Dank voor de melding! Dan kan ik eraan beginnen!Raven schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 08:52:
Voor degenen die deze volgen: Agatha All Along eindigt met 2 ep's achter elkaar.
Stukfruit schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 08:56:
Weer een weggrapje, somebody stop me!
offtopic:
Met of zonder groen masker van Loki?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Smokin'!Raven schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 09:06:
[...]
offtopic:
[ Voor 33% gewijzigd door Stukfruit op 31-10-2024 10:01 ]
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb nu tussendoor The Old Man op staan. Na één aflevering lijkt dat ook wel een blijver te zijn.
John Lithgow en Jeff Bridges in een rustige actieserie. Sign me up.
Dat zit wel Schnorr.
Ik vond seizoen 1 echt leuk, seizoen 2 daarentegen... Ik kan er nog niet inkomen op de 1 of andere manier.Stukfruit schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:42:
Ik heb nu tussendoor The Old Man op staan. Na één aflevering lijkt dat ook wel een blijver te zijn.
To dare is to do
Ik heb dat wel vaker de laatste tijd merk ik, komt voor mijn situatie omdat er dan net te lang tussen de seizoenen gezeten heeft. The Old Man heeft dat ook wat mij betreft.Slaapje schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:38:
[...]
Ik vond seizoen 1 echt leuk, seizoen 2 daarentegen... Ik kan er nog niet inkomen op de 1 of andere manier.
Seizoen 1 was wel tof maar geen echte hoogvlieger waarvan ik dan denk “ik moet het gelijk kijken als het uitkomt”
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Special Ops - Lioness is ook weer begonnen, gelijk 2 afleveringen met lekker veel actie.
Zoals Paris has fallen bijvoorbeeld. Prima afgerond seizoen, grote open deur naar een eventueel tweede seizoen. Perfect.mjl schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:39:
[...]
Seizoenen moeten dus meer een afgerond verhaal zijn ipv een open eind. Menig serie is zo al ingestoken (minimale cliffhangers). Maar iets als Evil waar al duidelijk was dat die niet door zou gaan eindigt erg ‘unsatisfying’.
Seizoen 1 van the diplomat heb ik van de week gekeken, en nu is seizoen 2 er zie ik

[ Voor 8% gewijzigd door sig69 op 31-10-2024 20:51 ]
De laatste aflevering van Paris has fallen komt dit weekend pas uit zover ik weet, dus weet je zeker dat je een afgerond seizoen hebt gezien?sig69 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 20:49:
[...]
Zoals Paris has fallen bijvoorbeeld. Prima afgerond seizoen, grote open deur naar een eventueel tweede seizoen. Perfect.
Seizoen 1 van the diplomat heb ik van de week gekeken, en nu is seizoen 2 er zie ik
There's no place like 127.0.0.1
Het zijn 8 afleveringen, dus ja.MatHack schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 22:14:
[...]
De laatste aflevering van Paris has fallen komt dit weekend pas uit zover ik weet, dus weet je zeker dat je een afgerond seizoen hebt gezien?
Voor de IMDB: Chucky (TV Series 2021–2024) liefhebbers, IMDB: Doc of Chucky (2024) is te vinden 
edit: "Duration: 4h55min", geen wonder dat die file zo groot is
(Bijna 19GB voor 1080p)
edit: "Duration: 4h55min", geen wonder dat die file zo groot is
[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 01-11-2024 19:39 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
The Diplomat is een top serie en natuurlijk een crush op Keri Russellsig69 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 20:49:
[...]
Zoals Paris has fallen bijvoorbeeld. Prima afgerond seizoen, grote open deur naar een eventueel tweede seizoen. Perfect.
Seizoen 3 komt er aan trouwens… en dat einde van seizoen 2
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Eens, dat is persoonlijk bij The Americans gebeurd haha. Nu ook bezig met seizoen 2 van The Diplomat, zulk soort rollen zijn op haar lijf geschreven.loekf2 schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:22:
[...]
The Diplomat is een top serie en natuurlijk een crush op Keri Russell![]()
Seizoen 3 komt er aan trouwens… en dat einde van seizoen 2
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Oscar Wilde
O wat heb ik hier zin in. Heb S01 in een ruk uitgekeken. Ik twijfel of ik moet starten aan de boeken..
Zag toevallig weer een trailer voorbij komen van seizoen twee van de serie Wolf Hall dat werd tijd volgens mij is het al meer dan tien jaar geleden dat eerste seizoen werd uitgezonden
Vond het wel en goede serie met Mark Rylance wereld acteur
Vond het wel en goede serie met Mark Rylance wereld acteur
Ik heb hem even verbeterdDacuuu schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 09:18:
[...]
O wat heb ik hier zin in. Heb S01 in een ruk uitgekeken. Ik moet starten aan de boeken..
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Ben niet echt van de boeken maar denk dat ik hem ook even op spaar tot hij helemaal is uitgezonden. Seizoen 1 was echt super spannend!Dacuuu schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 09:18:
[...]
O wat heb ik hier zin in. Heb S01 in een ruk uitgekeken. Ik twijfel of ik moet starten aan de boeken..
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Silo staat hier nog op de shortlist. Mijn vrouw heeft de boeken gelezen en was er niet kapot van. Erg traag. Vandaar dat ik ook nog niet aan de serie begonnen was.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
mwoah .. veel heen en weer gejump qua tijdlijn, uiteindelijk komt alles wel bij elkaar. aantal aflevering was ok om het verhaal te vertellen.Farabi schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 00:41:
iemand al like a dragon yakuza gezien op prime? het begin is oke tot nu toe.
There are no secrets, only information you do not yet have
Even een compleet andere serie die ik hier ga aanbevelen: Disney Channel is vorige week begonnen met Wizards Beyond Waverly Place! David Henrie speelt de hoofdrol en Selena Gomez heeft een terugkerende gastrol (beiden zijn uitvoerend producenten).
Voor iedereen die opgegroeid is met Wizards of Waverly Place, Hannah Montana, iCarly en Victorious is deze serie een aanrader! Ik heb mij erg vermaakt met de negen afleveringen van S1, ondanks dat de kids in deze serie een stuk jonger zijn dan de andere Disney/Nick-series. Of je hebt kinderen en dan zal dit ongetwijfeld op de buis komen
IMDB: Anakhot (TV Mini Series 2024– )When 'Thai traditions' are tested by advanced 'technology,' what will Thailand look like in the future?
What will happen…
🤖 if the sex industry is revolutionized by 'robots'?
💻 if we resort to 'AI' to sort out and modernize Buddhism to keep up with the world?
🐙 if humanity's last chance to survive is in the hands of a 'squid'?
🐑 if the cycle of life is challenged by a technology like 'cloning'?
Find the answers to all these questions by watching all four stories of "Tomorrow and I," a new Thai drama/sci-fi anthology series on December 4, only on Netflix.
Explore the intersection of futuristic technologies and Thai culture, and the unimaginable tensions and moral dilemmas that arise out of their inevitable conflict.
[ Voor 107% gewijzigd door Raven op 06-11-2024 19:16 ]
Oscar Wilde
Dit weekend de laatste aflevering gekeken, echt een aanrader zeg. Deze komt zeker in mijn top 10.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Ik heb hem ook afgekeken en vond het een goede serie. Echter waren er ook genoeg punten die ik minder vond. De zoon waar het allemaal om draait vond ik zeer matig acteren. Zijn eerste vriendinnetje vond ik een irritant karakter hebben en schreeuwerig overkomen.Davidas schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:40:
[...]
Dit weekend de laatste aflevering gekeken, echt een aanrader zeg. Deze komt zeker in mijn top 10.
Het verhaal bleef me wel vermaken, ook al was het niet super spannend allemaal.
7/10
Nog iets minder dan een maand
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Watch the trailer to see what's coming to Disney+ and on Hulu with Disney+ in 2025, including new and returning series like Season 4 of The Bear (Hulu), Skeleton Crew (premiering on Disney+ in December 2024), Alien: Earth (Hulu), Marvel Television's Ironheart (Disney+), Daredevil: Born Again (Disney+), Season 2 of Star Wars: Andor (premiering April 2025 on Disney+), Chad Powers (Hulu), Good American Family (Hulu), the final season of The Handmaid's Tale (Hulu), Goosebumps: The Vanishing (premiering January 2025 (Disney+), Season 2 of Percy Jackson and the Olympians (Disney+), and Paradise (Hulu).
Oscar Wilde
Cool, Daredevil ook echt met de oude cast zo te zien op IMDB.
https://abcnews.go.com/GM...photos/story?id=115785025
Eerste foto's van The Handmaid's Tale seizoen 6
De enige echte spoiler die je uit deze foto's kan halen is dat mensen diep geïnspireerd richting de camera zullen kijken
Hopelijk kunnen ze er een goed einde aan maken. Ik ben niet van het geweld, maar een afleveringkje met een "klap op z'n oog" na al het "under his eye" moet kunnen, toch?

De enige echte spoiler die je uit deze foto's kan halen is dat mensen diep geïnspireerd richting de camera zullen kijken
Hopelijk kunnen ze er een goed einde aan maken. Ik ben niet van het geweld, maar een afleveringkje met een "klap op z'n oog" na al het "under his eye" moet kunnen, toch?
Dat zit wel Schnorr.
Ja, dat hoop ik ook, want in het echt gebeurt dat nooit.Stukfruit schreef op donderdag 14 november 2024 @ 03:06:

Ik durf Handmaid's Tale niet in zijn geheel te kijken (heb een paar afleveringen ondertiteld), want ik vind het te benauwend en het lijkt te veel op de realiteit.
HBO Max heeft aardig wat series in petto voor 2025: The White Lotus S3, The Righteous Gemstones S4, And Just Like That... S3, Hacks S4, The Last of Us S2, Task, The Gilded Age S4, Conan O'Brien Must Go S2, Peacemaker S2, IT: Welcome To Derry en A Knight of the Seven Kingdoms
Yellowstone ook weer begonnen met een klapper.
Wel handig om de officiële 17 min recap van het eerste deel van het seizoen te kijken, gebeurde toch erg veel en tijdje geleden.
The Penguin afgekeken.
Haalde uiteindelijk niet meer het niveau van de sterke pilot.
Bleef echter wel een zeer behoorlijke serie met een andere insteek op het Gotham verhaal, het meestal onderbelichte maffia deel.
En ook wel duidelijke goed uitgewerkte thema's. Serie gaat overigens bijna net zoveel over Sofia Falcone als over the Pinguin.
Wel handig om de officiële 17 min recap van het eerste deel van het seizoen te kijken, gebeurde toch erg veel en tijdje geleden.
The Penguin afgekeken.
Bleef echter wel een zeer behoorlijke serie met een andere insteek op het Gotham verhaal, het meestal onderbelichte maffia deel.
En ook wel duidelijke goed uitgewerkte thema's. Serie gaat overigens bijna net zoveel over Sofia Falcone als over the Pinguin.
Eens, ik merkte dat ik tijdens de finale zo nu en dan echt makkelijk werd afgeleid. Al met al een mooie seriesambalbaj schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:57:
The Penguin afgekeken.
XXXVI
Na bijna 2 jaar is IMDB: Yellowstone (TV Series 2018– ) eindelijk weer terug.
Hopelijk wordt het een prachtig einde!
Hopelijk wordt het een prachtig einde!
Pff serieus? Ik heb gisteren de eerste aflevering gezien en dacht dat het juist een zwakke start moest zijn, met de goede reviews in gedachte. Was ook constant afgeleid, omdat het me niet echt wist te boeien. Maar als de eerste aflevering gelijk ook de sterkste aflevering is, hoef ik de rest dan eigenlijk niet meer te kijken?sambalbaj schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:57:
The Penguin afgekeken.
Misschien ligt het ook een beetje aan hoe je kijkt? Per week of alles in een paar dagen?LA-384 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:05:
[...]
Pff serieus? Ik heb gisteren de eerste aflevering gezien en dacht dat het juist een zwakke start moest zijn, met de goede reviews in gedachte. Was ook constant afgeleid, omdat het me niet echt wist te boeien. Maar als de eerste aflevering gelijk ook de sterkste aflevering is, hoef ik de rest dan eigenlijk niet meer te kijken?
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb 1 aflevering gezien, dus daar is nog geen patroon.Stukfruit schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:06:
Misschien ligt het ook een beetje aan hoe je kijkt? Per week of alles in een paar dagen?
Series die me niet meteen "pakken" kijk ik niet achter elkaar weg. Daar kunnen dan best weken/maanden overheen gaan. Zeker als ik lees dat de eerste aflevering zo sterk was, zal het wel maanden of helemaal niet meer worden.
Ik heb the Penguin in 2 dagen gekeken en vond het einde juist geweldig. Heerlijk hoe deze opgebouwd werd en karakters uitgediept werden. Gelukkig geen serie waar actie belangrijker is dan het verhaal en tevens was het fijn dat het geen superheldenserie is geworden, want dan was ik waarschijnlijk afgehaakt. Dit was meer bedoeld om ons te laten weten wie de Penguin nu echt is en dat is ze zeer goed gelukt!
spoiler:
Vooral aan het einde , toen hij Vic vermoorde. Dat was zo'n goed stuk. Je bent van de Penguin gaan houden, maar daar werd je er mooi aan herinnert dat hij een slechterik is. En dat Sofia niet werd vermoord door hem, maar gebruikt werd om zich op te werken en zij juist weer in Arkham terecht kwam. En in Batman zag je dezelfde ontploffing waarbij Batman zei dat hij geen tijd had voor die onzin. Erg gaaf dat dit zo overlapt met elkaar! En ook een goede keuze om Batman niet te laten zien. Dan was het gevoel van de serie heel anders geweest.
[ Voor 41% gewijzigd door Dingdong op 14-11-2024 23:29 ]
Peacemaker!VirinR schreef op donderdag 14 november 2024 @ 09:43:
[YouTube: Coming to Max in 2025 | The White Lotus, Peacemaker, Hacks, The Last of Us & More]
HBO Max heeft aardig wat series in petto voor 2025: The White Lotus S3, The Righteous Gemstones S4, And Just Like That... S3, Hacks S4, The Last of Us S2, Task, The Gilded Age S4, Conan O'Brien Must Go S2, Peacemaker S2, IT: Welcome To Derry en A Knight of the Seven Kingdoms

SIlo season 2 is zojuist weer begonnen! EP1 zit er weer op!

Psn - Sevyxs
Bakkers klaar? Toveren maar! Harry Potter-bakwedstrijd vanaf vandaag te zien bij HBO
Altijd al eens boterbier willen drinken? En staan chocoladekikkers hoog op jouw wensenlijstje? Dan hebben wij een 'Harry Potter'-serie gevonden die helemaal jouw ding is. Vanaf vandaag kun je op HBO Max genieten van de magische bakwedstrijd 'Harry Potter: Wizards of Baking'.
Harry Potter-fans kunnen hun geluk niet op, want HBO Max lijkt zich volledig te storten op de tovenaar. Zo komt er een nieuwe rebootserie met een compleet nieuwe cast aan en kunnen we nu dus genieten van een soort Heel Holland Bakt maar dan met Harry Potter-thema. En alsof dat nog niet genoeg is, wordt de bakshow ook nog eens gepresenteerd door de gebroeders Wemel, Fred en George.
Verschillende thuisbakkers gaan het in teams tegen elkaar opnemen op een inspirerende locatie, namelijk dé set van de Harry Potter-films in de Warner Bros. Studios Tour London. Hier valt natuurlijk genoeg inspiratie op te doen. Als kers op de taart wordt de grote prijs aan het einde uitgereikt in de Great Hall, waar ook de House Cup in de Harry Potter-films werd uitgereikt.
Naast James en Oliver Phelps, de Wemel-broers in de films, zien we ook andere Harry Potter-sterren voorbijkomen, zoals Evanna Lynch (Loena Leeflang), Warwick Davis (Grijphaak en professor Filius Banning) en Bonnie Wright (Ginny Wemel).
Hieronder bekijk je alvast een voorproefje:
Oscar Wilde
Is die nou nog niet helemaal uitgemolken? Ik ben na een seizoen of 3 afgehaakt.Stukfruit schreef op donderdag 14 november 2024 @ 03:06:
https://abcnews.go.com/GM...photos/story?id=115785025
Dit is officieel het laatste seizoen. De geit is gemolken!coelho schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 19:43:
[...]
Is die nou nog niet helemaal uitgemolken? Ik ben na een seizoen of 3 afgehaakt.
Maar daarom maakte ik ook al de grap dat ze weer allemaal in de verte staren
Dat zit wel Schnorr.
Ik hoop dat ze een nieuw maar net zo geniaal intro hebbenbreew schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:27:
[...]
Nu al zin in!!1!
Geniale intro is het ook... LET'S GOOOOO
[YouTube: Peacemaker | Opening Credits | Max]
Ik ook gestopt naar een paar seizoenen, vond de hoofdrolspeelster steeds irritanter worden met elke keer maar diezelfde moeilijk kijken blik.coelho schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 19:43:
[...]
Is die nou nog niet helemaal uitgemolken? Ik ben na een seizoen of 3 afgehaakt.
Dune: Prophecy is begonnen
Oscar Wilde
Man man man, wat is die één na laatste aflevering van FROM toch bijzonder matig
Geloof me, ik WIL het interessant vinden, maar het blijft een hatewatch 
Waarschijnlijk gaat de laatste aflevering eindigen met een groot moment in het bos: men vindt een steen die alleen buiten beeld begint met zweven. En buiten beeld wordt het plotseling een mens en herkent men er zichzelf in
Maar omdat de hoofdpersonen die de steen vinden spontaan "Nope! Nope!" roepen verandert de steen in een schildpad.
Vervolgens loopt de schildpad langzaam het beeld in terwijl de camera langzaam uitzoomt met een spannend muziekje...
"to be continued in season 4".

Waarschijnlijk gaat de laatste aflevering eindigen met een groot moment in het bos: men vindt een steen die alleen buiten beeld begint met zweven. En buiten beeld wordt het plotseling een mens en herkent men er zichzelf in
Vervolgens loopt de schildpad langzaam het beeld in terwijl de camera langzaam uitzoomt met een spannend muziekje...
"to be continued in season 4".
Dat zit wel Schnorr.
Ok .. ik had zo mijn bedenkingen over 'Cross' . .maar ondanks het af en toe zwakke verhaal qua 'goh, ja ja .. ik weet al wat er zometeen gaat gebeuren' .. is het toch een vermakelijke serie om naar te kijken ..
Om Paris has fallen nog maar eens aan te halen, niet alleen heel vermakelijk en goed in elkaar gezet, maar wat een goede audiomix en wat een goede foley.
Piepjes, kraakjes, jassen, tassen, je hoort echt alles. Dat hoor je maar heel zelden nog in zo’n goede balans. Word ik blij van.
Piepjes, kraakjes, jassen, tassen, je hoort echt alles. Dat hoor je maar heel zelden nog in zo’n goede balans. Word ik blij van.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
@FirePuma142 Ik heb ook heel erg genoten van die serie, ik keek elke week weer uit naar de nieuwe aflevering. Ik was na de eerste aflevering bang dat er heel veel intrige en meer politiek geneuzel in de serie zou komen, maar gelukkig was dat niet zo en is het gewoon een leuke actie-serie.
There's no place like 127.0.0.1
Actrice Tatjana Simic keert terug in spin-off van Flodder 
Tatjana Simic keert terug in de spin-off van Flodder. Dat vertelde de actrice, die in de succesvolle serie en films de rol van Kees Flodder speelde, in de 538 Ochtendshow.
"Ik ben benaderd, we zijn er heel hard mee aan het werk. We weten nog niet zo goed welke kant het precies opgaat en wat het gaat worden", zei de 61-jarige actrice. "Het wordt allemaal in een vormpje gekneed."
Simic heeft wel lang getwijfeld of ze wel mee wilde doen. "Ik heb eerst drie keer gezegd: ik denk dat ik het maar niet moet doen. Ik ben in de zestig, moet het nou werkelijk? Ik kan beter Ma Flodder gaan spelen."
Productiehuis NewBe maakte woensdag bekend dat er wordt gewerkt aan een spin-off van de populaire serie en films. Het wilde verder geen details geven, maar daar had Simic naar eigen zeggen moeite mee. NewBe maakte namelijk niet bekend om welke Kees Flodder de nieuwe reeks draait. In de serie Flodder zitten twee personages die Kees heten: dochter Kees en zoon Kees. "Ik ben benaderd, het gaat om Kees, maar de rest mag ik niet verklappen. Want er zitten nog meer verrassingen in", zei Simic in het radioprogramma.
Flodder bestaat tot nu toe uit drie speelfilms en een serie van vijf seizoenen. De eerste film uit 1986 vertelt hoe een asociaal gezin door een opgewekte wethouder in de villawijk Zonnedael wordt geplaatst. Het leidt tot een flinke reeks aanvaringen met de bekakte buurtbewoners. De comedy, met in de hoofdrollen Huub Stapel en Nelly Frijda, trok bijna 2,5 miljoen bezoekers naar de bioscopen.
Regisseur Dick Maas, die de drie speelfilms maakte, liet een aantal jaren geleden al weten dat hij interesse had in het maken van een nieuwe Flodder-serie. Ook wordt al jarenlang gewerkt aan een musical rond de asociale familie.
Oscar Wilde
Heeft Sinterklaas Stefan de Walle al gereageerd op soortgelijke vragen? Als hij niet is gevraagd weten we vanzelf om welke Kees het gaat
Je hebt ook nog René van 't Hof.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
@Robtimus Hij zat alleen in de eerste 2 films toch? Stefan vanaf deel 3 + de serie.
Oscar Wilde
Voor de liefhebbers van Cruel Intentions, een serie: IMDB: Cruel Intentions (TV Series 2024– ) die vandaag is begonnen en in zijn geheel is te vinden.
Oscar Wilde
Klopt, maar wie weet wil hij wel terugkomen. Dat zou voor kijkers van de serie wel een grote aanpassing zijn. Niet alleen de acteur, maar ook het karakter - zoon Kees uit de serie en film 3 was vrij dom, terwijl zoon Kees uit films 1+2 eerder een geniepige gluiperd was.Raven schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:06:
@Robtimus Hij zat alleen in de eerste 2 films toch? Stefan vanaf deel 3 + de serie.
Maar deze serie zal wel om dochter Kees gaan
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
De IMDb score is niet heel geweldigRaven schreef op donderdag 21 november 2024 @ 18:32:
Voor de liefhebbers van Cruel Intentions, een serie: IMDB: Cruel Intentions (TV Series 2024– ) die vandaag is begonnen en in zijn geheel is te vinden.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Vond m eigenlijk best tegenvallen.Sevyx schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:22:
SIlo season 2 is zojuist weer begonnen! EP1 zit er weer op!
spoiler:
Hele stuk buiten met meerdere silos en al die doden was zo voorbij.
Maar wel heel lang en op verschillende manieren een loopplank bouwen.
Nieuwe Taylor Sheridan; Landman.
Bewaar m even.
Zit met Yellowstone en Mayor of Kingstown even vol qua Sheridan.
Komt wel na het slot van Yellowstone.
[ Voor 27% gewijzigd door Touchdomex op 22-11-2024 14:45 . Reden: Dit mag tussen spoilers ;) ]
Volgens mij is "Before" met Billy Crystal hier nog niet genoemd. Is een nieuwe drama/thriller/supernatural-serie op Apple TV+ waar tot nu toe nog niet heel positief over geschreven werd maar zeker wel beter is dan FROM 
Ze hebben digital de-aging toegepast op een manier waarbij ik eerst echt wel even moest nadenken:

Als je goed kijkt zie je o.a. dat de monden niet helemaal netjes meewegen en dat is het ergste. De rest van deze scènes is op een beetje stijvigheid na geloofwaardig te noemen omdat het geen superhelden (nouja, Billy Crystal is wel een superheld, toch?) betreft en wordt toegepast als "hidden CGI", wat hier prima werkt.
GIF hierboven is geen spoiler omdat je de twee in de eerste aflevering al samen ziet op latere leeftijd en deze scène niets weggeeft.
Ze hebben digital de-aging toegepast op een manier waarbij ik eerst echt wel even moest nadenken:

Als je goed kijkt zie je o.a. dat de monden niet helemaal netjes meewegen en dat is het ergste. De rest van deze scènes is op een beetje stijvigheid na geloofwaardig te noemen omdat het geen superhelden (nouja, Billy Crystal is wel een superheld, toch?) betreft en wordt toegepast als "hidden CGI", wat hier prima werkt.
GIF hierboven is geen spoiler omdat je de twee in de eerste aflevering al samen ziet op latere leeftijd en deze scène niets weggeeft.
Dat zit wel Schnorr.
Laatste aflevering van FROM S3: ik ben er wel een beetje klaar mee
Dat zit wel Schnorr.
Ik ben late to the party, maar vond Kaos ondanks dat het bij 1 seizoen blijft, wel de moeite waard. Al is het doffe ellende dat hetjmk schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:34:
Ik vond KAOS een hele goede serie die op een hele mooie manier het verhaal vertelde over hoe dom goden zijn en hoe dapper en mooi stervelingen in hun reis. Acting, muziek, storytelling, allemaal zeer hoge kwaliteit. Grootste verassing van 2024.
Dat het verhaal niet helemaal af is, is heel jammer maar overkomelijk. Ik denk dat je meer mist als je het niet kijkt dan wanneer je het skipt.
spoiler:
nooit opgehelderd wordt of Dennis uiteindelijk een extra leven heeft of niet.
Voor de fans van Silo: deze en volgende week kun je de aflevering op woensdag ipv vrijdag kijken

Dat zit wel Schnorr.
Er is blijkbaar een kerstspecial van Family Guy IMDB: "Family Guy" Gift of the White Guy (TV Episode 2024) , IMDB gebruikt het nummer S22.E17, mijn bron S00E61.

Oscar Wilde

Squid Game 2 komt vanaf 26 december 2024 uit op Netflix. Het derde en laatste seizoen is ook bevestigd.
Het eerste seizoen was een monster hit voor Netflix en een die je niet snel kon vergeten. Ik ben heel benieuwd want de verwachtingen zijn nu natuurlijk torenhoog.
Afgelopen maand een teaser en vandaag is door Netflix de officiele trailer uitgebracht. Geweldig.
[ Voor 41% gewijzigd door Corrigan op 27-11-2024 22:36 ]
Going Dutch (Start 02-01-2025)
Kan leuk zijn...An arrogant loudmouth U.S. Army Colonel is reassigned to the Netherlands after an epically unfiltered rant, where he is punished with a command position at the least important army base in the world. After serving with distinction in every warzone of the last three decades, he now finds himself in charge of a base with no guns, weapons, or tactical purpose.
Yippie kayak, other buckets!
Het gaat errug traag .. vind S2 op dit moment nog erg tegenvallen.sambalbaj schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:31:
[...]
Vond m eigenlijk best tegenvallen.
spoiler:Hele stuk buiten met meerdere silos en al die doden was zo voorbij.
Op zich zijn het qua genres wel wat andere series. Zo zat ik ook Special Ops: Lioness te kijken komt die gast ook langs fietsen[YouTube: Landman | Official Trailer | Paramount+]
Nieuwe Taylor Sheridan; Landman.
Bewaar m even.
Zit met Yellowstone en Mayor of Kingstown even vol qua Sheridan.
Komt wel na het slot van Yellowstone.
En tsja.. Landman .. wat moet je daar op zeggen: zit wel wat humor in .. en Ali is back!
Star Wars: Skeleton Crew is begonnen met 2 ep's
Oscar Wilde
Wat vreemd zeg, ik zou zweren dat het voor deze week ook op woensdag was. Blijkbaar toch niet.Stukfruit schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:30:
Voor de fans van Silo: deze en volgende week kun je de aflevering op woensdag ipv vrijdag kijken
Dus alleen die van vorige week was er op woensdag en deze week wordt het weer vrijdag.
Dat zit wel Schnorr.
* Stukfruit heeft eindelijk de eerste aflevering gezien nadat hij de trailer niets aan vondjmk schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:48:
[...]
Moet je dit zien als een companion voor de films I en II van de afgelopen jaren, tussen film II en III in? Of is het meer een losstaand iets?
Ik ben wel heel benieuwd naar de serie. Sta er graag zo vers mogelijk in dus heb er nog niets over gelezen.
(Laatst heb ik me op die manier ook laten 'verrassen' over the substance, mijn hemel, wat een film.)
Hoewel het allemaal zeer dramatisch is opgezet lijkt het wel interessanter te zijn dan de films (sorry Denis
Ik ben benieuwd of hij hier ook sterk genoeg wordt om de serie te laten crashen
Dat zit wel Schnorr.
Net Skeleton Crew gekeken en moet zeggen dat het best wel een leuke begin is tot nu toe. Nog niet verhaal-heavy. Het einde/begin van de show is wel leuk zouden ze eigenlijk als vervanger moeten gebruiken voor Star Tours in Eurodisney
* Elvhenk heeft IMDB: The Sticky (TV Series 2024) op de lijst gezet!
Het gaat over een on-Canadese maple syrup heist, een Fargo-achtig verhaal, denk ik.
En Margo Martindale speelt de hoofdrol. In Sneaky Pete was ze ook een genoegen.
Het gaat over een on-Canadese maple syrup heist, een Fargo-achtig verhaal, denk ik.
Hmm tsja. Het zijn allemaal kids dus het gaat niet heel interessant worden ben ik bang. Tot nu toe vinden jongens en meisjes elkaar stom en oh ja, ze hebben een starship gevonden.alienfruit schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 22:23:
Net Skeleton Crew gekeken en moet zeggen dat het best wel een leuke begin is tot nu toe. Nog niet verhaal-heavy. Het einde/begin van de show is wel leuk zouden ze eigenlijk als vervanger moeten gebruiken voor Star Tours in Eurodisney
Denk dat ze een jongere generatie in de star wars saga proberen te trekken ofzo. Maar dat hoeft helemaal niet zo, mijn nichtje van 8 vindt de oude star wars prachtig.
Maar we zullen zien waar het heen gaat.
De trailer ziet er leuk uit, hier ook op de lijstElvhenk schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:01:
* Elvhenk heeft IMDB: The Sticky (TV Series 2024) op de lijst gezet!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
'Harry Hole' teaser: Netflix deelt goed nieuws over Noorse Jo Nesbø-serie
Netflix werkt momenteel hard aan de komst van een nieuwe Scandinavische krimi gebaseerd op het werk van misdaadschrijver Jo Nesbø: Harry Hole (2026). Aan de hand van een eerste korte teaser maakt de streamingdienst bekend dat de opnames er inmiddels op zitten.
160 opnamelocaties
De opnames werden vandaag afgerond in Oslo. In totaal vonden de opnames plaats op maar liefst 160 verschillende locaties gedurende 113 dagen. Ook kwamen een aantal iconische locaties voorbij die we kennen uit het boek, zoals Harry's faoriete restaurant Schrøder en Frognerbadet.
Harry Hole en een seriemoordenaar
Harry Hole (2026) draait om twee politieagenten die aan tegenovergestelde kanten van de wet opereren. In het eerste seizoen gaat Harry de confrontatie aan met zijn oude tegenstander en corrupte rechercheur Tom Waaler. Harry is een briljante maar gekwelde rechercheur die worstelt met zijn demonen. Terwijl de twee door de vage ethische grenzen van het strafrechtsysteem navigeren, moet Harry er alles aan doen om een seriemoordenaar te pakken en Waaler voor het gerecht te brengen voordat het te laat is…
Tobias Santelmann en Joel Kinnaman
Tobias Santelmann is gecast voor de hoofdrol van Harry Hole. Hem kennen we als Ragnar in The Last Kingdom (2015–2022) en van series als Marcella (2016–2021), Acquitted (2015–2016) en Grenseland (2017). Silent Night-ster Joel Kinnaman neemt de rol van Tom Waaler op zich, met Pia Tjelta - bekend van Hidden - Förstfödd (2019) - die in de huid kruipt van Rakel Fauke.
Nu zijn daar een reeks nieuwe namen bijgekomen. Zo zijn ook The Big Lebowski-acteur Peter Stormare Peter Stormare, Anders Baasmo, Norsemen (2016–2020)-acteur Kåre Conradi, Exit-ster Simon J. Berger, Troll-acteur Fridtjov Såheim en Westworld-actrice Ingrid Bolsø Berdal gecast.
Nog even geduld
Harry Hole bestaat uit negen afleveringen en verschijnt in 2026 op Netflix. Een precieze releasedatum is nu nog niet bekend. Op de hoogte blijven? Maak een account aan op onze website, zet Harry Hole in je watchlist en blijf zo automatisch op de hoogte van een releasedatum.
Oscar Wilde
The bigger they are, the harder they fall.
— Prime Video (@PrimeVideo) 8 december 2024
The new season of REACHER hits February 20. pic.twitter.com/BGedNqkMrF
20 februari (pic = trailer)
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 08-12-2024 09:26 ]
Dit seizoen is echt niet normaal, lijkt wel alsof Taylor echt iedereen kan krijgen wie hij wil en geld geen rol speelt.Coenen schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:17:
Special Ops - Lioness is ook weer begonnen, gelijk 2 afleveringen met lekker veel actie.
Aflevering 8 is wat mij betreft ook het toppunt, de gemiddelde actie film is er niks bij.
Misschien houdt die budget over doordat die over zijn gehele portfolio best wel wat acteurs doet recyclen? "Two cups" van Lioness speelt ook in Mayor of Kingstown, Yellowstone, en een van de (als niet beide) prequels. De baas van de gevangenis in Mayor of Kingstown heeft ook een rolletje in Tulsa King. "Die kale" van o.a. Flashpoint speelt in Mayor of Kingstown en heeft / had een rolletje in Yellowstone. En zo zijn er IIRC meer geweest die in verschillende series van hem opdoken.Greatsword schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:32:
[...]
Dit seizoen is echt niet normaal, lijkt wel alsof Taylor echt iedereen kan krijgen wie hij wil en geld geen rol speelt.
En v.w.b. Lioness. Als ik door Tulsa King S02 heen ben staat die op de planning. S01 heb ik een keer of 3 gezien. En ik ga gewoon weer van vooraf aan beginnen, eerst S01 bingen en dan S02 er achteraan. Toch wel een seizoen waar ik op heb zitten wachten.
Lioness is geweldig! Morgen deel 8 kijken
Dat ziet er goed uit. Ik ga seizoen 1 maar eens bekijken. Het is de moeite waard dit topic te volgen want klaarblijkelijk heb ik de laatste jaren vaker wat gemist. Silo heb ik hier ook onlangs opgepikt en vind ik ook enorm de moeite waard
XXXVI
mee eens, erg leuke serie! :-)
Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080
Severance is de goatephymerous schreef op maandag 9 december 2024 @ 08:17:
[...]
Dat ziet er goed uit. Ik ga seizoen 1 maar eens bekijken. Het is de moeite waard dit topic te volgen want klaarblijkelijk heb ik de laatste jaren vaker wat gemist. Silo heb ik hier ook onlangs opgepikt en vind ik ook enorm de moeite waard

Je hebt geluk dat je na S1 dan niet 2 tot 3 jaar in spanning hoeft te wachten!
* Stukfruit 's innie heeft gelukkig niet zo lang hoeven wachten
Dat zit wel Schnorr.
Dit topic is het enige waarbij ik daadwerkelijk op 'volgen' heb geklikt.ephymerous schreef op maandag 9 december 2024 @ 08:17:
[...]
Ik zie net dat Tehran ook weer gaat beginnen, Seizoen 3. Zin in.
Lioness aflvering 8 was wel heftig idd, gelukkig even goed voor gaan zitten.
S03 van Tehran ja? Snel even oppikken. Ik heb s01 gezien. S02 ook wel geloof ik.Coenen schreef op maandag 9 december 2024 @ 19:09:
Dit topic is zo waardevol hé.

Ondanks de sterkte cast moet ik zeggen dat IMDB: The Agency (TV Series 2024– ) eigenlijk wat tegenvalt.
Ik wist dat het een remake was van IMDB: Le Bureau des Légendes (TV Series 2015–2020) maar had niet verwacht dat het echt zo letterlijk zou zijn.
De serie begint precies op dezelfde manier qua script en hier en daar wat kleine aanpassingen (die me zelfs storen) dus ik laat hem aan me voorbij gaan.
Als hij verder in de buurt komt van het origineel dan is het in ieder geval wel een spannende serie.
Ik wist dat het een remake was van IMDB: Le Bureau des Légendes (TV Series 2015–2020) maar had niet verwacht dat het echt zo letterlijk zou zijn.
De serie begint precies op dezelfde manier qua script en hier en daar wat kleine aanpassingen (die me zelfs storen) dus ik laat hem aan me voorbij gaan.
Als hij verder in de buurt komt van het origineel dan is het in ieder geval wel een spannende serie.
Ja zeker heel waardevol, ook samen met dit topic:Dacuuu schreef op maandag 9 december 2024 @ 19:16:
[...]
S03 van Tehran ja? Snel even oppikken. Ik heb s01 gezien. S02 ook wel geloof ik.
Dit topic is zo waardevol hé.
Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2]
Zitten links en rechts leuke tips bij. Of juist kritische kanttekeningen zodat je je kan prioriteren op betere series.
Yippie kayak, other buckets!
Het is de 10e vandaag

Ik zie niks op AppleTV, weer uitgesteld?Coenen schreef op maandag 9 december 2024 @ 19:09:
Oh, geen internationale release zie ik. Alleen via KAN.
[ Voor 18% gewijzigd door The Legend op 10-12-2024 20:41 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Erg mooi gemaakt, Secret Level. Jammer dat ze zo kort zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door sig69 op 10-12-2024 22:38 ]
* Stukfruit heeft Secret Level even een kans gegeven maar vindt het eigenlijk helemaal niets
Niets mis met Tim Miller maar dit is een gemiste kans. Wellicht is dit leuker als je gamed in deze tijd? Die pacman-aflevering had bijvoorbeeld niets te maken met pacman...
Niets mis met Tim Miller maar dit is een gemiste kans. Wellicht is dit leuker als je gamed in deze tijd? Die pacman-aflevering had bijvoorbeeld niets te maken met pacman...
Dat zit wel Schnorr.
De eerste aflevering van Anakhot / Tomorrow and I, een Thaise variant op Black Mirror, vond ik een stuk interessanter. Wel enorm traag en een cursusje knippen voor de editor zou niet verkeerd zijn omdat de gegeven anderhalf uur per aflevering makkelijk in drie kwartier zou kunnen passen, maar van het concept had ik niet verwacht dat het zo uitgewerkt zou worden.
Het is een serie die je echt niet moet spoilen omdat je er dan waarschijnlijk anders naar zal kijken.
Edit: en je moet je hersenen even uitzetten ivm zware pseudo-wetenschap
Het is een serie die je echt niet moet spoilen omdat je er dan waarschijnlijk anders naar zal kijken.
Edit: en je moet je hersenen even uitzetten ivm zware pseudo-wetenschap
[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 11-12-2024 05:04 ]
Dat zit wel Schnorr.
Voor de liefhebbers van Inside Out:
IMDB: Dream Productions (TV Mini Series 2024– ) , sinds vandaag te vinden
IMDB: Dream Productions (TV Mini Series 2024– ) , sinds vandaag te vinden
Oscar Wilde
* Raven komt net een trailer met Mr Bean in een andere rol tegen:
Dat ik die heb gemist
, * Raven gaat op zoek
Dat ik die heb gemist
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 15-12-2024 10:10 ]
Oscar Wilde