food gekeken, moet wel even wennen dat Adam er niet meer is, maar die nieuwe man is ook wel ok. Seizoen 5 aflevering 1 heeft wel een geniale challenge, jammer dat we in Nederland eigenlijk niet van die eetchallenges hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:31
Pffffff.....weer een nieuw record in Masterchef Australia

spoiler:
2e pin, really??!?! :D

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Chief schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 02:11:
Pffffff.....weer een nieuw record in Masterchef Australia

spoiler:
2e pin, really??!?! :D
spoiler:
Hopelijk niet meteen weer kwijt bij een elimination, zal niet de eerste keer zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:19

Wish

ingwell

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:12:
[...]

spoiler:
Hopelijk niet meteen weer kwijt bij een elimination, zal niet de eerste keer zijn :D
Of meteen weer een nieuw record zetten:
spoiler:
Eigenwijs zijn, niet inzetten en vervolgens met 2 pins een Loki doen - eliminated!

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh man, wat is die man toch goed, ik hoop echt dat hij gaat winnen, al vanaf de 1e aflevering dit seizoen mijn favoriet, al vond ik Loki ook leuk.

Volgens mij is dit de beste deelnemer van de afgelopen seizoenen, wat een kennis heeft hij. Alles wat in de spoilers staat is gewoon een prestatie die ongezien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Voor mij is Reese op dit moment favoriet voor de titel. Hij is erg allround in zowel sweet als savory. Sashi lijkt meer moeite te hebben met sweet.

Is er een seizoen geweest met zoveel immunity pins? Volgens mij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sweet gaat inderdaad een probleem worden: volgende week is het sweet week. Maar als ik hem was zou ik gewoon een pin inzetten als hij op moet voor eliminatie en geen probleem :P
Maar we gaan het zien, waarschijnlijk komt er weer een mega lastig toetje aan wat gemaakt moet worden zoals die death planet laatste keer die je kapot moest laten vallen.

Aflevering 34 vond ik erg leuk, oude bekenden terug en een verrassend leuke ontknoping.

Toch jammer dat deze show maar 1 keer per jaar een maand of twee te zien is, van mij mag hij wel 2 keer per jaar op tv (lente / herfst). En het aantal pinnen dit seizoen is wel erg hoog, het is erg erg lastig om uberhaupt 1 pin te winnen, dat lukt amper en nu zitten er echt goede kandidaten tussen, als thuiskok een professional verslaan, dat is echt niet eenvoudig.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 21-06-2018 23:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
The Dark Lord is back!

Adriano Zumbo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Jeetje, Aldo eruit. Die zag ik niet aankomen. Sweet week is niet mijn favoriet maar de aankondiging van "the Dark Lord" maakte veel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zumbo, my god. Vanavond gelijk kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2 posts van mijzelf onder elkaar, niet helemaal de bedoeling, maar het is een week later... dus maar een nieuwe post:

Aflevering 40 van masterchef is fantastisch, ik vind dit tot nu toe de leukste aflevering. Echt genieten, toffe aflevering en leuke challenges. Top!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Ze worden echt steengoed en elke eliminatieronde is toch wel erg spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Eekhoorntjesbrood en karamel, aparte combinatie, maar blijkbaar wel goed gelukt :o :D
Caramel Porcini Mousse Balls with Fried Enoki

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 09-07-2018 13:23 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish

Wish

ingwell

Gisteren in de cook-off mijn drie favorieten naar de elimination :'(
spoiler:
Jess, Kahn, Reece

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Morgen gaat spannend worden in de laatste cook-off voor de Superpower

spoiler:
Chloe vs Sashi :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/juEqVljbw4pB8PzgRwL30ZLq/full.png

Nou veel succes met nabouwen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
En dan drie in 2.5u he!

Tering, de elimination challenge van deze week. Ziek!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chief schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 03:58:
En dan drie in 2.5u he!

Tering, de elimination challenge van deze week. Ziek!!
Was wel erg challenging. Lijkt me echt bizar om zo te moeten koken.

spoiler:
Wat me op viel, bij vrijwel elke elimination challenge waarbij een deelnemer het erg goed doet wordt dat wel naar voren gebracht, zo van 'dish of the day' , 'xx nailed it' maar deze keer niet. Jess had het gewoon vrijwel perfect en het is zo van "Samira, you're going home" en dat was het. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Er waren best wel clues maar dan nog, echt superknap van de deelnemers en ook wel weer een nieuwe bijzondere challenge! Als ik daar had gestaan had ik gezegd: bekijk het ff!

spoiler:
Ja, eens. Dit ging wel heeeeeeel rap. Ze zeiden iets onder de mom "dat het zelden zo duidelijk was wie het minst had gekookt" maar ik vond het wel jammer. Ik denk dat Jess die egoboost echt wel had kunnen gebruiken. Ze is nog superjong en dan is het moeilijk om met tegenslagen om te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit seizoen wel moeite heb met de show... Er zitten duidelijk favorieten bij die niets mis lijken te kunnen doen... Zo ook met deze challenge

spoiler:
Ben laat 2 hele elementen weg waarbij de gel cubes met de thee toch wel cruciaal zijn. Samira had alle smaken op het bord liggen alleen was de panacotta niet goed gezet. Toch mocht ze naar huis...

Zo was het een tijd terug ook al met die Lammington die Ben maakte. Ding zag er niet uit en werd bekritiseerd maar Hoda mocht uiteindelijk toch naar huis...

Met Chloe hetzelfde verhaal heeft echt al gedrochten gemaakt maar blijft er constant in.

Zonde dat de jury leden zo'n voorkeur lijken te hebben voor bepaalde mensen...

Ik hoop dat Sashi/Reece of Jess winnen in ieder geval die verdienen het nog het meest van de overgbleven groep

[edit]

Dan nog te bedenken hoe sommigen tips krijgen wat wel niet te doen

spoiler:
Zoals Samira niet verteld werd dat de combo blue cheese/ansjovis niet werkt maar Chloe wel werd verteld dat gember siroop en mierikswortel niet samen gaan

en sommigen worden lijkt het wel express aan het twijfelen gebracht terwijl het gewoon prima was wat ze deden: zie wederom Samira die aan de twijfel werd gebracht over de smaken en dus blue cheese ging gebruiken

[ Voor 21% gewijzigd door Jaguar645 op 18-07-2018 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de spoilertags heren! Ik loop een week achter en wilde even zien wat er nu allemaal gepost wordt, maar dat moet ik eigenlijk niet doen als ik achterloop, maar gelukkig niks aan het handje doordat jullie er zo goed mee omgaan! Top hoor!

en nu ben ik hier pas terug als ik de resterende 5 of 6 afleveringen gezien heb, door al dit mooie weer zit ik wat minder achter de tv de laatste tijd. Lijkt verdorie wel of we in Australië wonen met dit weer :D

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 19-07-2018 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Jaguar645 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:21:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit seizoen wel moeite heb met de show... Er zitten duidelijk favorieten bij die niets mis lijken te kunnen doen... Zo ook met deze challenge

spoiler:
Ben laat 2 hele elementen weg waarbij de gel cubes met de thee toch wel cruciaal zijn. Samira had alle smaken op het bord liggen alleen was de panacotta niet goed gezet. Toch mocht ze naar huis...

Zo was het een tijd terug ook al met die Lammington die Ben maakte. Ding zag er niet uit en werd bekritiseerd maar Hoda mocht uiteindelijk toch naar huis...

Met Chloe hetzelfde verhaal heeft echt al gedrochten gemaakt maar blijft er constant in.

Zonde dat de jury leden zo'n voorkeur lijken te hebben voor bepaalde mensen...

Ik hoop dat Sashi/Reece of Jess winnen in ieder geval die verdienen het nog het meest van de overgbleven groep

[edit]

Dan nog te bedenken hoe sommigen tips krijgen wat wel niet te doen

spoiler:
Zoals Samira niet verteld werd dat de combo blue cheese/ansjovis niet werkt maar Chloe wel werd verteld dat gember siroop en mierikswortel niet samen gaan

en sommigen worden lijkt het wel express aan het twijfelen gebracht terwijl het gewoon prima was wat ze deden: zie wederom Samira die aan de twijfel werd gebracht over de smaken en dus blue cheese ging gebruiken
Ik weet niet of ik het met je eens ben wat betreft favorieten maar goed, dat je die indruk krijgt vind ik ook weer niet raar. De juryleden zijn en blijven mensen en dat ze een voorkeur zouden kunnen hebben, misschien is dat wel waar. Zou wel jammer zijn.

Volgende week finals week! Jeetje wat vliegt de tijd. Allemaal toppers.

spoiler:
Ik ben fan van Jess om dat het zo'n spring in het veld is maar Reese vond ik persoonlijk de sterkste. Die ligt er nu enigzins verrassend uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chief schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 02:06:
[...]

Ik weet niet of ik het met je eens ben wat betreft favorieten maar goed, dat je die indruk krijgt vind ik ook weer niet raar. De juryleden zijn en blijven mensen en dat ze een voorkeur zouden kunnen hebben, misschien is dat wel waar. Zou wel jammer zijn.

Volgende week finals week! Jeetje wat vliegt de tijd. Allemaal toppers.
spoiler:
Die elimination had ik niet verwacht. En ook wel beetje zuur. Dan krijg je feta voor geschoteld, en de volgende persoon krijgt banaan. Pakte de jury die cubes nou random?

Gezien zijn track record lijkt Sashi dit toch wel te moeten winnen. Alhoewel mijn favorieten toch Khanh en Jess zijn.
Sashi is gewoon zo aardig en overall good guy dat ik hem om een of andere vreemde reden niet mag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Kenzi schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 07:30:
[...]

spoiler:
Die elimination had ik niet verwacht. En ook wel beetje zuur. Dan krijg je feta voor geschoteld, en de volgende persoon krijgt banaan. Pakte de jury die cubes nou random?

Gezien zijn track record lijkt Sashi dit toch wel te moeten winnen. Alhoewel mijn favorieten toch Khanh en Jess zijn.
Sashi is gewoon zo aardig en overall good guy dat ik hem om een of andere vreemde reden niet mag :?
spoiler:
Ja! Wat waren mijn vrouw en ik zuur! Wat ik zo zag pakten ze de cubes in volgorde van tafel en aangezien ze niet van te voren weten wie als 1e,2e of 3e gaat lijkt het random maar het was: chocola, fetta, banaan. Ik bedoel, wtf!?

Idd, Sashi wordt belachelijk vaak gekozen in de top drie (mystery box), heeft 2x een pin gehaald (waarvan 1x best mazzel omdat die pro chef het zo slecht deed. Maar onze favorieten zijn idd onze Aziatische broeder en zuster..... LoL >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Dat was onverwacht en toch ook wel verwacht (ep 10x56 )

spoiler:
Sashi maakt een hoop fouten en verbrand zelfs het recept. Cloe maakt kleine foutjes. De jury zegt zelfs dat zijn vis "grainy" was, en dan op het einde "one dish the broth and the fish was just a little better and that was ... Sashi"...weet niet wat ik daar nu van moet denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Kenzi schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:47:
Dat was onverwacht en toch ook wel verwacht (ep 10x56 )

spoiler:
Sashi maakt een hoop fouten en verbrand zelfs het recept. Cloe maakt kleine foutjes. De jury zegt zelfs dat zijn vis "grainy" was, en dan op het einde "one dish the broth and the fish was just a little better and that was ... Sashi"...weet niet wat ik daar nu van moet denken
Ik probeer de conspiracy theory te negeren en het lukt mij ook wel

spoiler:
Sashi leent die verbande pagina van Jess dus daar had hij geen groot nadeel aan. Het commentaar van de jury op Cloe:
* de marron tartare was mushy en smaakte niet goed. Dat komt wrs doordat Cloe de yuzu te vroeg bij de marron had toegevoegd (andere twee voegden pas later de yuzu toe)
* Cloe had haar cahmpignongs niet ver genoeg door laten karamaliseren. Haar champignons zagen er witter uit dan bij andere twee waardoor haar consomme minder goed smaakte dan die van Sashi

That said, het blijven meningen van mensen die ontegenzeggelijk ook persoonlijke voorkeuren hebben. In hoeverre dat een rol speelt, dat durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:47
De producers van het programma hebben ook een grote vinger in de pap en kunnen daarmee ook de beslissingen van de juryleden "iets bijsturen" 👍🏼

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Counting Sheep
:o

* Raven doet recept via proxy bekijken.... :X

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 01-08-2018 11:51 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Raven schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:45:
[afbeelding]
:o

* Raven doet recept via proxy bekijken.... :X
Dat was weer typisch Heston *O* :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:Y , maar ze hebben het beide wel erg goed gedaan met die opdracht d:)b
En "highest score ever in a Masterchef finale" :o

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 01-08-2018 14:24 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Raven schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:24:
[...]

:Y , maar ze hebben het beide wel erg goed gedaan met die opdracht d:)b
En "highest score ever in a Masterchef finale" :o
84 ingrediënten ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The horror, maar dat kun je verwachten met een chef als hij :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Het was weer een mooi seizoen! Finale was beetje anti-climax maar Heston en zijn creatie maakte veel goed :) Kijk weer uit naar volgend seizoen! Jammer dat er maar 1 seizoen/jaar is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven doet The Zimmern List S02E01 Memphis kijken :)

Zei hij nou dat het vet getransporteerd werd met bewapende bewaking? :o

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor wie kokende koters wil zien, Masterchef Junior S7 is begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish

Wish

ingwell

Vanavond eerste aflevering van Masterchef Australia 2019!
https://tvtonight.com.au/...sterchef-australia-8.html
10 has now confirmed Season 11 of MasterChef Australia will kick off Monday April 29.

That will pit it against night 2 of Lego Masters, from the same producers Endemol Shine, while Seven is yet to confirm the launch date of House Rules (tipped for Sunday 28th).

Guest chefs this season include Nigella Lawson, Rick Stein, Clare Smyth, Yotam Ottolenghi, Curtis Stone and Maggie Beer while former contestants Poh Ling Yeow, Billie McKay and Matt Sinclair are back as mentors.

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven is die nu aan het kijken :D, kwam vanmiddag tegen 1400 al binnen hier zie ik net, leuk die tijdzones :P

Masterchef Australia S11E01"Take a good hard look because this is when the suits still fit" _O-

[ Voor 93% gewijzigd door Raven op 29-04-2019 17:57 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Hey yes! Mooi. Thanks for the heads up guys!

Hmmm bestandjes van maar 600 MB. Maar beter dan niets!

[ Voor 39% gewijzigd door KnoxNL op 29-04-2019 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
KnoxNL schreef op maandag 29 april 2019 @ 18:20:
Hey yes! Mooi. Thanks for the heads up guys!

Hmmm bestandjes van maar 600 MB. Maar beter dan niets!
Hoezo? 1,6GB hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Woops!! Helemaal vergeten :F !! Yessss, nieuwe Masterchef Australia oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:35

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik vraag me wel eens af waarom er toch zoveel Australische kook programma's zijn, op 24Kitchen wordt je er ook helemaal mee dood gegooid. Krijg ondertussen een beetje de kriebels van al dat Todai ipv Today en Heya ipv Here... ;)

Een keertje een Franse of Italiaanse serie zou een mooie afwisseling zijn om maar wat te noemen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"Uhm, you might have broken George" _O-

Wat reageert die toch op peper zeg :X , hoeveel keukenpapier heeft die wel niet nodig om het zweet weg te krijgen :P

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chief
Raven schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:46:

Wat reageert die toch op peper zeg :X , hoeveel keukenpapier heeft die wel niet nodig om het zweet weg te krijgen :P
Geniaal :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Raven schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:46:

Leek wel of ie net uit een zwembad kwam _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:Y
Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:02:
[...]

Leek wel of ie net uit een zwembad kwam _O-
Masterchef Australia S11E30
En dan te bedenken dat ie dat bij een klein beetje pittigheid al heeft :X

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zag ik Heston trouwens niet voorbij schieten in één van de promo's?

Hmm.. Dat gaat leuk worden dan _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jup :D

@Anoniem: 19894 Over hem gesproken, laatst kwam
weer voorbij hier _/-\o_

[ Voor 94% gewijzigd door Raven op 11-06-2019 19:37 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:31:
Zag ik Heston trouwens niet voorbij schieten in één van de promo's?

Hmm.. Dat gaat leuk worden dan _O-
Yep! Altijd leuk als die de show in komt.
Overigens, dit jaar geen Shannon, weet iemand de reden daarvan? Nou is die in 2018 een paar keer negatief in het nieuws geweest van wat ik heb vernomen. Zou dat het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja die staat bij mij op de NAS, echt geweldig _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Zoooooo, dat was weer een leuke aflevering van Masterchef AU hoor.

Lijkt het zo of hebben de heren een lichte voorkeur voor de blondjes dit seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 11:23
https://www.heraldsun.com...1af2c7d5bc1473f6aa4f5541f

Alle 3 de "judges" van Masterchef Australie stoppen er mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:| :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
George had zo te lezen extra salaris nodig om zijn medewerkers uit te betalen😜

Wel jammer hoor dat meteen Gary & Matt ook weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
spoiler:
go out with a bang in de finale. 3 tienen!!

Heb niet echt genoten van dit seizoen van Masterchef AU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Anoniem: 19894 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 06:58:
spoiler:
go out with a bang in de finale. 3 tienen!!

Heb niet echt genoten van dit seizoen van Masterchef AU.
Op een of andere manier ik ook niet..... :( Ik weet niet waarom. De judges waren gewoon zichzelf, ik vond het leuk dat bv Matt 1 vd mentoren was maar somehow was dit seizoen niet memorabel maar ik kan mijn vinger niet op de zere plek leggen.

Ik vind het dood-en doodzonde dat die drie stoppen. Zij maakten de show tot een succes maar zijn ook mede-verantwoordelijk voor de dalende aantal kijkers naar de show. Vanuit dat optiek kan ik mij voorstellen dat Ten niet even meer wilden betalen maar we zullen nooit weten wat er meer achter de schermen speelden.

Komt de show zelf wel met nieuw seizoen en nieuwe judges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heston heeft weer eens wat uitgezonden :D

Hestons Marvellous Menu Back to the Noughties
In this entertaining and emotionally powerful documentary, celebrated chef Heston Blumenthal takes his world-famous restaurant back to 2001 as restaurant critic Giles Coren challenges him - and staff past and present - to recreate an extraordinary tasting menu from a significant year for him and The Fat Duck. As he looks back to the past to prepare for the celebration, Heston unearths revealing truths about his life and career.

Heston and his contemporary team reassemble original staff members from 2001, eliciting joyful reunions, powerful reminiscences and hilarious attempts to recapture their glory days in the kitchen. Together, they recreate a delicious historic tasting menu for a unique one-off event using recipes and techniques of the time, revealing some of the processes and combinations of ingredients pioneered by Heston that went on to shake up the restaurant scene - and had an impact on kitchens at home too. The Fat Duck dining room and kitchen are redecorated overnight to reflect 2001 styles - and high-profile guests synonymous with the year, dressed in the styles of 2001, are served Heston’s innovative dishes.

As he looks back to the past and gathers together his old comrades and celebrities for the magical event, Heston realises some deeper relatable truths about his career, life path and bonds with others. He also rediscovers for all of us the power of looking back to the past to fuel perspectives on the present and future.

This nostalgia-packed programme interweaves the challenge of an ambitious event with moving insights into Heston's biography, alongside the wider cultural context of 2001, to reveal how Heston and his food has shaped and mirrored recent British history.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Andrew Zimmern is weer op de buis :)
In a new, five-episode series What’s Eating America, award-winning chef and TV personality Andrew Zimmern explores the most provocative social and political issues impacting voters through the lens of food. Sundays, 9PM on MSNBC.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Masterchef Australia S12 is begonnen, met een nieuwe jury
spoiler:
... en een hele boel bekende gezichten onder de deelnemers :o *O*

[ Voor 41% gewijzigd door Raven op 13-04-2020 18:39 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Erg leuk seizoen tot nu toe! Sowieso leuk om alle bekende gezichten terug te zien die net niet gewonnen hebben :P en weer Reynold toetjes! *O*

De nieuwe jury leden doen het voor mij ook wel leuk :) Toch hun eigen draai eraan geven zo. Leuk ook dat Gordon erbij was in week 1. Die mag vaker terugkomen want hij is een erg leuke/goede jury/leraar echt een enorm verschil ten opzichte van het volledig gescripte Masterchef USA :P

spoiler:
ik zag op twitter alleen voorbij komen dat Ben Ungerman kennelijk gearresteerd is en vroegtijdig de show heeft moeten verlaten :o toch wel benieuwd wat daar gebeurd is dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Ik heb tot nu toe wel alle afleveringen gezien. De nieuwe juryleden kan ik me wel overheen zetten al kun je je afvragen wat de kwalificaties zijn van de oud-kandidaat, en vind ik die dame bloedirritant.

Maar dat de oude kandidaten weer meedoen vind ik eigenlijk niks.

We zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol, Jess had een Homer momentje :P
(Ep 23, 24m0s)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het is maar goed dat George er niet meer is, damn, zoveel pepers :X
Afbeeldingslocatie: https://cdn.newsapi.com.au/image/v1/1fd7825299faf9dee1d09974a0345e89?width=650

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish

Wish

ingwell

Raven schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 15:33:
Het is maar goed dat George er niet meer is, damn, zoveel pepers :X
[Afbeelding]
Oeh - die moet ik nog kijken.

Overigens saillant detail - de plotseling verdwenen deelnemer uit Masterchef Australia (Ben) die de volgens de presentatoren "vanwege persoonlijke redenen" de show moest verlaten.... is (persoonlijk ;) ) gearresteerd vanwege dubieuze praktijken.

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Ik vind het erg slim van de makers om het seizoen te starten met oude, en vrij populaire, deelnemers en meteen Ramsey in week 1. Dat maakt het voor de kijkers wat makkelijker om de nieuwe jury te "accepteren".
Ik vermaak me prima met dit seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rachel Khoo is weer op de buis :)
Afbeeldingslocatie: https://eu1-prod-images.disco-api.com/2020/06/11/show-14506-538997122055091.jpg?f=jpg&p=true&w=1250&q=75

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nigella is weer op de buis :D

edit: "I feel like I'm eating gagh" :o :D

[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 10-11-2020 21:31 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rosanna "Nerdy Nummies" Pansino is sinds vandaag niet alleen op YouTube te vinden:
HBO Max Sets ‘Baketopia’ Premiere Date (TV News Roundup)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wish

Wish

ingwell

Yay - eindelijk de datum voor S13 van Masterchef Australia!
Grab your aprons because MasterChef Australia season 13 will air on Channel Ten on Tuesday, 20 April at 7.30pm.
https://www.newidea.com.a...tralia-2021-premiere-date

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Inmiddels is de 1e ep van het nieuwe seizoen te vinden :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Had helemaal niet door dat het weer ging starten, leuk!

Even snel gepeaked en zag ook dat Melissa Leong gewoon weer judge is *O* was namelijk niet helemaal zeker of ze wel terug zou komen dus positieve verrassing voor mij iig aangezien ik haar toch wel de beste van de 3 judges vond vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Damn, die paddenstoel rond 29m :o

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Masterchef Australia seizoen 14 is begonnen :D

Oscar Wilde

Pagina: 1 2 3 Laatste