Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
MPW en Matt hebben een fittie en zijn niet echt goede vrienden meer kennelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:55
Ahh dat is jammer. Hoewel het ook grotendeels het "show element" is wat hij bracht is het toch wel een held.

Ik vergeet nooit meer de uien-snijd challenge en het meekoken met Marco. Geniaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Je mist twee dagen en dan gebeurd dit. Jammer van Sarah.
Ben moet het teveel van zijn ijs hebben imho dus gok ook op Karlie of Tamara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
YIKES! Het toetje die Ben moet maken.. 105 stappen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
ik ga nooit een Heston recept proberen te maken :P Zag er wel verdomd lekker uit allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:09:
YIKES! Het toetje die Ben moet maken.. 105 stappen! 8)7
:X

Afbeeldingslocatie: https://feastwisely.files.wordpress.com/2015/12/img_6388.jpg

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Je kunt wel een heston recept maken wat ook erg goed werkt kan ik uit ervaring vertellen:

http://www.sbs.com.au/foo...thals-triple-cooked-chips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Masterchef Australia:

spoiler:
Tamtam is gone -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/masterchef.australia.s09e60.jpg _O-

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
spoiler: Halve finale Masterchef AU
Oh NOES Karlie wat doe je mij aan!! :/ -O- ;w

Nou dan moet Ben maar winnen ook! :)F

Op naar de finale, al met al is dit seizoen voorbijgevlogen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeronimo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:21
Bij het intro zag je Ben nog even met een Ajax Ziggo shirt aan. Hij is trots op zijn roots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Toch vond ik dit seizoen beduidend minder.

Het lijkt of ze minder uitstapjes gemaakt hebben naar farms/productleveranciers/steden (afgezien van Japan) en minder chefs over de vloer gehad hebben die ook daadwerkelijk gekookt hebben/hun skills hebben laten zien. En de verhouding zoet/hartig begint ook steeds meer mank te lopen.

Dat, of vorig seizoen was absurd goed en ik ben verwend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: https://iprx.ten.com.au/ImageHandler.ashx?f=jpg&u=%2F%2Fimages.tenplay.com.au%2F%7E%2Fmedia%2FRecipes%2FImported+Images%2F9%2F4009-9F219338.jpg
106 stappen in 6 uur :X

Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/masterchef.australia.s09e62-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/masterchef.australia.s09e62-2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/masterchef.australia.s09e62-3.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 25-07-2017 11:16 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

_O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:42
@Verwijderd lekkere meid, hoor. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Jammer dat AU is afgelopen, US boeit me echt niet helaas dus weer wachten op een andere kookshow.
spoiler:
Had wel gehoopt dat Ben zou winnen, ook wel top dat hij gewoon door ging koken terwijl zijn vinger werd verpakt

Die oma van Ben had wel een duidelijk NL accent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Owwwwkkkkk, had wat vertraging om de finale te kijken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het weer een erg leuk seizoen vond maar dat ik voor het eerst een bijsmaak heb als gevolg van de winnaar/winnares

spoiler:
Diana is IMHO de betere kok van de twee, daar ben ik het mee eens. Echter, het resultaat van de laatste van de drie rondes leek rigged. Ben kreeg beduidend betere commentaar dan Diana en toch wint Diana uiteindelijk met, jawel, 1 punt verschil. Nou kan ik wel begrijpen dat ze geen gelijkspel willen maar als dat zo is dan is dat zo zou ik zeggen. Daarnaast zou het imho niet meegerekend mogen worden hoe goed de kandidaten het in het verleden hadden gedaan want dan zou je eigenlijk iedere ronde punten moeten geven en meetellen en niet alleen de finaledag.

Anyway, zeer onder de indruk hoe de kandidaten zich ontwikkeld hebben en ja: het NL accent van de oma van Ben was dikke humor :D

/edit Wat ik me afvraag is of het publiek ook echt 6u lang daarboven blijft staan of in de tussentijd ook even gaat zitten enzo laat staan de hele dag. Lijkt mij best zwaar om zo'n hele dag toe te kijken.
Overigens, je moet toch compleet pannegaar zijn na zo'n finaledag als kandidaat? Kolere wat een beproeving......

[ Voor 15% gewijzigd door Chief op 27-07-2017 03:15 ]

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
In NL zal Net 5 vanaf 28 augustus seizoen 9 uitzenden van maandag tm donderdag rond 1930!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ja maar ik ga hem dus niet 2x kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

RiCk schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 05:26:
In NL zal Net 5 vanaf 28 augustus seizoen 9 uitzenden van maandag tm donderdag rond 1930!
Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen :+ , gaan ze bij dit seizoen ook stukken uit de uitzendingen snijden zoals bij voorgaande seizoenen omdat het anders niet in het uitzendschema past?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Andrew Zimmern is weer op de buis :) : Bizarre Foods S18E01 Cowboy Life In Texas

http://www.travelchannel....odes/cowboy-life-in-texas
Andrew Zimmern saddles up for life as a Texas cowboy. From barbacoa made with the centuries-old traditions of vaqueros to fried and funky snacks at the rodeo, Andrew eats farm-fresh, meaty cuisine.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sinds vorige week kijk ik naar The Great British Bake Off. Leuke presentatie, goede juryleden en fijne kandidaten. Eigenlijk klopt het hele plaatje. Vanavond is de finale van seizoen 14 uitgezonden bij Omroep Max. Die moet ik nog zien. Maar o, wat is dit toch eigenlijk een fijn programma. :) Heel Holland Bakt is de Nederlandse versie van dit programma. Dat programma heb ik echter nog nooit bekeken.

En als je dan kijkt wat sommige "bakers" weten te fabriceren. Petje af.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik heb wel eens een aflevering gezsien, ook van de nl versie. Prettig programma inderdaad.

Voor mij hield het vrij snel op omdat ik niks om bakken geef, maar het concept is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Great British Menu was ook een leuk programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:11:
Great British Menu was ook een leuk programma :)
+1

Dat was tof!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marco Pierre White heeft ook weer een nieuw kookprogramma: Hells Kitchen Australia.

Schijnt niet echt super ontvangen te worden.

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Vreemd, nu seizoen 5 (2014) van The Great British Bake Off afgerond is, gaat Omroep Max vrolijk verder met seizoen 7 (2016).

• KnoxNL
Verwijderd schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:55:
Marco Pierre White heeft ook weer een nieuw kookprogramma: Hells Kitchen Australia.

Snap ik, het gaat om celebrities die voor een goed doel geld kunnen winnen door hun deelname.

Helemaal geen mensen met een echte passie voor het vak van chef of wat dan ook dus.

Een beetje popie jopie op tv doen onder het mom van het goede doel.

Celebrities:

David Oldfield One Nation co-founder Participating
Debra Lawrance Actress Participating
Gary "Gaz" Beadle Geordie Shore star Participating
Issa Schultz The Chase Australia chaser Participating
Jess Fox Olympian Participating
Lincoln Lewis Actor Participating
Pettifleur Berenger Real Housewives of Melbourne star Participating
Sam Frost The Bachelorette star & radio presenter Participating
Willie Mason Former NRL player Participating
Candice Warner Former Ironwoman Eliminated (week 1)

geordie shore, real housewives, bachelorette....

Pleur toch een eind op man ;w

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:47

Wish

ingwell

Toevallig gisteren de eerste aflevering zitten kijken van Hells Kitchen AU met MPW. Argh. Dat is geen kookshow. De meeste deelnemers kunnen niet eens een ei-gerecht verzinnen, laat staan goed uitvoeren. In de service challenge is alles al voorgekookt en hoeven alleen nog maar de plating te doen, eventueel na opwarming...
Niet mijn ding.

No drama

Verwijderd

Topicstarter
Die serie is echt een soap ja :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Wish schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:02:
Toevallig gisteren de eerste aflevering zitten kijken van Hells Kitchen AU met MPW. Argh. Dat is geen kookshow. De meeste deelnemers kunnen niet eens een ei-gerecht verzinnen, laat staan goed uitvoeren. In de service challenge is alles al voorgekookt en hoeven alleen nog maar de plating te doen, eventueel na opwarming...
Niet mijn ding.
Net voor de lol ook even opgezet.

Serieus die kerel van Geordie Shore erin? |:(

Edit: Zijn dus geen hobbykoks maar allemaal media figuren zonder basis..

[ Voor 6% gewijzigd door Skimovic op 14-08-2017 02:07 ]

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
zie dus mijn post iets naar boven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:33
Hmm grappig topic! Zag een tijdje terug in het vliegtuig hestond recipe for love(aanrader). Weet iemand of dit onderdeel van een serie was?

En waarom heb ik nog niets gehoord over masterchef Nederland:(

[ Voor 20% gewijzigd door Snowhite0901 op 14-08-2017 07:50 ]

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish

Wish

ingwell

Snowhite0901 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 07:46:
Hmm grappig topic! Zag een tijdje terug in het vliegtuig hestond recipe for love(aanrader). Weet iemand of dit onderdeel van een serie was?

En waarom heb ik nog niets gehoord over masterchef Nederland:(
http://www.channel4.com/p...or-romance/episode-guide/

Ik moest even zoeken want je post was... eh anders? Hestond zei me niet zo veel :)

Zo te zien dus voorlopig 1 aflevering.

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
Wish schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:29:
[...]

http://www.channel4.com/p...or-romance/episode-guide/

Ik moest even zoeken want je post was... eh anders? Hestond zei me niet zo veel :)

Zo te zien dus voorlopig 1 aflevering.
Thx! Iets met typen op een telefoon. Anyways, is een aanrader, echt op Heston zijn eigen wijze gekookt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het nieuwe seizoen van Masterchef Australia is vandaag op Net5 begonnen, overigens zonder te beginnen met de special, dus die is blijkbaar niet in NL beschikbaar...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zondag 3 september begint Heel Holland Bakt weer. Nadat ik verslingerd ben geraakt aan The Great British Bake Off, ga ik de Nederlandse variant ook maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:55:

Omdat men die kookshows moe is? Ik vind dat als je de geschiedenis van MPW een beetje kent , en je wilt dolgraag iets over koken leren je eerder naar hem moet kijken dan een Jamie Oliver, je weet wel die altijd met olie sprenkelende en slissende kok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stroepwaffels bij de Great British bake-off :D

Best tricky die dingen :9 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bizarre Foods Delicious.Destinations S6 is begonnen :) , Mississippi Delta

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Remi Meen uit Delden in nieuw RTL-programma dat de beste chocolatier van ons land zoekt (zie link voor filmpje)
Hij hoort volgens RTL 4 nu al bij de tien beste chocolatiers van ons land: Remi Meen uit Delden.

Vanaf volgende week is hij te zien in een nieuw tv-programma waarin de beste chocoladekunstenaar van Nederland wordt gezocht: De Chocoladeshow.

'Begonnen als grapje'
"Het is een beetje begonnen als grapje", vertelt Meen. "Mijn idee was gewoon om een hele gave ervaring op te doen en heel veel te leren."

"Eigenlijk ging ik niet voor de winst, maar nou ik eenmaal meedoe wil ook steeds verder komen en misschien zelfs wel winnen."

Heel Holland Bakt
Het programma, dat 5 november voor het eerst te zien is, is eigenlijk een soort Heel Holland Bakt, maar dan met chocolade.

"Je kunt het wel een beetje vergelijken met Heel Holland Bakt, maar de programmamakers willen dat eigenlijk niet", legt Meen uit.

Niveau ligt hoog
"Het zijn eigenlijk allemaal professionals die meedoen. Het niveau ligt dus wel een stukje hoger."

Het werk met brood, banket en chocolade is Remi met de paplepel ingegoten. Zijn ouders hebben een bakkerij, patisserie en chocolaterie in Delden.

Trots
Vader Jan Meen, chocolatier, is maar wat trots op het tv-debuut van zijn zoon: "Bijzonder. Dit is helemaal geweldig natuurlijk", vertelt hij. "Hij komt door de screening heen, zit in de uitzending en als je ziet wat hij de laatste weken allemaal geleerd heeft... Dat is gewoon fantastisch. Hij groeit bijzonder."

En of Remi nou uiteindelijk wint of niet, zijn deelname aan het programma heeft nu al veel opgeleverd.

Wie leert wie?
"Eigenlijk was het tot nu toe dat mijn vader mij allemaal dingen leerde", vertelt Remi. "Maar straks is het misschien wel andersom."
Afbeeldingslocatie: https://img.rtvoost.nl/videostills/itemsmedia/265401.jpg
Nog meer beeldmateriaal: http://www.chocoladeatelierdemeester.nl/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNPXvP5WAAEwpYc.jpg:large:D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oehoe, Nigella, lekker ding damn damn

Ze kan ook heerlijk koken, maar ik mis meestal de helft als ik naar haar kijk, ik leg steeds de focus op bepaalde lichaamsdelen en hoor niet meer wat ze doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

A little reminder that the Christmas Special of At My Table is on tomorrow, Monday 11th, at 8pm (note, not 8.30) on BBC Two
Afbeeldingslocatie: https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/24862512_10155925970887480_7299989782261034256_n.jpg?oh=f970a3c54bf6ded21688262357c60814&oe=5ACBB964
Eens kijken wat voor lekkernijen ze gaat maken O-)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Masterchef Junior (US) S06E01 en E02 zijn er :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat een drama bij My Kitchen Rules _O- :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daar is het toch altijd een drama? Ik kijk het zo nu en dan wel eens op Net5 en het komt vaak genoeg voor dat ik mij afvraag waarom het koppel zich voor dat programma heeft aangemeld :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik heb eigenlijk nog niets gehoord over een nieuw seizoen masterchef AU... Het is toch ongeveer de tijd van het jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
nu wel begonnen masterchef nederland 2018 op net5

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raven schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:17:
Daar is het toch altijd een drama? Ik kijk het zo nu en dan wel eens op Net5 en het komt vaak genoeg voor dat ik mij afvraag waarom het koppel zich voor dat programma heeft aangemeld :P
Dit keer is een team weggestuurd na een hoog opgelopen ruzie _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Njay schreef op donderdag 19 april 2018 @ 14:04:
nu wel begonnen masterchef nederland 2018 op net5
het zou woensdag beginnen, maar kennelijk donderdag dus.
hoeveel afleveringen zijn er nu geweest? 1 toch? Of 2?

Ik zal vanavond even inhalen met ziggo go
KnoxNL schreef op woensdag 18 april 2018 @ 21:03:
Ik heb eigenlijk nog niets gehoord over een nieuw seizoen masterchef AU... Het is toch ongeveer de tijd van het jaar?
1 mei volgens mij? die ga ik zeker gelijk bekijken, elke dag. Ik liep vorige keer zover achter dat het niet meer leuk was.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2018 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2018 @ 18:42:
[...]

het zou woensdag beginnen, maar kennelijk donderdag dus.
hoeveel afleveringen zijn er nu geweest? 1 toch? Of 2?

...
2 inmiddels.

https://www.net5.nl/programmas/masterchef-nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2018 @ 18:41:
[...]

Dit keer is een team weggestuurd na een hoog opgelopen ruzie _O-
Ik had het over het niveau van koken, maar dat is inderdaad ook een puntje :+

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7yNnIObBQt8P7MMfMAAOaQdg/full.png

Masterchef Junior blijft leuk :D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish

Wish

ingwell

KnoxNL schreef op woensdag 18 april 2018 @ 21:03:
Als ik het (magere) artikel mag geloven: 7 mei.
Wikipedia: MasterChef Australia (series 10)

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Hmmm ik ben benieuwd, ik heb er in ieder geval zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

https://twitter.com/masterchefau/status/989232595207708672
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dbp1zLwVAAE-GYi.jpg:large
It's official: the tenth season of #MasterChefAU will begin 7.30 AEST Monday 7 May 🍽 🎉

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf 8 mei dus genieten, of 7 mei in de avond, ben even kwijt hoe het met dat tijdsverschil met Australie zit, maar het gaat weer genieten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Masterchef Australia S10 is vanmiddag begonnen zie ik net :) , morgen de 1e ep maar eens kijken.

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 07-05-2018 19:50 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prins Charles in masterchef australia :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De schreeuwlelijk komt ook langs :P en de nachtmerrie(?) van alle deelnemers ook :D

[ Voor 40% gewijzigd door Raven op 08-05-2018 09:04 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Oehhh zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
Is het in nl ook te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Net5 is nog met het herhalen van S8/2016 bezig (gisteravond de ep met het reuzenrad), misschien dat S10 daarna begint? Heb overigens nog geen aankondiging gezien. Niet dat ik daarop ga wachten, Net5 snijdt er nog steeds stukken uit :/

[ Voor 48% gewijzigd door Raven op 08-05-2018 10:45 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie denken jullie dat het seizoen gaat winnen? Ik vermoed een goede kans voor die rockabilly / pinup meid, die kwam maar erg mager naar voren in aflevering 1, maar had wel een killergerecht dat een stuk beter eruit zag dan van de meeste anderen.

In iedergeval erg leuk dat er ook echte Italianen inzitten en wat meer nationaliteiten, gaat denk ik een leuk seizoen worden met veel topkoks erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Hoe kijken jullie Masterchef Australië dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
barrymossel schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 21:15:
Hoe kijken jullie Masterchef Australië dan?
Via via waar niet over gesproken kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 21:53:
[...]

Via via waar niet over gesproken kan worden.
Ah die. Teveel moeite voor een kookshow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

barrymossel schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 21:58:
[...]

Ah die. Teveel moeite voor een kookshow...
Welke moeite? Jaren terug een keer een RSS-filter voor aangemaakt, sindsdien niet meer naar omgekeken, 's middags komt het automagisch binnen O-)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er vanavond geen aflevering? Ik heb aflevering 4 niet gekregen en wil graag kijken nu.

Edit hij was laat, maar ik kijk nu, wel jammer dat de koelkasten van thuis zo fake zijn, zit je daar in een show voor wellicht 3 maand en de koelkast lijkt net gevuld met de weekboodschappen en toevallig zit er een hele zalm in. Een hele zalm van meerdere kilo’s, ik heb ook zalm thuis en ook wel zoveel, maar ingevroren na gerookt te zijn. Lijkt me niet dat zijn vriendin toevallig dacht: mijn vriend is er een tijd niet, laat ik een hele reuzezalm kopen...

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2018 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Tv = fake, vrijwel zonder uitzonderingen.

Hoe meer "reality", hoe erger het is.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ramsay hoeft zich vanaf 30 mei niet meer in te houden als het om zijn taalgebruik gaat :+ , dan zijn de volwassenen weer aan de beurt :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hilariteit om schransende Nigella bij Masterchef: 'Zo herkenbaar'
Afbeeldingslocatie: https://images3.persgroep.net/rcs/k2ZMTvP17D44UJrTQ7qd-zFm_e0/diocontent/123849851/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

Waar is Michael Winslow wanneer je 'm nodig hebt :P
"Hungry Diane?"

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, de AD had de episode eerder dan ik, hier kwam hij pas om middernacht binnen en dat bericht van de AD is al van 20.00.

Die redacteur zit usenet of zijn torrentprovider goed in de gaten te houden :P
Ik ga hem vanavond bekijken, ben nu zelf aan het koken in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 11:48:
lol, de AD had de episode eerder dan ik, hier kwam hij pas om middernacht binnen en dat bericht van de AD is al van 20.00.

Same here :P , het RSS-filter pikte 'm om 2330 op.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 11:48:

Kun je meteen ep 11 meepakken die staat ook al in de startblokken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:31:
Kun je meteen ep 11 meepakken die staat ook al in de startblokken _O-
Ze komen hier nu allemaal rond middernacht binnen, maar ik vind het wel best. Net aflevering 11 gekeken, wat een top aflevering, denk één van de mooiste cookoffs sinds tijden, echt heerlijk om te zien. Wel jammer dat nu net deze meid eruit ging en niet de meid die ik net wat minder leuk vind (de middelste bij de uitslag).

En wat is de meid die het het beste deed in deze aflevering toch leuk om te bekijken, die kadetjes van haar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Echt zin in Gordon Ramsay week bij Masterchef Australia (vanaf a.s. zondag) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

13 hechtingen, yikes :|

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

13 hechtingen is niet niks maar waarom dan de hele arm in een sling? :? En hij heeft mazzel dat het weekend er tussen zit zodat ie na het weekend weer mee kan doen (er van uitgaande dat de opnames qua tijd-framegelijklopen met de uitzendingen)

Vond de 2de ronde wel een beetje flauw. Je scoort slecht waarschijnlijk omdat je niet zo goed bent in desserts, en wat mag je dan gaan maken met die ingredienten die je niet kende / gemist heb, een dessert :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Misschien zitten de hechtingen op zo'n plek dat een verkeerde beweging al genoeg is om ze te laten knappen of zo? Geen kenner op dat gebied :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sla meestal de kookwedstrijden tussen 2 teams over omdat ik dat niet zo boeiend vind, maar deze ga ik toch nog even bekijken :P

Ik zie dat de elimination challenge en de masterclass van Nigella er ook is inmiddels (hier bij mij thuis). Vanavond even lekker het weekeinde inluiden met deze leuke show.En dan vanaf zondag weer een nieuwe week: de Gordon Ramsay week. Ben benieuwd. Nigella vond ik tot nu toe wel redelijk ok, vooral haar chocoladetoetjeswedstrijd was heerlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2018 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Eens kijken hoe ze bij AU-tv met Ramsay's taalgebruik omgaan :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raven schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:48:
Eens kijken hoe ze bij AU-tv met Ramsay's taalgebruik omgaan :P
Hij is redelijk braaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:Y , al hoorde ik wel een keer wat gebeep :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat gescheld is gewoon een gimmick, net dat als bijvoorbeeld piet paulusma heel slungelig overkomt en in het echt een vrouwenverslinder is die iedereen onder de tafel drinkt bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Blijkbaar moeten we nu omwegen gaan zoeken als we de recepten van Masterchef AU na willen lezen / zelf willen proberen :/Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/MasterchefAU-recepten.jpg

Ik gok dat dit met die nieuwe privacywetgeving te maken heeft van een paar dagen terug? Aangezien dit probleem er voorheen niet was.

Heb inmiddels al wel een proxy gevonden :)

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 29-05-2018 10:18 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:13:
dat gescheld is gewoon een gimmick, net dat als bijvoorbeeld piet paulusma heel slungelig overkomt en in het echt een vrouwenverslinder is die iedereen onder de tafel drinkt bijvoorbeeld.
We zullen zien vanavond: Team challenge met Ramsey running the pass en in die rol is hij denk ik heel dicht bij zichzelf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Chief schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 02:55:
[...]

We zullen zien vanavond: Team challenge met Ramsey running the pass en in die rol is hij denk ik heel dicht bij zichzelf >:)
Was een lekkere chaos >:) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chief schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 02:55:
Oh boy, ik zie het al voor me, daar kan hij inderdaad flink los gaan.

Straks maar even wat afleveringen kijken, had het zo druk dat ik er al 4 achterloop en ik ga de schade inhalen, als je teveel achterop raakt haal je het amper in omdat ze ook zo lang duren allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:07:
[...]

Oh boy, ik zie het al voor me, daar kan hij inderdaad flink los gaan.

Straks maar even wat afleveringen kijken, had het zo druk dat ik er al 4 achterloop en ik ga de schade inhalen, als je teveel achterop raakt haal je het amper in omdat ze ook zo lang duren allemaal.
Het varieert van 45 - 80 minuten, afhankelijk van de opdrachten/challenges. Van mij mogen ze een aantal wel aan elkaar plakken (immunity en elimination challenge bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Ik vind de lengte eigenlijk prima maar dat is persoonlijk. De team challenge was in ieder geval een erg leuke aflevering :D
Yea, ik vond het een erg leuke aflevering.

[ Voor 44% gewijzigd door Chief op 31-05-2018 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Inderdaad leuke aflevering.

"what do you want, an email?" _/-\o_

Alleen over dat pork-fat "you can't eat that!", hier denken ze daar toch echt anders over. Dat laagje vet is juist het lekkerste gedeelte in een goede dongporou of hongshaorou. :9

[ Voor 29% gewijzigd door Kenzi op 31-05-2018 04:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:24:
[...]

Het varieert van 45 - 80 minuten, afhankelijk van de opdrachten/challenges. Van mij mogen ze een aantal wel aan elkaar plakken (immunity en elimination challenge bijvoorbeeld).
Tot je het op Net5 gaat kijken, daar zitten ze er nog steeds stukken uit te snijden :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Man VS. Food is ook alweer begonnen, blijft geinig te zien die enorme bergen met eten :X _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het kan zijn dat ik niet goed wakker ben, maar werd er in ep26 nou gezegd dat er een 3d-printer kwam kijken bij het gerecht?

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raven schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 08:36:
Het kan zijn dat ik niet goed wakker ben, maar werd er in ep26 nou gezegd dat er een 3d-printer kwam kijken bij het gerecht?
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Poh :D
Afbeeldingslocatie: https://iprx.ten.com.au/ImageHandler.ashx?f=jpg&u=https%3A%2F%2Fnetworkten-a.akamaihd.net%2Fnew%2F2199827728001%2F201806%2F124%2F2199827728001_5797758412001_5797408600001-vs.jpg%3FpubId%3D2199827728001%26videoId%3D5797408600001

Oscar Wilde

Pagina: 1 2 3 Laatste