Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:15

Elvhenk

/me hartje GO

noodgang schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 15:16:
Ik weet niet of dit allemaal het voor mij aantrekkelijker maakt of niet om met Teacher te beginnen :D
Misschien scheelt het als je hem Reacher noemt. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-09 16:32
Elvhenk schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 15:26:
[...]

Dat zou kunnen schelen inderdaad 8) weer een heel ander soort serie anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Stukfruit schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 13:59:
Sorry, ik weet dat Reacher S3 fout is, maar het is zo fout dat het grappig wordt.

Belachelijk vaak communiceren met de FED's via de telefoon die in je boots zit en dit doen vanuit een badkamer in de woning van een schurk die net nog bij de deur stond, maar de kraan staat aan dus je kan gerust hardop praten.

Het is zo slecht dat het weer leuk wordt :P
Ah dat klinkt niet heel best, ik vond seizoen 1 van Reacher oprecht wel goed maar seizoen 2 al een heel stuk minder. Ben nog een beetje in dubio of ik verder ga met seizoen 3.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 16:25:
[...]

Ah dat klinkt niet heel best, ik vond seizoen 1 van Reacher oprecht wel goed maar seizoen 2 al een heel stuk minder. Ben nog een beetje in dubio of ik verder ga met seizoen 3.
Geen idee of het helpt: seizoen 2 vond ik (en blijkbaar redelijk wat anderen) ook minder goed :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Een paar jaar geleden ging er een gerucht rond dat de PowerPuff Girls een eigen serie zouden krijgen. WB heeft de serie uiteindelijk gecanceld.

De trailer blijkt nu gelekt te zijn:
https://www.theverge.com/...n-powerpuff-girls-trailer

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:55
Stukfruit schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:24:
Een paar jaar geleden ging er een gerucht rond dat de PowerPuff Girls een eigen serie zouden krijgen. WB heeft de serie uiteindelijk gecanceld.

Heel duidelijk waarom ze het hebben gecanceld...oef wat slecht geacteerd zeg. Trailer is weg, maar nog te vinden op het internet archive.

Edit, daar is hij nu ook verwijderd.

[ Voor 3% gewijzigd door apollo13 op 06-03-2025 19:36 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stukfruit schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:24:

Als in live action?

* Raven denkt terug aan de 90's versie

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:55
Raven schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:38:
[...]

Als in live action?

[YouTube: The Powerpuff Girls (1998) Intro [1080p]]
Yep. Maar de meiden waren halverwege de trailer ouder geworden, 15-20 jaar gok ik.

[ Voor 11% gewijzigd door apollo13 op 06-03-2025 19:41 ]

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:49
apollo13 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:35:
[...]
Heel duidelijk waarom ze het hebben gecanceld...oef wat slecht geacteerd zeg. Trailer is weg, maar nog te vinden op het internet archive.

https://www.reddit.com/r/...owerpuff_girls/?rdt=38565 hier staat hij nog.

Niet aan om te zien, maar goed orgineel cartoon niet bekend mee, dus weet niet waarom in deze late fase gecanceld is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
apollo13 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:35:
[...]

Dat is snel :X Laat wel zien dat het dus toch serieus was. Het andere nepmateriaal van welke film of serie dan ook blijft zo jarenlang online staan.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Raven schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:38:
[...]

Als in live action?

[YouTube: The Powerpuff Girls (1998) Intro [1080p]]
Yes, live action inderdaad. De tekenfilmvariant werd gebruikt als een soort popicoon voor de drie dames die nu volwassen waren geworden en in hun jeugd blijkbaar de Britney Spears-behandeling hadden gehad. Als in: het podium op, nu. Merchandise verkopen.

Maar dan met superkrachten en monsters.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodgang
Dagarkin schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:40:
[...]

https://www.reddit.com/r/...owerpuff_girls/?rdt=38565 hier staat hij nog.

Niet aan om te zien, maar goed orgineel cartoon niet bekend mee, dus weet niet waarom in deze late fase gecanceld is.
Heel goed dat dit nooit is doorgezet inderdaad! De cartoon vond ik ooit wel vermakelijk, maar dat is alweer lang geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Soms denk je van woe! de draad ben ik kwijt...

...maar het wordt nu wel steeds duidelijker wat die creatieve meningsverschillen van Ben Stiller waren.

Ik vind het wel mooi dat hij voet bij stuk zou hebben gehouden. Je ziet toch vaak dat series in hun tweede seizoen een herhaling worden. Dat kan hier inmiddels denk ik wel worden uitgesloten :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 15:14:

...maar het wordt nu wel steeds duidelijker wat die creatieve meningsverschillen van Ben Stiller waren.

Ik vind het wel mooi dat hij voet bij stuk zou hebben gehouden. Je ziet toch vaak dat series in hun tweede seizoen een herhaling worden. Dat kan hier inmiddels denk ik wel worden uitgesloten :P
Severance? Deze ep kon in 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raven schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 17:49:
In april nog een ziekenhuis serie erbij: IMDB: Pulse (TV Series 2025– ) , niet te verwarren met IMDB: Pulse (TV Mini Series 2017) (die helaas vrij snel werd gestopt :/ ).

Eerste beelden: nieuwe ziekenhuisserie 'Pulse' vanaf april op Netflix

[...]

De naam Willa Fitzgerald liet een belletje rinkelen, was een van de hoofdrolspelers van:
[Afbeelding]
IMDB: Scream (TV Series 2015–2019)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 19:24:
[...]

Severance? Deze ep kon in 5 minuten.
Bedankt voor het bewijzen van het punt :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
ER voor Netflix zonder George Clooney en met Reacher S1-mevrouw?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stukfruit schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 19:32:
[...]

ER voor Netflix zonder George Clooney en Reacher S1-mevrouw?
Zoiets ja :P

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodgang
Stukfruit schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 15:14:

Wat een rollercoaster, de hele serie al, deze aflevering ook :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:10

Punkrocker

Mostly harmless

Stukfruit schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 06:51:
De White Lotus seizoen 3 gaat naar Thailand :Y
[YouTube: The White Lotus Season 3 | Official Trailer | Max]
Ziet er uit alsof het weer super ongemakkelijk gaat worden in een prachtige omgeving.
Net aflevering één gezien van het derde seizoen.
Leuk weer.

Deze keer viel de muziek me extra op:
Vrij in het begin van de aflevering hoor je Altin Gün! d:)b
De Thaise versie van Black Sabbath's Iron Man was grappig.

Muziek in de serie is altijd wel goed gekozen.

[ Voor 0% gewijzigd door Punkrocker op 07-03-2025 23:54 . Reden: Typo ]

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
noodgang schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:08:
[...]

Wat een rollercoaster, de hele serie al, deze aflevering ook :D
spoiler:
Deed erg aan de Kier-versie van The Killing denken, toch? :D

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Stukfruit schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 19:32:
[...]

ER voor Netflix zonder George Clooney en met Reacher S1-mevrouw?
Ik zie er nog wel meer. De butler van Batman, The Boys A-train en zo nog een paar. Best wel nice. En Miami als achtergrond is ook nooit verkeerd...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 00:59:
[...]

Ik zie er nog wel meer. De butler van Batman, The Boys A-train en zo nog een paar. Best wel nice. En Miami als achtergrond is ook nooit verkeerd...
Néstor Carbonell uit Lost!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:57
Ik merk op dat in de OP een verwijzing staat naar een draadje ik zoek een nieuwe tv serie, die al sinds 2012 gesloten is. ;)

Nieuwe Lotus vind ik mwa. Mijn vrouw vindt het wel leuk. Ik heb zelf vooral S1 erg geinig gevonden. Pitt is aardig maar medich drama > House. Verder ben ik nog steeds erg in de Sopranos, MadMen reruns. Ik krijg daar nooit genoeg van. Deadwood heb ik ook weer aangeslingerd na jaren. Dat is wbt taalgebruik een hele interessante serie, met fantastisch acteerwerk van Brad Diouff, Powers Boothe, William Sanderson en vooral Ian McShane.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rene44 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 11:40:
Ik merk op dat in de OP een verwijzing staat naar een draadje ik zoek een nieuwe tv serie, die al sinds 2012 gesloten is. ;)
Heb net een TR ingediend met verzoek de topicreeks-link van dat topic daar te plaatsen.
edit: Ik zie net dat @VirinR nog wel actief is, bij langlopende topics ga ik er soms van uit dat de oorspronkelijke poster niet altijd meer actief is :$

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 08-03-2025 12:04 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-09 16:52
Rene44 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 11:40:

Nieuwe Lotus vind ik mwa. Mijn vrouw vindt het wel leuk. Ik heb zelf vooral S1 erg geinig gevonden. Pitt is aardig maar medich drama > House. Verder ben ik nog steeds erg in de Sopranos, MadMen reruns. Ik krijg daar nooit genoeg van. Deadwood heb ik ook weer aangeslingerd na jaren. Dat is wbt taalgebruik een hele interessante serie, met fantastisch acteerwerk van Brad Diouff, Powers Boothe, William Sanderson en vooral Ian McShane.
OP is aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Raven schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 12:02:
[...]

Heb net een TR ingediend met verzoek de topicreeks-link van dat topic daar te plaatsen.
edit: Ik zie net dat @VirinR nog wel actief is, bij langlopende topics ga ik er soms van uit dat de oorspronkelijke poster niet altijd meer actief is :$
Geen probleem en ik heb helemaal geen plannen om te stoppen met GoT :)

Om het weer on-topic te blijven: de eerste twee afleveringen van Daredevil: Born Again waren geweldig _/-\o_

Vroeger keek ik de Marvel Netflix-series maar ik stopte vanwege de slechte reviews van Iron Fist. Eind januari begon ik met een speedrun en afgelopen woensdag was ik met The Punisher S2 klaar (dus precies op tijd voor DDBA). Ik heb wel Iron Fist S2 en Jessica Jones S3 overgeslagen :X

Ik ben hierdoor ook niet meer bij met Severance en Mythic Quest dus die ga ik snel inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Criminal Minds gaat 8 mei weer verder en een 19e seizoen is ook al bevestigd :D

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 12:58
Punkrocker schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 23:53:
[...]

Net aflevering één gezien van het derde seizoen.
Leuk weer.

Deze keer viel de muziek me extra op:
Vrij in het begin van de aflevering hoor je Altin Gün! d:)b
De Thaise versie van Black Sabbath's Iron Man was grappig.

Muziek in de serie is altijd wel goed gekozen.
Nee, Khruangbin toch?! 😄 Viel gelijk op ja, fijn begin.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:10

Punkrocker

Mostly harmless

Haas schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:27:
[...]

Nee, Khruangbin toch?! 😄 Viel gelijk op ja, fijn begin.
My bad.
Je hebt gelijk. Leek in onze oren Altin Gün te zijn.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 19:20
Raven schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:41:
Criminal Minds gaat 8 mei weer verder en een 19e seizoen is ook al bevestigd :D
Nice. Kijk er wel naar uit. Hebben ze toch beetje heruitgevonden maar toch trouw aan het origineel.

Uit je link
“Criminal Minds” star Matthew Gray Gubler has yet to make an appearance on “Evolution,” but he remains in business with CBS. It was announced in October 2024 that Gubler will star in the CBS drama pilot “Einstein,” in which he plays the great grandson of the world-renowned scientist who uses his genius to help solve murders. The pilot is currently in production
Ook wel leuk weetje. Ben benieuwd

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Omdat niet iedereen het Netflix-topic bezoekt:

De kenner van de gemiddelde moderne scifi-serie ziet heel wat bekende gezichten :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:12

Wildfire

Joy to the world!

<knip>

Ik heb geen idee waarom ik compleet over het hoofd had gezien dat letterlijk de laatste post de trailer al was...

[ Voor 85% gewijzigd door Wildfire op 15-03-2025 11:49 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Geen idee waarom het dubbel dezelfde trailer is, maar het lijkt inderdaad een mooie te worden ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

als mensen de trailer dubbel gaan posten, dan moet ik misschien maar eens gaan kijken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 02:12

Wildfire

Joy to the world!

Stukfruit schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 03:24:
Geen idee waarom het dubbel dezelfde trailer is, maar het lijkt inderdaad een mooie te worden ;)
Coenen schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 09:17:
als mensen de trailer dubbel gaan posten, dan moet ik misschien maar eens gaan kijken ;)
Ja ik weet zelf ook niet waarom ik de trailer plaatste terwijl op het moment van posten het laatste bericht de trailer al was... vlaagje verstandsverbijstering misschien :P

Trailer laat een hoop bekende gezichten zien. Helaas houdt dat niet automatisch in dat het allemaal fantastisch zal worden, maar die hoop heb ik in ieder geval dus wel. :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Gisteren begonnen aan Adolescence, wat een knaller is dit zeg!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 22:41
Elke aflevering in 1 single shot. Je wordt er echt ingezogen. Zeeer indrukwekkend, maar ook beklemmend en behoorlijk depressief. Je kijkt het niet bepaald voor de lol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor degenen die het Top Gear / Grand Tour topic niet volgen:
KillerBee schreef op zondag 16 maart 2025 @ 13:46:
Jeremy Clarkson, Richard Hammond, and James May ‘reunite’ just months after the ‘end’ of their partnership

"The Not Very Grand Tour is set to be released next month (18 April 2025), according to an announcement by Prime Video. The British Board of Film Classification lists Clarkson, Hammond, and May as cast for the new project. It is directed by long-time collaborator, Phil Churchward, who has also worked on Top Gear and The Grand Tour.

Described as “a motoring comedy documentary series”, one episode titled “The Glory and The Power” is listed on the site. “In this episode, the team celebrate the combustion engine, with a look back at footage from past adventures and test drives,” reads a description."

Leuk! En we hoeven niet echt lang te wachten _/-\o_

Oscar Wilde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:49
Via de VARA gids gewezen op een Apple TV productie genaamd Dope Thief (2025) met Brian T. Henry (Atlanta) en Wagner Moura (Tropa de Elite): twee vrienden die drugsdealers overvallen door zich voor te doen als DEA agenten. (Kan niet lang goed gaan he zoiets.. )

Nog vroeg om te zeggen of het wat is maar de grimmige sfeer en soundtrack spreekt me aan. Henry lijkt best wat ruimte te hebben voor een beetje drama in zijn acteren. Wel al eerder als de boze man gezien in ander werk maar zag hem niet eerder expliciet 'verdriet' doen. Moura is best sympathiek tot zover: deze jongens hebben niet bepaald dezelfde swagger als the Wire's Omar maar de antagonist doet me wel benieuwen.

Inventaris

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:00
noodgang schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 15:16:
Ik weet niet of dit allemaal het voor mij aantrekkelijker maakt of niet om met Teacher te beginnen :D
Elvhenk schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 15:26:
Dat zou een leuke serie kunnen worden. Zelfde acteur als die uit de Reacher serie, reist het hele land rond als substitute teacher, met slechts een tandenborstel en de kleren die hij aan heeft. Kan verder dezelfde stijl houden als de reacher serie en neemt het op tegen luie leerkrachten, schoolhoofden met een eigen agenda en ouders die alles en iedereen de schuld geven behalve hun eigen gebrekkige opvoeding en treed op tegen pestend leerlingtuig, terwijl hij op zijn eigen no-nonsense manier waarden en normen bijbrengt. :+

[ Voor 5% gewijzigd door LA-384 op 16-03-2025 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Laatst online: 13-09 15:47
DutchOwnage schreef op zondag 16 maart 2025 @ 13:59:
[...]

Elke aflevering in 1 single shot. Je wordt er echt ingezogen. Zeeer indrukwekkend, maar ook beklemmend en behoorlijk depressief. Je kijkt het niet bepaald voor de lol.
Wat bedoel je met 1 single shot?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
coelho schreef op maandag 17 maart 2025 @ 14:07:
[...]

Wat bedoel je met 1 single shot?
Er zitten geen zichtbare "cuts" in de serie. Zie hier het voorbeeld van film 1917.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
Dacuuu schreef op maandag 17 maart 2025 @ 14:13:
[...]

Er zitten geen zichtbare "cuts" in de serie. Zie hier het voorbeeld van film 1917.
Dank je, dacht al dat je zoiets bedoelde. Ik meen dat er in True Detective ook zo'n scene van minuten zat. Ik keek echter naar de trailer van Adolescence en dat lijken allemaal losse scenes te zijn, vandaar dat ik me niet kon voorstellen dat je dit bedoelde. Moet ik 'm toch gaan kijken om te zien hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
coelho schreef op maandag 17 maart 2025 @ 14:19:
[...]

Dank je, dacht al dat je zoiets bedoelde. Ik meen dat er in True Detective ook zo'n scene van minuten zat. Ik keek echter naar de trailer van Adolescence en dat lijken allemaal losse scenes te zijn, vandaar dat ik me niet kon voorstellen dat je dit bedoelde. Moet ik 'm toch gaan kijken om te zien hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben :+
Geen zichtbare cuts is niet hetzelfde als geen cuts. Doordat tegenwoordig alles digitaal gaat, is het vrij eenvoudig een nieuwe scène in te voegen, zonder dat je dat als kijker echt door hebt. Neem dat voorbeeld van 1917, op 2:40 lopen er een paar personen door het beeld met een krat die beeldvullend door het beeld gaat. Dát is zeer waarschijnlijk een cut. Het gedeelte na de krat is een geheel nieuwe scène. Doordat het digitaal is, kunnen er dus twee scènes in hetzelfde frame zitten, ze knippen het gedeelte wat niet zichtbaar mag zijn gewoon weg en plakken het aan elkaar. Het punt waarop geknipt wordt, moet wel gemaskeerd worden door iets beeldvullend of op zijn minst de lengte of breedte van het beeld hebben. Zo kan bijvoorbeeld ook een boom of paal gebruikt worden die de volledige hoogte van het beeld vult. Ook kan blur door snelle camerabeweging of schaduw of licht gebruikt worden waarbij details zo onduidelijk worden, dat de cut niet opvalt. Bij actiescènes wordt vaak een persoon gebruikt die door het beeld rent of zo.

[ Voor 4% gewijzigd door LA-384 op 18-03-2025 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 03:15
LA-384 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 22:31:
[...]

Geen zichtbare cuts is niet hetzelfde als geen cuts. Doordat tegenwoordig alles digitaal gaat, is het vrij eenvoudig een nieuwe scène in te voegen, zonder dat je dat als kijker echt door hebt. Neem dat voorbeeld van 1917, op 2:40 lopen er een paar personen door het beeld met een krat die beeldvullend door het beeld gaat. Dát is zeer waarschijnlijk een cut. Het gedeelte na de krat is een geheel nieuwe scène. Doordat het digitaal is, kunnen er dus twee scènes in hetzelfde frame zitten, ze knippen het gedeelte wat niet zichtbaar mag zijn gewoon weg en plakken het aan elkaar. Het punt waarop geknipt wordt, moet wel gemaskeerd worden door iets beeldvullend of op zijn minst de lengte of breedte van het beeld hebben. Zo kan bijvoorbeeld ook een boom of paal gebruikt worden die de volledige hoogte van het beeld vult. Ook kan blur door snelle camerabeweging of schaduw of licht gebruikt worden waarbij details zo onduidelijk worden, dat de cut niet opvalt. Bij actiescènes wordt vaak een persoon gebruikt die door het beeld rent of zo.
Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat het over "niet zichtbaar" gaat ;) Kleine kans dat iemand denkt dat 1917 daadwerkelijk in 2 lange scenes is opgenomen. En hetzelfde voor een serie waarbij elke aflevering "one shot" is (niet gekeken hoe lang een aflevering duurt van Adolescence, maar 20 minuten is kort voor een aflevering, en toch vrij lang om in 1 scene op te nemen).

Alhoewel ik twijfel over "de" vechtscene in Daredevil in die gang. De dingen die jij aanhaalt zitten daar zeker wel in (camera die langs een lege muur draait is wel ideaal om te knippen, of iemand die pal voor de camera staat en dus beeld blokkeert). Maar ik meen dat die alsnog in een keer was opgenomen met vele stuntmensen waaronder meerdere Daredevils (doordat ze dus ook steeds een kamer in gaan en weer uit komen terwijl de camera in de gang blijft en je niet ziet wat in de kamer gebeurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-09 16:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
LA-384 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 22:31:
[...]

Normaalgesproken wel ja, maar ze hebben hier echt o.a. tijdens het filmen een camera aan een drone opgehangen :o

https://www.netflix.com/t...-release-date-photos-news
https://deadline.com/2025...tephen-graham-1236328089/

Ik moest even knipperen voordat ik het goed zag _/-\o_ zal vast enorm veel voorbereidingstijd hebben gekost :X

Zie ook: https://x.com/NetflixUK/status/1900921331283370105

Edit: ik meen trouwens wel ergens gelezen te hebben dat er 1 specifiek onderdeel was (met het raam?) waar effecten zijn gebruikt. Niet slecht als dat het is.

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 19-03-2025 08:42 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Stukfruit schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 08:41:
[...]

Normaalgesproken wel ja, maar ze hebben hier echt o.a. tijdens het filmen een camera aan een drone opgehangen :o

https://www.netflix.com/t...-release-date-photos-news
https://deadline.com/2025...tephen-graham-1236328089/

Ik moest even knipperen voordat ik het goed zag _/-\o_ zal vast enorm veel voorbereidingstijd hebben gekost :X

Zie ook: https://x.com/NetflixUK/status/1900921331283370105

Edit: ik meen trouwens wel ergens gelezen te hebben dat er 1 specifiek onderdeel was (met het raam?) waar effecten zijn gebruikt. Niet slecht als dat het is.
Als ik tijd heb ga ik me er ook in verdiepen, bij de film 1917 zag je je het wel hier en daar, kreeg je een closeup van een loopgraaf te zien, en vervolgens het nieuwe shot, maar bij adolescence zit ik echt te kijken van...hoe?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

Er staat een making of op YouTube over Adolescence. Alle afleveringen van 1 uur zijn in 1 shot opgenomen.

Spoilers uiteraard:

De acteerprestatie van Owen (Jamie). 13 jaar en dan een script onthouden van 1 uur lang en als je ziet hoe hij acteert. Indrukwekkend.

[ Voor 21% gewijzigd door The_Worst op 19-03-2025 20:51 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gangs of London seizoen 3 is te vinden. Wat een geweldige rauwe serie is dat! Seizoen 1 was echt fantastisch, hopelijk komt dit seizoen daar ook bij in de buurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
mrwolf schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 14:22:
Gangs of London seizoen 3 is te vinden. Wat een geweldige rauwe serie is dat! Seizoen 1 was echt fantastisch, hopelijk komt dit seizoen daar ook bij in de buurt
Ik had de trailer onder de plak knop zitten. Seizoen 1, en 2 ook, waren heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Seizoen was ik eerst afgehaakt, vond het op een gegeven moment wat nep worden maar heb het daarna nog een kans gegeven en was op zich prima, einde was wel echt over the top.

Seizoen 2 kan ik me niet meer zo goed herinneren maar volgens mij vond ik het daar ook echt ongeloofwaardig worden en weet niet eens meer of ik hem heb uitgekeken.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mP7FKt6Goiw8wafZJLiVSTjq4Fk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4e897V8wNdhnJRrhx1JnaYkj.jpg?f=fotoalbum_large

Volgende week, 27 maart, begint het laatste seizoen van Bosch Legacy op Amazon Prime.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
spoiler: Severance S2
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/0HBsg1ai9YgAAAAd/tenor.gif

Hoe lang voordat S3 klaar is? Het duurt nu al lang...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Stukfruit schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 16:21:

Ik 'spaar deze op'.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
KillerBee schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 05:52:
[Afbeelding]

Volgende week, 27 maart, begint het laatste seizoen van Bosch Legacy op Amazon Prime.
Fijn dat de aankondiging er is dat het de laatste is, dan hebben de schrijvers er hopelijk weer iets moois en afgeslotens van kunnen maken. Wel jammer, de Bosch reeks kon me goed bekoren, Titus Welliver is goed getypecast.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:56

Wokschotel

Op 6 wielen

Bosch was fantastisch, van de eerste reguliere Bosch tot hopelijk deze Legacy. Ik vond het heel goed de sfeer van de boeken weergeven. Overigens net zoals Reacher.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

jeroenkb schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 17:14:
[...]

Ik 'spaar deze op'.........
De seizoenen of... want de season finale van s2 is sinds vandaag uit..

Geniale serie overigens.. die hele sfeer. Fantastisch!

[ Voor 11% gewijzigd door m0nk op 21-03-2025 22:10 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
m0nk schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 22:10:
[...]

De seizoenen of... want de season finale van s2 is sinds vandaag uit..

Geniale serie overigens.. die hele sfeer. Fantastisch!
Alle seizoenen. Dus zodra ik hoor dat er geen nieuw seizoen komt dan ga ik vanaf dat moment alle bestaande seizoenen bekijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

jeroenkb schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 22:12:
[...]

Alle seizoenen. Dus zodra ik hoor dat er geen nieuw seizoen komt dan ga ik vanaf dat moment alle bestaande seizoenen bekijken
Ok bijzonder, doe je dat bij elke serie.. soms lang wachten dan.. :p

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
m0nk schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 22:17:
[...]

Niet bij de 1 verhaaltje per aflevering series.

Ben alleen iets te vaak een serie begonnen die leuk is, waarna serie gestopt wordt na 1 seizoen. Dan wacht ik liever af

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LA-384
m0nk schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 22:17:
Ik doe hetzelfde, kan niet wachten op Law & Order, ik weet nog dat ik destijds op een gabberfeestje hoorde dat het een goede serie is. The Simpsons schijnt ook leuk te zijn. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

jeroenkb schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 08:56:
Ben alleen iets te vaak een serie begonnen die leuk is, waarna serie gestopt wordt na 1 seizoen. Dan wacht ik liever af
Firefly? O-)
LA-384 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 09:42:
[...]

Ik doe hetzelfde, kan niet wachten op Law & Order, ik weet nog dat ik destijds op een gabberfeestje hoorde dat het een goede serie is. The Simpsons schijnt ook leuk te zijn. :+
Kan langer :+ IMDB: Tatort (TV Series 1970– ) - Episode list -> Next episode S1.E1297

edit: @LA-384 Wikipedia: List of television programs by episode count :X

[ Voor 57% gewijzigd door Raven op 22-03-2025 10:47 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LA-384
Ik ben vooral benieuwd wat seizoen 2 brengt en of ze het succes van het eerste seizoen kunnen voortzetten.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik kwam hier alleen even langs om te zeggen wat een fantastiche serie ik “Severance” vind. Echt een aanrader op AppleTV. Voor mij gaat ie direct in het lijstje all time bests waar oa Breaking Bad en Sopranos al in staan. En de season-finale van gisteren kwam voor mij erg in de buurt van BB’s Ozymandias. Perfectie dus.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

KillerBee schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 05:52:
[Afbeelding]

Bosch was altijd het hele seizoen in 1x toch, dus dan begint en eindigt het direct ;)

Altijd wel de moeite waard dus die gaan we zeker nog even kijken.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nwnc
Stukfruit schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 16:21:

Toen ik ep 10 van s2 had afgekeken dacht ik dat de serie klaar was maar blijkbaar niet. Erg boeiende serie O+
Was na deze post aan de serie begonnen maar ik erger me een beetje aan Sean's woede. Een beetje top gangster is koelbloedig. En die moeder lijkt hem ook niet af te remmen. Was verrast dat de PKK er in zit, like wut?! :P

[ Voor 39% gewijzigd door nwnc op 25-03-2025 19:30 ]

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:26
Gangs of London seizoen drie is begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Greatsword schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 19:10:
[...]

Bosch was altijd het hele seizoen in 1x toch, dus dan begint en eindigt het direct ;)

Altijd wel de moeite waard dus die gaan we zeker nog even kijken.
Nee, dit keer niet! :X
Morgen worden de eerste 4 afleveringen erop gezet, de week erna 2 afleveringen, en de week daarna de laatste 2 afleveringen.

Wel vrij vlot, maar helaas dus niet in 1x erop dit keer.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:55

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Wij zijn begonnen aan White Lotus S3. S2 en S1 vonden we echt geweldig maar S3 kan mij echt niet boeien. Het begin (eerste kwartier) was nog prima maar na de introductie van de nieuwe personages wordt het aanzienlijk minder. Er zit geen snelheid in (wat we wel kennen) maar ook geen interessante karakters op een enkeling na. Omgeving is prachtig maar het verhaal is echt niet best, te langdraderig, te weinig ontwikkeling, te matige dialogen, matige acteurs en totaal geen vooruitgang/progressie. Vind die familie (afgezien van de vader), verhaallijn met die chagrijnige man en z'n vriendin en die verhaallijn tussen de locals totaal niet boeiend.

Twijfel om door te kijken, aflevering 3 schijnt ook totaal niet boeiend te zijn las ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:26

The Third Man

The Third Jellyfish

Er gebeurt wel iets meer in de volgende aflevering, ik heb nog goede hoop dat het verhaal nog op stoom moet komen en dat het dan als vanouds heftig wordt. Sowieso is de productiekwaliteit wel sprongen vooruit gegaan en ik kan me bijna niet voorstellen dat ze het dan maar bij een slaapverwekkend plot hebben gehouden voor de rest van het seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nwnc
The Studio aflevering 1 en 2 gekeken. Snappy en unrelenting dialogue geeft het aardig wat tempo. In aflevering twee wilde ik Matt (Rogen) zwaar knockout slaan (waar hij bij de opname van een scene bijwoont). Beetje neurotische vibe deed me wat denken aan Uncut Gems. Leuke cameos van
spoiler:
Scorcese
en een paar andere Hollywood sterren. Aan de castlist te zien zullen er veel meer sterren in voorbij komen.

Vind Kathryn Hahn (Maya) en David Krumholtz (Mitch Weitz) persoonlijk hilarisch.

Inventaris

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• coelho
Ben hier na 3 seizoenen afgehaakt, werd op een gegeven moment meer van hetzelfde. Weet niet of dat beter is geworden naar het einde toe?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
coelho schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 09:37:
[...]

Ben hier na 3 seizoenen afgehaakt, werd op een gegeven moment meer van hetzelfde. Weet niet of dat beter is geworden naar het einde toe?
Nee, daarom is het goed dat het nu wordt afgesloten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
[...]

Het eerste seizoen was de beste. Laat ik het daar op houden.

Zegt trouwens niet dat er geen goede momenten in de latere seizoenen zitten, maar er wordt veel gestaard en zo :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:49
Stukfruit schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 12:24:
[...]

Het eerste seizoen was de beste. Laat ik het daar op houden.

Zegt trouwens niet dat er geen goede momenten in de latere seizoenen zitten, maar er wordt veel gestaard en zo :)
Zij kijkt altijd boos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lindenberger
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:13
Ik krijg al de kriebels van de trailer, maar dat is de bedoeling zeker? Hopelijk worden we allen -liefhebbers van onder andere, ik zeg maar iets, Serena :9 - beloond voor ons 2 ½ jaar geduld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:12
[...]

Dat is niet beter geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:17

jmk

Drie afleveringen per week van 42 minuten, in totaal 12 afleveringen(volgens Trakt).
Breekt een beetje de trend dat seizoenen steeds korter zijn geworden. 8 is nu heel erg normaal.

Ik ben heel benieuwd, echt zin in. S1 was voor mij de beste SW serie in de reeks. Maar ik heb van alle series wel genoten.

[ Voor 5% gewijzigd door jmk op 27-03-2025 22:06 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Netflix Announces First-Ever Live-Action Scooby-Doo Series
Half a century, three theatrical films, and more than a dozen animated series later, Scooby-Doo remains one of pop culture’s most recognizable and entertaining characters. But few people know about how the cowardly dog and his mystery-solving gang first got together. In a new series, showrunners Josh Appelbaum and Scott Rosenberg (and their production company, Midnight Radio) are going back to the beginning, to the terrifying case that started it all.

Based on the characters from Hanna-Barbera, the latest show is a modern reimagining of the iconic mystery-solving group of teens and their very special dog. During their final summer at Camp Ruby-Spears, old friends Shaggy and Daphne get embroiled in a haunting mystery surrounding a lonely lost Great Dane puppy that may have been a witness to a supernatural murder. Together with the pragmatic and scientific townie, Velma, and the strange, but ever-so-handsome new kid, Freddy, they set out to solve the case that is pulling each of them into a creepy nightmare that threatens to expose all of their secrets.

The series will be executive produced by Rosenberg and Appelbaum, as well as Greg Berlanti, Sarah Schechter, Leigh London Redman (via Berlanti Productions), and André Nemec and Jeff Pinkner (via Midnight Radio). “One of my first and favorite jobs in Hollywood was sitting with Bill Hanna and Joe Barbera while they signed animation cels,” says Greg Berlanti. “Josh and Scott and everyone at Midnight Radio have crafted a story that captures their amazing spirits and their genius creation. We are grateful to them and everyone at Warner and Netflix for the partnership in helping bring this iteration of Scooby-Doo to life!”

This isn’t the first time a beloved franchise has made its live-action debut on Netflix. Netflix has continued the world-building of beloved franchises with live-action adaptations of ONE PIECE and Avatar: The Last Airbender, as well as fan-favorite characters like Wednesday. “Mystery Inc. is back in business! We’re excited to bring Scooby-Doo to TV as a live-action series for the first time,” said Peter Friedlander, vice president of scripted series at Netflix. “The beloved franchise has had an impact on pop culture that is undeniable — it’s rich with universal themes of friendship that generations of fans have long embraced. Together with creative powerhouses Berlanti Productions and Midnight Radio, we’re committed to delighting longtime fans and opening up a world of groovy adventures for a new era of meddling kids.”

The show is a result of Berlanti Productions’ overall deal with Warner Bros. Television. Clancy Collins White, president of creative affairs at Warner Bros. Television, added, “We’re thrilled to collaborate with our longstanding partners at Berlanti Productions and with Midnight Radio to bring the legendary Scooby-Doo franchise to a live-action series for the first time. It’s no mystery why audiences continue to love these iconic characters after more than a half century. We’re excited for a new generation to discover Mystery Inc. And we’re grateful to our partners at Netflix for the opportunity.”
* Raven denkt aan de live action films, die waren leuk :D en niet alleen vanwege SMG/Buffy en Linda "ER's nurse Haldol" Cardellini :+

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
nwnc schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 19:49:
The Studio aflevering 1 en 2 gekeken. Snappy en unrelenting dialogue geeft het aardig wat tempo. In aflevering twee wilde ik Matt (Rogen) zwaar knockout slaan (waar hij bij de opname van een scene bijwoont). Beetje neurotische vibe deed me wat denken aan Uncut Gems. Leuke cameos van
spoiler:
Scorcese
en een paar andere Hollywood sterren. Aan de castlist te zien zullen er veel meer sterren in voorbij komen.

Vind Kathryn Hahn (Maya) en David Krumholtz (Mitch Weitz) persoonlijk hilarisch.
Seth Rogen was ge-wel-dig in die tweede aflevering, maar ik wilde hem ook knockout slaan. Hij was laatst bij Stephen Colbert te gast en deelde daar ook welke Hollywood executives als inspiratie dienden: YouTube: Seth Rogen: The Conflict Between Art And Commerce Is At The Heart Of....

Ik vond het ook geweldig dat de verhaallijn van Catherine O'Hara heel erg lijkt op wat er bij
spoiler:
Sony Pictures heeft plaatsgevonden (en dan specifiek voor Amy Pascal)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
VirinR schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 16:43:
[...]

Seth Rogen was ge-wel-dig in die tweede aflevering, maar ik wilde hem ook knockout slaan.
Hier nog iemand die bijna zijn monitor met beiden handen vastpakte om hem heen en weer te schudden :P

Dit is bijna een studio exec-versie van The White Lotus :X Misschien wel pijnlijker omdat het sneller gaat.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
Was op IMDB aan het zoeken naar interessante series en kwam toen deze tegen: Mobland.
Net eerste aflevering geweest en al een goede score (8,1) met bijna 1000 stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Mobland ziet er goed uit, dank voor de tip.

Net begonnen met de eerste aflevering, erg lekker, snel door en op naar de volgende aflevering.

[ Voor 53% gewijzigd door Coenen op 01-04-2025 16:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 02-04-2025 19:14 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De 10 ep's van IMDB: Pulse (TV Series 2025– ) zijn in een keer beschikbaar :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:26

The Third Man

The Third Jellyfish

Ben ondertussen met The Pitt bezig (zeg maar ER nieuwe versie) maar Pulse is daarmee vergeleken wel belabberd te noemen. De belichting is ook wel apart met slagschaduwen en uitlichten, als een soort CSI of Bosch of vergelijkbare serie. Niet echt realistisch in een ziekenhuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
The Third Man schreef op donderdag 3 april 2025 @ 23:12:
[...]
Ben ondertussen met The Pitt bezig (zeg maar ER nieuwe versie) maar Pulse is daarmee vergeleken wel belabberd te noemen. De belichting is ook wel apart met slagschaduwen en uitlichten, als een soort CSI of Bosch of vergelijkbare serie. Niet echt realistisch in een ziekenhuis :P
Daar was ik al bang voor... Ga het toch een poging geven zonder al te hoge verwachtingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Laatst online: 13-09 12:39

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Raven schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 20:30:
Netflix Announces First-Ever Live-Action Scooby-Doo Series

[...]

* Raven denkt aan de live action films, die waren leuk :D en niet alleen vanwege SMG/Buffy en Linda "ER's nurse Haldol" Cardellini :+
Zowieso, <3 Velma Dinkly <3
Cadrellini als Velma was wel echt een droom... :$

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Third Man schreef op donderdag 3 april 2025 @ 23:12:
[...]
Gelukkig is Willa Fitzgerald (van de Scream serie) leuk om naar te kijken :+
Gister de eerste 2 ep's gezien, 't is niet bijzonder, maar wel kijkbaar.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Begonnen aan Bosch legacy op basis van tips hier. Dank! Bevalt zeer goed d:)b

Las trouwens ook season 2 Dexter Originele Sin bevestigd :)

[ Voor 29% gewijzigd door Shadow_Agent op 04-04-2025 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
Shadow_Agent schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:09:
Begonnen aan Bosch legacy op basis van tips hier. Dank! Bevalt zeer goed d:)b

Las trouwens ook season 2 Dexter Originele Sin bevestigd :)
Heb je wel al Bosch gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

jeroenkb schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:12:
[...]

Heb je wel al Bosch gezien?
Nee :'(
Maar heb wel wat boeken gelezen dus ben enigszins bekend met Harry Bosch al heb ik geen idee hoe de boeken zich verhouden met de serie(s)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

A Star Wars animated series about the galaxy's criminal underworld. Asajj Ventress, a former assassin, flees with a new ally, while Cad Bane confronts his past when meeting an old friend turned Marshal.
IMDB: Star Wars: Tales of the Underworld (TV Mini Series 2025– )
4 mei

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
Shadow_Agent schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:48:
[...]

Nee :'(
Maar heb wel wat boeken gelezen dus ben enigszins bekend met Harry Bosch al heb ik geen idee hoe de boeken zich verhouden met de serie(s)
Aangezien Bosch Legacy een beetje een vervolg op Bosch is, kan ik je eigenlijk wel aanraden om Bosch eerst te kijken als dat enigszins mogelijk is voor je.

Het is niet dat er een echte rode draad door beide series loopt en je cruciale dingen mist, maar Bosch Legacy speelt zich duidelijk af ná de gebeurtenissen in Bosch en Bosch is gewoon ook een gave serie, misschien nog wel beter dan Bosch Legacy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 07:40

Tijntje

Hello?!

LA-384 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 12:43:
[...]

Aangezien Bosch Legacy een beetje een vervolg op Bosch is, kan ik je eigenlijk wel aanraden om Bosch eerst te kijken als dat enigszins mogelijk is voor je.

Het is niet dat er een echte rode draad door beide series loopt en je cruciale dingen mist, maar Bosch Legacy speelt zich duidelijk af ná de gebeurtenissen in Bosch en Bosch is gewoon ook een gave serie, misschien nog wel beter dan Bosch Legacy.
Om mijzelf maar te quoten.
Tijntje in "Welke serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2]"

Ik vond Bosch echt heel leuk (ook fan van de boeken als vakantie leesvoer), legacy zijn we na 1 seizoen mee gestopt echt tenenkrommend slecht

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste